Komentáře - První OFP2 video z GC 2008

 

První OFP2 video z GC 2008

Vložil Celoush, 20.8.2008 16:10:58

Komentáře k článku

Vložit komentář
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Napsal admix (Anonymně), - IP:89.102.120.x

Zajimave, nechame se prekvapit

Napsal spoock (Anonymně), - IP:195.39.100.x

souhlasim s admixem, taky se necham prekvapit, jinak vegetaci maj ale hnusnou :P

Napsal Mike (Anonymně), - IP:213.192.60.x

Mno vypadá to zajímavě,ale jinak zatím nic.Docela se bojím té vysoké trávy jak to budou mít ošéfovaný.Držím palce Coďákům.

Napsal admix (Anonymně), - IP:89.102.120.x

Horsi nez v arme to urcite nebude :D

Napsal spoock (Anonymně), - IP:195.39.100.x

2 mike, tak té trávy bych se nebál, jinak pohyb se zbraní mi připomíná Dooma :)

Napsal kpt.Karloss (Anonymně), - IP:213.19.58.x

Mě ta krajina připomíná místy ilustrace Buriana z pravěku. No a postavení vojáků jako fáze mezi opicemi a lidmi. Ale berte to ode mě z humorem. Já už mám Armu2 předobjednanou. A moc se těším a dvojka snad horši než jednotka opravdu nebude.:)

Napsal admix (Anonymně), - IP:89.102.120.x

Hele, v porovnani s nekterejma screenama army by i starej duchodce nad hrobem vypadal jako clen specialni jednotky v akci, co se tyce postoje, takze bych to tak nehrotil :)

Napsal Mike (Anonymně), - IP:213.192.60.x

Pokud OFP2 vydaj příští rok do léta a potká se s Armou 2 tak to může být ještě zajímavá bitva mezi BIS a Codemasters.Jsem docela zvědavej jak to dopadne :) Ten pohyb by mohl být ještě trošku lepší,je takovej ztuhle houpavej.

Napsal Mike (Anonymně), - IP:213.192.60.x

2 admix máš pravdu :D

Napsal Rsa Viper (Anonymně), - IP:89.103.214.x

Třeba daj BI do ArmA2 misi kde budete mít za úkol infiltrovat zločineckou organizaci s krycím označením Codemasters.

Napsal Acutres (Anonymně), - IP:89.185.243.x

A když to odložili, tak by mohli přidat podporu Physx. Prey se začíná fyzikální revoluce bo co ;)

Napsal spoock (Anonymně), - IP:195.39.100.x

revoluce? ani ne, spíš evoluce 2 Rsa Viper: máš bujnou fantazii ;) Physx? hmm, to mi je celkem šumák

Napsal Rsa Viper (Anonymně), - IP:89.103.214.x

spoock: Díky za pochvalu ;)

Napsal snowojta (Anonymně), - IP:85.70.148.x

třeba je cil kampaně zničit sklad dvdček s OFP2 :D

Napsal DABEL_3 (Anonymně), - IP:78.102.215.x

jak sem to tady vsechno cetl o OFP2 a ARME2 tak si neodpustim taky neco pridat :) Nejvic me spis nez problemy s texturama a drzeni zbrane vadi jak mate v arme travu jen v blizkem okoli a chlap 200 na kopci je jak na holy skale a taky ale to celkem v arme neni (i kdyz… :) ) aby nebyl velkej vizualni rozdil mezi terenem a vojakama aby proste maskace maskovaly :) ve flashi poku sem nevidel v lese pohyb tak sem ho nenasel to sami kdyz byl v keri tady v arme se my to hodnekrat podari…

Napsal Soudruh (Anonymně), - IP:15.203.169.x

No eště to neni „ono“, ale je to lepší než co sem zatim viděl předvádět od ArmA 2.

Napsal Acci (Anonymně), - IP:217.112.171.x

Dabel3: Voják není na holé skále, ale je jakoby ukrytý v textuře. Vypadá to nějak takhle: http://pub.acci.cz/…ma-trava.jpg . Není to sice ideální, protože tráva by ho zakryla ještě o něco více, ale jinak to asi udělat nejde. Uvidíme, jak to budou mít řešené v OFP2.

Napsal Shariya (Anonymně), - IP:88.101.120.x

zajimave resene..Me taky napadlo ,kdyby se ta trava generovala kolem kazde postavy,ale zase by to bylo trosku zvlastni,videt v hledacku jen par mist porostlych travu tak uz by clovek vedel ,ze tam nekdo je.Takhle by to slo,ale jeste+nejaka takova textura a nahodne generovanych mist v okoli

Napsal Čelo (Anonymně), - IP:85.207.122.x

Už vidím, jak ležím v trávě a vidím, jak se předemnou najednou začíná objevovat kruh trávy :) Asi vůbec nebudu čekat, že od tama někdo vyleze :) Sorry, ale to je hrozná blbost :)

Napsal Minatory (Anonymně), - IP:85.13.72.x

Každopádně BIS mají kdykoliv možnost zaměřit se na prodej pro armádu, která má větší kapitál než hráči a pro BIS je to zajímavější kupec. Codemasters se snaží prodat hru, ale BISáci simulátor – takže zase tolik bych to neporovnával.

Napsal Mike (Anonymně), - IP:213.192.60.x

svatá prostato oni to snad dokázali :D http://www.armedassault.info/…2inagme3.jpg

Napsal Mike (Anonymně), - IP:213.192.60.x
Napsal spoock (Anonymně), - IP:195.39.100.x

2 Minatory: nemyslím si, že by BI bavilo doživotně dělat hru o vojáčcích, navíc na armádní věci mají BIA ;) add tráva: co jsem viděl v OFP2, tak je to řešený stejně jako v ArmA1/2 jen je ta vegetace dost na jedno brdo a nad ní komíhá kvérem doomovským stylem panáček, zatím nevím Soudruhu, ale lepší se mi to nezdá

Napsal Shariya (Anonymně), - IP:88.101.120.x

Celo : Jo mas pravdu je to pekna blbost:_D JInak ty obrazky vypadaj uuuzasne!

Napsal Rsa Viper (Anonymně), - IP:89.103.214.x

?ikal ve videu něco o skriptování ? Protože jestli nebude mít OFP2 možnost uživatelskýho editoru/scriptování jako jeho předchůdce tak ať tomu daj jiný jméno

Napsal spoock (Anonymně), - IP:195.39.100.x

Coďáci prej nějakej editor přislíbili, oni zas tak blbí nejsou aby věděli proč OFP byla zábavná, ale jestli umí pochopit původní OFP komunity, tak by měli vědět, co by takové OFP2 mělo hráčům nabídnout

Napsal Čelo (Anonymně), - IP:89.176.186.x

Hratelnost :)

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.205.x

no koukal jsem na to video a neprislo mi ze by tam nekdo chodil s kverem jako v doomu…

koukni na to video znovu, treba prestanes placat takovy hovadiny… a vegetace na jedno brdo? jestli to taky nebude tim, ze to video co bezi na pozadi je porad z jednoho a stejnyho mista ;DD

troska min zaujatosti by neskodilo, ale coz, na debilni nazory jsem si od tebe uz zvyknul ;)

Napsal DABEL_3 (Anonymně), - IP:89.176.218.x

no tak je fakt ze to mam na spatny detaily ale stejne nic takovyho jako na tom obrazku vetsinou nevidim kazdopadne to nemeni nic na tom ze amici v arme na severni casti byli obcas jak pest na oko. K tem obrazkum vypadaj dost dobre ale aby to nebylo jako video na OFP2 kde to bylo vsechno natoceny tak aby tohle nebylo jen par obrazku nakreslenejch jak tu uz nekdo davno rikal dokud si to nezahraje nekdo tak to nezjisti :( BTW trochu offtopic ale hraje se vubec na EPJ este WARFARE? ze bych zas po case zkusil dat s partou dobrejch lidi a nejakym velitelem (AI je dobry ale znate to kdyz vas buzeruje clovek je to hezci :) )

Napsal Soudruh (Anonymně), - IP:15.203.169.x

Jedna rada pro „doom behani s kverem“ a podobny voloviny. vemte si 5 kilo tezkou zbran a bezte se probehnout.

Vazne me bavi, jak lidi co nemeli v zivote M4 v ruce mentorujou, jak sni beha :-D

Napsal Rsa Viper (Anonymně), - IP:89.103.214.x

Maj vůbec Rusové v realu jiný maskáče než ty zelený ?

Napsal MAA (Anonymně), - IP:62.197.207.x

Citacia z IGN preview k OFP2: „… But while the core concept is no doubt exciting, we were shocked by the staccato frame-rate – admittedly, we're only witness to pre-alpha code, but what we saw was near unplayable. Having waited so long for Opposition Flashpoint 2, we're sure it'll be smoothed out in time for its release next Spring, a date that we're informed is immovable. After all we've waited long enough, haven't we?“

  • na grafike mi nesedi to brutalne prepalene HDR ala GRID a

zatial u mna vedie prirodzenejsim grafickym ponatim ARMA2.. vid napriklad porovnanie dohladnosti a povrchu http://ofp2.info/…2ingame1.jpg ftp://downloads.bistudio.com/…mA2/uh1b.png

  • spracovanie modelov OFP2 nieje na urovni, ktoru CM slubovali… kde je tych >5000 polygonov na malom granate, ked velky model UH-60 je viditelne dost low-poly?!

http://ofp2.info/…chopper3.jpg

  • animacie tiez zatial niesu na extra urovni:

http://games.tiscali.cz/…n_detail.asp?…

  • drzanie zbrane (pic z ofic. for od Deadfast-a):

http://i182.photobucket.com/…2gunhold.jpg

  • max 16 hracov pre multiplayer sa mi zda pri tak rozsiahlej simulacii dost malo :(

Co sa tyka reality, tak zacinam byt skepticky. Napriklad ma zarazila vystroj = 2 utocne pusky??!!: http://farm4.static.flickr.com/…e16d3467.jpg

Dufam, ze sa objavi nejake kvalitnejsie ingame video z OFP2 aj ARMA2, aby sa to dalo podrobnejsie zanalyzovat a ako-tak si porovnat AI a celkovu hratelnost, lebo tieto 2 veci budu asi najpodstatnejsie. Mna osobne este dost zaujima, ako to bude s editacnymi moznostami a nastrojmi, pretoze CM okolo toho dost mlzi.. vid otazky vo videu z prezentacie OFP2: http://www.youtube.com/watch?…

Napsal admix (Anonymně), - IP:193.109.182.x
  1. seru na fotky, zajima me vysledek
  2. Na „Opposition Flashpoint 2“ seru taky (uz to svedci o kvalite vyjadreni)
  3. Dve utocne pusky? A proc ne? V realu si na sebe dokazu povesit klidne ctyri
Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:78.80.18.x

wtf to uz je jako nejaka anti-ofp2 sajta nebo coze? :D

me fakt hrozne bavi, jak lidi co sezerou kazdy hovno co bis vysere, plivou spinu na hru ktera jeste nevysla, nebylo ani demo, ani poradny video, proste nic poradnyho z ceho by to mohli zhodnotit :)

jinak MAA s prepalenym HDR to je nejakej teplej trend nebo co, v arme to bylo taky dost pritazeny za koule…

ja osobne chciju na nejaky editory, nebo jestli tamhle karel ma dva kvery nebo jeden, me jde o to aby se to dalo kua hrat a bylo to zabavny s tim, ze dost ocenim, kdyz se zbrane, technika a chovani AI aspon trosku priblizej realite…

zas nejaky hardcory nevyzaduju, pac jako ciste mezi nama, jak by jste nejakej hooooodne realistickej simulator chteli asi ovladat? klavesnici a mysi? lolz …

Napsal Čelo (Anonymně), - IP:85.207.122.x

Mě se nápad více pušek taky líbí. Jasně, není to možná podle nějakejch regulí armády, ale dávat to kvůli tomu jako záměrné omezení (jednu nebo nic) mi přijde nesmyslné.

Ale souhlasím s tím, že podle screenů zatím OFP2 žádnej zázrak. Ale počkáme a uvidíme. Dle WIP se nedá toho moc posoudit. ArmA 2 měla taky nedávno celkem hnusný screeny.

Napsal DABEL_3 (Anonymně), - IP:89.176.218.x

no tak kdyby sis to poradne prohlidnul tak zjistis ze tam ma celkem 4 zbrane 2 utocny pusky raketomet a pistol no a 20 slot bagl teda nevim nevim ale asi ten vojak musi mit spesl vycvik (hlavne jestli bude behat jako v arme nebo flashy :) ) ver tomu ze jen 2 M4 vazej 2,5 kila kazda plus tak 5 kilo raketomet (to mu este ubiram) a 20 slotu by dejme tomu dalo dalsich 7–9 kilo plus vybava na preziti 1 den mimo tabor coz taha kazdej vojak kdykoliv opusti zakladnu to je tak 5 kilo a vystroj s kanadama atd. dalsich 7–10 spoctete si to a zkuste si to na sebe nandat :D nerikam ze na sebe 2 pusky nedas ale dost ti bude ta jedna puska a raketomet na zadech prekazet kdyz nevemu to ze zachvily budete vyflusany

Napsal admix (Anonymně), - IP:193.109.182.x

Ja se nebudu vyjadrovat, pockam az te Soudruh roznese na kopytech. Good luck

Napsal MAA (Anonymně), - IP:62.197.207.x

@All_anti_BIS: Je zaujimave, ako proti ARMA1/ARMA2 vytahujete kazdy drobny nedostatok a OFP2 (alebo hocijakej inej podobnej hre) ste schopni prepacit zasadne nedostatky … to svetci o anti BIS/ARMA chorobnej zaujatosti. Ja som svoje tvrdenia podlozil screenami a nie iba nepodlozenymi kecami ktorych su zial tieto diskusie plne.

  • s tym prepalenym HDR je to vecou vkusu… mne osobne sa to vobec nepaci, ale verim, ze inym hracom sa taketo hovadinky pacia, lebo je to „in“. Podobne diskusie boli aj napriklad pri porovnavani automobilovych hier GRID vs rFactor a podobne.
  • 2 zbrane nosia vojaci akurat v americkych B-ckovych filmoch. S vahou 2pusiek, 1raketometu mnozstva granatov a zasobnikov by dobehol tak par sesiatok metrov…
  • add simulator: nieje simulator ako simulator.. zalezi, co sa snazi simulovat. OFP a ARMA nie su simulator konkretneho vehiklu (tie vyzeraju uplne inak.. kto mal moznost vidiet napriklad simulator BVP, tak vie o com pisem), tak k jeho ovladaniu netreba ziadne zariadenie na doplnenie potrebneho poctu klaves :)

Ak sa OFP2 nebude snazit aspon trocha priblizit simulacii taktiky/boja, tak za zaradi medzi mainstreamove arkady typu CoD, BF.

Ako som pisal, je to moj nazor na OFP2 podla doteraz zverejnenych informacii. Mozno v dalsich videach ukazu nieco, co ma zaujme a zmeni moj nazor na tuto hru.

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:78.80.18.x

ja nejsem zadnej anti_bis nebo co to placas, jenom jsem uz trosku opatrnejsi co se tyce jejich prace, pac uz jsem se u nich spalil… a tudiz jsem k jejich titulu skeptictejsi…

prepaleny hdr vec vkusu, to bez debat, jsou taky lidi co si do kompu rvou ruzny barevny katody, delaj si z kompu cirkus a pak si myslej jak to neni nadherny…

btw: pomerovat kvalitu her pomoci pre-release screenu mi prijde dost mimo… moc dobre si pamatuju jak pred vydanim army bis vydalo sshoty z army, ktery byly naprosto strasny, minimalni detaily, zadnej antialiasing no abych to shrnul vypadalo to jak hra pro 386ky …

Napsal admix (Anonymně), - IP:193.109.182.x

Nevidim duvod, proc bych si ve hre nemoh zvednout druhou pusku. Nebo treti. AntiBIS jsem, protoze se jim povedlo se mnou jednou vyjebat a to me sere :) Screeny z OFP2 vypadaj divne az hnusne, screeny z Army 2 vypadaj pekne. Jestli arma2 bude zase krasne malovana nehratelna sracka a OFP2 bude hratelny a osklivy, koupim si OFP2 :) Jo, a necham se prekvapit vyslednym produktem a ne nejakejma screenama z vyvoje, nevim jak vy ;)

Napsal Čelo (Anonymně), - IP:85.207.122.x

S tím se dá souhlasit ;)

Napsal spoock (Anonymně), - IP:195.39.100.x

mám doma GRID a všechno je tak přepálené, že když uberete na detailech, tak se to teprve začíná podobat reálu, ale jinak parádní hra, škoda že je tak omezená v možnostech

2 Soudruh: já s kvérem neběhám stále u hlavy a v rukou jsem měl jen Sa-58 :/ 2 admix: souhlasím, obavy jsou na místě i na mé straně

Napsal Atreid (Anonymně), - IP:212.24.147.x

hele holky… Myslim ze se tu hadaj jablka s hruskama. A kdo je kdo je uz n vas. MAA (bez urazky) s tebou jsem v zivote nezahral na serveru jedinou multiplayer hru a to mam neco hodin nahrano. A proc ?

protože ty chceš neco jineho nez treba ja a felcar. Ty chces realnyho vojaka kde se bude pocitat kazdej gram vsech tech blbosti co nosis a podle toho mozna budes i behat, možná už to domakaj tak že se časem jak ti bude narustat skill a podle strávených hodin, si budeš moci zvýšit svůj skill v běhání, nebo naopak ve střelbě a udělá se z toho simulace ve stylu MMORPG…

Já naopak radči budu mít pod číslama 4 zbraně budu si je jako v Cé-eSku přehazovat kolečkem abych při behu byl drsnej… Nebo proč to dělaj. Ale bude mě hra bavit a budu ji hrát, zatím co ty si budeš dělat coop mise, proti AIkům.

Prostě já jsem jabko a ty hruška, a každej chceme něco jiného, tak se přeci nebudem hádat co je lepší ne ?

Ikdyž teď mě ještě napadá představa jak by to tak mohlo být:

  • síla (počet kg co voják unese)
  • fyzická výdrž (jak rychle se voják unaví)
  • zadržení dechu (vhodné pro snajpery)
  • přesnost střelby
  • co vás ještě napadá ?

A viděl bych to tak že po odehraných hodinách, dnech, měsících byste vždy dostali X bodů, které by jste dle svého uvážení uměle zvedali a vaše postava vy byla v tom smyslu lepší :) Prostě trenink ti zvedá skill …

Napsal Čelo (Anonymně), - IP:85.207.122.x

Tak bez těchto hrušek se zase já obejdu :) Nemám moc rád, když je někdo ve hře zvýhod?ovanej, protože má čas hrát častěji :(

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:78.80.18.x

v americas army taky muzes mit dva kvery :)

2spoock: ty vole ty uz se konecne podivej na to video, je tam chvilka kdy s tim manikem bezi a to ten kver u hlavy nema, nebo co to placas furt, kdyz jde pomalu „opatrne“ tak ma gun tak nejak rekneme v bojovy poloze nebo jak to rict… tim padem jsem nejak ani nechapal co mel znacit ten obrazek od deadfasta co sem MAA hazel…

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:78.80.18.x

jinak atreide tohle je fajn, ale ma to takovy musky trosku, jako treba to jak zamezit tomu, aby se lidi mezi sebou nedomluvili nesli si nekam na svuj server a tam se navzajem strileli jenom tak aby si co nejrychlejc zvednuli body :)

Napsal Soudruh (Anonymně), - IP:15.203.169.x

M4SOPMOD s granátometem váží 5.52Kg bez zásobníku. napáskovanej zásobník na 29 (+1) by měl mít ve standartu 800g. kde si vzal Dable 2.5 + 5(+)KG netušim. MK48Mod0 má prázdnej 7.2 KG, s municí (krabice na 100ks nábojů) 8.6 až 9.4 v závislosti na použitý munici. 20 slotovej bágl ? WTF ? Standart US Army je eště pořád 3Day Assault pack nebo starší CFP 90. Batohy s výbavou na 3 až 4 dny. Ostatní se veze na autech. Pokud je delší akce tahaj se různý bergeny nebo Molle 2 Pack.

Nevim kde ste sebrali tu kravinu, že nenosej dvě zbraně proboha ? Krom USMC je standartem pistole (92F, starší důstojníci co si můžou vyskakovat stále 1911A1). Běžně se tahá k pušce brokovnice (munice Hatton na vystřelování dveří) nebo záložní puška u SPC Sharpshooter (M21 nebo M14 EBR/SOPMOD).

Bylo mi řečeno, že neni problém mít pušku, pistol, raketomet a eště návdavkem Claymore bag + standartní vybavení.

Takže doporučuju si to ověřit, než začnete CéeSkovat omg. (To nezminuju minimalne 9l vody na víkend a další věci co voják tahá sebou – Camelbag etc.)

Puška u hlavy – a v boji ji bude držet mezi kolenama ne ? U US Army trpí asi 42% vojáků bolestí zad a chronickou deformaci pateře. A to jenom proto, že v boji musej mít naustále zbra? připravenou k boji (tj. u držky) a tak choděj „jako opice“ (předepisuje jim to OFM).

ad ArmA 2 : co sem zatim viděl krom new screenu děs a hrůza. OFP rozhodně taky neni dokonalá a ideální, ale pořád je to lepší. Realita a hratelnost rozhodne.

Napsal Čelo (Anonymně), - IP:85.207.122.x

Nevim kde ste sebrali tu kravinu, že nenosej dvě zbraně proboha ?

MAA mluvil o dvou útočných puškách, ne o pistolích a podobných záložních zbraních.

Chce to nějaký rozumný kompromis, protože osobně bych taky nerad, aby z toho vyrostla hra, kde si budou maníci v klidu běhat s ostřelovačkou, kterou si budou za běhu přehazovat na kulomet a krosit to tím, čím se jim to zrovna víc hodí.

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:78.80.18.x

proc bych si nemoh vod nejakyho mrtvyho kokota nevzit kulas :) a porad si nechat jeste main gun? :)

kdyz se s tim chci tahat tak je to muj problem ne :D

Napsal admix (Anonymně), - IP:88.103.181.x

… napriklad tim, ze kdyz bude ovesenej dvema kulometama a trema raketometama, tak pobezi rychlosti duchodce s trema berlema. To nechme na tvurcich, bud to zmaknou, nebo ne

Napsal spoock (Anonymně), - IP:195.39.100.x

2 felcar: jó viděl jsem to video kdy maník běží a u hlavy jí nemá, snad poprvé co mi tohle připomnělo OFP1

2 Soudruh: hmm, takže na opičí chůzi jsou předpisy a OFP2 to přesně zkopčilo, hmm, tak to by s tím BI měli asi něco udělat, aby měli taky houpavou chůzi s kvérem u držky, zatím co jsem viděl vojáky v Iráku, tak jsou spíš deformovaní z toho jak někde dřepěj a čekaj až to těžká technika vyčistí :P

Napsal admix (Anonymně), - IP:88.103.181.x

Ty mas pocit, ze boje v Iraku jsou stejny jako to, co ma bejt v ty hre?

Napsal spoock (Anonymně), - IP:195.39.100.x

Irák vystihuje současné moderní konflikty ;)

Napsal Mike (Anonymně), - IP:213.192.60.x

Zajímavé čtení,jen tak dál pánové :)

Napsal Acutres (Anonymně), - IP:89.185.243.x

Ikdyž teď mě ještě napadá představa jak by to tak mohlo být:

  • síla (počet kg co voják unese)
  • fyzická výdrž (jak rychle se voják unaví)
  • zadržení dechu (vhodné pro snajpery)
  • přesnost střelby
  • co vás ještě napadá ?

A viděl bych to tak že po odehraných hodinách, dnech, měsících byste vždy dostali X bodů, které by jste dle svého uvážení uměle zvedali a vaše postava vy byla v tom smyslu lepší :) Prostě trenink ti zvedá skill …

To vás nenapadlo, že by to mohlo být jen v singlu?

Napsal Čelo (Anonymně), - IP:85.207.122.x

2felcar: Už vidím, jak tam chodíme a takhle to tam kosíme :) http://www.youtube.com/watch?…

Napsal admix (Anonymně), - IP:88.103.181.x

To ano, ale moderni konflikty jsou specificky tim, ze v podstate nejde o valku, ale o okupaci – armada likviduje partyzany, a ne jako v OFP/OFP2 (?), kdy jsou proti sobe dve armady, navic s bojem ve starem stylu „pechota URAAAAAAA“ :)

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.205.x

ale vy jste jantari ja to nemyslel tak ze bych to tam sbiral vsechno jak bezdak dopravni znacky :)

ale ze bych mel treba snipu a k tomu si od mrtvoly vzal jeste nejakej normos kver na close combat ;)

Napsal admix (Anonymně), - IP:88.103.181.x

Dyt jo, proc ne? To je uplne normalni. Akorat pak TREBA budes pomalejsi, nebo se rychlejc zadejchas – nechte to kurva na codemasterech a nechte se prekvapit :)

Napsal admix (Anonymně), - IP:89.102.120.x

M4ka vazi okolo tri kil, plus minus zasobnik, nevidim duvod, proc bych si jich na sebe nemoh povesit pet – budu pomalejsi, ale budu mit na sobe rozvesenejch 5 M4ek. Kde je ta nerealita? BTW uz to tvoje vyjadrovani „20tislotovej bagl“ vypada hodne komicky, tak nevim, jak moc vazne to myslis :) Opravdu nevidim duvod, proc by vojak nemoh mit dve pusky, pistoli, raketomet a adekvatni zasobu munice (pokud chces realitu, tak budes mit taky v baglu volne sypany naboje a budes si ve hre paskovat zasobniky?). Akorat hold bude pomalejsi nez nekdo, kdo bude mit MP5tku, Glocka, ke kazdymu dva zasobniky a na zadech nic. Znova rikam, tohle nechme na tvurcich. P.S., nauc se cesky, dekuji

Napsal DABEL_3 (Anonymně), - IP:78.102.215.x

Kdybys to trosku prosel tak ten screen kde mas 2 utocny pusky tak tam mas 20 slotovej bagl (inventar) tak sem cca odhad plnou vahu zaprvi za druhy M4 socom vazi 5,4 dejme tomu ale to este vic napomaha tomu co sem rekl ne vyvraci ze se s tim proste neda behat se vsim jinak brokna kterou tahaj je lehka mala skladna a hlavne NEMAJ POSRANEJ RAKETOMET NA ZADECH!!!! bez toho raketometu co na tom screenu byl taky bych nerekl nic to by se mi libilo kdyby ses rozhodl jestli 2 pusky nebo raketomet ale ne 2 pusky plus raketomet jinak to ze by nekdo mej rad ze si prehazuje 4 pusky klavesama 1–4 to sice muzes mit rad ale kdyz uz vyrabej (nebo to vydavaj) za simulaci boje (i kdyz ne hard core simulaci) tak by to nemuselo bejt jak strilecka typu half-life kde mas pod krasnym oranzovym obleckem celou zbrojnici a este za sebou tahas vozejcek z hypernovi plnej munice a vesele si pri tom skaces a behas a strilis a ja nevim co vsechno

Napsal DABEL_3 (Anonymně), - IP:78.102.215.x

Jinak zrovna super expert na zbrane nejsem ale asi mi uniklo ze M4 je o hodne tezsi nez M16?? jestli ne tak sem nasel (urcite nejsem prvni) blbost ve flashi jak ti tam kozlovski obdivuje tu M16 a rika ze nevazi ani 2,5 kila a nebo ty vsechny vydobitky a granatomet vazej 3 kila??

Napsal Pochyst (Anonymně), - IP:85.71.149.x

Hoši nic proti… zkusil bych si ty moudra po sobě asi tak s odstupem 1–2 dnů pozorně přečíst :-P PS: mně to pomáhá a vám :-DDD

Napsal MAA (Anonymně), - IP:193.110.186.x

Tak toto video je uz lepsie :) http://www.gametrailers.com/…/256748.html

Napsal spoock (Anonymně), - IP:195.39.100.x

2 MAA: souhlas, až když jsem viděl tohle mě přesvědčilo o opaku, že OFP2 nevypadá zas až tak hrozně, takže se omlouvám, pokud moje výpady proti tomuhle dílku nějak ublížily

Napsal DABEL_3 (Anonymně), - IP:78.102.215.x

Za pravopis se omlouvam ale ten „20slot bagl“ sem vzal z ty fotky je tam inventar a nad nim 11/20 i policek je 20 a jen sem spocital kolik by vazilo 20 zasobaku tot vse v tom 20slot baglu nic vic nehledejte plz jinak uz jsi zkousel nest a hrat soft nebo bojovat na cvicisti s raketometem a 1 puskou na zadech plus pystol a vybavu kterou vypsal soudruh a puskou v ruce??? uz neberu v uvahu radci ani 5 :D

Napsal DABEL_3 (Anonymně), - IP:78.102.215.x

jinak este k tem zasobnikum je jedno se veme ze mas vsechno po zasobnikach a tim to hasne to neni nic co by ovlivnilo tolik hru jinak paskovani zasobniku neni spatnej napad :)

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.205.x

no jako spoocku jestli z podobnejch videi usuzujes ze je vegetace malo detailni nebo ja nevim co jeste, tak se ani nedivim… vzdyt je tam videt uplny prd… ;DDDD

(diky tomu ze je to kamerou zachycena projekce = kvalita v pici)

Napsal A... (Anonymně), - IP:217.11.255.x

MAA:Ak sa OFP2 nebude snazit aspon trocha priblizit simulacii taktiky/boja, tak za zaradi medzi mainstreamove arkady typu CoD, BF.

No záleží,jestli chtějí vydělat prachy,nebo nakrmit několik hardcore fandů simulací boje.Já bych to typoval spíš na to první.A o tom co lidi chtějí svědčí i čísla prodeje: CoD4: prodáno cca.8,5 milionů kopií ARMA: prodáno cca.300 tisíc kopií

Tak si myslím,že OFP2 bude připomínat OFP,ale bude to arkádovější,aby to bylo přístupnější i jiným,než hardcore fandům válečných simulací.Myslím,že ARMA2 bude spíš to,co lidi čekají od simulátoru války,než OFP2 samotné.Ale třeba se pletu a Codemasters překvapí :-))

Napsal Stealth (Anonymně), - IP:78.80.11.x

http://games.tiscali.cz/…gc/index.asp

Prvni ingame obvr. je to parada.

Napsal MAA (Anonymně), - IP:62.197.207.x
Napsal Soudruh (Anonymně), - IP:15.203.169.x

Nevim kde ste sebrali tu kravinu, že nenosej dvě zbraně proboha ?

>>MAA mluvil o dvou útočných puškách, ne o pistolích a podobných záložních zbraních.

Mluvil sem i o M21/M14SOPMOD, což sou mrchy větší než nějaká M4. Takže 2 útočný pušky nejsou problém (kombinace u USMC běžnejší než se zdá je M4 Short (CQB) a M16A4 – důvod je snad jasnej ne ?). To samý víc LAW (ehm M72A7/A6). Lehká AT zbra?, na jedno použití. Může jeden voják nést až 4 kousky. Takže tohle arkádovost opravdu nevystihuje.

2spoock : ježiši. irák je příklad moderní války JEN proto, že se počítá stím, že moderní válka je ta proti terorismu kdesi na blízkym východě v poušti. S ohromnym konfliktem velmocí se jaxi nepočítá. A věz, že boj proti „partizánum“ a armádě technologicky a početně srovnatelné se bojuje vopravdu jinak. Takže než zas něco vypustíš, použij hlavu :-). Přece proti Číne nevrhneš jen tak techniku – proti letecký velmoci. Tam boj vypadá opr avdu, ale opravdu jinak a úloha „obyčejného bigoše“ rapidně roste. A vůbec nastuduj si kolem tohohle něco (tušim, že RMA Sandhurst k tomu mělo nějaký studie) než zas něco vypustíš. Jinak to radši ani neřeš ;)

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:78.80.18.x

jestli nebude v batůžku misto na želvišku, tak do žádnýho konfliktu nejdu !!!!

Napsal Soudruh (Anonymně), - IP:15.203.169.x

hele kdysi dávno myslim po webu kolovala fotka amíka tušim z Afg. Jak má na Assault Packu želvu :-D Takže nepotřebuješ slot, mužeš ji přivázat třeba padákovkou nebo popruhama na baglu :-D

Napsal Sharp (Anonymně), - IP:78.102.94.x

Konečně něco bez renderů :) Docházim k tomu že OFP 2 je na grafický úrovni v střední vzdálenosti stejný jako ARMA II. Grafika v detailech bych řek že má navrch Arma II a v detailech na dálku možná malinko vede OFP2 (těžko říct.. Arma II má zas foto textury terénu z vrchu)..

Jen pro trochu nostalgie screeny z roku 2005 GAME 2 (nyní.. Arma II.. aspo? myslim že naprostá většina pokusů z Game 2 je teď aplikováno právě tam.)

http://games.tiscali.cz/…t2/art2f.jpg http://games.tiscali.cz/…nt2/x10.html http://games.tiscali.cz/…nt2/x12.html

A teď jedna malá citace „ Prezentaci nemohl Clive Lindop, designér AI, začít jinak než vzpomínkou na původní Flashpoint z roku 2001: „I po těch letech je OFP stále živý a fanoušky velmi oblíbený. Je však trochu smutné, že si ho hráči zamilovali za to, čím mohl být, než za to, co ve skutečnosti byl. Nyní konečně máme technologii k tomu, abychom dokázali vše, co dříve nebylo možné.“

Možné to bylo, grafika byla taky supr, jen ty HW :)

Když to porovnam s screenama pořízenýma ingame v Lipsku, tak docházim k tomu že codemastrs dotahli to co udělalo BIS před 3 roky a vylepšili + aktualizovali :)

Pro mě to tedy neni žádnej zázrak.. ale konečně snad něco co vyjde a bude to takový jak nám to bylo předvedeno před 3 roky. Snad každej se na to těší od tý doby. :)

Napsal Sharp (Anonymně), - IP:78.102.94.x

Nevim jestli to tu už někdo nepsal, ale tohle sem našel ;)

Dvacetiminutová videoreportáž o ArmA II: http://games.tiscali.cz/news/news.asp?…

Napsal Rajec (Anonymně), - IP:85.160.71.x

http://games.tiscali.cz/…2gc/x11.html Nevim jak vám ale mě tahle fotka připomíná CSSko né kvůli tý grafice ale ve CSku když hodíte Flashbag tak tu udělá asi stejnej obraz jak tady ( TZ: Vidíte dvojitě )

Napsal Armored_Sheep (Anonymně), - IP:80.188.199.x

Někdo mne bude určitě vytýkat podjatost, ale přesto to sem dám. Z toho co o OFP2 Codies ukázali na GC v Lipsku nic nedokazuje, že by teď měli alespo? funkční herní prototyp, kde by byly v provozu ty hratelné prvky, které slibují. To, že mají Grafiku je jim k ničemu pokud nemají engine který vše co slibují dokáže najednou řešit v rozumném framerate. Vzpome?te si na Enemy in Sight od Vochozky. Ti měli svého času také moc pěkná videa a obrázky.

Napsal n_ck-cz (Anonymně), - IP:85.160.69.x

Tak v tomhle plavu. Bis je pro mne znacka simulace, Codemasters zabavy… Premyslim co si vybrat :-P

Napsal n_ck-cz (Anonymně), - IP:85.160.69.x

Ale pokud by to bylo lepe ovladatelny, klidne at to udelaji i vic hardcore :) Se na to tesim jak muj zesnulej pes na salam. Je fakt ze codemasters zatim hodne spatnou a nevyladenou hru nevydali. Grid nebyl take videt pul roku predem a vypadal nakonec lepe nez pocatecni rendery. Ohledne zabavnosti versus realita – to uz dokazali s CMRkem. Umi to a dobre. Zkusenosti maj trochu z datadisku, novej engine, novou grafiku a konecne si budu moct tunit kvera. Vim ze to neni dvakrat realny, ale co v arme je :-P

Armored_Sheep: U Enemy in Sight se mi zda nemeli na dalsi financovani zlinskeho studia. Stejne jako ta stelth akce od slovaku – tam to prerusil tesne pred koncem. U codemastru to se mi zda nehrozi. :)

Napsal T_M (Anonymně), - IP:85.92.40.x

nazdar co si myslite ze bude lepsi ARMA2 bo OFP2