ArmA 3
Komentáře k článku
Hlavně tady nedělejte z komára velblouda a počkejte si na E3. O_o
Uvidíme, jak to bude. Snáď BISáci niečo prezradia…
@Ste@lth – Mrkni na ty fotky ještě jednou, ale ten vrtulník rozhodně není Mi-28 (Havoc) Mrkni na video a najdi 2 hlavní rozdíly. http://www.youtube.com/watch?…
Co to melete kuci? vždit je to Comache a Mi 28 mám dojem a ty zbraně vám sem můžu taky hodit. A co by jste chtěli? Prostě jdouku předu a tak dali moderní techniku která ted uz některá je skoro taky zastaralá. A mě se to líbí podle mě si s tím Bi vyhrají.
Na Tiscali píšou, že tomu šéfuje Ivan Buchta, takže předpokládám že to dělá brněnský tým.
Btw, Čelo – trebalo by založiť aj sekciu „ArmA III“, leč sú onej len veľmi málo info…
Ako píasl Adam – tie vozidlá, vrtuľníky, zbrane vymyslené niesu a určite sa nájdu v hre aj „obyčajné“ typy vojenskej techniky – ono to pekne podbarvuje ten konflikt, kde sama NATO musí improvizovať tak asi improvizujú aj nepriatelia a možno si rusáci zmodifikovali pár vrtuľníčkov :D Máme nato ešte rok, príde E3 – bude ucelenejšie info a určite sa dočkáme aj nejakých konkrétnejších odpovedí.
A bude i atomovčička? Třeba jen malá, do baťůžku…
BAF dělali v Brně ne? Podle Commanche bych to spíše viděl na lobby nejmenovaného vývojáře z Mníšku… :)
Co se týče grafiky, tak si myslím, že je tam skok obrovský. Tu podobu s předchozí verzí dělá akorát mírnější osvětlení, které ve většině současných her je výrazně silnější a tím budí i realističtější dojem. Při srovnání detailu modelů a odlesku materiálu současných her, to pak mnohdy vyjde nastejno i v porovnání s A2. Koukám, že jsou úplně nové modely postav a ty vypadají naprosto luxusně ve svých proporcích. Dále i stínování a patina textur je promakaná. Věřím, že budou modely doplněny o propracované animace v opravdu reálném čase, protože v předchozí verzi mi připadaly všechny nějak zpomalené. Co se týče náplně, tak je mi to celkem jedno. Samozřejmě se modlím o dosažení herního zážitku jako z OFP, ale něco nového a snad lepšího, by také nebylo na škodu. Hru mají na starosti, jak tak koukám tvůrci BAFU, takže jim věřím.
Neřekl bych že je ta technika smyšlená…co jsem tak koukal na netu, tka ty zbraně a technika už maj aspon prototypy, tkaže to žádný výmysly nejsou…ale můžu se mýlit.
Že by se A2 nehrála a že by nebyli lidi…heeeh. Když se chce všechno jde a i ty lidi se najednou od nikud objeví… :) Jak říká Stealth jde jen o to najít svůj styl a ten podporovat. Jinak jsem zatraceně potěšen, jen teda to zasazení do budoucnosti a nějaké futuristické věci…z toho nejsem zrovna moc u vytržení, ale beru to pozitivně. Arma jde hrát spoustou způsobů a to včetně období. Takže nemám vůbec strach, že když to jednou vyjde, tak že se po čase neobjeví třeba takovej ACE s reálnými jednotkami atd.
Taky z těch screenů nejsem nadšen. Kdyby to zasadili do obdobobí studené války, třeba 60.-70. léta, bylo by to o něčem jiném. Krajina vypadá dost pustě a použití smyšlené bojové techniky jsem od BI vážně nečekal. Připomíná mi to postarší hru Wargasm(r. v. 1999) a to byla pěkná srágor*.
Majki jenže vy hrajete pořád tu pískovou sračku mi připadne:-) Hele neboj vracím se domů tak budu míát plno času na lidi a zkusím to zase rozjet:-) Já se na to těším když si v té hře najdeš svůj styl tak je to super pak:-)
Tak sem se díval na ty screeny a koukám, že to bude sci-fi :-). Vrtulník Mi s rotorem od Kamova, tank co vypadá jako Merkava. A ten Comanche se taky nikdy vyrábět nebude. :-)Znalci toho najdou určitě víc. Jinak graficky to asi o moc lepší než A2 nebude (o to mi stejně nikdy nešlo) tak snad něco vymyslej na DX10 a PhysX. HW nároky: Rád bych byl, aby byly mainstremový už v době vydání a hratelnost jako v OFP, ale jak znám filosofii BIS tak ještě víc „vyšperkujou simulaci“ a mainstreamový to bude za rok po prvním datadisku.:-)A v tý době si to samozřejmě mainstreemový hráči (kterých je tak 70%) nekoupí protože budou už minimálně rok hrát úplně jinou hru. Třeba CoD nebo přiblblý tančíky stejně, jako je to teď s A2 kterou už skoro nikdo nehraje. P.S. Nejsem plačkin, ale NAIVNÍ realista, kterej tu hru pořád hraje a snaží se lanařit nějaký lidi a nemá koho.
Toto je hra, kôli ktorej presedlám na Nvidiu :) Mám doma jednu v zálohe GTS 250 1Gb ale asi bude nutný upgrade :)
Tak to je vcelku šok.
Hlavně tu neřešte hw požadavky, protože za rok stejně bude uplně jinej hw a stejně to na něm nepude. :)
Ostatně sou to BIS, takže bych oficiální zprávu upravil asi takhle: plánované datum vydání 2Q 2012 plánované dokončení hry 1Q 2014.. ;)
@Denied: XP fakt už ne. To, že tě omezí na možné dostupné velikosti paměti je to nejmenší. Po dvou letech na sedmičkách jsem rád, že jsem se XP už zbavil. Je to deset let starý systém bez vývoje.
A za dva roky bude ještě hůř.
Pochopitelně opět budete moci ovládat celou řádku vozidel, letadel i lodí – o lepší simulaci fyziky i animací se má postarat nově zakomponovaný fyzikální engine PhysX. Velký důraz se klade i pestrost výzbroje a výstroje. Budete si moci vybrat uniformu, poskládat zbra? a dopl?ky a celkově si upravit výzbroj podle svých představ. Konečně:-))))
Doufam ze ne minimalni protoze kvuli Direct 10 se mi nechce prechazet z XPcek.Na to je mam moc rad :)
Na avizované BI stránce jsou jen tyhle.
Ty nároky jsou doporučený, minimální, nebo nějakej střed?
Letos vrtulníčky. Příští rok Arma3 :). Díky pánové!
Tak toto je nečakané… som zvedavý… :))))) Tipujem, že na tohtoročnej E3 niečo bude.