Komentáře - Recenze OFP:Elite

 

Recenze OFP:Elite

Vložil Celoush, 20.2.2006 13:13:14

Komentáře k článku

Vložit komentář
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Napsal Celoush (Anonymně), 24.2.2006 15:10:26 - IP:82.99.145.x

Sluníčko nám krásně svítí a máme zlato. No není dneska krásně.

Napsal Renegade (Anonymně), 23.2.2006 19:55:47 - IP:86.49.63.x

Tak nic!! Nj ja delam jako že mi patří celej svet no… :-/

Napsal spoock (Anonymně), 23.2.2006 19:52:49 - IP:195.39.100.x

mno mám 1GB RAM a ještě než začnu cokoliv dělat tak systém papá necelých 300MB :( – šmejd windowsackej

Napsal Acutres (Anonymně), 23.2.2006 19:41:40 - IP:80.79.25.x

Já si myslím, že nanějakejch 20–30fps je to ,,docela" slušně hratelný a rozhodně se nebojím , že by to mělo nějaký významný vliv na hratelnosti. Je to potřeba vyladit a no problemo. Optimalizování Winndows taky nejsou od věci, když jde o slabší stroje. Stejně si každý najde svou cestičku k tomu aby to mohl slušně hrát a nesra-rozčílovalo ho, že než zamíří na cíl, tak se mu to dvakrát trhne(ubere na viditelnosti , nerovnost terénu atp.). Uvidíme jak to bude optimalizované a pak uvidíme. Ale v případě ArmA jsem trochu skeptický.(bude to jako u ofp) No prostě uvidíme no . Tak to budu řešit alespo? já.

Napsal Celoush (Anonymně), 23.2.2006 19:29:04 - IP:82.99.145.x

A když budu tak co? Tady není žádná demokracie, tady rozhoduju já podle svého uvážení co budu mazat a kde nahazovat moderování. Já vás někdy nechápu. Děláte jako by vám patřilo všechno.

Napsal Renegade (Anonymně), 23.2.2006 19:14:00 - IP:86.49.63.x

Njn tak ne no… Ale aby si toho nezneužíval.. :D

Napsal Celoush (Anonymně), 23.2.2006 18:03:40 - IP:82.99.145.x

Na to zapome?. Většina z puberťáků neví jak se chovat a využívá anonymity internetu. Pak jsou schopni dělat cokoliv protože si myslí, že se jim nic nemůže stát. Nehledě na to, že nemožnost reagovat na cokoliv a kdykoliv odradí většinu spamerů.

Napsal Renegade (Anonymně), 23.2.2006 16:55:24 - IP:86.49.63.x

Já bych moderování nedával nikdy alespon se uvidí kdo jaký je :P

Napsal Celoush (Anonymně), 23.2.2006 16:10:12 - IP:82.99.145.x

Jaké jste si to udělali takové to máte.

Napsal spoock (Anonymně), 23.2.2006 13:58:56 - IP:195.39.100.x

navrhuju moderování, protože tohle je fakt o hov*u

Napsal admix (Anonymně), 23.2.2006 13:10:35 - IP:195.47.1.x

Zajimavy hodnoceni od toho nejlepsiho, diky za info.

Napsal -D!tr- (Anonymně), 23.2.2006 12:36:57 - IP:83.208.90.x

admixi hlavně, že teď si tu největší sračku umlel ty … gratulujeme Vám.

Napsal spoock (Anonymně), 23.2.2006 12:31:10 - IP:195.39.100.x

mno já to o tom vyprchaném benzínu někde slyšel, ale asi si nevzpomenu kde :(

Napsal admix (Anonymně), 23.2.2006 12:24:08 - IP:195.47.1.x

Myslis, ze vyprchanej benzin je vtipnej? Ja myslim ze ne. Tim jsem chtel naznacit, ze meles sracky sracky :) (ze jo bubne? ;D)

Napsal BuBen (Anonymně), 23.2.2006 11:58:56 - IP:82.100.17.x

sračky sračky (jo kua – předběhl jsem admixe :D :D :D :D )

Napsal -D!tr- (Anonymně), 23.2.2006 00:03:23 - IP:83.208.90.x

Admixi můžeš mi říct, co znamená „vtipnej jak vyprchanej benzín“? Docela solidní chujovina …

Napsal ter@n (Anonymně), 22.2.2006 23:15:28 - IP:85.13.72.x

Autor je stejne lama. Ohledne toho waypointu, ktery tam psal. Mno asi si nevsim ze ten waypoint je za kopcem. :-) Nejvic mne stve kdyz OFP popisuje nekdo kdo je u ni poprve. A co ze je OFP: Elite AK-47 atd. To tam bylo i v noralnich :-P

Napsal admix (Anonymně), 22.2.2006 23:12:44 - IP:195.47.1.x

Ditr je opet vtipnej jako vyprchanej benzin .. BTW slambe, to zes uvazoval, to radsi ani nezdurazuj :) cim nizsi LOD, tim vic detailu. Ale to myslim moc dobre vis, ty konfiguratore :)

Napsal Slamb (Anonymně), 22.2.2006 19:53:19 - IP:84.242.95.x

no já nad tim LOD uvažoval, mi bylo divný, že by lepší hodnota byla nalevo, ale na druhou stranu, ty hodnoty jsou napravo nižší… no to je jedno… :P

Napsal -D!tr- (Anonymně), 22.2.2006 19:47:27 - IP:83.208.90.x

My ale rozebíráme, jak to jede na nejnovějších strojích, ne na starožitnostech. ;)

Napsal admix (Anonymně), 22.2.2006 19:45:34 - IP:195.47.1.x

Haha slambe :D LOD musi bejt co nejmensi, cim vic se blizi 1.00 tim min detailu se zobrazuje :D Nastav si u objektu i stinu 0.005 a uvidis. Jinak nevim co vsichni blbnete ze to jede jen 30FPS, ja cely leta hraju 20FPS max :)

Napsal Slamb (Anonymně), 22.2.2006 19:13:41 - IP:84.242.95.x

http://slamb.laro.cz/…settings.PNG http://slamb.laro.cz/OFP_foto.PNG Tady … tady jsou. nejvíc se to drželo kolem 30 fps, ale občas to sjelo i na mí?, někdy se tam omylem objevilo i víc :) 30 je +/- průměr…

Napsal spoock (Anonymně), 22.2.2006 16:52:39 - IP:195.39.100.x

mno je to fakt jen na ty screeny, ale nepoužitelný – DXDLL žere výkon jak svi?a ;)

Napsal joee (Anonymně), 22.2.2006 15:53:05 - IP:83.69.48.x

Slamb: jo to se jeste da, ale k tomu Very High Terrain Detail nastaveni je nehratelny, to jsem se nedostal ani z toho menu nastaveni, fakt fotky :)

Napsal Celoush (Anonymně), 22.2.2006 15:27:38 - IP:82.99.145.x

Jo to jde, ale zapni si DXDLL a nastav si aspo? zvlnění na Vysoké (pro vyšší nejde nastavit moc velká dohlednost). A teď ti to pojede dobře dokud nebudeš chtít zatáčet nebo otáčet kamerou. Pak se ti to třeba hryzna třeba i na tři sekundy.

Napsal -D!tr- (Anonymně), 22.2.2006 15:24:34 - IP:83.208.90.x

Screen … ukaž screen.

Napsal Slamb (Anonymně), 22.2.2006 15:17:29 - IP:217.11.255.x

Jsem si zkoušel dát OFP na nejvyšší detaily (textury 4096×4096) a s nejvyšší dohledností (5 Km) v 1280×1024/32 , včetně max. počtu objektů a světel. Na test jsem si pustil jednu misi z kampaně s vrtulníkem a při letu po Everonu 25 až 30 fps… :| Takže je vidět, že to jde, ale dře to :)

Napsal Celoush (Anonymně), 22.2.2006 13:51:49 - IP:82.99.145.x

Jak jsme říkali na frontě … počkáme a uvidíme.

Napsal spoock (Anonymně), 22.2.2006 13:32:55 - IP:195.39.100.x

mno teda alespo? jsem si tak nějak čet co umí shadery

Napsal spoock (Anonymně), 22.2.2006 13:32:10 - IP:195.39.100.x

mno OFP1 je hodně náročné na paměť a procesor a ten terén je podle mě dopočítán procíkem, ne? mno ArmA vy to už měla mít přes grafiku počítám

Napsal Celoush (Anonymně), 22.2.2006 11:52:40 - IP:82.99.145.x

Tak kvalita terénu se díky neoptimalizaci hodí snad jen na screeny. Viz. (http://celoush.blog.cz/…ky/71267.jpg)

Napsal -D!tr- (Anonymně), 22.2.2006 09:20:21 - IP:83.208.90.x

No jo, OFP není moc dobře optimalizovaný … zajímalo by mě, jestli už je nějakej komp, kterej by utáhnul OFP na nejvyšší detaily apod.

Napsal BuBen (Anonymně), 22.2.2006 08:02:51 - IP:217.75.215.x

to že ve hře jejíž jádro je vyvíjený skoro 10 let je hrbolatej terén ale pak se to nedá hrát ani na radeonu X700 a A64 3000 kterej mám je výhoda nebo nevýhoda ? ten komp stál docela dost … jo vypadá to pěkně ale je to strašně náročný …

Napsal joee (Anonymně), 22.2.2006 02:24:32 - IP:83.69.48.x

Celoush: no krom toho ze jim jde o prachy, ne jen dobrym pocitem ziv je herni vyvojar :), tak jim urcite jde i o tu hru, protoze podle me, je vyvoj OFP a spol. bavi a neni to pro ne jen nutna prace…

btw zkousel jste nekdo Terrain Detail nastaveni v Resistance? Ja to objevil az dneska :) Na Very High se to docela solidne zpomaly i na dnesnich kompech, zvlast s maximalni vyditelnosti mi to uplne shodilo system :) a celej teren je pak mega hrbolatej a kdyz po tom jede tank, tak skace jak motorky na crossu :))

Napsal Celoush (Anonymně), 22.2.2006 02:11:40 - IP:62.245.115.x

Jo takže BIS jde o hráče a ne o peníze :)

Tak to mění všechno :)

Sorry je pozdě, dořeším to zítra :)

Napsal jagy (Anonymně), 22.2.2006 02:01:06 - IP:212.71.186.x

Celoush: Nevim, jak sledujes herni scenu, ale maloktera hra vyjde ve slibovanem terminu. Zadny vyvoj hry nejde podle planu a vzdy se najde neco na zlepseni nebo naky problem, ktery chcce cas na opravu. Snad jedine hry, ktere vychazi v terminu jsou ty od EA.. to se ani casto neda nazvat hrami. EA jde pouze o penize, ne o hrace.

Napsal Renegade (Anonymně), 22.2.2006 01:30:46 - IP:86.49.63.x

Celoush: Když chci hrá hru a užít si jí tak nemusim mít zkušenosti se skriptováním či edtiováním. No a že se to AI chová pokaždé jinak to bych přirovnal k člověku protože ten se chová taky pokaždé jinak ( že třeba nedojde na nějakou tu značku ale to ti člověk udělá taky ) Pravda je že sou inteligentnější AI ale spíš najdu stovky her kde jsou nascriptovaný až to hezký neni.

Napsal Harrier (Anonymně), 22.2.2006 00:50:03 - IP:85.70.182.x

treba COD2 :D je to jako film hraju to nekolikrat a vojaci behaj furt na to samy misto auta jezdi vzdy po ty samy trase s milimetrovou presnosti… :) mne se na OFP libi ze si AI delaj co chtej ale kdyz potrebuju udelat nejaky intro nebo neco podobneho tak je to nadlidsky ukol protoze si furt delaj co chtej :(

Napsal joee (Anonymně), 22.2.2006 00:47:16 - IP:83.69.48.x

Celoush: jo to jo, dneska jo, ale na to ze to je 5 let stary to ma porad lepsi AI nez spousta soucasnych her… supr AI ma F.E.A.R., kde je to opravdu skoro jako kdyz hrajes proti zivemu hraci, ale hra je v uzavrenych prostorach. Jsem zvedavej s jakou AI se BIS predvede v ArmA :)

Napsal Celoush (Anonymně), 22.2.2006 00:34:44 - IP:62.245.115.x

Renegade: Můžu se zeptat na tvé zkušenost se skriptováním či edtiováním? Předpokládám, že nijak valné či spíše začátečnické. Proto sorry, ale o (ne)inteligenci AI víš kulový!!! To že to vypadá, že se chovaj inteligentně je jen dojem. Ano, más pravdu, že pokaždé se chovaj jinak, ale to je taky občas obrovskej problém. Dneska najdeš desítky her, kde jsou AIčka mnohem inteligentnější.

Napsal joee (Anonymně), 22.2.2006 00:08:13 - IP:83.69.48.x

Renegade: jop! jeste bych k tomu neco napsal, ale nepredpokladam ze by to nekoho zajimalo :))

Napsal Renegade (Anonymně), 21.2.2006 23:19:20 - IP:86.49.63.x

Výhoda je u her, že v dnešní době se rozjeli naplno a je spousta žánrů a stylů. Takže si každej může vybrat tu kterou opravdu chce hrát. A tu co nechce tak normállně hrát nebude!! A nebude jí všeljak pomlouvat. Mě se ofp líbí tak jí hraju i ty zvuky mi nepřídou nějak strašný a to AI já v ofp obdivuju.. rozhoduje se podle situace a neni nijak naskriptovaný. Třeba v Q3A běhali ty AI pořád stejně a bylo jim jedno jestli sem tam nebo ne.. Takže nechápu lidi co tu píšou jaký bůchví bugy má ofp. Nikdo je nenutí to hrát nebo snad jo? Mě taky nijak nenadchnul BF2 a taky nelezu na jejich fora a nepíšu tam jaký je to hrozný. Takže někteří lidi by se měli zamyslelt než sem něco napíšou…

Napsal BuBen (Anonymně), 21.2.2006 21:36:30 - IP:217.75.215.x

tím přirovnáním jsem myslel lidi kteří už od OFP odešli … takže takové hráče BIS nechce ? :D

je to sice trošku OT ale moje vysněná musí respektovat že hraju … možná proto jsem pořááád tak sáááám :D

Napsal spoock (Anonymně), 21.2.2006 20:42:54 - IP:195.39.100.x

2 celo: buď rád, že ta holka tu kytku vůbec dostane. víš dobře jaká jsem histerka :D jo a srovnávat holku s hráčem je trochu úlet – tě musí ta tvá docela nenávidět, co? Mno, buďme rádi, že to vydaj o rok později než o rok dřív a pak bychom se bili do hlavy. Kdyby je měli pod palcem EA, tak tu máme Armed Assault každý rok s aktualizovanou soupiskou mrtvolek z minulých let :) prostě vojenské NHL 200X – nuda. Prostě jak psali v hanlivé recenzi na OFPE, tak OFP má vlastní zvláštní systém. Pohyby a zvuk sice fakt opruz, ale co by jste chtěli, že? :D

Napsal joee (Anonymně), 21.2.2006 19:56:50 - IP:83.69.48.x

podle me to vypovida leda o uspechanosti BIS, kdy samym nadsenim nejsou schopni nechat si veci pro sebe… kdyz by v roce 2000 informovali o vyvoji OFP a v roce 2001 v kvetnu nebo kdy by vysel, nerekne nikdo ani popel… nevim o cem jinym by to melo vypovidat

Napsal joee (Anonymně), 21.2.2006 19:54:07 - IP:83.69.48.x

Buben: tak o takovou holku nestojim, kdyz se se mnou rozejde kvuli tomu ze ji auto nekoupim ted, ale ze ji ho slibim az za rok…

a o cem to vypovida? :)

Napsal BuBen (Anonymně), 21.2.2006 19:49:21 - IP:217.75.215.x

… a ta holka se s tebou mezitím rozejde

Napsal BuBen (Anonymně), 21.2.2006 19:48:20 - IP:217.75.215.x

pokud se nemýlím tak nejstarší skrýny jsou už z roku 1997 a hra pak ještě dvakrát změnila název … to už o něčem vypovídá …

Napsal joee (Anonymně), 21.2.2006 19:25:36 - IP:83.69.48.x

jojo vydali, o dodrzeni terminu nemluvim… no ale tohle je prece neco jinyho nez kytka k narozeninam… spis jako kdyz bys rek ze holce koupis auto a koupil bys ji ho o rok pozdeji, urcite by se nezlobila a byla by rada ze to je auto, ktery jsi sliboval ;) :) dulezity je, ze je to takovy jaky slibovali, ze to bude, to ze je to pozdeji je jen dusledkem toho, ze to chteji mit takovy, jaky slibili :) A tady proste v textu zpravy ctu polemiku, ze by snad ArmA mohla byt shit. Jasne ze mohla, ale je to rozhodne mene pravdepodobne, nez u jinych her, protoze BIS zatim svoje sliby plni ;)

Napsal Celoush (Anonymně), 21.2.2006 19:18:49 - IP:82.99.145.x

To je jako kdybych holce slíbil, že ji k narozeninám koupím kytku a dal ji je o půl roku později: Sice třeba během toho půl roku tak kytka nádherně rozkvetla a voní, ale je to furt o půl roku později.

Už vidím, jak té holce vysvětlíš, že si ten slib dodržel!

Jen tak mimochodem – I OFP vydali později než slibovali.

Napsal joee (Anonymně), 21.2.2006 19:01:49 - IP:83.69.48.x

a jeste jedna veticka se mi libi: „Ačkoli se to často nezdá, stále považuji hry za plnohodnotné umění, které by se mělo v různých aspektech snažit konkurovat filmům či knížkám a hra prostě může lidi oslovit mnohem víc.“ Kdyz premyslim nad OFP, je to neco jako oblibeny vyborny film, na ktery se clovek vzdycky po case zas rad podiva :)

Napsal joee (Anonymně), 21.2.2006 18:59:11 - IP:83.69.48.x

Marek Spanel: „Co se týče AI, tak je opravdu těžké porovnávat s konurencí typu Unreal Tournament. V pododbném žánru – Dwelta Force, Rogue Spear, HAD – si však myslím, že jsme o hodně vpřed. Co se týče UT ci QIIIA – Flashpoint je něco naprosto odlišného, protože hra čerpá hodně věcí z reality. Samotný boj pak probíhá úplně jinak – nepřítele lze zastřelit i z několika set metrů, jediná chyba může být osudná … … rozlehlé prostředí, důkladná fyzika, snaha o simulování i zdánlivě nepodstatných věcí. Ale k mému ideálu hry stále pár věcí chybí – nazvěme to RPG či adventure prvky, více emocí, možnost nejen střílet ale i mluvit s postavami.“

Napsal joee (Anonymně), 21.2.2006 18:49:45 - IP:83.69.48.x

Celoush: hehe, to je trochu diplomaticky, ale dobre :) Rok a ctvrt pred vydanim OFP psali: „Ve hře samotné pak budete moci postupovat buď sám, nebo velet skupinám jednotek. Využívat budete moci spousty zbraní a veškerou vojenskou i civilní techniku, na kterou narazíte během hry. V podstatě to znamená to, že když uvidíte stát na louce automobil, můžete do něj nasednout a odjet s ním. Samozřejmě ne každý voják bude moci odjet tankem, k tomuto budou oprávněni jen "tankisti“, kteří budou mít k jeho odemčení speciální klíč. Nicméně škodovkou, nebo klasickým traktůrkem Zetůrkem si budete moci zkrátit cestu i vy, respektive obyčejný civilista.

Volnost hráče v jednotlivých misích souvisí také s nelineárností kampaní, které se vyvíjí podle akcí hráče. Laicky řečeno o znamená, že budete-li hrát zárove? se svým kamarádem a vy určitou misi neuděláte, kdežto on ano, čímž, na rozdíl od něj nesplníte daný úkol, oba budete pokračovat jinak, neboť vy budete muset v misi zadaný rozkaz splnit jinak. Také kampaní bude ve hře velké množství, velkou výhodou pak bude s každou hrou distribuovaný editor, v němž si budete moci vytvořit vlastní mise a tyto potom naimportovat přímo do Flash Pointu. A v případě, že nebudete tolik zruční si můžete být jisti, že na internetu bude hráči vytvořených scénářů nepřeberné množství."

Kdyz si to prectu, tak mohu rict ze vice jak 90% je doslovne tak, jak se psalo – kdyz vezmu v potaz ze i autor clanku si trochu zaprehanel :)

Napsal Celoush (Anonymně), 21.2.2006 18:31:59 - IP:82.99.145.x

Ok, otočím otázku, co slibovali a splnili?

Napsal joee (Anonymně), 21.2.2006 17:44:57 - IP:83.69.48.x

Celoush: jo terminy ne, beru to spis jako odhad, ty jejich terminy, takze kdyz pisou Game2 v roce 2007 automaticky uz pripocitavam rok navic :)) a co jinyho, krom terminu, jeste nesplnili?

Napsal Celoush (Anonymně), 21.2.2006 17:17:54 - IP:82.99.145.x

Naposledy co si pamatuju, tak slib dodrželi v červnu 2002, kdy prohlásili, že Resistance vyjde za týden a pak skutečně vyšla. Od té doby ani jednou co řekli se úplně nesplnilo. Minimálně termíny nikdy nedodrželi.

Napsal joee (Anonymně), 21.2.2006 16:54:13 - IP:83.69.48.x

Celoush: a neplni?

spoock: „Umělou inteligenci jsme značně vylepšili už v Xbox verzi OFP a nyní jí táhneme ještě výš, společně s vývojem celkového enginu,“ upřes?uje Viktor. dokonaly neni nikdy nic, to je jasny, ale mluvi o znacnem vylepseni :))

Napsal Celoush (Anonymně), 21.2.2006 16:49:49 - IP:82.99.145.x

>je fakt, že BIS obvykle sliby plní

Prober se už proboha!!!

Napsal spoock (Anonymně), 21.2.2006 16:25:08 - IP:195.39.100.x

2 joee: je fakt, že BIS obvykle sliby plní a o dokonalé AI moc nemluví, spíš o jejím vylepšení :D; 2 BuBen: LS3D není nová droga, ale starý engin ;)

Napsal Stevie (Anonymně), 21.2.2006 13:34:03 - IP:194.228.61.x

Tak sorry no já už to nikdy neudělam :)

Napsal Celoush (Anonymně), 21.2.2006 12:36:53 - IP:82.99.145.x

Protože Stevie neví, jak se má chovat, lozí sem přes proxynu (už si myslí, že je velkej kluk), hází sem jen nadávky, urážky a především odkazy na warez, tak nahazuju moderování.

Napsal joee (Anonymně), 20.2.2006 23:22:18 - IP:83.69.48.x

2 Celoush: to je zmen :))

Napsal Celoush (Anonymně), 20.2.2006 23:14:40 - IP:62.245.115.x

Tak ne, moderování ruším, banuju Stevieho.

Napsal joee (Anonymně), 20.2.2006 22:54:00 - IP:83.69.48.x

2 spoock: ano, vetsinou se vydavaji pokracovani her jen za drobneho pozmeneni nekterych starych veci – casto i k horimu. Udela se kolem toho velky halo, pokracovani uspesne hry, hura. Ja verim, ze BIS je trochu jiny vyvojar her – hlavne neni nikam tlacen vydavatelem a udela si vse podle sebe. Take dokazal, ze co nasliboval pro OFP, to splnil a stejne tak doufam ze tomu tak bude v pripade ArmA. V ArmA krom kampani CWC a Resistance bude nova polodynamicka kampan o asi 15ti misich, ktere vsak budou mnohem delsi nez v OFP a mnohem mene naskriptovane – dle vyjadreni BIS. Vice podorbnejsich info viz ZOOM ve Score a prepis na Tiscali Games. Takze to, co BIS slibuje, je mnohem dal, nez OFP kdy byla, a Game2 jde jeste jeste dal, ale to je hra budoucnosti…

Napsal BuBen (Anonymně), 20.2.2006 22:50:29 - IP:217.75.215.x

LS3D ? nějaká nová droga či co ? :D

Napsal spoock (Anonymně), 20.2.2006 22:42:49 - IP:195.39.100.x

2 joee: mno co je to plnohodnotný nástupce? to je zavádějící pojem neboť je X pokračování her, které maj vylepšenou grafiku, pár vychytávek a konec. ArmA navíc obsahuje starý obsah, což dle mého mínění obvykle pokračování nemívají ⇒ z toho budem stále cítit jen původní vytuněné OFP. Ve skutečnosti čekáme na Game2, tedy co se týče revoluce a pokračování(?). Prostě ArmA nebude taková jaká by měla být pokud by to mělo být relativní pokračování. Spíš to bude takovej Hitman Contract, kterej je taky jen takovou spojkou mezi H2 a H4

Napsal spoock (Anonymně), 20.2.2006 22:38:44 - IP:195.39.100.x

LS3D engin + detailní textury jsou základ pro krásnou grafiku. Mno nevím jak tobě, ale AI se ve všech hrách chovala fakt divně, v porovnání s jinejma hrama se to dá chápat, ale třeba takovej Chameleon je snad nějakej mód H&D2, páč je si strašně podobnej. Nechci urážet, páč jsou to neskutečně chytlavé hry a poprvé se mi podařilo, že jsem hru dohrál 2× viz. Mafie. Další hry co jsem hrál 2× nepočítám. Mno sepiš co se dá, ale ArmA skutečně neudělá revoluční krok. BF2 bych hrál, ale chybí celkem solidní hráčská základna v ČR (teda asi mám halušky pokud se mílím). Prostě čekám teď na ArmA jako ostatní. OFPE jen tiše závidím :)

Napsal joee (Anonymně), 20.2.2006 22:37:03 - IP:83.69.48.x

jagy: jsem zvedavej, na Gamespot ma dokonce 5.1/10, ale kupodivu hraci jej hodnoti 8.2/10 – prinejmensim zajimavy rozdil :) v Mafii byla AI hloupa – nesnasel jsem mise kde jsem mel na starosti krom sveho zivota jeste zivot mych dementnich spolubojovniku, kteri spis pro podporu boje byli na obtiz a hrac musel hlidat, aby zustali nazivo… AI byla vylozene spatna.

All: OFP:E na XBOX je jen konverze OFP na XBOX, ArmA ma by, podle slov BIS, plnohodnotny nastupce OFP, takze nepujde jen o lepsi grafiku a vylepsene AI.

Napsal jagy (Anonymně), 20.2.2006 22:17:44 - IP:212.71.186.x

To co autor pise v recenzi je casto trosku mimo.. Do konce tydne budu mit XBOX i s OFP:E, tak sepisu recenzi. Taky se mi nezda jak Celoush napsal aby se konverze AA neposrala. AA neni konverze, jen uziva nekolika vylepseni co mela XBOX verze, jde predevsim o efekty. Zaklad ma porad v PC OFP. Jak tady ctu, tak vam vadi AI a animace… co taky chcit od 5 let stare hry. A v AA byt oboji vylepseno, takze myslim, ze vase vecne pesimisticke hlasy jsou zbytecne. Spoock: HD2 melo spatnout AI? To myslis vazne? Nejlepsi WW2 valecna hra! Mafia byla taky na stejnem enginu.. taky dobra AI a jedna z nej her co byla! A Chameleon… to je skvela hra. Naprosto skvele do detailu zpracovane textury/modely. Na X let starem enginu. Vsechny 3 IS hry patri k mym TOP.

Napsal Renegade (Anonymně), 20.2.2006 21:27:34 - IP:86.49.63.x

To by si spíš byl to ehm.. :-/

Napsal BuBen (Anonymně), 20.2.2006 21:25:38 - IP:217.75.215.x

rené: na mě nemáš :D 5 měsíců ale v demu byl teda rozhodně lepší dabing … aspo? teda ta mise co tam byla je nadabovaná líp v demu jak v OFP ;) jen aby to BIS zas neodložili … to už bych doopravdy rozbil prasátko a hurá pro BF2 :D

Napsal Renegade (Anonymně), 20.2.2006 21:11:39 - IP:86.49.63.x

Aby ne když v takovým Doom3 se nemá ani co pokazit… :P

Napsal spoock (Anonymně), 20.2.2006 21:05:07 - IP:195.39.100.x

jo je to natolik unikátní hra, že bugy prominem :) mno jak znam BIS, tak ti se spis kopou do zadnic, aby ze sebe vykresali maximum :D – OFP rulezz

Napsal joee (Anonymně), 20.2.2006 20:53:35 - IP:83.69.48.x

Nedavno jsem si udelal takovej „navrat do minulosti“ a mrknul se do fora na BonusWebu prave na diskusi k demu a nestacil jsem se divit kolik negativnich ohlasu tam bylo. A hlavne jak z Illusion Softworks se ze zacatku pridali, ze to je fakt propadak :) Po vydani hry uz vsak od nich nenapsal nikdo ani slovo :) Je fakt ze OFP zrovna graficka pecka neni, kdyz se teda clovek kouka na detaily, ale jako celek je to supr a ma to atmosferu. Chyb je tam (bylo) taky hafec, ale tak nejak to vadi min nez v jinych hrach :)

Napsal Renegade (Anonymně), 20.2.2006 20:45:32 - IP:86.49.63.x

No nevim já to demo hrál 2 měsíce vkuse.. :)

Napsal joee (Anonymně), 20.2.2006 20:30:02 - IP:83.69.48.x

Co BIS naslibovali pro prvni OFP splnili – tak verim, pokud se z nich nestali namysleni vyvojari, ze opet dostoji svych slibu pro ArmA a bude to zas bomba jako prvni OFP. Btw na demo OFP, ktere pred lety vyslo, kazdej druhej nadaval jakej to neni humus a nakonec je z toho nejuspesnejsi hra, ktera neumira ani po 5 letech! ;) Takze hlavu vzhuru a uz aby to tu bylo… Game2 tipuju taky az na 2008 a pozdeji :)

Napsal spoock (Anonymně), 20.2.2006 18:36:00 - IP:195.39.100.x

mno v 2010 asi ne, ale také bych se nedivil kdyby to bylo až 2008, ale zas na druhou stranu maj BIS jistě zas další rok za sebou a my se necháme překvapit na E3

Napsal Mark (Anonymně), 20.2.2006 18:20:11 - IP:84.42.240.x

vůbec bych se nedivil kdyby Game2 vyšla až v roce 2010, ale spíš s ní počítám na rok 2008

Napsal spoock (Anonymně), 20.2.2006 18:08:37 - IP:195.39.100.x

mno vyjde Game2, ale můj nynější odhad je, že začátkem 2007 to rozhodně nebude (spíš bych tipoval tak koncem)

Napsal BuBen (Anonymně), 20.2.2006 18:08:34 - IP:217.75.215.x

v Game 2 doufejme no … to bude od základu jiná hra kdežto ArmA bude v sobě mít vylepšený „jádro“ OFP jak ho známe dnes … a z toho mám strach zapoměl zjistit jestli se v tom dá rohkempit ;)

Napsal Slamb (Anonymně), 20.2.2006 17:57:13 - IP:84.242.95.x

bejku :D (stop spam)

Napsal -D!tr- (Anonymně), 20.2.2006 17:56:52 - IP:83.208.90.x

Vole :D

Napsal Slamb (Anonymně), 20.2.2006 17:56:26 - IP:84.242.95.x

čím ?

Napsal -D!tr- (Anonymně), 20.2.2006 17:56:07 - IP:83.208.90.x

Já už jsem myslel …

Napsal Slamb (Anonymně), 20.2.2006 17:55:44 - IP:84.242.95.x

Ne, to byl jenom vtip…

Napsal -D!tr- (Anonymně), 20.2.2006 17:31:53 - IP:83.208.90.x

Ona vyjde Game2? =-O

Napsal spoock (Anonymně), 20.2.2006 17:28:50 - IP:195.39.100.x

mno mně střílet po tečkách vůbec nebaví, vojáci se pohybovali vždy v OFP trochu zvláštně, mno kdyby boti nebyli tak tupi, tak je to nej gamesa pod slunce (tedy ehm ona vlastně je). Jedině čemu teď věřím je Game2, ale ta vyjde bůh ví jestli příští rok

Napsal Chipoun (Anonymně), 20.2.2006 17:18:16 - IP:195.70.141.x

Mám takovej pocit, že to s tím retardovaným dikobrazem jsem kdysi použil já. Jak se to ksakru dostalo k recenzentovi :). Jinak recenzentovi se asi více líbí arkádovější hry. Na typ hry jako OFP taky není každej, třeba můj brácha tomu říká plazení.

Napsal spoock (Anonymně), 20.2.2006 16:26:53 - IP:195.39.100.x

tak jsem dočetl recenzi a naprosto souhlasím, ale je to předělávka staré hry a s ArmA to nebude o moc jiné. Je fakt, že AI je neskutečně tupá a jestli bude tupá i v Game2, tak to nebude dobré, ale co naplat. Zrovna teď jsem včera sprovoznil Chameleona od IS a AI v LS3D je fakt neskutečně hloupá a nehodila se ani pro H&D2 a nehodí se ani pro Chameleona (tím spíš že je to stealth hra)

Napsal spoock (Anonymně), 20.2.2006 16:15:33 - IP:195.39.100.x

mno tak pár jich znám, ale dle specifikací Xboxu vymáčkl OFPElite co to šlo z té kraksny

Napsal Celoush (Anonymně), 20.2.2006 16:07:18 - IP:82.99.145.x

Hmm, a kolik jich znáš Spoocku, že za ně dokážeš mluvit?

Napsal spoock (Anonymně), 20.2.2006 16:05:28 - IP:195.39.100.x

mno jde vidět, že BW si s tím zatěžuje hlavu víc než průměrnej konzolista

Napsal admix (Anonymně), 20.2.2006 15:51:47 - IP:195.47.1.x

Kdyby sla do vyprodeje, byl bych rad, byla by levnejsi a mozna bych si ji koupil :)

Napsal Celoush (Anonymně), 20.2.2006 15:06:07 - IP:82.99.145.x

Dokud to neprodávaj v samoobsluze vedle jogurtů tak je to docela v pohodě :)

Napsal Masér (Anonymně), 20.2.2006 14:53:28 - IP:62.40.76.x

no já se obávám že Arma dopadne stejně jak popisuje recenzent u OFE – tj. za chvilku se dostane do poličky se jménem výprodej, ale uvidíme, naděje umírá poslední :)

Napsal admix (Anonymně), 20.2.2006 13:39:01 - IP:195.47.1.x

Hmmmm, pekny .. no, ja to resit nebudu a pockame si, co bisaci vydaj, kdyz to pokurvi, tak proste nebudu hrat :)