Neni to ceske, vim. Ale je to eurogamer. http://www.eurogamer.net/…ma-ii-review

No nevim, ja bych v tom ocelovym blembáku nešel ani ke stolu :-) Tak nepohodlnou věc, brrr.

Ale pro ty, jenž to musej mít – v army shopech se dá sehnat podobná (mnohdy i v lepsšim stavu) za cenu kolem 20 – 50,–.

Například v armáči u Bohemky (u stadionu v Dolíčku, v Praze) jich eště před měsícem měli asi 50 za cca 40,–/kus :) A znak, případně další obrázky už si tam importujete nějak samy :)

Napsal stick-death, 17.6.2009 11:22:13

super:) kdyz mi to nedojde v patek tak v pondeli svet se nezbori:P skoda ze uz jim dosly ty helmy, bych v tom paril jak dabel:D

Napsal Celoush, 17.6.2009 10:42:04

na xzone.cz psal Schovanec: „Je pravda, ze dneska hra jeste nebude, ale vypada to na zitra. Dneska vecer by to mohli mit zkompletovane a zitra dopoledne distribuovat. Kazdopadne zadne 26–30.6. jak nize uvadeji neni pravda. Vydani je uz jen otazkou 1–2 dnu.“

Napsal stick-death, 17.6.2009 10:06:17

Tak co sem koukal na par e-shopu tak to vypada ze se vydani v cz posouva na 30.6. jak necekane :D Este uvidim jak to dopadne na xzone, ale spis to taky nedopadne.

Napsal Gobi (Anonymně), 17.6.2009 10:05:29 - IP:89.111.97.x

Priznam se, ze mam pocit, ze nekteri recenzenti ArmA II nedohrali. Mnoho autoru pise hlavne i misi Manhattan, ale malo z nich se zminuje o dalsich misich kampane, ktere jedou ve stylu multiplayeroveho modu Warfare. Je to dost zasadni vec a drasticka zmena konceptu kampane, cekal bych ze to bude vice rozebirano. Ale je to pouze muj pocit.

Napsal Sharp, 16.6.2009 16:10:37

Já si myslim že A2 se oproti A1 opravdu strašně zlepšila.. A1 sem dělal betatest a vim kolik chyb i nahlášených se nestihlo opravit.. i kolik jich zhruba stále obsahuje A2, ale jde více méně o kosmetiku.. Herní systém se rozhodně nezhoršil ba na něm se asi pracovalo nejvíc.. AI umí zavařit už i hráčum (samozřejmě má i své slabé stránky), ale každopádně oživuje pocity z boje.. Technika je poupravená, fyzika trochu blíže k realitě (ač to rozhodně neni fyzickej simulátor).. Celkově si myslim že za nákup to stojí už jen kvůli MP a novym možnostem a naprosto úžasný mapě. Patchů se určitě dočkáme dost, protože nápadů co se nestihlo a na který bude víc času je moc + oprava chyb..

Napsal Hlupec (Anonymně), 14.6.2009 18:24:24 - IP:193.86.151.x

A nejhorší jsou trpaslici :)

Napsal felcarkiller, 14.6.2009 02:00:05

2Marson: mozna to chapu, ale rikam ti svoje zkusenosti z hrani hry kterou ty jsi nehral…

ja uz davno nejsem malej vena, co sezere kazdou vymluvu…

Napsal jirka.maso, 14.6.2009 01:04:14

přesně jako já ;)

Napsal Spoock, 14.6.2009 00:50:37

3 dna konečně začnu hrát kampa? a pořádně vychutnám MP :D

Napsal jirka.maso, 14.6.2009 00:32:40

Tři dny… tři dny… :)

Napsal Marson (Anonymně), 13.6.2009 23:00:40 - IP:62.77.119.x

Ghost: Snazil jsem se jen rict svuj nazor a sve pocity , ne nikoho presvedcovat. Tva snaha je zduraznit moji spatnou cestinu a mozna i vyjadrovani a v tom ti neodporuju… felcar: I ty jiste vis jak to myslim s tim kompromisem mezi velkou rozlohou a komlexnosti vs narokama na system.

Napsal felcarkiller, 13.6.2009 16:36:33

marsone kdyz uz mluvis o nejaky precizni hre, tak mi rekni aspon o jaky mluvis, pac arma2 precizni fakt neni…

FYI nemluvim o nejakejch vyctenejch rozumech nekde z webu, ale z vlastnich zkusenosti…

Napsal GhostX (Anonymně), 13.6.2009 16:02:21 - IP:62.24.77.x

marsone, marsone, ty musiš mít složitej život. Hrozně se mi líbilo tvoje „Nejdriv kup a pak muzes neco psat a otravovat me.“ Zamysli se nad tím. Přesně tohle jsem ti totiž napsal, TY vědátore. Já to tvoje parafrázované auto mám a jezdí mi v pohodě. Opravdu raději nepiš, nebo ti budu odhadovat ještě mí? než 14 roků a ty stylisticky zprzněné příspěvky pošlu tvé češtinářce. fakt perly … konstruktivně hodnotit dojmy; víra v to, že arma2 bude napl?ovat zamýšlený potenciál; vlastně se tu stále dokola polemizuje … to je hustá káva

Napsal Marson (Anonymně), 13.6.2009 13:39:24 - IP:62.77.119.x

Vse co se tu pise se musi jen souhlasit.ARMA 2 ma vskutku ohromny potencial a jednou bude i naplnen a bude to nadhera ktera jiz dnes nema konkurenci. OFP2 DR bude mozna dustojnou konkurenci ale uz to ze je z dalneho vychodu me trochu ubira zajmu. Kazdy rozumny vi ze nemuze fungovat vse uplne bezchybne a precizne protoze by to vyzadovalo tolik vykonu ktery zatim proste neni pro nas dostupny. Vlastne se tu stale dokola polemizuje o tom kompromisu narocnost vs precizni hra. Me se jedna spis o ty veci ktere nejsou narocna na vykon ale jen spatne zvladnute nebo spis opomenute. Najsem ani odpurcem hry ani srdecnym zastancem. Proste jen konstruktivne hodnotim DOJMY ostatnich a pridavam ze je to jen muj nazor. Verim ze A2 bude po naplneni jejiho zamysleneho potencialu jednickou na svete.

Napsal Fero (Anonymně), 13.6.2009 13:15:21 - IP:88.146.6.x

Ja som SP hráč a na Arme ma neskutočne baví aj hrať si v editore. Ako SP hráč by som mal byť asi prvý kto bude nadávať že fyzika je v Arme2 zjednodušená. Lenže viem že hra je predovšetkým pre MP hráčov a po sieti by dynamická fyzika nemohla fungovať. Zatiaľ Arma2 nemám, ale z videí mám dojem že na chovaní vozidiel a fyzike kus zapracovali. Už tam nie je ten syndróm papierových krabíc ako v jedničke. Ak ešte doladia tie komické kolízie lietadiel a vrtulníkov so stromami, budem fakt spokojný.

Napsal WOLFik (Anonymně), 13.6.2009 12:25:12 - IP:84.244.80.x
  • téměř nulová herní fyzika objektů ⇒ kdyby byla, asi by to nestíhaly dnešní herní PC
  • nedoladěnost misí, skriptů, waypointů atd. → je to dané samotným konceptem výroby misí (zásady editoru), kdyby to bylo jinak, nebyl by tak jednoduchý editor (vše je závislé na přesném chování všech AI, jakmile se jeden pa?áca někde zasekne, nejde třeba dohrát mise atd.)
  • skvělá atmosféra, pocit, že jste součástí války a kampa? opět za něco stojí
  • obrovský herní prostor
  • rozsáhlá a velmi schopná komunita v budoucnu hru několikanásobně rozšíří
  • neustálá podpora BIS, kteří vydávají opravné patche

_____________­________________________­________________________­___

Možná je to dobře, že jsme znechuceni ze záporného hodnocení od našich západních sousedů. Třeba si pak opravdu sednem na zadek a budem valit bulvy. Jasně, najdou se bugy…ale což, bude nás hřát u srdce, že na tom někdo pracuje a že budou co nejdříve opraveny.

Napsal Fero (Anonymně), 13.6.2009 12:03:06 - IP:88.146.6.x

to Marson: No pravda je že prvý release Arma2 urobil BIS tak negatívnu reklamu, že to už vymazať určite nepojde. Celé to umocnil ešte trapas s jedničkou. Lenže v prípade Arma2 sa nejedná o chybu a pomýlenosť celej hry. Každý recenzent uznáva že hra je v základe dobrá a má obrovský potenciál a chce len doladiť. Tak sa ?ou jednoducho dáky čas nezaoberaj, pohoda klídek tabáček a skús sa na ?u pozrieť za pol roka. Čosi mi hovorí že odstupom času sa z nej možno stane legenda ako z OFP. A nehovor mi že OFP bolo hneď na začiatku bez chýb.

Napsal Spoock, 13.6.2009 12:01:04

tak i když plno lidí kritizuje (včetně mě, v některých ohledech), tak ArmA2 je výborná hra s určitým nedostatkem, který je třeba vypilovat záplatama, ale hrát se to oproti ArmA1 dá. Kolikrát je až děsivé jak je AI dobrá a jednotky chodí precizně, zbytečně se neplantají pod nohama a kolikrát mám pocit, že protivník je až nezdravě dobrý a ví víc než já

Napsal Marson (Anonymně), 13.6.2009 10:46:21 - IP:62.77.119.x

Podle absolutni vetsiny stiznosti na nesplneni ocekavani jsem zklamany i kdyz se stale utesuju ze treba cekali vic nez mohli nebo ze moje zelezo ktere neni tak stare a levne (pul roku 16k) bude stacit aspon na jakstaks hrani mimo mesta a lesy. Jenze skoro vsichni co hlasi ze nejsou spokojeni jak jim to beha maji o neco lepsi sestavu nez mam ja.Rikam si treba jsou jen rozmazleni. Ja nepotrebuju mit vse na max. Me bude stacit rozliseni 1024 × 768 i 840 × 680 mi kdyzsi stacivalo. A taky doufam ze u me na PC bude auto umet jezdit po silnici a nebudou jednotky prochazet zdma. Jenze takle se uz chlacholim asi rok a zatim skoro pokazde jsem byl jen nemile rozcarovan. Ja vim ze kdybych si tolik od teto hry nesliboval nebo bych ji ani neznal tak kolem me prosla aniz bych si vsiml a nic by me nemrzelo. AA hraju a edituju si sve situace a to ze A2 vychazi me moc tesi ale pro koho ze ona vlastne je? Pro me zatim zrejme ne a to bych si ji tolik pral. To vis ze ji vyzkousim ale urcite si ji zatim nebudu kupovat.

Napsal Fero (Anonymně), 13.6.2009 10:38:12 - IP:88.146.6.x

to Marson: Neber to ako agresiu proti tebe, ale prečo si vytváraš dopredu názor na hru ktorú ešte nemáš a ku ktorej má čoskoro vyjsť ďaľší patch? Je to úplne zbytočná hystéria ktorej nerozumiem. Dokonca ani nemci, ktorý boli zasiahnutý prvou nedoladenou verziou takúto kampa? nerozpútali. Myslím tých čo si tú hru legálne kúpili. Asi za tým bude nasranosť warezákov, ktorý tie data pracne a dlho sťahovali a nadávajú že krádež bola pracná a lup nenaplnil ich očakávania.

Napsal Gobi (Anonymně), 13.6.2009 10:10:46 - IP:89.111.97.x

Zatim nemusis byt zklamany – to co se objevuje za obrazky a informace tak vetsina pochazi z nedoladene nemecke nebo piratske verze. Myslim ze jsem jeden z mala co hral uz cesky master a tech chyb tam opravdu nebylo dramaticky mnoho, tedy takove mnozstvi, ktere by hru totalne deklasovalo. Na zaverecne soudy je tedy jeste fakt brzo, na svuj nazor mas pravo, ale mozna si ho udelej az podle reakci hracu, kteri si koupi originalni ceskou verzi.

Napsal Marson (Anonymně), 13.6.2009 09:04:26 - IP:62.77.119.x

GhostX Jen reaguju na oficialni recenzi a ohlasi hracu. To prave ta tvoje inteligence naznacuje zablokovane mysleni. Nejdriv kup a pak muzes neco psat a otravovat me. Nejprv kup auto na ktere spousta lidi nadava a potom neco rikej. Do te doby nic nekomentuj. To je vazne inteligentni logiga. Ja nikoho nepresvedcuju ani neurazim a to ani naznakem. Ja proste beru vazne lidi ktery tu o ARME 2 pisou. Nejsem na zadne strane barikady coz ty jak je videt jsi a o tom ta tva reakce taky je. Podivej se na skreeny co posilaj lidi jak grafika proste nevykresli vse a bugy ktere v nich jsou si taky nikdo nevymyslel. Neodsuzuju jen jsem zklaman.Presto si A2 koupim ale az po nejakem case protoze ted to proste neni to co bych od ni cekal.

Napsal felcarkiller, 12.6.2009 16:08:27

boze boze, kdyby aspon za teckama a carkama delal mezeru, tak jak se to dela, tak by se to treba i dalo cist…

Napsal GhostX (Anonymně), 12.6.2009 15:32:07 - IP:62.24.77.x

@Marson: přesta? si tu brát do huby něco, co jsi ještě neviděl, nezkoušel a navíc ani neplánuješ koupit. Zase debilní kecy. S takovou inteligencí a chováním jdi do politiky. Nepiš a neotravuj lidi jako já, kterým to v pohodě jede!

Napsal Marson (Anonymně), 12.6.2009 14:55:42 - IP:62.77.119.x

Je to porad dokola.Az na par typku vsichni vime jak mimoradne rozsahla a jedinecna A2 je a ze si take hodne vyzaduje.Take je asi kazdemu znama vec ze tuto hru vyviji tym ceskych tvurcu s ne tak velmym rozpoctem jako mnoho znamych jinych.Avsak i pres to ze jsme ochotni vsichni nejake ty mouchy odpustit a trochu pomoci hru doladit jsou tu dve veci ktere cele kouzlo kazi.Asice neobvikla narocnost na HW a druha az fatalni nehratelnost nekterych vice ci mene beznych situaci.

Takze oddelme To co se pjeje a v nasich srdcich hycka od reality. Tato hra nabude sveho zaslouzenehu oznani az za nejaky cas a my ted proste jen bojujem z trpelivosti nebo spis netrpelivosti a pragmatickeho usudku. Kdo znas si muze hru nejprv vyzkouset? Moc ne si myslim. Proste hodne lidi si ji koupi a uvidi.Jenze jak to tak vypada tak lidi videj to ze hrajim nejede tak aby se dala normalne hrat s takovou kvalitou grafiky jakou mame vsichni natesene predstave a kdyz to aspon trochu slusne jede tak hra ma takove chyby ze se stejne moc hrat neda.Prakticky v kazde recenzi ctu jak doufaj ze to nebude tak hrozne jak slyseli ale bohuzel ono to je hrozne i kdyz se autori snazi o nadhledne cvaleni i jinych veci. To ale nejde dohromady.Kcemu je tak skvela grafika ktera je bud s FPS 8. Dobra uberu si kvalitu detailu dohlednost atd. a co mi vyjde? paskvil kterej ma sice VELKEJ potencial ale e skutecnosti zustanem zase jen ve snu jak by jsme si chteli hrat tu a tu situaci.ARMA 2 ten potencial ma ale dnes ne.Otazkou je kdy bude hra dodelana do takove podoby kdy auta jezdej po silnici normalne a lidi neprochazi zdma a take kdy budem mit na tu hru potrebny HW.Spis mi to prijde jako zberatelska zalezitost na coz je asi i vsazeno.CO na tom ze to hrat nejde ale doma to je.Bojoval jsem dlouho se svou nedockavosti ale nakonec jsem se rozhodl pockat aby moje zklamani nebylo tak velke.Az se na netu zacnu docitat ze jsou veci ktere mi nejvic vadi a poridim si alespon novejsi grafiku se kterou by se mi na monitoru neukazovala sprznena grafika tak si ji urcite koupim a taky se na to moooc tesim.Proste vydelavam normalni penize a mam stale co platit nez abych si jen tak koupil neco o cem jsou znacne pochyby.Vlastne tem lidem kteri si tu hru presto hned koupi jsem take vdecny protoze jak by to asi dopadlo kdyby jsme vsichni cekali na tu lepsi verzi ze.....

Napsal Gobi (Anonymně), 12.6.2009 14:23:22 - IP:89.111.97.x

Je to otevrena hra s obrovskou mapu a velkymi pozadavky na AI. Vyhnout se chybam je tezke, coz ale BIS neomlouva. V ArmA: Armed Assault to BIS nedotahli s vyvojem do konce, ArmA II na tom je o hodne lepe. Vyhrady samozrejme mam, nejen k chybam, ale budu se opakovat – celkovy dojem je velmi dobry. Vice v rozsahle recenzi ve Score. :)

Napsal Spoock, 12.6.2009 13:37:44

i když čekám nerad, tak jsem za tohle rád, že si počkám, i když neodladěnou hru dostaneme tak jak tak

Napsal eskacko (Anonymně), 12.6.2009 11:03:51 - IP:89.176.207.x

njn, minule sme to schytali my .)

Napsal Gobi (Anonymně), 11.6.2009 21:03:29 - IP:89.111.97.x

Nekolika znamena dva specialni neoficialni patche, ktere jsem dostal behem recenzovani. Byla to verze 1.01.xxxx + dalsi cisla, ty uz si nepamatuji. To co jsem mel ja (vcetne dodatecnych patchu teto review verze), tak predpokladam ma byt i finalni ceska verze. Takze oproti Nemecku mame v Cechach kliku, ze se to vyda pozdeji :)

Napsal felcarkiller, 11.6.2009 18:11:33

co znamena nekolika patchi? jakou verzi jsi mel?

Napsal Gobi (Anonymně), 11.6.2009 17:59:03 - IP:89.111.97.x

Mam za sebou dohranou oficialni ceskou review verzi, navic vylepsenou nekolika patchi. Chyby zde jeste jsou, ale neni jich tolik, aby kazily celkovou hratelnost, jako tomu bylo u Arma:AA. Celkovy dojem je velmi dobry. Sestava (coz neni extra delo) E4700 na 2.60GHz, GF8800 GTS s 640MB a 2GB RAM si s ArmA II na normalni nastaveni obstojne poradila. Drzelo se to na cca 25FPS, klesalo to hlavne ve mestech. Predpokladam ze jeste vyjde par oprav, narocnost se snizi a pribudou nástroje, jak si vse optimalizovat na svuj stroj.

Napsal Fero (Anonymně), 11.6.2009 16:31:22 - IP:88.146.6.x

Je mi BIS celkom ľúto keď vidím ako sa na nich rútia rozhorčené komentáre zo všetkých strán ohľadom tzv. zlej optimalizácie a zabugovanosti, pretože nie všetky sú asi oprávnené. Pritom by stačilo málo a dalo sa mnohému predísť. Stačilo zrozumiteľnejšie a obsiahlejšie vysvetliť v manuáli každé nastavenie, prípadne hodiť odkaz na stránky hry kde by bolo všetko objasnené aspo? tak, ako to urobil Gamestar: http://www.gamestar.de/…_arma_2.html Stačilo v UI nastavenia graficky zvýrazniť napríklad do červena hodnoty, ktoré už sú mimo možnosti mainstreamových zostáv ( dohľadnosť, fillrate ). Stačilo dopredu zverejniť čo sposobuje Fade ochrana. Teraz sú plné fóra komentárov o bugoch, ktoré možno ani nie sú bugmi. Viz Amálka a mierenie. Ideálna by bola pre nastavenie grafiky dáka testovacia scéna, na ktorej by každý poznal, že nízky fps je už problém procesoru a znižovanie grafických detailov nič moc nevyrieši. Alebo ak je autodetekcia skutočne tak dobrá, mohlo by sa priamo zobraziť upozornenie že nastavovať grafiku na nižšie než detekované hodnoty nemá praktický význam. Hodne ľudí si zruší anizotropické filtrovanie a nastaví low textúry i malé rozlíšenie, získajú doslova odporný obraz a nezískajú v podstate žiadne fps naviac.

Napsal nick (Anonymně), 11.6.2009 15:14:57 - IP:194.145.183.x

Marson: ne uplne. nekde jsem videl test a chlapik to mel nastavene na 10km dohlednost. Ono to je opravdu jen obecne. Holt, chtelo by to demo at se predejde takovym recem, protoze hrac nevi na cem je.

Ohledne chyb – tady je to sporne. Tezko muzes hru soudit, pokud jeste nevysla ;) Nepocitam nemeckej bugclikfest.

Ja sam jsem ji hral a mam velice dobry dojem (z pozice mainstreamoveho hrace ktery mel kdysi rad ofp – armu jsem nemusel vubec) ;-) Opravdu. S bugy jsem se setkal jen vyjmecne. Tady musim zduraznit, ze Stalker:Clear sky byl v mnohem horsim stavu ;-) A zkusenosti ve forech jsou take sporne – clovek nevi co je fade (bug vuli cracku) a skutecny bug. Touhle ochranou ale mlati BIS samo sebe :-D

Napsal Marson (Anonymně), 11.6.2009 15:03:59 - IP:62.77.119.x

to Nick Nevim ale psali v recenzi kde si tu hru podali opravdu dusledne ze na ni nestaci zadna z dnesnich grafickych karet do prijatelne ceny.To meli na mysli nejspis do 4k-5k.CPU ktere je dnes take bezne za prijatelnou cenu se u toho pry slusne zadycha a 4jadra maj vyhodu jen pokud maji dostatecne vysokou frekvenci.Navic co jsem cetl na forech tak kazdy druhy ( mozna spis 2 ze 3) maji problem hru doladit aby chodila pro oko peknym zpusobem.
Mam predobjednavku a od ledna novy komp ale velmi vazne uvazuji ze dokud si nevyzkousim alespon demo tak obednavku prozatim zrusim.Take co jsem cetl na recenzi a videl na videich tak je hra jeste velmi v syrovem stavu.O nemoznosti dohrani mise ci kampane kvuli znacnemu mnozstvi fatalnich chyb mi ani tak nejde protoze si rad tvorim sam vlastni v editoru ale velmi mi vadi to ze ridici neumi jezdit, lide neumi mluvit , a vojaci chodi zdmi.Jak si pak muzu neco naeditovat kdyz mi to hra nedokaze zaridit tak jak jsem zvyklej v OFP nebo ArmA:A.Navic nemam jistotu ze mi tu hru muj novy komp utahne.Takze by mi nakonec stejne lezela na policce.A to jsem se na to tesil jak malej.Ale tesil jsem se jak si zahraju a ne na to jak nebudu moci hrat jen se divat na pekne strane s lesy a peknymi stiny ktere ve hre jsou asi opravdu to nejhezci.Bohuzel v ostatnim cim se hosi v ruznych reportazich ktere jsem cetl a shlizel chlubili neni takova pravda jakou by si oni ale urcite i my vsichni prali.Ted je hooooodne lidi zklamanejch a vsichni doufaj v opravne patche a brzkou levnou novou generaci PC komponent protoze az bude A2 oladena od vsech nedostatku a bude mit tu podobu na kterou jsme se vsichni tesili a jakou tvurci proklamovali bude jeji narocnost stale vyzadovat sestavu kterou dnes moc lidicek nema ale ani koupe noveho a vykonejsiho zeleza zatim na tuto hru nestaci.Hold za tu rozlohu a komplexnost si budem muset pockat pokud nejsme opravdu hodne bohati abychom si koupili stroje ktere sotva vysli z vyvoje ajsou tudis nekolika nasobne drazsi nez budou po zaplaceni vyvoje…Prosim berte to vsichni jako nazor jednoho cloveka kterej samotnou Armu 2 jeste ani nehral ale zato mlsa vse co se o ni pise a je hodne hodne zklamanej i ztoho duvodu ze si kvuli ni porizoval novej komp kterej bohate staci na A1 ale na A2 podle vseho ne.

Napsal Fero (Anonymně), 11.6.2009 12:07:08 - IP:88.146.6.x

to nick: Je otázkou či na tiscali vobec niečo k recenzii poslali.

Napsal nick (Anonymně), 11.6.2009 11:54:51 - IP:194.145.183.x

spis bych uvital anketu, kolik to dostane na tiscali :-) Sam odhaduji tak 50% :-D

Napsal Kerikus, 11.6.2009 10:30:06
Napsal nick (Anonymně), 11.6.2009 09:51:39 - IP:194.145.183.x

Na doupeti take strhavaji cesky preklad…

Na sectoru.sk to ma zase naopak 8.5 – uvidim Kompl na to mam bohate dostacujici, takze jsem docela zvedav. :)

Napsal nick (Anonymně), 11.6.2009 09:44:13 - IP:194.145.183.x
Napsal Celoush, 11.6.2009 09:18:33
Napsal Spoock, 10.6.2009 22:48:29

možná že by se už na to pak nedalo koukat (třeba by spadly FPS)

Napsal Qinetix, 10.6.2009 21:30:55

Dobrej masakr to video. Krásně mu to mašina zvládá, ale možná že ve dne by to bylo něco jinýho :)

Napsal jirka.maso, 10.6.2009 19:04:07

To video je fakt dobrý. Noční boje byli vymakaný a efektní už v ofp, ale tady to je jiný kafe. :)

Napsal felcarkiller, 10.6.2009 15:53:25

trosku mi to pripada jak cernoch v tunelu, taky hovno videt…

Napsal Armored_Sheep (Anonymně), 10.6.2009 13:52:59 - IP:90.182.58.x
Napsal Celoush, 10.6.2009 12:44:03

jj už to dával Majkl do zpráv a na foru se to vehementně probírá ;) http://bulvar.epj.cz/…iewtopic.php?…

Napsal Davler, 10.6.2009 12:32:42

Hoj lidi tu jsem narazil na nějaké ty testy ArmA II:

Davler

Napsal nick (Anonymně), 10.6.2009 11:33:52 - IP:194.145.183.x

jo, jeste ze arma2 JE nastupcem Ofp… stejne to nikoho nezajima. Ale kdyby…

Napsal nick (Anonymně), 10.6.2009 11:31:40 - IP:194.145.183.x

V levelu je 7/10. Postrehy meli pekne a s recenzi souhlas. Krasne vystihl fakt, ze pokud ma nekdo 8 let stejne stiznosti na stole a nestoji mu za zamysleni, je asi neco spatne. Ale pokud je clovek army positiv, mel by brat Armu2 vsemi deseti. Dale upozornuji pred chybami a mel by clovek byt smiren s vecmi, ktere uz po tech letech zastarali.