Komentáře - Nový obrázek z facebooku s přehradou

 

Nový obrázek z facebooku s přehradou

Vložil Celoush, 20.3.2009 11:49:52

Komentáře k článku

Vložit komentář
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Napsal Spoock, 23.3.2009 20:38:19

hlavně ať si to AIčka nezkracujou plaváním přes rybníky, by mě asi kleplo, AI bych plavání striktně zakázal, pouze, pokud by se dostali do vody, popř. by jim to bylo pomocí FMS


Napsal Fero (Anonymně), 23.3.2009 20:10:16 - IP:88.146.6.x

Bohužiaľ je to trochu rádio Jerevan, ale od jedného ktorý to hral na bootcampe mám nepotvrdenú informáciu že ostrov s amíkmi bude samostatná mapa. Na videách z Lipska ju tam v menu videť s nazvom Utes. Čiže prelet z toho ostrova na pevninu asi bude cez tvrdý loading.


Napsal Stealth (Anonymně), 23.3.2009 19:42:13 - IP:78.80.11.x

Acutku jo jsou tam menší ostrovy a jeden větší kde jsou myslím amíci:-)


Napsal Manteuffel (Anonymně), 23.3.2009 19:31:27 - IP:86.49.112.x

Tak s nejvetsi pravdepodobnosti tam tech vodnich ploch bude vice, pri sledovani videa z alpha verze, jsem v case 4:06 (dle komentare vesnice Stary Sobor) objevil mensi ribnik. Zajimalo by me take, stejne jako ostatni, jak to Bisaci vyresili s tou prehradou;-) Pujde nakonec rozbit, nebo ne? A jak potom s vodou? Nevite jestli bude zase nejake video ze hry (?), kdyz uz jsou frakce vsechny?


Napsal jirka.maso, 23.3.2009 19:07:25

Jedinou přehradu sem vyhodil do vzduchu v C&C Generals. :)


Napsal zemik, 23.3.2009 18:30:37

Oh přehrada..fajn..ale pochybuju že půjde zničit, dynamiku průtoku vody si nedovolil aplikovat do hry Crytek ani Ubisoft, pochybuju že BIS zahýří aktivitou…navíc co jsem slyšel, jen trochu reálná dynamika té vody by zavařila CPU. Ale ta absence potoků nebo řek mě mrzí, jestli to je pravda…A obrázek vypadá jak z ?ákýho WW2 módu.


Napsal Acutres (Anonymně), 23.3.2009 15:03:38 - IP:89.185.243.x

on tam bude ostrov? ;)


Napsal Spoock, 22.3.2009 23:40:31

letadlová loď bude statický objekt, takže na nějaké obeplouvání ostrova zapome?te


Napsal Petrroll, 22.3.2009 22:05:15

Jaká letadlovka?


Napsal Acutres (Anonymně), 22.3.2009 21:35:14 - IP:89.185.243.x

No jestli by plula a ty jsi se na ni volně mohl pohybovat, tak by se to dalo využít i v jiných vehiklech, což by bylo super.


Napsal Stealth (Anonymně), 22.3.2009 19:38:23 - IP:78.80.11.x

Mě by spíše zajímalo, jestli ta letadlová loď bude pořádně fungovat.


Napsal Petrroll, 22.3.2009 18:00:01

počkat já jsem tu psal že je to na novým englinu na kterým nic jinýho nebéží, to že je ArmA a VBS 2 na stejným enginu neznamená že to k sobě přirovnávám


Napsal felcarkiller, 22.3.2009 17:33:48

no ja bych to moc smerem k VBS nebral

viz. arma a vbs2 … rek bych ze VBS2 bylo na dost jinaci urovni jak arma…


Napsal Petrroll, 22.3.2009 12:36:20

Ještě k rozdílu ArmA a ArmA II, dvojka běží zas na nové generaci enginu, OFP VBS1 = Real Virtuality Engine1, VBS 2 ArmA = Real Virtuality Engine 2, ArmA 2= Real Virtuality Engine 3. A k vzhledu: určitě budou lepší stromy, stačí se kounknout na videa z Lindy (jejich program na vegetaci)


Napsal admix, 21.3.2009 13:15:57

Neres detaily, podstatne je, ze prehrada spadne :>


Napsal Qinetix, 21.3.2009 12:49:36

nj, ale co pak voda? :)


Napsal Spoock, 21.3.2009 00:38:22

možná že se zhroutí pomocí animačky jako ten kamenný most v ArmA1


Napsal Stealth (Anonymně), 21.3.2009 00:18:12 - IP:78.80.11.x

Přehrada je fajn možná nás Bis překvapí ještě s něčím. Jinak jak se tu psalo o tom kokpitu, že je na křivo jsem v letadle to zkoušel a je to jak jsem říkal, když oddálíte mínusem v letadle pohled a otočíte lehce do prava je to nakřivo. Píšu to proto, že nevím, jestli se to tu nějak vyřešilo.


Napsal Qinetix, 20.3.2009 23:51:12

Ta přehrada bude velmi dobře spevněna stavební firmou BIS, tu jen tak nezničíš :D


Napsal admix, 20.3.2009 23:34:34

Tak to jsem zvedavej, jak se ta prehrada bude chovat, az na ni hodim dve GBUcka :)


Napsal Acutres, 20.3.2009 22:14:37

Třeba to Čelo myslel tak, že arma se oproti OFP dost liší (hratelnost, ovládání atd. že) a potom tedy může být arma2 taky v tomto jiná :D


Napsal felcarkiller, 20.3.2009 20:57:39

coz je smutne…


Napsal Celoush, 20.3.2009 18:10:25

ArmA 2 bude datadiskem ArmA asi tak jako je ArmA datadiskem OFP.


Napsal jirka.maso, 20.3.2009 18:02:05

Jo máte určitě pravdu, ale neni to potom datadisk než arma DVĚ?

Z videí sem pokaždý nadšenej, ale obrázkama mě vždycky naserou. :)


Napsal Spoock, 20.3.2009 17:52:54

a já myslel, že lidi co chodí na fan stránky ArmA ví, co maj očekávat


Napsal Acutres, 20.3.2009 17:51:11

2jirka.maso: Kur?a chlape, už jen ta paleta barev vypadá suprově ;)


Napsal Acutres, 20.3.2009 17:47:37

I kdyby byla grafika jak v Arma, tak by mi to nevadilo, ale bude hezčí to je patrné z obrázků. My hlavně čekáme na to, jak se vylepšil engine a s ním spojené možnosti.


Napsal Celoush, 20.3.2009 17:30:59

No a? V tom osobně nevidím žádný problém. Ono celkově vzato se ArmA 2 asi graficky neposune někam moc dál. Jasně, nové objekty, nové prostředí, nové strany, nové pohyby, ale engine se jen upravil, někde třeba i předělal, ale ten „flashpoint face“ to bude holt furt mít.


Napsal jirka.maso, 20.3.2009 17:19:26

Nemůžu si pomoc, ale mě ten screen přijde jak arma 1 na jinym ostrově…


Napsal Fero (Anonymně), 20.3.2009 17:02:26 - IP:88.146.6.x

No možno to doplnili až dodatočne. Som zvedavý či je to zárove? aj to „jazero“ ktoré vidno na screene z SU-25, alebo či ich tam bude viacej.


Napsal Celoush, 20.3.2009 16:59:42

Je to přehrada ;)


Napsal Qinetix, 20.3.2009 16:59:35

No jestli to Celo u BIS overil, tak tomu verim, ze to prehrada je. A kdyby v ArmA II prehrada nebyla, pro me by to velke zklamani nebylo. Tohle je uz jen malickost a doladeni atmosfery na mape.


Napsal Manteuffel (Anonymně), 20.3.2009 16:41:02 - IP:193.200.150.x

A víte jistě že je to přehrada? Mě to z toho obrázku nějak nepřijde… Do této chvíle jsem o přehradě nic neslyšel a když jsem se díval na uveřejněnou mapu Chernarusi (presskit), tak fakt netuším, kde by (stejně jako několikrát zmíněné jezero) mohla být??


Napsal prysk (Anonymně), 20.3.2009 16:39:28 - IP:62.245.94.x

napsal jsem něco nevhodného či neslušného,že jsem byl smáznut???


Napsal entity (Anonymně), 20.3.2009 16:23:03 - IP:194.145.183.x

Fero: Prehradu jen tak neodpalis. Krom toho to v jine hre zatim nebylo :-P Jsem rad, ze tam prehradu udelali. Necekam nic extra. ;-)


Napsal Fero (Anonymně), 20.3.2009 15:50:35 - IP:88.146.6.x

Uvidíme, ale s priehradou by si celkom nabehli. V Arma2 predsa nemajú byť rieky ani potoky. A čím by bola taká priehrada napájaná a kam by to z nej odtekalo? Ak by urobili aj potok, dajmetomu, ale potom budú všetci nadávať že sa hrádza nedá odpáliť… Alebo objekt pre kampa? kde bude odpálenie riešené cutscénou? Hmmm, myslím že takýmito náznakmi zbytočne zvyšujú očakávania a potom sa dostaví sklamanie.


Napsal Celoush, 20.3.2009 15:46:17

Není důvod být pesimistický, je to ověřené ;)


Napsal Petrroll, 20.3.2009 15:39:11

Nechci bejt pesimista ale podle mě to nemusí být zrovna přehrada…


Napsal Rsa Viper, 20.3.2009 15:17:23

Bod pro BIS jestli by se jim to povedlo, ale hlavně aby se jim podařilo úspěšně vydat hru s co nejmenším počtem bugů


Napsal felcarkiller, 20.3.2009 14:38:45

no takova destrukce prehrady a zaplaveni mest, neni vubec spatna ;)


Napsal Qinetix, 20.3.2009 12:24:07

že by byly i možné různé výšky hladiny. co vím tak, to tak dříve nebylo :)