Další ArmA patch bude pravděpodobně 1.11
Komentáře k článku
Jak může něco, co vytváří problémy, řešit problémy ? :-))
Ale no tak, budu se cervenat :D
uaaaaaaaa
náš mluvčí neni admix. Admix je naše řešení problémů :)
Jako koho? Ja zadnyho mluvciho neznam :)
a mají neurotického mluvčího :-))
Jo, to jsme my dementi, co si rikame „OFP komunita“, hrajeme si na strasny drsnaky a nemame radi BIS, protoze jsme pubertalni blbecci, co neumi ocenit krasne dilo (armu). S tim jdete do prdele :)
Aaron: zbytečná snaha něco obhájit. Tady jsou vesměs lidé z historie, tuším „komunita OFP“ si říkají. :-D :-)))
admix:
Oni sa preveze nechvalia tym co fixuju priebezne, ale niecim uplne inym.
Mozete na BIS nadavat kolko chcete, ale to s cim prisli je elegantne riesenie 2GB limitu.
Myslis bis? Jo, to jsou vometaci :)
Jsou to vometáci;)
Operation Flashpoint 2 odložen z podzimu na příští zimu a od ArmA za ním přeběhl do Codemasters producent Martin Klíma (předtím UFO/Altar/IDEA) :-)))
Tak proc to slavnostne oznamujou az ted, kdyz to potaji fixujou uz dva roky? :))
„vyborne, finalni arma neni na svete jeste ani dva roky a uz se opravujou memory alloc chyby!“
To co opravuje tento patch army nie je alloc chyba, ale sposob ako ‚ojebabrat‘ technicke limity 32bit virtualneho priestoru. Ked tvoja aplikacia ma 2GB (aj keby si mal 64bit OS s 300GB RAM), a z tychto 2GB ti este zozere ovladac na grafiku svoju cast + fragmentacia. Ide o celkom komplexny problem ktory bezne hry nemusia riesit, kedze ani zdaleka nedosahuju rozmerov Army (co sa pamatovych narokov tyka).
Pre mna, ako developera, predstavuje alloc chyba sprosty memory leak, ktory ide relativne jednoducho fixnut a verim tomu ze BI ich fixuju priebezne pocas celeho support procesu.
Nie prekopanie celeho alokacneho a spravovacieho subsytemu.
Ten spadl ze zvonice u sv.Jakuba
A co na to Jan Tlekač ?
Tunac: Každej ví, že nejlepší víno je pivo :-D
Dobře, dobře… Arma1 beru jako špatnej patch na
XBoxovou verzi :)
@Tunáč Znáš mě trochu, hraju porád ofp. Máš recht, jsem se upsal a nedomyslel jsem to moc. Oprava: Arma1 beru jako dobrej vtip a špatnej patch na ofp :)
No to teda .. radsi nic ;) Majkl: jo, je to spravne, klavesnici dostanes stejne :D
Acutres@ Cituji: „Arma1 beru jako patch na OFP“
Tos OFP urazil. Jako bys srovnával nejlepší francouzské víno s kyselým trojchlapákovým vínem.
admix: Pro novu verzi StarForce? :D Proč ne…
Doufám, že jsem to HOWGH napsal správně, abych nedostal od admixe přes klávesnici,… nebo klávesnicí?. :-)
A mě je to šumák. Já si klidně opatchuju betu další betou. Hlavně, že tam bude CTI, kvůli kterýmu dodnes hraju z 95% OFP. CTF a DM mě moc nebere a coop není s kým hrát, protože jsem asi jedinej, kdo má ArmA stabilní na mainstreem HW a nevadí mi, že plot nejde přelézt a že je to turistickej simulátor.Tak si budu hrát CTI proti AI a budu spokojenej. HOWGH P.S. Pořád klukům z BI fandím a věřím, že ArmAII bude než OFP2. Asi jsem úchyl – Tzv. BIofil. :-)
Ja bych je vypatchoval nekam do ruska
neodpustím si to: Bude zase patch na betapatch? :D
Hlavně že si vystačíte. :-)))
Downgrade patch ? :-D
Tak hlavně, že na to přišli teď a ne až po Arma2 třeba. Arma1 beru jako patch na OFP :)
ma to smysl jeste vubec sledovat? ;D
Popravdě mi už je to tak někde, naposledy jsem se těšil na patch 1.08 a od té doby se u ArmA už na nic netěším, snad až na její pokračování :(
Hlavne, ze „ofp bylo min stabilni nez arma“ :))))))))) To je fakt parta retardu
proč mě napadaj samá sprostá slova. Ale tak co. Alokace paměti je přece nepodstatná záležitost, že. A může jí řešit v patchy třeba 1.99.9999. Ach jo.
vyborne, finalni arma neni na svete jeste ani dva roky a uz se opravujou memory alloc chyby! Vskutku nepredstavitelna rychlost :)))))0