Komentáře - Video z prezentace ArmA 2 na Invexu

 

Video z prezentace ArmA 2 na Invexu

Vložil Celoush, 14.11.2007 09:58:55

Komentáře k článku

Vložit komentář
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Napsal Celoush (Anonymně), 26.11.2007 10:52:13 - IP:85.207.122.x

Sorry, ale už těch kydů bylo dost.

TOTO TÉMA JE UZAV?ENÉ. NEM? SMYSL SEM COKOLIV PS?T. NEBUDE TO POVOLENO.

Napsal jirka.maso (Anonymně), 25.11.2007 22:30:04 - IP:89.102.67.x

nasrat

Napsal Soudruh (Anonymně), 25.11.2007 21:59:47 - IP:86.49.56.x

… maso vezmeme, podélně nakrájíme a do vytvořených mezer vlozíme směs česneku a koření. Poté maso obalíme do hořčičných semínek. Pomalu pečeme dokud není hotové v troubě. Poté servírujeme a radostně ho sežereme. …

Napsal spoock (Anonymně), 25.11.2007 21:38:42 - IP:195.39.100.x

2 Renee: vtip je v tom, že se občas najdou pokračování, která mají ještě co říct, takže ještě počkáme co udělá s náma ArmA2 :)

Napsal Renee (Anonymně), 25.11.2007 20:22:51 - IP:86.49.63.x

2 Spoock Je to dost smutny ale neni to v dnesni dobe nic zvlastniho viz hry od EA. (spousta lidi si zahraje NFS5 nez jakykoliv novejsi dil) Nebo muj milovany Blitzkrieg a dvojka je uplne neco jinyho.

2 Admix Je to tak, ja jsem taky nepresel na armu a prestal hrat uplne. (Preci jenom 7let je dlouha doba ale Ja se vratim!hh)

Napsal admix (Anonymně), 25.11.2007 20:16:03 - IP:89.102.120.x

Ad renee – jak rika, vic nez spousta lidi misto prechodu na armu prestala hrat uplne .. a tech lidi je vetsi skoda, nez kdyby se do ofp vratilo 2000 apofisu

Napsal spoock (Anonymně), 25.11.2007 18:44:23 - IP:195.39.100.x

2 Renee: je to paradox, ale ArmA našla konkurenci u svého staršího bratra :)

Napsal Renee (Anonymně), 25.11.2007 18:39:27 - IP:86.49.63.x

2Apophis Moc mluvis! Rikal jsem at se vyjadrujes jen k tomu co mas rict a ty meles a meles a meles… chjo kdo to ma cist. Jedinej kdo tady mele to sami dokola si ty. A jak tvrdis ze vsichni ostatni krome admixe presli na Armu… tak to je fakt perlicka. Na armu presla asi tak pulka lidi a jeste z ty pulky se po case dost lidi vratilo k OFP a dost lidi prestalo uplne. Jo a k tomu ze nejde hrat OFP a Arma zaroven no nevim ja hral dost her pri ofp a pohoda ale Arma je snad jedina hra ktera mi nesedla ovladanim jinak je to super hra ale jaksi pro me je celkem dulezity tu hru tak nejak ovladat a ne krecovite.

Napsal admix (Anonymně), 25.11.2007 17:39:11 - IP:89.102.120.x

/me ide plakat do vankusa :)))) a vubec, apofise uz to nebavi, tak se uz rozepisovat nebudu. Jsem debil a vsichni na mne!

Napsal Tunac (Anonymně), 25.11.2007 17:33:01 - IP:83.240.70.x

Apophis zas řádí v nasírání.

Napsal jirka.maso (Anonymně), 25.11.2007 17:25:25 - IP:89.102.67.x

No AI se v Crysis paradoxně bere jako mínus… I tak je ale na vysoký úrovni.

Napsal Apophis (Anonymně), 25.11.2007 16:47:22 - IP:89.235.0.x

PS: napsal jsem, že ti arma nejede dle tvých představ..... ne že ti jede blbě…debil tu bude asi jinde...... hádej hádej hadači :D

Napsal Apophis (Anonymně), 25.11.2007 16:45:53 - IP:89.235.0.x

Ne, já jako proti Admixovi nic nemám, ale nepřijde vám ta jeho písnička už trochu ohraná? začne se mluvit o armě a on už zase zpívá tu stejnou písničku (fidlovačka, aneb Admixova sračka)...... Zkrátka mě to již nebaví..... :) Toť vše…

Napsal spoock (Anonymně), 25.11.2007 16:42:47 - IP:195.39.100.x

2 admix: di se léčit

Napsal Apophis (Anonymně), 25.11.2007 16:42:37 - IP:89.235.0.x

Chachachacha…­srovnávat tě s duševně zdravým člověkem…výsměch tobě a výjměčně ne tvému psychiatrovi....... Kde jsem srovnával? Jen jsem řekl, že bych chtěl ai jako v crysis...... jelikož to není nacriptovaná hra např. jako COD....... tak zadrž, něco ti teče z huby a nic pěknýho to nebude, oki?

jinak pokud je arma nehratelná, tak jakto že ostatní na ni přešli? ale všichni jsou debilové a jenom ty jsi king, když hraješ OFP, co? Ale vadí ti, že ti na tu starou hru už prostě každej sere a všichni za tebou nejdou jak za králem, co? A nepiš nic o nehratelnos­ti......tak tě kurva arma nebaví, a co jako? to se z toho máme všichni jako posrat???? To nestačí říct jednou? Ty to píšeš kam můžeš, řekneš mi co tím sleduješ? Nediv se pak, že lidi ty tvoje kecy (pořád ty samý) už SEROU, SEROU a ještě jednou SEROU..........

A když pomineme moje vulgární vyjdařování, souhlasíte se mnou?

Napsal admix (Anonymně), 25.11.2007 16:39:33 - IP:89.102.120.x

Tak, potesil jsem sve oko komentarema z archivu bulvaru, takze opet vim, co je apofis zac a muzu ho vesele pristi tydny ignorovat :)) tlustomix a celomrdka :))))))

Napsal admix (Anonymně), 25.11.2007 16:24:01 - IP:89.102.120.x

Jo a jeste detail – srovnavat AI v crysis a arme .. no to proste chachacha :)) (vysmech tobe a vyjimecne ne bis)

Napsal admix (Anonymně), 25.11.2007 16:22:03 - IP:89.102.120.x

Neda se nic delat, opet konstatuji, ze apfis je debil :) Kde jsem napsal, ze mi arma jede blbe?! ja pisu, ze ji mam NEHRATELNOU, ne ze mi NEJEDE. Na lance si s mym nastavenim pohral armor a od ty doby docela jede – ctes vubec, co pisu? Ze mys ma zpozdeni jako prase? ze se ty modely chovaj absolutne nerealne? Nectes, proste admix = NEarma a konec.

Jeste jednou pro blbce: ARMA MI JEDE, ALE MAM JI NEHRATELNOU KVULI CHYBAM. ok?

Napsal Apophis (Anonymně), 25.11.2007 14:12:06 - IP:89.235.0.x

BuBen..... tak to jsi si všiml DOST blbě…nebo spíš nevšiml… s takovým přístupem přijdeš na buben..... Admix uráží každýho, kdo se byt jen zmíní o armě pozitivně…já říkám, ať si každej paří vaří co chce, ale ať FLASHPOINTáci nebuzerujou ty, co hrajou armu, jelikož ty pořád ofp nepomlouvají…mě je u prdele co hraje admix nebo ty.....vám ovšem arma nejede dle vašich představ a závidíte těm, co jde.....a tak si musíte vylít srdíčko, co?

Napsal spoock (Anonymně), 25.11.2007 13:38:07 - IP:195.39.100.x

(OT) 2 Appo: a víš že Crysis je dost koridorová záležitost? Navíc v Crysis máš podporu více jader, takže částečnou zásluhu má na tom i tohle. AI mi jinak nepřijdou tak geniální, stejně skončí obvykle jako mrtvoly, chobotničky jsou lepší, umřou a ještě bouchnou :)

2 Renee: hmm, každému to holt hraje na jiné noty.

Napsal Davler (Anonymně), 25.11.2007 10:03:19 - IP:82.100.62.x

Koukám že děti si zase berou bábovičky :)

Napsal BuBen (Anonymně), 25.11.2007 09:00:21 - IP:217.75.215.x

Já jsem si nevšiml, že by tu někdo někoho přemlouval k OFP. Ale všiml jsem si, že tu urážíš ty, co OFP hrajou … je to jejich věc, tak je nech bejt a budeme všichni spokojený :D Prostě jim ArmA nejde/nebaví je a je to jejich volba. Tvoje volba je zase ArmA!

Napsal Apophis (Anonymně), 25.11.2007 06:18:14 - IP:89.235.0.x

AHA :D 486ka :D Jsem se upsal..... Jako abych pravdu řekl, tak možná to teda bude armou, ale určitě všichni co to hrají ( a nestřídají s ofp) mi dají za pravdu, že si na to zvykli a už to ani nevnímají. Zkrátka se vyserte na ofp...... jedno má takový ovládání, druhý makovy…pokud hrajete obě, je to vaše volba.....ale nepiště sračky všude kam to jde jako Admix (sry Admixi, ale je to tak)...... zkrátka…hrajte co chcete, ale nepřemlouvejte ostatní, at to hrajou podle vás..... :)

Napsal Renee (Anonymně), 25.11.2007 03:51:48 - IP:86.49.63.x

2Pochyst Tak to jsi stastny clovek ;) ale kvuli Arme si teda x1650XT kupovat nebudu ;) 2Apophis Neni to problem mezi stolem a klavesnici ale je to proste tou hrou.. mam nadupanejsi stroj a stejne to jede jak to jede. A pls raguj jen na prizpevky na ktery mas co rict a ne na kazdej provokativnimy blabolama… PS: Musim uznat ze vam, co vas Arma bavi dost zavidim. Me by to tak rado bavilo a ono nic.. proste jakoby jina hra nez ofp. Btw co je to ta 846? Ze by nejaka nokia zase? :D

Napsal Apophis (Anonymně), 25.11.2007 03:36:20 - IP:89.235.0.x

Musím podotknout že zřejmě jsi..... , myslel jsem, že na nás vytáhneš nějakou 846ku a ty máš takový dělo. Pokud tvrdíš že ti na tom arma běhá blbě, pak bude chyba někde mezi klávesnicí a stolem.....

@Acutres---co je to za debilní připomínku? Hm? V Crysis jsou aička vychcaný jak díra do sněhu..... prostředí je detailnější než v armě a přesto si s ním dokážou poradit (kryjí se, zabíhají do budov, volají posily......). Zatím to co naslibovala BIS (věřím jíá, že toho dosahne) není ani z poloviny to, co má DNES již CRYSIS :)

Napsal admix (Anonymně), 25.11.2007 02:13:06 - IP:89.102.120.x

Jo a doplnim, ze tohohle jevu jsem si vsimnul i na ostatnich pocitacich na lance a byl jsem odbyt tim, ze v arme je kurzor lepsi, barevnejsi, odolnejsi a o 30% vice „pussy magnet“, tudiz jsem blbej ja a ne ten kurzor :))

Napsal admix (Anonymně), 25.11.2007 02:11:38 - IP:89.102.120.x

Jo, ja jsem holt asi bezrukej .. C2D 2.13GHz, 2GB 800MHz RAM, 8600GT – at je fps jakykoliv, mys ma input lag okolo pul vteriny, v narocnejsich scenach vterinu. Pripoctu si rozptyl zbrane pri mireni (naprosto smesny) a dalsi a dalsi alegoricke vozy a voala – mame bezrukeho admixe :)

Napsal Pochyst (Anonymně), 25.11.2007 00:40:48 - IP:85.71.149.x

@Admix, aha takže ty nemůžeš mířit ani při 50ti fps? Hmm tak to se omlouvam… nevěděl jsem že tuhle hru hrajou i bezruký :-))) … jediný občas popisovaný problém z ArmA („zpomalený film“ = jemně zpožděné reakce) jsem zažil na sestavě s ATI 9600XT a 512MB operační paměti. V nastavení rozlišení 1024×… tráva a stíny zapnuté… po netu to byl opruz. Ale na x1650×t a na work kompu s AGP kam jsem koupil nedavno X850XT to letí na hoodně vysoký nastavení jako vítr… takže si o podobných kecech myslím své :-P

PS: a nemluvím o tom že na tom pracovním PC je starý disk (ATA rozhraní)… takže se fakt těmhle řečem dá těžko uvěřit… Howg!

Napsal Acutres (Anonymně), 24.11.2007 22:23:42 - IP:89.185.243.x

?ekne mi někdo, proč Apophis má porád nesmyslný otázky? Takový bude mít asi do roku 2020......což je taky k pláči :)

Napsal admix (Anonymně), 24.11.2007 13:58:36 - IP:89.102.120.x

Tak ja tuhle diskusi beru tak, ze je na BULVARU, tudiz nema cenu to tu zbytecne hrotit :)

Napsal Apophis (Anonymně), 24.11.2007 13:32:25 - IP:89.235.0.x

řekne mi někdo, proč nejsou aička v armě chytrý jako v crysis? Takovýhle nebudou ani v armě 2.........což je k pláči :(

Napsal Celoush (Anonymně), 24.11.2007 09:55:18 - IP:89.176.186.x

Furt ty stejný kydy. Ti, co to nehrají, budou všechny přesvědčovat, že se to hrát nedá a že to nikdo nehraje. Ti, co to _světe div se_ hrají, s tím samozřejmě nesouhlasí, což je pochopitelné nezadatelné právo. Pokaždé si najdete nějakou kravinu, ve které je váš favorit lepší a začnete o tom ty druhé přesvědčovat, že v tom a tom je ta vaše hra dokonalá a ta druhá je sračka. A pak zase reakce na tyhle kydy, hádky atd. Tak se na to už vyserte a hrajte si, co vás baví. Bavíte se jak dementi. V rádoby senzačnosti vašich kydů ztrácíte soudnost a píšete dost radikální názory. Většinou neopodstatněné. A když už nevíte, co víc, tak začnete tvrdit, že to co říkáte si vlastně myslí všichni.

U mě je ArmA už celkem hratelná. K OFP se vracet nebudu, nemám proč. Crysis ani CoD4 (po zahrání dem) mne nezaujaly natolik, abych za ty hry byl ochoten vyhodit prachy. Je to tak nepochopitelné?

Napsal Deli (Anonymně), 24.11.2007 03:42:37 - IP:85.207.248.x

Např, mne to ovladani v amre vyhovuje a nestezuji si na nic. A komu se nelibi arma, at jde na cod 4, hraje se to tedkom dost :P

Napsal Sharp (Anonymně), 24.11.2007 01:38:05 - IP:89.176.7.x

2 Apophis > Myslim že to co arma přivedla novýho a vylepšenýho, každej vidí sám.. Proto se tady setkáš spíš s kritikou než s chválou, ale bude to tim že dle názorů (nejspíše) většinového. Převažujou nový zápory ty tebou opěvovaný klady.. A můj názor je že nebejt komunity která hru pomalinku dodělává formou addonů a úprav. A Join in progressu + vylepšený scripty, tak je mrtvá :) A nikdo jí nehraje.. ;) Nediv se pak že s strategií BIS a chybama hry, vzníká tak silnej odpor (a to celkem dostatačně opodstatněnej) ;)

Napsal Sharp (Anonymně), 24.11.2007 01:30:25 - IP:89.176.7.x

Mj. Richard je sice dost reálnej ovládánim ale nikoliv vlastnostma aut.. Subaru který na 3. stupe? jede 200 v terénu > no nevim nevim :-D Prozměnu Toyota nejede ani 180 na 6. >> jako je to hezká hra, ale jako simulaci bych to taky nebral.. přecejen ty auta sou divný ikdyž jízdní model hry je skvělej :)

Napsal admix (Anonymně), 24.11.2007 00:47:22 - IP:89.102.120.x

Ale to zas ne, za debila mam jen Deliho :) Ten tvuj link je sice moc peknej, ale je to jen pokus bejt drsnej v diskusi, kde jsem se marne snazil poukazat na realitu v porovnani s armou. Podotykam, ze marne Co se tyce ovladani – ano, RBR je na sipkach neovladatelny, protoze na sipky vubec neni delany. Arma je neovladatelna na mysi (a to nejsem sam, aby to nevypadalo jako muj vykrik) a to ze si na to vetsina lidi zvykne je hezky, ja to beru, ale proste – proc si MY mame zvykat na to, ze nikdo z bis v zivote nestrilel z niceho jinyho nez z praku a predelali ovladani ze SIMULATORU (aspon trosililinku) na HRU?

Napsal Deli (Anonymně), 24.11.2007 00:00:03 - IP:85.207.248.x

Admix nas ma vsechny za čitry, debily, voly, ale co je on ? Neustale rejpat to je jeho.

Napsal XO (Anonymně), 23.11.2007 23:37:14 - IP:85.160.143.x

admixi asi nevis co se pod tim linkem skryva co ? :D zkus na to kliknout nez se sebe udelas debila ty :D

Napsal Apophis (Anonymně), 23.11.2007 22:09:19 - IP:89.235.0.x

@Admixi...... doporučuji ti, aby ses krotil a přehodnotil co píšeš, tohle už absolutně není konstruktivní kritika, ale něco jinýho. Tipoval bych to na ublíženost, že ti arma nevalí jak má, tudíž se ji snažíš pomluvit kde to jde :)

Arma má chyby, ale má jen ty co ofp a některý už ne..... A to že někomu se blbě ovládá? To snad nebudem řešit, ne? To je jako by sis stěžoval, že Richard Burns je moc složitej na šipky a že za to mohou tvůrci a že jsou to kokoti a že Rally Xtreme je lepší, páč se to na šipkách dá hrát.........­....... A než zareaguješ, opakuji: Rozmysli si co chceš napsat, napiš si to do wordu a za hodku si to přečti.....uvidíš že ti to bude připadat hodně dementní a nenapíšeš to sem......tento proces opakuj do té doby, až se ti to i po hodině bude líbit :)

Napsal admix (Anonymně), 23.11.2007 20:03:35 - IP:89.102.120.x

Pravidlo 1. Precti si link, ktery posilas predtim, nez ze sebe udelas uplnyho debila.

Napsal XO (Anonymně), 23.11.2007 16:40:00 - IP:85.160.154.x

neco o balistice http://cs.wikipedia.org/wiki/Balistika :D aby ste se nehadali

Napsal admix (Anonymně), 23.11.2007 15:44:39 - IP:89.102.120.x

Aha, takze realna zbran = balistika … no dobre, holt jsem asi fakt divnej :)

Napsal spoock (Anonymně), 23.11.2007 15:07:18 - IP:195.39.100.x

2 admix: já se bavím celou dobu nad tvojima žvástama jak na ArmA bliješ

rozhodně je balistika u ArmA blíž realitě než u OFP

Napsal admix (Anonymně), 23.11.2007 15:00:05 - IP:89.102.120.x

:DDD Spocku, ty tvy kecy me fakt dojimaj „jen lamky jsou neochotne prizpusobit se realnejsim zbranim“ to se porad bavime o arme?

Napsal jirka.maso (Anonymně), 22.11.2007 22:58:21 - IP:89.102.67.x

já si taky nastavuju citlivost na myši, ale tady o to že jedna osa je rychlejší než druhá…

Napsal spoock (Anonymně), 22.11.2007 22:29:50 - IP:195.39.100.x

u ArmA2 se těším na vylepšený zaměřovač kolimátoru, který není v ArmA1 ještě zcela vychytaný – obří tečka mluví za vše, ale popravdě jen lamky jsou neochotné se přizpůsboit reálnějším zbraním

Napsal XO (Anonymně), 22.11.2007 22:01:18 - IP:85.160.152.x

co se tyce toho VBS2 budu ho kupovat v breznu pak udelam recenzi..

co se tyce army tak se da hrat jen v tancích kde neni potreba mit mireni tak presne :D

Napsal spoock (Anonymně), 22.11.2007 21:09:35 - IP:195.39.100.x

já mám celkově svoje nastvení mnohem víc důmyslnější než to od BIS, rozhodně se vícepodobá OFP standartu, jinak citlivost si reguluju i na myši, takže to co je v ArmA mám defaltní, jen pole po kterém se zaměřovač hýbe bylo trochu zmenšeno, více než u OFP

Napsal jirka.maso (Anonymně), 22.11.2007 21:03:29 - IP:89.102.67.x

No ja sem tomu ovládání taky nepřišel na chuť zatim…(zatim je myšleno rok, ehm)

Mam svojí nastavenou citlivosti myši v armě, jednu osu skoro vlevo a druhou na půlce, jinak bych to vůbec nemoch hrát. Jestli to máte oboje na půlce tak jak je to defaultně tak vůbec nechápu jak to můžete hrát :)

Napsal Soudruh (Anonymně), 22.11.2007 20:47:44 - IP:86.49.56.x
  • VBS2
Napsal Soudruh (Anonymně), 22.11.2007 20:47:32 - IP:86.49.56.x

Ja vůbec pochybuju, že BS2 uvidime nekdy ve vlastnich rukou – leda že by se na PI zmagořili a USMC by to volně pustila do světa s ohromnou PR : školíme si vlastní teroristy.

Napsal spoock (Anonymně), 22.11.2007 20:29:13 - IP:195.39.100.x

2 Pochyst: souhlas

2 zemik: plno věcí v ArmA2 současném buildu jsou buď placeholdery anebo nedokončené věci (toto mi řekl pan Hovora), navíc je ArmA2 hotova cca z 50% jak řekl Marek Španěl

právo na hraní OFP ti nikdo neubírá, ale hratelnost byla dost vylepšena v ArmA, to že má někdo jiný názor, tak to je čistě jeho věc

ve VBS2 hraje AI druhé housle, což se o ArmA2 říct nedá a měla by na tom stavět, stejně jako na pokročilé hratelnosti, ale dokud hra není téměř ve finální podobě, tak zatím zpívej o OFP, ale dělat si o ArmA2 celkový obrázek již teď je nesmysl

Napsal admix (Anonymně), 22.11.2007 17:45:17 - IP:89.102.120.x

Ja tam nemuzu mirit ani pri 50FPS .. asi mame fakt kazdej jinou hru, mozna je ten kurzor v arme TAK MOC NASLAPNUTEJ, ze miri sam a ja mu do toho akorat hrabu – a tudiz mi jezdi se zpozdenim vteriny :)

Napsal Pochyst (Anonymně), 22.11.2007 11:41:58 - IP:85.71.149.x

@Amalka … cože? Při 20ti „frejmech“ nemůžeš mířit? V ArmA??? V tom případě máme asi každý jinou hru :-)))

Napsal XO (Anonymně), 22.11.2007 09:24:35 - IP:85.160.141.x

zemiku podivej se na ArmA 1 spousty budouv SLa vojaci a sposta dalsich elementu a objektu je z VBS1 myslim ze ne jinak tomu bude v arma 2 a vbs2

Napsal zemik (Anonymně), 22.11.2007 00:14:32 - IP:78.102.57.x

No vidíte, a já nepotřebuju ani ?áký Crysis ani ArmA, mě stále po těch dlouhých 5 let nehorázně baví OFP. Asi je to dáné tím, že nekoukám na téměř vůbec na grafiku a prvořadá, ba jediná je pro mě hratelnost. Zas abych si trochu zaprotiřečnil – videa z ArmA II vypadaj super, grafika krásná, ale obávám se že hratelnost se nezmění oproti jedničce…Zdá se to jenom mě, nebo arma dvojka bypadá uplně stejně jako VBS dvojka ?

Napsal Pirjam (Anonymně), 21.11.2007 22:43:42 - IP:89.102.198.x

Kuli Arma2 stejně budeme vylepšovat nebo kupovat noví pc a pak Arma1 bude makat pořádně jen mám obavu že Arma2 nebude zas tak něco novýho určitě počkám na demo na propagační kecy moc nedám.

Napsal spoock (Anonymně), 21.11.2007 19:55:09 - IP:195.39.100.x

mno nevím Amalko, viděl jsem jak jede Crsis na 3200+Athlonu s Geforce6600GT a musím říct, že tam ArmA vede i v detailech, strašně se to na starém kompu hryže.

fps u ArmA nejvíc ovliv?uje tráva a dohlednost na kterou to má člověk nastaveno. problém s vypadáváním textur u GTS může být někde u tebe a možná i jidne, protože moje GTS zobrazuje vše správně

já si ArmA2 koupím, s ArmA1 jsem občas na vážkách, nicméně se to dá hrát

Napsal Amalka (Anonymně), 21.11.2007 16:49:55 - IP:212.24.157.x

Zklamal, nezklamal.

Sem porad nasranej ze sem si natesen koupil hru, kterou ani po roce nemuzu hrat protoze je porad nehratelna. Na 8800GTS vypadavaj textury a s jeste uspokojivyma detailama mam v lese rodinne videoalbum s cca 20 framy coz jakekoliv mireni znemoznuje. A o tom ze mys reague dle aktualnich fps tady uz bylo napsano dost. No a misto toho abych videl, ze BIS se snazi dat mi za me penize odpovidajici produkt (tzn. ze konecne udela funkcni patch), tak slysim jak se BIS vychlouba jaka bude skvela ArmA2 a jak nebude zalozena na ArmA1 a na videu je ocividne ArmA1… Proste sem si koupil zajice v pytli a BIS se vubec nesnazi s tim neco udelat, naopak naivne doufa, ze si snad koupim i dvojku nebo co.

No snad uznate ze k nasrani to jsou duvody naprosto dostatecny! :P

Podivejte se treba na Crysis, grafika nesrovnatelne lepsi nez v ArmA a na mym zeleze je to naprosto plynule hratelny i s DX10 efektama. A mys reaguje porad stejne, tzn. mireni neni ovlivneno aktualnim FPS. Takze ne ze to nejde, jen to BIS neumi a snazi se to okecat a hodit na endusery ze si neumeji nastavit PC.

Napsal spoock (Anonymně), 21.11.2007 15:18:12 - IP:195.39.100.x

cestou blátivou tu a tam šlápneš do hovna

Napsal Celoush (Anonymně), 20.11.2007 22:00:46 - IP:89.176.186.x

Amalka nezklamal :)

Napsal Amálka (Anonymně), 20.11.2007 20:59:52 - IP:212.24.157.x

Ten Spanel na tom videu si nevidi ani na spicku nosu. To je neuveritelna snuska blabolu.

Ostatne co si myslet o cloveku ktery defacto oficialne prizna ze ArmA1 byla slapnutim vedle a prezentuje ArmA2 ktera je zjevne jen lehce modla ArmA1 ?

Z hovna cokoladu neudelas…

Napsal Deli (Anonymně), 20.11.2007 01:55:11 - IP:85.207.248.x

No já čekám na Armu 2 :)

Spoock : Souhlas

Napsal Bohosu (Anonymně), 20.11.2007 00:41:27 - IP:81.30.238.x

:D

Napsal admix (Anonymně), 19.11.2007 23:55:46 - IP:89.102.120.x

Ja pevne verim, ze nez vyjde dalsi hra na tohle tema, tak uz nebudu pocitacovy hry v zivote potrebovat ani chtit :)

Napsal spoock (Anonymně), 19.11.2007 17:49:03 - IP:195.39.100.x

já se nechám OFP2 klidně i překvapit. já mám své jisté v ArmA2, takže ať vyplivne co vyplivne Codemasters, pojistku mám. S GAIA souhlasím, těžko říct jak je na tom NEO engine a ochota výrobců nechat modifikovat jejich hru. Jsem rád, že takový Crytek to pochopil a přihodil ke svoji hře Sandbox editor.

U OFP2 určitě bude možná hezčí grafika na menší ploše s nějakou tou fyzikou – prostě pozlátkem, které neumožní hře udělit takovou rozsáhlost jakou má třeba ArmA nebo OFP. Navíc se budou autoři snažit, aby to jelo na co největší škále platforem a PC HW, takže zase nějaké kompromisy. Navíc jsem neviděl ani jeden záběr z hraní samotného, takže stále se můžeme jen domýšlet, snad se brzy dočkáme :)

Napsal Apophis (Anonymně), 19.11.2007 17:36:01 - IP:89.235.0.x

Já jsem asi jedinej už, kdo fandí AAII a sere na OFP2, co? :D

Napsal Gaia (Anonymně), 19.11.2007 16:42:59 - IP:147.32.113.x

Osobně bych to s OFP neviděl tak zle – určitě to bude nést dost arkádovitých prvků, ale že by se to dostalo na úrove? BF2, to se nebojím. Spíš mám strach z toho, že ačkoli to bude vypadat mnohem lépe než ArmA2 a možná se to bude mít i nápaditější kampa?, tak v případě modifikovatelnosti to bude mnohem horší.

Napsal Apophis (Anonymně), 19.11.2007 15:21:55 - IP:89.235.0.x

Stačí se podívat na tu jejich „simulaci“ cmr dirt…to že se auto rychle rozbije, nepovažuji za simulaci rally......

Napsal Apophis (Anonymně), 19.11.2007 15:21:16 - IP:89.235.0.x

Ne, mě dostal uvod toho článku, kde autor připisuje minimálně 50% uspěchu OFP codemasters...... komentáře jsem raději nečetl. Jinak na 98,45877983% bude OFP2 na urovni B2 s lepší grafikou.....­.nuikdo mi nevnutí myšlenku, že by cod. udělali simulaci...... ne a ne a ne

Napsal Sharp (Anonymně), 19.11.2007 15:01:01 - IP:89.176.7.x

Neználkové jako kdo? Myslíš ty co sou tam na bonuswebu v komentáři? :)

Já osobně držim codemastrs palce pač spoléhat se na software od BIS je poměrně riskantní a navíc než se člověk dočká toho co bylo slíbeno.. "Tim netvrdim nic špatnýho.. :-D " Jen se nebránim OFP2 :)

Ale bojim se že to dopadne jako Red Hammer.. Snad ne :)

Napsal Apophis (Anonymně), 19.11.2007 14:02:47 - IP:194.213.39.x

Nejvíc mě sere, jak neználkové přikládají úspěchy OFP Codemasters..­....zmrdi, nic víc

Napsal Sharp (Anonymně), 19.11.2007 13:54:39 - IP:89.176.7.x
Napsal admix (Anonymně), 18.11.2007 20:21:29 - IP:89.102.120.x

Skromne doporuceni: najdete si pin sheet, rozdeleni pinu na procesoru :)

Napsal spoock (Anonymně), 18.11.2007 20:00:31 - IP:195.39.100.x

60A? mno ty vodiče jsou dost hrubé

Napsal admix (Anonymně), 18.11.2007 19:57:09 - IP:89.102.120.x

Tak si o tom KURWA neco precti, nez tu zacnes delat drsnyho, blboune

Napsal Medved (Anonymně), 18.11.2007 19:21:06 - IP:77.236.209.x

Jenom tak přemýšlím že ty napájecí vodiče k procesoru kterej žere 60A musejí být buď supravodivý a nebo pořádně silný ba až kurwa silný! Nějak se mi to kurwa nezdá!

Napsal XO (Anonymně), 18.11.2007 19:15:31 - IP:85.160.179.x

nejaký problém ?

Napsal spoock (Anonymně), 18.11.2007 18:40:39 - IP:195.39.100.x

ne, bohužel je to realita

jo, asi to má nějaký účel, udělat z onoho překladatele h?upa

Napsal Apophis (Anonymně), 18.11.2007 18:37:17 - IP:89.235.0.x

Počkejte, na aa info dělá moderátora XO????? Nebo jen shoda jmen?

Napsal Apophis (Anonymně), 18.11.2007 18:35:14 - IP:89.235.0.x

Na přetížení, které hráč dostane akce volala „okamžitou akci.“ je první věc voják je trénoval aby se dělal v případu stávky,

Cože? to jsem nepochopil :D:D:D:D:D ale to je asi účel co? zmást nepřítele…

Napsal Sharp (Anonymně), 18.11.2007 16:34:27 - IP:89.176.7.x

Cice další Offtopic odemě ale jáí si nemůžu pomoct> ArmedAssault.info článek v CZ o: Q1184's zbra? Jamming 14 Listopad 2007 – 16:15 Od Rycfield

Na přetížení, které hráč dostane akce volala „okamžitou akci.“ je první věc voják je trénoval aby se dělal v případu stávky,

A v takhle to pokračuje perla za perlou :)

Teď dotaz :) Kterej vůl mu dovolil tam dělat moderátora? :-D Jako automat PC translator bych si na to uměl hodit sám ;)

Napsal Sharp (Anonymně), 18.11.2007 14:31:22 - IP:89.176.7.x

Podle výrobce je to odebíranej proud při napětí 12V ;) Dyť je známí že je to výtopna a žrout ;)

Napsal Mario (Anonymně), 18.11.2007 08:15:58 - IP:85.207.167.x

To mi nejak vysvetli tech 37A na ty grafe, to je jako jeji odebiranej proud? :-D

Napsal Sharp (Anonymně), 18.11.2007 01:47:06 - IP:89.176.7.x

Tak ještě ktý spotřebě > Nvidia 8800 ULTRA má 37A a 12V aspo? podle katalogu „asi teda záleží i na výrobci“. Takže dvě v SLI = 74A + CPU, disk, Romky, deska, a hlavně Ramky = min. cca 110A a 12V = 1320W ;) > tudíž opravdu potřeba 1500W zdoj ;)

Napsal spoock (Anonymně), 18.11.2007 01:25:09 - IP:195.39.100.x

to víš admixi, lépe se smířit s realitou a uznat chybu, než se hádat a vědět, že nemám pravdu

Napsal XO (Anonymně), 17.11.2007 23:50:05 - IP:85.160.153.x

2 sadam – OFP si opravdu kup je to nej hra a ta kampan ver mi ze budes doslava slintat nad dejem takovou atmosferu jako ma campan cwc v ofp nema NIC !! kup si to zahraj to a jestli kecam cvaknu toho flashpointa ze svojeho :D

Napsal Sharp (Anonymně), 17.11.2007 20:42:43 - IP:89.176.7.x

2 Spoock > Pohoda ;)

2 Sadám > určitě si jí kup > v JRC stojí opatchovaná Platinum verze na DVD 250,– Kč ;) Za tu cenu se nic lepšího koupit nedá ;)

Napsal admix (Anonymně), 17.11.2007 14:39:00 - IP:89.102.120.x

Samy slusnaci, zadnej flame .. nuda ;)

Napsal spoock (Anonymně), 17.11.2007 13:59:37 - IP:195.39.100.x

2 admix: máš recht, omlouvám se Sharpovi

Napsal Bohosu (Anonymně), 17.11.2007 13:58:49 - IP:81.30.238.x

Neví :)

Napsal admix (Anonymně), 17.11.2007 11:32:04 - IP:89.102.120.x

Nevyskytuje? Co treba takovej procesor, kterej ma okolo jednoho voltu a zere treba 40A ? Dokonce nektery starsi revize mely 60A .. Vis o cem mluvis? ;)

Napsal spoock (Anonymně), 16.11.2007 22:23:05 - IP:195.39.100.x

2 admix: já si za svojim názorem stojím.

2 Sadám: ano, mise v OFP byly něco neuvěřitelného, stále jsem v očekávání CWR modu popř. alespo? jeho dema, kde se tato mise objeví. Pokud jsi ještě full OFP nehrál, rozhodně si ho kup a zahraj si kampaně jak CWC tak i Resistance, atmosféra je parádní i dnes. ArmA nemá co se týká kampaní moc co nabídnout, třeba i Queen's Gambit kampa? je sice fajn, ale přeci jen je to dost krátká a na atmošku OFP kampaní má ještě dost daleko. Já hlavně na OFP miluju to vlastenectví, dost jsem právě zvědav na ArmA2 jak moc se přiblíží OFP, i když už to nikdy nebude OFP, to je prostě jen jedno ;) Takže já ti nic nevyvrácím, pouze doporučuju, hlavně pokud máš starší počítač, tak ArmA není pro tebe.

2 Sharp: 50A se v slaboproudu nevyskytuje, spíše mikroampery. 1,5kw si dokážu představit u velkého serveru, ale v réálu je to pro domácí počítač nesmysl. jasně, můžeš to osadit mrtě disky a čtyřma 8800 Ultra, Quadem, ale kdo dneska využije třeba doma 1kW zdroj :) a pokud počítaš do budoucna, tak ti ten zdroj dřív zhoří anebo dojde na nějaké úpravy konektorů, já koupil 500W zdoj s doměním že bude vše OK a co to, ten zdroj nemá 8pin napájení pro procíky :( a není to šunt zdroj (Bluestorm2)

Napsal Sadám (Anonymně), 16.11.2007 21:59:28 - IP:84.21.109.x

Boží hra. Pořád dokola hraju demo s tou super misej přepadení. To je haluz, dohrál jsem to aspo? 20 krát a furt mě to baví. Vždycky ten finální boj probíhá nějak jinak. Akorát mě sere že musím vždycky od začátku dojet s poručíkem ke svý jednotce, ale to se dá překousnout. Ta boží atmosféra při tý hlášce:„Přijíždí těžká technika ustupujeme k pláži. přepínám OK posíláme vám tam vrtulník držte se konec.“ Ta hra je prostě nářez. A žádný problémy s citlivostí myši u ní nemám. Přemýšlím že si koupím plnýho Flashpointa. To všechny mise v kampani jsou tak vymakaný? Jasně řeknete: kup si radši ARMU, ale tu by mě ten můj stařeček už nebral. Prostě těším se na ten Everon, 80. léta, Škodovky, Gubu, Pragu V3S........... Lepší hru už těžko někdo vytvoří!!!

Napsal admix (Anonymně), 16.11.2007 21:45:55 - IP:89.102.120.x

TY VOLE panove :D Ja mam pocit, ze se bavime kazdej o jiny hre .. „latence myši v závislosti na FPS je u každé hry, pro OFP to bylo dvojnásobně (na starých šunkách o kterých píše CELO byly mouse lagy běžné a žili jsme s tím, nikdo nebrblal), ale tam se nemuselo tak precizně mířit jako u ArmA“ To snad nemyslis vazne spoocku? V OFP sice crosshair nebyl tak promakanej a dokonalej jako v arme, ale kdyz jsem pohnul mysi, tak se pohnul kurzor (a to i pri 10FPS, sice skakal, ale hejbal se kam mel). Ne jako v arme, kdy kurzor ma do ruznejch smeru ruznou rychlost, ma zpozdeni 500–1000ms a nepresnej je jako krava :)

Napsal Sharp (Anonymně), 16.11.2007 21:20:28 - IP:89.176.7.x

PS: Medvěd je další z jedný tisíciny lidí která to rozchodila na tom co je papírově psaný. Gratuluju… Je to něco jako vyhrát loto ;)

Napsal Sharp (Anonymně), 16.11.2007 21:17:39 - IP:89.176.7.x

U toho 1500W zdroje sem samozřejmě počítal s maximální hodnoutou pro plná osazení pinů ;). Jen pro informaci ta kvóta udává maximální odběr [A] na 12V Pinu za předpokladu že P=U*I .Pakliže vydělim počet Pinů zdroje a posčítam napětí >* vyjde max možnej proud kterej je mozno cucat z pinů. Takže 1500W je možno s tímto zdrojem odebrat za pžedpokladu že tam dam třeba dvě grafický karty, které kvyžadují 12V a 50A Třeba GF 8800Ultra ;). zbytek cca 300W je pak na romky a procesor atp.. Teoreticky u takovýho pc je možnej odběr bez činitele Etha (odchylka výkonu) říct že bere a dává 1500W. S činitelem Etha bude cca v tomhle složení brát ± 1500W a dávat třeba 1400W v případě že etha bude cce ± 7%. Tak by hovořila elektronika pokud se nepletu ;), pokud ano tak mě opravte ;)

Napsal Medved (Anonymně), 16.11.2007 20:38:03 - IP:77.236.209.x

Tak ted vam neco reknu ja.Kdyz Arma vysla,testoval jsem ji cca na trech kompech,jeden znich mel nasledujici konfiguraci: Athlon socket A 2000+, 2* 256MB RAM DDR Kingstom, ATI RADEON 9600 XT 256MB.

Skoro to splnuje minimalni požadavky a já natom HR?L ARMED ASSAULT!!!!!!!!!!!!

TAKZE MINIMALNI KONFIGURACE SEDI A JESTLI MI NEVERITE TAK VAM TO PREDVEDU!!!!!!!!!!­!!!

Napsal spoock (Anonymně), 16.11.2007 20:29:36 - IP:195.39.100.x

2 Renee: latence myši v závislosti na FPS je u každé hry, pro OFP to bylo dvojnásobně (na starých šunkách o kterých píše CELO byly mouse lagy běžné a žili jsme s tím, nikdo nebrblal), ale tam se nemuselo tak precizně mířit jako u ArmA, protože tam to střílelo všechno tak nějak podobně, ale rozhodně je při rozumném nastavení grafiky na tom lépe než OFP, ovládání je o zvyku, zvyknul jsem si rychle a už bych to nechtěl jinak (intuitivnější než v OFP vzheledm k novým věcem jako naklánění apod.), něco jsem si přenastavil podle sebe (skoro všechno, ale jinak je na tom lépe když jsou některé funkce zpřístupněny pro klávesnici, takže můžu základní obsluhu kolem letadla řídit třeba numpadem). nejvíc mi z vychytávek vadí kupodivu rekac e oka v nočním vidění, kdy při útoku na osvětlený tábor vidím kulové :) další věcí co mi zas na OFP vadilo a beru jako velký nedostatek a kvůli kterému se nechci vracet k Flashpointu je ten, že nebylo absolutně na mysly chodit v módu s mířidly, tady v ArmA je to úplně skvělé a často tak chodím, OFP? hahaha nevěděli jste zda za pochodu máte sledovat víc nebe nebo zem jinak 1,5kW zdroj skutečně nemá s reálným odběrem nic společného, zjednodušeně lze říct, že záleží kolik máte harampádí v bedně a kolik každá krávovina cucá proudu.

Napsal Celoush (Anonymně), 16.11.2007 19:42:25 - IP:89.176.186.x

Pánové a dámy, pamatujete si HW nároky pro Resistance? Jen pro připomenutí to byl procesor 700 MHz, 256 MB RAM, 32 MB 3D karta). Moc dobře si pamatuju, jak mi to jelo na stroji, kterej byl ve všech parametrech vícenež dvakrát výkonější. A mrkněte se, jak vám to jede na těch vašich nynějších superdělech, při větší dohlednosti, víc jednotkách apod! HW nároky stanové BI byly vždycky mimo realitu :)

Napsal Renee (Anonymně), 16.11.2007 19:35:38 - IP:86.49.63.x

No rofl.. Tak zaprvy si ujasnime pocty W. Zdroj ktery ma 1500W nezere 1500W ! To by tam stacila pak prodluzovacaka ze? Zere priblizne 500–800 tezko rict zalezi na ucinosti. Z meho pohledu je arma docela dobra hra.. i ta narocnost na HW mi nevadi.. Ale ma jednu chybu co neprekousnu a to je ovladani. A nedej boze ty novy vychytavky co tam nacpali.. dost smutny je i to ze latence mysi se meni s FPS. Kdyby to ovladani nechali jako bylo v ofp a vylepsili jen grafiku a odstranili bugy.. to by tu hru hral kazdej a ne jen pulka.

Napsal spoock (Anonymně), 16.11.2007 19:26:41 - IP:195.39.100.x

2 jirka.maso: dej pokoj s Xboxem, zrovna včera jsem testoval jaké je to hrát Gears of War na gamepadu, děs a hrůza, nechápu jak někdo může na konzolích hrát vůbec střílečky, je to děsně děmentní, neumím si představit takhle ArmA která má ovládání po celé klávesnici

2 Tunac: ty HW nároky na krabici ArmA1 jsou vážně k smíchu a jeden by z toho brečel (např. já, protože jsem si myslel, že s kompem kterej byl uveden jako doporučenej musel být přenastaven na nízké detaily).

2 admix: finance jsem řešil opravdu taky dlouho, dodnes je vlastně řeším a popravdě byl můj cíl do počítače letos investovat (vlastní peníze), není to opravdu sranda a často řeším prachy, takže machrování nemá význam.

buď se oháníš tím jaké jsou tam bugy (OFP jich má tuny a mnohem kritičtějších) a HW otázka je sporná (máš? hraješ, nemáš? hraješ, ale jak?). ArmA jinak odpovídá HW požadavkům vzhledem jak vypadá grafika, i když podle toho jak ukazují ArmA2, tak stále byla možnost lépe optimalizovat. Jinač není taky pěkné pomlouvat ArmA jak je ošklivá když to hrajete na LOW detaily (já si jich užil taky dost – horší než celá grafika OFP, ale ArmA je zase rozsáhlejší snad ve všem). :)

Napsal Sharp (Anonymně), 16.11.2007 18:53:00 - IP:89.176.7.x
  1. Minimální HW udanej na krabici udává: minimální HW doporučenej a testovanej výrobcem k HRANÍ „nikoliv pouštění do menu“ (A hratelnostní hranice se odhaduje tam, kde neni nemožný hru dohrát.. Což je podle mě hranice mmin 10 FPS, pro akční hru)
  2. Sice moji rodiče mají průměrnej plat možná i o trochu lépe ale rozhodně sem já z toho ty peníze nikdy neviděl.. Pač na věci jako je PC mi přispějou jen když je to nutný (berou svojí výchovnou roli vážne). Takže na PC a podobný věci si vydělávam sám a kupuju si vše sám a zesvýho!
  3. Moje sestava:

DUALCORE 2GHZ 2*1GB RAM DDR 800 DUAL GF – 7900 GTS (44GB/S) zdroj 450W ⇒ ARMA Střední detaily 20 – 60 FPS průměr 28FPS Hra i s takovouhle plynulostí nehratelná :) > Každých 5–10 minut kolize grafiky kdy se ukreslí.. následnej pád aplikace :) Bugy o těch ani nemluvě! Hratelnost.. mizerie >> Pokud si mam vybrat mezi OFP nebo ARMA > volim kompromis OFP + FFUR 2007.

4. Zdroj 1,5KW? To je lepší varná konvička ne? :) Za předpokladu cenny el.p. 1KWH 6Kč > za 10 hodin (denní provoz) cca 90Kč to krát 30 dní v měsíci >> cca 2700,– měsíčně… Pánové jestlo tohle má stát arma pro plynulej chod měsíčně tak snad změnim názor i na tu hovadinu WOW :-D

5. Srovnávat pořizovací náklady HW a vrácení se cenny HW v podobě hratelnosti > tak je arma v bankrotu :) Blázen je ten kdo nalít na HW nároky hře která nemá horní hranici HW a spodní začíná na nadprůměru.. (ikdyž je výrobci udávaná na podprůměru) ;)

6. Apophis tvrdošijně prosazuje svojí ikdyž z Ekonomickýho hlediska i z hlediska zdravýho rozumu mele totální kraviny! Od army se hodně očekávalo a dostalo se jen 1/6 toho co bylo slíbeno při vývoji.. Všichni víme proč a jak se to odehrávalo. Výsledkem je srovnávání reálných minimálních nároků hry ku výsledný hratelnosti.. a tam myslim že převažujou přehnaný nároky nad hratelností.

7. Nikdy nikdo neřek že vyvynutá hra má bejt jen pro hardcore hráče, který daj i boty za to aby si zahráli.. Vždy by hra měla být hratelná i na horších sestavách a to nedbaje na to že tahle hra ani nejde na lepších průměrech (viz já).

Napsal Apophis (Anonymně), 16.11.2007 18:12:38 - IP:89.235.0.x

Nemusíš...... nenutím :) Můj příběh: Hraju armu, hraju i ofp...... Pak jen armu..... Pak se vracím na chvilu k ofp… Po zjištění nedostatků (a pozor! , ne grafických) se vracím opět k armě a hraji ji dodnes…

Nejvíc mě štve fyzika v ofp (neříkám že v armě je zázračná) a především engine vě větších bitvách…to mi kupodivu zvládá líp arma…viz. moje video test engine :)

Napsal admix (Anonymně), 16.11.2007 18:08:01 - IP:89.102.120.x

A to je o preferencich – ja odmitam „ucit se zit s chybama“ – proc bych mel ? :)

Napsal Apophis (Anonymně), 16.11.2007 17:53:14 - IP:89.235.0.x

Samozřejmě že dá, ale sem tam se to bude plést, podle toho co hraješ víc..... :P

Myslím že jsi to moc dobře pochopil :)

@admix---tak jasný no..... ale musíš uznat, že někdy naříkáš fakt nad zybtečnostma, hm? A když nadáváš na chyby co jsou fakt chyby, tak ty už neregistruju, páč jsem se s nima naučil žít :)

Napsal jirka.maso (Anonymně), 16.11.2007 17:49:44 - IP:89.102.67.x

bože tolik sraček… x)

Hele tak se dohodnem, že si koupíme xbox360 a budem tam pařit nějaký mrdky a pojede nám to všechno stejně… I amra2 na to bude :)

Jo a hele apofisi kde si vzal, že se nedá hrát dohromady Arma s OFP?

Napsal admix (Anonymně), 16.11.2007 17:30:53 - IP:89.102.120.x

Uz se prodavaj snad i 1.5kW ;) Jinak chapu, ze relaxace, ale „vocamcad pocamcad“ :)

Napsal Apophis (Anonymně), 16.11.2007 17:15:51 - IP:89.235.0.x

Jinak 1 kilowatt, to mě přijde už jen jak to zní hrůzostrašný :D:D:D:D

Napsal Apophis (Anonymně), 16.11.2007 17:14:51 - IP:89.235.0.x

@admix---jasně že potrpím… ale kašlu na to, když to není tip ťop..... zkrátka to snad ani moc nejde..... a možná mi v tom právě pomohl soft, jelikž si tý reality z boje užiju až až, arma je pro mě od tý doby relaxace :) A přece se u relaxace nebudu zabývat mouchama ne? :)

Napsal BuBen (Anonymně), 16.11.2007 17:02:51 - IP:217.75.215.x

Já bych řekl, že takovej Hulán by si to na max zahrál :D Link jsem dávat nebudu, takovou radost mu neudělám…

Napsal Soudruh (Anonymně), 16.11.2007 17:00:26 - IP:82.113.48.x

Neřešíme, spekulujeme. Zaspekulujme si – na jakym stroji by ArmA jela na max ? Odpověď – našlápnutá C2D (taktovaný a chlazený dusíkem) 4GB Ram a 8800GTX(Ultra či jak se to jmenuje) v SLI – to chce tak 1kW zdroj (to je jak mit celej den pustenej vysavač – maminka se u účtenky z PRE/JME a já nevim komu platíte el. složí) a sestava za lidovou cenu. No nekupte to :-D

Napsal admix (Anonymně), 16.11.2007 16:57:57 - IP:89.102.120.x

Tak znova – arma mi jede OBSTOJNE – „Kdybych měl pc na kterým by arma byla slideshow, hrál bych taky ofp....... jenže jenže..... :)“ Nechapu jednu vec – ty hrajes airsoft, ze? Predpokladal bych, ze si v tom pripade aspon trochu potrpis na realitu (urcite vic nez ja, blbej military paintballista), tak nechapu, ze v tom ty preslapy nevidis :)

Napsal Apophis (Anonymně), 16.11.2007 16:56:28 - IP:89.235.0.x

BUBEN--- ano, srovnal jsem nesrovnatelné, proto jsem nahodil ten piloták, zkus mi říct jinou variantu :P

Jinak, ano, doporučené zřejmě nejsou až tak 100%-tní, ale za to nsad nemůžu já, ne? :D Ne, v poho, ale co vyřešíte? Nic...... ne možná, ale určitě nic… tak proč to řešíme?

Napsal Apophis (Anonymně), 16.11.2007 16:52:38 - IP:89.235.0.x

@Admix– no vidíš, a já ti to neberu, proti gustu… Copak vykřikuji jak je ofp na pič…tel? To děláš ty vůči armě, nediv se že to ledem leze krkem a snažíjou se pomlouvat ofp..... Kdybych měl pc na kterým by arma byla slideshow, hrál bych taky ofp....... jenže jenže..... :)

Já na armě moc chyb nevidím, když to řeknu kulantně---má chyby jako ofp, a jestli má i jiný (pohyb) tak to zase dožene na enginu (mega bitvy)… samozřejmě nemám problém s hadware…tak to berte s rezervou…

PS: naši mají taky nižší plat nmež je minimum :)

Napsal Soudruh (Anonymně), 16.11.2007 16:51:43 - IP:82.113.48.x

EHM. 4200+, 1GB ram a 7900GS je o generaci a půl (průmer) jinde počítač než doporučenka. Já mám doporučenou a nejede to. Takže si ze mě na krabici dělaj srandu ? Když si to koupi nějakej IT """"znalec"""" (nejlepe s holou hlavou) a zjistil by to, tak by tekla krev. Taže to, že tu napíšu co si o tom myslim, je docela eště v pohodě. Takže to jede na 30 FPS na stroji, kterej v době, kdy se to psalo na tu bednu stál kolik ? 40 táců ? Ehm. Ano opravdu politika typu „hry provšechny“.

Napsal admix (Anonymně), 16.11.2007 16:51:06 - IP:89.102.120.x

Ja jen upresnim, co mozna z mejch prispevku nevyplynulo – ja si nestezuju na plynulost chodu (i tam ma moje sestava co delat, ale DA se to PREZIT). Ja si stezuju na tak ZASADNI bugy, ktery jsem jako absolutni looser odhalil behem peti minut hrani a ktery dodneska nikdo neopravil, stezuju si na uplne posrany modely postav, ktery mi napovidaj, ze nikdo z BIS nedrzel v ruce nic lepsiho nez drevenej prak, natoz aby z nej strilel

Napsal BuBen (Anonymně), 16.11.2007 16:49:44 - IP:217.75.215.x

A64 3000 1 GB RAM Radeon X700 128 MB Win XP (o který se ale docela starám…)

jede to, sice max 30 FPS na dost nízký detaily a použitelný rozlišení … ale dá se to hrát

A64 Turion X2 1 GB Ram GeForce 7300 128 MB čerstvě nainstalovaná Vista (samozřejmě nastavená tak, aby brzdila co nejmí?), pro neználky připomínám, že jde o dvoujádrový notebook…

Nehratelné ani na nejnižší rozlišení a nejnižší detaily (nemluvě o tom, že ta grafika byla horší jak OFP se slambconfigem) Ten noťas by měl papírově strčit můj komp do kapsy (a tedy je na tom fakticky stejně neb NTB je vždy o něco pomalejší)…

Jinak Apophisi, co kdybych zapátral v historii? Ty jsi se dušoval, jak sis koupil kompa sám za svý a teď najednou s bráchou a na splátky :D A pokud jde o tu škodovku/trabanta – odveze tě na místo určení stejně tak jako nejnovější luxusní auto se zaměřovačem na důchodce (Mercedes), zatímco na starý 386 si novou hru nezahraješ. Nesrovnávej tedy jablka s hruškama…

Napsal Apophis (Anonymně), 16.11.2007 16:48:41 - IP:89.235.0.x

Dobře, abych nemlžil, je to 4200+ :D Tak to neberte moc vážně....... Abych vás nenasral…Ale stejně mi nejde do hlavy, jak vám to může jít tak blbě..... leda kombinace „celeronu s radeonkou“..... to má co dělat i s officem natož s armou :D

Napsal admix (Anonymně), 16.11.2007 16:47:11 - IP:89.102.120.x

No ja se OFP nevzdam, tudiz logicky nebudu hrat armu. To, ze tu nekteri jedinci neustale vykrikuji neco o LOD bugu .. nemam komentar. OFP ma spoustu chyb, omezeni a nechtenych bugu, ale porad se to z myho pohledu chova lip nez arma :(

Napsal Apophis (Anonymně), 16.11.2007 16:45:59 - IP:89.235.0.x

Ale je to opravdu o zvyku, obě hry naraz nejdou hrat… Holt si vyber.....těžko poradím jinak… je to asi jako když jsem hrál flat oty na volantu a pak si šel zahrát richarda..... asi tušíš že jsem byl každou chvíli ve struze....... ale zvykl jsem si :)

Napsal Soudruh (Anonymně), 16.11.2007 16:45:35 - IP:82.113.48.x

ehm. Nevim jak moc je Arm na grafice náročná, ale nemyslíš, že 7900 je oproti 6800 nesrovnatelné ?? Obdobně co je to za procák ? Intel P4 2.2 ? a nebo nějaký AMD na 2,2 ? (nějaká zrůdná 3200+ ci co) ? Srovnáváš nesrovnatelné (ehm jestli řekneš, že je to C2D na 2,2, tak si me nepřej :-D)

Napsal admix (Anonymně), 16.11.2007 16:36:17 - IP:89.102.120.x

A jeste – nebavme se stale o FPS, to mam vyjimecne v poradku. Zajima me, proc pri 50FPS na pousti nebo proste na jednolity plose mam na mysi pulvterinovy a delsi zpozdeni proti odezve ve hre .. nikdo mi to stale nevysvetlil a na lance armor rek, ze je to „o zvyku z OFP“

Napsal admix (Anonymně), 16.11.2007 16:32:58 - IP:89.102.120.x

Takze Arma je realnejsi nez treba OFP? Nez ta spousta simulatoru? POkud teda rozlisujes HRU a SIMULATOR, tak ano, arma je jedna z nejrealnejsich HER .. nicmene na realite ji ubira spousta nedokonalejch kolizi, nedokonalejch modelu a dalsi – co napriklad recoil u pusek (nebo nedejboze M249)? videls nekdy tu animaci ze tretiho pohledu z boku? videls nekdy (nebo dokonce strilels nekdy) M4ku? Srovnej realitu a armu .. Proste .. I podle airsoftovy zbrane bych ty animace vymyslel lip i ja :( Ad rozliseni – mam LCD (jako vetsina), tak vsichni interpolujme! :)

Napsal Apophis (Anonymně), 16.11.2007 16:30:52 - IP:89.235.0.x

CPU: 3 Ghz RAM: 1 GB VGA: Nvidia 6800 a lepší, nebo Ati x800 a lepší s přinejmenším 256 MB RAM

já mám:

CPU: 2,2 Ghz RAM: 1 GB VGA: Nvidia 7900GS 256

Ted jsem zapnul armu a nad bagangem jsem v helině měl 80fps (vše na normal, dohled na 3000m)

Zkuste si snížit rozlišení, to pomáhá víc než podělaná tráva, mě to pomohlo o několik fps (v lese z 20 stouplo na 35!!!!!!!!!!!)

Napsal Apophis (Anonymně), 16.11.2007 16:27:09 - IP:89.235.0.x

Soudruh- ano, ale nemizej mi souvislosti, přečti si pár příspěvků níže, kdy se hádáte, že to na minimálních nejde---tak jsem vám to vysvětlil, neříkám, že to je řešení, bacha na to

Admix-v blízké budoucnosti (desítek let) nebude nic, co by plně nahradilo realitu, ano, není to siumulace, je to ovšem nejreálnější hra, že není zcela reálná, sorry, ale snažíš se vyřešit nemožné… Možná bys měl zkusit soft :D

Karloss- ano, zachoval jsem se bekaně, ale to proto, že mi podle Admixe jeblo. Já do toho osobní věci nezačal tahat, snažil jsem se vysvětlit něco, co \„poškozeným\“ vysvětlit jak tak koukám nelze.....

Co tedy uzavřít tuto debatu tím, že v BIS se někdo při psaní doporučených požadavků někde překlepl? Hmmmm? Budete spokojenější?

Napsal Soudruh (Anonymně), 16.11.2007 16:14:39 - IP:82.113.48.x

Apophisi, nejen, že se zas chováš jak deb*l (nazvat někoho podřadnou rasou ? Seš fakt drsnej). Ale uplně ti mizej souvislosti. Já mam to co je na krabici v kolonce DOPORUCENO (pisu sem asi pox) a ty fort kvákáš něco o minimální. Když sem to zkoušel na minimální (u kamaráda a posléze u přítelkyně), začlo to řvát cosi o nekompatibilitě a že to nepude. A když to šlo, tak opravdu jen spustit (normálně vypnout už ne :-D)

Napsal admix (Anonymně), 16.11.2007 16:13:55 - IP:89.102.120.x

Na toho hrabnout jedine dlouhym klackem :))

Napsal kpt.Karloss (Anonymně), 16.11.2007 16:08:03 - IP:82.117.143.x

To si trochu přehnal Apophisi. Sice jsem s tebou souhlasil v jednom příspěvku, ale teď si mě opět nezklamal. Slušně řečeno normální buran z vesnice kde není základní ani pomocná škola,jinak by ses naučil mluvit a psát na veřejnosti pokud možno spisovně a nikoho neurážet. Vůbec bych se nedivil, kdyby po tobě Admix hrábnul a naučil tě slušnému chování.

Napsal admix (Anonymně), 16.11.2007 16:05:48 - IP:89.102.120.x

BTW my to nehrajeme – je tam porad tolik chyb a preslapu, ze to proste nejde. FPS mam treba 40, ale ten zbytek mi znemoznuje si tu HRU uzit (tady zamerne zduraznuju HRU, protoze to se SIMULACI nema nic spolecnyho – to bys jako velky odbornik na airsoft moh vedet)

Napsal admix (Anonymně), 16.11.2007 16:02:21 - IP:89.102.120.x

Kua, koukam, ze prechazis do ofenzivy a ve skole jste se uz ucili mocniny – jsem uplne ztracenej ;)

Napsal Apophis (Anonymně), 16.11.2007 15:56:12 - IP:89.235.0.x

A nepleťte si pojem a dojem pánové. Nevím, zda to víte, ale pojem minimální sestava znamená, že na této sestavě to spustíte, ne že to bude hratelné....... divím se, jak jste v úžasu :D Zkuste si o tom něco zjistit…budte rádi že to alespon nějak hrajete :D

Napsal Apophis (Anonymně), 16.11.2007 15:54:15 - IP:89.235.0.x

Ne nejeblo....... jen reaguji na Soudruhovo vysvětlování auta a vaření polívky..... ale to nemůže podřadná rasa jako admix pochopit :P Jinak já mám něco z doporučených a něco z minimálních a arma mi běhá nadpůměrně......... :) Admixi, to je spiknutí vůči tvojí „osobě“---ano, ty uvozovky jsou správně, jelikož pochybuji, že jsi se do tohoto stádia vyvinul, borče :D Všichni jsou mimo, ty jsi nej..... :D:D:D:D:D:D+­smajlík na n-tou

Napsal Soudruh (Anonymně), 16.11.2007 15:52:15 - IP:82.113.48.x

Když ale napíšu, že ten pilotak bude za 1,– a pak budu chtit mega je to co ? A když napíšu na krabici – tohle je oporučený a pak to na tom jede jak na tý minimální je to to samý.

Napsal admix (Anonymně), 16.11.2007 15:43:19 - IP:89.102.120.x

BIS nemuze za nasi situaci, BIS muze za to, ze rekne „na tyhle sestave to jeste pojede, na horsi uz ne, radsi si kupte tuhle“ a pak to nejede ani na ty horsi, ani na ty minimalni a nekomu ani na doporuceny. BTW apofisi – boeing, pilotni prukaz na civilni dopravni letadla .. tobe definitivne jeblo, co? :))) Radsi neslovickar

Napsal Apophis (Anonymně), 16.11.2007 15:30:18 - IP:89.235.0.x

No to teda nejsem… jen vám vadí, že vám do toho kecám… Já tady nemachruju, že mám prachy, sám je taky nemám. PC jsem si koupil s bráchou na splátky a tak tak jsme to zvládli..... Jen konstatuji, že (může to být hnusný) BIS nemůže za vaši finanční situaci. A chceš slovíčkařit? OK! Když chceš lítat boeingem, potřebuješ piloťák. Hádej kolik stojí? Přes mega..... chlape, kdybych měl za vše na co nemám vidit ty co to za tu cenu nabízíjou, tak mě hrábne...... tobě už hráblo co?

Napsal Soudruh (Anonymně), 16.11.2007 14:14:33 - IP:82.113.48.x

Omg Když se chceš přetahova, prosim. mama s tatou maj dohromady plat menší než je celorepublikovej průměr (důraz na DOHROMADY). A tudíž, kdyý me 1 semestr vyjde na 3 táci, tak pro ně žádná láce. Nějaký prachy z brigád atd kápnou, ale daj se na věci jiný než počítač a rozhodně se to se školou a dalším snoubí „skvěle“. A takhle se můžem přetahovat donekonečna. 20 FPS ? kéž bych měl aspo? to, pff.

ad apophis – ty seš uplně mimo. přečti si to znova laskavě. Seš úplně mimo. Na polívku mě stačí JAKEJKOLIV starej hrnec, tři klacky a 1 sirka. Auto stačí škodovka stará jak lidstvo samo. Takže seš totálně out.

Napsal Tunac (Anonymně), 16.11.2007 12:41:00 - IP:83.240.70.x

Musím se zastat Soušky. Pokud někdo dá informace o minimální sestavě, na které hra pojede a ona na této nebo lepší jede jak sbírka diapozitivů, tak pro mě lhal.

A Apophis je jak tradičně srovnáváním mimo mísu.

Napsal kpt.Karloss (Anonymně), 16.11.2007 12:00:10 - IP:82.117.143.x

Vrána k vráně sedá. O financích jsem se zmínil. :)

Napsal admix (Anonymně), 16.11.2007 11:54:33 - IP:89.102.120.x

Soudruh narazi na spoockovu poznamku, ze karta „stoji slabejch sest tisic“. Nevim jak jste na tom financne vy, ale pro soudruha i treba pro mne sest litru uz neni tak „slaba castka“, abych ji moh vyhodit za grafiku. Premejslejte hlavou a ne prdeli ;)

Napsal kpt.Karloss (Anonymně), 16.11.2007 07:58:26 - IP:82.117.143.x

Koukám jako blázen a zcela vyjímečně musím s Apophisem souhlasit. Aby tady Soudruh brečel, že nemá na kartu za 6000,– a škola ho stojí 3 táci? Lol. Založíme nové téma: Kdo a proč nemá prachy na vylepšení PC aby mohl hrát AA? ZAčnu: 1.máme s ženou podprůměrné platy ve srovnání s republikovým průměrem. 2.´máme 3 děti ve školním věku a dopřejeme jim základní i hudební vdělání. 3. ......... Tudíž mám jen procák 2400+ a ani ne 1GB RAM a 128MB grafarnu. Na víc teď nemám. A co remcám tady někde, že to nejde? Prd. AA chválím protože i s tím co mám je to hratelný. Sice FPS okolo 20-ti, ale jede to.A dokonce i ligu hrejeme pauza ha ha ha ha ha.

Napsal Apophis (Anonymně), 16.11.2007 05:45:49 - IP:89.235.0.x

Chlape, je to sice pravda, ale hodím sem trochu zamyšlení. Pokud chceš hrýt určitou hru, jolt musíš mít odpovíající sestavu, pokud na ni nemáš, nikdo kroě tebe za to nemůže. A tak to v životě chodí všude, jen na to nenadáváš jako na BIS. Třeba s autem. Koupíš si auto, ale taky k němu potřebuješ řidičák, ale už nenadáváš jací jsou to hajzli, že tě nutíjou si k tomu autu ten řidičák zaplatit..... Pak můžeš jezdit kterým budeš chtít autem, stejně jako hrat na new pc jakoukoliv hru. Pokud si ho neuděláš, budeš muset jezdit na kole, stejně jako hrat starý hry........ Stejně tak je to s jidle, koupíš si polévku, ale musíš si k ní koupit hrnec, sporák, zaplatit plyn či elektriku. Zkrátka ty tu řešíš něco, co se vyřešit nedá. Když na to nebudu mít, holt si polívku nekoupím, ale nebudu nadávat na ČEZ, kapíto? :)

Napsal Soudruh (Anonymně), 15.11.2007 23:47:57 - IP:86.49.56.x

Na tebe ne :-) Spoock me tu rika, ze sezenu kartu za 6 tis, jakoby nic. Kdybych měl šestku na „vyhozeni“ koupim si to taky, jenže to je nova deska → novej procak → novy ramky a šup 20 klacíků v tahu. A ušetřit dneska 20 kolíků při normálních výdajích neni nic jednoduchýho. Tudíž sme zas zpátky u debaty myšlení na hráče x na prachy :)

Napsal Renee (Anonymně), 15.11.2007 21:46:51 - IP:86.49.63.x

Jestli narazis name tak jsem si ten komp koupil za svi. Mam C2D 3GHz 2900XT a 4GB RAM a stejne mi ta Arma bezi divne… Doporucena konfigurace nikdy a u niceho nesedela..

Napsal Soudruh (Anonymně), 15.11.2007 21:01:41 - IP:86.49.56.x

Mám PC kterej převišuje to co je napsaný na krabici v kolonce – DOPORUČENO, takže jim na to s prominutim je*u. Mělo by to ject v poho – nejede. A že karta de v pohodě za 6 tis. Ehm. Já nevim jak ty, ale dotovanej od nikud nejsem a věta „Mamíííí, potřebuju PC“ jaxi nefunguje. A kupříkladu jen letos me škola vyšla zatim na 3 táci. A autoři maj myslet aby to šlo hrát TED a ne aby to šlo hrát za nějakou x dlouhou dobu, kdy z toho se uživatelé na normálních PC z toho poser**. ArmA optimalizovaná možná je, ale rozhodně ne, aby běhala na normální sestavě – což si myslim, že rok a půl starej počítač tehdy za 40 000+ je. A to že to šlape místy hůř než betaverze (ehm) při testování na Athlonech 1800+ radši nekomentuju …

Napsal Renee (Anonymně), 15.11.2007 20:11:05 - IP:86.49.63.x

2Spoock A proc bych mel? Arma je mnohem narocnejsi nez vypada.. To bylo ofp taky ale tak to bylo trosku necim jinym.

Napsal admix (Anonymně), 15.11.2007 19:44:14 - IP:89.102.120.x

Sest let stara hra je narocnejsi nez arma. pauza HAHAHAHAHAHAHA­HA :DDDD

Napsal spoock (Anonymně), 15.11.2007 19:40:49 - IP:195.39.100.x

2 Renee: sis š?upnul trochu fistechu, ne?

Napsal spoock (Anonymně), 15.11.2007 19:39:02 - IP:195.39.100.x

2 Soudruh: dnešní standart, co by si nechtěl, ta grafárna sice stále méně než říkáš, ale nelituju, navíc seženeš takovou 8800GT za 6tis. ArmA po 1.05 patchi byla vydatně zoptimalizována, takže tvoje argumenty neberu v potaz, autoři maj myslet na budoucí HW, nikoliv ten dávno minulý na kterém ti jela v pohodě 6let stará hra

Napsal Renee (Anonymně), 15.11.2007 19:35:52 - IP:86.49.63.x

OFP neni zdaleka narocnejsi nez Arma.. Arma podle me neni vubec optimalizovana. (Ta mrcha mi nejde na FULL). V ofp jsem mel i prumerne 400FPS z Army jsem to nikdy nevytahnul ani na stovku :(

Napsal Acci (Anonymně), 15.11.2007 19:29:07 - IP:217.112.171.x

Podle mých zkušeností je OFP mnohem více náročné na hardware než ArmA, tedy přesně tak, jak říká Apophis. Proč by to tedy nemělo být podobné s Armou 2, navíc v samotném videu bylo řečeno, že například zobrazování vegetace bude zlepšeno o 30%. A pokud jste pozorně poslouchali, na začátku bylo řečeno, že se jedná o debugovací verzi hry, která je samozřejmě mnohem pomalejší. Můj tip je, že ArmA 2 poběží na stejném hardwaru zhruba stejně jako ArmA.

Napsal Apophis (Anonymně), 15.11.2007 19:00:40 - IP:89.235.0.x

Já mám průměrnou sestavu a valí mi pěkně........ Arma mi běží někdy daleko líp než ofp......

Napsal Soudruh (Anonymně), 15.11.2007 18:53:26 - IP:86.49.56.x

Jo to se řikalo rok před vydánim ArmA taky. Co rok. Ja to slyšel 2 měsíce před. A hele jak se mě to pořád seká. Optimalizace až kamsi. Fajn. Třeba to udělaj a na jejich mašince se to sekat nebude (tak jako ArmA 1). Normální smrtelník (spookovu sestavu nepovazuju za normalni viz grafika za desítku) má prostě smůlu. Takže to zas skončí stejnym vejplachem ( škoda, že pro podporu konspiračních teorií nemá Bis smlouvu třeba s AMD.)

Napsal Apophis (Anonymně), 15.11.2007 18:16:32 - IP:89.235.0.x

DEMENTI, DEMENTI a ještě jednou DEMENTI. Proč se sakra odvoláváte na video? To je jako bych za rohem zahlídl auto a řekl vám, že tam žádný auto není, a ať se tam klidně podíváte…a vy ho tam najdete… :D

Všude se to říkalo, všude se to říká, a je to DOKONCE i ve videu, že arma II má ještě 1 rok vývoje před sebou a absolutně vůbec ještě není zoptimalizová­na...... Fakt žeru tyhle kecy o tom, „koukněte na video, jak se jim to seká“ :D:D:D:D:D se poseru

Napsal spoock (Anonymně), 15.11.2007 16:15:58 - IP:195.39.100.x

add: pokud tahle sestava bude za rok pro ArmA2 minimální, tak teprve se začnu bát, ale co, uvidíme, popř. upgradujem

Napsal spoock (Anonymně), 15.11.2007 16:14:40 - IP:195.39.100.x

Quad Core nemám, ale mám Dual Core 2 na 3Ghz 4GB DDR2 a 8800GTS 640, tak snad to pojede, když mi na tom jde ArmA1 téměř na full :) (nejvíc žere výkon samozřejmě tráva)

Napsal Sharp (Anonymně), 15.11.2007 16:13:03 - IP:89.176.7.x

No jupí Tak Arma v patchy 2.0 vyjde :) a to už za rok :) Škoda že na ten patch budu potřebovat novou licenci :)

2> Spoock: No jestli máš min. grafárnu NV 8800GT Quad core o 3GHZ, tak si možná zahraješ i na lepší detaily ;) viz videjko.. Pokud ne… > „i ty naivko“ :-D

Napsal admix (Anonymně), 15.11.2007 15:51:58 - IP:89.102.120.x

Ty jses tak naivni :)))))))

Napsal spoock (Anonymně), 15.11.2007 14:38:08 - IP:195.39.100.x

já potřeboval nového kompa už na ArmA, ale věřím, že se to budou snažit optimalizovat tak, aby ty nároky zůstaly a grafika byla hezčí 2 Stano: já bych už konečně rád viděl trochu života v té krajině, přeci jen to trochu působí depresivně, když slyšíš zvuky zvířat, ale žádné nevidíš :( to že králík se jde napást, vykakat je mi volný, spíš aby tam hodili více druhů zvířátek, nějaké pejsky, srnky apod.

Napsal Deli (Anonymně), 15.11.2007 11:18:48 - IP:85.207.248.x

No v podstatě je mi jedno jestli kampan pokoní nebo ne, tedkom se mi naskytuje otázka, zda-li na ten DX10, potřebuju nový komp :P

Napsal Stano (Anonymně), 15.11.2007 10:02:42 - IP:78.98.197.x

Bude to multifunkčná hra.Čo by sme viac mohli chcieť? Taká nahá?ačka s diviakom po lese može byť celkom zábavná.

Napsal peklonazemi (Anonymně), 14.11.2007 23:00:25 - IP:213.220.254.x

no videjko zajímavý ale zase tam nějak moc řešej kam budou králíci chodit pít a co budou jíst, aby pak celá hra nestála za … Jak už sem někde čelt, jako simulátor pro myslivce by to nemuselo bejt špatný : )

Napsal jirka.maso (Anonymně), 14.11.2007 20:37:45 - IP:89.102.67.x

Tady je ještě to video z Levelu o Armě2 z lipska jak sem psal tenkrát. Je to trochu větší.

Někomu to de stáhnout někomu ne…

http://www.swat-squad.cz/…Lipsko07.VOB

Napsal spoock (Anonymně), 14.11.2007 19:37:38 - IP:195.39.100.x

jaký akční prvek? lidi, kteří hrajou ArmA jsou neméně akční (spíše naopak)? docela mě tam nadchlo pár věcí, které jsem ještě neslyšel/nečetl jinak jaký vliv má zobrazení grafik na akci??? Dx10 je pokrok pro ArmA, hlavně aby nepokonili tu kampa?. další věc, jsem docela zvědav jak moc jim pomůže ten testovací nástroj pro AI, ale věřím, že dost

Napsal Renee (Anonymně), 14.11.2007 19:09:10 - IP:86.49.63.x

To je sice pekny ze tam daj DX10 atd ale takovy ten Akcni prvek co melo ofp tomu bude asi chybet.

Napsal Saigos (Anonymně), 14.11.2007 17:50:07 - IP:212.96.175.x

Co používáš za browser Admixi? mě to přehrávání v opeře 9.22 taky blblo ale stačilo to párkrát proklikat a spustilo se…

Napsal spoock (Anonymně), 14.11.2007 17:24:55 - IP:195.39.100.x

nevíte jak se dají stahovat videa z n-joy ve flv do kompíku?

Napsal Celoush (Anonymně), 14.11.2007 11:29:00 - IP:85.207.122.x

Tak s n-joyem problémy nemám. Kvalita a spokojenost. Akorát mne štve že oproti například youtube je pro bezletné omezená velikostí. Nicméně aspo? nezesírá kvalitu videa.

Napsal admix (Anonymně), 14.11.2007 11:06:49 - IP:89.102.120.x

Zajimavy, ze mi ty dve videa nejdou nijak prehrat – hlavne, ze maj logo stranky ve Flashi .. to bych blil :)