Komentáře - Bohdan Tůma v ArmA: Armed Assault

 

Bohdan Tůma v ArmA: Armed Assault

Vložil Celoush, 26.10.2006 16:24:48

Komentáře k článku

Vložit komentář
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Napsal Dwarf (Anonymně), 31.10.2006 16:12:13 - IP:86.49.36.x

to vypadá líp ;)

Napsal Celoush (Anonymně), 31.10.2006 14:50:30 - IP:85.207.122.x

Nechávám ty odkazy jen u jednotlivých zpráv a nebo u komentářů. Z hlavní stránky a z archivu to zatím oddělám.

Napsal Dwarf (Anonymně), 30.10.2006 22:44:08 - IP:86.49.36.x

na mě to teda působí dost rušivym dojmem at je to reklama nebo ne :))

Napsal Saigos (Anonymně), 30.10.2006 14:37:37 - IP:212.96.175.x

aha, tak to srry. považoval jsem to mylně za reklamu.

Napsal jirka.maso (Anonymně), 29.10.2006 22:13:58 - IP:89.102.67.x

je to tzv. sociální prohlížeč, žejo?

Napsal Bohosu (Anonymně), 29.10.2006 21:20:32 - IP:81.30.238.x

A jsme na kilečku :)

Napsal Celoush (Anonymně), 29.10.2006 21:07:58 - IP:84.42.231.x

Kde vidíte nějaké reklamy?

jagg.cz: Jagg je služba pro vytváření a sdílení zajímavých odkazů. Odkazy můžete ukládat přímo přes tento web nebo pomocí bookmarkletů z vašeho prohlížeče.

linkuj.cz: například – http://blog.hubalek.net/…nku-po-cesku

Napsal dr MARTINS (Anonymně), 29.10.2006 19:12:41 - IP:80.188.68.x

Hele k čemu jsou ty dva obrázky hned po (nad) názvem tématu?

Napsal Saigos (Anonymně), 29.10.2006 18:36:35 - IP:212.96.175.x

hm, není to zralý na zámek? Jinak takhle ta reklama naprosto vyhovuje. nic strašného a do očí bijícího.

Napsal spoock (Anonymně), 29.10.2006 18:28:31 - IP:195.39.100.x

2 Sharp: no comment

2 Celo: tak koukám, že se začíná spořit na ArmA server :D

Napsal Sharp (Anonymně), 29.10.2006 17:57:08 - IP:84.42.200.x

2 Celoush > To by se spoock divil kdyby se 100% návštěvníků vyjádřilo k jeho rádoby profi řečnění :D By me: no comment ;)

Napsal jirka.maso (Anonymně), 29.10.2006 17:24:42 - IP:89.102.67.x

jinak k tomu dole: Je fakt s podivem co všechno se dá řešit a vymyslet na téma „dabing + 5sekund ukázky“…

Napsal jirka.maso (Anonymně), 29.10.2006 17:22:42 - IP:89.102.67.x

hele reklamka

Napsal Celoush (Anonymně), 29.10.2006 16:13:55 - IP:84.42.231.x

2jack: Ještě jednou a budeš papat banány.

Napsal sk (Anonymně), 29.10.2006 15:58:07 - IP:84.42.156.x

btw co je to to linkuj ? :)

Napsal sk (Anonymně), 29.10.2006 15:23:28 - IP:84.42.156.x

trochu poupravim cela. 95% procent navstevniku z jine planety sem nic nepise…ze stalych obyvatelu teto planety sem nepise nikdo

Napsal Celoush (Anonymně), 29.10.2006 14:21:24 - IP:84.42.231.x

Bohužel tě musím Spoocku upozornit, že 95% návštěvníků (stránek) nic do komentářů nepíše.

Napsal spoock (Anonymně), 29.10.2006 13:40:57 - IP:195.39.100.x

2 Tunac: tady beztak chodí jen maniaci do ArmA :D

Napsal Tunac (Anonymně), 29.10.2006 13:32:28 - IP:83.240.12.x

Pokud sem přijde někdo pro informace o Armě, tak si ji určitě nekoupí. 90% z vás ji negují, aniž ji hráli. Souduh@ Dík, vystihl jsi to, s tou angličtinou. Pokud se budu muset orientovat na hlášky, tak začnu zhánět německou verzi..

Napsal admix (Anonymně), 29.10.2006 12:45:27 - IP:195.47.1.x

Tý krávo, takovejch sraček …

Napsal Soudruh (Anonymně), 29.10.2006 12:20:21 - IP:86.49.56.x

nigga speak :-D

Napsal jack (Anonymně), 29.10.2006 11:51:55 - IP:213.211.44.x

kdy bude vubec arma gold? btw:nechapu jak nekdo muze mluvit tim niga narecim:x jes brotha shit da wow gheto of a bitches:D

Napsal BuBen (Anonymně), 29.10.2006 11:41:11 - IP:217.75.215.x

yeah … wow no koukám že naše da gheto bulvár zase trošku ožil … každopádně ten dabing bude „shit“ yeah … copy niga ? ;) :D

Napsal jack (Anonymně), 29.10.2006 11:30:45 - IP:213.211.44.x

zajimalo by me do jaky nejvyssi vysky se vam podarilo vyletet ve flashpointu? me cca do 13500m pak me to vzdycky nejakym zpusobem otocilo smerem dolu a vys sem se nedostal:D bylo to se stihackou z csla 2

Napsal jack (Anonymně), 29.10.2006 11:19:06 - IP:213.211.44.x

uz pilne pracuju na vlastnim dabingu a snad bude i pasovat:D jinak podle me jsou lepsi titulky a en protoze u dabingu se vytraci pouzivani hrubsich a sprostsich vyrazu, coz mi u valecny hry chybi:( jinak hej nigas uz prestavam pocitat cas do vydani army(prevod na sekundy),jelikoz mi pride ze to potom neutika..

Napsal spoock (Anonymně), 29.10.2006 11:17:35 - IP:195.39.100.x

2 Soudruh: máš recht, staré kampa?e se nikdy takhle moc neřešili :)

Napsal spoock (Anonymně), 29.10.2006 11:16:38 - IP:195.39.100.x

třeba ti dabéři taky v něčem jedou, ala režisér Apokalypsy :D

2 Soudruh: šílenej mi připadal konec, který jsem ač jsem sebyvíc chtěl moc nepochopil

Napsal Soudruh (Anonymně), 29.10.2006 11:15:55 - IP:86.49.56.x

A nevim proč to vlastně řešíme. Stejně ten dabing je tam jako aby se neřeklo, je to česká hra, tak někdo bude mluvit po česku mno. Stejně po tejdnu maj všichni kampa? za sebou a už to nikho zajimat nebude.

Napsal Celoush (Anonymně), 29.10.2006 11:12:57 - IP:84.42.231.x

Já se vyjadřoval jen k ukázce, která se mi moc nelíbila, protože od reportérů bych čekal trochu víc vážnější tón (myslím tím tu větu o premiérovi). Zbytek je celkem přijatelnej. Nicméně je pravda, že vůbec neznám celej kontext věty, takže rychlé soudy (ala Spoock) nehodlám dělat. Na souzení celého dabingu si počkám, až ho uslyším komplet. Dnes jsem si ráno dal chvilku Resistance a musím říct, že tahle ukázka je o něco lepší než dabing v Resistance (naprosto šílené změny v tónu vět, kdy najednou začne postava skoro řvát po dvou klidných větách).

Napsal Soudruh (Anonymně), 29.10.2006 11:11:24 - IP:86.49.56.x

Mimo mísu ? Neřek bych. Právě, že řikám, že sem si to včera schválně porovnal s TV a je to lepší. navic se to stejně týká jenom kampa?e a asi 10% textů. Tu kampa? zahrajete 1×. V MP se česky nehovoří – diky bohu :-D.

Jinak ta hra – lol. Se nedivte že se to škubalo :-D.

Ap.Now : no film šílenej silně . Ale neni to tak děsný.

Napsal spoock (Anonymně), 29.10.2006 11:07:21 - IP:195.39.100.x

2 sk: pěkné, náročné, ale ten ingame trailer mě nepřesvědčil – pěkně se jim to škubalo. Farcry mě moc nebavil – trošku MP po LAN, ale tohle není hra pro kterou bych brečel, že chcu nový HW a Win Vista (kterou si stejně budem muset koupit/stáhnout :) )

2 Soudruh: Apocalypsa Now? Mno, docela šílený film – trošku jsem si říkal, zda režisér nejel v bílém prášku, ale je vtipný když tam třeba surfovali ve vlnách, které ostřeloval Vietcong :D

jinak roh kemp vystřídá stejně naklánění za roh

Napsal oiler (Anonymně), 29.10.2006 11:04:58 - IP:84.42.154.x

Tak soudruhu predevsim se uklidni a nemel tady neco o svobode paac si nejak mimo misu. A Podobny kraviny jao \„mór khůůler\“ nebo \„how to made\“ si strc do riti. Nikdo tady nekrici ze to chce mit jako zpravy v televizi a uz vubec asi nikdo neceka ze to v televizi budou cist jako pribeh z romanu. Mas sice pravdu, ze sme to jeste nikdo nevidel po hromade. Ale cz dabingy v tyhle zemi neudela do her defakto nikdo poradne a vestsinou dopadnou tak, ze je lepsi puvodni rec. To je stejny jako Nova a jejich dabing – to by clovek blil. Kratka ukazka, kterou sme meli moznost slyset, to bohuzel nevyvraci. Jinak je pravda, ze je to v mp jedno kdyz se to vlastne tyka jen singlu.

Napsal sk (Anonymně), 29.10.2006 11:01:03 - IP:84.42.156.x

BTW jen tak BTW, videli ste uz tuto hru ? http://www.games.tiscali.cz/…n_detail.asp?…

Napsal sk (Anonymně), 29.10.2006 10:57:57 - IP:84.42.156.x

tyvole tolik pismen a nic sem se nedozvedel, akorat hadka hadkaa pak zas vsici kamaradi, to uz je trapny. Aspon se zabte jednou uz

Napsal Soudruh (Anonymně), 29.10.2006 10:56:58 - IP:86.49.56.x

njn von je BuBen master of clan. Má z nás nějvětší jazyk v botách – kdo nechápe, tak : http://www.dfens-cz.com/view.php?… :-D

Napsal Soudruh (Anonymně), 29.10.2006 10:56:00 - IP:86.49.56.x

Ad Marlo : hele nevim jestli tam je i eng i cz, ale voni změnej názor – doufam :-D

ad spook : no doufam. corner camping nemam rád.

Film nevim, ale snad to dokonce česky dabovaná Apocalypsa Now. naštěstí už mam verzi jenom s titulkama :-D

Napsal BuBen (Anonymně), 29.10.2006 10:54:25 - IP:217.75.215.x

já si myslím že spousta řadovejch českejch hráčů češtinu jen ocení ať je ten dabing jakejkoliv … tečka

Spoock: a ty vulgarismy a napadání ? Typické pro mé vrstevníky :D

Napsal spoock (Anonymně), 29.10.2006 10:53:15 - IP:195.39.100.x

proboha co to byl za film?

Napsal spoock (Anonymně), 29.10.2006 10:51:54 - IP:195.39.100.x

tak tam s tím rohkempem je to už vyřešeno, ni? hlášky z CS jsou pěkně odporné – vždy když to slyším, tak se mi zvedá kufr

Napsal Soudruh (Anonymně), 29.10.2006 10:51:44 - IP:86.49.56.x

JJ. Normálně hodil granát Vietcongovi do jámy a zařval česky " V jámně hoří" a já šel do kolen :-D. Jo a to eště pominu, že ten Vietnamec pak vyběh z tý díry – hořel a žval českýý „aaaaaaaaaaaa“ – taky nadabovaný :-D.

Napsal Marlo (Anonymně), 29.10.2006 10:50:33 - IP:82.142.105.x

add Soudruh do třetice: V tom máš naprostou pravdu – taky patřím mezi ty co je kdysi dávno ve škole učily akorát Rusky. Když musím pak bedlivě sledovat ty titulky – tak je ta hra pak dost divná – prostě se člověk nemůže soustředit na zbytek. Jinak pokud tam bude možnost vypnout český dabing (?), tak by to bylo vyřešeno – si to Ti co to chtějí vše v originálu vypnou a není co řešit – a nebo si pořídit anglickou verzi – to snad taky nebude problém ne ?

Napsal Soudruh (Anonymně), 29.10.2006 10:50:20 - IP:86.49.56.x

V MP taky záleží na nastavení serveru – co dovolí a co ne. Ono snad Arma bude na addony trochu omezující. Ešzě jedna hláška v Armě bejt nemusí : „Ty seš kurva rohkemper“ :-D

Napsal spoock (Anonymně), 29.10.2006 10:49:08 - IP:195.39.100.x

v jámně hoří? a sakra, to jsem ještě neslyšel

mno kolega z předchozí práce, když jsme makali na elektroinstalaci v Práglu jsme se potkali na ubytovně s amíkama co byli na dovolené a mluvili spolu rusky, to měli asi ještě z té studené války či co :D

Napsal spoock (Anonymně), 29.10.2006 10:46:04 - IP:195.39.100.x

2 BuBen: já ti do hlavy sračky necpu, nesmíš si to tak brát. já jsem netvrdil že se na ArmA netěším, jen kritizuju dabing. osobně si nejsem vědom ničeho za co bych si vysloužil banán, leda za časté psaní do diskuze. pokud jsi to ještě neslyšel, tak mi necpi sračky o tom jak tady hlásím jak se mi dabing nelíbí a tak se mi vlastně nelíbí celá ArmA.

2 Soudruh: mno jo mulťák – to bude doufám lepší kafe – doufám, že bude i stabilnější a budou tam nějaká omezení na urč. addony. když má někdo FFUR nebo jiné animačky, tak to hezky padá s Errorem do Wincek

Napsal Soudruh (Anonymně), 29.10.2006 10:43:11 - IP:86.49.56.x

2nigga : Jo. To jako jo. To bych jako silně zuřil, kdyby tam bylo : „FIre in hole“, „Oficer down, oficer down“ nebo ono zmíněné „Terrorist win“ a nebo líp tohle česky :

Když sem se díval na jeden film, tak tam křičeli " V jámně hoří" :-D

Napsal Soudruh (Anonymně), 29.10.2006 10:41:35 - IP:86.49.56.x

2spoock : jo jasně, ale Tunáč či Golf nemaj angličtinu žádnou :-D. Golf ani neví co to je to „Síík and Distroj“. Když mu to řeknu, tak mi řekne ať mu nenadávám a nebo, ať to řeknu pa rusky :-D

Jinak dobrej Chat :-D

Napsal BuBen (Anonymně), 29.10.2006 10:40:26 - IP:217.75.215.x

jedinej můj požadavek na dabing je aby v MP nebylo „Terorist win“ a „Bomb has been planted“ … to bych pak asi vraždil :D :D :D

Napsal Soudruh (Anonymně), 29.10.2006 10:40:04 - IP:86.49.56.x

Hele niggo, tak klid. Banán neni potřeba. Ona je u mě taky sračka a sračka. Ona je sračka ajko něco neodůvodněno a trochu out of stock názor a sračka co produkuje třeba jack a jeho „arma vyjde za 5463221468541­6 sekund“ :-D, takže taky klid brachu jo :-D Jinak ja neřikam, že je dabing super, ale neni ani zkurvene*. Ja si stojim za mim názorem z mládí. Nejlepší dabing má Asterix a Obelix (jako kreslenej) :-D

Napsal spoock (Anonymně), 29.10.2006 10:39:47 - IP:195.39.100.x

add lidi co neuměj ingliš: mno, já jsem pro titulky. moje engliš je špatná avšak umím si odvodit vo co go. já si třeba rád hlášky čtu pořád, protože můžu něco přeslechnout a někdy se mi to nechce ani překládat. navíc obvykle jsou nějaké poznámky v bloku a obvykle to je jen o SEARCH and DESTROY, KILL ALL ENEMY, … takže stejně to skončí střílím tím směrem odkud na mě střílí apod.

Napsal Soudruh (Anonymně), 29.10.2006 10:37:40 - IP:86.49.56.x

Překvapí mě, když mi pojede plynule na max :-D :-D :-D. Jinak SP hrát asi nebudu, asi určitě :-D :-D. Kampa? sem odehrál už několikrát a už mě i docela sere. Za 3 měsíce sem jí hrál víckrát než CWC neo Res za x let :-D. Hlas v Arma je trochu zkreslenej hrou. A těšit se ? No jo, ale spíš na mulťák. A pak na vlastní editor hrátky – popřípadě že znich něco vypadne – nějaká ta mise SP nebo MP. Ale jinak mám de facto v Arma odehráno všechno. Teď mě napadá, že mam asi kapku náskok v ovládání. No snad to nikoho nebude srát a ohánět se tim, až ho zabiju. muhehehehehe :-D

Napsal BuBen (Anonymně), 29.10.2006 10:34:30 - IP:217.75.215.x

souhlas s motofoko :D spoocku bež se léčit … ona svoboda slova ocaď pocaď – když tu kecáš takovýhle sračky tak se dívím že tu ještě nepapáš banánek yeah :D jen je zajímavý jak jsi otočil – dřív jsi nás přesvědčoval jak ArmA bude super a teď nám tu cpeš že dabing bude stát za …

Já jsem to třeba ještě neslyšel a nijak mi to nevadí

Napsal spoock (Anonymně), 29.10.2006 10:31:47 - IP:195.39.100.x

jak jsem psal, že třeba změním názor. máš úplnou pravdu soudím koně podle ztracené podkovy, ale nikdy nikomu nevěřím dokuď to nevidím na vlastní oči a neslyším na vlastní uši. netvrdím že bych to udělal lépe, ale dal bych jiné obsazení bylo-li by to možné. hlas pana Tůmy se spíš hodí do nějaké české adventůry ala Polda a stejně tak i té paní. jinak pokud máš ArmA někdy po krk, tak by mě celkem zajímalo zda tě ještě něco může po vydání překvapit anebo zda se ještě vůbec na ni těšíš :D

Napsal Soudruh (Anonymně), 29.10.2006 10:28:28 - IP:86.49.56.x

A do třetice všeho dobrého – lidi co umí anglicky akorát fuck (někdy ani to ne). Napadlo Vás, třeba, že OFP hrajou lidi i kteří sou ingliš nepoznamenaný ?? Jako starší lidi – TátaCZ, Golf, Tunáč atd ? A myslíte si, že v boji stíhaj jak střílet, krejt se a tak ( všechno v Arma potřebnější než v OFP) a zárove? si číst nějaký rádio, když jim to do úší řiká " We are under hostile fire. We need cover. Out.", že sou z toho moudrý ? A až jim ta modrá hláška zmizí sou v řiti. Se jich zeptejte.

Napsal Soudruh (Anonymně), 29.10.2006 10:25:49 - IP:86.49.56.x

A naopak – ten CZ dabing přesně Arma do zpráv chtěla. Je to totiž docela úžasný, když v jednom videu máte možnost srovnání 3 druhů angličtiny. Když tam žvlatlá amík tou svou rádobydrsnou ingliš a potom hned reportérka z českou hatmatilkou háu dů jů dů pičo a nějakej ten pošpanělenej intento, tak to vypadá dost dobře. A furt slyšim zfušovanej, zmrvenej, dovnej, debilní, ale nikdo nenapsal to důležitý – PROČ. Ve škole můžu mít v otázce z testu 10 stran, ale když tam nemám PROČ je to 5. Veřte mi. Letos sem si už napročoval dost. Bez PROČ neni odpovědi :)

Napsal Soudruh (Anonymně), 29.10.2006 10:21:25 - IP:86.49.56.x

A mě je u prdele tvoje nějaká svoboda, když kritizuješ a sám si neukázal „how to made“. nakecej tu něco „mór khůůler“ a pak žvatlej. X-krát sem řikal, že to neni z boje. Srovnával sis to ty „svobodo“ třeba včera ze zprávama ? Tohle je proti tomu umělecký dílo. Na ČT to bylo jak na pohřebišti, jako když je ty zprávy vůbec nebaví. A Nova a Prima ? Cirkus. Takže řikám – bet opodstatnění a vysvětlení co je tam špatně jenom prázdně žvatláš. Předvěď něco lepšího a je to. BTW : abyste si nemyslely, že Armu brábim – to vůbec. SOu chvíle (spíš dlouuuuuuhéé chvíle), kdy už jí mam pokrk, ale dabing je jedna z věcí, který se povedly. Samo dabing z Mafie, kde sem učůrával to neni, ale ani bejt nemůže. Takže až mi řekneš přesně co je tam špatně a co bys a jak změnil můžeme se bavit. Do tý doby soudiš koně podle ztacený podkovy.

Napsal oiler (Anonymně), 29.10.2006 10:17:26 - IP:84.42.154.x

Koukam ze ste tady docela samonasiraci a nejaky takovy jako „tak si to nadabujte samy“ – nikdo netvrdi, ze to dokazem lip, ale rikam nechat to anglicky a cz dabing nedelat a to je podstatnej rozdil. Nakonec me je to burt kdyz tam bude moznost dat si to en nebo cz ;-)

Napsal spoock (Anonymně), 29.10.2006 10:03:43 - IP:195.39.100.x

2 Soudruh: SAVE LOAD byla odpověď na Bushmanovu zmínku na Irák a letenku zdarma s AČR a s dabingem to nemělo co dočinění

a stejně to bude ojeb – neslyšel jsem to ve hře, ale just jsem proti a ty mi v tom nezabráníš. mi nemáme tu možnost pařit ArmA kapiš? jak já mám čmuchat co kaj pasuj? existuje něco jako svoboda projevu a je mi u … že víš že to pasuje – každý má jiné nároky na dabing a i 5 vteřin může ovlivnit náš úsudek, samozřejmě, že ve hře to bude vypadat jinak a třeba změním názor

Napsal Soudruh (Anonymně), 29.10.2006 09:45:15 - IP:86.49.56.x

Ty vole spoocku radši mlč. Keci o save a load jsou fakt uplně irelevantní – když to nechceš používat nepoužívej a nekecej sračky. Hra je reálná tehdy, když se tak chová po fyzikální stráce, strance dějové a pak nějaký to vybavení, formace atd atd. Občas po tobě číst i ty krátký zpávy je fakt síla.

Ad dabing : Souhlasim s votvíráke. Když se vám to nelíbí, tak si to předabujte. Slyšeli ste 5 vteřin. Nevite ani kam ten dabing zapada a děláte soudy – no vskutku profesionální. Si puste televizi – schválně sem to eště včera porovnal ze všema 3 zpávama. Žádnej problém sem neviděl. A že je to podobný Resistance – a jako co ? To měl jako dabovat Vašut nebo Rychlí aby to bylo nepodobný ? Herci se osvědčili a tak sou ve hře znove. Se asi neudělám ne. Takže zatim je to jenom : bla bla bla bla – chci slyšet přesně co je tam špatně. Ukazku jak je to khůůůl a dobře. A odpovědí " je to divny protože je to podobný Resistance" si neplejtvejte těch pát KB FUPu, tou dokážete akorát něco úplně jinýho.

Napsal Bohosu (Anonymně), 29.10.2006 09:29:33 - IP:81.30.238.x

No moc rád bych slyšel vaše hlasy.....doprdele co máte proti dabingu?? Zdají se vám hlasy divné?? Mě teda ne! Krucinál zkuste si vy, co se vám zdá dabing jak pos*anej, nakecat několik normálních dialogů z rozhovorů nebo přímo z akcí…no? To bysme si tady asi cvrnknuli do kalhot :) Ono je strááášně lehký kritizovat, ale když to neumím líp a v tomto případě ani z půlky tak dobře tak prostě držím hubu a je to ! Začínátě mě hejbat žlučí už..... Když se vám to nelíbí tak si tu hru nekupujte nebo si kupte třeba somálskou verzi. Bože vy mě naserete už od rána…to je zase neděle…

Napsal spoock (Anonymně), 29.10.2006 09:24:23 - IP:195.39.100.x

ale v ArmA/OFP existuje SAVE a LOAD a na bitvu nemusíš čekat celou věčnost – už jsi viděl Jarhead? Pokud ano, tak víš o čem mluvím.

Napsal BushMan (Anonymně), 29.10.2006 09:11:48 - IP:213.168.161.x

Nevim proč se pořád hrabete v takovích blbostech. Důležitá je reálnost hry a ne dabing, ten je tam jen aby lamy jako já rozuměli oč běží. A kdybyste htěli reálnější zvuky, bezchybnou grafiku a reálnou atmosféru boje, tak letenka do Iráku stojí pár šupů a občas ji hradí i stát :-))

Napsal spoock (Anonymně), 29.10.2006 09:06:57 - IP:195.39.100.x

občas hláška: !tady Stojan Jakotyč pane" mě dostala :D

2 Buben: přesně, ten demo dabing byl nej, pak už to bylo jiné a divné

Napsal BuBen (Anonymně), 29.10.2006 06:52:56 - IP:217.75.215.x

nejlepší dabing mělo demo OFP … to co pak udělali s tou misí v CWC … no :D ale nechápu jak to můžete odsuzovat když jste to ještě nehráli …

Napsal Evil_Eagle (Anonymně), 29.10.2006 00:40:04 - IP:88.146.178.x

ja si na resistance nestezuju ani na CWC… obcas tam sou i dobry hlasky… taky si myslim ze delate dost ukvapeny zabery, ono kdyz si z OFP vytahnes zvuky a pak si je pustis normalne ve winampu tak je jasny ze ti to taky bude pripadat divne kdyz ani nevis do jakyho deje a atmosfery to je zasazeny… pockam si az dohraju kampan a pak muzem dat rec o dabingu…

Napsal spoock (Anonymně), 28.10.2006 22:55:46 - IP:195.39.100.x

protože je to dost podobný Resistance, ale máš pravdu – závěr udělám raději za 2 týdny +

Napsal Soudruh (Anonymně), 28.10.2006 22:41:18 - IP:86.49.56.x

A co se vám na tom nezda ? Chlap mluvi uplne normalne – pripomina mi to hlasem i stylem jednoho komentatora CT. A keci zensky nejsou z boje, ale pred. Tuziz nevim v cem je problem. Rict – je to sracka umim taky, ale proc to je sracka ??

Napsal oiler (Anonymně), 28.10.2006 22:37:36 - IP:84.42.154.x

ano z 5s ukazky usuzuju ze bude celej cz dabing – jak rika spoock divnej – ja rikam sfusovanej nebo odflaknutej nebo posranej.

Napsal jack (Anonymně), 28.10.2006 22:09:01 - IP:213.211.44.x

kdyz mi prijde arma v patek 10.11 tak snim syrovej stejk:D

Napsal dr MARTINS (Anonymně), 28.10.2006 20:52:36 - IP:80.188.68.x

Hej jakej steak?? Ono se hraje o steak?

Napsal spoock (Anonymně), 28.10.2006 19:47:10 - IP:195.39.100.x

blábláblá Vojta prohraje steak za 13 ;)

Napsal admix (Anonymně), 28.10.2006 18:45:42 - IP:195.47.1.x

:)

Napsal Soudruh (Anonymně), 28.10.2006 18:41:34 - IP:86.49.56.x

ha blááblááblááá. 90% z Vás ví velký tlustý. Panebože to sou keci. psss 333 dnů. :-D

Napsal spoock (Anonymně), 28.10.2006 17:33:10 - IP:195.39.100.x

5 sekund a už víme, že to bude jako v Resistance a tam jsme to slyšeli celé, takže je na 99% jasné jaký bude v ArmA ;)

Napsal jirka.maso (Anonymně), 28.10.2006 17:28:55 - IP:89.102.67.x

Vy ste slyšeli pětisekundovej úryvek a už víte jakej bude dabing? Tak to ste asi velký kluci už…

Napsal spoock (Anonymně), 28.10.2006 17:19:26 - IP:195.39.100.x

2 oiler: není sfušovaný, je divný, nechci nikoho urazit, protože by se ho to mohlo dotknout, ale i když je ArmA hra českého původu, tak bych uvítal kdyby reporéři mohli mluvit jiným než českým dabingem anebo kdyby byl dabing více ralističtější – zní to jako by četli pohádkovou knížku a né jako by komentovali zprávy. možná, že by pomohlo kdyby dabéři byli víc stožejší a nesnažili se text podbarvovat jako by právě četli knihu.

Napsal Gaia (Anonymně), 28.10.2006 12:01:22 - IP:83.208.184.x

Oči mi tak brzy po ránu ještě neslouží :D

Napsal oiler (Anonymně), 28.10.2006 11:05:49 - IP:84.42.154.x

at jsou tam jazyky oba – ja to cz nechci protoze je to proste sfusovany

Napsal Celoush (Anonymně), 28.10.2006 07:40:55 - IP:84.42.231.x

Jagy je jack?

Napsal Gaia (Anonymně), 28.10.2006 07:30:15 - IP:83.208.184.x

@jagy: To počítadlo vidí každý ;)

Napsal Minatory (Anonymně), 27.10.2006 21:29:47 - IP:85.13.72.x

@Celoush: Meli by si na psani kecu vzit par lidi od Altaru. Texty v jejich hrach nemaji chybu.

Napsal spoock (Anonymně), 27.10.2006 20:29:02 - IP:195.39.100.x

tady něco k onomu dabingu na webu Vojty Nováka ;)

http://vojtechnovak.com/…template.php?…&

Napsal spoock (Anonymně), 27.10.2006 17:59:19 - IP:195.39.100.x

Celo, ty jsi to úplně vystihl, skutečně veselá příhoda, ale je fakt, že ten dabing je ještě před konfliktem. Jinak pan Tůma má na můj vkus příliš optimistický přízvuk, což trošku Res kazilo a asi zkazí i ArmA – doufám, že ti reportéři budou spíš jen křoví a víc budou kecat amíci. Pokud mají BIS v záloze i anglický dabing pro reportéry, tak bych byl rád kdyby to dali jako nějaký patch pro ty co se jim český dabing nelíbí. Už z jednoho videa co jsem viděl byl dabing mluvený ženou kvalitní – video se jmenovalo PotPouri nebo nějak tak

Napsal Celoush (Anonymně), 27.10.2006 17:23:11 - IP:85.207.122.x

Přiznávám, že ten dabing mě přijde trošku divnej. Jako by komentoval veselou příhodu z natáčení a ne vojenský konflikt.

Napsal spoock (Anonymně), 27.10.2006 16:06:25 - IP:195.39.100.x

ale vejde ;)

Napsal BuBen (Anonymně), 27.10.2006 14:25:00 - IP:217.75.215.x

„Ahoj, já jsem Helmut. Doma jsem opravářem komínů ale teď je válka …“ „Ahoj, můj starej je na frontě“ … to se tam nevejde" :D :D :D

Napsal Shotgun (Anonymně), 27.10.2006 13:20:01 - IP:85.70.254.x

no tka dabing je vždycky, ale prostě bud cesky nebo anglicky.. pro anglicany je ta anglictina stejna jako pro nas ta cestina .. .az na to ze se jedna o americky vojaky no

Napsal felcarkiller (Anonymně), 27.10.2006 13:12:45 - IP:62.24.82.x

je to uchylny… radsi zadnej dabing …

Napsal Shotgun (Anonymně), 27.10.2006 09:58:49 - IP:85.70.254.x

4minatory: to byly ukázky z nákýho zpravodajství a ne jak si voják povídá s vojákem… to je snad jasný … a proto to zní tak… jak to zní, protože to ve zprávách takhle zní vždycky ^^

Napsal Tunac (Anonymně), 27.10.2006 08:26:17 - IP:83.240.12.x

Dabing ja mě líbí. Je to přece jen lepší jak primitvní angličtina.

Minatory@ Myslíš, že tam bude slyšet, jak vojákům hučí v ptáku? To přece je jediný zvuk který nemůžeš slyšet, jen vidět, nebo cítit. :-))

Napsal Minatory (Anonymně), 27.10.2006 00:33:20 - IP:85.13.72.x

Nadhera. Jen dost divny ten dabing chlapa. Asi hodne ostrihany. Ale kdyz si ve hre predstavite zvukovou kulisu (ptaky atp.) tak se to vytrati.

Napsal Shotgun (Anonymně), 26.10.2006 23:23:40 - IP:85.70.254.x

4Evil: joo stara komunita :) kazdy se jen podival na jmena clenu v tymu a uz mel o nem obrazek :)

Napsal Saigos (Anonymně), 26.10.2006 23:01:02 - IP:212.96.175.x

14 dní!

Napsal Evil_Eagle (Anonymně), 26.10.2006 22:44:42 - IP:88.146.178.x

sakra uz mi zacinaji chybet ty turnaje z OFP… jen par klanu, vsichni se skoro znali… paradicka :))) doufam ze v Arme jich zas bude plno…

Napsal Soudruh (Anonymně), 26.10.2006 21:49:28 - IP:86.49.56.x

A ted si davej bacha aby tě nějaký nezmlátili more :-D

Napsal spoock (Anonymně), 26.10.2006 21:26:50 - IP:195.39.100.x

rumunština by bodla – nějací rumunští cikání za Pradisem vyšetřování místní policií za krádež slepic místního farmáře Pedra :)

Napsal Soudruh (Anonymně), 26.10.2006 21:16:22 - IP:86.49.56.x

Budte radi ze to nemate rumunsky.

Napsal spoock (Anonymně), 26.10.2006 20:43:44 - IP:195.39.100.x

a těch zahraničních addonů, misí, atd. – krom cz interface to už je pak jen samá angličtina :) (až na vyjímky samozřejmě)

Napsal oiler (Anonymně), 26.10.2006 20:24:18 - IP:84.42.154.x

jo to mas pravdu

Napsal Acutres (Anonymně), 26.10.2006 20:03:45 - IP:80.79.25.x

Stejně jde jen o kampa?, když už. Ta se dohraje a pak se stejně budeme bavit o MP

Napsal oiler (Anonymně), 26.10.2006 19:32:41 - IP:84.42.154.x

Sice by to mozna mohlo bejt jeste horsi ale nerek bych ze tohle cloveka vtahne do hry. Myslim ze by tomu s titulkam rozumeli vsichni a lepsi nez tohle nedelat to vubec.

Napsal Masér (Anonymně), 26.10.2006 19:31:47 - IP:213.220.232.x

no ten Tůma už byl v rezistenci, nebo ne?

Napsal NoobSaibot (Anonymně), 26.10.2006 18:37:41 - IP:82.208.10.x

@Stealth Nerozuměla, když to bude mít české titulky.

Napsal Stealth (Anonymně), 26.10.2006 18:14:18 - IP:80.188.18.x

Slunecne plaze:-) je to fajn ze to bude v cestine hodne lidi by tomu nerozumelo a to by byla skoda.

Napsal Shotgun (Anonymně), 26.10.2006 18:06:59 - IP:85.70.254.x

Premiér SLDR Tores prohlásil, že se nejedná o invazi, ani vyhlášení války, ale o humanitární intervenci, která je nutná kvůli chudobě a útlaku obyvatel jihosahranských měst xD

Napsal spoock (Anonymně), 26.10.2006 16:44:36 - IP:195.39.100.x

jak jsem psal na ofic. fóru – zaplať pánbůh, že ten CZ dabing nebude v celé hře a že amíci budou mluvit anglicky bo by mě šlak trefil … grrr :D