Nový obrázek z facebooku s přehradou
Komentáře k článku
hlavně ať si to AIčka nezkracujou plaváním přes rybníky, by mě asi kleplo, AI bych plavání striktně zakázal, pouze, pokud by se dostali do vody, popř. by jim to bylo pomocí FMS
Bohužiaľ je to trochu rádio Jerevan, ale od jedného ktorý to hral na bootcampe mám nepotvrdenú informáciu že ostrov s amíkmi bude samostatná mapa. Na videách z Lipska ju tam v menu videť s nazvom Utes. Čiže prelet z toho ostrova na pevninu asi bude cez tvrdý loading.
Acutku jo jsou tam menší ostrovy a jeden větší kde jsou myslím amíci:-)
Tak s nejvetsi pravdepodobnosti tam tech vodnich ploch bude vice, pri sledovani videa z alpha verze, jsem v case 4:06 (dle komentare vesnice Stary Sobor) objevil mensi ribnik. Zajimalo by me take, stejne jako ostatni, jak to Bisaci vyresili s tou prehradou;-) Pujde nakonec rozbit, nebo ne? A jak potom s vodou? Nevite jestli bude zase nejake video ze hry (?), kdyz uz jsou frakce vsechny?
Jedinou přehradu sem vyhodil do vzduchu v C&C Generals. :)
Oh přehrada..fajn..ale pochybuju že půjde zničit, dynamiku průtoku vody si nedovolil aplikovat do hry Crytek ani Ubisoft, pochybuju že BIS zahýří aktivitou…navíc co jsem slyšel, jen trochu reálná dynamika té vody by zavařila CPU. Ale ta absence potoků nebo řek mě mrzí, jestli to je pravda…A obrázek vypadá jak z ?ákýho WW2 módu.
on tam bude ostrov? ;)
letadlová loď bude statický objekt, takže na nějaké obeplouvání ostrova zapome?te
Jaká letadlovka?
No jestli by plula a ty jsi se na ni volně mohl pohybovat, tak by se to dalo využít i v jiných vehiklech, což by bylo super.
Mě by spíše zajímalo, jestli ta letadlová loď bude pořádně fungovat.
počkat já jsem tu psal že je to na novým englinu na kterým nic jinýho nebéží, to že je ArmA a VBS 2 na stejným enginu neznamená že to k sobě přirovnávám
no ja bych to moc smerem k VBS nebral
viz. arma a vbs2 … rek bych ze VBS2 bylo na dost jinaci urovni jak arma…
Ještě k rozdílu ArmA a ArmA II, dvojka běží zas na nové generaci enginu, OFP VBS1 = Real Virtuality Engine1, VBS 2 ArmA = Real Virtuality Engine 2, ArmA 2= Real Virtuality Engine 3. A k vzhledu: určitě budou lepší stromy, stačí se kounknout na videa z Lindy (jejich program na vegetaci)
Neres detaily, podstatne je, ze prehrada spadne :>
nj, ale co pak voda? :)
možná že se zhroutí pomocí animačky jako ten kamenný most v ArmA1
Přehrada je fajn možná nás Bis překvapí ještě s něčím. Jinak jak se tu psalo o tom kokpitu, že je na křivo jsem v letadle to zkoušel a je to jak jsem říkal, když oddálíte mínusem v letadle pohled a otočíte lehce do prava je to nakřivo. Píšu to proto, že nevím, jestli se to tu nějak vyřešilo.
Ta přehrada bude velmi dobře spevněna stavební firmou BIS, tu jen tak nezničíš :D
Tak to jsem zvedavej, jak se ta prehrada bude chovat, az na ni hodim dve GBUcka :)
Třeba to Čelo myslel tak, že arma se oproti OFP dost liší (hratelnost, ovládání atd. že) a potom tedy může být arma2 taky v tomto jiná :D
coz je smutne…
ArmA 2 bude datadiskem ArmA asi tak jako je ArmA datadiskem OFP.
Jo máte určitě pravdu, ale neni to potom datadisk než arma DVĚ?
Z videí sem pokaždý nadšenej, ale obrázkama mě vždycky naserou. :)
a já myslel, že lidi co chodí na fan stránky ArmA ví, co maj očekávat
2jirka.maso: Kur?a chlape, už jen ta paleta barev vypadá suprově ;)
I kdyby byla grafika jak v Arma, tak by mi to nevadilo, ale bude hezčí to je patrné z obrázků. My hlavně čekáme na to, jak se vylepšil engine a s ním spojené možnosti.
No a? V tom osobně nevidím žádný problém. Ono celkově vzato se ArmA 2 asi graficky neposune někam moc dál. Jasně, nové objekty, nové prostředí, nové strany, nové pohyby, ale engine se jen upravil, někde třeba i předělal, ale ten „flashpoint face“ to bude holt furt mít.
Nemůžu si pomoc, ale mě ten screen přijde jak arma 1 na jinym ostrově…
No možno to doplnili až dodatočne. Som zvedavý či je to zárove? aj to „jazero“ ktoré vidno na screene z SU-25, alebo či ich tam bude viacej.
Je to přehrada ;)
No jestli to Celo u BIS overil, tak tomu verim, ze to prehrada je. A kdyby v ArmA II prehrada nebyla, pro me by to velke zklamani nebylo. Tohle je uz jen malickost a doladeni atmosfery na mape.
A víte jistě že je to přehrada? Mě to z toho obrázku nějak nepřijde… Do této chvíle jsem o přehradě nic neslyšel a když jsem se díval na uveřejněnou mapu Chernarusi (presskit), tak fakt netuším, kde by (stejně jako několikrát zmíněné jezero) mohla být??
napsal jsem něco nevhodného či neslušného,že jsem byl smáznut???
Fero: Prehradu jen tak neodpalis. Krom toho to v jine hre zatim nebylo :-P Jsem rad, ze tam prehradu udelali. Necekam nic extra. ;-)
Uvidíme, ale s priehradou by si celkom nabehli. V Arma2 predsa nemajú byť rieky ani potoky. A čím by bola taká priehrada napájaná a kam by to z nej odtekalo? Ak by urobili aj potok, dajmetomu, ale potom budú všetci nadávať že sa hrádza nedá odpáliť… Alebo objekt pre kampa? kde bude odpálenie riešené cutscénou? Hmmm, myslím že takýmito náznakmi zbytočne zvyšujú očakávania a potom sa dostaví sklamanie.
Není důvod být pesimistický, je to ověřené ;)
Nechci bejt pesimista ale podle mě to nemusí být zrovna přehrada…
Bod pro BIS jestli by se jim to povedlo, ale hlavně aby se jim podařilo úspěšně vydat hru s co nejmenším počtem bugů
no takova destrukce prehrady a zaplaveni mest, neni vubec spatna ;)
že by byly i možné různé výšky hladiny. co vím tak, to tak dříve nebylo :)