Komentáře - BI plánuje vydat komunitní alfa verzi ArmA 3

 

BI plánuje vydat komunitní alfa verzi ArmA 3

Vložil Celoush, 24.2.2012 14:23:56

Komentáře k článku

Vložit komentář
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Napsal Atreid (Anonymně), 24.4.2012 15:04:27 - IP:212.24.151.x

Hehe Majkl mne pobavil… Ano mám monitor 27" ale je to klasický fullHD čili 1920×1080 – a mě teď nešlo o detaily, mě šlo o to hru vůbec pustit.

Prostě z orig CD (nebo to je DVD), které mám tak Armu1 prostě po instalaci nepustím ! Kamarádovi kterému jsem půjčoval stejnou placku tak to taky nejde. Čili hádám, že chyba bude v placce a její verzi 1.000 (nebo co to je)

A ikdyž jsem patchnul bez pokusu hru pustit, tak jsem došel až na tu poslední 1.08 nebo 1.15 (už si to nepamatuju) a pak zkusil start – ani to nepomohlo ! Prostě to vyhodí chybu a jsem zase ve woknech. Win7 prof. x64, 6GB ram (a samozřejmě, že fičury z kompatibilitou jsem zkoušel asi milionkrát)

Právě že jsem koupil novou grafárnu tak jsem si řekl zkusím OFP (to jde), Armu a schválně si dám lepší detaily (jenže se do hry prostě nedostanu), nicméně Arma2 jde.

Nic neřešte to… Zkoušel jsem to jestli náhodou není někde jasný návod co kde a jak udělat…


Napsal prysk (Anonymně), 19.4.2012 16:41:34 - IP:78.45.16.x

Zdravim pardy. No jen k té „armě“. Já to nainstaloval asi cca před měsícem.(i7@4Ghz,6GB ram,GTX470,SSD) První čeho jsem si čeho bylo, že stromy jsou obalený v takový vlčí mlze.(tak nějak vidim, zhruba po 6ti kouskách a 3 veselejch) MMnt,zapínám OA. (1680×1050-all very high,postpr. vypnut.HDR normal.) Fraps 60FPS -úvodní screen v-synch povolen.Davam multiplayer a co nevidim.Warfare, dominace,dagestan live,prostě only CTI-COOP. Což mluví za vše,první 2 měsíce mě to taky bavilo (s klukama),ale co teď? Ano je tam jeden server „udržet“,ale pouze 4 lidi. DAO server taky nic,cAh nic.CTF -scify. Nemam čas na to se připojit k rednom toyum a zkoušet s nima hrát dominaci, nebo wf. Jo hra mi po cca asi 80 tisícíc a X letech pokoušení dostat se stabilitou a funkčností do fáze „hraju bez problemu a baví mě to“ běží,jako mi běžela poprvé na mojim 2.jádrovim Ečku 6850. Hra je „pěkná“ a od začátku se mi líbila a bránil jsem ji na každý frontě. Až mi asi došlo, že je to fakt špatně udělaný a že i když koupim sebelepší proc.,nebo grafiku,SSD,LSD, nebo nevim co ještě,tak to nepomáhá.Netušil jsem , že „vývoj“neni vývoj,ale jen hrabání se ve zrezlim kole ve snaze tam něco pošolichat,a navlíknout to do jinýho obalu. Komp už mám asi 2 roky a nemam důvod měnit,protože neni proč. Jinak můžu před „BIS“ prohlásit, že arma jela a jede nejlíp na „přetrápenym 2 jádru“, u mě konkretně E6850@3,6GHz + GTX 260 (216)a za ostatní(kua už nevim to označení toho prociku, co šel suprově taktovat),no prostě ten druhej,na kterym to „šlo“. Když se domluví starý pardi ,tak si s Váma rád zahraju cokoliv,ale ne že bych se těšil na hru,ale spíš Vás zase slyšet.

Ještě si vtipně vzpomínám, jak jsem měl čerstvě E6850 a myslim že Ati 3870×2 za 12ooo,– !!!!!!!!!!!!!!!!! :/ A prosil jsem na lance „obrněnouovci“ at mi to nastaví,no ale prej.Máš takovoudle mašinu?, tak si to hod na „top“ setting........ a stejně ti to bude co minutu pravidelně cukat :D :D :D ,ale neboj, dělá se na tom a v dalšim patchi (1–10000000000) to bude opravený.....ne­bylo.


Napsal Igor (Anonymně), 5.4.2012 14:53:57 - IP:193.179.195.x

Vetolor: Liberation, a Normandy, ostatní to jsou dobrý mody, ale po vydani hry na ně si počkáš rok možná i dva jsem na ně zvědav až budou v arma3 pak si ji i koupim tak za 3 roky bude už i ve slevě.-)


Napsal Majkl (Anonymně), 30.3.2012 17:43:10 - IP:83.240.121.x

1500–2500m :-)


Napsal Majkl (Anonymně), 30.3.2012 17:40:29 - IP:83.240.121.x

Jen bych měl připomínku, že Aatreid má monitor velikosti mojí LCD v obýváku, takže určitě hraje na víc než HD rozlišení jestli se nepletu. Rozlišení monitoru má na FPS obrovský vliv (u ArmA bohužel větší než u konkurence). Zkusils hrát v okně, třeba jen v HD? Je opravdu zajímavý, že některý lidi mají problém ArmA nainstalovat a pustit skoro vždycky a jiný fungujou naprosto bez problémů. Už na lance měl Atreid problém to pustit. Já zase nikdy neměl žádný problém a to ani hned po vydání. A to mám z vás nejslabší HW a hraju ve full HD C2Q9550, 465GTX, 4GB. Vše na normal, postproces off, antialising off, 1500–2500mm, 30–50Fps bez škubání. Arma mi spadla do oken jedinkrát a to když jsme zkoušeli betu PR. Všechny starý pardy pozdravuju. :-)


Napsal Mc Kirk (Anonymně), 30.3.2012 15:12:54 - IP:85.135.72.x

Arma1 pod Win7 a 64bit systémem jede v pohodě.


Napsal Stealth, 29.3.2012 23:15:31

Anzik: Jasně že funguje i OFP a nádherně:-)

Jo a lidi přesta?te používat název ArmA, pište jen Arma BIS to začalo nějak vadit prý :D :D


Napsal anzik, 29.3.2012 20:25:46

Funguje A1 vubec pod Win7? Natoz 64bit. Zkus, jestli se Ti jeste chce :), nastavit rezim kompatibility na WinXP.

Btw. ja mam C2Q (9550) s 8GB RAM, ATi 4850 (512MB) a celkem se da (serou me vsak blikajici textury ve meste a s tim i cely HUD na AAS). Viditelnost na 3.5km, vypnuty AA, FXAA, postprocess na low, SXAA zapnuty na max u beta buildu. Mam teda jenom 17" takze 1280×1024 rozliseni.

A jinak (mozna proto, ze jsem v rychlych 3D akcich uplne mizernej) jsem rad, ze je Arma2 netrivialni a povazuju to za jeji velke plus.


Napsal Acutres (Anonymně), 29.3.2012 13:30:36 - IP:82.144.159.x

Atr, jsem rád, že nejsi z těch, co se šprajcli:) Mrzí mě, že ti to nejde. Musí to být nějaká blbost, jako vždy. ArmA je bohužel náročná na výkon, ale dá se na to zvyknout.


Napsal Atreid (Anonymně), 29.3.2012 12:56:10 - IP:212.24.151.x

Acu, nejsem z těch co se šprajcli. Mě sere, že dám CD do mechaniky, dám install a z ikony co se vytvoří na ploše nespustím hru ! Já se nedostanu ani do menu, hodí mi to chybovou hlášku (jakou ti teď neřeknu páč jsem to zkoušel před 3 měsíci). Ale to není o nastavení ! Win7×64, C2D-E8400, 6GB ram, 560Ti, zbytek není podstatný. Arma 1 vůbec nespustím ! Armu 2 ano, a tam už si nastavení měnit mohu, ale narozdíl od novějších her (dokonce s podporou phys) mi arma2 jede hůř než-li ty novější…


Napsal Celoush, 29.3.2012 12:08:34

S tím závěrem souhlasím. Mám dojem, že v BI už jedou v zaběhnutých kolejích a vycházejí hlavně ze své komunity soustředěné kolem BI fora (protože to jsou ti jejich potřební earlyadopters) a sic se snaží oslovit i casual hráče, aby byla prodejnost co největší (tedy především cílí na ty, co čumí na videa a obrázky a jsou z nich paf), tak herní svět velkých studií se v posouvá dále a dělá věci a vymoženosti pro hráče, které popisuje Atreid.

Tento trend v BI nadále ignorují (a pokud ne, tak to nedávají znát, což je taky špatně).

Bohužel ale, ač se to nezdá, tak BI není velké studio, takže zjevně dělají, co zvládnou a to je podle mne hlavní důvod, proč tyto trendy přímé podpory hráčské komunity (nikoliv tvůrčí) musejí ignorovat (nemají na ně kapacity či zdroje). Také bych rád měl prokomunitní herní server (vytvořený či přímopodporovaný BI, nikoliv vytvořený komunitou) přímo propojený s hrou plný údajů o hráčích či squadech, s jejich statistikami, s možností organizace hráčů či squadů, komunikace mezi nimi, podpory tvorby turnajů či lig, nejlépe ještě i s přímou podporou pro stahování modů, addonů, misí, jejich hodnocení atd.,. takový vlastní AppStore. Něco, z čeho zase budou všichni paf. Osobně jsem kdysi psal, že takový AppStore bych si dokázal představit jako cestu pro přímou podporu tvůrců addonů či misí. BI by si vybírala procenta z prodeje, přitáhlo by to tvůrce a tlačilo by to na kvalitu děl. Bohužel u děl pro ArmA bych to dnes spíše viděl na cestu crowdfundingu (ala Kickstarter), pokud vůbec.

Tak či tak, tahle podpora by asi byla drahá zábava a možná si v BI spočítali, že se jim nevyplatí. Ti, co by to rádi měli, zůstanou stejně u her, které jsou na to přímo dělané a tomu zbytku je to jedno a neocení to. V tomhle budoucnost nevidím růžově a spíše očekávám klasický přístup, který se od dob OFP příliš nezměnil.

Nicméně každý podobný výkřik je dobrý, protože ukazuje, že je tu i další strana, která se nespokojuje s dosavadním stavem a na kterou je možné zacílit.

Jak je velká, či finančně slibná, je otázka pro jiné.


Napsal Acutres (Anonymně), 29.3.2012 11:56:04 - IP:82.144.159.x

2Atreid: Nevím jaký máš PC, ale mě s originálkou:), core i7 3,3GHz, grafikou GTX 560Ti a 6GB ramkou, jede ArmA bez problému. Musíš si pohrát s nastavením(rejp) a nedát si tam 10 km viditelnost apod.

Myslím si však, že spadáš do kategorie lidí, kteří se tzv. „šprajcli“ a kdyby jela ArmA sebelíp, tak bude pokaždé někde problém;)

S tou podporou MP souhlasím. Chtělo by to nějaký oficiální nabušený server/y.


Napsal Atreid (Anonymně), 29.3.2012 11:26:50 - IP:212.24.151.x

No nazdar hodiny, tak jsem tu zase po roce… Pořídil jsem novou grafiku a tak sjem si řekl, zkusím tu Armu třebas mi to konečně pojede plynule. Tak ArmA1 po instalaci z oficiálního CDčka (což je verze 1.00 nebo prostě hned ta první), se mi nespustila, nevím – matně nyní vzpomínám že tehdy byl problém z více jak 4GB ram (mám 6GB) no vopatchoval jsem to kam až to šlo a stejně ARMU1 nepustím !!!

Arma2 škube tak jako tak = grafikou to není a čímž je na vinně HDD a jestli pánové z BIS neumějí udělat program který jde spustit normálně ze SATA2 hdd tak to jsou kokoti. No nevadí další prachy jim dávat nebudu.

Zahlédl jsem v příspěvcích Ghosta a musím se pod to podepsat, stále vylepšujou simulaci. No proč asi, v našem prohnilém stále plných lobistů se to do armády určitě za nějaký ten milionek prodá a to je více než by koupili hráči, tak proč komunitu podporovat že ?

Add ještě reakce na komunitu a hraní přes gamezonu/gamepark. Battlefield nepletu-li se taky na těchto portálech není a funguje mu to. Proč ? Protože vybudoval kampa? jako prase, vytvořil stránky kde má každý hráč možnost vidět co a jak, může se spojit s tím nebo oným, vytvožit si legii/klan přímo na těchto stránkách a dokonce se může spojit a kecat taktéž přes tento web. Čili VoIP (nebo chcete-li VoNet) funguje!

A zdůraz?uji, že se nebavím o hře, ale o tom jak 1 stránka spojí všechny lidi, profily, klany, servery, voip, chat, a další…

To co my jsme tvořili v OFP, Armě na 10 místech je najednou v jednom !

Pokud by tohle BIS dokázal, je možné, že by se i ty stařešinové (jako já) mohli objevit.

Jenže tohle BIS dělat nebude- ta spolehá na to že se komunita dodělá sama. A to právě je problém, ti odrosteljší se už na to mohou vyprdnout. Ty si chtěj zahrát a nestarat se. A mladí ty ani netuší co se po nich chce.

Samozřejmě že jsou i vyjímky, ale jak už tu někdo napsal, ty si tvoří singl/coop simulace v editoru.

Have a nice day Atr


Napsal Majkl (Anonymně), 23.3.2012 20:17:28 - IP:83.240.121.x

To Celoush: Na lance jsme to zkoušeli u Pryska, kterej už měl SSD a určitě to pomáhá, ale přesto se to pořád objevuje, jen zdaleka ne tak často. Ale asi by to měl spíš ohodnotit Prysk, jestli sem ještě občas zajde. Pro mě osobně je tohle věc, která mi na armě vadí ze všeho nejvíc(A ještě ty zasraně dlouhý a dohrávající se nepřerušitelný animace). Všechno ostatní mi nevadí, ale tohle jo. Teď jak hrajeme ultra ligu, tak se dost používá optika nebo dalekohledy a nejhorší je, když ti v dalekohledu na rohu baráku bliká křoví jak na diskotéce. ?íkáš si, je tam voják, není to voják? V coop bez respu je to docela zásaní.


Napsal Vetolor (Anonymně), 23.3.2012 19:07:46 - IP:78.45.185.x

Našel sem ještě tohle, škoda že ty dva do toho furt kecaj. Let's Play Iron Front: Liberation 1944 #2 – Gameplay


Napsal Celoush, 23.3.2012 11:23:47

Jak se vůbec chová ArmA na SSD disku? Furt má problémy s texturama?


Napsal Majkl (Anonymně), 23.3.2012 00:11:43 - IP:83.240.121.x

Ti dva jsou docela komici. V letadle si vypne motor a pak se tomu diví. Z tanku střílí přes 3 pohled do země a diví se, že to nefunguje. :-) Nebyla to nějaká recese? Jinak to vypadá opravdu jak mod z ARMA, než jako samostatná hra. Ale ta grafika se mi zdála taková plynulejší, neviděl jsem tam tolik problikávajících textur, ale to se u takovýho videa těžko hodnotí.


Napsal Vetolor (Anonymně), 22.3.2012 17:22:21 - IP:78.45.185.x

Bude to oficiálně vydaná samostatná hra na enginu od BIS v četně editoru.


Napsal simon_cz (Anonymně), 22.3.2012 17:05:03 - IP:84.242.87.x

Tak to vypadá dost dobře. Pochopil jsem to správně, že je to oficiálně vydaný mod s kampaní ale úplně mimo BIS ?


Napsal Vetolor (Anonymně), 22.3.2012 16:40:28 - IP:78.45.185.x

Napsal Vetolor (Anonymně), 22.3.2012 00:41:44 - IP:78.45.185.x

Napsal Faly, 20.3.2012 15:49:12

Ona ta technika není až tak moc vycucaná z prstu. Merkava, Patria, Mi-28, …


Napsal Apo (Anonymně), 20.3.2012 15:41:27 - IP:80.188.178.x

No, v dějáku jsi možná válel, ale zase ze slohů jsi musel mít jen samý koule čéče ;)


Napsal Igor (Anonymně), 20.3.2012 12:02:50 - IP:193.179.195.x

no doufam že tam bude editor misí poslední flashpoin rr, si to tim pos.al a taky moderní byl hergot.Nic proti ale můj názor…je ten že simulátory by byli lepši z dějin jsou i poučné ja měl diky některým hrám i 1 z dějepisu ;-D,kdysi a teď střílime terroristy bůch vi odkaď prostě futurama .-) nikomu to neberu kdo se na to těší ale mě to mrzí…!!! žádam:-D vyvojáře ať tam přidaj par addonu z minulosti jako předehru v kampani určitě na to maji dost času a bude to zajimavější a tu hru si koupí víc lidí .-) včetně mě he he určitě si to přečtou a něco s tim udělaji … no nic to je vše přátele zdar bazar


Napsal igor (Anonymně), 20.3.2012 11:32:33 - IP:193.179.195.x

No nevim jak kdo ale mě fiktivní vercajk moc nepotěší snad addon makaři brzo po výdeji hry něco vymyslí stary dobry CWR nikdy neomrzí teda aspo? mě ne,ja bych bral arma3-cold war takovy zpátky do minulosti tech moderních válek a z budoucnosti je nějak moc,ale na studenou válku všichni zapoměli,možná by bylo lepší pro vyvojáře, i pro mě a myslím si že i pro mnoho ostatních hráču lepší udělat fiktivní válku třeba na Kubě ke které málem nedošlo.Zajezdít si v Jeepu,zastřílet si z m14 a když fiktivní tak trošku posunout rok a zastřílet si z m16 jako kdysi třeba…ale jak povidam Fiktivní vercajk,tanky, vrtulníky, atd to na moc dlouho nezaujme…


Napsal Geo (Anonymně), 12.3.2012 21:38:31 - IP:90.178.42.x

V nové Armě by bylo dobré, kdyby šlo ve Visitoru generovat podzemní komplexy.. respektivě, přírodní jeskyně a tak podobně:-)Jo a ještě podpora kolejové dopravy.. železnice apod. Engine Army je poměrně dost univerzální a uvítal bych od bisáku v budoucnosti nejaké propracované rpg ala Gothic, kdyby je moderní válčení přeci jen omrzelo:-D


Napsal Bobo (Anonymně), 11.3.2012 10:42:48 - IP:82.99.191.x

Drobné nové infromace o Arma 3: Rozhovor s Ivanem Buchtou, kde je, jak se zdá, potvrzena podvodní střelba, pouze anglicky a je to scan http://forums.gametrailers.com/…reen/1279638. A takovej ten malej ostrov pod Limnosem, bude pravděpodobně něco jako Útes v Arma2, viz. srovnávací obrázek http://img525.imageshack.us/…iossmall.jpg, přesnou lokaci si můžete najít sami ;), ale určitě to není Limnos.


Napsal Qinetix, 10.3.2012 22:35:29

Jen bych raději přivítal současnou techniku, ale i ta budoucnost se dá přežít ;) Možná to tak bude i zajímavější.


Napsal Jirka (Anonymně), 9.3.2012 14:02:33 - IP:62.168.45.x

Jsem zvědav na čem bude BIS pracovat po Armě 3,doufám že budou stále pracovat na vojenském simulátoru protože by byla škoda jejich zkušeností ,vývoj je stále lepší a lepší,jestli budou pokračovat i po Armě 3 tak za 5let zde budeme mít opravdu hodně reálný vojenský simulátor v dnešní době s neuvěřitelnou grafikou a fyzikou to co bude za X.let bude hodně zajímavé v dnešní době spíše až neuvěřitelné,jen se podívejte jak ten vývoj jde kupředu až neuvěřitelné že,třeba před 10lety to byli hry :-D,Jsem zvědav co bude za pár let nedovedu si ani představit. http://www.youtube.com/watch?…


Napsal Stealth, 9.3.2012 11:53:46

Jo Blondi VBS2 to má ale bylo to jen v helikoptérách mám dojem.


Napsal Majkl (Anonymně), 8.3.2012 23:54:31 - IP:83.240.121.x

Jirka: zadej do filtru cz a vyskočí na tebe EPJ server. Jinak na dotazy, návrhy a domluvy slouží fórum tady na bulváru – sekce CSAA (Československá ArmA aliance) nebo fórum na stránkách www.armaniacs.cz, což je ofic. fórum CSAA. Na obouch fórech jsou informace o TS, XML atd. Musím se přiznat, že fórum tady na bulváru trochu zanedbávám a nepíšu tam o událostech a plánovaných akcích, ale pravidelně ho čtu, takže pokud má někdo problém s registrací na armaniacs, tak se nic neděje. Může využívat bulváru. P.S: CSAA není klan, může se připojit kdokoliv a nemusí se nijak vázat ani používat žádné tagy a signatury pokud nechce. Každou neděli ve 20hod se scházíme a hrajeme AAS většinou na Frontline combat, nebo, když je nás dost tak na EPJ.


Napsal Qinetix, 8.3.2012 08:12:26

Stealth má pravdu. Beztak stejné chyby byly i v OFP.

Co se týče té střelby z vozidel, myslím, že tento prvek je už ve VBS 2. Možná se mýlím, ale jestli ne, tak pak by to pro kluky z BIS nebylo těžké zařadit i do Army 3.


Napsal Adamicz, 8.3.2012 03:41:45

Rozhodně bych ve hře neočekával každou z těch featur uvedených dole. Pokud vím, část z nich je jen na „wishlistu“ vývojářů. Například o zmíněné střelbě z vozidel se vyjadřovali jako o prvku „který by tam rádi měli“. Já jen aby tu po vydání lidi neprskali, že tam půlka „slíbených“ věcí chybí :)


Napsal Stealth, 8.3.2012 00:18:16

Nestěžujte si pokud vás arma chytla tak jste neměli ani čas si všimnout kolikrát těch bugů které tam jsou. Já jsem si vždy každou hru užil jak to jen šlo.


Napsal Qinetix, 7.3.2012 11:36:39

Do tvorby ligových map a pořádání celé ligy bych se klidně pustil za pomoci několika dalších lidí. Samozřejmě bych raději přivítal českou ligu, takže jestli se tu nevyskytne žádný klan, nemá cenu nic pořádat. Zahraničních lig je vždy dost, do nichž se pak můžu přihlásit, jenomže to není ono. V ArmA 2 se mi prozatím nejvíce líbila APL CTF liga, která se konala koncem roku 2009. Po ní ještě následovala další sezóna, ale té jsme se už nezúčastnili.

Jeden čas jsem to s někým na Gameparku řešil, zda by bylo možné zprovoznit ArmA server, jenomže neustále jsem se dočkával odpovědí, že nemají na to mašinu, a to bylo ještě v době ArmA 1. Ještě dříve jsem s nimi diskutoval i o OFP, které bylo podle nich po vydání ArmA 1 mrtvé. Zajímavé bylo, že ho hrálo více lidí, a to i Čechů. V té době jsem stihl pořádat dvě ligy, z nichž jedna byla česká a ta druhá byla rozdělena na CTF a C&H. Mnoha dalších se náš navíc ještě klan zúčastnil. Takhle aktivní jsme byli nejen my, ale i ostatní do doby, než vyšla ArmA 2.

Navíc je škoda, že když se na české ArmA scéně objeví nějaký český klan, tak hraje pouze COOP, pakliže to je i PvP klan, tak hraje většinou Wafare apod., což jistě k Armě jako k simulaci hodí, ale ne tolik ke klanovým soubojům. Proto uznávám CTF a C&H mapy.


Napsal anzik, 7.3.2012 01:20:30

@Majkl: Vsak nam je ale fajn, ne? Nemusi nas byt 20vs20. Jo, jednu dobu to bylo hodne na umreni, ale ted Ultra a FC jsou prece dobre obsazene. Alespon ja jsem z ultra nadsen ;) Samozrejme, ze nejakemu ofiko a pravidelnemu turnaji z BiS bych se nebranil, ale ten by i tak nebyl vyhradne cesky. A zahranicnich PvP lig je imho dost, jen se prihlasit (na coz ja jsem samozrejme linej a neakcni :D ).

btw. nejaka podpora multiplayeru ze strany BiS prece jen je, viz napr. po letech zafixovane preskakovani jednotek v dalce ;)


Napsal Jirka (Anonymně), 7.3.2012 00:24:06 - IP:62.168.45.x

Majkle tak mě prosím sem šoupni odkazy protože já o ničem takovém nevím že by byli takové servery prosím ty tvoje odkazy jak píšeš níže děkuji.


Napsal Majkl (Anonymně), 6.3.2012 23:52:31 - IP:83.240.121.x

Ghoste mluvíš mi z duše, celej ten seznam fičur dole je podle mě taky k ničemu. Je to jen vizuál, ale hratelnosti to přidá 0%. Strašně se furt soustředí na „simulátor“ a AI, ale ta jednoduchá PvP hra jde do řiti. Sám hraju rád CTI (ne Warfare), ale gro všeho jsou C&H, AAS, CTF to hraje nejvíc lidí, ale ti jsou samozřejmě na jinejch hrách, takže na většině serverů „zdánlivě“ nejvíc frčí coop (rozuměj Dominace) a Warfare. Na to navazuje to ostatní co se tu řešilo. Podpora multiplayeru od BiS je nulová. Sice tvrdí že podporují komunitu, ale to jsou modeři a singlaři, jenže ti hrajou armu z 90% v editoru. To je takovej problém se na to trochu podívat a podpořit to? Moc by to ani nestálo a navíc by se to dalo udělat i externě, přes nějaký nadšence. (Co udělat pár speciálních oficiálních map pro ligu??) Jinak ohledně těch klanů, nebudu si dělat reklamu, ale otevřený český servery bez hesel a modů tu jsou, nikdo se nemusí nikde rekrutovat, jsou tam mapy všech typů. Jsou 2 weby a 2 fóra, kde se dá domluvit cokoliv a připojit se ke komukoliv, snažím se o to starat a stejně nikdo nikde. Takže si taky myslím, že to nikam nevede a ARMA3 je předem odsouzená ke stejný mizerii, protože ji nikdo nebude hrát, stejně jako nikdo nehraje ArmA. Tu spoustu čechů jsem zatím nepotkal. Pokud mi někdo chce tvrdit, že 50lidí (cz) denně v jeden moment je hodně, tak si dovolím nesouhlasit a ještě budu tvrdit, že to číslo je hóóódně nadsazený. P.S. Přes to všechno si dovolím znovu napsat, že ArmA je nejlepší hra, ale někde je chyba. Bohužel BiS má jiné cíle a záměry a potenciál hry chce vytěžit jiným směrem, než je PvP, takže jim přeji hodně štěstí.


Napsal Adam (Anonymně), 6.3.2012 16:18:00 - IP:89.24.143.x

Sice to není moc k tématu, ale tady je moc hezký srovnání zbraní a techniky z arma3 se skutečností.Není to zas takový sci-fi jak se zdá… http://forums.bistudio.com/showthread.php?…


Napsal GhostX (Anonymně), 6.3.2012 15:07:32 - IP:194.228.204.x

zdar všem, super novinka. Od vzniku arma do toho přidělávají hromadu detailů, které jsou fajn, ale ve finále způsobily snížení zábavnosti k nule. Výpis dole je 30% změna grafiky, 70% nové detaily a blbostí, 0% zvýšení hratelnosti a herních módů …

Dokud nebude terén pořádně propracovaný tak, aby se z pozice vojáka dalo postupovat přes úkryty, terénní nerovnosti, zákopy, tak je to k ničemu. Plánovat, že se budu schovávat za kopcem velkým jak saharská duna,když by u cesty mohl být jenom rygol, je frustrující. LOD terénu je monstrózní. Zmi?ované „4× podrobnější zpracování zeminy (kameny, hlína, tráva ..“ odhaduji na zlepšení textury, žádný pokrok v terénu.

Druhá připomínka, BIS by mělo založit marketingové oddělení na někom třeba z „EA“ a ne na Španělovi. Viz. něco jak píše jirka.maso, udělat dvacet oficiálních serverů a na nich pořádat pravidelně nějaké akce. Investice nula prd a lidi by to bavilo. Nebo nabízet servery k pronájmu, na tom se přeci dají vydělat €, atd… … ale bis zabedněně dělá nudnou simulaci a největší odvaz byl blembák k dražší verzi.

ps. všimli jste si, že zase vylepšují AI path finding? U toho se vždy směju. pps. prostě celkově mi to připadá jako soupis většího patche pro amra2, ale z nostalgie dám šanci testovací verzi, penězmi jsem sponzoroval ty dvě předchozí alfa verze


Napsal jirka.maso, 6.3.2012 10:20:43

2celoush: Pro mě vždykcy byla v případě OFP alfou a omegou GameZona. S jejím ukončením skončila jedna éra hraní flashpointa. Chvíli se dalo přežít na cizích ligách (CCL, CZL, TNT), ale prostě komunita vyhnila.

Stejně tak hlavní problém neoblíbenosti army 1 a 2 byla jejich nepřítomnost na GameParku. Lidi potřebujou mít místo, kde se můžou potkávat, hrát a jednou za čas změřit síly v turanji nebo lize. Vzpomě?te na atreidův C&H turnaj v první armě. Lidi to hráli, bylo to dobrý, ale hned jak skončil tak to šlo do kytek. Nebylo kde zahnízdit, server ETC nebo EPJ bylo málo.

Je tedy naděje vrátit dobu klanů a turnajů s příchodem třetí army? Za mě řikám, že není. Šance by byla, pokud by se arma 3 objevila na GameParku, ale to se asi (bohužel) čekat nedá. Navíc generace hráčů ofp zestárla a od hraní odrostla (práce, rodina, apod.) a ta mladá svoloč co se pohybuje na gamepraku žádný zázraky neslibuje.

Já vim, je to pesimistická vize. Byl bych rád, kdyby to tak nebylo… :)


Napsal anzik, 6.3.2012 00:03:05

My na armaniacs hrajeme bez modu a nezaheslovane ;)

Posledni dobou jsme ale spis na zahranicnich serverech a proto je vhodne na TS prijit abychom se aspon nasli.

btw. ne vsechny servery maji VON povoleny.


Napsal Jirka (Anonymně), 5.3.2012 22:45:30 - IP:62.168.45.x

Souhlasím s Veletorem! je to pravda každej si stěžuje že je málo hráčů CZ/SK ale problém je jak popsal hrajete v uzavřených parách…a různé módy na kterých hrajete to odradí tolik hráčů že raději budou hrát na normálním serveru origo bez módů a taky si zahrajou velice dobře na co mody…zbytečnost na co uzavřené klany zbytečnost.Ono je řešení které vám ted popíšu stačí udělat CZ/SK Servery bez módů na origo na posledním patchu,a zde ´´sídlit jako klan´´ server mít většinu času bez hesla pro cz/sk veřejnost a když se připraví nějaké (Klanové utkání uzavřené tak se server dá pod heslo) jak jednoduché že a věřte nevěřte ten server bude furt hodně zapl?en CZ/SK hráči,a ruku na srdce nejhorší je právě to že většina klanů u nás hraje uzavřeně VIP… to je ta chyba se nedivte.


Napsal Vetolor (Anonymně), 5.3.2012 15:52:58 - IP:78.45.185.x

Já potkávám dost cz za nickem na servrech kde se hraje coop neni potreba doinstalovávat další mody v četně ACE! Není nutné komunikovat přes TS3, VON uplně sačí a určitě se nestává že kecaj všichni najednou! Rozhodně není pravda že pak spolu hráči nespolupracujou!! Zodpovědně se někdo obětuje a lítá s helinou a stará se o ammo (nejlíp zprávce serveru)!! Když nějakej magor začne blbnout už na letišti tak je poslanej do zaponění, hra není nastavená na rekruta (jako sem to potkal na našich servrech dlouho po vydání) a jednou za pár dní jsou upravený nepřátelé (přidaný, ubraný, utočí od jinud…). Vono by toho bylo víc ale tohle už se mohlo změnit dávno kdyby ste nechtěli hrát v uzavřenejch parách.


Napsal Celoush, 5.3.2012 13:55:38

Má šanci se ta doba českých klanů, lig a turnajů ještě vrátit? Jak je to u jiných her? Sám jsem z toho celkem vypadl, tak se ptám.


Napsal Qinetix, 5.3.2012 12:40:36

Mě by především potěšil velký počet českých hráčů a klanů :)


Napsal Gottesstrafe (Anonymně), 3.3.2012 13:55:52 - IP:83.208.72.x

Potěšilo by mě, kdyby byla možnost pohybu v zákopu.


Napsal Geo (Anonymně), 2.3.2012 23:47:10 - IP:90.178.42.x

Hojte, po dlouhé době jsem se dočkal konečně nového pc a mohl jsem si zahrát armu… fungovala bezproblemově, ale už po několikáté se mi stalo, že se zablokovala z neznámého důvodu funkce direct 3D, Display Adapter does not support format D24S8 for X8R8G8B8 . ovladače mám nejnovější a verze army je 1.18. Hledal jsem na googlu a pokusil sem se o nastavení hardwarové akcelerace, ale tam mě to ani nepustí (nejde na to kliknout). A u dialogového okna direct 3 d není ani k dispozici. Prostě si nevím rady, chci si koupit ještě armu 2, ale nevím jestli to bude takhle zlobit pořád. Díky za tipy


Napsal Sharp (Anonymně), 2.3.2012 20:21:41 - IP:213.220.255.x

Fajn nápad, nechme se překvapit jak to dopadne :)


Napsal Nick (Anonymně), 1.3.2012 17:54:13 - IP:85.71.70.x

jirka.maso: Nvidia se snazi delsi dobu blokovat ATI karty. Takze ano, pojede ti to pres cpu. Existuji ruzne patche pro pc a napr. v Batmanovi to slo vypnout, i kdyz delali na verzi vylozene s nvidii assetama (destructible, particle). Dokonce i Unreal Engine ma implementovanou physx a v zakladnich vecech to jede i na konzolich. Ale nesmis to ohulit. Zalezi na tom, jak to implementujes do enginu a jake mas optimalizace. Presto nektere jejich assety hodne zpomaluji vykon (na konzolich – cloth a pod), takze se radsi nepouzivaji, nebo jen na main characteru. Jenze tohle je BIS a pc only, takze si max. prikoupis kartu :P


Napsal jirka.maso, 28.2.2012 21:18:58

Já si to přeložil tak, že když bude někdo mít AMD/Ati, tak zřejmě o fyziku nepřijde, jen ji bude ve výsledku počítat procesor…


Napsal Qinetix, 28.2.2012 08:41:43

Teď se těším ještě víc. Jen doufám, že to všechno bude ArmA 3 skutečně obsahovat, což nejspíš bude. Jen aby to bylo s co nejmenším počtem závažných chyb nebo raději bez chyb.


Napsal Celoush, 27.2.2012 23:34:46

Já se o to nějak moc nezajímám, tak popravdě taky netuším, co mají za problém AMD/ATI karty s PhysX, ale že bych kvůli tomu automaticky odmítal ten zbytek, tak tak dokonale prozřetelný jako jirka,maso nejsem :)


Napsal jirka.maso, 27.2.2012 22:06:28

„Hra bude mít implementovanu fyziku (PhysX), funkční i na AMD/ ATI kartách.“ To je teda blábol.

Co si pak mám myslet o tom zbytku, co se zřejmě někomu stejně jenom zdálo?


Napsal Tapeťák (Anonymně), 27.2.2012 21:33:34 - IP:89.103.7.x

Zatím to vypadá dobře, jenom škoda těch gramatickejch chyb, něříkám že píšu bezchybně ale někdy to tam přímo bilo do očí :).


Napsal Adam (Anonymně), 27.2.2012 18:26:43 - IP:89.24.143.x

To rozčarování je z toho, že nejnovější tank co znaj je T-90…kdyby obhlídli net trochu, tak zjistěj, že až tak futuristický to zase není… Jinak bych byl rád kdyby konečně udělali 3D optiku pro všechny zbraně a ne jenom kolimátory.


Napsal ShepardSVK (Anonymně), 27.2.2012 16:30:22 - IP:95.102.4.x

Sem tam je ten preklad trochu kostrbaty, akoby bol pouzity ggogle, alebo doslovny preklad.

k tomu micro UAV. Ja som to z originalu na BI forach pochopil tak, ze team bude moct mat svoj micro UAV. Podobne ako su klasicke UAV napr. urovne caty, roty, brigady atd atd, pricom kazdy sa lisi velkostou, schopnostami, vyzbrojou atd.

Inak A3 zatial vyzera velmi dobre. Alfa a Beta testing urcite pomoze. Osobne nezdielam rozcarovanie s niektorymi clenmi komunity z prilisneho futuristickeho smerovania hry. Inak z poslednej varky obrazkov som milo prekvapeny rapidnou zmenou k lepsiemu co sa tyka nasvietenia. To si uz fakt ziadalo zmenu.


Napsal Mikkes (Anonymně), 27.2.2012 16:12:33 - IP:87.197.142.x

Mlask :-)


Napsal Celoush, 27.2.2012 15:51:49

Díky za tenhle „stručný“ přehled :)


Napsal Jirka (Anonymně), 27.2.2012 13:54:43 - IP:62.168.45.x

Hra bude obsahovat:

Kampa? pro jednoho hráče: Přeměna ze začínajícího vojáka na vojenského velitele v otevřené a příběhem doprovázené kampa?i.

Přizpůsobitelného vojáka: Budete si moct vybrat uniformu, podle sebe si vylepšit zbra?, změnit výzbroj nebo dopl?ky.

Fyzikální simulace a lepší animace: Využijte PhysX ™ s podporou simulací, ve hře interakce a vylepšený animační systém.

Poznámka: Pettka potvrdil, že PhysX v Arma3 funguje na systémech s AMD / ATI kartami.

Multiplayer hraní: Výzvy i kooperativní a konkurenční scénáře s plnou podporou dedikovaných serverů pro Windows i Linux.

Zcela rozšiřitelné a moddable: Navrhování a vytváření nespočet scénářů pomocí intuitivního a snadno použivatelného editoru misí. Podrobný výpis toho co hra bude obsahovat:

  • Hra bude mít implementovanu fyziku (PhysX), funkční i na AMD/ ATI kartách.
  • Díky PhysX bude ve hře nepříklad vysoce realistické přejíždění přes kameny, hromady písku atd…
  • Díky PhysX také budou reálnější kolize s objektama
  • Animace ve vozidlech přepracovaná (například při zatáčení se budou pohybovat ruce na volantu při řazení na řadící páce atd…)
  • Možnost měnit oblečení tím že si vezmete uniformu ze zastřeleného nepřítele se neprozradíte ale může vás zabít váš team.
  • Kampa? se bude odehrávat uprostřed 3. sv. války.
  • V kampa?i se bude moct získávat informace od civilistů ale někteří vás buď prozradí nepřítely nebo ne.
  • Vysoce realistické zbraně (na některých modelech pracují samy návrháři zbrání pro armádu atd…
  • Budovy budou mít tři různé populační fáze, krátko době opuštěné, dlouho době opuštěné a stále obývané přičemž když budou budovi dlouho opuštěné bude se tam oběvovat prach atd…
  • Vozidla budou mít model poškození ( zatím není známo do jaké míry ).
  • Bude vylepšen animační systém (tedy celkově animace).
  • 3D věstavěný editor misí.
  • Plná podpora dedikovaných serverů v MP.
  • Přizpůsobitelný voják (libovolné zvolení uniformy, výbavy, zbra?e).
  • Objemové mraky (volumetrické).
  • HALO výsadky
  • Do všech staveb na ostrově lze jít a lze je zničit
  • Zbra? bude možno upravovat, vylepšovat za běhu hry
  • Optimalizován net code (multiplayer), pravděpodobně i pro více hráčů
  • RTT potvrzeno (render do textury) potvrzeno (odrazy)
  • Akcni nabidka bude vylepsena
  • Zvuky vrtulníků budou na stejné úrovni jako ve hře TOH (Take on Helicopters)
  • Arma 3 bude obsahovat letový model ze hry TOH (Take on Helicopters), ale ne v kampani
  • Přepravní zařízení Mk8 SDV bude mít periskop
  • Hráč bude moci připojit nálože na nepřátelské lodě
  • Hráč bude moci na dálku pracovat s minomety
  • Na přilbách kamery
  • Tanky s railgun
  • Objekty, jako jsou vesty budou mít váhu a různé kapacity
  • Pokrývky hlavy nabídnou různé úrovně ochrany před střelou
  • Hra bude mít silnější zvuk jako jiné populární mody
  • PvP bude vylepšeno
  • Vylepšený systém zranění
  • Vylepšené rozhraní MP
  • Vylepšené příkazové rozhraní.
  • Hráč bude mít možnost nosit civilní oblečení.
  • Bujnejší přiroda (více zvířat).
  • Propracovanější systém krvácení.
  • AI budou výrazně vylepšena ve všech ohledech nápříklad vyditelnost atd…
  • Různé tipy záblesků při střelbě.
  • Granátomet bude fungovat stejně jako v reálu.
  • Hráč bude moct připevnit Plastické trhaviny na vozidla.
  • Rozbalovací menu kde si hráč bude moct upravit svého vojáka.
  • Věci jako jsou maskáče,pokrývky hlavy, balistické vesty a bathy budou lépe zpracovány.
  • Sla?ování.
  • Propracované simulace otřesů.
  • Různé typy camo (městský, atd.).
  • 4× podrobnější zpracování zeminy (kameny, hlína, tráva atd…).
  • Vylepšen DATA-Streaming.
  • Vylepšené MICRO AI a vyhledávání cest.
  • Vylepšená voda (vizuálně i fyzicky a to díky PhysX).
  • Váha věcí které si vezmete bude mít vliv na vaší Mobilitu – Systém zvýšené únavy (známo už z Army 2) Váha by měla být důležitá i u vozidel, taky by se měla měnit jejich mobilita (rychlost atd…).
  • Nový systém animací krvácení od RagDoll.
  • Vylepšené UAV.
  • Vylepšený systém Dělostřelectva (manuální nastavení uhlů atd…).
  • Vyšší particle limit.
  • Více typů zvuků.
  • Efekt vlnění vzduchu (vzniká teplem).
  • Vozidla budeme moct odtahovat (zřejmě nějaký vylepšený systém.
  • Rozložení Micro UAV na skupinové úrovni (nevím co to znamená).
  • Některé platformy zbraní budeme moci ovládat na dálku a některé budou fungovat na automatice.
  • Všechny přídavky na zbraně budou odmontovávatelné a budeme je moct přepravovat vojáky nebo vozidly.
  • Vylepšený MP chat.
  • Talony (mini tanky ovládané na dálku vice naleznete zde: http://en.wikiped...ller_TALON)
  • IFF transponders
  • Střelba z vozidel
  • Mod integrované podpory
  • Britské speciální síly a východní námořní pěchota
  • Micro Air vozidla
  • Možnost proskočit oknem pokud budou dveře zamčené
  • Křehká skla ( bude vyditelný průstřel, prasknutí atd… )
  • Budovi budou mít ruzné body ničivosti
  • Možný výskyt podzemních budov.
  • Sla?ování ze střech a jiných míst.
  • Vznášedlo

Ano je to tak konečně PhysX v Arma3 doufám že i destrukce budov bude mít nastarosti PhysX protože tento engine dělá z hry realitu. Nechme se překvapit!