Komentáře - Obyvatelstvo Černarusi v ArmA 2

 

Obyvatelstvo Černarusi v ArmA 2

Vložil Celoush, 5.2.2009 21:01:46

Komentáře k článku

Vložit komentář
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Napsal Sharp, 16.2.2009 19:44:23

2 Minatory > Já děkuji za reakci ne jen tobě, ale i ostatním ;) Třeba by si mi do budoucna mohl pomoci, až se na módu začne pracovat.. Díky všem :)

Napsal Minatory, 14.2.2009 02:05:49

Měl si říct hned, že to bude MP :o) Dík za zajímavej koment a za to že jsi mi osvětlil situaci ;) Doufám tedy, že civilní mód pod Armou 2 bude pořádně kvalitní počin.

Napsal Sharp, 14.2.2009 01:29:20

2 Minatory → Díky napadlo mě to také, ale chtěl sem zachovat to co psal Admix.. (mj. je to MP mód) Když potkáš škodovku a za tebou pospíchá kamarád.. kdo bude dřív v hospodě.. a ty se jí vyhneš, tak aby i on musel.. a to je třeba 1,6km daleko od tebe.. Nehleďme na to, že mam tzv AEC ostrov což je Malden + Everon + Kolugojev daný na jednu mapu.. a 64 skupin mi prostě nestačí ani na auta.. Když sem provozoval OFP server tak hlavnim záměrem bylo mít dost výkonej server na dobrý lajně, aby utáh takovouhle maso akci.. Netvrdim, že by to nešlo naprogramovat lépe.. ale mam jen omezený znalosti flashpoint scriptu.. Nejveští a závěrečnej problém bylo, jak scriptem vyvolat AI který bude členem nový skupiny nebo skupiny která na mapě ještě neni. Nepřišel sem na to. Umim respovat jen k existujícímu AI a nebo k hráčovi. Stejně špatně se mi dělala i synchronizace vygenerovanýho počasí na serveru ku klientum.. atp..

Napsal Minatory, 13.2.2009 19:56:00

Mimochodem čelo, nemohl bys Karma tlačítka a info o uživateli dát do tabulky? Trochu mě tu vadí to jak ty tlačítka mění pozici relativně k délce toho textu o userovi.

Napsal Minatory, 13.2.2009 19:51:39

@faly: 250 000 lidí byl příklad. Čistá teorie. Nikdo tu na tenhle ostrov tolik lidí cpát nechce.

Napsal admix, 13.2.2009 14:26:28

… leva montaz, prava montaz, kolimos, uzavrenej kolimos, kolimos na zaveru, kolimos na nadpazbi, POSP, optika z SVDcka … :)))) Samozrejme s rozlisenim delky hlavne a opotrebovani komory!

Napsal felcarkiller, 13.2.2009 13:40:59

jasny vice nez 100 druhu zbrani … ak47, ak74, ak47 s optikou, ak74 s optikou, etc…

Napsal Rsa Viper, 13.2.2009 11:14:03

Celoush: Jenom do nich! Ještě nezapome? vidle, nože, dlaždicí kostky a sprosté nadávky :)

Napsal Celoush, 13.2.2009 10:18:39

Jasně, tak ale o tom to je, ty řeči o největší škále jsou hlavně marketingové kecy.

Napsal Stealth, 13.2.2009 10:08:44

No ale to tu přece Armor říkal, že tam bude více druhů ne modifikací jednoho stroje. S tím koopkem jsem si to asi nevšiml.

Napsal Celoush, 13.2.2009 10:03:22

To o MP kooperaci v kampani se zmi?ovalo už myslím předloni na Invexu a pokud do počtu zbraní zařadí dvacet kombinací M4 a deset kombinací HMMWV, pak možná skutečně trumfnou OFP i ArmA dohromady :)

Napsal Stealth, 13.2.2009 09:54:57

Ty Armore nešlo by nějak nastínit vydání Army2? Já ať vím kdy jsi mám vzít dovolenou víš:-) Sharpe no na tvůj Civilní život z A2 se rád těším. Jinak vyšel další rozhovor s Buchtou na jednom ze ruskejch serveru.

Podle toho co říkal tak bude kv kampań možnost hrát Cooperativně ve 4 lidech, to je počet Razor týmu. Hra se bude odvíjet už od první mise takže má více konců.

ARMA 2 budete mít největší škálu zbraní a vozidel, než měli OFP či ARMA.

Napsal Faly (Anonymně), 13.2.2009 09:38:17 - IP:193.179.126.x

Můžete mi někdo vysvětlit, jak chcete na ostrov o ploše zhruba 200km2 nastěhovat 250k lidí? Průměrné osídlení ČR je asi 120/km2.

Napsal Fanatic (Anonymně), 12.2.2009 23:53:37 - IP:85.207.73.x

2Minatory: Přesně tak :) ale nevadí klidně počkám.

Napsal Minatory, 12.2.2009 22:04:14

Jenže mezi videem s US Army a videem s civilisty je přesně týdení rozdíl a obě videa vyšla také ve čtvrtek.

Napsal Spoock, 12.2.2009 21:59:40

2 Fanatic: psali každý týden, že vyjde něco nového, konec týdne je neděle

Napsal Minatory, 12.2.2009 21:37:08

Ja to bral právě s takového hlediska GTA a pouze Sharpovi navrhl řešení. Pokud chtěl dělat malá města s pár vesnicemi tak by mu stačilo i oněch 64.

Napsal Celoush, 12.2.2009 21:33:01

U takového GTA je generování a mazání civilů ok a už z důvodu vytváření dojmu živého města je přijatelné a pochopitelné. Ale u vojenského simulátoru čekám spíše určitou kontinuitu prostředí, i toho civilního. Nikdo se tu nebaví o obrovských městech s čtvrt miliony lidí, ale o malých městě s pár vesnicemi.

@admix: jj, ta babka by se měla pohnout, to je jako fakt. Jinak by to totiž vypadalo, že maká stejným stylem jako ty! :)

Napsal Minatory, 12.2.2009 21:12:03

A ještě něco :) představ si, že by si chtěl hráč hru uložit a všech 250 000 lidí by se s aktuální pozicí na mapě a s aktuální věcí co dělají uložily do nějakého filu. Dovedeš si představit tu dobu zpracování a velikost výslednýho savu? :)

Napsal Fanatic (Anonymně), 12.2.2009 21:11:17 - IP:85.207.73.x

Nemělo dnes vyjít další video?

Napsal Minatory, 12.2.2009 21:04:41

@Admix: Nemůžeš chtít aby engine zvládal počítač AI 250 000 lidí naráz a ještě by zvládal každou postavu navigovat podle nějaké skriptu, co má zrovna dělat (rýt zahradu, jezdit autem, volat z telefonní budky). Vytvořit takové skripy a algoritmy by zabralo dost času a to ani nemluvím o animačkách pro každou činnost apod.

@Snowojta: GTAčko mělo v tom případě špatné skripty. Pokud ale uděláš skripty, který generuje okolo tebe lidi a auta a maže je jakmile se od nich vzdálíš třeba na víc jak 500 metrů tak to bude fungovat v pohodě.

Napsal Rsa Viper, 12.2.2009 18:17:27

admix: Ta stařenka by mohla trpět senilitou nebo ztrátou paměti :)

Napsal admix, 12.2.2009 17:53:59

Predpokladam, ze se jen nebudou vykreslovat, pokud chcete zachovat nejakou nezavislost prostredi, musi se stale pocitat vsechny jednotky Napr. kdyz jedete okolo babky co reje zahradku, tak za pul hodiny uz musi mit zryto a ne ze bude furt votacet jednu lopatu hliny

Napsal snowojta (Anonymně), 12.2.2009 15:55:57 - IP:85.70.148.x

2minatory: jo jenze třeba ja si v GTAčku nekde zastavil auto otočim se abych postřilel poldy,pak se otočim zpatky a to auto uz tam neni,nebo se chci ukrast naky auto..ono zajede za roh a uz tam neni..no a civilove nejsou podle mě kulisa když v tom sharpovo Civil cti harješ za civilisty..?

Napsal Celoush, 12.2.2009 15:26:30

@Str: Tak pokud by je jen naplno nepočítala, tak to je celkem přijatelné a pochopitelné. Chápu že výkon se musí šetřit na podstatnější věci. Mě spíše vyděsila ta představa generování a následného mazání…

Napsal Acutres, 12.2.2009 14:40:24

Dobrá práce Celo ;D

Napsal Minatory, 12.2.2009 13:58:44

Typickým příkladem generace civilů je Mafie a GTAčko – tam nikomu nevadí, že se automaticky mažou. Klíčové postavy (ty se kterými má hráč interaktivně komunikovat apod.) mohou být v enginu na pevno na místě neustále. Ostatní civilové slouží jen jako kulisa.

Napsal Str, 12.2.2009 13:48:06

Generování civilů a mazání jako někde v CoD… no ty vole, kam to spějem? :)

Spějem k optimalizova­nějším zítřkům ;) Není důvod, proč by měl engine počítat všechny civilní jednotky naplno po celé mapě neustále. Hráče stejně zajímají jen ti, kteří jsou blízko.

Napsal Faly (Anonymně), 12.2.2009 13:13:10 - IP:193.179.126.x

Tak tak

Napsal Celoush, 12.2.2009 10:42:50

A já vždycky měl rád na OFP (a i ArmA) to, že ti vojáci na tom kopci jsou a budou i když od nich budu kilometr či deset a že furt budou připraveni (ne jak v jinných hrách, kde co nevidíte nežije a tak se o to engine nestará). Generování civilů a mazání jako někde v CoD… no ty vole, kam to spějem? :)

Napsal Minatory, 12.2.2009 10:30:39

Když si dokážeš hru dobře naskriptovat tak nemusíš využít ani těch 64. Stačí udělat dynamický skriptík, který okolo tebe v náhodném poli generuje civily a ty pak maže.

Napsal snowojta (Anonymně), 12.2.2009 10:23:32 - IP:89.102.86.x

.sharp:ono jde vic nez tech 64 myslim ze sem to cet na ruprtovi..

Napsal GhostX (Anonymně), 12.2.2009 09:23:00 - IP:85.161.90.x

porota chválí, Celo!!

btw. mě jeden borec svěřil, kdo zabil Kennedyho, ale taky vám to neřeknu :-P

Napsal Celoush, 11.2.2009 23:54:49

Tak už je možné přidávat komentáře i bez registrace.

Napsal Sharp, 11.2.2009 18:03:52

Nemůžu se dočkat až se pustim do tvorby civilního módu :) U flashpointu mě zkazily plány limity eginu a maximální počet skupin :( jinak bych si stim hrál snad ještě teď. Zlatý to časy :)

Napsal Marlo, 11.2.2009 17:49:49

Dobrá práce Celo ;)

Napsal Minatory, 11.2.2009 16:16:54

Ba ne. Něco takového údajně plánované je, ale nelze říkat hop dokud nepřeskočili.

Napsal felcarkiller, 11.2.2009 16:03:43

tak jasny, napsat sem ze na tebe sere neni prilis vhodne… ;D

Napsal Minatory, 11.2.2009 12:32:04

Tak už vím co Ohara na to. Ale říkat nic nemůžu… „To je ale dneska krásně co?“

Napsal jirka.maso, 11.2.2009 12:24:10

Jak je z bulváru najednou takovej facebook… :)

Napsal Minatory, 11.2.2009 12:21:15

Já už jsem to Janu Hovorovi napsal na ICQ včera – hned jak jsem napsal příspěvek sem – tak uvidíme co on na to. Kdyžtak klidně napíšu i email přímo vedení.

Obecně ale Armě 2 dost věřím – zejména potom, co mi o tom právě Ohara říkal. :)

Napsal Celoush, 11.2.2009 11:34:46

Že jim je to úplně fuk bych neřekl, ale souhlasím s tím, že mají svou představu a ta se možná tak úplně neshoduje s tím, jakou má představu většina bývalých hráčů OFP (zvláště těch z MP scény). Nicméně uvidíme na dvojce, zda se nějak poučili. Ruku do ohně za ně nedám, ale zatracovat je předem taky nehodlám. Taková zdravá opatrnost je po jedničce na místě.

Napsal felcarkiller, 11.2.2009 10:53:46

jn, zvlast kdyz je jejich pristup takovej jakej je, oni maji svoji predstavu a s tou to delaji a je jim fuk celkem jestli se to da hrat nebo ne…

Napsal Celoush, 11.2.2009 10:31:28

Jeden má rád holky, druhej zase vdolky. Píše se to tu furt dokola. Na lecčem, co nám vadí se shodneme, ale na tom, jak to vyřešit už ne. Už dva roky se tu (ale i na forech BI) neustále objevují připomínky a návrhy, co by mohlo být jinak. Nicméně teď je na nějaké radikální návrhy celkem pozdě. A nějaká petice? K smíchu…

Napsal Rsa Viper, 11.2.2009 07:58:56

Tak proč někdo nenapíše zprávu BIS co se mu líbí a co ne. Popř. udělat Petici :D

Napsal Minatory, 11.2.2009 01:27:25

PS: Ajax je náhodou super! Jedna z dobrých vlastností Webů 2.0 …

Napsal Minatory, 11.2.2009 01:14:42

Nemůžu si pomoct, ale prostě mi vadí, že ty lidi (policajti a ta ženská před stromem) stojí jak kůlu v plotě. Vždycky když vidím nějaký video z Army 2 tak je tam aspo? jednou vidět tenhle staticky stojící člověk. Hodilo by se udělat animačku jak třeba jen popochází na místě nebo prostě jen překračuje. V demu OFP tohle bylo (vojáci na místě skutečně překračovali na místě) a pak to najednou nějak neznámo kam ve finální verzi OFP zmizelo.

Vysloveně mě tahle věc bije do oči :)

Napsal Spoock, 10.2.2009 21:17:39

moc tomu nevěřím, stejně si myslím, že to vydaj nejdřív až na Vánoce

Napsal Rsa Viper, 10.2.2009 20:01:51

Tak prej datum vydání OFP2 bude Léto 2009, tak schválně jaký budou klady a zápory v recenzích :)

Napsal admix, 10.2.2009 17:35:09

Zdechni :)

Napsal felcarkiller, 10.2.2009 16:39:33

nj, tak to funguje no, admix kecal…

Napsal felcarkiller, 10.2.2009 16:37:49

jo vole pico vole, si to nepamatuje vole kdyz chci bejt prihlasenej a porad se prihlasovat me nebavi… teda pokud uz jsi to neopravil ;)

Napsal admix, 10.2.2009 15:21:50

AJAX JE ZLY!

Napsal Celoush, 9.2.2009 22:30:45

Hmm, tak ti nevím, ale v Opeře to video vidím ok. Pokud zrovna nejelo, tak to byl spíše problém na straně těch, kdo mají to video u sebe, což je BI. Ale pokud mě chceš na něco upozornit, tak nejdříve nastuduj JS framework jQuery a CSS framework Blueprint na kterém teď bulvár jede.

AJAX je tu použit jen na jednom místě a to při ověření existence nicku při registraci.

Nesmíš brát admixe vážně. Ten vidí AJAX za vším, co se hejbe :)

Napsal nemo, 9.2.2009 22:14:10

Vypada to hezky :) Obrazek neni ted tak dulezitej, ale kdyz uz jsi se pustil do CSS, tak to obcas zkoukni v jinejch prohlizecich, treba Opera si moc neporadi s tim videem. Cirou nahodou se ted taky venuju studiu CSS a jsou tu urcita uskali vzhledem k IE vs. ostatni browsery a AJAX versus tlacitko Zpet. Nechci tu prilis rozjizdet offtopic (navic uz piju tretiho bavoraka) na mjel ti v pripade zajmu poslu odkazy, co to vysvetlujou. Ale opakuju, krasne se to vyvyji :)

Napsal Celoush, 9.2.2009 19:03:27

Nějaký editor, nějaký filtr… :)

Napsal Spoock, 9.2.2009 18:58:46

by stačilo projet ten obrázek v nějakém obrázkovém editoru, aplikovat na to nějaký přijatelný filtr a bude po zubatosti

Napsal Celoush, 9.2.2009 16:13:57

Zatím není nic finální… tedy až na vrchní obrázek, který prostě větší už nemám a tak jde o zvětšený původní obrázek :) Až vydají dvojku, tak ho třeba nahradím… zatím svůj účel naprosto spl?uje. Jakékoliv další připomínky a názory samozřejmě uvítám.

Napsal Spoock, 9.2.2009 15:33:07

jo a moh by si u komentářů roztáhnout okno článku víc dolů, tak trojnásobně aspo?

Napsal Spoock, 9.2.2009 15:32:17

ještě by to chtělo upravit logo, ten obrázek je nějaký rozmázlý

Napsal felcarkiller, 9.2.2009 11:23:16

WaTaFaK?

Napsal jirka.maso, 9.2.2009 11:15:48

No co se to tu děje… :O

Napsal admix, 9.2.2009 08:53:52

Co to tady je za klauni ? Celo propad kouzlu ajaxu, pomoc!

Napsal Rsa Viper, 9.2.2009 08:43:57

Stealth: Taky to okno mám malé Celoush: Teda musim ti poblahopřát, za nový vzhled :)

Napsal Stealth, 9.2.2009 01:18:22

Jak je to okno obrazky a video mam ho jen ja tak male nebo i ostatní? Jinak pěkné čelo:-)

Napsal Celoush, 9.2.2009 00:46:03

Upravil jsem trochu stránky, takže jedou teď v testovacím režimu. Omluvte prozatím omezenou funkčnost.

Napsal Rsa Viper (Anonymně), - IP:89.103.214.x

No, tak jedno policejní auto na začátku videa vypadá jak auto Veřejné Bezpečnosti, přibude zase hromada animací pro postavy a jako další zvíře bude kráva :) – Shrnutí celého videa

Napsal Stealth (Anonymně), - IP:78.80.11.x

Nebuť labuť! Kravičky na neeee!! Nahodou konečně pořádnej civilní život v Armě a o tom v tom videu asi šlo! Ukázat že tam nějakej bude asi.

Napsal Rsa Viper (Anonymně), - IP:89.103.214.x

No právě že se mi to líbí :), ještě by tam mohli bejt koně a možné ježdění na nich :)

Napsal jirka.maso (Anonymně), - IP:89.103.220.x

Docela sem překvapenej… Pěkný vesničky, reálný stíny, nový animace, i ty krávy se nehejbali tak stupidně jako divoký prase no a ta zrzka jak jde cca v půlce videa do kostela nemá chybu!!! :D

2viper Já bych chtěl jezdit na pštrosech… lol

Napsal Acutres (Anonymně), - IP:89.185.243.x

Ty koně a možnost na nich jet, to by bylo fakt dobrý. Představte si to jako další dopravní prostředek, navíc poměrně tichý, jedině vzít kolo:D Ty kravky jsou hezky komické. Nepřipadá vám ta animace jako by zrychlená? Jinak civilní život funguje zdá se dobře.

Napsal Stealth (Anonymně), - IP:78.80.11.x

Acutku myslím že utíkali v té danné chvílce. Nedělejte z toho zas cirkus! No já se těším na to jak si na mapě udělám pár obyvatel ve městě a vezmu MLRS a srovnám to se zemí lol.

Napsal Petrroll (Anonymně), - IP:92.62.224.x

Nádhera animačky, týpek opravuje auto poškrabá se na zadku, auto VB taky pěkný, prní co udělám v editoru bude že hodim kravu a před ní tank a dám si přetlačovanou :)

Napsal Sherif (Anonymně), - IP:88.101.135.x

už to vidím jak lidi budou odpalovat krávy tunou c4 na měsíc :D btw: ty letadla co se tam objevily byly su-25?

Napsal spoock (Anonymně), - IP:195.39.100.x

vypadá to na další MUMU FARM levely :P animačka je zrychlená, kdyby jen nevrtěla tak rychle ocasem, tak by si to nepoznal, osobně jsem rád, že tam vůbec je taková to zvířena, animace jsou u mě druhotné, hlavně když se budou hejbat jak maj, když kouknu na katastrofální animačky Bethesdy, tak BI jsou proti nim mistři

Napsal Fanatic (1st. SFOD-D) (Anonymně), - IP:85.207.73.x

Tak myslim že minimálně v civilnim životě udělali BIS kus práce. :) Animace super…třeba jak ta bába něco rozhazuje po zahradě. :) Krávy podlě mě utíkaly jak prolétla ta letadla (podle mě taky SU-25). A hlavně se mi líbí široká škála civilistů…oproti těm plážovejm exotum z jedničky nádhera. :) a grafika se mi líbí vážně moc.

Napsal spoock (Anonymně), - IP:195.39.100.x

jsem celkem zvědav jak to celé bude fungovat dohromady :D ale z civilistů (a zvěře) jsem taky poprvé nadšen, konečně by i vytvořené mise nemusely být jen o manících v maskáčích

Napsal Stealth (Anonymně), - IP:78.80.11.x

Jestli jsem dobře koukal tak jeden týpek se tam rejpal v nose i:-)

Napsal Padouch (Anonymně), - IP:62.204.252.x

mohli by BISáci vytvořit i nějaké ryby, žraloky atd. To by byl super pocit kdybych se ve hře ocitl ve vodě a měl bych strach zda se nestanu potravou žraloků… ArmA2 se mi líbí čím dál víc, bude to takové vojenské „GTA“

Napsal Rsa Viper (Anonymně), - IP:89.103.214.x

Já jsem docela dost zvědavej jestli se jim povede teda to co řikali, že vložíš do editoru jednu věcičku a ono to zaplní město civilisty a budou žít vlastním životem :)

Napsal spoock (Anonymně), - IP:195.39.100.x

tak né všude jsou žraloci, navíc podle toho, kde se Chernarus nejspíš nachází je to nepravděpodobné ;)

Napsal Čelo (Anonymně), - IP:78.102.181.x

Pičoviny a bigbeat… na to vás užije.

Napsal admix (Anonymně), - IP:89.102.120.x

Pripomina mi to situaci, kdy byli vsichni vyndany z toho, ze vojak pri strelbe fakt macka tu spoust … to ze se zbran chovala absolutne nerealne, to uz nikdo neresil ;)))

Napsal Stealth (Anonymně), - IP:78.80.11.x

Co naděláš čelo:-) Mně se hlavně líbí že lesy jsou teď přehlednější. Ta podzimní krajinka je fakt pěkná a je lépe díky ní vidět v Lesích.

Napsal Rsa Viper (Anonymně), - IP:89.103.214.x

Ještě by mohlo padat listí nebo plody ze stromů :) Třeba jde voják přes les a na hlavu mu spadne šiška :D – Když už realismus, tak pořádnej ne ?

Napsal spoock (Anonymně), - IP:195.39.100.x

tak listí padat v lesích bude

Napsal Stealth (Anonymně), - IP:78.80.11.x

Jo jo Listí padá. Už to tak Vipiku nepřeháněj:-)

Napsal Čelo (Anonymně), - IP:78.102.181.x

Na padající listí si choďte za barák do lesa.

Napsal Mikkes_svk (Anonymně), - IP:78.99.141.x

Jo, keď už sme u tych pytchovin, tak čo keby tie kravy dávali aj mlieko, ktore by slúžilo ako „medecina“ pri menej vážnych zraneniach, niečo na štýl obväzov z CSLA modu…sa spamätajte…šiš­ky,plody zo stromov,žraloci ? omg

Napsal Bohosu (Anonymně), - IP:89.103.250.x

Je mi úplně jedno jestli se v tom videu chlápek škrábe na prdeli nebo babka sype realisticky slípkám..... Do té doby než ta hra bude venku a bude hratelná(!) tak jsou tyhle videa nicneříkající!!! Tvrdit že vidíte že to ve městech bude žít......nebude! Animace pěkný ale ve hře nevyužitelný. Kráva pěkná ale k čemu mi bude ve hře kráva, když hra bude mít i ty nejprimitivněj­ší bugy.

Do doby než bude funkční, bez zásadních chyb a nezabije můj HW, tak mě tyhle videa, screeny a popisy nechávají chladným. ;)

Napsal spoock (Anonymně), - IP:195.39.100.x

Bohusu ty mi čteš myšlenky, však stačí vzpomenout na výborné klipy ze zabugované ArmA1, ano, krásné záběry jde dělat i v zabugované hře

Napsal Fanatic (1st. SFOD-D) (Anonymně), - IP:62.24.83.x

Trošku optimismu…:) Na to pod jakym sou tlakem to prostě nemůže bejt jak jednička.

Napsal Rsa Viper (Anonymně), - IP:89.103.214.x

No když to dopadne ještě hůře nebo podobně jako jednička, tak se jim každej může vysmát.

Napsal Fanatic (1st. SFOD-D) (Anonymně), - IP:85.207.73.x

Přesně o tom mluvim…To mi trochu dodává jistotu že to taková tragédie nebude. No nic už brzy uvidíme jak to je.

Napsal Stealth (Anonymně), - IP:78.80.11.x

Pánové mě je to fuk 1 jsem se naučil hrát a užíváme si dobrých copek a zábavy doteď:-) A 2 bude podle mě o hodně lepší Arma:-) Určitě tam nebude ovládání jaké jsme si představovali opět ale nato sou naše požadavky a stížnosti aby to předělali:-)

Napsal Bohosu (Anonymně), - IP:89.103.250.x

Mě to teda jistotu nedává :) Jestli něco, tak je šanci, ale určitě ne jistotu :) Jestli 2 dopadne jako 1 nebo hůř, tak nejde ani tak o výsměch jako spíš o krizi a konec. Naše požadavky a stížnosti? :D ?ešení některých se objevilo jako patch, resp. patch patche. A nemyslím si že brzy uvidíme.....asi si počkáme :) Zase! :( :)

Napsal Čelo (Anonymně), - IP:78.102.181.x

Přesně tak. Jistotu ne, šanci ano…

Napsal jirka.maso (Anonymně), - IP:89.103.220.x

Už se vlastně tak nějak ví, kdy ta arma vyjde? .)

Napsal Čelo (Anonymně), - IP:78.102.181.x

Tak nějak letos.