10 věcí, které mě na Arma 3 nejvíce serou od Dyrmona
Komentáře k článku
Naprostý souhlas. Na to že kupuju hru po 2 letech se nic z toho co popisuje nasranost Dyrmona nezměnilo. Chtěl jsem hru vrátit a prý prd, hrál jsem dýl jak 2h. No tak to bych toho zjistil když za 1h stihnu tak výcvik.:-( Když vezmu z čeho se dá vybírat a že ARMA II je dokonce lepší než tohle, smutek.
Priste neco orientalniho… Treba Vietnam :-D
mě osobně naštvala ARMA 3 fiktivními stroji. pokud to označují za simulaci, strašně by mě zajímalo co vlastně simulují když to neexistuje? a navíc už vidím jak konstrukční kancelář Mil adaptuje zavedenou technologii Kamova – protiběžné rotory … měli by to přejmenovat na scifi střílečku a možná i změnit název. nebo mohli vymyslet jiné téma, třeba druhou světovou válku, nebo vietnam … ale ne scifi …
NoobSaibot → Ano, člověk si zvykne, co mu taky zbývá, že. Ale život je neustálý vývoj vpřed, přizpůsobování se novým možnostem. A jestli chtějí přitáhnout nové lidi, tak se musí už trochu viditelně vyvinout, kort když mají docela pošramocenou pověst. Co se týče akčního menu, tak hodně nouzové už je hlavně to ovládání vojáků. Z poloviny příkazů jich polovina funguje jen na půl, je to nepřehledné, zaostalé.
Jistě, já nebo ty si ty klávesy přenastavíme, ale běžný uživatel s tím má problém a nebo je líný.
Co se týče aby skoky umělo i AI to bych už chtěl asi opravdu moc, jim stačí překážku oběhnout (v tom ideálním případě). Ale u hráče by to vůbec nebylo k zahození. Hlavně jde o to, že by ta animace proběhla plynule s tou předchozí.
Jak píšeš ohledně AI, tak to je další scéna/ příklad z jejich nesmyslných rozhodnutí. Furt dokola dělají ty své tanečky. Zastavují se, lehají si, míří, zmateně pobíhají místo aby na to šlápli a ze všech sil vyrazili. Jsem si schválně stáhnul do Army 3 mod na AI – bCombat. No i přesto že má své mouchy a hru docela ulehčuje (což mi vadí), tak AI se chová mnohem víc inteligentněji. Postupují takticky, používají granáty, atd.. Jakto že modař to zvládne, ale tým o několika desítkách lidí ne.
Rozepsal bych se i o dalších věcech co mi vadí, ale myslím si že už i tak toho je teď víc než dost s čím by se měli poprat. Líbí se mi jak se snaží hru vybalancovat mezi komerčností a svými ideálními představami, ale jde to rozhodně udělat lépe a efektivněji..
S něčím se dá souhlasit a něco mi žíly třeba netrhá. Jen uvedu, že hraju single. MP ne. Akční menu mě vyhovuje. Je stejný od dob OFP, takže se nemusím nic přeučovat. Je možný, že není úplně praktický, ale já už jsem za ta léta na to zvyklý. Proč něco měnit, když to dobře funguje. Můžu hrát A2 i A3 a vím, že ovládání je podobný. Třeba teď jsem po dlouhý době zase nahrál A2, abych si zahrál na Armě 2 CWR2 kampaně. Klávesy si můžu přenastavit – takže, za mě taky nepodstatná věc. Už od OFP já třeba ovládám hru na šipkách :) Takže mám defaultní nastavení úplně překopaný. :) Skoky to fakt nevim, jak by vypadalo. Už jen pro to, že AI snad ani to přelézání nepoužívá. Normálně projdou skrz ohradu nebo ji obejdou. Animace únavy ty jsou přesně jak z Matrixu. U to ho jsem se musel hodně smát, když běží jak zpomalenej film. :D Moc věrohodně to nevypadá. Umělá inteligence v koloně je snad stejná od OFP. :) Co mě štvě, že s AIčkama nejdou hrát mise typu zaútoč a stáhni se než přijede nepřítel. Vyčistim vesnici, ale jak se AI automaticky přepně do režimu nebezpečí, tak nemáš šanci se stáhnout. Já už jsem dávno v lese a ty moji pacholci uběhnou 10m, zalehnou kontrolujou okolí a zase dokola a dokola. Takže uběhnou tak 50m za x minut, no a mezitim přijede nepřítel s tankama a pěkně mi mojí jednotku rozebere. No a já na to koukám z po vzdálí z lesa. To byl jen př.