Hrátky se světlem v Arma 3
Na oficiální stránce vyšel „report“:{http://www.arma3.com/report-in-lighting/#more-698] ohledně vývoje v zobrazování světelných efektů v Arma3, který upozor?uje nejen na nedávný rozhovor s Pavlem Guglavou, ale hlavně na nové prezentační video, které by vám nemělo ujít.
Ta část pod vodou vypadá působivě a na chemlighty se musí všichni fanoušci DayZ velmi těšit.
Arma 3 – simulátor pro šmíráky koupajících se slečen :) https://lh6.googleusercontent.com/…3%5B1%5D.jpg
Tak moment… co ta střelba pod vodou, to myslí vážně?
Proč ne, hráč chce přeci střílet všude a navíc je to přeci blízká budoucnost. Potápěč musí mít nějakou speciální zbra?? pro střelbu pod vodou.
Strilet pod vodou dokaze i dnes skoro kazda zbran. Moderni naboje jsou vodotesne (pokud maji tedy kovovou nabojnici). Ta zbran to nemusi samozrejme prezit, ale predpokladam, ze tihle potapeci maji na to zbran i munici postavenou.
Já teda vysokou nemám, ale pokud pamatuju něco málo z fyziky, tak voda je nestlačitelná a plná hlave?? vody zbra?? z nefunkční…šlo mi o tohle ne o vodotěsnost náboje. Pokud v dnešní době funguje nějaká palná zbra?? pod vodou rád se nechám poučit… Co určitě funguje jsou harpuny(šipky) možná i na stlačený vduch v rychlopalné verzi :-)
Hlavně nezapomínejte na to, že jde o budoucnost, tak i kdyby to dneska nešlo, tak co?
střelba pod vodou: http://www.palba.cz/viewtopic.php?…
V BIS si potrpí na balistiku, ale sem zvědavý, jestli se se zvyšující hloubkou bude snižovat dostřel zbraní, kvůli zvyšujícímu se tlaku vody.
Ta světla vypadají fakt skvěle.
Na ten dostřel pod vodou jsem taky zvědav, ale i když si s tím BIS nepohrají, bude mi to celkem jedno.
Wolfik: když střílet všude tak bych uvítal i střelbu z auta na místě spolujezdce to je zajmavější než pod vodou .-)
Tak o tom žádná, to by byla pecka. Myslim, že to je ve VBS už nějaký ten rok… To by se pak mohlo střílet i z oken domů. Zase by to přispělo realitě, ale mohlo by to mít vliv na průběh hratelnosti a hlavně to naučit i AI… buďmě rádi aspo?? za fyziku a nové vychytávky v enginu :)
no nevim. kdyby misto dynamickych svetel radsi resili streaming, vubec bych se jako hrac nezlobil… Zrovna svetla bylo to nejmensi, co mi vadilo. Dat designerum poradny nastroje, mohlo by byt peknejsi a variabilnejsi prostredi i bez toho.