ArmA2.com online
Komentáře k článku
Koupil jsem si Armu AČR v Malenovicích v Tesku v prodejně her a včera mi to začalo psat a dneska ráno mě to tam pustilo
Koupil jsem si Armu AČR v Malenovicích v Tesku v prodejně her a včera mi to začalo psat a dneska ráno mě to tam pustilo
A kde sis ten klíč koupil?
Čau lidi prosim vás včera jsem ještě normálně a dnes mi to píše že CD Klíč někdo používa přitom jsem si koupil Armu2 AČR nevíte co s tím mám dělat ???
Juhu!
Toto trvalo:-) Ale není tam nic zajímavého:-(
Nějak se zapomenuli že sou česká firma!!!!
Na cechy se sere, hlavni prachy jdou ze zahranici
tož to sů ty zrádcové národa…vždy byly a budou…(cash rulezz)
Děláte, jako by BI byli jediní, kteří nejsou posvátnými uctívači češtiny. Mít stránky v češtině před vydáním je zbytečný luxus. Jednou jste schopní je peskovat, že se ve hře serou se zvířaty, ale pak vám vadí, že nezahazují čas s tvorbou české verze stránek. Třeba pak budou, jako byly později i pro jedničku, protože tam česká verze je, pokud si Pirjam nevšiml. Já osoboně bych se na češtinu taky vyflákl (dá se využít google translator, pro ty co neumí anglicky). Ono se taky stačí podívat, jak jsou na tom ostatní čestí tvůrci než začnete zase mudrovat a nadávat (např. Pterodon – http://www.pterodon.com/ ) či IS alias 2KCzech, která má sice stránky v přípravě, ale to nám oznamují taky kráásně česky, že? ;) (http://2kczech.com/ ).
Dobře ale zase lidi z BIS jsou k nám hráčům blíž hodně z nich někdo zná, někdo je i někde v klanu. Prostě maj větší zájem o naši komunitu tak je škoda že prostě to není česky!
Na češtinu seru, hlavně ať se to dá hrát!
Spíš si říkám jak řekl Pan Buchta že maj asi 50 – 80 vozidel a pak dodal že třeba Hamr má 5 variant, tím chci říct že snd tam bude tak aspo? 30 druhů vozidel a né jen t72, uaz, bmp, a brdm:-(
Nezapome? na civilní káry, které se do toho taky počítají ;)
A sakra na ty jsem zapoměl! No sand tam bude víc vozidel než na doposavadních screenech:-) Armore co???
Vozidel, zbraní a postav je asi 2× víc než v Arma. Třeba Rusáci mají komplet všechno nové – T90, BMP3, HIND, Vodnik a Mari?áci mají zase svoje LAV25, AAV, F35B, Predator. Patizání a Rebelové mají staré ruské vehikly z ArmA1. Do výzbroje přibylo SPG-9, RPG-18, SMAW, minomety, BIZON, Vintorez, DMR, Mk48, RPK a spousta variant AK od 47 až do 107. Panáků je 5 frakcí, USMC a Rusove mají zvlášť i průzkumáky a speciální jednotky. Nechybí snipeři v ghilie/hejkal a ozbrojení civilové.
česká verze stránek? k ničemu, možná až to vydaj, tak má cenu dělat nějakou českou variantu supporu jako u ArmA1, ale dřív k ničemu
2 Stealth: i přes to, že těch různých typů vozidel bude daleko méně než uvádí číslo, tak s tím bych si hlavu nelámal, hlavně ať to maj armády po stránce vehiklů vyvážený už od začátku, ale s tím se snad už počítá, především tady mluvím o Warfare, kde to naštěstí vyvážené v ArmA1 je, zatím jsem s ukázkou vozového parku spokojen :)
Díky za odpoveď Ovečko. Ještě jedna věc, nešlo by něco udělat s těma stromama když spadnou? Chápu že asi by bylo těžké udělat aby se rozleteli na méně kusů jak je tomu v Crysis! Ale co tak ať se propadnou do země? Není kolikrát přes ně videt a to dost.
Kdyby zmizeli tak by to stálo za prd,spíš kdyby to bylo jako že prostě přes to nevidí a basta.Pak ¨m'e ještě napadlo strom rozstřílet na malé části nebo tam hodit granát o on by jako vybuchnul (zmizel)
2 Rajec: když v reálu po padlém stromu hodíš granát, tak ti ten strom nezmizí, navíc granát stromu moc neublíží, raději aby padlej strom měl geometrii průhlednosti pro AI
Zásahy a ničení bude v ArmA2 zase o kus dál. Engine už dokáže rozpoznat více druhů zasaženého povrchu modelů a podle toho házet partikly. Např takhle teď padá listí z koruny skrz které létají kulky.
Padlý strom by měl zaclánět AI ve výhledu, kolidovat nemusí. Jak jsem už někde psal doufám, že čas dodělat takovou věc bude. Např. partiky kouře už teď v engine pro ArmA2 zaclonit výhled AI umí.
Někde sem čet o ARMA patchi 1.15 pokud vyjde mohli by BI zahrnout do něj všechny patche ?
Ja teda nevim, ale tady furt jenom nekdo doufa, ze se neco snad stihne .. Tak to proste dodelejte tak, jak to ma vypadat, ne? Jestli to zas vydate o rok driv, ale nedodelany, tak si me na lance neprej :)
2 spoock:Jasně ale myslel jsem něco jako že když tam hodíš granát tak se ten strom rozdělí třeba na dvě části a tak nebo by tim mohlo spadnou listí,tohle bych mohl napragramovat jestli chcete.Pokud tohle nebude obsahovat arma2 tak to zkusim udělat.Takže hne po vydání arma2 to bude trvat tak půl roku
souhlasim s admixem: nic by se nemělo uspěchat, vím že je to problém vyjednávat s publishery, ale tak jste snad nezávislí, ne? :)
A kouř se po přiblížení helikoptéry odfoukne?
Spíš se bojim aby hra prošla regulérnim betatestem (a ne 4 lidma + 10 někde v zahraničí) než vyjde..Né rok testování hráčema :D Ale to snad zajistí to, že to musí vyjít na konzole v otestovanym a odbugovanym stavu :) Tak snad NEvyjde PC verze dřív.. „jako že výjde“ O:)
Sharp má recht.
Jinak pro lidi co si chtějí udělat představu o možnostech plánování práce při agilním vývoji SW doporučuji přečíst třeba http://en.wikipedia.org/…(development)
Při této práci se přidávají nové věci a průběžně reviduje jaký mají vliv a jestli spl?ují předpoklady. To samozřejmě znamená, že plány práce se v jednotlivých cyklech mění.
Z tohoto pohledu jsem třeba velmi zvědav na OFP2, neboť to co slibují proti tomu co jsou schopní ukázat reálně fungující v engine jsou momentálně dva velmi odlišné stavy.
2 Rajec: to rozdělení by se muselo udělat pomocí nějaké animace, navíc mi nějak padlé stromy nevadí, spíš akorát, že padaj dost uměle, ale to už je spíš otázka volného času, ale pro hratelnost je to tak minoritní, to že AI přes padlej strom neuvidí mi bohatě stačí
jo a co jsem koukal na výčet těch vozidel, budou mít Rusáci už od počátku nějakou pořádnou stíhačku, která bude protějškem té F35? přeci jen by bylo nefér, aby Mari?áci měli stroj s kterým jde lítat a kropit jako z heliny
Myslíš harrier, nebo osprey ne
rajec → utfg
F-35 má VTOL, však to prezentujou v každém videu kde se jen objeví
Mně to nefér nepřijde – Rusové mají zase Hinda, se kterým jde lítat a kropit jako z tanku ;)
F-35 je to čemu se řiká JSF. VTOL má, údajně má jít o komplexní náhradu všech letadel u USAF.
Ale teda nevšim sem si, že by se tim letadlem dalo v realu kropit ze vznašení. F-35 je prostě stíhačka, která má nahradit zastaralej (dneska už) Harrier. Ten taky nemoh pálit ze „stoje“. JSF má jen jednu výhodu, že i plně naloženej má bejt schopnej kolmýho vzletu. Což u Harrieru nebylo možný.
2Majkl: jj, moje oblíbená scéna :) http://www.youtube.com/watch?…
Čelo: pěkná taškařice
@Soudruh: Tak tos asi neviděl Smrtonosnou past 4 co? :-) :-)
Jestli se mejlim – opravte mě. Letectvo u mě skončilo někde v roce 90. Okolo moderních mašin čerpam z toho co sem si přečet a vygůglil.
SP4 sem viděl, ale jako průkaznej materiál na real/nereál bych to radši nebral :-D
Podobný šílenosti byli i v jednom filmu z Švajrcnegrem :-D (Pravdivé Lži nebo jak).
Ale uznávám filmy oba docela slušný. Ale ze SP4 mám radši auto ala Stringer na vrtulník :-D
spoock jedinym ruskym protějškem je Su-47 Berkut
já si vždycky musím smát když vidím ty scény z Pravdivých lží nebo z nedávno vydané Smrtonosné Pasti 4 :P
2 gaia: tak je pravdou, že Hind je asi nejlepší a nejuniverzálnější v celé ArmA2 jak to tak pozoruju
spoock: Jo tak to jo no.Nejlepší hláška z pravdívých lží: Jestli to rozbiju ztrhnite mi to z platu xD.
K harrieru a F-35 kolmej start a pristani vzladaj ale vznaset se ve vzduchu uz moc ne ono totiz to vznaseni vyzaduje obrovskou narocnost na motor letadla nevim jak to resily u F-35 ale u harrieru byl chladici system kterej vydrzel asi 30 sekund mozna i min uvnitr toho systemu byla voda ktera se po zahrati musela tak 30 minut nebo tak nejak dlouho ochlazovat vznaseni delsi jak 40 sekund ohrozovalo letadlo a mohlo vest az k vybuchu! Predpokladam ze u F-35 to bude neco podobnyho a jinak F-35 je americkou armadou vedenej jako doprovodnej bombarder s F-22 Raptorem a ma to fungovat tak ze Raptor znici letadla a protivzdusnou obranu a F-35 ma znicit strategicka mista velitelstvi atd. popripade i techniku a pak by mel bud priletet heliny s pozemnima silama nebo jen tezky bombardery to uz zalezi na dalsich taktikach o kterejch nemam ani poneti :)
Proti F35 budou mít Rusové Su34 co znáte z ArmA1 a protivzdušnou ze země posílenou o Tungusku. Hlavní tíhu „vyvažování“ ale stále nese dostupnost/cena vozidla daná mission designerem.
Prostě a jednoduše Amíci budou mít zase navrch!
Tak prosté a jednoduché to ale není, že?
Stejně to bude zase 1vscelá vesnice vojáků takže myslim když budou mít amíci navrh v technice tak to přeci vůbec nevadí ne ? :)
wtf? a MP ti nic nerika? tam je celkem fajn kdyz jsou strany vyrovnany…
Videls nekdy jeho nick? Ja ne, takze MP mu asi nic nerika :P
Ale tak admixi. Kolik znáš v ČR lidi, kteří hrají ArmA po netu? Mrkni na tenhle seznam lidí, co chodí na EPJ a schválně kolik jich znáš? :) http://www.gametracker.com/…top_players/?…
Ale jedna věc je vyvážení stran a druhá vyvážení nabídky zbraní, vozidel atd.
Ne,multiplayer mi nic neřiká.Nadruhou stranu sme vytvářel mise pro mp a znal sem se hodné dobře s editory z německa (lidi co vytvářej mise a tak) Ty to dělali tak če i když byli amíci navrh tak jich třeba dali mín nebo mín prostředků,nebo rusová zase měli stíhačku a mi jenom vrtulník atd. nezáleží na tom co je lepší ale jak to co máš umíš využít.( Nezáleží na tom co máš v ruce za zbra? ,ale jak dobře sní umíš )
Sakra Celoushi o existenci nějakého přehledu o dění na EPJ jsem doteď neměl potuchy :-O … takže letos jsem odehrál 78 hodin… hmm bída s tím časem :-(
No není to za celej rok. Je to až od 3. června.
K tomu jak kdo umi se zbrani sem si vzpomel na S.T.A.L.K.E.R.a tam si taky v arene v 5. kole dostal 4 obrany granaty a protitobe uplne nejvetsi namakanec co se ve hre dal dat a taky sem ho na 1 granat dal :)
Zdar chlapci, doufám, že jsem vám udělal spo? trošku radost dnešním spuštěním české lokalizace webu. Tolik pro ty, kteří si stěžovali na nedostatek našeho vlastnenectví ;) Příští týden čekejte další novinky.