EPJ Bulvár

EPJ Bulvár

Dyrmon – 23.1.2015 16:01

10 věcí, které mě na Arma 3 nejvíce serou od Dyrmona

1.) Akční menu a interakce s prostředím.

Proboha, nechápu jak může být ve hře akční menu staré asi 14 let, od dob vydání OFP. ?íkal jsem si, že v Armě 2 už to určitě předělají – a ono ne, no ok co se dalo dělat. Ale tak v Armě 3 už to musí být samozřejmostí, jakožto je to moderní hra (a kromě toho to i slibovali). A ono zase nic, to už jsem fakt nevěděl jestli se smát nebo brečet. Někdo může namítnout že tato podoba svoji funkci spl?uje, ano, ale je tu tolik prostoru pro nezbytnou inovaci. Proč se prostě akční menu nevyvolá třeba klávesou, dejme tomu V (skoky přesuneme na mezerník, viz. níže), proč to nemůže vypadat nějak moderněji (dejme tomu jako ve hře Crysis nebo plno dalších) a lépe se ovládat.

Lepší interakce s prostředím – chci otevřít dveře, jak debil musím nejdřív najít ikonu v akčním menu, místo abych třeba zmáčkl jen klávesu F a bylo by. Proč nemůže být interakce s prostředí mnohem jednodušší pomocí jedné klávesy. Nehledě na fakt, že občas je opravdu boj aby se vám vůbec ta ikona dveří zobrazila, včetně žebříků, apod.. Hrůza a děs. A další věc, ovládací menu pro vojáky. K smíchu, za celou dobu žádná inovace. Stejné příkazy/ rozkazy. Stejně trapné zaostalé menu. Udělejte s tím už něco! Inventář to je taky bída sama o sobě, hlavně tedy co se týče grafiky a přehlednosti.

2.) Podivná fyzika, animace

Ano, sice se Arma 3 konečně může pochlubit fyzikou Physx, ale bohužel je to zase hrozně nedodělané. Například při pádu i z malé výšky se stává že najednou voják pluje ve vzduchu, tak nějak škube nohama jakoby furt padá, apod. Občas sletí najednou vykrouceně na zem a nemůže se nějakou dobu hnout. Podobných taškařic je tam více. Auta se nám hrozně rychle překlápí na stranu, nemají žádnou váhu,… Stále se ovládají tak nějak krkolomně. Navíc, jak může být ruční brzda na klávese X, dejte ji už od základu na mezerník proboha. Tak jak jsou všichni zvyklý z jiných her.

Animace pořád působí hrozně krkolomně. Trhaně. Například když se rozbíhám a zastavuji, tak se voják podivně ihned zastaví, pluje po zemi, apod.. Když se vojáci kolem mě otáčejí a rozhlížejí se, jsou jak roboti. A taky mě sere jak mi má osoba každou chvíli před ksichtem (když nic nedělám) přejíždí tou hnusně texturovanou rukou, jako kdyby si chtěl utřít pot, ale nakonec to spíš kazí dojem. Kdyby těch animací bylo alespo? více a nebo žádný.

Animace nabíjení – některý zbraně už jsou vypracované, ale u jiných se ani při přebíjení nevyndá zásobník, zase jak z roku 2001.

Lezení na žebřík, všichni si na to stěžují a stejně to tam pořád je (divím se tedy že konečně přidali otáčení rukama na volantu). Kolik tam je druhů žebříků, 5? Proč neudělají animace na 5 druhů žebříku? Nechápu fakt.

Přidejte normální skoky a ne to otravné přelézání, přeci to není tak těžké, i za cenu toho že to nebude vypadat bůh ví jak skvěle, hlavně že to bude funkční. Hoďte skoky normálně na klávesu mezerníku nebo shiftu, tak jak to všichni známe.

Přidejte přepínaní zbraní za chůze, jaktože modaři tohle dávno zvládli??

3.) Částice, destrukce prostředí

Dobrá, tady přeci jen došlo k určité evoluci. To se musí nechat. Ale když střílím ze zbraně, připadá mi že v ruce držím spíš nějakou airsoftku. Střílení ze zbraní je v jiných hrách mnohem větší zážitek. Dále, stále stejně trapné výbuchy ve hře, zde už je taky načase pořádná inovace. Destruktibilita prostředí, trochu si s tím prosím více vyhrajte. Pády stromů, tříštění budov, apod..

Destruktivní model aut, kapitola sama o sobě. Při sebemenším nárazu mi hned odlétne pneumatika, wtf??

A co mě taky fakt hodně sere je voda – při plavání z prvního pohledu není problém najít si úrove? ve vodě, kde najednou vidíte všechno krásně čistě pod vodou. Hroznej bug.

4.) Zvuky

Tady asi není co dodávat. Proč vždycky modaři udělají zvuky o více tříd kvalitnější. Nepochopím. V originální Armě zvuky zní jak kdyby je nahrávali přes mobil, nemají žádný efekt, hloubku, prostor, nic. Dále mnoho zvuků chybí nebo jsou nevýrazné. Třeba pád stromu, havárie vozidla, apod.. Nevýrazné zvuky počasí, zvířat, vody. Když chci slyšet prostředí kolem sebe, musím si to dát ve sluchátek fakt nahlas, protože všechno je tak nějak hrozně utlumeno, dokud nenastane výstřel.. to by mi nejednou urvalo bubínky. Přidat řev postřeleného vojáka, zvuk dopadu při pádu na zem, atd.. Hned to dodá více atmosféry.

Naopak hudbu musím opravdu pochválit, ta je v Armě 3 opravdu na vysoké úrovni.

5.) Optimalizace, grafika

No, zde sice došlo k nějaké té optimalizaci, ale stejně, ty propady fps.. Já s tím až tak problém nemám, ale hodně lidí si na to stěžuje. A grafika, prostě každý hned pozná že je to z Army, i když hra má už všechny možné nejnovější grafické technologie, stále prostě nějak vyčnívá a působí podivným dojmem. Jsem zvědavý zda použijí nový engine Enforce.

6.) Umělá inteligence

Už si k tomu sedněte a něco s tím udělejte. Stačí si to jen otestovat (na všechny SetSkill). Několikrát jsem to zkoušel. Voják běží okolo domu, blíží se ulička, ale voják se nám nezastaví na kraji domu a nepodívá se doprava či doleva, on tam prostě vběhne, ideálně se ještě zastaví uprostřed uličky, neotočí se a umře. Za ním běží další a scéna se opakuje. Výjimečně se zastaví třeba za lampou, kleknou si a rozhlédnou se, no ale zase pouze na jednu stranu a tak ho zabijí ze strany druhé. A podobné situace, skoro nevyužívají granáty, kouřové clony, nic. Jen pořád zmatkují.

CQB se vojáci asi taky nenaučili, že.

?idiči, hlavně v koloně, šílený. Prostě nemají pomalu šance dojet do cíle v pořádku, tam narazí do lampy, tamhle do značky, tamhle zbytečně zazmatkují kvůli civilistovi, když mají jet rychle, tak jedou pomalu a naopak tam kde mají jet pomalu tak drží plyn na podlaze, …

7.) Nově přidaná únava

Dobře, beru to, je to reálnější, což mi co hrajeme Armu máme rádi. Ale! Jednak se voják unaví poměrně dost brzy a začne nám běhat nějak zpomaleně, jak ze špatného záběru v Matrixu. Ok, dejme tomu. Ale proboha proč trvá snad minutu a půl než můžu zase normálně rychle v plné výbavě běžet. Víte co je to minuta a půl ve hře čekání na místě, a navíc úplně zbytečně ?? Bohatě by na rozdýchání stačilo třeba 10–15 vteřin.

8.) Počasí, atmosféra

Počasí nepřináší žádnou atmosféru. Mraky neustále prosvítají, nejsou i při nejvíce nastavené bouři ani třeba tmavé, černé. Déšť taky bída, při dopadu na zem pomalu ani není vidět. Vlny v moři taky chudé. Prostě když si nastavím pořádnou bouři, tak očekávám pořádnou bouři, vichřici. Chci krásné západy a východy slunce (tady musím vyzdvihnout OFP, tak to bylo kupodivu hezčí než tu). Chci víc pocítit sílu větru, apod.

9.) Ostatní chybky, bugy

Některé nefunkční příkazy, třeba SetUnitPos. Chápu, že je to pevně dané v FSM, ale proč tam teda ty příkazy jsou? Já třeba tenhle konkrétně využívám dost často a teď mám prostě smůlu. Nebo další (this Stop true), voják jenom stojí, tupě zírá, ani nám už nestřílí, jak kdyby byl vypnutý přes disableAI.

Dále například, krkolomná chůze po schodech, propady zábradlím, apod. Jít v podřepu po schodech a mířit to je opravdu zážitek na zkažení celého dojmu ze hry.

Na co, vysvětlete mi, když dám přesun trasy a vyberu – Bra?, hlídkuj nebo střež tak postava dělá pořád to samé. V případě útoku někam uteče. Tak na co tam je tolik možností, když z toho funguje polovina!?

A mohl bych pokračovat dále..

10.) Vstup do hry, do mise

Tady se jen zmíním že mi opravdu vadí jak hra při spuštění různě problikává. Naskočí vám logo, pak zase zmizí pak se zase objeví. To samé při načítání mise, apod.. Otravné. Navíc už by bylo na čase kdyby vstupní ukázky byli třeba animované, připomínám že je rok 2015 a šli přeskočit třeba klávesou Esc.

Jé jak jsem se krásně vypovídal. Hry od BIS hraju už nějakých 10 let, na každém díle jsem strávil tisíce hodin času (hlavně tedy jen v editoru) a prostě za tu dobu už mi tyhle věci lezou tak krkem, všímám si jich a hádám, že další lidé taky, i když třeba jen podvědomě a tolik nad tím nepřemýšlí. Žasnu nad tím jak modaři nemají problém vytvořit takových vylepšení, který by pro vývojáře měli být snad samozřejmostí (třeba mnohem hezčí inventář – viz. Breaking Point, přepínání zbraní za chůze, normální skoky, atd..). Prostě v něčem je ta hra z roku 2015 a v něčem jsme se zasekli v roce 2001, ale už to žalostně potřebuje dohnat. Je to výborná hra, ale tyhle základní detaily ji hrozně srážejí.

Doufám že ten svůj nový zkombinovaný úžasný engine Enforce nenechají jen pro DayZ, ale přidají ho i do Army. Aby to nedopadlo zase tak, že se chlubí tím, jak už jim jde nabíjet za chůze a nebo že v moři můžete kupodivu nalézt rybu, což je prostě dnes samozřejmostí. Takovými věcmi se měli chlubit v roce 2001, ne teď.

Tak už naposled doufám že se toho dočkám alespo? v datadisku na Armu 3, který předpokládám že časem bude. Ale oni mě budou stejně trápit a změny přijdou až s Armou 4. Doufám, že si to tady někdo z vývojářů přečte ať si lidé nemusí v duchu dále stěžovat.

A jaký na to máte názor vy?

Dyrmon 22.1.2015 17:05:34

10 věcí které mě na Armě 3 nejvíce serou:

  1. Akční menu a interakce s prostředím

Proboha, nechápu jak může být ve hře akční menu staré asi 14 let, od dob vydání OFP. ??íkal jsem si, že v Armě 2 už to určitě předělají – a ono ne, no ok co se dalo dělat. Ale tak v Armě 3 už to musí být samozřejmostí, jakožto je to moderní hra (a kromě toho to i slibovali). A ono zase nic, to už jsem fakt nevěděl jestli se smát nebo brečet. Někdo může namítnout že tato podoba svoji funkci spl??uje, ano, ale je tu tolik prostoru pro nezbytnou inovaci. Proč se prostě akční menu nevyvolá třeba klávesou, dejme tomu V (skoky přesuneme na mezerník, viz. níže), proč to nemůže vypadat nějak moderněji (dejme tomu jako ve hře Crysis nebo plno dalších) a lépe se ovládat.

Lepší interakce s prostředím – chci otevřít dveře, jak debil musím nejdřív najít ikonu v akčním menu, místo abych třeba zmáčkl jen klávesu F a bylo by. Proč nemůže být interakce s prostředí mnohem jednodušší pomocí jedné klávesy. Nehledě na fakt, že občas je opravdu boj aby se vám vůbec ta ikona dveří zobrazila, včetně žebříků, apod.. Hrůza a děs. A další věc, ovládací menu pro vojáky. K smíchu, za celou dobu žádná inovace. Stejné příkazy/ rozkazy. Stejně trapné zaostalé menu. Udělejte s tím už něco sakra ! Inventář to je taky bída sama o sobě, hlavně tedy co se týče grafiky a přehlednosti.

  1. Podivná fyzika, animace

Ano, sice se Arma 3 konečně může pochlubit fyzikou Physx. Ale bohužel je to zase hrozně nedodělané. Například při pádu i z malé výšky se stává že najednou voják pluje ve vzduchu, tak nějak škube nohama jakoby furt padá, apod.. Občas sletím najednou vykrouceně na zem, nemůže se nějakou dobu hnout. A podobné taškařice. Auta se nám hrozně rychle překlápí na stranu, nemají žádnou váhu, apod.. Stále se ovládají tak nějak krkolomně. Navíc, jak může být ruční brzda na klávese X, dejte ji už od základu na mezerník proboha. Tak jak jsou všichni zvyklý z jiných her.

Animace pořád působí hrozně krkolomně. Trhaně. Například když se rozbíhám a zastavuji, tak se voják podivně ihned zastaví, pluje po zemi, apod.. Když se vojáci kolem mě otáčejí a rozhlížejí se, jsou jak roboti. A taky mě sere jak mi má osoba každou chvíli před ksichtem (když nic nedělám) přejíždí tou hnusně texturovanou rukou, jako kdyby si chtěl utřít pot, ale nakonec to spíš kazí dojem. Kdyby těch animací bylo alespo?? více a nebo žádný.

Animace nabíjení, některý zbraně už jsou vymakaný u jiných se ani při přebíjení nevyndá zásobník, zase jak z roku 2001.

Lezení na žebřík, všichni si na to stěžují a stejně to tam pořád je (divím se tedy že konečně přidali otáčení rukama na volantu). Kolik tam je druhů žebříků, 5? Proč neudělají animace na 5 druhů žebříku? Nechápu fakt.

Přidejte normální skoky a ne to otravné přelézání, přeci to není tak těžké, i za cenu toho že to nebude vypadat bůh ví jak skvěle, hlavně že to bude funkční. Hoďte skoky normálně na klávesu mezerníku nebo shiftu, tak jak to všichni známe.

Přidejte přepínaní zbraní za chůze, jaktože modaři tohle dávno zvládli??

  1. Částice, destrukce prostředí

Dobrá, tady přeci jen došlo k určité evoluci. To se musí nechat. Ale když střílím ze zbraně, připadá mi že v ruce držím spíš nějakou airsoftku. Střílení ze zbraní je v jiných hrách mnohem větší zážitek. Dále, stále stejně trapné výbuchy ve hře, zde už je taky načase pořádná inovace. Destruktibilita prostředí, trochu si s tím prosím více vyhrajte. Pády stromů. Tříštění budov, apod..

Destruktivní model aut, kapitola sama o sobě. Při sebemenším nárazu mi hned odlétne pneumatika, wtf?? :D

A co mě taky fakt hodně sere je voda – při plavání z prvního pohledu není problém najít si úrove?? ve vodě, kde najednou vidíte všechno krásně čistě pod vodou. Hroznej bug. Proč to už konečně neopravíte !?

  1. Zvuky

Tady asi není co dodávat. Proč vždycky modaři udělají zvuky o více tříd kvalitnější. Nepochopím. V originální Armě zvuky zní jak kdyby je nahrávali přes mobil, nemají žádný efekt, hloubku, prostor, nic.. Dále mnoho zvuků chybí nebo jsou nevýrazné. Třeba pád stromu, havárie vozidla, apod.. Nevýrazné zvuky počasí, zvířat, vody.. Když chci slyšet prostředí kolem sebe, musím si to dát ve sluchátek fakt nahlas, protože všechno je tak nějak hrozně utlumeno, dokud nenastane výstřel.. to by mi nejednou urvalo bubínky. Přidat řev postřeleného vojáka, zvuk dopadu při pádu na zem, atd.. Hned to dodá více atmosféry.

Naopak hudbu musím opravdu pochválit, ta je v Armě 3 opravdu na vysoké úrovni. :)

  1. Optimalizace, grafika

No, zde sice došlo k nějaké té optimalizaci, ale stejně, ty propady fps.. Já s tím až tak problém nemám, ale hodně lidí si na to stěžuje. A grafika, prostě každý hned pozná že je to z Army, i když hra má už všechny možné nejnovější grafické technologie, stále prostě nějak vyčnívá a působí podivným dojmem. Jsem zvědavý zda použijí nový engine Enforce.

  1. Umělá inteligence

Už si k tomu sedněte a něco s tím udělejte. Stačí si to jen otestovat (na všechny SetSkill). Několikrát jsem to zkoušel. Voják běží okolo domu, blíží se ulička, ale voják se nám nezastaví na kraji domu a nepodívá se doprava či doleva, on tam prostě vběhne, ideálně se ještě zastaví uprostřed uličky, neotočí se a umře. Za ním běží další a scéna se opakuje. Vyjímečně se zastaví třeba za lampou, kleknou si a rozhlédnou se, no ale zase pouze na jednu stranu a tak ho zabijí ze strany druhé.. A podobné situace, skoro nevyužívají granáty, kouřové clony, nic. Jen pořád zmatkují.

CQB se vojáci asi taky nenaučili, že.

??idiči, hlavně v koloně, šílený. Prostě nemají pomalu šance dojet do cíle v pořádku, tam narazí do lampy, támhle do značky, támhle zbytečně zazmatkují kvůli civilistovi, když mají jet rychle, tak jedou pomalu a naopak tam kde mají jet pomalu tak drží plyn na podlaze, …

  1. Nově přidaná únava

Dobře, beru to, je to reálnější, což mi co hrajeme Armu máme rádi. Ale! Jednak se voják unaví poměrně dost brzy a začne nám běhat nějak zpomaleně, jak ze špatného záběru v Matrixu. Ok, dejme tomu. Ale proboha proč trvá snad minutu a půl než můžu zase normálně rychle v plné výbavě běžet. Víte co je to minuta a půl ve hře čekání na místě, a navíc úplně zbytečně ?? Bohatě by na rozdýchání stačilo třeba 10–15 vteřin.

  1. Počasí, atmosféra

Počasí nepřináší žádnou atmosféru. Mraky neustále prosvítají, nejsou i při nejvíce nastavené bouři ani třeba tmavé, černé. Déšť taky bída, při dopadu na zem pomalu ani není vidět. Vlny v moři taky chudé. Prostě když si nastavím pořádnou bouři, tak očekávám pořádnou bouři, vichřici. Chci krásné západy a východy slunce (tady musím vyzdvihnout OFP, tak to bylo kupodivu hezčí než tu). Chci víc pocítit sílu větru, apod..

  1. Ostatní chybky, bugy

Některé nefunkční příkazy, třeba SetUnitPos. Chápu že je to pevně dané v FSM, ale proč tam teda ty příkazy jsou? Já třeba tenhle konkrétně využívám dost často a teď mám prostě smůlu. Nebo další (This Stop true), voják jenom stojí, tupě zírá, ani nám už nestříli, jak kdyby byl vyplý přes DisableAI.

Dále například, krkolomná chůze po schodech, propady zábradlím, apod.. Jít v podřepu po schodech a mířit to je opravdu zážitek na zkažení celého dojmu ze hry.

Na co, vysvětlete mi na co když dám přesun trasy a vyberu – Bra??, hlídkuj nebo střež tak postava dělá pořád to samé. V případě útoku někam uteče. Tak na co tam je tolik možností, když z toho funguje polovina!?

A mohl bych pokračovat dále..

  1. Vstup do hry, do mise

Tady se jen zmíním že mi opravdu vadí jak hra při spuštění různě problikává. Naskočí vám logo, pak zase zmizí pak se zase objeví. To samé při načítání mise, apod.. Otravné. Navíc už by bylo na čase kdyby vstupní ukázky byli třeba animované, připomínám že je rok 2015 a šli přeskočit třeba klávesou Esc.

Jé jak jsem se krásně vypovídal. Hry od BIS hraju už nějakých 10 let, na každém díle jsem strávil tisíce hodin času (hlavně tedy jen v editoru) a prostě za tu dobu už mi tyhle věci lezou tak krkem, všímám si jich a hádám že další lidé taky, i když třeba jen podvědomě a tolik nad tím nepřemýšlí. Žasnu nad tím jak modaři nemají problém vytvořit takových vylepšení, který by pro vývojáře měli být snad samozřejmostí (třeba mnohem hezčí inventář – viz. Breaking Point, přepínání zbraní za chůze, normální skoky, atd..). Prostě v něčem je ta hra z roku 2015 a v něčem jsme se zasekli v roce 2001, ale už to žalostně potřebuje dohnat. Je to výborná hra, ale tyhle základní detaily ji hrozně srážejí.

Doufám že ten svůj nový skombinovaný úžasný engine Enforce nenechají jen pro DayZ, ale přidají ho i do Army. Aby to nedopadlo zase tak, že se chlubí tím, jak už jim jde nabíjet za chůze a nebo že v moři můžete kupodivu nalézt rybu, což je prostě dnes samozřejmostí. Takovýma věcma se měli chlubit v roce 2001, ne teď.

Tak už naposled doufám že se toho dočkám alespo?? v datadisku na Armu 3, který předpokládám že časem bude. :) Ale oni mě budou stejně trápit a změny přijdou až s Armou 4. Škoda jen, že si to tady asi nikdo z vývojářů nepřečte a tak si lidi můžu v duchu stěžovat dále.. Jaký na to máte názor vy?

Celoush 23.1.2015 10:42:56

Můžu to z komentářů hodit jako samostatnou „novinku“ pod tvým jménem? Dal sis s tím dost práce to sepsat a je škoda, aby to zapadlo do komentářů pod dva měsíce starou novinku.

NoobSaibot 23.1.2015 11:59:11

S něčím se dá souhlasit a něco mi žíly třeba netrhá. Jen uvedu, že hraju single. MP ne. Akční menu mě vyhovuje. Je stejný od dob OFP, takže se nemusím nic přeučovat. Je možný, že není úplně praktický, ale já už jsem za ta léta na to zvyklý. Proč něco měnit, když to dobře funguje. Můžu hrát A2 i A3 a vím, že ovládání je podobný. Třeba teď jsem po dlouhý době zase nahrál A2, abych si zahrál na Armě 2 CWR2 kampaně. Klávesy si můžu přenastavit – takže, za mě taky nepodstatná věc. Už od OFP já třeba ovládám hru na šipkách :) Takže mám defaultní nastavení úplně překopaný. :) Skoky to fakt nevim, jak by vypadalo. Už jen pro to, že AI snad ani to přelézání nepoužívá. Normálně projdou skrz ohradu nebo ji obejdou. Animace únavy ty jsou přesně jak z Matrixu. U to ho jsem se musel hodně smát, když běží jak zpomalenej film. :D Moc věrohodně to nevypadá. Umělá inteligence v koloně je snad stejná od OFP. :) Co mě štvě, že s AIčkama nejdou hrát mise typu zaútoč a stáhni se než přijede nepřítel. Vyčistim vesnici, ale jak se AI automaticky přepně do režimu nebezpečí, tak nemáš šanci se stáhnout. Já už jsem dávno v lese a ty moji pacholci uběhnou 10m, zalehnou kontrolujou okolí a zase dokola a dokola. Takže uběhnou tak 50m za x minut, no a mezitim přijede nepřítel s tankama a pěkně mi mojí jednotku rozebere. No a já na to koukám z po vzdálí z lesa. To byl jen př.

Dyrmon 23.1.2015 13:54:11

NoobSaibot → Ano, člověk si zvykne, co mu taky zbývá, že. Ale život je neustálý vývoj vpřed, přizpůsobování se novým možnostem. A jestli chtějí přitáhnout nové lidi, tak se musí už trochu viditelně vyvinout, kort když mají docela pošramocenou pověst. Co se týče akčního menu, tak hodně nouzové už je hlavně to ovládání vojáků. Z poloviny příkazů jich polovina funguje jen na půl, je to nepřehledné, zaostalé.

Jistě, já nebo ty si ty klávesy přenastavíme, ale běžný uživatel s tím má problém a nebo je líný.

Co se týče aby skoky umělo i AI to bych už chtěl asi opravdu moc, jim stačí překážku oběhnout (v tom ideálním případě). Ale u hráče by to vůbec nebylo k zahození. Hlavně jde o to, že by ta animace proběhla plynule s tou předchozí.

Jak píšeš ohledně AI, tak to je další scéna/ příklad z jejich nesmyslných rozhodnutí. Furt dokola dělají ty své tanečky. Zastavují se, lehají si, míří, zmateně pobíhají místo aby na to šlápli a ze všech sil vyrazili. Jsem si schválně stáhnul do Army 3 mod na AI – bCombat. No i přesto že má své mouchy a hru docela ulehčuje (což mi vadí), tak AI se chová mnohem víc inteligentněji. Postupují takticky, používají granáty, atd.. Jakto že modař to zvládne, ale tým o několika desítkách lidí ne.

Rozepsal bych se i o dalších věcech co mi vadí, ale myslím si že už i tak toho je teď víc než dost s čím by se měli poprat. Líbí se mi jak se snaží hru vybalancovat mezi komerčností a svými ideálními představami, ale jde to rozhodně udělat lépe a efektivněji..

Michal Zobec 23.1.2015 17:11:16

mě osobně naštvala ARMA 3 fiktivními stroji. pokud to označují za simulaci, strašně by mě zajímalo co vlastně simulují když to neexistuje? a navíc už vidím jak konstrukční kancelář Mil adaptuje zavedenou technologii Kamova – protiběžné rotory … měli by to přejmenovat na scifi střílečku a možná i změnit název. nebo mohli vymyslet jiné téma, třeba druhou světovou válku, nebo vietnam … ale ne scifi …

Jdf 21.3.2015 22:30:03

Priste neco orientalniho… Treba Vietnam :-D

JaraZ 12.8.2017 13:52:55

Naprostý souhlas. Na to že kupuju hru po 2 letech se nic z toho co popisuje nasranost Dyrmona nezměnilo. Chtěl jsem hru vrátit a prý prd, hrál jsem dýl jak 2h. No tak to bych toho zjistil když za 1h stihnu tak výcvik.:-( Když vezmu z čeho se dá vybírat a že ARMA II je dokonce lepší než tohle, smutek.