Komentáře - Nové březnové Gamestar video z OFP:DR

 

Nové březnové Gamestar video z OFP:DR

Vložil Celoush, 27.3.2009 12:02:54

Komentáře k článku

Vložit komentář
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Napsal Celoush, 31.3.2009 14:20:17

Ale no tak, mě se s vám nechce hádat o tom, kdo co jak napsal… Jirka.maso zbytečně překrucuje, protože kdyby to napsal takhle, tak bych mu to nechal, jenže on napsal: „Takový eseje tady, kdo to má pak číst? :) Jasně stručně můžu napsat, že ofp2 má lepší fyziku než arma2 ne? :)“ První věta naprosto zbytečně konfrontační a druhá arogantně podaná (nenapsal si, že se ti zdá, ale že rovnou má) a navíc jsem z toho pochopil, že se snažíš špatně shrnout to, co psali před tebou ostatní a nevyjadřuješ vůbec svůj názor. Takže jsem ti to rovnou odpráskl po vzoru Indiana Jonese, protože takto podávané příspěvky tu fakt nechci.

Takže kolem a kolem se buď naučte pořádně vyjadřovat, ať to pochopím i já a pokud možno se taky přesta?te neustále zbytečně urážet a pokud to nevydržíte, tak se pak nedivte, že vám příspěvky mizí. Tohle je doufám naposledy, co se zpětně vracím k zakázaným či smazaným příspěvkům. Pokud se vám to nelíbí, tak nemusíte přispívat. Je to blbý to tak říct, ale zrovna po těch komentech, které mažu a zakazuju se mi stýskat nebude.

Pokud tě mažu nějak často tak je na čase se zamyslet, zda píšeš opravdu k věci a nesnažíš se být jen záměrně provokativní, jako felčar a admix, které poslední dobou taky často zakazuju či mažu.

Pokud jste nabyli dojmu, že to nemažu pravidelně, ale jak se mi chce či hodí, tak je to z důvodu, že tu nejsem furt a pokud přijedu v neděli domů a zjistím, že jste strávili celý víkend tím, že jste si tu vzájemně nadávali a posílali kamkoliv, tak už většinou nemá cenu to nějak zpětně mazat. Pokud ale mám možnost vaši nesmyslnou debatu utnout hned na začátku, tak to prostě udělám. Nic osobního v tom není.

PS: Tohle prosím nemusíte nijak komentovat.

Napsal jirka.maso, 31.3.2009 14:06:12

Poslední dobou sem smazanej nšjak často. Aspo? teď vim, že se to netýká jenom mě. :) A to se snažim bejt mezi armou2 a ofp2 nezaujatej. Stačí ale napsat, že se mě zdá fyzika v ofp2 lepší než v armě2 a je to v háji…

Napsal Atreid, 31.3.2009 13:48:55

(OT) Nepleťte si cenzuru a zakazování příspěvků… To jsou dva rozdílné pojmy. BTW někteří redaktoři bulváru je mohou zakazovat také (např. já). Čímž nemůžete vinit taky jen Celoushe. Což ovšem neznamená, že jsem příspěvky nepovolil já. Jen na to upozor?uji. (/OT)

Napsal prysk (Anonymně), 31.3.2009 08:24:39 - IP:62.245.94.x

To s tim schovávánim za vrakama,stromama atd by mě taky zajímalo,doufám, že se to nějak povede,mělo by!!Na našem serveru je "Vegetation fix"a s nim aička neviděj přes objekty-mordor :D.

Napsal Nick (Anonymně), 30.3.2009 16:25:38 - IP:194.145.183.x

Fero: Souhlas ohledne vykonu ;)

Napsal Fero (Anonymně), 30.3.2009 15:28:24 - IP:88.146.6.x

Nick: To áno, určite by to bolo takto fajn. Ja si len nedokážem predstaviť čo takáto vymoženosť žiada. Može to vyzerať jednoducho, ale v skutočnosti sa na to nabalí hromada ďaľších vecí, ktoré majú dopad na výkon. V Arma2 budú tanky váľať stromy. Taký strom má nielen model ktorý je vidieť, ale aj dáke neviditeľné objekty, ktoré simulujú priehľadnosť, kolíziu, tiene a neviem čo ešte. Nechce sa mi zase hľadať stránky o Linde. Som zvedavý či bude spadnutý strom slúžiť aj ako úkryt a prekážka. Ak to bude fungovať u stromu, malo by aj u plotu. Ale rozstrieľať plot ako palmu v Crysis… To by už bolo v hre takýchto rozmerov asi príliš veľké sústo pre HW.

Napsal Nick (Anonymně), 30.3.2009 13:22:22 - IP:194.145.183.x

Fero: Jeste k fyzice. Nejde jen o kusy baraku nebo auta. Jde o predevsim o doplnky v obydlene zastavbe. To ze ten tank najizdi plynule na auto beru jen jako perlicku. Pokud mas fyzikou delany napr. dreveny plot ktery muzes rozstrelit, puvodne se za nej aspon muzes schovat. Potom uz ne – jakmile geometrie zmizi, uvidi te i AIcko. Takticky pristup do urcite ulice se ti zmeni a musis zacit premyslet jinak. Tak muzes pokracovat nejen u dreveneho plotu.

Napsal Nick (Anonymně), 30.3.2009 12:15:52 - IP:194.145.183.x

Fero> Ja do toho take nevidim. Jen to beru z jine stranky – engine Army se vyviji pres deset let. Beru to tak ze jej psal/i progra­mator/i s nevel­kymi zkusenostmi – oproti tomu kde jsou dnes urcite. Pokud to tak je, pouzivas jine prikazy a nektere veci nedelas. S pozdejsimi zkusenostmi pri zapojovani novych veci narazis – stoji te vice casu odladovani a vubec rozbihani nekterych funkci. Reseni fyziky je bohuzel to posledni co mi tam vadi – jak jsem psal nize. Nastupovani a vystupovani z autam maji, jenze jednoduchej zaskub pri vystrelu, ktery je dnes samozrejmosti, tam proste neni!!! – a to jen jedna z mnoha veci… Nepocitam tak zasadni vec, jako moznost nest dve zbrane – rpg jde ale utocna ne? Vzdyt i jednotky pokud jdou na cizi uzemi se uci rozborky a sborky cizich zbrani… Ale samozrejme pockam na dvojku ;-)

Napsal Fero (Anonymně), 30.3.2009 11:13:44 - IP:88.146.6.x

to Nick: Hej, veď máš pravdu. Ale ja zo svojho amatérskeho pohľadu človeka ktorý do veci nevidí, nedokážem posúdiť či riešenie fyziky v arme je skutočne problém zastaralého engine, neschopnosti programátorov alebo či je to da? za veľký otvorený svet a multiplayer. Či bude dáky pokrok v Arma2 sa dozvieme. A bude možnosť to porovnať s OFP:DR. CM nešetrili na vývoji, teoreticky by tam mala byť fyzika na hranici súčasných možností. Napríklad FC2 je podstatne menší svet, technické vychytávky na slušnej úrovni… Ale ak tam sadneš do osobáku, možeš s ním vrážať do čoho chceš a tiež žiadny plech nepokrivíš.

Napsal admix, 30.3.2009 09:48:21

Vsak ja si nezvyk, nehraju.

Napsal Nick (Anonymně), 30.3.2009 09:43:54 - IP:194.145.183.x

nepocitam divnou plovouci zonu u army, ktera se sice da vypnout, bohuzel potom silene smoothuje mys. Nehlede na to, ze v teto zone je citlivost mysi jina nez rozhlizeni, coz aspon tohle by se mohlo dat nastavit, kdyz uz tam ty fetures maji :-) Pokud je neco user-unfriendly, neni nic lepsiho, nez to misto oprav vyhlasit za vseobecnou originalni ficuru :-P

Napsal Nick (Anonymně), 30.3.2009 09:39:09 - IP:194.145.183.x

Fero: Doporucuji GRAW2 na hardcore a s nastavenim physx-ultra. Uvidis jak mala eyecandy muze zmenit hratelnost. A pokud si pustim jiz zminovanou hru (jen ne na konzoli), musim rict, ze i o neco vice hardcore (a ze vic nez ara) se da udelat mainstreamove ;-) Samozrejme ze to jsou nesrovnatelne hry, ale nesoudil bych z videi… Nekteri vyvojari ti to predvadi s cheatama.

Napsal prysk (Anonymně), 30.3.2009 07:07:01 - IP:62.245.94.x

o5 souhlasim trochu se spockem,je to prostě individualni a bud si zvyknes nebo ne,pokud ne,nehraj a drž o tom h***. Jirko,co máš konkrétně za problem s nastavenim,že si furt „nemůžeš“ zahrát ?? jak jsem psal, nemam s tim problem,jde o zvyk, spíš mě štvou ty pomalejší přechody a anim.Acutovi poslední 2 věty si pamatujte.. :D No s Gčkem je to jak řikáš a proto ho tolik lidí používalo a nikdo neměl nic proti míření a trchu sci-fy balistice…ale jak si já chlapec uvědomuji,držim v ruce jen myš a hraji hru a to proto že mě to baví,kdyby ne,tak sem nepíšu a nehádám se se znalcema na zbraně,který to jednou pustily a automaticky zavrhly protože to neni to na co jsou zvyklý… :D

Napsal admix, 30.3.2009 00:57:47

Nejsem znalec – i kdyz podle vseho vetsi nez zbytek mistnich diskuteru (krom soustruha)

Napsal Fanatic (Anonymně), 29.3.2009 23:57:40 - IP:85.207.73.x

…řekl znalec…

Napsal admix, 29.3.2009 23:32:50

Rohkempeni bylo zneuzivani bugu, stejne jako G36 byla vic bug nez zbran. Musite si chlapci uvedomit, ze furt drzite jen mys a kdybyste dostali do ruky kver a poctive s nim natrenovali, tak budete mirit jeste rychlejc nez v OFP

Napsal Acutres, 29.3.2009 22:54:18

Ať už je míření v Arma jaké chce, jsem rád, že skončili ti čarostřelci, přizdisráči, rohkempáci, lidi co si skillem nahrazovali bo víco, s Gčkama, kteří stříleli v OFP v týentýčkách od pasu bez mířidel. Tady to je něco úplně jiného, ikdyž si taky myslím, že zbraně plavou trochu víc, než by měly. A když máte slaby stroj a jede vám to 20 FPS, tak se ten problém o dost zvětšuje ;) Jestli někdo čeká v Arma2 jednoduchost v míření jako bylo v OFP, tak se šeredně plete. Někteří to opět nepřekousnou…

Napsal Celoush, 29.3.2009 19:44:30

Já teda upřímně těm narážkám na míření taky nějak moc nerozumím. Míření a střelba mě teda v ArmA nepálí… to mě spíše vadí přechody animací a jejich nucené přehrávání, když sám nechci.

Napsal felcarkiller, 29.3.2009 19:07:32

nic nerikajici odpoved… nejdriv „da se to nastavit tak jak chces“ a pak „smiř se s tím nebo to nehraj“

lul

Napsal Spoock, 29.3.2009 18:16:26

tohle je individuální záležitost, mně to vyhovuje tak, jak to vždycky bylo je a nejspíš i bude smiř se s tím nebo to nehraj ;)

Napsal jirka.maso, 29.3.2009 17:37:36

Hh tady se to zase silně zvrhlo. Já sem doufal, že mě tu nějakej armaplayer (spoock? :) konečně vysvětlí, jakže si to mam nastavit aby se dalo hrát…

Napsal admix, 29.3.2009 17:14:07

Ano, s Geckem to jde, protoze v OFP G36 nema balistickou krivku skoro zadnou a silu ma jako mensi raketomet. Taky jsem se nikdy nesmiril s tim, ze to do OFP pridali. Ja s G36 hral jen vyjimecne, vetsinu casu jsem chodil s MP5tkou, na coz se staci zeptat vicemene kohokoliv, koho jsem sral septanim z krovi.

Jestli jsem kral debilu nevim a je mi to uprimne u prdele

Napsal prysk (Anonymně), 29.3.2009 14:57:27 - IP:62.77.79.x

já bych to všechno smazal,nebo zrušil internet a chodilo by se jen do hospy…:D

Napsal prysk (Anonymně), 29.3.2009 14:26:10 - IP:62.77.79.x

…trošku si protiřečíš ne? ..takže se dá střílet gčkem přes celou mapu viď?..
já jsem s tebou moc nikdy nehrál asi proto,co jsem o tobě slyšel a viděl na starejch forech tvé příspěvky a co si pamatuju, tak jsi měl vždycky Gčko naposled když jsme hrali CTF everon…
že jsem hrál vždycky s Gčkem si myslíš ty…O dostřelu a zbraních se bav s někym, kdo to neví… O tvym vyjadřování je to asi složitější…jinak král debilů jseš na forech myslim určitě ty… :D jen by mě zajimalo, co máš se sebou za problem… :D

Napsal admix, 29.3.2009 14:09:49

prysk: ty ses kus debila ;) Ja hral vetsinu casu s HKckem, se kterym se fakt pres celou mapu strilet neda, navic se musi (na rozdil od tebou oblibene G36) predsazovat a dodrzuje to nejakou balistickou krivku. U vas blbu, co neznali nic jinyho nez G36 fullauto je mozna prekvapivy, ze ty zbrane se tam chovaly i jinak ;)

Napsal prysk (Anonymně), 29.3.2009 14:08:40 - IP:62.77.79.x

jirko, nerozčiluj se, nebo se jdi opláchnout…míření je pro mne stejný,akorát mě přijde, že je holt delší prodleva když dáš optiku…jinej rozdíl nepociťuju…

Napsal prysk (Anonymně), 29.3.2009 14:05:11 - IP:62.77.79.x

jj,navíc v ofp to máš taky,ale tam když si stáhneš na minimum osy x a y,tak to stejně jezdí jako kráva…mě by v OFP sedělo trochu tužší ovládání..... Háček je v námraze..:D

Napsal Spoock, 29.3.2009 13:57:00

to míření je normální, je to asi tím, že jsem na něj zvyklý už 8let :) navíc si můžeš v ArmA nastavit zónu plavání zaměřovače, takže si to klíďo nastavíš jako u jiných her, netuším v čem je háček

Napsal prysk (Anonymně), 29.3.2009 13:42:37 - IP:62.77.79.x

2spock:souhlasim…to menu už mě taky ani moc nese..... 2admix: poud rozumíš tý větě,co jsi citoval tak sedí pouze na OFP.Zrovna ty, kterej tam vždycky ležel a střílel přes celou mapu :D Bohužel v tvem případě assi námraza nezůstala jen u her…

Napsal jirka.maso, 29.3.2009 13:41:55

Tady je zase jasně vidět, že skupina hrající armu absolutně nechápe, co se pojmem ovládání myslí. Nejde o nic s klávesnicí už do p*či. :) Tady jde o to zajebaný míření…

Nemá cenu to tu znovu psát a otevírat, protože zase příde čelo a smaže to.

Napsal admix, 29.3.2009 12:53:57

„Mě taky vyhovuje běžet Ečkem jak čerstvě překoplá smažka,pak zakleknout a trefit frajera na kilák do hlavy.“

To mluvis o jaky hre? Tohle neslo ani v OFP ;) Jinak ano, jsem zamrzlej jedinej, protoze po vydani army se mi protahnul oblicej az na zem (jak mohli vydat takovou sracku) A jsme u toho zas a znova, pekne od zacatku :D

Napsal Spoock, 29.3.2009 12:37:45

u ArmA mi ovládání vadilo první týden, OFP už nehraju, takže s tím nemám problém, nyní můžu říct, že u ArmA je ovládání geniální, teda krom příkazového menu, které snad opravdu bude dobře navrženo a půjde v ArmA2 už konečně efektivně a rychle používat

Napsal prysk (Anonymně), 29.3.2009 11:36:51 - IP:62.77.79.x

Tak bugy jsou jasný, to je chyba.Jinak normální ovládání je teda pro tebe to jak se panáček chová? Mě taky vyhovuje běžet Ečkem jak čerstvě překoplá smažka,pak zakleknout a trefit frajera na kilák do hlavy.Ale pro mě jsou stížnosti na ovládání jen výmluvou.Na ovládání si musí zvyknout každej (pokud chce hrát něco jinýho než OFP),protože je v každý hře jiný,nebo ne?.Mě ovládání nedělá problem,jediný co,tak že je to prostě nezvyk,když hraju tejden ofp a tejden Armu,nebo cokoli jinýho,ale to je snad jasný.

Napsal Petrroll, 29.3.2009 10:33:12

Ne jenom jsme/jsem čekal že to bude mít normální ovládání, mí? bugů atd..

Napsal prysk (Anonymně), 29.3.2009 09:49:06 - IP:62.77.79.x

no obličeje se protáhly pouze pár zamrzlejm jedincum…můžete mi říct, co jste od army čekali??? Že po8letech udělaj vaše OFP jen z lepší grafikou???…

Napsal Tunac, 28.3.2009 21:49:45

Aby se nám po vydání obou her neprotáhly obličeje, jak se protáhly po vydání jedničky Army.

Napsal Petrroll, 28.3.2009 10:47:43

Co takhle se do vydání obou her přestat hádat která bude lepší. Kdo to poruší ať dostane třeba BAN. (Jenom takovej nápad)

Napsal Atreid, 28.3.2009 02:33:50

teda pánové, nestačím se divit co je mezi námi odborníků na fyziku, grafiku, rendery, scripty, animace a další „vychytávky“. Že neuděláte vlastní hru ?

Napsal Fero (Anonymně), 27.3.2009 18:40:08 - IP:88.146.6.x

to Nick: Budem ti držať palce aby ti tá viera vydržala aspo? do vydania hry. Ilúzia dynamicky rozhádzaných trosiek, ktoré budú prekážkami a zárove? krytmi je nádherná. Možno sa mýlim, ale podľa m?a je to po sieti nerealizovateľné. Hovora z BIS už vo fóre na Tiscali vysvetlil, že takáto fyzika potrebuje úplne identické počiatočné podmienky aby u každého hráča dopadla rovnako. To vďaka lagom nie je možné zaistiť, takže nastupujú synchronizačné data, ktoré úplne zahltia server. Ale je samozrejme možné, že ak CM napchali do vývoja balík ako sa hovorí a robili na tom stovky špičkových odborníkov, tak sa im to podarilo dáko geniálne vyriešiť. Zatiaľ možem posúdiť len to, že na grafike asi hodne šetrili. Očakávam demo, pretože som moc zvedavý v ktorej oblasti sa tá investícia prejaví. Stále platí, že to možno bude skvelá hra. Akurát už dávnejšie tomu podvedome neverím. Možno mi potom spadne brada a budem si pripadať ako blbec, uvidíme.

Napsal Petrroll, 27.3.2009 18:24:48

2NICK: Souhlasim s tvým 2. odstavcem, zatim nic neukázali, ale to co ukázali prostě nasvědčuje stylu BF, Crysis (neříkám že nejsou reálný nebo tak)Z toho důvodu to podle mé nepude srovnat prostě jedno je to a druhý ono. Obě hry budou super a ani jend anebude lepší než druhá, budou totiž jiný. Sice podobný ale jiný.

PS:ArmA 2 bude nová možnost kamery z očí vojáka, zvuky od aut počínaje po stíhačky konče kompletně nový,možnost léčení raněných…

Napsal Nick (Anonymně), 27.3.2009 18:17:35 - IP:194.145.183.x

Tim samozrejme neshazuji armu. Fajn vikend ;-)

Napsal Nick (Anonymně), 27.3.2009 18:04:16 - IP:194.145.183.x

Armored_Sheep: pro pripad ze by nekdo rek ze to je nerealny – http://tinyurl.com/ce8evv . Dle myho mnohem vetsi vychytavky jsou prace s kamerou pri strileni. Nikoli staticka kamera a zbran divne cuka – tak jak v arma. Pocitam ze to v OFP-dr bude, nakonec je to dnesni standard. Proc o tom pisi? Tohle jsou male vychytavky dodavajici (zvuky, kamera, grafika…) boji tu spravnou stavu. A muzes to udelat sebevic hardocre, stejne to bude cool i pro mainstream. Nakonec nastupujiciho panaka nemam pred „oblicejem“ celou dobu – ty desitky hodin co to hraji. :-P Jinak s tebou souhlas. Neukazali zatim nic. Presto v nich duveru mam – grafika vs target rendery jejich predchozich her dopadli ve finale dobre, ze dokazi rozlisovat simulace vs real – to dokazali take. atd.. Proto nemam duvod neverit :-P Pamatuji si jak kazdy kdysi nadaval na Stalkera – Novej Stalker forever.. atd. Nakonec po letech vysel a ze dobrej ;-)

Napsal Petrroll, 27.3.2009 17:59:54

ArmA II má nový engine, to že to má stejnej název a jenom mění číslo neznamená že ho jenom kosmeticky příkrášlí, ten engin pilujou a hodně vylepšujou. Vypadá to pěkně, ale tyhle hry asi nepudou srovnat. Fyzika, pokud ji dobře využijou tak klidně, ale aby mi žrala procák jen kvuli přejetýmu autu to ne. Navíc tam fyzika ani nemusí bejt, mohl to bejt animace, script.

Napsal Nick (Anonymně), 27.3.2009 17:51:44 - IP:194.145.183.x

Spoock: Pro paradu fyzika neni nikdy. Mas diky tomu dynamicke bojiste – kusy baraku nejsou staticke a pokazde jsou jinde. Takticke moznosti se mohou menit. Jak bude zde tvorena? Nevim, to je fakt…

Do Virtual Rality enginu nevidim ;-) Pokud se podivas na modarske nastroje a zjistis jak jsou nektere veci tvoreny, pote chytnes do ruky jine enginy, zjistis ze nektere funkce tomu citelne chybi – nejen diky optimalizaci… Ano, kazdy dobry engine jde rozsirit. Diky nekterym vecem bys ovsem musel prekopavat jadro.

Ohledne holeho povrchu – ten je strasnej. Na druhe strane pocitam, ze tohle je screen z konzole.

Armored_Sheep: Zkus si precist prewiev – vyslo jich uz dost (z papirovych casaku – ps3mag, xbox360 pc gamer atd… Ty nevarili z vody). Krome nasedani a vysedani – podivej se na animace v Cryenginu – Crysis. :-D Pokud bude cele bojiste fungovat tak jak ma, tohle zrovna ozelim ;-)

Napsal Perun (Anonymně), 27.3.2009 17:51:41 - IP:83.240.1.x

Ou spoocku, taková moudrá slova … nezbývá než souhlasit. Na druhou stranu doufám, že se s tím codi ještě poperou, protože kdyby to vydali v přibližně takovémto stavu, tak by totálně zhanobili jméno „Operace Flashpoint“ (i když to nejspíš nikdy hrát nebudu).

Napsal Spoock, 27.3.2009 17:34:59

2 Nick: bohužel s tebou nesouhlasím, fyzika která je jen ve hře pro parádu je k ničemu, i když ten tank jak přejede ten vehikl je opravdu pěkné, ale toť vše Virtual Rality je výborný engine, nevím co proti němu někteří jedinci mají, zahazovat 10let prací na něm by byla krávovina, spíš by potřeboval jen popstrčit novými směry, toť vše?

Napsal Fero (Anonymně), 27.3.2009 17:20:43 - IP:88.146.6.x

Teda… tie screeny sa mi dáko nezdajú, majú výrazný šum a šialené osvetlenie. No ak je toto skutočný in-game vzhľad, tak si možem poznamenať že grafika u OFP:DR je strašná a zvedavo budem očakávať ako dopadne zbytok. Stále je šanca že bude tak skvelá hrateľnosť, že sa grafikou nikto zaoberať nebude.

Napsal Armored_Sheep (Anonymně), 27.3.2009 17:20:05 - IP:80.188.199.x

Co je na videu i v komentáři zatím podle mne jasně vidět je, že hra je ještě hodně nedodělaná. Krajina holá s minimem objektů a ve hře ukazují jen minimum jednotek. 6 panáků tam na sebe střílí na vzdálenost hodu kamenem. Stále ještě neukázali jediný ingame záběr jak jednotky nasedají, vysedají nebo, že by hráč mohl nějaké pozemní vozítko řídit.

Napsal Nick (Anonymně), 27.3.2009 16:53:45 - IP:194.145.183.x

Vypada to hur nez arma (dnes vyslo 12 novych screenu – http://www.flickr.com/…9306805@N08/ ). Tesim se ovsem na to trochu vice nez na A2. Snad to bude hratelnejsi. Nektere vychytavky ohledne atmosfery bojiste maji lepsi (ohen na bojisti, fyziku…) – take maji novejsi engine – jsem zvedav zda si po A2 poridi BIS novy engine… Realitu od toho neocekavam – realita je nudna. Hra ktera si hraje na realitu, to uz je neco jineho.

Napsal jirka.maso, 27.3.2009 16:19:32

Je to rozhodně lepší než to posledni „making of“ video. Připomíná mě to spíš World in Conflict, nebo tak něco…

Napsal Spoock, 27.3.2009 16:17:16

no demo si rozhodně stáhnu, teda pokud nebude mít příliš mnoho GB

Napsal felcarkiller, 27.3.2009 14:10:56

vsak uvidime v demu…

Napsal Fero (Anonymně), 27.3.2009 13:32:39 - IP:88.146.6.x

Fanatické chvály na BIS som tu nikde nevidel, ale to je asi vec uhlu pohľadu. Na novom videu CM je vidno že zamakali, farebná paleta je omnoho realistickejšia. Z videa sa nedá objektívne súdiť, ale v porovnaní s poslednými screenmi Arma2 mám pocit že farby a nasvietenie v OFP:DR je dokonca realite bližšie. Pravdu poznáme až to budeme mať doma.

Napsal felcarkiller, 27.3.2009 13:22:51

Vetolor: ne, jsou veci ktery se mi na arme2 libej, ale jsem pomerne uz dost alergickej na tu propagandu a az fanaticky peni chvaly na bis, ktery si ji po debucklu s armou1 vubec nezaslouzej, dokud nepredvedou s dvojkou opak… thats all

Napsal Rsa Viper, 27.3.2009 12:42:21

Vypadá to dobře :)

Napsal Fero (Anonymně), 27.3.2009 12:39:40 - IP:88.146.6.x

Deštrukčný systém majú naozaj urobený celkom pekne. Na tom tanku to dokonca vyzeralo na real-time fyziku, ako po výbuchu kĺzali tie odtrhnuté časti po povrchu. Ak to bude takto fungovať obecne a utiahne to sieť, to asi v tejto oblasti dostane BIS od CM nakladačku. Teda za predpokladu že v Arma2 to bude fungovať podobne ako v jedničke.

Napsal Vetolor (Anonymně), 27.3.2009 12:33:08 - IP:89.102.195.x

Nikoho při zemi nedržíš, seš cíleně proti

Napsal felcarkiller, 27.3.2009 12:24:53

aby jsi se nepo****, jenom se snazim ty nadrzence drzet pri zemi, kdyz strikaj nad kazdou veci, ktera v roce 2009 by mela bejt uz davno samozrejma…

Napsal Vetolor (Anonymně), 27.3.2009 12:22:57 - IP:89.102.195.x

U Army se o ty blbí komentáře staráš ty felcare!

Napsal felcarkiller, 27.3.2009 12:19:12

to jsem zas zvedavej, kolik tady zas bude trapnejch komentu jak to ma tohle a tamhleto jinak, blbe atp. ;)

me treba destrukce tanku prisla pomerne pekna ;) a jsem dost zvedavej na demo, ktery je ohlaseny pred vydanim samotny hry a to na vsech platformach… zaroven jsem dost zvedavej na to jak bude to demo vypadat na pc a na xboxu ;)