Pravidla turnajů a lig v OFP.
Komentáře k článku
byl jsem tu! a brzo budu zas ;)
každou mapu znova vždy na 5 minut ?? :-8
Tunáči všechno je ok jen ještě řešit totální remízu kdy remizují v obou mapách jako se to stalo nám.
vždyť já vim .....mě taky Vikísek porážel půl roku v DM
Nooo víš BuBne vona TNT se už na finále nehraje.A co se týče složení klanu XML máme aktualizovaný squele.
a nebylo by jednoduší kdyby každej klan musel mít povině udělaný aktuální webiový stránky?? myslim že jo..... jestlipak je CSF ještě ve finále TNT ? :-DD
Šlo by to udělat – jako hostování. Napsalo by se, že po dobu trvání turnaje XXX hostuje za tým YYY. Ale to by měl „registrátor“ moc práce. A navíc by musel mít určitý čas na vyřízení. (14 dní?)
Ok, omluva přijata :)
Atreid: Sorry, že jsem se snažil něco vymyslet…
2sivert > proboha nepiš „kdybyse udělalo když to nikdo neudělal“ přines hotovej návrh a pak se k tomu budem stavět – tohle KDYBY je jako kdyby byly v prdeli ryby,…
Souhlas s Celoushem kazdej turnaj muze mit jiny tymy. Takze podle jednoho to nejde udelat…
Sievertův návrh se mi nelíbí. Hlavní problém je v tom, že na některé turnaje se hlásí i kombinované týmy, takže by v tom byl pěknej maglajz. Navíc vidím, jak někdo tuhle nevděčnou (a dle mého názoru) zbytečnou práci dělá (myslím ten web). Tohle by si měla každá liga řešit sama podle svého gusta. Pokud je Martins schopen to v rámci Playzone turnaje hlídat, pak ať si to hlídá. Pokud to Atreid nestíhá a chce to mít i nadále pod palcem (nepouštět tam další lidi), pak taky chápu, že chce zavést systém samohlídání. Když se to dobře ohlídá v pravidlech, pak to není problém.
Já bych udělal speciální stránku, kde by byly napsani všichni hráči jednotlivých squadu a z této stránky by vycházeli pak turnaje a CZ liga, takže by nebyl potřeba žádný seznam hráčů na stránkách ligy, ani turnaju, stačilo by říct že ten a ten tým se přihlašuje a ten a ten člověk bude z týmu za tu ligu zodpovídat. Všechny přestupy by byly dělány přes ten special web, nejlepší by bylo nějaké php admin rozhrani, aby do něj mohl každej hráč. Daný hráč by se sám přiřadil do svého squadu a třeba každý přetup by se psal do nějakého syslogu aby bylo vidět kdy přesně přestoupil jinam. Nahodil bych tam nějaký pravidlo, třeba že se stane přestup platný až po uplnynutí nějaké časové lhuty, během níž si to dany hrač ještě muže rozmyslet. Ta lhuta by byla třeba dva dny. A samozřejmě by tam musel být za každej squad nějaký leader, který by ten přestup do svého týmu povolil, nebo tak něco… vím že to zní šíleně složitě, ale tak zas složitý by to nemělo být. Bohužel se obavam že vymslet takový funkční system je poměrně těžší ukol.....
to samý se přeci nabízí i v rámci fora…
možná jsem se blbě vyjádřil… Tím že každý CL by vedl svou agendu jsme mylsel že na forum pod svou registraci týmu by vždy napsal odchází tento hráč, a dotyčný to taktéž potvrdí…
Příspěvky se pak na foru daj snadno upravovat a ostatním se dá zakázat přístup…
A co Atreide řešit ty přestupy – teda jejich výpis na web jako na vašem webu řešíš novinky.já php nerozumim vubec, takže opravdu netušil a abych řek pravdu ani si nedokážu představit jak by to šlo jen jestli by to šlo.A stačí jen ANo – Ne :)
nejde však jen o Cz ligu tady se reší univerzální pravidla. A aby byl jeden člověk na všechny turnaje ? no to asi neprojde…
No možná by to chtělo na ty přestupy (v lize) sehnat někoho kdo na to má mnoho času a šéfoval by to. Já třeba sem na forum chodim každý den a takže si myslim že by se našel určitě někdo kdo by tyto přestupy bral v úvahu a tím vlastně dal svolení tomuto hráči hrát.
Ačkoliv jsem na Tunáčův návrh původně odepsal bez připomínek, přeci jen mě teď jedna napadla. A to ohledně hráčů v jednotlivých týmech.
Toto pravidlo hodlám nějak zavést do další sezony CZ ligy. Clan leader zapíše registraci na forum i s ID a každý nový příchod, odchod či přestup zde bude muset vést sám. Admini pouze potvrdí dannou skutečnost a zapíšou případně datum od kdy je hráč platný…
Jde o to, že admin nemá každých pět minut čas, aby připsal na web Vašeho nového hráče. A tak ho to logicky začalo srát. Sami se můžete přesvědčit aniž začala 3. sezona kolik se stalo přestupů, změn či jiných pytlovin, které by admin měl přepisovat na stránkách.
Takže se snažím sobě i jiným budoucím adminům ulehčit práci s tím aby se starali o ostatní.. Ať se stará CL a ať nadávají jemu…
Vy ste ale puntičkáři Tady to je¨: http://paladin.euweb.cz/…iewtopic.php?t=16
„Byl zvolen typ odeslání.“
nastaveni serveru:
smurfing 1