Komentáře - Beta build 69645

 

Beta build 69645

Vložil Celoush, 23.4.2010 18:01:26

Komentáře k článku

Vložit komentář
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Napsal Celoush, 25.6.2010 10:00:14

Napsal Celoush, 23.6.2010 18:19:02

Beta Build 71726 – ftp://downloads.bistudio.com/…ld_71726.zip
[71721] Game is now Large Address Aware, should improve stability and allow using more RAM with 64b OS.


Napsal Celoush, 17.6.2010 15:13:18

Beta Build 71548 – ftp://downloads.bistudio.com/…ld_71548.zip [71543] File cache size increased a lot on systems with 4 GB RAM or more. [71484] Fixed: C130 was crashing on takeoff. [71373] Fixed crash http://dev-heaven.net/issues/11097


Napsal Celoush, 6.6.2010 13:27:12

Beta Build 71213 – ftp://downloads.bistudio.com/…ld_71213.zip

[71143] Improved: -cpuCount=4 is now default on computers with more than four logical CPUs to prevent hyperthreading causing performance problems. If you want to use more CPUs, use -cpuCount=N to override this.

[71117] Optimized: Geometry loading in now optimized for multiple cores. Extra threading now enabled by default on computers with more that 2 CPUs. New possible -exThreads values: 5 (thread geometry loading only) and 7 (thread all)


Napsal Celoush, 25.5.2010 16:47:01

Beta Build 70709 – ftp://downloads.bistudio.com/…ld_70709.zip [70663] New: Weather config values „size“ and „height“ for better control over the cloud layer. Default values: size = 1.0; height = max(bright,0.6)

[70661] Improved: File handle management when more then 448 pbo was present is now more efficient.

[70651] Improved: Increased limits to prevent „Too many virtual memory blocks requested“ error.

[70650] Fixed: Crash possible when loading map with older binarized format (pre 20, e.g. Schmalfelden).

[70646] Fixed: Some objects were shortly „flashing“ while changing LODs.

[70484] Fixed: Car horn not played in MP


Napsal Celoush, 20.5.2010 12:06:12

Beta Build 70644 – ftp://downloads.bistudio.com/…ld_70644.zip

[70582] Improved: Increased dynamic cloud layer visibility. [70493] Fixed: Shadow artifacts visible on some windows while moving. [70439] Fixed: Transient z-fight-like shadows artifacts while zooming. [70372] Fixed: AI vision was too good on moonless nights.


Napsal GhostX (Anonymně), 14.5.2010 15:34:06 - IP:194.228.204.x

jojo je to smutne … takovych mrtvych much najednou ;)


Napsal felcarkiller, 13.5.2010 12:16:38

smutne


Napsal Celoush, 13.5.2010 12:09:58

Spíše to bude tím, že dodělávají Arrowhead a zase tak moc změn v datadisku nebude, takže zabíjí dvě mouchy jednou ranou ;)


Napsal felcarkiller, 13.5.2010 08:45:16

se nejak rozjeli, takhle aktivni meli bejt imho po vydani a ne v dobe, kdy uz to moc lidi nehraje, rsp. dost uz jich to odradilo ze zacatku


Napsal Celoush, 12.5.2010 14:44:34

Napsal Celoush, 10.5.2010 16:19:24

Napsal Bobo (Anonymně), 6.5.2010 21:59:13 - IP:80.188.34.x

Napsal NoobSaibot (Anonymně), 6.5.2010 09:58:30 - IP:160.217.162.x

Pěkná ironie. ;)


Napsal saldy, 5.5.2010 17:27:20

Arma2 je už tak dokonalá, že tam neni skoro co vylepšovat, vývojáři odvádějí skvělou práci, vše co slíbili se naplnilo, jen tak dál a neusnout na vavřínech.


Napsal Faly, 5.5.2010 15:26:59

Jak dlouho po vydání OFP by tu někdo nadával na obsah patche? Jaké procento staré komunity už přešlo na Ar][mA?


Napsal Sharp, 5.5.2010 15:23:50

Koukam, že je tu nějak živo :'( Kde sou všichni? Teď si tak nějak začínam přiznávat, že starý jádro OFP komunity je asi pryč.

Za starých dob by tu někdo nadával co se mělo / nemělo opravi.. Jak je vše na *** a teď nic.. Chjooo kde jsou ty časy :)


Napsal Celoush, 5.5.2010 09:43:48

A co čert nechtěl kulatá 70100 je venku – ftp://downloads.bistudio.com/…ld_70100.zip


Napsal Celoush, 4.5.2010 11:56:23

Hola hola – beta 70054 volá – ftp://downloads.bistudio.com/…ld_70054.zip


Napsal Celoush, 28.4.2010 10:09:54

Včera vyšla další beta – 69782 – [20 MB] – ftp://downloads.bistudio.com/…ld_69782.zip