Patch 1.03 pro ArmA 2 vydán
Komentáře k článku
Neo: no, on se od urcite dalky uz nevykresluje – pro optimalizaci (aspon myslim) – takze to mas moznost zpozorovat prave tak – zeme vypada, jako by se propadavala.
Aha, tak pokud to dělalo i od verze 1,00, tak je pravda, že jsem si toho všiml až minulý týden, když jsme na netu běželi s klukama do kopce k hradu… Ovšem, přijde mi to docela extrémní změna… pak se člověku dělají mžitky před očima, páč to vypadá jako bych byl nadopovanej a zem se vlnila… ne jako, ona se vlní :D:D:D:D
Ale ok, dík… já překopal nastavení grafiky a nemohl na to přijít… díkec
Neo: tohle je u army2 normalni. Je to vykreslovani paralax mappingu (vysledny effekt je, ze nektere veci na texture vypadaji jako vymodelovany), pokud je rovina vuci tobe v urcitem uhlu. Normalne si toho nevsimnes, hlavou nebrousis do zeme, nebo mas danou travu. Pri chuze do kopce si toho muzes vsimnout.
Napsal bych to na forum, ale z neznámých příčin se automaticky po přihlášení odhlásím…
Mám po patchi 103 tento problém:
http://www.youtube.com/watch?…
Před tím jsem nic podobného nespozoroval. Dělají to jen určité textury země… Restart atd nepomáhá…
CO tak 7Zip A nebo jsi to mohl stahnout od nas z www.morclan.cz je to obyc. Zip zabalil jsem to sam.
za***** vista jde to ale spatne
huh? nainstaluj winrar
poradite mi jak nainstalovat patch 1.03?mam vistu a nechce mi to otevrit zip nebo rar soubory
Tak jsem si říkal, že by se Neo stal PR managerem BIS ? Pak jsem zjistil, že s původním Neem nemá lautr nic společnýho, že je to jen opět starý dobrý idiot Apophis .. A už mě to bylo jasný všechno :)
To já bych zase v ARMĚ uvítal možnost zabíjet nožem. Jako správný vojenský simulátor by tuto možnost mohl podporovat. V noci jako tichý prostředek k likvidaci nepřátel. Ale to vzhledem k bystrozraké AI asi nikdy možný nebude.
@nemo – laskavě mi ukaž, kde jsem psal něco o tom, že BIS neumí dělat v enginu a rozšiřoval fámy. Bavil jsem se pouze o tom, že AI se po 1.03 zlepšilo a tvrdit, že je stále nepřemožitelné je zvláštní. A to že si to Stealth vykládá jako útok na jeho osobu přece není můj problém, nikde jsem nenapsal, že ho považuji jako příklad člověka, co tak řve, tak nevím, proč jakýkoliv příspěvek vztahuje na sebe (znáte to o té potrefené huse, že?)
@Armored_Sheep – dík za odpověď :) Takže to lze, to je vše co jsem chtěl slyšet :)
„Per pixel lighting“ ve hře je v zásadě pro jediný světelný zdroj – slunce. Reflektory v noci už sice osvětlují zemi lépe – jediným kuželem jakoby per pixel, nicméně objekty jako jsou postavy nebo stavby osvětlují stále per vertex. Bodová světla osvetlují per vertex a ignorují stínování. Baterka by ve hře udělat šla, stejně jako spousta jiných věcí a oprav, ale je k tomu potřeba čas a lidi ;)
Možná jsem to napsal špatně s těma světlama, prosímtě Armore napiš čím to je ať je to vyřešeno:-)
ne, armor kdysi na foru nekde psal, ze nevi, jak se to v soucasnem enginu dela… myslim, ze to bylo k tomu,aby vojaci v dalce byli zapusteni do zeme jako v Arma.....
Roztomila ukazka, jak z agentury JPP (jedna pani povidala) vznikaji famy – cca 11 komentaru dolu (Neo) :-D
Kde tady kdo z BI prohlásil, že nechápou svůj engine?
taky to moc nechapu, jak stvoritele muzou nechapat svuj engine .) tak ale treba to je normalni, ja nvm .)
tak ten engine je od bis, tak at ho upravej, predelaj a nebo udelaj novej, ve kterym to fungovat bude ;) to jsou fakt vymluvy ze by jeden blil, jako kdyby si ten engine od nekoho koupili a nemohli se v tom az tak moc vrtat pac jim to neumoznuje licence…
Tohle neni enginem hry. Když u ostatní techniky to funguje normálně. Jenom T-72 má problém. http://www.youtube.com/watch?…
nesnáším automatické odhlášení! O tom jestli se v Arma 2 bude používat PPL (per pixel lighting) se mluvilo dávno před tím než hra vyšla. Vývojáři tehdy říkali, že uvažují o tom PPL do hry zařadit (mám snad pocit že ve VBS 2 je). PPL je poměrně starý a poměrně funkční způsob dynamického nasvícení scény (co vím byl už v Mafii, pravej boom PPL pak přišel s Doomem 3 a HL2). Ve většině her se však používá tak, že hráč vidí pouze světlo, které je vytvořeno jím samotným (u ostatních hráčů je pak vidět jenom světelný kužel, aby se vědělo, že taky svítí). To by ale v Arma 2 nebylo moc žádoucí a předpokládám, že kdyby se mělo zobrazovat 12 svítících baterek, mohlo by to mít asi rapidně zvýšené nároky na grafickou kartu. V každým případě stojí za to zeptat se našeho velvyslance Armora, proč se tedy nakonec ono PPL ve hře nepoužilo.
To Armored_Sheep: Jak uz tu psal Stealth tak i ja mam stejnou zkusenost s tim ze AI se chova nezavysle na tom jakou mu dam dovednost.Mluvim o editoru. Stale dokola zkousim ruzne situace a at delam co delam vysledek je stale stejny.A prosim vas mi nemluvte o tom ze AI me slysi.Ja dobehnu k rohu baraku potom jen vystrcim nos zpozarohu a tan kterej je keme zady se HNED zacne otacet na me.Proste vidi i dozadu a po zdetekovani me vidi zkrz veskere prekazky protoze i kdyz je obehnu okolo dokola tak stale vedi kde jsem.A kdyz vystrelim RPGckem na tank a zabehnu do baraku kam si lehnu tak me druhej tank u toho baraku hlida.Ale oni nemohli vedet do jakeho baraku jsem zabehl protoze na me nemohlo byt videt.Takovedle situce testuju stale a porad je to stejne.Ja to vlastne uz ani netestuju protoze me to uz nebavi.Vratil jsem se k A1 kde je to v pohode.Je mi jen lito te grafiky ktera je v A2 moc pekna… To Neo: Prosimte tvoje prispevky uz ani nectu dokonce. Ty nechapes co tu lidi pisou a posouvas jim svoje mineni a komentujes situaci kterou oni licili ale jinak.Tak to bud schvalne zkreslujes aby jsi uvedl extrem (coz ale nechapu kdyz kazdy si precte i original autora) anebo jsi trochu liny pochopit. Ja neznam Apofise (jen z SGC) ale tve psani me docela unavuje cist protoze je nekonstruktivni.Neobhajuj prosim te za kazdou cenu svuj nazor a nech ostatni zdelit ten svuj.
„Engine to neumož?uje“. Tak to je zaklínadlo jako prase už. Já nikdy taky nepochopil, proč nefunguej baterka na zbraních, ale tak co no…
To jsem už hlásil opravit to nejde je to Enginem že to tak vykresluje:-)
Tak jsem zjistil další bug. Reflektory T-72 v noci svítí úplně někam jinam a osvětluje se úplně jiná část krajiny. :D
Svitilny by byly opravdu fajn vec, napr. by me zajimalo, jak by dopadl boj tymu s NVG vs. tym se svitilnami a svetlicemi, zvlast kdyz by svitilny tak pekne oslnovali jak ted oslnuji treba svetla aut. Ale nejspis by to ve hre zustalo jen jako kuriozita, kterou nikdo nepouziva a i kdyby ne, stejne to zustane jen jako nerealizovane zbozne prani, pochybuju ze neco takoveho BIS udela.
Asi záleží i na nastavení contrastu ale vypalovat si oči jen proto, abych v letounu něco viděl se mi moc nechce.
@BIS – Mám možná debilní otázku, ale zajímalo by mne, jak obtížné by bylo udělat v ARMAII baterky. Normální baterky do ruky nebo na zbra? (tak jak je to krásně vidět ve videu OFP v novince zde na bulváru). Co jsem se bavil s různými tvůrci pod ARMA, tak byl nějaký problém (a na ten se mě neptejte), ale co ARMAII? Kempit v lese zatímco se blíží rojnice nepřátel, co svíti a hledá vás je přece boží atmosféra ne? :) Neříkám, aby to bylo v dalším patchi, jen se ptám – Lze to udělat, nebo ne?
Hmm, tak jsem to ocividne neotestoval vsecko. F-35 mi prijde v pohode, ale MV-22 a C-130 jsou tragicke.
Zkoušel jsem V22 a tam problém oslnění přetrvává, stejně tak u F35… minimálně u mne to tak je…
Za to musim pochvalit ze v noci uz clovek kvuli oslneni nelita poslepu. Jen bych uvital jeste malou drobnost. To ze z kokpitu Kamovu nevidim kuzel rotoru a raketnice na zavesnicich mi je v podstate jedno, ale nebylo by od veci zaradit rozkaz „vyskoc“ standardne pod 6–1, ted je to 6–1 az 6–9 podle toho, kolikrat se pred tim objevi „otevrit/zavrit dvere“ a pri padu nema clovek cas hledat, jak ma kopilotovi rict aby vypadnul. A jeste jedna vec: zajimalo by me, jestli 1.4 prinese nejake vylepseni warfaru, tech veci co v prvni Arme byli ale tady opet chybi (letadla, delostrelectvo, voleni typu jednotek v HC, pripadne funkcni UAV atd atd.)
Vidim ze AI porad bez dovoleni prepina ve vrtulniku z rizenych raket na 80mm nerizene, ale aspon ze Su-34 ma zvuk motoru.
@S – 2× se nadechnu a nechám tvoje rýpání ladem, nemá cenu na něj reagovat. Jen podotknu, že pokud jsi na veřejném tsku a já se na něj připojím, není snad moje chyba, že si nedáváš pozor na pusu a pomlouváš mě tam ;) Já tě nenutil mi nadávat ne? Tím bych to uzavřel…
Jinak jak říkáš – bere to odtížnost ze serveru. Ale je problém, že BIS má 2 nastavení obtížnosti – jednu v pofilu – tedy na serveru, a jednu v editoru, kdy dáte schopnosti dané jednotce. A to je ten problém. Každý missionmaker to dá jinak. A pak když je na serveru nastavena maximální obtížnost (nebo řekněme spíš jen skill jednotek) a mission maker dá aička za úplnýho blba, tak se hra bude chovat jinak, než když na serveru bude nastavena obtížnost na max. a mission maker dá i aička v editoru na max. Dá se to vyřešit tím, že na serveru bude minimální skill, jenže nastane problém, kdy mission maker nedá ai v editoru „schopnosti“ či je dá na minimum – pak se hraje proti pohyblivým terčům.
Takže jak vidíš, ústupek na jedné nebo druhé straně není ani v jednom případě nejlepší… Jak to tedy vyřešit? Nijak. Budou servery, kde jedna a ta samá mise bude hratelná jednoduše, někde složitě (vůči inteligenci AI) a bude na hráčích co upřednost?ují. Já upřednost?uji kvalitu a realitu, proto těch „5 hráčů“ na našem serveru, kde se snažíme brát tuto hru jako simulátor a proto těch 30 hráčů u vás, kde to berete na hratelnost. A je pak na jedinci – u vás například mise BLACK DEATH II bude zábavnější a hratelnější, u nás zase reálnější a těžší. A opět – záleží jen na hráči co si vybere. Tak to nech na něm (hráči) a nenavážej se nám do serveru, já to také nedělám, ju? Čest
Neo ty nas odposlouchavas? Jak malej. Navic to byla mapa TvT kde jsme hrali proti sobe a to co popisujes je chvilka kdy jsme sli do utoku proti klukum (amikum) a ja je tam zrovna nahanel a vlitl jim do rany nestastne. Ale po tom ti je stejne prd slid si jinde a nepomlovej nase hry! Ze u vas na vasem H.C. Serveru hraje 5 lidi za to ja nemuzu. A jak mame nastavenej server po tom ti je prd to vedet nemuzes tak tu nemel neco s dohlednosti! To je u kazde mise dane jinak navic na serveru mame kdyztak danou 4km. A nezlob uz. AIckum jsem zkousel davat ruzne nastaveni ale pripada mi to ze utocej podle nalady. Jednou tvrde podruhe zas tupe. Fakt nevim mozna je to jak rikas dane v misi ale i tak by to melo brat oatiznost ze serveru prece.
Ještě v ARMA jsem zkoušel nastavovat AI jak v misi, tak zarove? v obtížnosti v profilu. Ono je také problém, když má třeba server nastavenou obtížnost (nastavení profilu) velmi nízko a tvůrce mise dá naopak dovednost konkrétního aička v editoru na nulu… Pak okolo vás běhají blbečkové…
Ovšem naopak nastává opět také problém. To pak létají supermani po lesích Černarusi… Tedy těžko říct co je lepší…
Než začnete komentovat jak AI slyší nebo vidí, podívejte se jak máte nastavenu obtížnost a skill AI v té které misi a také ve vaší hře/serveru. Behem patchování nedochází ke změně vašeho nastavení, nicméně oba patche do těchto nastavení docela zásadně zasáhly.
@Spoock – tak teď už to víš ;-)
Tak, a teď se zeptám. Protože jsem Apo, tak můj názor, který se opírá o otestovaná fakta v 1.03 je méně hodnotný, než názor Stealtha, který „ví o AI vše“ a který řekne, že ho AI i v 1.03 sejme na takovou dálku, na kterou nemají na serveru nastaven ani dohled?
Stealthe, včera byla radost poslouchat tě na TS během té vaší hry apředevším se mi líbilo, jak jsi měl neustále nutkání se trhnout a jít jakoten vpředu. Ale nejvíc mne rozesmálo, jak jsi řekl – Kurva, já tam naběhl a na mě tam čuměli 3 amíci s kulometama.
Dám ti radu – pokud hraješ armu způsobem, že tam „naběhneš“, tak se nediv, že se AI nedá a zabije tě… Ty máš problém, že si lebedíš, když každý vidí, jak jsi na předních příčkách v tabulce. Ale ARMA není přece hra na sbírání fragů a už vůbec ne cooperační akce…
Pokud někomu přijde tento můj názor přemrštěný či příliš Apophisovský, tak mi prosím řekněte kde a já se to pokusím napravit. A pak mi ještě prosím řekněte, kde jsem za poslední rok (pominuli mor, který jsem založil a odešel z něj) někde dělal v komunitě bordel. Já myslím, že více jak polovina lidí zde udělala pro komunitu méně, než já za půl roku… Tak se zamyslete, zda hodnotíte nick Apophis, nebo člověka, děkuji :)
PS: k AI na 1.03 se již nevyjádřím, pokud chce někdo něco vědět, zeptá se, já odpovím. Díky za pochopení ;)
@EMSI – proto nemám právo na názor? Koukám, že to je házení hrachu na zeď… no cement
@Perun: a hľadaj ho medzi hercami ! To len tak na okraj, aby si vedel po čom ísť !
@Perun: :-), kto hľadá nájde. Skús napr. www.csfd.cz, táto stranka sa tomu venuje.
Kdo je Apophis? :D :D
heh já to třeba nevěděl XD
@Apophis alias Neo: … a práve preto by si sa mohol ukľudniť.
To ví každý, asi mám v maskovačce díru, nebo jsi zaspal… Ještě něco zajímavého nám povíš RRRimmre?
Klídek. Pro ty kdo to nevědí: Neo je jen slavný Apophis maskující se pod jinou přezdívkou, brát s rezervou.
A právě tvrdit, že tě ai sejme kalachem na jeden kilák mi moc uvěřitelnější nepřijde :) Pokud ty tomuto věříš, tak tě lituji a jsem rád za to, že mám asi jinou verzi hry…
To Neo:Ja nevim o AI praktycky nic ale neco malo umim v programovani a vim jak funguji algoritmy. V kazdem pripade tvoje prispevky jsou mnohem histerictejsi nez ty na ktere reagujes.On kazdy vi na jakou vzdalenost sleduje nepritele a v jake situaci byl zabit.At je to 500m nebo 1km.Nejde o zabiti ale o HRANI a UVERITELNOST…
…taky jsem chvílemi nadával na protivníkovo AI, že mě nechutně kosí, ale když jsem si uvědomil jak spraseně jsem se choval a jak blbě jsem se kryl, hned se dostavily lepší výsledky. Žádný pobíhání v lese, pěkně pomaloučku po lehoučku a šlo to jak po másle. Taky počítejte s tím, že se vás AIčka kolikrát vydají vyhuntit a oběhnou si vás ......
To někteří jako Stealth prostě neumí a nechápou, jak je možné, že jeho způsob hraní arma II není ten pravý a každý kdo nemá tolik smrtí jako on je hned cheater nebo ví o „AI hovno“ jak pravil… marná diskuze… Já jsem spokojen, jemu z toho akorát praskne žilka… end, čest
Do koho rejpu? Jmenoval jsem snad? To že keháš jak potrefená husa není můj problém peřec a to že si vše vztahuješ na mor už vůbec ne…
Samozřejmě odpusť, ty víš o AI všechno, tebe zabíjí na kilometr a slyší na dva… Tak máš asi Armu III nebo já prostě nemám Armu II… A nebo se jen rád hádáš :)
Podle mě by to chtělo kill cam, nebo aspo? register cam :), aby hráč poznal, kdy si ho AI všimlo a tak dále a tak dále. Když si počkáte, třeba vyjde VBS 3, ten určitě bude mít také možnost projít si na konci celou akci. Podle mě je to dost často fakt planý tlachání, když jsem hrál Armu 2 (warezovou v1.00de)taky jsem chvílemi nadával na protivníkovo AI, že mě nechutně kosí, ale když jsem si uvědomil jak spraseně jsem se choval a jak blbě jsem se kryl, hned se dostavily lepší výsledky. Žádný pobíhání v lese, pěkně pomaloučku po lehoučku a šlo to jak po másle. Taky počítejte s tím, že se vás AIčka kolikrát vydají vyhuntit a oběhnou si vás … Ale stejně si počkám, až budu mít novou mašinku, koupím si origo a kecat do toho budu pak.
zase rejpeš? Pan chytrej zde promluvil. Víš o AI hovno v A2 každou chvíli si dělá co chce. Jednou na tebe kašle po druhé je zase Super AI. Každopádně 1.03 ho moc neopravil.
no mi v 1.02 nestříleli M249kama, na 500m automatem, to asi sotva
Teď jsem 1.03 testoval na serveru ESMERALDA, kde je skill nastaven na 0.9 u všech čtyřech nastavení AI.
Mise, kde jsem se měl dostat k letišti a vyhodit do vzduchu 3 F35… běžel jsem lesem a narazil na hlídkující squadru, zalehl a nechal je asi 100m ode mne projít (nevšimli si mě když jsem běžel, než jsem zalehl). Poté jsem pokračoval k letišti a z poza stěny jsem poslal 2 střely pbskovým kalachem hlídkujícímu vojákovi, který poté padl na zem mrtev. Pokračoval jsem k hangárům a vykoukl, kde byli hlídkující vojáci (max. 50m ode mne). Pokropil jsem je tak tak než stačili zabít mne – poplach se stále nespustil, hlídky jinde po letišti ani auta po mne nezačaly pálit. Kryl jsem se a pokládal nálože až jsem doběhl k mrtvole, která však se mrtvolou pouze zdála a poslala mne do věčných lovišť…
Tudíž pocit z 1.03 oproti 1.02 velice pozitivní a řeči o zabíjení na stovky metrů a především detekci hráče aičkama jsou zřejmě z úst lidí, co jsou zvyklí mít v ruce pilu (m249) a naběhnout na celou squadru a pak jsou velice rozhgořčení, že toho jejich bordelu si všiml sniper a dal je na jednu ránu..... Čest
Ale to je chyba tvůrců misí, ne chyba ARMY, ne? Je to jako obvi?ovat armu z toho, že jsem si stáhl nekvalitní addon se kterým mi hra padá…
2 Neo: neříkám, že si mě všimne sama od sebe, ale pokud osteluješ onu pozici z takové hloubky, měníš pozice, praktick by si neměl jít vidět, ale AI tě stejně vidí, což je sakra divné, kdyby jsi byl na opačné straně, tak sotva v tom místě budeš marně hledat odkud to střílí (jinak se bavím o situaci z 1.02 verze, novější verzi AI jsem neměl možnost důkladně testovat) jedna z věcí jak psal Mike je ona přestřelenost, kdy tvůrci misí z řad fandů dělaj do ArmA2 extrémní situace v předimenzovaném měřítku zapomínajíc na vyčůranost současné AI, jako poslat mikrojednotku proti X tankům, X nepřátelům je opravdu k smíchu
@Spoock – změř 500 m ve hře a natoč jak tě ai sundá do lesa na tuto vzdálenost (pokud si tě vůbec všimne), dokud to nedokážeš, neuvěřím ti!!!
@Mike – tak běž zahrát Black Shark a až ani nenastartuješ helinu, tak řvi, že tě hra má bavit… Kámo, máš manuál ke hře? Co tam je? Komplexní vojenská arkáda? Střílečka? Ne, simulátor… S tím jsi to kupoval a tak to je. A pokud tu někdo začne rozřikovat, že když je to sim tak proč to nemá tamto a tento, tak předem říkám, že na tyto psychicky narušený příspěvky ani nebudu reagovat…
Letím snad na forum COD a rozkřikuju proč tamto není reálný? Proč nemůžu lítat vrtulníkem atd? Nejdřív si objasněte slovo simulátor a pak slovo zábava… Pokud hledáte zááááábavu, jděte hrát piškvorky
Neo se nám tu rozepsal :) Nesmíš zapomínat na to,že se máme u hry bavit a užívat si ji,né naopak.Dále by to chtělo aby tvůrci misí uvažovali nad množstvím nepřátel které tam umístí.Né že nastane situace kde proti vaší 6 člené jednotce stoji 5 tanků a 30 pěšáků a mají nastavenou max obtížnost.Potom stačí jednou vystřelit i s tlumičem a je povás.
2 Neo: mluvíš z cesty, už vidím jak v reálu někdo vidí/slyší krásně z 500m do lesa kde se ukrýváš (v hloubce 50m od kraje) a trefuje se s velkou přesností, byť si zalezlý za strom
Vetšina z vás by měla vypnout někdy pc, vzít dvoumetrový pásmo a změřit si kilák… Možná by vás pak skrz to vysílení přešly ty řeči, že ai vidí kilomoter daleko a že vás na tu dálku zkropí. Další chudáčci, co si ztěžují, že když vystřelí a ai je sejme mne taky dojímají. A ti co se ohromě diví, že když se před útočícím AI schovají do křoví a AI ho prostřílí skrz na skrz ještě víc… Co z toho je tak supermanský a nemožný? A to že vás AI slyší je jen dobře… v ofp mi bylo na blití, že dokud jsi na vojáka zezadu neplivl, tak netušil, že za ním jste.....
Co od té ai teda chcete? To vás začalo dosírat, že nemáte stovky killů jako v ofp, kde jste makarovem rozstříleli celou jednotku? To vás štve, že když chcete zabít 3 vojáky, že se vaše senilní ruka klepe a než zabijete dva, jste sami pod drnem? Jak si myslíte, že by se zachovali 3 hráči? Čekali by až je krouhnete, aby se vám zvýšilo ego?
Pánové… nadávat na ai, že je moc chytré… být zaměstnancem BIS, otevřel bych šampá?o :) O to tu jde celou dobu a když už dokáže vojebat i arkádový mozky, co měli armu na vybití emocí, kdy rozstříleli celou squadru a odcházeli od pc spokojeni, tak je asi dosaženo slušného výsledku…
Ale možná vlastním jinou hru, páč mne ai na kilometr nezabije (pakliže vubec mám takový dohled objektů) a když se snažím a nehraju si na ramba a na počet zabití, tak je to mnohdy téměř rovnocenný soupeř…
Kdo se nedokáže smířit s tím, že doba, kdy jste měli 20 sekund v nepřátelské základně na rozkoukání, než vás aička smahla, by měli jít hrát něco jiného… třeba hledání min…
S tímle patchem nastal problém se zvukem vypadává úplně nebo se ztlumí a nebu ruzně deformuje! Dělá to taky ještě někomu?
Me by docela zajimalo ale vazne co myslely BIS tim ze zapracovaly na AI.Moji spolubojovnici se chovaly stale stejne dobre/blbe jako driv (v A1/OFP) a nepritel krom toho ze ma oci i vzadu a ze dokaze rozeznat na kilometrove vzdalenosti zamaskovaneho vojaka je take porad stejny.Zadnych zmen k lepsimu jsem si nevsiml.To myslim vazne.Spis naopak.Jedine co je opravdu lepsi nez driv je velikost a grafika zeme.Mluvim jen o SP.
2Spoock: Děláš si srandu, dnešní AI se sotva udrží na silnici a pozná nepřítele od civilisty ;)
Postřehy z MP: Obíhám obsazenou vesnici lesem, asi pul km od nejbližšího nepřítele. Ani sem nevystřelil, jen jsem je chtěl oběhnout, tak si běžím a prásk. Nějaký AI borec mě sundal za běhu na 1 ránu. A to jsem byl uprostřed lesa a AIčka byly někde na louce u vesnice. A nestalo se to jednou ale víckrát. Ti maniaci, když je něco vyplaší, tak sundaji opravdu všecko. Nemusím ani střílet a oni vidí do hlubokého lesa a stromy nestromy, jedna nebo 2 rány a konec. To mi leze krkem. Jinak jsem z patchem spokojený.
100% se shoduju s tim co napsal Marson. S tím rozdílem, že já Armu2 ještě pořád hraju, ale už jen MP.
Co se mi teď kolikrát stalo, je to že když někoho zmerčilo AI mezi stromama na 200m třeba. Tak to šilo po všech ať je viděl nebo ne. Mám spíše pocit že novej patch Ai opět podělal než opravil.
2 Acutres: jenže nepřítel musí umět i předvídat, jak tohle u AI nasimuluješ?
Nepřijemné bylo nedávno, že jsem se plazil ke kamenu a byl jsem u něj už moc blízko a najednou mě to samo postavilo…
Tuším, že problém je ten že tě AI detekuje podle „sluchu“ a „vidí“ tě, kamkoli se potom hneš. Realita by byla asi taková: Střelíš a zmizíš z místa, protože je pozice prozrazena, jsi na nové pozici a nepřítel o tobě neví, jestli mu zmizíš z dohledu. AI tě vidí, ikdyž tě nevidí ;)
Další chyba ve hře so je tam pořád je ta, že když projdete po noze minometu či děla tak vás to odmrští asi 3m a poraní nohy.
to Kirk: Jeden extrem je to ze te neuvidi ani kdy jim mavas vlajkou pred nosem a druhej extrem kterej je stale v A2 ten ze te okamzite vsichni vidi i kdyz jsi od nich 1km zlehlej na zemi a vystrelil jsi jen jednou.Navic jsem zjistil ze i kdyz po te vycouvam aby mezi nama byl horizont a obejdu je treba i o 90stupnu tak me snad stale vidi protoze jen co vystrcim nos tak po me sijou.To je take duvod proc A2 uz nehraju.Snad az to nakej patch opravi ale do te doby me to proste takhle nebavi a to mam rad tezke hry.Todle ale neni o tom ze je to tezke ale ze oni (nepritel)„podvadi“.
Raději neodpovídej když nemáš potuchu o co jde. OMG Armore co jste odmazali ze hry? Nejdou nam ty nejlepší mapy protože chybý nějakej objekt na mapě.
Tak to je v pořádku! Nebo chceš aby tě vítali transparenty JEŠTĚ JSME TĚ NEVIDĚLI, TAK SI ST?ELBY NEVŠÍM?ME.
Co se týče AI a ta oprava u nich tak se mi nezdá že to dunguje! Sotva někde vystřelím ať 1 ránu třeba z dálky či blízka, začnou hned po mě pálit všichni opravdu mně to už se…!!!
Tak v Arma je omezený počet savů jestli se nemýlím a jak jsem psal ukládám si to pomocí cheatu. Každej to rád jinak. :-)
To majkl: Tebe bavi hrat zbusobem ze kdyz te zabijou tak si das load pred tremi minutami? Ta pulhodina je sice neprijemna ale jak jinak by se mela zneprijemnit smrt? Me to naopak zase tolik nebavi kdyz si to muzu kdykoli sejvnout. Dle meho nazoru by to melo byt omezeno poctem jako ve hre SPELKROS kde slo proste ulozit hru sice kdykoliv ale zato jen 4× To sis to pak ulozil opravdu jen po nejake akci a bal jsi se umrit…
A jak si loadoval, manualně z menu se savama nebo automaticky POKRAČOVAT?
Včera jsem hrál kampa? na 1.03 a nějak divně mi fungovaly savy. Hrál jsem misi hned na začátku jak se prohledávají ty 3 tábory Čedaků. I když jsem ukládal pozice čestěji pomocí cheatu a na monitoru se objevilo, že je aktivován autosave, tak po zabití jsem začínal vždycky zase až na posledním mission save o kus zpátky a přišel tak o splněné úkoly po cestě (Např pomoc NAPA u kravína, rozhovory s civilisty)a musel dělat vše znovu tzn. min půl hodiny a to mě neba. Přitom jsem dával vždy volbu nahrát a ne vrátit se na začátek. Co dělám špatně? (obtížnost kadet bez vlastních úprav)
- AI už neslyší tak dobře – pokud nestřílíš a pohybuješ se opatrně, aby tě neviděli tak si tě teď všimnou až na velmi malou vzdálenost.
- Zlepšilo se ukládání rozehrané hry, jak v singlu tak i v MP kampani jde na nižší obtížnosti dělat vícero uložení.
- V kampani je několik podstatných oprav v místech kde za určité situace mise v 1.02 nešly rozumě dohrát.
Narazil někdo na nějakou výraznější změnu krom pár úprav v MP menu a chatu?
2Stealth…díky moc.
Jelikož mi jediný problém ve hraní dělá „moc polygonová“ vegetace, tak ARMA 2 nehraju, ale i tak jsem tenhle patch zkusil a pomohl mi aspo? v jiných věcech jako např.: Když jsem střílel z MI-24, tak se mi vypínaly všechny ostatní zvuky kromě vystřelených raket, nyní je to v pohodě a jsem rád :) I Sučko má konečně zvuk motoru pokud mám pohled 1. osoby, takže si dovolím říct že BIS podle mě provedli velký kus práce. (Teď už jenom počkat až budu mít peníze na lepší grafiku)
Můžeš to hodit na 1.00 aji na 1,02 na co chceš:-)
EDIT Celoush: ANY ORIGINAL VERSION OF ARMA 2 from 1.00 to 1.02 other than the Steam version, Steam users should use the auto updating feature instead (their game will not be playable if they apply this patch until they recover it again from Steam)
Sorry 1.1 (nemám GE warezovku nebojte)… origo CZ
A ještě dotaz (nikde jsem to nenašel) je to pacth 1.0 na 1.3 nebo je to 1.2 na 1.3? díkes (aj za předchzí info)
Určitě se zrychlilo nabíhání hry, jinak kluci říkají, že i samej chod já to potvrdit nemůžu:-)
Nějaké poznatky o navýšení výkonu?
Ještě ten Dedikáč v 1.03 protože s parametrem server nám to nějak nefachá:-(