Otevřené bojiště OF:DR
Komentáře k článku
Vtipný ale je to, jak si třeba codi vysnily krásný efekty při výstřelu z tanku … hýbající se rostlinky pod náporem tlakové vlny a takový kraviny, ale skutek utek … Z toho soudím, že buď zvolili taktiku, honem snížit očekávání hráčů na minimum a pak je mile překvapit tím, že až tak moc ze svého původního plánu neustoupili, a nebo si v rukávu schovávají esa a nechcou před vydáním ještě vyhecovat BI k vyšším výkonům
GhostX: Krom toho. „pouzitelna vozidla“ neberu jako neco do cutsceny. ;-)
GhostX: Ok. Muzu na zaklade slovickareni polemizovat nad hrou co zatim nevysla – premyslim kam povede tohle :-P Pokud bych tak premyslel, seznal bych, ze nebude mozno ridit ani auto ;-) Pokud v neco verim, verim. Zily mi to trhat nebude, nekoupim, rozhodnu pro neco jineho ;-) Sny mam o vaznych vecech, ver ze o Arme ano OFP2 rozhodne ne :-D
Nicku ty mas spis sny nez nadeje. Cteni a porozumeni textu je zaklad, vymysleni si nikam nevede. „There are usable helicopters, tanks, boats and APCs.“ znamena, ze tam budou a neco s nimi budes moct delat. Pokud s helikopterou budes moct losovat cisla sazky, tak splni svoje sliby. Mimochodem tahle obecna specifikace sedi snad na kazdou strilecku(krom lezeni do vsech baraku a par dalsich detailu). Jenom doufam, ze to je spatny vtip, pac posledni sekvence pred vystrelem tanku nevesti nic jineho nez boj v lunarni krajine.
Fanatic: Jeste ohledne vrtulniku – v prvnim ofp (asi 3× pokoreno) byla mise, kde jsem vystrilel zakladnu, barak po baraku, nakonec odletel na rychlo pred posilama s hindem – muzu ti rict, ze v Arme bych si to nesvihl :-P
Armored_Sheep: Nechci ti brát iluze, ale jako clovek mam sve nadeje. :-P „podle ingame videí“ – sam jsi psal, ze nic neukazali. Potom se tezko mohu necim takovym ridit. Takze doufam ve splneni ofic. slibu:
* Damageable world objects.
* Damage done to world objects is permanent.
* Full environmental damage model.
* You will be able to garrison any of the buildings on Skira.
* Buildings can be reduced to rubble.
* Firing sequences from lifting the object up, to placing it on your shoulder,
to turning it on and arming to fire is all faithfully simulated, also reloading
is faithfully simulated.
* Weapons can be attached with scopes, grenade launchers,laser sights and
silencers.
* According to Game Informer there are over 70 real life weapons in game, all
supported by a realistic ballistic system.
* There are usable helicopters, tanks, boats and APCs.
* There are over 50 different land, air and sea vehicles.
* There is a realistic tactical squad placement gameplay.
* Limb dismemberment has been confirmed to be in the game, as will night
vision.
Nechci ti brát iluze, ale kdes přišel na to že v OFP:DR budeš moct lítat? Zatím to podle ingame videí vypadá že budeš jen střelec v helině řízený AI. Taky nikde ani neukázali ze hry, že by lidma ovládaný postavy mohly ovládat nějaká vozidla.
Fanatic: mluvim o OFP2 ;-) V arme se mi dobre neletalo. Ano. Kdybych cvicil… Ne kazdy ma ten cas :-) Z meho pohledu jako obycejneho hrace byl na hrane. Ale znas to: proti gustu… ;-) Kazdy mame sve.
Nevidim důvod zlehčovat letovej model…pokud člověk chvilku cvičí tak pak může létat a především přistávat tak jako v ofp nikdy nemohl. Letovej model vrtulníků považuju v Armě za to nejlepší (krom Mi-17 a AH-1).
Kazdopadne pokud se to bude dobre ovladat tak se tesim hodne – zadna prodleva v blbym scrolovacim menu (a ze tohle me stve silene), zadna plovouci zona, zadnej jump tankem na sutrech, normalni hdr, zadna prodleva v ovladani nikde jinde, trochu zjednoduseny letovy model – tak jak byl v ofp, atd… tech veci co od toho ocekavam je vic. Taky cekam pri strileni zaskub kamerou a ne v obraze, at muzu mirit ja a nedela to za me kompl – klidne at to mam tezsi, ale at jen nesleduji!!!
Uvidim. OFP2 vypada strasne, aspon zatim. Jse zvedav jak bude vypadat na pc. Ale neverim tomu moc. Spis me mrzi, ze arma ma tolik techniky a krasnou grafiku, ktera uz i v jednicce byla fajne – pokud tedy nepocitam smichanou architekturu… OFP zase slibuje nejake nove vychytavky… Docela se bojim, ze vyjdou dve polovicate hry… O to vic me to mrzi u army. Bisku bych to pral – at se to lidem libi. Spis si myslim, ze jedna firma jede dle svyho a druha, ktera na to nema, se bude snazit vyjit lide vstric – tim nemyslim v arkadovosti…
btw: taky bych sral na konzole, kdyby se na pc vydavali hry, ktery maj nejakou uroven a zabavnost…
Stejný kecy měli „CoDaři“ a podobní s(h)ráči na ArmA: Armed Assault a mají i teď na ArmA 2. Nemyslím si, že tahle grafika je výsledkem neschopnosti jako spíše kompromisů, které se daly očekávat.
Ajo máš recht jako v armě:-) Felci jen jsem chtěl podotknout že na dnešní dobu je to od Codemasters které má určitě vetší možnosti docela chudá grafika.
Jen tak pro zajímavost, když si to pustíte na full screen, tak je v asi devatenácté sekundě vidět, jak vojákovi úplně vlevo zničehonic naskočí výstroj. Je vidět, že problémy s „donačítáním“, které se hodně vytýkaly Armed Assault, má i tato verze OF:DR.
srát Xbox já to viděl i HD a pořád blitky grafika mi je jinak ukradená, vesměs mi ale připadá OFP1 hezčí
nvm, ja na tom nevidim nic zavadnyho ;) na xbox staci ;)
to felcarkiller: nechcem ti brať ilúzie, ale grafiku si možeš „vychutnať“ v plnej kvalite na čerstvých screenoch: http://www.flickr.com/…/3389140807/
No aspo? že ta hratelnost bude dobrá. Když se podívám na to video, je v něm vidět více akce, je to takové rychlejší oproti ArmA. Nevím jak to bude v ArmA II, ale podle posledních videí je to pořád stejné. A beztak radši půjdu do ArmA II, jelikož je pořád hra s kořeny OFP :)
;D ty stejni jantari co jeste nedavno rvali ze prece grafika neni to hlavni, ted zas rvou ze ta grafika je spatna, ja se z vas jednou fakt poseru ;)
btw: hodnotit grafiku podle videa s rozlisenim 64×48 ;D to snad ani nepotrebuje komentar…
Jo Čelo všiml jsem si akorád jsem nato zapoměl. Jasan o grafiku tak nejde ale na dnešní možnosti je dost chudá.
Hezký je že v tom videu se zobrazuje písmo, které je velmi podobné (možná i totožné) tomu co je v COD :D.
No nevím, hudba pěkná, ale ty vojáci jsou pořád tak divně shrbený jako u starýho flashpointu. Hlavně že je konkurence a uvidíme co bude ve finále lepší Arma2 nebo Flashpoint DR. Tolik peněz to zase stát nebude, když si koupím obě :).
Stealthe, nevím, zda si to zaznamenal, ale tohle nebude mít žádnou dvojku v názvu. Název je pouze Operation Flashpoint: Dragon Rising.
Jinak mě se to video celkem líbí, má to rozhodně něco do sebe. Jasně grafika už není tak oslnivá, ale pro mne je furt více než dostačující.
Hodil jsem do novinek novej odkaz na OFP2. Jak je ale dobře vidět grafika se fakt zhoršila, nevypadá nic moc je to spíš starej Battlefield. Mě osobně to mrzí snad to vynahradí hratelnost. Ale aby z toho nebyla arkáda.