Komentáře - Osm nových únorových ingame obrázků z ArmA 2

 

Osm nových únorových ingame obrázků z ArmA 2

Vložil Celoush, 27.2.2009 12:00:50

Komentáře k článku

Vložit komentář
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Napsal Rsa Viper, 3.3.2009 17:04:37

Celoush: Pořád lepší než nic ne ?

Napsal Celoush, 3.3.2009 10:32:14

Na Nogově „rybník“ jakože byl. I když ve skutečnost to bylo jen moře oddělené pevninou zachovávající si chování včetně přílivů a odlivů :)

Napsal felcarkiller, 3.3.2009 09:37:19

rybniky byly i v resistance…

ale potok a reka nikdy…

Napsal Stano, 3.3.2009 09:25:12

K tomu pitiu sa priklá?am :D

Napsal Sharp, 3.3.2009 01:50:14

Heeej lidi šálí mě zrak, nebo se stal technologickej hi-tech skok století a nemožný se stalo možnym.. Já snad u toho SU napravo vidim za lesem rybník :O :O :O Halušky :D Nikdy to nešlo.. Prej moc náročný a kde si co si :D Je to vůbec možný? Nebo je to řeka? Nebo já něco pil? :D

Napsal felcarkiller, 1.3.2009 12:00:03

neee, na me se vyser…

Napsal Fero (Anonymně), 1.3.2009 09:34:25 - IP:88.146.6.x

To Cherry: Skúsim to ešte formulovať zrozumiteľnejšie. Keby bola na zábere reálna perspektíva prirodzená ľudskému oku, nikto by sa nad tým nepozastavil. Pretože mozog by situáciu normálne vyhodnotil a dospel by prirodzene k záveru že ak sú priečky okna a zameriavač posunuté, znamená to že hlava je odklonená doľava. Lenže ak by tam vývojári nastavili reálnu hodnotu FOV, hráč by videl ako s nasadenými ko?skými klapkami. Vlastne ešte horšie pretože by mal odrezané aj vertikálne periférne videnie. V podstate by prístrojový panel nevidel. V pohybe bude všetko inak, tam si na to mozog zvykne a nikomu to nepríde divné. Monitor je stále veľké obmedzenie a žiada veľké kompromisy. Teším sa na dobu až pri hraní monitor úplne nahradia 3d okuliare s periférnym videním, reagujúce na pohyb hlavy. Podobné produkty už sú, ale drahé a s príliš malým rozlíšením, naviac ich podporujú len niektoré hry.

Napsal admix, 1.3.2009 03:29:54

Co se kurva furt navazis do mne, zacni nenavidet taky felcara treba

Napsal Fero (Anonymně), 28.2.2009 23:24:54 - IP:88.146.6.x

To Cherry: To že je to robené schválne chápem. Ale k optickej deformácii tam dochádza, keby nedochádzalo, v tom prípade by mali pravdu tí, čo si tu myslia že kokpit je vymodelovaný nakrivo. Prečítaj si pár príspevkov nižššie. Perspektíva pohľadu, používa sa pre ?u termín FOV = Field Of View. Ak má FOV vyššiu hodnotu než je reálna hodnota ľudského zraku sposobuje nereálnu perspektívnu deformáciu bližších objektov ( ako objektív rybie oko, alebo keď sa pozrieš cez kukátko na dverách ). Ten kokpit je krásny názorný príklad. Počítaj s tým že ak sa v Arme priblížiš na malú vzdialenosť k čomukoľvek, trebárs aj k dákej postave, jej hlava i telo bude zdeformovaná rovnako ako ten kokpit. Bude vyzerať neprirodzene a vinu za to nebude niesť ten čo ju vytvoril, ale prehnaný FOV. Prečo sa to v hrách robí som vysvetlil v komentároch nižšie.

Napsal 312_Cherry (Anonymně), 28.2.2009 22:04:53 - IP:88.101.67.x

TO FERO : Myslim si ze ta fotka kokpitu je delana takhle schvalne abys videl co nejvic . Takze pilot oddalil hlavu a vyosyl ji ze stredu bo zamerovac SU je v realu primo ve stredu pohledu . Pokud mas TiR s funkci 6DOF muzes si to vyzkouset i v ARMA I . Je to stejny jako kdyz se v aute divas za sloupek proste se mirne posunes do strany abys tam videl . Jinak tuhle funkci pouziva vetsina leteckych simulatoru a je velkym plus ze je i v ARME I a podle obrazku bude i v ARMA II . Takze zadna opticka deformace jen snaha udelat pohled realnejsi

Napsal Fero (Anonymně), 28.2.2009 07:28:49 - IP:88.146.6.x

Funkcia oddálit určite nepracuje v arme tak, že sa posunie kamera dozadu. To by v kokpite ani nešlo. Funguje tak že zvýši hodnotu perspektívy pohľadu. Výsledkom je ešte výraznejšia optická deformácia blízkych objektov, ktorú si všimne už úplne každý. Podozrievať modelárov že urobili kokpit nakrivo a ešte to predvádzajú na obrázkoch je už naozaj prehnané.

Napsal Stealth (Anonymně), 28.2.2009 02:43:25 - IP:78.80.11.x

Ghoste: Ten kokpit je možná dobře, mě tohle třeba dělá při větším rozlišení, a když dám ve vozidle či letadlu oddálit.

Napsal felcarkiller, 27.2.2009 18:35:51

propagandu hodnotim taky jako bullshit, dej mi prava budu to mazat za tebe ;))))

Napsal Celoush, 27.2.2009 18:23:14

Pokud bude Armor psát dementní příspěvky na úrovni admixe, tak se smazáním jeho příspěvku nebudu mít žádný problém.

Napsal felcarkiller, 27.2.2009 18:19:04

vsak jo, proste arma2 a ofp2 uvidime …

ja bych vsechny ty aktivisty bannoval ;) armorem bych zacal ;D

Napsal Celoush, 27.2.2009 18:03:11

Já na vás mrdám. Nechápu tu vaši snahu o totální radikalizaci. Nerozumím té snaze buď stát na jedné straně a flusat na vše od Codemasters a nebo na druhé a flusat na cokoliv, co udělá BI.

felcar: jak říkáš, rovnováha musí být a proto mažu jak například dementní příspěvky Stealtha, tak občas i ty vaše, pokud už překračují mnou přijatelnou mez.

Napsal felcarkiller, 27.2.2009 18:00:13

…jak tupy stado

Napsal felcarkiller, 27.2.2009 17:59:57

tak musi bejt nejaka rovnovaha, nemuzou vsichni lizt bis do prdele…

Napsal Vetolor (Anonymně), 27.2.2009 17:42:31 - IP:89.102.143.x

Fellčare od tebe se ani kladnej názor neočekává!

Napsal felcarkiller, 27.2.2009 15:55:47

;DD celo to asi smaze, ale musim projevit sympatie s nazorem jirky…

Napsal jirka.maso (Anonymně), 27.2.2009 15:22:08 - IP:89.103.221.x

Upřímě, ty obrázky jsou dobrej sajrajt…

Napsal Fero (Anonymně), 27.2.2009 14:18:27 - IP:88.146.6.x

Aby som bol k vývojárom objektívny, tak k perspektíve pohľadu ešte niečo doplním. Reálna perspektíva by značne zmenšila aj rozsah viditeľnosti do šírky. A to by hráčom asi vadilo ak nehrajú na tri monitory. Zvýšením hodnoty perspektívy sa tak trochu nahradzuje periférne videnie. Záporným efektom je to, že pri pohľade zblízka vyzerajú objekty pokrivene ako keby sme sa dívali rybím okom. Hardcore simulátory pre autá ako rFactor a LFS majú nastavenie hodnoty priamo v Options. Ja si to vždy nastavujem na reálne hodnoty, ale pravdou je že mám zmenšený výhľad, nižší ( reálny ) pocit z rýchlosti a sťažené ovládanie auta ( ťažšie sa odhadujú nájazdy do zákrut ).

Napsal Fero (Anonymně), 27.2.2009 13:37:34 - IP:88.146.6.x

V hrách sa používa prehnaná perspektíva pohľadu a to je príčina. Arma2 bohužiaľ nie je výnimka, mne sa to tiež nepáči. Ale ak by bola perspektíva reálna, zdalo by sa ti že sa pohybuješ pomaly a hlavne všetky vzdialené objekty by boli bližšie. To by znamenalo zvýšenie nárokov na vykreslovanie detailov, vyššie lody my museli doskakovať vo vačšej vzdialenosti než je to teraz. Najproblematic­kejšie by to asi bolo u trávy, ktorej by sa muselo vykreslovať viacej.

Napsal GhostX (Anonymně), 27.2.2009 13:25:21 - IP:62.24.77.x

hele kokpit toho SU je nejakej krivej. Mi tam nestimuje to leve okno a zamerovac. Nejsem sice odbornik, ale doufam, ze to potom nebude taky litat nakrivo :)