Hrátky se světlem v Arma 3
Komentáře k článku
no nevim. kdyby misto dynamickych svetel radsi resili streaming, vubec bych se jako hrac nezlobil… Zrovna svetla bylo to nejmensi, co mi vadilo. Dat designerum poradny nastroje, mohlo by byt peknejsi a variabilnejsi prostredi i bez toho.
Tak o tom žádná, to by byla pecka. Myslim, že to je ve VBS už nějaký ten rok… To by se pak mohlo střílet i z oken domů. Zase by to přispělo realitě, ale mohlo by to mít vliv na průběh hratelnosti a hlavně to naučit i AI… buďmě rádi aspo? za fyziku a nové vychytávky v enginu :)
Wolfik: když střílet všude tak bych uvítal i střelbu z auta na místě spolujezdce to je zajmavější než pod vodou .-)
Ta světla vypadají fakt skvěle.
Na ten dostřel pod vodou jsem taky zvědav, ale i když si s tím BIS nepohrají, bude mi to celkem jedno.
V BIS si potrpí na balistiku, ale sem zvědavý, jestli se se zvyšující hloubkou bude snižovat dostřel zbraní, kvůli zvyšujícímu se tlaku vody.
střelba pod vodou: http://www.palba.cz/viewtopic.php?…
Hlavně nezapomínejte na to, že jde o budoucnost, tak i kdyby to dneska nešlo, tak co?
Já teda vysokou nemám, ale pokud pamatuju něco málo z fyziky, tak voda je nestlačitelná a plná hlave? vody zbra? z nefunkční…šlo mi o tohle ne o vodotěsnost náboje. Pokud v dnešní době funguje nějaká palná zbra? pod vodou rád se nechám poučit… Co určitě funguje jsou harpuny(šipky) možná i na stlačený vduch v rychlopalné verzi :-)
Strilet pod vodou dokaze i dnes skoro kazda zbran. Moderni naboje jsou vodotesne (pokud maji tedy kovovou nabojnici). Ta zbran to nemusi samozrejme prezit, ale predpokladam, ze tihle potapeci maji na to zbran i munici postavenou.
Proč ne, hráč chce přeci střílet všude a navíc je to přeci blízká budoucnost. Potápěč musí mít nějakou speciální zbra? pro střelbu pod vodou.
Tak moment… co ta střelba pod vodou, to myslí vážně?
Arma 3 – simulátor pro šmíráky koupajících se slečen :) https://lh6.googleusercontent.com/…3%5B1%5D.jpg
Ta část pod vodou vypadá působivě a na chemlighty se musí všichni fanoušci DayZ velmi těšit.