Vodní plochy v ArmA 2
Komentáře k článku
Atreide, myslíš že když sem po čase přilítnu, ani okem nezavadím o novou grafiku kde je info o vydání ArmA2 :-) hloupě se zeptám a někdo takový post smázne, že se ozvu? Ne, o tenhle post se nejednalo, vlastně ani o jiný… jen o jedno malé nevýznamné slůvko-nevulgární, leč pro některé asi kontroverzní. Čelovo prostransví, jeho věc kolika a jak dlouhými metry tu měří .-D
Čelo nezavádí cenzuru – ale když se někdo ptá kdy vyjde arma2 a má o tom celý topic hned na první straně bulváru, tak se nediv, že ti tenhle příspěvěk nebyl zobrazen.
Nemaluj čerta na zeď …
To si piš :)
Myslíte že budú aj v Arma2 plávajúce sumky s plnými zásobníkmi, plávajúce kvéry a autá vybuchujúce pod vodou? To už snáď preboha nie.
To je kvůli skryté podpoře rybaření! Stoupneš si na most, mrkneš dolů do vody, kde se koupe celá jednotka (už beze zbraní), vezmeš kvér a „rybaříš“ :)
Mno, tak to je dobrý. Protože v ArmA má ta voda roadway, asi aby pomocí ní mohl vojcl „plavat“, a důsledkem je to, že tráva zmizí daleko od břehu (záleží na sklonu atp.) Navíc někdy vodní plochou projdeš ty i AI po dně… a jindy tě to správně detekuje a jakoby plaveš, přičemž je úchvatný když ti to po chvilce jako v moři odebere munici, která se ale nepovaluje na dně… ale na hladině :-D S takovym bazmekem se krásně tvoří… chyby jsou tam od začátku a všude a lidi co to dělaj za prachy si to klidně dovolí vypustit ven… co je to za bordel?
@Fero Trávu z rybníků odstraní jen ve větších hloubkách.
Voda je lepšia než som čakal. Super. Skoro si myslím že bude škoda ak tú trávu z rybníkov odstránia. Pár by ich mohli nechať tak „zanedbaných“. Horizont u mora ale vyzerá podivne. Akoby hmla robila príliš ostrú hranicu odkiaľ začína.
http://www.bistudio.com/…ma2/more.jpg – moře teď vypadá o dost luxusněji, jsem zvědav, zda to zase bude z výšky dělat ty bílé čáry
Tak simulovat stopování pachové stopy určitě půjde, jelikož to šlo i v ofp. Tam ale stopovali v ČSLA modu vojáci odstřelovače. Prostě to vytvoříš skriptem na pronásledování pozic hledaného.
Potravní řetězec ? V tom případě očekávám i supy :-)
ad daně : oni nám to socani spočítaj :-) Už teď jim z každýho nákupu proleje člověk chřátem spoustu peněz.
ad Ghost : zvednou kufry, ale kam ? Do Monaka ?:)
S tím potravním řetězcem to prý taky nebude nakonec tak slavný. Ale tak na to abysme mohli vytvořit nějakou pěknou loveckou misi to snad stačit bude. Ještě by to chtělo aby zvěř reagovala i na pachové stopy … to by bylo fajn jak pro to lovení, ale představte si tu nádhernou misi: hráč – psovod, dostal se skupinkou vojáků za úkol vypátrat a zlikvidovat ostřelovačskou skupinu v okolí. Nebo z druhé strany – ostřelovač má za úkol zlikvidovat někoho na základně, musí si ale hlídat směr větru, aby se psi nerozhodli jít ho roztrhat … <3 <3 <3
Potravni retezec preci…bez ryb by to neslo:-)
houbareni bylo, je a bude (valeni se v lese se snajpou v ruce :P)
že by BI přešli v ArmA2 na model smrtonosné vody jako byla v OFP?
Ve sladké vodě budou piraně a v mořích žraloci bílí.
Houbaření prý nebude … A já jsem náhodou viděl bílou velrybu!!
buď rád za vodu v různých nadmořských výškách, v moři kolem ostrovů v BI hrách taky nikdy neplavaly ryby
jako na ryby? ti nestaci houbareni? ;)
Jsou v těch rybníkách ryby?
Paroprase :D
Tak debatu o nejmenším počtu snímků jsem čekal, jenom jsem zapomněl dodat, aby se nikdo na tohle debilní téma neozýval. 7fps .. to bych si musel podtaktovat mozek na idle, aby mi to přišlo plynulé
ad. šrotovné – je fajn, sleva to ve finále je (teda pokud se ti na dvoře válí plechovka z roku raz dva), ale místo cca 64-procentního zdanění příjmu budeš mít se šrotovným podle typu auta stejně okolo 50%. Jen čekám na paroprase, aby to o deset-dvacet procent ještě zvednul a já zvednu kufry
2soudruh: nj ale u srotovnyho maj lidi aspon pocit ze od statu dostavaj, i kdyz ve vysledku statu odvedou dane jako krava za to vsechno…
v ArmA 25fps+, ještě občas 20, ale mí? rozhodně ne, ideální je stabilní framerate 30fps, ale pod dvacet je to peklo a jak psal Celo, tak v MP to nepřichází v úvahu, když vyšla nedodělaná ArmA a měla nároky jak prase, čili fps odpovídaly kolem těch někdy i 15fps-, tak to byla katastrofa
Tu zaplatíš ty na daních za tu Armu a ten komp :-)
hm armovny a kde je ta statni socanska dotace co? :D
7 fps? to uz by mohly stacit 2fps…:-) Ja vim ze v TV jich ma jen 25 a u nekterych her npr.GP4 (F1) stacilo i 12fps. I ja si myslel ze je to stejne jako v TV ale neni.A zvlast u takovych to her jako je ARMA.Nojo asi to bude pro stroj zahul a tech optimalnich asi jste moc neni al na druhou stranu se spoustu znas rozhodne udelat upgrade.Stejne jako je srotovne ktere motivuje lidi zbavit se sveho stareho auta a koupit nove je tady ARMOVNE co nas motivuje konecne si poridit tak dlouho vyhlizeny novy komp…Ja si v lednu koupil novy stroj protoze ten starej (budiz mu zem lehka) zacal casto zlobit az kiksnul uplne a ted ten novej nevyuzivam na plno.Proste me vsechny radoby PECKY (CoD, Falout 3 FarCray 2 atd.) nebavi.Stale je mam nainstalovane ale proste me to vnich nebavi a radeji si vecer po praci zapnu starej dobrej OFP.ARMA 2 mi aspon vyuzije pocitac naplno a jeste mzna bude kousek chybet.(Asi mzna urcite):-)
Já hrál hodně dlouho OFP při fps kolem 15 (2002–2005). A to fakt jako ne… SP možná trochu, ale v MP to bylo hodně špatný.
2faly: tak tobe staci 7–15 fps
ale spouste lidi ne…
Hezká voda… shodou okolností jsem se zrovna v Arma pokoušel úpravou původní vodní plochy docílit podobného výsledku, avšak zatím výsledek neodpovídá představě :-(((
Chci tu vodu a hned!!!
Proč snímková frekvence 40? OFP jsem hrál na 10 až 15, tankové bitvy se daly zvládnout i při 7. V ArmA mám při tak nízké snímkové frekvenci trochu problémy, ale od 15 se dá. V kině je 25 a nikomu obraz nepřipadá trhavý.
Tohle je super. Prostě bah?ák, jak má vypadat. 50 různejch vodních objektů ve hře, hmmm Teď mi někdo prozraďte, která grafika to na 4Mega pixelů rozlišení vykreslí na alespo? na 40 FPS?! Jestli máte někdo po ruce Armora, tak by mě to fakt zajímalo.
Hezké :) Není náhodou ta voda v různých stylech ?
To nema chybu.Co se tyce krajiny v A2 si myslim ze nemuze byt namitek.Grafika te krajiny je nam znama zatim pouze z prostredkovaneho videa ale v celku vypada slusne i v nem.Celkova grafika je urcite take velmi dobra at uz si tam kazdy najde pro neho dulezite ci nedulezite detaily.Jen aby stejneho pokroku doznala mikro AI a realne vypadajici pohyby ktere ozivuji vlastni hru.Pokud by to melo byt jak BI rika tak by ARMA 2 byla nejlepsi hra jakou jsem kdy videl.Je to proste muj vkus hrani.Moc drzim palce a modlim se za co nejmene „much“
Noo tak se mi to líbí :) Myslim že A2 pokud nebude mít zase lunární ovládání jako A1, tak nemusí vůbec dopadnout špatně :)
Smekám.