DayZ vyjde jako samostatná hra
Komentáře k článku
Tohle preview by vám nemělo ujít: http://www.eurogamer.cz/…-hra-preview
Co to je za bugy… Asi už jsem unavenej samá chyba…, Tak to teda asi znamená že tam dají ze všech svých produktů to nejlepší jestli to chápu dobře,tak to bude asi super engine doufám že teda i nějakej ten kod z Army 3 hlavně taky ten fyzikální.
Dík tak to znamená že se všech jejich produktů tam tam to nejlepší tak teda i z Army 3.No jsem zvědavej to bude teda multi engine…
@Petr
Cituji Rocketa:
“It will be using its own branch of the Real Virtuality engine incorporating the best elements of all products – that’s the awesome thing about the BIS flagship engine.”
Dobrý den nevíte na jakém enginu pojede samotná hra dayz? Docela jsem nad tím bádal a nejlepší by byl engine Arma 3 ,jaký je váš názor? Máte nějaké informace?
HonzysKISS na Steamu napsal:
Autor modu už začíná pracovat na samostatný verzi hry, která vydá Bohemia Interactive. Pro fanoušky oznámil několik novinek, která hra dostane.
- Víc budov, do kterých se bude moc vstoupit
- Hra dostane updatovanou mapu nazvanou Chernarus Plus
- Crafting s realným návodem vylepšování zbraní, zřejmě podobné jako plánuje The War Z, jde o vylepšování zaměřovači na zbrani, tlumiče, zásobníky
- Nové „Find at home“ Zbraně nabídnou boj na blízko a zahánět se bude moci různými objekty
- Hra dostane speciální verzi Arma enginu
- Upravování postav, například definování barvy
- Barvy pokožky a oblečení
- Upraveni budou zombíci a to hlavně uvnitř budov, kde budou rychlejší
Zárove? řekl, že při vypustění prvních verzí nemáme čekat podporu modu.
Ja by som naopak ten 3D editor velmi privital a som sklmany ze v plnej hre (aspon pri jej vydani) nebude. Vacsinu casu A2 travim prave v editore, kde nevytvaram misie, ale len rozne situacie alebo templaty zakladni atd. Jeho absenica sice nic nemeni na tom ze A3 je pre mna najocakavanejsou hrou, ale toto ma fakt mrzi.
Rozhodl jsem se DayZ zkusit, abych zjistil, kvůli čemu ten povyk a po dlouhodobém hledání serveru a vypínaní Arma ve správci úloh, kvůli častému „Nahrávání“, jsem se připojil a spawnul se na pláži, kde mě ihned nějaký pan Mindrák zastřelil Dragunovem. A od té doby už jenom ležím a ležím a ležím kamkoliv se připojím, časomíra nějak neubíhá, nefunguje jakýkoliv input, myš, klávesnice nic.
To Resistance: Arma komunita byla vždycky menšinová v porovnání s ostatními hrami podobného žánru. Prostě hrát ji je pro spoustu mainstreamových hráčů příliš náročné a frustrující. Dayz je v podstatě hrozně jednoduchá, a proto přitáhla spoustu hráčů. Nemusíš zdaleka umět ArmA ovládat a můžeš prostě hned hrát. Nejtěžší je tam dostat věci do batohu a z něj. :-) DayZ občas hraju a běhám po loukách a ani se neschovávám a zatím jsem ani jednou nezemřel, protože většina hráčů co přišla prostě v ArmA neumí střílet na víc jak 50m. Takže co je ArmA komunita a kolik hráčů DayZ odvede? Podle mě žádné, jen se vrátíme k normálu. A s tím souvisí i tvoje narážka na 3D editor? Kdo o něj stojí? Max. pár stovek lidí, kteří hrají ArmA v editoru a splněnou misí je pro ně článek na Armaholic a získání alespo? 3 komentářů a víc jak 100 downloadů. 3D editor je fajn a taky by se mi líbil, ale na kvalitu ani prodej ArmA nemá zásadní vliv, tudíž se opravdu nevyplatí do něj investovat – hlavně čas, o peníze podle mě až zas tak nejde.
Jestli se dá věřit BI developerům – Damu said: Of course Arma3 development is impacted by DayZ, but not so much to be worried. Rocket is the only person who leaves the team. I think he deserves to be released for his dream project. Of course we share some small resources (far far from fulltime), however in A3 project size and development times it's really nothing. This can change in future, well, I don't think it'll happen. A3 is going it's own way. And more we can gain from DayZ development even for Arma. Can't promise anything for DayZ. I can just say we won't go against each other. So, DayZ team is not recruiting people from A3 so far, just partly using some specialists. And vice versa.
Né, já chtěl spíš naznačit, že Arma už asi nebude vlajkovou lodí produktů BI. Popularita DayZ prudce roste a to znamená, že Arma komunita (menšina), bude nepatrná oproti DayZ.
To znělo, jakoby ty hry financovali z veřejného rozpočtu. Nezapome?me, že BI je komerční firma s cílem vydělávat peníze, takže reflektují určitou popularitu konkrétní věci a snaží se tedy logicky investovat tam.
Zajímavé, takže finance na vytvoření 3D editoru do A3 nejsou, ale na vývoj další hry ano.