ArmA patch 1.14 je venku
Komentáře k článku
S debatou ohledně nastavení pokračujte buď na zmíněném foru nebo v novince: http://bulvar.epj.cz/…erver-a-mody Pokud tak neučiníte, pak se prosím vás hlavně nedivte, že se tu váš příspěvek neobjeví a neptejte se proč jsem ho smazal.
Informace o nastavení serveru hledejte na forech EPJ (http://www.epj.cz/forum/ ), nikoliv na bulvaru, tady to lehce zapadne.
Tamtéž prosím pokud možno věcně diskutujte o nastavení a případných modech.
Soundmod jsem tam pokusně dal já, v té chvíli jsem komunikoval se všemi hráči co tam zrovna byli a nikdo neměl námitek. Je vidět, že to ale už tak malou partu co tam občas hraje později omezilo a to bych nerad, díky Atreide že si to obratem napravil ;)
No tak z mého pohledu mi připadá, že se tu zase dělá z komára velbloud. Jediné co mohu vytknout(vyjma kvalit zvuků daných samotným modem FROMZ, protože každý má jiný vkus a ne všem se zvuk Kamova může líbit)je to, že tady nepadla informace předem o přidání modu na servr a trochu mě to ale i ostatní zmátlo. Nicméně já mám mraky módů již nainstalovaných a stačí to spouštět přes ArmaLauncher od Kegetise tuším kde stačí zakliknout to co chcete mít společně s Armou spuštěné. A nebo jen čistou Armu. A věřte mi není to žádný problém. Myslím, že to správce servru neuděl schválně a jen chtěl vylepšit hru, nemohl tušit, že se to vrátí s takovouto ozvěnou. Ono stále platí za dobrotu na žebrotu. Dle mě kdo chce hrát tak si vždycky najde způsob jak to udělat aby mohl a nehledá důvody proč to nejde.
To Atreid: – máš pravdu předsedo :)
Jako pokud by tam pak někdo někdy na extra předem domluvenou příležitost, pustil třeba ACE mod (tedy až bude hotový), tak to by pak bylo něco jiného, protože to dost výrazně změní celou hru. Ale viděl bych to spíš tak, že by se napsalo, ve čtvrtek od 20 hod tam bude spuštěnej tento mód a budeme hrát nějakou špešl kooperativní misi – kdo chce přijďte. Ale Na takové to běžné žvýkání… teda hraní :) – bych to nechal v origo verzi, protože není zase tak špatná, aby se musela dopl?ovat nějakým né úplně dokonalým modem.
Tak jsem si vzal příklad z Indiana Jonese a pripojil jsem se vzdáleně na EPJ server a mod jsem VYPNUL.
- nehodlám stahovat něco neofico
- rád si zahraju s vice lidma a ne se třema co tam dnes v podvečer byli
- pokud ten MOD jsou jen jiny zvuky, tak to na hre nic nemeni, nechapu tedy proc by to melo omezovat jine hrace
Proste MOD je OFF a hotovo.
Stalg mě to taky píše"špatná verze"tak snad někdy příště se to zdaří
Tak zrovna teď tam ten mod není aktivovaný. Je to vidět v přehledu (http://dedikac.epj.cz/armaquery.php?… ), zda je server puštěný s nějakým modem či bez něj.
to Celoush: ani s arma.exe -mod=@FROMZ -nosplash mi to nefachá :-(
@Stalg: Myslím, že ten DBE1 tam nemá co dělat.
Ale osobně teda nejsem příznivce addonů i modů, ale protože nemám čas se o to starat, tak se podřídím.
No hoši ten mod je opravdu malinkej takže to snad není pro vás problém ne? A udělat si složku s modem v adresáři hry zvládne každý… nehledě k tomu že drtivou většinu takových blbin stačí jen rozbalit a je to. Jinak osobně je mi jedno jestli si hoši z EPJ na server něco dají nebo ne- podřídím se nebo jdu jinam :-)
zdar tak sem se zkoušel připojiet na EJP server nějak mi to i s modem @FROMZ nejde, nanpíšte mi někdo česky co mam přesně udělat protože to co udělam podle anglickýho návodu nějak nestačí rozbalim zkopíruju @FROMZ do zástupce vpíšu ..\arma.exe -mod=DBE1;@FROMZ -nosplash a stejnak mi to nejde
Tak tedy to moc nechapu, vecer byvalo na serveru hodne lidi (chvala bohu za to), ale ted tam jsme jen 4 kusy – to s tim modem nebyl moc dobry napad :( – navic tedy jako ty zvuky (nektere), to je nestesti – sem letel s kamovem a nechapal jsem :(
Tak jste hodili na servr mód. Tak to se potkáme někde jinde.
Mod jde uplne v pohode kdyztak prijd na vetrak jak tam budem reknu ti co a jak.
Taky se tam nemůžu dostat. Ani s modem a ani bez modu. Není to třeba tím, že ten mod podporuje poslední verzi 1.09beta?
Z mého pohledu bych na server nedával žádné módy. Ne všichni jsou ochotni cpát si do Army módy (nebo se s tím zabývat), například já, a vzhledem k počtu případných hráčů, bude následovat spíše úbytek. Už takhle se na EPJ serveru sejde v průměru deset hráčů a s módem to dlouhodobě bude pouze privátní záležitost malé skupinky hráčů.
Samozřejmě nechci kecat provozovateli do toho co tam bude atd. Je to jenom můj osobní SPAM.
Je tam ted FROMZ zvukovej mod. Jinak Armore poslechni si KA-50 je to traktor:-) Veskere informace na nasem Foru.
Tak sem si chtěl vyzkoušet Armu na EPJ serveru a ani sem se nepřipojil s verzí 1.14 > v menu sem měl u serveru křížek.. že prý špatná verze.. :) Co stim?
Tak přeci, to co mně napadlo že by v ARMA byla fotbalová liga http://www.kicktipp.de/arma2008/?…
Warfare video-Tutorial (anglicky) http://www.youtube.com/watch?…
Tak dobré zvuky podle mě mají FDF nebo Hifi a co se týče efektů tak Arma effects.
Na EPJ forech je teď sekce k serveru, tam lze diskutovat i o addonech které by kdo rád používal. Já osobně nejvíce čekám na nějaký addon s dobrými zvuky.
souhlas, ostatně vidím spíš přínos kompletního módu, kterej je pak hozenej na server popř. velice kvalitní addony, ale to je zas máš nemáš, kop ze serveru, ArmA má zatím dost široké portfólio techniky atd., nevidím důvod něco měnit
Původní otázka byla na změnu nastavení serveru kvůli připojení s jinými addony. To se měnit nebude. S jinými než těmi co jsou na serveru se připojit nepůjde. To, že bychom na server případně hodili i nějaké podepsané addony je podmíněno hlavně tím, že budou existovat nějaké kvalitní MP mise využívající je. Jinak je to bezpředmětná diskuze.
K čemu jsou pak tedy ty podpisy? Předpokládám že klíče od RHS a dalších podobných uskupení dávají dost velkou záruku že takto podepsaný addony nejsou žádné ojebávátka nebo se pletu?
Souhlas,ale myslím,že vozová nabídka Army je tak chudá,že by se mohly povolit aspo? některé bezpečné addony.Je to škoda,protože mnoho addonů sou pěkně udělané i lepší jak ze hry:-(
Ne samozřejmě vždy to automaticky platí, ale jde udělat addony, kterými je následně možné hru ostatním zkazit (počínaje debug konzolemi, konče různými cheatpacky). Proto chceme mít jistotu, že hráči hrají s čistou hrou. Addony si dejte do vlastního modu a tam si je zkoušejte a hrejte s nimi jak je vám libo. Ale pro MP mějte čistou hru i bez „neškodných“ addonů.
Ze stejného důvodu není možné hrát ani se zapnutými mody.
addon = cheat ??? nechapu …
Mohl, ale nenastaví! Cheatery nepodporujeme ;)
A nemohol by sa EPJ server nastaviť tak aby sa dali použivať aj iné addony?
Pokud jsi tam někde nechal nainstalovanou betu, tak to může dělat.
A přes co jedeš ? ARMA Launcher nebo to dáváš do zástupce (možná si to v zástupci něco nechal)?
Rsa Viper: mám cistou armu do addons sem nic necpal, jen sem tam mel betu..tu sem ale už dávno smázl. Ve složce Army mám ještě různý mody..ale kvuli tomu to snad nekope :D nemám ani custom ksicht atd.. přeinstalovávat se mi ji nechce je to na dlouho..
2 Brocco: Ai prochází zděma občas (ale neni to tak často) BattleEye nemůže vyhazovat bezdůvodně asi si měl něco co server neměl
2 spoock: současné AI by se dle mého názoru nikam nedostalo, kdyby nemohlo procházet přes zdi a techniku. Stačilo mě vidět jak se motaj na jednom místě ve stísněných prostorech. Nebo dostat je v úzké ulici města do techniky je děs.. Třeba to proklamovaná MicroAI v Armě2 už zvládne :D
PS: očekávám aspo? jeden další patch ..warfare dosti blbne Včera se mi stalo, že mi nepřibejvaly penize, naše města měly nepřátelské bunkry.. bitevní voko vyhazuje lidi bezdůvodně..
Na chování AI v ARMA 2 jsem taky hodně zvědavej. Co jsem slyšel, tak by se konečně měli umět krýt za objekty a intelignece vlastní jednotky by se taky měla dočkat značného zlepšení. Snad to dotáhnou k dokonalosti, protože hrát taktické akční hry s tupou inteligencí (jak vlastní tak cizí), je docela otrava. Už by konečně měli nechat bejt grafiku (ta je pro mě dostačující) a soustředit primárně na AI jednotek.
@spook:
Když je AI tupá, tak se to musí řešit nějak jinak :) V Armě je to třeba to procházení zdí nebo vidění zkrz objekty (i když s patchem 1.14 už zas tak ne). V Call Of Duty zase milion rodících se nepřátel, či nesmrtelnost vlastní jednotky. Rainbow Six 1–3 to zase řešili nadlidskou přesností teroristů. Je vidět, že udělat pro vývojáře AI, která by se nejvíce podobala lidské, je pořád docela problem.
Ale kdyby se AI v ARMĚ chovala alespo? jako v Rainbow Six Vegas, byl bych spokojenej.
2 Rsa Viper: tak na to ti nepomůže ani milion patchů, problém v tkví v jádru a jádro těžko předěláš patchem, lepší si bude počkat na ArmA2, osobně jsem velice zvědav jak se AI bude prát s prostředím, především pak s tím nastupováním a zda přestane chodit přes objekty, je něco strašného, když AI může projít zdí a vy ne (to že vy ne je správně, ale proč komp nadržuje AI nepochopím :P)
BI by měli vydat patch 1.15 kterej už opraví AI a na drobný chyby se vykašlat
Tak o nastupování nebo následování velitele tu nemá cenu mluvit :) To je někdy na 5 minut než ho dostanu do vozu. Nejvíc se zasekávaj o ty nový budovy(bunkry,výrobny). Snad v Armě2 se to už tak často stávat nebude :/ Jinak na dnešní večer se těším,podržte tam pro MiH pár míst ;) díky
já měl zase příhodu, kdy jsem AIčko žádal, aby vlezl do tanku a on místo toho vyšplhal na stožár air base a když už lezl dolů, tak blb místo aby slezl začal zmatkovat, dostal asi záchvat a pustil se, co tak asi mohlo následovat, když skočíte z cca 6m? zabil se, blb
To s těma AI není chyba singleplayeru ale naprogramování BI .
Je to i v reálu že Kamov se svýma řízenýma střelama proti pozemním cílům může ničit letadla a heliny? Dneska na jednom 32 servru nám na base lítal jeden Kamov za druhým ,nic jinýho na nás neposílaly. Jen jsem vlezl do auta tak boom a pořád stále to samé.Pak commandera napadlo přesunout HQ,co se nestalo boom :/ SLA win. Několik lidí včetně mě se je snažilo střílet stingerama,ale oni než padnou tak posipou celou base plus zničí veškerou techniku co opustí base včetně helin. Člověk si tam pak s četou vojáků připadá jak totalní idiot,protože ti umírá jedna za druhou.
Ten patch docela ujde, zlepšila se optimalizace, nic méně nějaké ty chybyčky v singleplayeru tu pořád jsou. Někdy se mi stane, že když jednotka vystupuje z vrtulníku, tak se zasekne a přešlapuje na místě někdy se to stane i při nastupování, jak už tady bylo řečeno. Dále mi vadí ty pomalé postupy mojí jednotky, když hraju za velitele, po chvíli na mě začnou řvát „kde jsem“, přece tak rychle zase nejdu. Zpětnej ráz zbraní se o dost zlepšil, ale ten pohled přes optiku je dost malej, bez zoomu se s tím špatně míří. AI je o dost chytřejší, ale mohlo by se naučit víc střílet ze stoje, když na sebe náhodou ve městě narazíme, často se stane, že si nejdřív lehne a pak až vypálí (ale zase je třeba dodat, že se na 99% trefí). A ještě ten pohled z první osoby mi víc vyhovoval ve verzi 1.08, tady mi to připadá takové zpomalené.
JJ velitel to určitě oživý.Doufám že si takovou hru zahraju kde bude velitel využívat všeho co může a bude nám zadávat rozkazy :) Bez něj je to hodně zmatený a každej jen zmateně zabírá města,nebo se o něco snaží.
Coze, ty bys pri zasahu tanku vylez ven primo pred nepratelskou jednotku, v horsim pripade primo pod raketovou palbu? frajer :))
Mě se se to strašně líbí,to jak ai vyskáčou při zásahu vozidla ven,to by asi udělal každej.Co mi však vadí sou ty volby velitele.Dal bych mu tu pravomoc na 1hodinu a pak by každej volil jestli tam může zůstat i nadále,pokud by ho většina nechtěla,tak by se teprve hlasovalo o novém… Pokud Warfare nemá schopného velitele každej si tam dělá co chce a je to komedie. Když dostanu příkaz držet pozici,klidně tam budu dřepět…
Jo, tak ty AI jak se začnou točit kolem dokola jak korouhvičky, tak s toho jsem taky dost odvařenej, ale zjistil jsem, že to chce s tou technikou pak trochu cuknout (popojet, pootočit) a oni se vzpamatují a nastoupí. Jinak u ty Artilerie by stačilo zákaz střílení přímo na základnu (třeba 300m od základny) – to by se ale muselo spí domluvit a dodržovat to, protože mi zase přijde škoda, abych mohl odstřelovat zásobující konvoje, či přijíždějící nepřátelské posily. Jinak nevíte od jaké vzdálenosti může artilerie střílet ? Včera jsem zkoušel střílet cca 400 metrů od děl, a nestříleli ty tukani :) Co se týče těch postupných respawnu (přesunu), tak to jde vyřešit tak, že prostě jdete, a to jedno město v řadě jim obsadíte, a oni jsou pak v háji. Takto jsem včara asi po hodině odvrátil neustálé napadání naší základny. Prostě jsem popojel asi o tři města k nim, tam jsem uplně nehlídané město zase zabral, tím jsem jim přetrhl jejich š?ůru v respawnovaní a byl klid :) Opravdu to je hodně o přemýšlení a taktice – příjemná změna. Také je fajn, že můžete s kolegy provádět nějaké společné hromadné organizované útoky a nebo se partizánsky sbalit a jet třeba do hor bránit určitý úsek mapy (silnici) aby neprojeli nepřátelské suporty a posily. Jinak ještě poslední věc – za to že udělali prostředkem těch hor tu silnici, tak mají u mě BI velké + (nemyslel jsem si, že to ještě někdy řeknu :) ), protože tím se to ten ostrov rázem hezky ještě více zpřístupnil a je to teď ještě více o těch taktických přesunech a bránění určitých pozic. Jinak z helin nemám vůbec žádný velký strach, protože tak tři dobře rozmístěné protiletecké zbraně AA, a mám v požadovaném úseku klid :) Sám jsem to po chvílích zkoušení z helinama vzdal – i když sice nejsou extra drahé – stejně to jen leze pěkně do peněz :))
2 Stalg: To se ti nezdá, to je krutá realita
tak nějak se mi zdá že se vrátili bugy s AI ve skupině … kdy mi jendo ai nastoupí do vrtulníku a zbytek hlási negativ a točí se na místě.
Nahazuju moderování a mažu pryskův zbytečně agresivní příspěvek a reakce (sorry Soudruhu, Rsa Vipere a Majkle). EDIT @prysk: sorry, ale slušně napsaný příspěvek si představuji jinak. Nejde jen o sprostá slova. O takovej flame na který to tu nabíhalo fakt nestojím. Klidně si udělej blog (a la Gastovski). Návštěvnost budeš jistě taky mít velkou.
Naprosto s tebou Čelo souhlasím, mám prostě pod kůží zažitý praktiky a systémy z OFP CTI a nedokážu se přes to nějak přehoupnout. Budeme se muset přizpůsobit a naučit se používat úplně jinou taktiku s využitím dostupných možností.
Ale stejně mi prostě ten zrychlenej přesun do ArmA nepasuje, protože to mění časovou perspektivu pro jednotlivé hráče. Kdyby to bylo aspo? za peníze.
Že by se nakonec podařilo oživit ARMA v inkubátoru ?
Taký nával hráčov EPJ server dlho nezažil. Kiež by bol taký každý de?.
Právě třeba u crCTI mi přišlo fajn, že heliny nejsou tak levnou záležitostí, takže koupi si musel hráč dostatečně předem rozmyslet. No ale uvidíme, přecijen se dají postavit protiletadlové rakety na obsazených postech a případné průzkumníky pěkně sestřelovat za pomocí vlastních AI dostatečně daleko od vlastní základny. Je to pravda o taktice. A dělostřelectvo se dá v nabídce vypnout, k čemuž se taky možná dospěje.
2Majkl: To s tím rychlým přesunem máš pravdu, z toho mám taky obavu, i když zase je to příjemná věc, protože se celkem rychle dostaneš na požadovanou pozici. Ale jak u HALO tak u transportu helinou je tu problém, protože takhle rychle se přesunuje celá jednotka včetně vozidel. Myslím, že by zase Abrams na padácích vypadal vtipně :) Je holt nutné změnit zavedený stereotyp u CTI a přizpůsobit taktiku novým prvkům ve hře. Uvidíme jak se to osvědčí. Dáme tomu šanci ;)
Čelo a jak by sis tu hru představoval. Přece když někde postavíš základnu a nepřítel si co nejdříve koupí heliny a začne lítat po ostrově a na radaru uvidí větší množství techniky tak se jde kouknou a zjistá že je to základna. Potom využije všechny dostupné prostředky, které hra umožní aby tu základnu co nejdříve zničil. Jinak to nejde. Velitel může základnu zase přemístit jestli se nepletu. To potom by nesměli být heliny ani dělostřelectvo. A vyhrávat by se mohlo na body a ne na zničení respu ne? Fakt teda nevím .
Jak říkám, výhody a nevýhody se projeví naplno až přijdou lidi na vochcávky. Jinak jsem měl spíše obavy, aby ta hra neprobíhala proti hráčům zase až moc rychle. Že se co nejrychleji postaví helina, pak se ze vzduchu zjistí, kde je nepřátelská základna (ten ostrov není zase tak velký) a pak už se to tam sype artilérií a všichni hrr tam ničit, co se dá.
Jinak laguje to hodně. Asi zase nahodíme heslo, ať se tam furt necourají cizáci. Na neděli asi určitě.
Jaště jedna věc mě pěkně štve, ale za to nemůže mapa, ale ArmA. V OFP se mi nikdy nestalo, že by mi AI bez příkazu vyskákali z tanku. V ArmA mi stačí 1 raketa a hned vyskáčou. Včera se mi 2× stalo, že jsme potkali četu AI. 2 jsem sundal. Další mi dal raketou. Posádka vyskákala. Já musel na střelce a než jsem přesedl a namířil, tak jsem dostal druhou ránu a konec. AI co vyskočí pobíhá zmateně kolem tanku a nechá se poslušně postřílet. Kdyby nevyskákali, tak jsme je dostali bez problému, protože byl jen lehce poškozený pás. Vždycky jsem si nejradši postavil 5 tanků a opraváře a jezdil po ostrově, ale v ArmA to asi nejde.:-(
:-) no čelo odhalils že krom těch 10ti nočních minut jsem to nehrál :-D, ale myslím že s Evo si lidi asi vystačili dýl než bude v módě tohle… možná
Bohužel mám stejné obavy jako pochyst. Sice jsem to včera hrál taky prvně a bez organizace CMD jak psal Karlos, ale pár věcí mi tam vadí. Ten zrychlenej přesun bych zrušil(to je výsměch vojenské simulaci. Jsou jiné možnosti např, HALO seskok, nebo transportní helina), ty zásobovací tábory(respy) na okrajích měst bych omezil jen na 1–2 u každého města a dal je dál od města cca cca 500m aby to nutilo nakupovat techniku a používat ji a ne su furt jen respovat dokola. Takhle to je hlavně o pěchotě. Za chvíli jsem měl přes 40tis a neměl snahu si nic kupovat. Stačilo vzít UAZ a pár kámošů, přijet do Corazolu hned do hlavního stanu pár minut vydržet a pak do Ortega (mezitím nám sebrali Corazol) a tak jsme lítali furt dokola jako magoři. Ale jak jsem psal, když se to bude hrát organizovaně, tak to bude třeba lepší, zatím je brzo to odsoudit. Přišlo mi to hodně stereotypní. P.S. Navíc server absolutně nestíhal. Měl jsem i minutovej lag a to jsem měl ping 28.
Nevíme :) 2Pochyst: Oproti Evo má Warfare jednu výhodu, protože se nemusí hrát jen proti AI, ale i proti hráčům samotným. Ne každého holt věčně baví likvidovat AIčka. Nehledě na to, že systém přesunů a respawnů dává misi Warfare vyšší hratelnost na úkor HC realističnosti (kupodivu na BI).
Nevíte někdo proč se mi v arma jakoby posouvaj(poblikávaj) textury na vojákách a vozidlech ?
Jasně, jasně vote tam je, ale to by taky musel na tom veliteli někdo chvíli vydržet a ne že se mění každejch 20min jak se odpojujou a zase přidávaj další
Já mám obavu že to lidi omrzí mnohem dříve než Evo-mutace
Tak proto tam máš VOTE, aby sis vybral velitele :) Právěže s artilérií mi to přijde dost ultimátní. Najdeš nepřátelskou základnu a už to tam sypeš. Zažil jsem to jednou z druhé strany, kdy jsem se připojil do hry, která byla víceméně rozhodnutá a furt to na nás padalo, takže se nedalo pomalu ani respnout. Člověk měl štěstí, když od tama stihnul utéct. Natož aby si koupil AI či vozidla :) Ta než se vymotala, tak už letěla další dávka :( Mám obavy, že za čas, až to budou lidé celkem umět se bude hrát bez arti, protože jinak by to bylo až moc rychlé. Ale uvidíme.
Tak jsem to včera rovněž testnul na EPJ a dost dobrý. Je to sice nekonečný, ale to je tím, že není danej jasně velitel a tak nějak si včera dělal každý co chtěl. Chápu že to všichni teprve testujou co to umí. Mě se velice líbí artlilerie. Dáte povel a ona ničí protivníka na dálku. Super věc. Už se těším až to někdo zkušeně povede a bude vydávat povely a všichni se jimi budou řídit.
Tak teď jsme dohráli jednu asi 3 hodinovou bitvu, a musím říct, že to byl tedy pěknej mazec :) Mě osobně vyhovuje ta obrovská možnost zvolit si co bude člověk zrovna dělat – nejvíce mě zatím baví dobývat města – aby byli prachy a aby sme se po nich mohli hezky přesouvat (tzv. postupné teleporty) a nebo naopak zaškodit a dobýt nějaké soupeřovo město a to nejlépe někde uprostřed jejich řady, aby se pak oni nemohli doteleportovat až k nám :) – taky je fajn ničit ty konvoje, protože to jsou ty města pak hodně rychle dobytá nazpět, než když tam začnou proudit konvoje, to pak to dobytí toho zásobovaného města trvá o dost déle.
mě warfare taky baví,ta evolution mi už lezla krkem.Jenom mě mrzí,že mi hra po kratší době hraní už 2×spadla a to sem hrál jen 2× ,to se mi dřív nikdy nestalo :-(
Dekuji, nechci :)
admix:
Instaluj 1.14 a jedem:)
Jen tak pro zajímavost od posledního spuštění army u mě ulynulo přesně 245 dní. :)
Jeětě uvidim jestli tu krásnou řadu timhle patchem přerušim… :)
Nechápu co dělá jedinej medik ve woodland mezi ACU ?
Kdyby warfare bylo v arme 1.0, tak by arma byla tam kde ted, pac to bylo totalne nehratelny :))
to by napřed ArmA ale musela být už téhdá ve verzi 1.14, protože AI bylo v té době dost k ničemu, teď to není sice pořád žádná sláva, ale umí se alespo? bránit
Warfare jinak zatím the best of, konečně změna po těch dlouhých měsících s Evolution, už mi ty variace na ni začaly lézt krkem
Keby Warfare prisiel vo verzii 1.00, tak je ArmA podla mna niekde uplne inde nez je teraz.
Tak jsem teď koukal, a na Warfare je spuštěno 94 serveru :) – vypadá to, že se to lidem docela zamlouvá :)
já sem si dal trénigovou misi pro létání a několikrát mi nenastoupil instruktor a pak když sem bral vojáky tak obíhaly UHčko několikrát dokola, pak když vystoupily tak se blokovaly a divně s zabily o helinu :D
Warfare paráda, akorát ten respawn není moc vyřešený, protože, když mě zabili, tak jsem se během pár sekund respnul na tom samém místě a snažil jsem se jim to oplatit. Takle jsem to udělal ještě pětkrát. Chtělo by to, když někoho zabijí, tak aby se v tom samém městě nemohl respnout, pač je to docela frustrující pro toho kdo dobývá město.
koukal jsem na manual a vypada to celkem zajimave :) asi to nekdy testnu
Ten Warfare se mi docela líbí víc než CTI v OFP
Pokud si měl DVD verzi a ne Sprocket, tak ještě u 1.08 si musel mít DVD v mechanice. Všechny další bety, ale již tuto povinnost odstra?ovaly.
Šlo i předtim Armu spoušět bez DVD? Já sem jí po dlouhý době nainstaloval a nejsem si jistej.
Jo, to už dělali, ale teď mi prostě přijdou vychcaný ještě o trochu víc (asi subjektivní pocit). U toho Warfare mi přijde, že partyzáni držejí takové linie na hranici města, a tak když jsem získal nějaké město, tak jsem se pak ještě musel prostřílet z něj ven – takové ty boje o předměstí :)
Akorát jsem se divil, že když jsem byl někde daleko od našeho zabraného města nebo základny, tak mi to nenabízelo respawn jinde než na základně – což mi v prvních fázích hry šlo ?
„Obcházej z boku?“… to už přece dělali minulé jaro :-P
Jo, tak jsem to tak zlehka (neco pres dve hodky) testnul, a musim rict, ze to Warfare je tedy dost dobre hratelny. Akorad me serou ty vychcany AI – fakt dva tri sejmete, a ostatni si vas uz obchazej z boku :)
Dedik EPJ už jede na 1.14 a paří se Warfare ;)
No nevím. Evidentně co se patchů týče, mám opačný problém než většina. Čím vyšší, tím hůř hratelný. Na 1.14 se mě hrozně škube grafika. Mám to nehratelný. Do update 1.08 super.
Chtělo by to, aby ještě vydaly další část Cold War Rearmed a třeba se začne „Flaspointovat“ :D
CTI – to je to co udělalo Flashpoint Flashpointem a doufám, že aspo? trochu poupraví reputaci i Army. Žádné mise alá mokrá, ale toto je to, co využívá tu obrovskou rozlohu a nezávislost. Žejim to ale trvalo takových let :)) Tak tedy hrrr na to.
p.s. – co jsem prostudoval manuál, tak to vypadá, že by některé věci měli být dokonce i víc vymakané než v crCTI-čku – ty zásobovací body a konvoje – to je docela dobrá fičura :)
nemoh jsem se nikde dostat na zahraniční server s Warfare, tak jsem to testl offline a mile mě překvaipla dynamika AI commandera, kterej vypadá dost slušně aneb malá ochutnávka dynamické kampaně? :P
To bude oslava brzkeho spusteni LHC ;)
heh, podařilo se mi najít hned z kraje bug na Souther Sahrani na „Bi57“ na mulu, kde je tajuplná díra do které se jednoduše propadnete a nevypadá to na ester egg :)
Podle prvních testů to vypadá velice slušně a funkčně :) Uvidíme časem.
Tak jsem to stáhnul a těším se na večerní zkoušení – autorský tým u warfare dává určité naděje a záruky ( v PDF manuálu)
Tak toho bych se nebál. Co jsme zkoušeli, tak to na dlouho fakt není. Celkem pěkně to odsejpá. A já bohužel v neděli doma dřív nebudu, což vám nicméně nebrání se sejít dřív a zahrát si i beze mne. Vše záleží i na počasí, takže pokud bude extrémně hnusně a celou neděli bude pršet jako dnes a včera, tak můžeme dát třeba už od sedmi a pak od devíti další.
Konečně :) Nešla by ta nedělní seance spustit o trochu dřív,přece jenom devátá je docela pozdě na delší pařbu. Jinak semnou a věřím že i s několika dalšímy členy MiH počítejte ;)
No konečně…sosám :)
jj, před malou chvíli ho oficiálně vydali.
Jestli jsem něco nepřehlídl, tak už to tahám :)
Na to CTI se už dlouho těsím, takže si tímto rezervuji slot na nedělní seanci. Jsem zvědav kolik jednotek ten server na P4 utáhne.
Standard Warfare is the 16 player (8 vs 8) mission. Warfare for 32 players (16 vs 16) is recommended for higher performance systems.