Komentáře - Nové "myslivecké" screeny z ArmA 2

 

Nové "myslivecké" screeny z ArmA 2

Vložil Celoush, 8.7.2008 11:10:03

Komentáře k článku

Vložit komentář
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Napsal admix (Anonymně), 15.7.2008 08:47:57 - IP:193.109.182.x

To je bojove prase, to se kombajnu ani tanku neboji :)

Napsal Bu-Ben.eu (Anonymně), 14.7.2008 16:33:05 - IP:217.75.215.x

Když se tak pohybuju teď v létě v rámci brigády po polích a vidím jak zvěř zdrhá před kombajny a traktory (nebo i před „pěšáky“), copak by asi zvířátka dělala ve válce když všude jezdí těžká technika a střílí se? Určitě by se producírovala o­kolo…

Napsal Čelo (Anonymně), 9.7.2008 15:12:26 - IP:85.207.122.x

Soudruhu, bez znalosti vnitřní politiky BI to jsou zbytečné řeči. Práce v týmu má svá úskalí. To, že se udělá něco, co může vypadat jako zbytečnost na konec, neznamená, že se s tím zdržují. Sám to znám ze své zkušenosti, že se občas objeví „slepá“ chvilka, kdy na něco čekáš a nemůžeš hned pokračovat na hlavním projektu. Tak prostě dostaneš zadáno něco, co nemá nejvyšší prioritu. Dělat z toho předčasné závěry nelze.

A s tím, že všichni budou držet zbra? stejně počítám předem. Engine se výrazně neměnil, takže si nedělám iluze. Ale stejně jako u OFP2 se rád se nechám překvapit ;)

Napsal Soudruh (Anonymně), 9.7.2008 14:28:38 - IP:15.203.169.x

No jenže já bych se prasetem a podobnym vubec nezdrzoval v podobnym stadiu vyvoje. To by mel bejt takovej bonus nakonec. Jako nerikam, ze to trvalo buhvijak dlouho, ale kdyby si misto toho sli radsi prohlidnout a nebo zkusit jak se drzi SOPMOD udelali by rozhodne lip. Me je vcelku fuk jestli bude po lese behat jelen nebo makak indický, ale jestli bude zas jen jedna animace drzeni zbrane a tak bude ruka prostrcena skrz polovinu zbrani a SOPMOD bude drzet skrz lauf a tactical grip, tak je zas budou lidi jebat. A nezachrani je ani pasouci se kraliček :-)

Napsal spoock (Anonymně), 9.7.2008 13:52:59 - IP:195.39.100.x

2 Soudruh: tak já osobně bych to tak nezveličoval s těma zvířatama, je to sice vojenskej simulátor, ale trochu oživit ten pocit, že jsi v přírodě za tu trochu vyplýtvaného času to stojí, navíc screen s prasetem ve hře je to vůbec první, takže tvůj argument bych uznal jen téhdy, pokud by to prase bylo na každým druhým screenu

Napsal Soudruh (Anonymně), 9.7.2008 13:12:20 - IP:15.203.169.x

Čum i na další screeny kde stojí voják s asi Vintorezem a kocha se pohledem na mrtve prase :-D Ale uznavam ze screeny narozdil od tech OFP 2 budou primo ze hry, ne nějaká zanostažka z PS.

Napsal admix (Anonymně), 9.7.2008 13:04:12 - IP:193.109.182.x

Jak mam doprdele vedet, co to je za zbran, videl jsem jen optiku :D Kazdopadne pod dumdum si predstavim akorat dutou spicku, hold mam mezery v terminologii munice se zvysenym ranivym ucinkem :D

Napsal Soudruh (Anonymně), 9.7.2008 12:02:06 - IP:15.203.169.x

Já si myslim, že ArmA má bejt vojenská simulace. Na lovení prasátek si pak může BIS udělat Nimrod Fire Simulator. Jako obvzláštnění krajiny dobrý, vypadá to efektně, když to pujde zabít budož, ale dělat z toho něco spešl neni třeba. Ať se radši zaměřej na pořádný AI, at prasata a jiná zvířena nebuguje do domů, země a zdí, ať se tanky chovaj aspo? trochu reálně a ať nemaj kiksy v držení zbraní, střelbě a designu hafa věcí. Až budou mít tyhle podstatný věci, který zajistěj, že se to zas pude dát hrát (a ne sekundovej přechod mezi animacema a podobný hlody jako ze vojaci obchazej zídky), tak se můžou zaměřovat na lov zvěře a opejkání mrtvejch prasat za strážnicí v kasárna. Neřikam, že se mi to nelíbí, je to fajn posun, ale zaměřovat se na to a vytahovat to jako buhvijakou supr věc je trochu zcestný, když si vemem jak by ArmA 2 měla vypadat aby si zpátky natahla lidi. A jako ArmA 1 to rozhodně neni. Na práci toho je dost a dost. A jinak admixi na ty fotce bych řek neni Dragunov. Nejsem expert přes ruskou výzbroj ale neni to Vintorez ? OT : Tudíž JHP neni dum dum. JHP je na lov povolená (jak sem se dneska v dočet), ale obávam se, že rozdíl mezi JHP a tim, čemu se řiká dum-dum – nějaká samovolně se rozpadající munice způsobující při dopadu rozpad náboje – nepředvídatelnej a kdesi cosi, je docela velká. A zatimco JHP by mohla bejt munice „b“ nebo i „A“, Tak dum-dum je zakázaná tušim i v armádě. Ono ocelový jádro bezdeformační cca 30 HCR a víc už je dost o sobě hnus. A taková dum dumka z polopláštový měděnky je extra svinstvo – konec konců JHP ti odrthne půlku zad a dum dum půlku všeho :-)

Napsal Prysk (Anonymně), 9.7.2008 11:05:12 - IP:89.176.2.x

no a nebo rovnou CTPčko(Capture the pig)…

Napsal Rsa Viper (Anonymně), 9.7.2008 08:19:14 - IP:89.103.214.x

Mohl by bejt turnaj v lovení zvířat, pokud se ArmA2 povede?

Pobíhat po lese a střílet divočáky nebo jeleny místo lidí by mohlo bejt zajímavý nemyslíte?

Napsal admix (Anonymně), 9.7.2008 08:10:40 - IP:193.109.182.x

jo, JHP je jacketed hollow-point, beru to jako dum-dum, jestli si doma nekdo reze spicky strel a kraji do nich X, to je jeho problem :D Kazdopadne JHP je snad k lovu povoleny, resp. docela dost JHP munice se bezne prodava (i .223Rem)

Napsal spoock (Anonymně), 8.7.2008 21:29:44 - IP:195.39.100.x

co vím, tak se dum dumky používat nesmějí ten lov na srnu proběhl ještě za komoušů :D

Napsal Soudruh (Anonymně), 8.7.2008 20:52:59 - IP:86.49.56.x

Nejsem buhvi jakej expert, ale neni JHP dutošpička a dum-dum samo domo prasarna se zbroušenou hlavou a napilovanym X ?

Napsal admix (Anonymně), 8.7.2008 19:51:04 - IP:89.102.120.x

Soudruh: JHP strely jsou pro lov povoleny, pokud vim

Napsal Soudruh (Anonymně), 8.7.2008 18:41:44 - IP:86.49.56.x

ad spoock : o dum dum nábojích a jen jejich držení bych veřejně moc nemluvil ;)

Napsal spoock (Anonymně), 8.7.2008 18:29:30 - IP:195.39.100.x

2 Bu-Ben.eu: to aby sis koupil pořádnej náklaďák co něco snese :D

2 Acutres: no tak to se nedivím, protože jsou to ty stejná místa jaká jsme už viděli z jiných screenů, novinkou je snad až ten kanec

Napsal Acutres (Anonymně), 8.7.2008 17:49:10 - IP:89.185.243.x

A to se prý jedná ještě o 6 měsíců staré screeny.

Napsal Bu-Ben.eu (Anonymně), 8.7.2008 15:49:55 - IP:217.75.215.x

Já jsem kdysi dávno zkoušel addon do OFP, kde byly taky zvířátka. V OFP by to šlo, tam mají partyzáni loveckou pušku :-P

Jinak srnu je nejjednodušší (ale nejnákladnější) prostě přejet autem, při troše štěstí tam skoší sama. Akorát ty auta by mohli dělat z trochu pevnějších materiálů :-D

Napsal spoock (Anonymně), 8.7.2008 14:55:16 - IP:195.39.100.x

no a znamej zas lovil srnku s dum dum nabojema, udelalo to do ni peknej otvor

Napsal Majkl (Anonymně), 8.7.2008 14:52:40 - IP:85.207.198.x

My jsme na vojně zajíce a dokonce 1× i srnu stříleli na stáži SAčkem. Měli jsme na rotě dva myslivce a ti to s oblibou dělali.:-) V noci to pak pekli na ohni za strážnicí. Já na to neměl odvahu, abych to jedl.:-)

Jinak v BHD krásně předvedli lov divočáků z vrtulníku, takže bych usoudil, že myslivectví je součást bojové připravenosti.:-)

Napsal admix (Anonymně), 8.7.2008 14:43:36 - IP:193.109.182.x

Bavime se o valce, nebo o myslivectvi?

Napsal spoock (Anonymně), 8.7.2008 14:19:34 - IP:195.39.100.x

ve valce je jedno cim to prase picnes ;)

Napsal admix (Anonymně), 8.7.2008 14:10:33 - IP:193.109.182.x

No nevim, dragunovem na prase .. to je dost nemyslivecky ;)

Napsal spoock (Anonymně), 8.7.2008 14:09:27 - IP:195.39.100.x

zatím myslivecké hony byly výsadou hráčů VBS1, osobně jsem zvědav jak se to ujme v ArmA2

Napsal felcarkiller (Anonymně), 8.7.2008 11:44:48 - IP:89.176.205.x

obrazky hezky no,

Napsal Ghost (Anonymně), - IP:85.160.76.x

Když se podíváte na 6 obrázek tak vám dodjde že je co dodělávat koukněte se na vojákovu levou ruku má prsti ve zbrani