Komentáře - ČSLA 3 Phase 1 Patch 1.01

 

ČSLA 3 Phase 1 Patch 1.01

Vložil Celoush, 24.12.2008 11:12:53

Komentáře k článku

Vložit komentář
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Napsal felcarkiller, 11.2.2009 17:05:55

omfg, na tohle jsem opravdu cekal…

az nekdo po mesici a pul prijde s necim takhle revolucnim ;)

uz nemam silu to tu znova dokola vysvetlovat co a jak, takze si to bud najdi a nebo stfu & gtfo

Napsal Minatory, 11.2.2009 13:46:07

Neřekl bych že problém bude s kapacitou RAM, ale s 64bitovým systémem, který dokáže více jak 4GB RAM adresovat, ale neporadí si právě s Armou. Na 32bitovém systému rozjedeš Armu i kdybysi měl třeba 150 GB RAM, ale systém dokáže adresovat jen 4 GB.

Napsal Stealth (Anonymně), - IP:78.80.11.x

Jo jo Dominace je supr vcer jsme hrali je to lepsi nez evo aspon! Kez by uz CSLA vyslo kompletni takhle to ma plno chyb stale! Jo a slo by opravit v Evo aspon respown v MHQ nejde ho sebrat stale!

Napsal Stealth (Anonymně), - IP:78.80.11.x

Pekne pekne! Je smula ale ze nejake mis epotrebuji QG datac ten si ja nechci kupovat ale :-( Jinak AI jsou porad trosku nadlidske nic moc!

Napsal Čelo (Anonymně), - IP:78.102.181.x

Je na serveru.

Napsal Mike (Anonymně), - IP:213.192.60.x

Stealth souhlasím,AI jsou trošku mimo mísu :) ale jinak dobrej mod.Datáč koupíš za hubičku.

Napsal Stealth (Anonymně), - IP:78.80.11.x

O penize nejde ale kupovat neco jen kvuli tomu abych jsi zahral CSLA singl je docela blbe:-( Jinak Patch na Armu doporučuju.

Napsal Stealth (Anonymně), - IP:78.80.11.x

Skousel jsem ted Evolutiona po patchi a nic moc! Par aicek se mi resplo beze zbrani takze minus 30 bodu jsem si toho nevsim nez sem je sundal. a jejich strileni 1 ranou na dost velkou dalku me primo do kokosu je hruza a des! nereknu muze byt ale Ai ktere o me nevi kdyz se za nim ukazu ze zad me zastreli jeste nez se otoci.

Napsal Hurby (Anonymně), - IP:85.71.180.x

Bohužel, jediným bojovým vrtulníkem u nás byl Mi-24, a ten holt nemáme…

Napsal MAA (Anonymně), - IP:62.197.207.x

Co sa tyka QG, tak je to potrebne iba pre par misii, takze to nevidim az tak kriticky… Na AI sme upravovali hlavne ich spravanie vo formaciach (napriklad aby ich nedodrziavali na milimeter presne ako roboti) a pouzivanie kolesovych vehiklov a pistoli… na ich presnost sme nesahali… to je uz vecou ARMA :) Bez zbrani sa vacsinou AI ocitne, ked sa dostane do vody :(

Napsal Stealth (Anonymně), - IP:78.80.11.x

Ne to se mi stalo v Paraisu:-) Aicek jsem si vsiml ze jsou rozhazeni vsude dokonce radi chodej i do zakouti baraku nasel jsem necekane par:-) Nebylo by mozne za nasi stranu pridat nejakjou bojovou helikopteru krome tech mi 8 s FFAR?

Napsal MAA (Anonymně), - IP:62.197.207.x

Neskusali ste nahodou niekto „co@30 Domination! One Team – CSLA“ ?:

http://www.flashpoint1985.com/…konboard.cgi?…

Podla popisu, by to malo byt nieco ako EVO…

Napsal Čelo (Anonymně), - IP:78.102.181.x

Hodil jsem ji na server.

Napsal oTTas (Anonymně), - IP:85.132.240.x

Dominace, ta mi v ČSLA chyběla.

Napsal Faly (Anonymně), - IP:217.117.223.x

domination eng. = dominance cs.

Napsal Stealth (Anonymně), - IP:78.80.11.x

Díky za tvoje opravení Faldo:-) Zkoušel už někdo A.C.E. Mod? Je tam dost novinek a dobrejch např. mlha v lesích je supr atd. Jediné co mě odradilo od hraní tohoto modu bylo že se mi voják po 20 metrech asi zadýchal tak že sebou lehl na zem zatmívalo se mu před vočima a nehýbal se dobré 2 min! Tohle je trošku blbost:-)

Napsal Rsa Viper (Anonymně), - IP:89.103.214.x

Mají tam i ostrov Avignon co je u ČSLA modu pro OFP :)

Napsal Faly (Anonymně), - IP:193.179.101.x

Kdes ho našel?

Napsal Rsa Viper (Anonymně), - IP:89.103.214.x

http://www.acemod.net/…owthread.php?…

Jakerod
ACE Island Avignon
Napsal MAA (Anonymně), - IP:62.197.207.x

Mam par otazok na hracov MP:

  1. pouzivate pri hrani MP s CSLA nove features? (stavanie palebnych postaveni UK-59, stavanie vriec s pieskom, obvazy, vysadky zo zastavky z APC, …)
  2. mate nejake navrhy na upravy? (vyhodenie/upravy niektorych features, doplnenie new features, …atd)

Momentalne pracujeme na dalsich features, tak by sme radi vedeli, akym smerom sa mame uberat, aby bolo CSLA zaujimave aj pre hracov MP. Diky.

Napsal Rsa Viper (Anonymně), - IP:89.103.214.x

MAA: Mně by stačilo kdyby se to podobalo ČSLA v OFP se vším všudy :) (Propojit to třeba s CWRkem). Sice MP nehraju, ale chci říct, že mise v SP jsou horší než v OFP.

Napsal Faly (Anonymně), - IP:193.179.126.x

Nebo již máš jiné standardy. CWR ještě nevyšlo. Až vyjde, bude přirozeným prostředím pro ČSLA.

Napsal Rsa Viper (Anonymně), - IP:89.103.214.x

Faly: Já myslel třeba i s tou betou.

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:78.80.18.x

az mi nekdo poradi jak zprovoznit tu kretenskou armu na viste x64 s 6GB ram a 1GB grafikou, tak taky pridam nejaky poznatky…

Napsal Renee (Anonymně), - IP:86.49.63.x

Mam stejnej problem… ty pice musis odendat RAM :) tj 2GB RAM :D

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:78.80.18.x

jako mam natvrdo vyndat z kompu 2gb ram jo? wtf co to je za picovinu, to jsou chujove omfg… tak na to teda jako jebu…

a to to kurva do pice nemohli uz davno opravit???

Napsal Rsa Viper (Anonymně), - IP:89.103.214.x

5257 – Fixed: Game did not run on ATI cards in fullscreenmode on Vista x64 with large memory.

felcarkiller: To se tě asi netýká že ?

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:78.80.18.x

no jelikoz mi to nefrci ani s patchem 1.14 ani 1.15 beta tak asi ne … :-/

Napsal Rsa Viper (Anonymně), - IP:89.103.214.x

Vim že jsem asi detailista, ale u Tatrovky 815 když se podíváte 3. pohledem nebo z venku na kabinu tak je interiér kabiny celý bílý :) a světla nesvítí

Napsal Renee (Anonymně), - IP:86.49.63.x

Felcare pomuze ti natvrdo vyndat tu ramku.. je to picovina ale je to tak me to taky nasralo az sem se nato vys… uplne! Sry za slovnik ale tenhle bug neprekousnu a je to blbost.. aby hra bezela lepe na mene silnem stroji.

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.84.x

no me ted pomohlo to nechat bezet ve wokne … to fakt jako jebat, to je snad jeste horsi jak vyndat ramku… ty vole jeste ze jsem si to nekoupil rval bych si chlupy z pera… ;D

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.84.x

na armu ramku vyndat, na gta4 zase zandat… fakt lol

Napsal spoock (Anonymně), - IP:195.39.100.x

tak snad takové jedince vyslyší a do posledního patche tu podporu takových karet přidají

Napsal vetolor (Anonymně), - IP:89.102.199.x

Ty felcarkillere ty si sem dlou ho nepsal co?! A zas z tebe lezou jen nadávky tak se na to… a dej pokoj!!!!!

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.84.x

aha tak promin, je to fakt supr dobre vymakany, proste jenom musi clovek bud hrat ve vokne a nebo si vyndat ramku…

btw: tak tobe to je treba jedno, ale me to teda pekne nasralo, tejden delam s kompem psi kusy (co se tyce softwaru) aby to jelo a pak je reseni takovy, ze si mam vyndat 2gb ram… asi ti to prijde normalni… asi starnu…

Napsal Vetolor (Anonymně), - IP:89.102.199.x

Ty hele já mám koupenej originál do nedávna sem to hrál na sestavě která podle toho cotady od různech lidí čtu měla fungovat hobně špatně a vono ne, jelo to uplně v pohodě, jasně že když jediná rada co ti přijde je o vydání části ramky tak to nepotěší to chápu ale tys tady vždycky jen nad tou hrou držkoval a jestli ne vždy tak sapo? většinou.tak to nech bejt počkej na dvojku a kup si originál. S opozdravem nového roku já

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.84.x

ty hele, kdyz neco stoji za to koupit, tak to koupim…

a muj problem neni ten ze bych mel komp na armu slabej, spis naopak a to je prave ten problem v BIS asi nepocitali s tim ze nekdo bude mit casem i lepsi hw, nebo nepocitali s tim ze se to bude hrat tak dlouho ;D

dokonce jsem i nekde na oficialnim foru cet, ze uz v nejakym patchi je vyresenej tenhle problem pro lidi co maj 4gb ram… ale kdyz ma nekdo 6gb ram tak asi musi pockat jeste pul roku na dalsi patch…

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.84.x

takhle to hrat fakt nehodlam → http://war.epj.cz/arma3.png

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.84.x

btw: kdyz vidim jaky samozrejmosti jim delaj problemy, tak to rozhodne neudelam to, ze bych hned jak vyjde arma2 si ji bezhlave koupil ;D

Napsal prysk (Anonymně), - IP:62.77.79.x

:))…to je jako by jsi napsal,že když pojede lama v Ferrari a třeba Kimi v M3, tak lama automaticky vyhraje…napiš co máš aspo? za sestavu,když tu píšeš jak máš super komp.Pokud super,tak to asi nebude v Armě.

Napsal prysk (Anonymně), - IP:62.77.79.x

aha..koukám na screen a asi rozumim…vše nové a nejdražší + visty :))

Napsal prysk (Anonymně), - IP:62.77.79.x

a pokud chceš poradit,tak sis neměl kupovat visty na hraní her.Ten system je a ještě nějakou dobu bude děravej stejně jako byly XP…Dále bych poradil si nekupovat to nejnovější a drahý…Já si koupil taky super sestavu s 3870X2 ve svý době za 11K a armu sem na lance nemohl hrát,protože nebyly ještě pořádný ovladače a každý jádro si jelo jak chtělo a Arma se kousala…takže jsem jí prodal, koupil jiný ramky a 88GT,přetočil na 88GTX a Arma mi běhá nádherně…chece si to trochu pohrát s celym pc…je to jako auto, nebo člověk…že si koupíš super drahej komp, neznamená že pojedeš vše plynule a na HIGH…tot můj názor a vlasní skušenost, takže hlavně neřvi…jen ti píšu, že Armou to rozhodně neni.. !!

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.84.x

prysku… placas nesmysly…

nemam nic nejnovejsiho ani drahyho, tak klid, jestli ti ramky prijdou drahy, tak to na tebe uz asi dosla krize…

a co se tyce vist s tema zatim nemam jedinej problem, presel jsem na ne asi pred dvema mesicema a pres prvotni problemy, ktery byly spis o tom ze jsem nevedel jak neco udelat, nez ze by to neslo, vsechno slo jak po masle…

dalsi vec, tady bych jako dervou spis oznacil armu… s zadnou jinou hrou (at uz novejsi, tak starsi) jsem zatim nemel sebemensi problem…

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.84.x

btw: koupit si dvoucipovou grafiku v dobe kdy s tim nikdo nemel zkusenosti, to je sry, tvoje blbost…

Napsal prysk (Anonymně), - IP:62.77.79.x

hm, takže sestavu stejně nenapíšeš?…kdyžtak si to přečti ještě jednou,nikde sem nepsal nic o ceně ramek,psal jsem , že jsem vyměnil grafiku a ramky, jelikož jsem s nima nebyl spokojen,protože nešli přetočit a měli CL5…nic o ceně tu nepadlo…Nevim co myslíš těma nesmyslama…ale Armu např. na lance rozjely všichni na šunkách na kterejch jedou převážně OFP..samo že ne na plný......samo krom Admixe :)

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.84.x

s tema ramkama mluvim o sobe, ty stojej proste tedka takovou tuzku, ze mam proste 6 GB ja nevim co je na tom tak moc luxusniho a top, ze mam podle tebe to nejnovejsi a nejdrazsi lol

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.84.x

jeste dodam, tim ze budou vsichni pri zdi a drzet hubu, tim se nic nezmeni…

taky muj nazor a vlastni zkusenost…

Napsal Renee (Anonymně), - IP:86.49.63.x

Prosimte prysku… Visty jsou herni system a kdo rika ze ne tak nato proste nema kompa.. ze ty sis koupil prototip 3870×2 je tovje vec. OFP na moji sestave slape krasne az je to k neuvereni.. pokracovani OFP nejde? je toto normalni? ze 7let stara hra slape a arma ne! Btw Q6600 3,6 + 4870 1GB imho neni zadny delo (ferrari).

Napsal prysk (Anonymně), - IP:62.77.79.x

nevim v jakym kontextu píšeš o zdi a mlčení…a myslíš, že by jsi mohl konečně napsat tu sestavu?… Třeba bych ti poradil… :) @dvoučipová grafika.: nemám třeba takové prostředky,abych si kupoval každej rok new pc…tak sem si prostě koupil to na co sem měl a co bylo high ve všech možnejch recenzí…,takže proto.No jo,někdo si ty věci musí holt koupit mezi prvníma,aby bylo podle čeho pak porovnávat… Stejně jako někdo zvolil visty a dělá tak nevědomky betatestera jim…

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:88.100.140.x

proc mam q9550, ale grafika sedi…

kazdopadne to neni zadna zhava novinky, core procesory jsou na trhu pomerne dlouho…

navic muj problem neni ani grafikou, ani procesorem, ale tim ze mam vic jak 4GB ram a proto jsem ti tu ani nepsal moji sestavu, protoze ta v tom nehraje roli…

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:88.100.140.x

omg, visty byly v dobe vydani dost na hovno, to nepopiram, ale ted jsou proste v pohode, jak jsem psal presel jsem na ne asi pred mesicem, nebo dvema s tim ze je vyzkousim, no a uz jsem u nich zustal, nemam s nima jedinej problem…

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:88.100.140.x

by me zajimalo jak mi chces poradit ;)

hrat v okne a nebo vyndat 2GB ram? :D to podle me neni reseni…

Napsal Renee (Anonymně), - IP:86.49.63.x

Ne vyndat 2GB ale hras s 2GB :D Takze ja zvolil vsechny hry oproti jedny ARME

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:88.100.140.x

presne tak, kdyz vsechno ostatni funguje a jenom jedna hra dela hovadiny, tak to proste neprekousnu s tim, ze je chyba v HW, to je proste blbost… chyba je jednoznacne v arme…

a delat ustupky kvuli arme ve smyslu vymenit pulku hw, jenom aby arma sla, na to jsem vazne starej…

moc nepobiram, proc spousta lidi tyhle zasadni veci porad omlouvaj, ze tohleto, protoze tamhleto a ze to tenkrat bla bla bla, … bullshit!

Napsal prysk (Anonymně), - IP:62.77.79.x

@renee: promin ten výraz, ale napsat že visty sou „herní system“ může jen mongol, nebo hw lama.. :)) OFP ti šlape skvěle?..to ale každýmu v dnešní době víš!! "OFP nejde? je toto normalni? ze 7let stara hra slape a arma ne! "..co to je za větu???

Napsal Renee (Anonymně), - IP:86.49.63.x

nevytrhavej z kontextu a cti to cely „pokracovani OFP nejde? je toto normalni?“ Podlo toho co jsme cetl HW lama ses ty.. Jako mas jinou moznost na hry nez Visty? XP ti nedovoli tolik ram.. XP nepodporujou DX10.. Nove hry slapou lepe na Viste.. Jeste mi rekni ze Visty jsou kancelarskej system :)

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.84.x

tbh, visty x64 mam hlavne kvuli tomu ze muzu vyuzit vic RAMky, dx10 zas tak imba nejsou, aby kvuli tomu prechazel na visty…

u me to probehlo asi tak, ze jsem mel chut vyzkouset visty, kvuli nim jsem potreboval zvetsit ram, pac 2gb bylo malo, no a jelikoz ceny byly dost dole, tak jsem rovnou prikoupil 4gb ram…

Napsal prysk (Anonymně), - IP:62.77.79.x

1.štastnej a veselej novej rok všem.. @felc.:já Ti rozumim,jen se snažim zjistit proč Ti arma „nejde“ řekni mi teda,co ti konkretně na Armě nejde?! kouše se ti?,nespustíš jí?..pokud všem ostatnim de,tak to asi nebude hrou ne? @Renne: a co nejde na armě tobě?..konkrét­ně.....protože pokude nejde Vám dvoum, tak je asi problem v pc ne?… Ale spíš se Vám arma nelíbí a na tom neni nic špatnýho,,…jen se furt nemůžu dopracovat,co Vám na tý armě nejde !!!!!! Renne,právě že z „kontextu“ vytrhávám,protože chci vědět, co myslíš tim že nejde !!!

  1. Jinou možnost na hry máš XP…
  2. Na co prosim tě potřebuješ Ty víc ram??
  3. DX 10 mě vůbec netrápí až bude doba kdy s DX 9 budu v p**.tak možná, zatim mi na OFP stačí.

4.chacháá, microsoft přišel na to, že ho asi živí hráči viď?, tak si řek, že udělá herní system a pojmenuje ho visty ?? Visty stejně jako XP jsou kancelářskej system!!, žádnej herni system neexistuje.To že podporujou hry je samozřejmostí, stejně jako podporujou všechny možný multimedia.

Napsal Faly (Anonymně), - IP:193.179.101.x

Včera jsem Ti chtěl odpovědět, však udržel jazyk na uzdě a mlčel.

  1. Felčar tu již napsal, co mu ArmA na Vista se 6GB RAM dělá a čím je to způsobeno. Netřeba pátrati dále.
  2. Vytrháváš z kontextu a překrucuješ výroky druhých. Pokud nemáš dostatečnou mozkovou kapacitu, bys chápal, co bylo napsáno, nezapojuj se do diskusí.
  3. Každý má právo zakoupiti sobě tolik RAM, kolik uzná za vhodné. Chystám se postaviti sobě nový ščot a uvažuji o AMD s 2×4GB či Intel s 3×2GB. V součtu za celý stroj se jedná o směšnou položku.
  4. Než něco napíšeš, dohledej si dostatek věrohodných podkladů.
Napsal jirka.maso (Anonymně), - IP:89.103.220.x

sračky sračky sračky

PF 2009 ;)

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.84.x

2prysk:

  1. precti si co napsal faly
  2. pokud nechapes, zopakuj bod jedna
Napsal admix (Anonymně), - IP:89.102.120.x

prysk: na kompu armu rozjedu i kdyz jede na kokot a na notasu to rozjet fakt nejde ;) Jinak bych doporucil felcaruv postup

Napsal Atreid (Anonymně), - IP:213.210.165.x

čus, jen tak ze zvědavosti bych felčare tu jednu nebo i dvě ramky klidně vytáhl – moc dobře víš že odebrat bočnici sáhnout dovnitř a vyndat jednu (bo dvě) ramky nezabere více jak 30 sec (s nandáním pak zpět 1 min).

Už JEN pro to, abych si fakt ověřil, jestli mi to pak pojede (což znamená 100% fakt, že to je tím).

Nevyzkoušená možnost = domněnka (btw pokud si to již zkusil a já to zde v textu přehlédl, tak sry)

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.84.x

v tom pripade armorova domenka ;)

nestoji mi to nejak ani za to, abych vyndaval ramku, to tu armu radsi smazu, ale jestli to potrebujes vedet (kvuli nejakym pripadnymu svymu upgradu) tak to treba udelam, ale jinak na to picham ;) protoze pro me to neni reseni …

Napsal Atreid (Anonymně), - IP:213.210.165.x

mě je to fuk, upgrade dělat nebudu, jen mne to prostě zajímalo. Já osobně bych prostě něco netvrdil aniž bych to nevyzkoušel. Zvášť když je no náročné asi tak jako se jít vychcat.

Pokud by to se 2gb ram (nebo 4gb ram) šlo, pak bych se tu smál tvůrcům i všem dalším co to je za hovadinu, ale jinak bych se zdržoval dalších komentářů – spálit se může každý, a ona chybka, která se může zdát banální (ikdyž v tvém případě ti rozumím) může nabrat jiné obrátky.

Představ si že by ti to nešlo ani se 2gb ram a co pak kde by pak byla chyba ? – Asi sice opět v Armě, když jiné hry jdou, ale tím že máš moc ramky by to najednou nebylo… no nic

Napsal spoock (Anonymně), - IP:195.39.100.x

nejlepší řešení bude to ošéfovat v dalším patchi

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.84.x

"Problem with fail to load with Vista64 and 6GB RAM.

If I use msconfig down to 3GB it works fine."

me tohle pripada celkem dost podobny…

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.84.x

akorat s tim ze tedka s tim beta patchem se zda ze se limit zvysil na 4gb a pres nej zas nejede vlak…

Napsal Rsa Viper (Anonymně), - IP:89.103.214.x

felcarkiller: Kvůli jedný hře tolik problémů – nezávidim ti ;)

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.84.x

prave na to prcam, a nebudu se tu s tim dal nejak mrcasit, abych tady delal nejaky onanie s pametma, staci mi ze to nekdo uz vyzkousel a zjistil to… beztak armu jsem chtel zkusit kdyz jsem mel volno a nebylo do ceho pichnout, neslo to bez problemu, tak co bych se s tim crcal…

Napsal Renee (Anonymně), - IP:94.112.8.x

Ja to zkousel kdyz ty RAM vyndas tak ta ARMA slape… Nejlepe si zahraje ARMU na nVidii.. verne spolu :D

Napsal spoock (Anonymně), - IP:195.39.100.x

2 Renee: spíš Nvidia nemá tolik s hrama problémy jako ATI, nic proti ní, bohužel vždy se musí vydat se spožděním nějaké extra ovaldače, atd.

Napsal Renee (Anonymně), - IP:94.112.8.x

To byla narazka na to jak nechutnej ma nVidie marketing… kdybych podplatil pulku policajtu tak mi daj taky echo kd ejsou radary… ale nic to je uz OT :D

Napsal spoock (Anonymně), - IP:195.39.100.x

2 Renee: je to pravda na půl, ATI měla horší ovladače od nepaměti, navíc jsem měl taky kdysi ATI

Napsal Faly (Anonymně), - IP:193.179.101.x

Že se nám ta debata o ČSLA 1.01 pěkně rozběhla, co?

Napsal Rsa Viper (Anonymně), - IP:89.103.214.x

Je nějaká šance využití Mod Launcheru od EMSIho u OFP ?

Napsal Faly (Anonymně), - IP:193.179.101.x

Je nějaká šance očekávat, že budeš aspo? trochu samostatný a vyzkoušíš to?

Napsal prysk (Anonymně), - IP:62.77.79.x

@Faly 1.Sorry, první post v tomto threadu od Felcarkillera je tento:felcarkiller 30.12.2008 10:50:42 78.80.18.x az mi nekdo poradi jak zprovoznit tu kretenskou armu na viste x64 s 6GB ram a 1GB grafikou, tak taky pridam nejaky poznatky… ,a ani v dalších postech sem nic o tom, co že mu to dělá nenašel..pokud to nevidim,tak sorry. 2.Nevim jakou máš Ty mozkovou kapacitu,ale co sem napsal je plně chápatelné a k věci,pokud nevíš, co se řeší tak radši nepiš nic ty,jde mi tu o to, dostat se k řešení problému,proč a jak mu „nejde arma“.. 3.Nikomu neřikám, kolik a jakou ramku si koupit…a už vůbec nikoho nezajímá, co si chceš koupit ty…i když píšeš o AMD,tak seš asi dobrej v HW :)) 4.Co konkrétně tim myslíš? Takže když to schrnu, tak tvoje body 2,3 a 4 sou uplně mimo diskuzi a k hovnu…

Napsal Čelo (Anonymně), - IP:85.207.122.x

prysku a jinak všechno ok? „Takže když to schrnu, tak tvoje body 2,3 a 4 sou uplně mimo diskuzi a k hovnu…“ – to pravděpodobně mluvíš o tvých příspěvcích. Falyho reakce je naprosto adekvátní. felčara naprosto chápu a nedividím se mu. Jakékoliv narážky na systém či sestavu nejsou podle na místě. To, že ArmA má vadit více RAMky mi přijde opravdu podivné.

Napsal Acutres (Anonymně), - IP:89.185.243.x

Ty ramky bych řešil raději na BI fórech, jestli to už někdo neudělal.

Napsal Čelo (Anonymně), - IP:85.207.122.x

felčar to tam napsal. Odpovědi zatím na úrovni pryskových :)

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.84.x

jojo, jediny kde jsem se aspon neco docet byla ENG sekce, kde tam radili snizit ram, coz mozna pro vas je reseni, ale ja si radsi zahraju jinou hru i kdyz jsem CSLA chtel zkusit… v CZ sekci, jsem se docet akorat takovy chytry odpovedi jako „mam tuhle a tuhle sestavu, tenhle system a chodi mi to“ (az na to ze ty ramky ta ma jenom 4gb a grafiku ma 512mb)

no a potom jeste nejakej jinej chytrak, ze prej tomu nerozumim a ze to je pak tezky…

ja se tam ptal na reseni, kdybych tomu rozumel tak delam v BIS patche a neptal se tam co s tim mam delat…

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.84.x

2prysk: tady jsem uz do podrobna problem nerozvadel, tady jsem si jenom postezoval, ze se mi rady (tam kde bych ji ocekaval) nedostalo…

az pak z armora pres icq jsem dostal, ze to je proste tim ze mam 6gb ram… a ze to mam poustet ve wokne a nebo si vyndat jeden modul…

Napsal Armored_Sheep (Anonymně), - IP:94.112.223.x

Na anglických forech BI se také dočteš že si můžeš udělat dual boot a nastavit tak jednou Visty aby se pustili jen s omezenou RAM (třeba jen 4G)

Napsal Stealth (Anonymně), - IP:78.80.11.x

A proč Armě vaděj více jak 4 Gb Ram? Co to je za věc?

Napsal GhostX (Anonymně), - IP:62.24.66.x

inu co dodat … LOL

na soucasnych strojich to na full detail „nejde“ a na budoucich to taky nepude, pac ty novy uz zase budou moc dobry

ja se chechtam jak malej

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.84.x

;D mrcasit se jeste s dual bootem ;D to si fakt radsi dam jeste jednou GTA4

Napsal spoock (Anonymně), - IP:195.39.100.x

než dual boot, tak si pohrajte s patchem ;)

Napsal Acutres (Anonymně), - IP:89.185.243.x

lol dualboot. Na to je opravdu patch. To řekněte rovnou, že mi to spojeni neumite navazat:D

Napsal Stealth (Anonymně), - IP:78.80.11.x

Acutek má narozky popřejte mu :-))))))))

Napsal eVisual (Anonymně), - IP:85.207.112.x

Tak nevím, na krabici mezi platformama není Vista uvedená :-) To, že to jede na některých Vistách, respektive konfiguracích je možno brát jako plus. Takových her co na Vistách nejedou je vícero, i od tesaře Microsoftu, hlavně těch co se začali vyvíjet v době kdy o vistách ještě moc informací nebylo.

Auta jsou taky spíš na silnici než na koleje.

Napsal eVisual (Anonymně), - IP:85.207.112.x

Ještě jedna připomínka, 32 bit aplikaci na 64 bit OS. Nic moc standardního, kort když na to každej kouká jinak. (BIS + MS) Taková malá loterie. Chodí, nechodí :-D

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.84.x

jasny no, vsak jo… hw neodpovida doporuceny konfiguraci tudiz co vubec chci…

Napsal admix (Anonymně), - IP:193.109.182.x

Ty vole, dualboot. Armore kua, takovyhle veci sem snad radsi ani nepis, doporucit nekomu jako opravu chyby v aplikaci nastaveni dualbootu k oriznuti ramky, to je blbej vtip a ne rada :(

Napsal Čelo (Anonymně), - IP:85.207.122.x

Ale admixi klídek. Zase tak moc se nestalo a není důvod proč by to sem nemohl napsat. Nebo se to nějak dotklo tvého pubertálního vývoje? :) Je to jen provizorní řešení (asi jako hraní v okně). Sice je to řešení na kokot, ale je.

Napsal Faly (Anonymně), - IP:193.179.126.x

Náš systém není, bohužel, schopen pracovat s částkami, která mají vlevo od desetinné čárky více než 10 číslic. Stejně nikdo s takovými čísly nepracuje. A kdo jo, ať si je rozdělí na příslušný počet částek 9 999 999 999­,99. Oracle, začátek 90. let 20. století.

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:78.80.18.x

ja uz z toho vazne chciju, ted mi tam nejakej borec poradil at si nainstaluju patch 1.15 … zomg, kdyby aspon umel cist ;)

nic, jebejte na to jako ja na armu… pro me to je uz hotova vec…

Napsal Bohosu (Anonymně), - IP:77.78.71.x

Když si vzpomenu na ZX Spectrum.......... tam se takovýhle problémy nestávaly… :D

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:78.80.18.x

to ne no, tam se ti tak leda stalo, ze se ti to po tech dvaceti minutach nenaloadovalo a musel jsi to dat loadovat znova…

Napsal admix (Anonymně), - IP:193.109.182.x

Celo, ani nevis jak :) Pokud tim armor ohrozil muj pubertalni vyvoj, budu ho zalovat

Napsal prysk (Anonymně), - IP:89.176.2.x

@Čelo: 1.Zajímalo mě proč jim to nejde!To bylo první proč sem psal..jelikož v tomhle threadu o tom nepíše ani čárku. Ano jeho body 2,3,4 jsou k hovnu..pokud si to přečteš znova,a použiješ...... nijak se netýkaj tematu. 2.Bod 2. si bere do huby akorát mě a opisuje po Renem,že vytrhávám z kontextu.(\„herní system\“)..ano napsat že vista je herní system jsem musel vyzdvyhnout. 3.Bod 3. napsal něco o ramkách…a vyznělo to, jako kdybych já před tim psal něco ve smyslu \„todle si kup a todle ne za ttolik a tolik\“..asi reakce na mou otázku na co potřebuje tolik ramky!!..(pro méně bystré myšleno využitím..rendering videa,dělání hudby atd.) 4.Bod 4. si můžete přebrat jak chcete…myslel tím snad,že sem si měl taky koupit Visty a armu, která na ně nebyla dělaná a pak prskat?..nebo že prostě s XP by jsi měl pokoj… Takže co píšeš ty Čelo..Falyho reakce je neadekvátní a mimo téma..a pokud ho uplně chápeš a nedivíš se mu, tak si na tom asi o znalostech MS bídně.Tim přecházim na další tvou větu..že narážky na system nejsou na místě.Podle mě každej kdo se trochu zajímá o system tak mu docvakne,že když vydaly Visty, tak jako s XP na začátku to bude podobné…tudíš dlouhá doba do dokonalosti systemu.To za 1. Tudíš je pak logické,že některé nové hry, které jsou už nějakou dobu ve vývoji nebudou \„asi\“ moc dobře spolupracovat. A když ani ne rok na to vyjde prohlášení o novejch \„oknech\“,tak logicky s nima nebude něco v pořádku.Jenže pokud zagooglíš, dozvíš se, že se to vědělo hned po jejich vydání..jenže to něco stálo a někde se to musí vrátit že, tak proč je nenechat…To za 2. A dostáváme se k poslední větě…Kde píšeš, že Armě má vadit více ramky a je to divné-ano zde máš pravdu,je to kravina..ale zase bych neřekl,že za to může hra vydaná pro jinej system…Takže to že vám nejde je prostě v tom že jezdíš s autem po kolejích.(jak zde někdo napsal..sry ale musel sem to vytrhnou z kontextu) Peace all…

Napsal admix (Anonymně), - IP:193.109.182.x

100th !

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.84.x

prysku uz drz pysk ;)

me jako nejvic totiz udivuje, ze o tom problemu vedeli a opravili ho, ale jenom do ty miry, ze ti co meli 4gb ram uz ted nemuseji omezovat ram na 3gb, ale my co mame vic jak 4gb ted musime omezovat na 4gb ram… tzn. ta absurdita, ze kdyz uz to nejakym zpusobem opravili, tak to meli opravit poradne a ne jenom posunout hranici o jedno giga…

btw: po jak dlouhy dobe od vydani XP jsi na ne presel? pocitam ze jsi si taky tak minimalne rok pockal… no asi jako ja ted s vistama a zadny problemy s nima nemam, spis naopak…

Napsal prysk (Anonymně), - IP:62.77.79.x

jj absurdní to je souhlasim… O přechodu si napamatuju..vim že jsem měl 98ky. Jen tvrdim, že vista neni herní system a že na hry obecně je lepší zatim XP…konec diskuze..

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:78.80.18.x

leda tak na vykopavky ;D