Komentáře - ArmA 2 videa z GC 2008 a Press kit

 

ArmA 2 videa z GC 2008 a Press kit

Vložil Celoush, 26.8.2008 11:40:20

Komentáře k článku

Vložit komentář
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Napsal Minatory (Anonymně), - IP:85.13.72.x

Bomba!

Napsal Honzkurk (Anonymně), - IP:83.69.52.x

Mě se strašně líbí ta změna palety barev ze světlý a barevný jak omalovánky do ponuré podzimní hnědooranžové. Jinak ve výčtu zbraní je i česká odstřelovačka :-)

Napsal DABEL_3 (Anonymně), - IP:78.102.215.x

pekny koukal sem hlavne na to srovnavani OFP , ARMY a ARMY2 celkem to videt je ale je to jak evoluce :) zatracene to trva nez se to zmeni poradne tim nechci rict ze to vypadalo spatne

Napsal Ellendil (Anonymně), - IP:82.99.140.x

Hm. Pisou tam Dx 9. A tak se mi zda, jestli to nahodou neni neska na novou hru uz krapet za vopicema. I se Shaderem 3.

Napsal Acci (Anonymně), - IP:217.112.171.x

Ellendil: Marek Španěl hovořil o tom, že DirectX 10 jim nepřinesl ty výhody, které od toho očekávali a proto jeho podporu nezahrnuli. Navíc jen málo hráčů má výkonnou DX 10 grafiku a Vistu k tomu. Se Shaderem je taky problém, pokud by chtěli zahrnou podporu pro verzi 4, museli by také podporovat verzi 3 a bylo by s tím mnohem více problémů.

Napsal spoock (Anonymně), - IP:195.39.100.x

ArmA2 bude podporovat DirectX10, ale nebude podporovat Shader model 4, stejně jako spoustu jiných dnešních her, např. Assassin's Creed, GTA4 apod.

Napsal DABEL_3 (Anonymně), - IP:78.102.215.x

no jestli jim to ze se zbavej techle problemu pomuze mit cas udelat lepsi AI atd. (kezdej si doplnete sam) tak mi to absolutne vadit nebude stejne mam radsi obsah a ztvarneni nez grafiku :)

Napsal spoock (Anonymně), - IP:195.39.100.x

W0lle (viz. BI fórum) byl na na předváděčce ArmA2, tank tu házím odkaz ohledně jeho postřehů:

http://www.flashpoint1985.com/…konboard.cgi?…

Napsal Rsa Viper (Anonymně), - IP:89.103.214.x

Dvacetiminutová videoreportáž o ArmA II

http://games.tiscali.cz/news/news.asp?…

Napsal eska (Anonymně), - IP:84.42.156.x

ad video> hm, proste arma.....nic prevratnyho to nebude no

Napsal Acutres (Anonymně), - IP:89.185.243.x

2eska A co jsi čekal, simulaci ala Sims?

Napsal Shariya (Anonymně), - IP:88.101.120.x

Co ukazujou na tom videu bylo ukazany uz pred rokem…V podstate to vypada stejne.Ba i hur prezentovano.Je to urcite jeste hooodne stara verze.

Napsal Rsa Viper (Anonymně), - IP:89.103.214.x

Shariya: Vždyť je to nový tak jak to může bejt starý ?

Napsal Rsa Viper (Anonymně), - IP:89.103.214.x
Napsal Čelo (Anonymně), - IP:85.207.122.x
Napsal Gaia (Anonymně), - IP:80.188.199.x

Co vím, tak nejnovější verzi obdržel stánek Morphiconů až po několika odprezentovaných videech – včetně toho vydaného. Takže Rasta tam ukazuje několik týdnů starou verzi.

Napsal Brocco (Anonymně), - IP:85.71.25.x

Na tom webu co jsi odkazoval je i několik loading screenu do ArmyII na next page:-) PS:high command vypadá velmi dobře.. něco takového si přeju už dlouho:)

Napsal DABEL_3 (Anonymně), - IP:78.102.215.x

to rsa viper: No co normalni babicka :) doufam ze nekde nema schovanou dlouhou dubovou hul kterou na me jedna babka vytahla na slovensku :D i kdyz bylo by to zajimavy spestreni kdyby si bojoval a babka by k tobe dobehla s holi a zacala te mlatit ze ji lezis v kytkach :D

Napsal DABEL_3 (Anonymně), - IP:78.102.215.x

Jinak high command je moc peknej jen me mrzi ze taky nesel do boje by jsme toho mohli videt vic a byla by to vetsi sranda ale tohle bude bezva do MP proste prijedou 2 velitele se svym konvojem k mestu a schvalne kdo lip veli jednotkam :)

Napsal Rsa Viper (Anonymně), - IP:89.103.214.x

DABEL3: Ale třeba nějakou Real Life misi a tam by si moh hrát i za tu babku ;), koupíš si toho psa jak je na jednom screenu, flintu a jedeš v autě např. zabíjet Rusy :D

Napsal Čelo (Anonymně), - IP:85.207.122.x
Napsal Čelo (Anonymně), - IP:84.42.231.x
Napsal Čelo (Anonymně), - IP:85.207.122.x
Napsal Stealth (Anonymně), - IP:78.80.11.x

No pokud ty AI se budou chovat podle toho jak rikaj. ze se budou kryt navzajem a jen tak nechodit jak se jim zachce! Tak to mozna konecne bude super multiplayer kde nebudete litat co nejdriv do predu a snazit se zabit co nejvice nepratel ale hra na delsi dobu kde budete muset vyuzivat taktiku:-)

Napsal Armored_Sheep (Anonymně), - IP:80.188.199.x

to Stealth: Věř mi že to tak je. Porovnávali jsme MP misi ve městě na Portu v ArmA1 a ArmA2 a teď ti zatopí jeden fire team víc než 12 trotlů z ArmA1

Napsal spoock (Anonymně), - IP:195.39.100.x

2 Stealth: njn, už mě nebaví, když malá skupinka hráčů čistí město od stovek respawnujících se AIček a spousty (občas hopsajících) tanků

Napsal Mike (Anonymně), - IP:213.192.60.x

Videa zajímavý,uvidíme. Jako to AI pokud bude čik tak věřím že Arma 2 vydrží dýl jak jednička.

Napsal Stealth (Anonymně), - IP:78.80.11.x

V tom případě se máme naco tešit! Stealth akce či team kooperace Miluji!! JEstli ty mise se budou hlavne dát dohrat s kooperativním hraním bude to supr.

Napsal Stealth (Anonymně), - IP:78.80.11.x

Ještě jeden dodatek docela mě nenadchlo jedna ukázka z GC kde Sniper ruskej začal odstřelovat vojáky a ty jen nečine se nechali zabíjet jak prasata na porážce! Nešlo by by se začali krejt a řvát sniper:-)

Napsal DABEL_3 (Anonymně), - IP:78.102.215.x

no k tem hopsajicim tankum by bylo dobry aby spravily ze tank zastavy patnik nebo strom ze 100 km/h na 0 km/h :( nebo ze se o kamen prevratim na zada ale predtim udelam salto vzad s BVPckem jinak jestli to tak fakt je s AIckem tak by mohly opravit to ze strilej skrz kere a jiny nepruhledny veci jinak budou boje v lese a na loukach zarostrejch dost stresujici este me napada ze by mohli nejak pridat odstrelovacum vyssi dohled a zamrovani nepratel aby mohli opravdu snipcit i AI ale to asi uz chci moc :)

Napsal spoock (Anonymně), - IP:195.39.100.x

tak já problém se sniperama nemám ani v ArmA1, tam tě picnou na slušnou vzdálenost, hele musíš dát taky lidem kteří to hrajou šanci, když dáš snipera půl míle daleko a bude tě někde z poza keře odstřelovat, tak to sice reálný je, ale ve hře by ti asi mnozí nepoděkovali, takové věci spíš patří do mulťáku

2 Stealth: no pro mě je taky celkem klíčové, aby se AI chovalo tak, aby se mise dala dohrát a zbytečně nevybočovali z řady jako v ArmA1, kde se občas stávalo, že se kvůli nestandartním výkyvům v chování AI rozhodlo jet jinam a tudíž mise potřebovala restart a v situacích, kdy mise trvá i několik hodin jak bylo naznačeno Edgem, tak by to zrovna člověka moc nepotěšilo

Napsal DABEL_3 (Anonymně), - IP:78.102.215.x

S tim sniperem by to zas nebylo tak horky predstav si ze zabije nejaky AI z tymu ty uslisis vystrel az po tom co to dostane tak je ti jasny ze je daleko (minimalne podle zvuku poznas ze to je snipa a misto aby ses jako do ted kryl a prechzel sem tam v nekterejch oblastech nekrytej tak te ten sniper zarazi do krytu a moc se ti nebude chtit ven :) a ted co s tim :) mohlo by to bejt zajimavy jen by se to nesmelo prehnat aby to zas nebylo ze 1 sniper vycisti z dalky celou vesnici aniz by ho nasly ale spis sem to myslel jako aby mohla bejt i mise zlikvidovat snipera ve meste ne jen v lese nebo na kopci kde se schova ve krovi ale aby zvladal se schovat do kostela (napr.) a zacal kosit vojaky co jsou pobliz vesnice a co se k ni blizej v arme se my hodnekrat stavalo ze sniper byl proste vojak jen s jinou zbrani :(

Napsal Stealth (Anonymně), - IP:78.80.11.x

No pokud někoho z vašeho týmu dostanou a ty nevíš odkud tak je to jasný Sniper! A podle toho kde ho dostal asi se začneš zkusit krejt. Navíc Sniperky maj i tlumice takže je pak pěkná panika! To už v reálu poznáš spíše podle toho kde tě dostal tak si to domyslíš. Jinak je pěkné jak doal muj kamarád k jedné ukázce, kdy pan programátor ukazoval to americké obrněné vozidlo a najednou sklonil kameru dolu protože se mu nechtěli načíst textury a začal říkat jak je tam pěkná tráva:-) posléze otočil kameru na to již zmi?ované vozidlo:-)

Napsal Stealth (Anonymně), - IP:78.80.11.x

http://www.armaholic.com/page.php?… jewště dodatek teď jsem to našel srr: Nové videa.

Napsal Soudruh (Anonymně), - IP:15.203.169.x

Odstřelovačky s tlumičema je sic pěkná věc, ale n reálu téměř nevýdaná.

Spoléhá se spíš na to, že se zvuk rozleje po krajině. A když se střílí do houfu, tak ani na to ne. Tlumič dost ovliv?uje chování střely a odstřelovači to nemaj rádi.

Jinak sniper jako takovej do houfu vojáků střílet nikdy nebude – na to je v realu SPC ShrpShtr. Ten si vždycky počká na udanej cíl.

Ale je pravda že nějaká krásně zmatená reakce na nenadálou smrt jednoho z vojáků a o vteřinu zpožděnej výstřel by byla hodně efektní věc:)

Napsal admix (Anonymně), - IP:193.109.182.x

To, co na odstrelovacce vypada jako tlumic sice tlumic je, ale netlumi to vystrel, alebrz zablesk nebo pripadny zvednuti oblacku prachu po vystrelu, taky to pomaha zakryt smer odkud se strilelo, ale rozhodne to uz z principu nemuze utlumit vystrel :)

Napsal Soudruh (Anonymně), - IP:15.203.169.x

Mluvil sem o tlumičích jako o tlumičích, což lze občas vidět, podobná věc i existuje, ale je to natolik neskladný a zbytečný, že se to nepoužívá. Flash hidder co je na odstřelovačkách je snad jasnej i zdejšim ne :-D

Jinak u snipera je mnohem větší problém třeba záblesk světla od vyhozený nábojnice atd – ale to by sme už asi chtěli hodně.

Napsal Armored_Sheep (Anonymně), - IP:86.49.82.x

ad DABEL3:

  1. tanky by už hopsat nebo se nesyslně zastavovat neměli – stačí nedělat nebo opravit některé věci v modelech (Chyby v Roadway a Collision Geometry LODech). Bohužel, ne všechno se dá opravit v patchi. V AmrA2 by na to měl být čas.
  2. pokud jde o střílení skrz keře tak tam hrajou roli dvě podstatné věci. Za prvé tzv. View Geometrie keře, která určuje skrz co je a není vidět. Za druhé nastavení parametrů přesnosti a dostřelu zbraně. Obě věci jsou opět jen otázka dostatku času a zkušenosti u designera/grafika na testování a ladění.
Napsal BROCCO (Anonymně), - IP:85.71.25.x

ad Armored_Sheep: bude v Arma2 nějakým způsobem vyřešena střelba AI přes spadlé stromy? Tohle je někdy dosti problém.. Hráč AI nevidí, AI hráče ano.. Když sme hrali nedávno EVO tak jedno brdm bylo na ulici ve městě za pár spadenými stromy a solidně nás likvidovalo protože ho nikdo neviděl..

Napsal spoock (Anonymně), - IP:195.39.100.x

Maruk něco málo o novém zvukovém enginu připravovaném pro ArmA2, jsou tam dvě zvukové ukázky :) no vypadá to zajímavě vzhledem k tomu jak je to nedokonalé v ArmA1

http://www.flashpoint1985.com/…konboard.cgi?…

Napsal Acutres (Anonymně), - IP:89.185.243.x

Výborně, kéž by kvalita zvuků byla takto u všeho.

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.205.x

2armor: takze poukazujes na neschopnost a nezkusenost u grafiku a designeru u arma1 ? :)

kdyz je to tak easy, tak proc si kvuli takovy prkotine lidi musej kupovat druhej dil, proc to nebylo uz v ARMA, kdyz tyhle veci byli trnem v oku hracu uz u OFP

Napsal Stealth (Anonymně), - IP:78.80.11.x
Napsal Čelo (Anonymně), - IP:85.207.122.x
Napsal Stealth (Anonymně), - IP:78.80.11.x

Hmm Video o nicem. Hezky je akorad jak ti civilisti hazej ty kamene a na konec jednoho prejede:-)

Napsal Armored_Sheep (Anonymně), - IP:80.188.199.x

Add BROCCO Přez spadlé stromy AI vidí, protože ty už ani nekolidují (není jinak lehko řešitelné kvuli hledání cest). AI stromy úmyslně kvuli krytu nekácí. Pravda je, že stromy v Arma2 jsou podstatně větší než v předchozích hrách. Těžko říct jestli se v tomhle ohledu něco změní, záleží kolik bude času na problém této závažnosti.

Add felcarkiller Některé zkušenosti získáš až po tom co je engine delší dobu v dané oblasti používán a né všechna řešení tě napadnou ihned. Také je pravda, že team co pracuje v Mníšku byl výrazně personálně obměněn je teď o hodně zkušenější, početnější a profesionálnější.

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.205.x

PR kecy ;)))

Napsal Rajec (Anonymně), - IP:85.160.83.x

Mno u toho videa se mi nelíbí jedna věc která myslim by mohla být dodělána ,ale vzhledem k tomu že průběh není skriptovaný a tudíž nevíte co se stane za chvíli tak by to mohlo být i těžší.Když ten tank jel po tý pláži nebo po trávě tak ze za nim nedělali stopy což se u OFP dělají ale to vypadá blbě,sice to u OFP engine nejde nějak dodělat,ale tahle hra je ještě stále ve vývoji takže by to mohli dodělat.(Možná chci moc nevim v tomhle texturování se moc nevyznám)

Napsal Rajec (Anonymně), - IP:85.160.83.x

Ta zpáva je pro Stealth (Omlouvám se za spam)

Napsal Faly (Anonymně), - IP:217.117.223.x

Na tlumiči pro Sa-61 Škorpion byl nápis: Na 30m miř o 30cm výš! Podle poměru úsťových rychlostí odstřelovačské pušky a Škorpionu by u snaiperky nápis vypadal asi takto: Na 80m miř o 30cm výš! No a na půl kilometru…

Napsal Rajec (Anonymně), - IP:85.160.84.x

Na 750m miř o 300cm víš! xD

Napsal Rajec (Anonymně), - IP:85.160.84.x

By střílel hejna ptáků a omylem by zabil třeba Gubu xD

Napsal Acci (Anonymně), - IP:217.112.171.x
Napsal admix (Anonymně), - IP:89.102.120.x

Neni nad to, kdyz se vyjadri odbornici :)

Napsal Rajec (Anonymně), - IP:89.176.102.x

Hmm a těma odborníkama myslíš koho :-)

Napsal Soudruh (Anonymně), - IP:86.49.56.x

Faly ma recht. A myslim, ze tech 750m o 3m vejš nemusí bejt az tak od věci. I když přehnaný. Takže tlumiče na puškách ráže 308, LP nebo 50BG je kravovina :)

Napsal Rajec (Anonymně), - IP:89.176.102.x

A to takž že velka xD

Napsal Acci (Anonymně), - IP:217.112.171.x
Napsal Rajec (Anonymně), - IP:89.176.102.x

Hmm. Teda teď si trochu myslim že ARMA 2 má hodně navrch.To video nevypadá vůbec špatně

Napsal Shariya (Anonymně), - IP:88.101.120.x

Dneska by meli byt otevreny ty ofic. stranky,tak sem zvedav.jo a ty civilisti vypadaj nadherne.

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.205.x

no kouknul jsem na to video a vypada to pekne, otazka je jestli to bude mit hratelnost :-/ aby to nebyl jenom simulator turistiky

jeste jedna vec co me dost zajima hned po hratelnosti a to je jaka tam bude ochrana … jestli zas starforce tak fuck off…

Napsal Rsa Viper (Anonymně), - IP:89.103.214.x

felcar: Přece se minimálně poučili z toho že dávat ochranu co odpuzuje hráče se nesluší a proto v ARMA1 není

Napsal Stealth (Anonymně), - IP:78.80.11.x

http://www.flashpoint1985.com/…konboard.cgi?… Prý bude 1.15 patch:-) Videjko je hezky, krajinka hezka, ta věž je parádní určitě by se tam dobře Snipovalo. Bohužel ne určitě v Armě kde vám UI na dálku poskakujou jak králíci:-)

Napsal Čelo (Anonymně), - IP:84.42.231.x

Dle toho, co píše Acci v souhrnu na svém webu (http://arma2.acci.cz/ ), tak „ArmA 2 by neměla obsahovat protipirátskou ochranu StarForce.“

Napsal Rajec (Anonymně), - IP:89.176.102.x

To bude trošku jiná ochrana ale to je jedno :-) Nebude to program ale čtečka na disku takže budete v prdeli nejde nijak smazat.

Napsal Shariya (Anonymně), - IP:88.101.120.x

Jestli to bude ochrana ve stylu ofp tak to bude jeste v poho..

Napsal Stealth (Anonymně), - IP:78.80.11.x

O tom se už zmi?ovali na BI Foru! Nebal bych se nějaké ochrany vše se dá nějak obejít. Ale taky nepřemýšlím že jsi hned koupím Full verzi. Spíš doufám že BI bude tak férové že vydá Demo, aby jsme mohli si vyzkoušet hratelnost.

Napsal Stealth (Anonymně), - IP:78.80.11.x

Ještě sorry za spam: By mně zajímalo jestli Arma využije ty 4 jádra jak je napsané v hardwarových požadavcích a taky jen 1GB ? To spíše tak 3 Gb minimum , stejně Win nic víc nerozlouskne:-)

Napsal Rajec (Anonymně), - IP:89.176.102.x

O demu pochybuju,ale všechno je jednou po prvé (A někdy se i dějí zázraky… xD

Napsal spoock (Anonymně), - IP:195.39.100.x

tak demo bych rád už jen z principu, aby se daly některé chybky doladit ještě před vydáním, protože si to zas stejně koupím :) StarForce neřeším, navíc tam stejně nebude, hlavně ať to nemá internetovou aktivaci a jsem v klídku

Napsal spoock (Anonymně), - IP:195.39.100.x

2 Stealth: nevěř na pohádky o minimálních HW požadavcích ;)

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.205.x

" Přece se minimálně poučili z toho že dávat ochranu co odpuzuje hráče se nesluší a proto v ARMA1 není"

ty voe, ze by se BIS z neceho poucili to snad ne, to mi zni jako sci-fi …

Napsal Rajec (Anonymně), - IP:89.176.102.x

Spíš jak pohádka xD

Napsal Rajec (Anonymně), - IP:89.176.102.x

Každopádně tam nějaká ochrana bude tomi ale nevíme jistě,nevíme hw nároky skoro nic vidělo jsme video o arme 2 a byli jsme překvapeni,videli jsme konecne fotky bez renderů z ofp a byli jsme zhnuseni.Já jsem teda fandil OFP 2

Napsal admix (Anonymně), - IP:193.109.182.x

Ja jim fandim furt – uz jen proto, ze je to takova motivace pro bisaky, aby to zas neposrali :) Pockej si na vysledek, mozna budes jeste cumet jak pero z gauce ..

Napsal Čelo (Anonymně), - IP:85.207.122.x

Další díl rozhovoru s Edgem: http://hratelne.centrum.cz/…clanek.phtml?…

Napsal Rajec (Anonymně), - IP:89.176.102.x

2 admix: Dobře tvůj názor,taky jsem zapoměl říct že jim pořád fandim jo, ale ty fotky ve mě vzbuzovali dojem ofp 1 addonu ffur 07.Takže si vlastně koupíš něco co se dá stáhnou zdarma.(a možná taky budeme čumět oba xD )

Napsal admix (Anonymně), - IP:193.109.182.x

Ja si pockam na to, co vydaj, postup neni dulezitej, dulezitej je vysledek

Napsal Rajec (Anonymně), - IP:89.176.102.x

To neni pravda , důležitý jsou obě věci jen výsledek je víc.A když podělaj postup tak vysledek bude stát za h*vno.Já stále věřim že OFP2 vydaj něco co se bude zase hrát stejně dlouho jako ofp1 ,a pokuď to poserou tak si můžou podat ruce akorát s Bi.Jediný co už na OFP2 jde dodělat je grafika a ostrov,protože to ostatní už ofp1 má.A stále řikám: Je to tvůj názor.

Napsal Rajec (Anonymně), - IP:89.176.102.x

Sakra to snad neni možný!! Bude demo!

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.205.x

konzumni sracky jste, hodnotit hru podle grafiky, to akorat presne pristupujete na to co se nejakou dobu snazej vsichni protlacit grafika, grafika, grafika, prodejnost, prodejnost prodejnost a zadna hratelnost…

Napsal admix (Anonymně), - IP:193.109.182.x

Jen je nech, voni taky casem poznaj :) Faktem je, ze OFP ma i dneska hratelnost daleko lepsi nez kdejaka nova hra

Napsal spoock (Anonymně), - IP:195.39.100.x

2 admix: máš recht, OFP má výbornou repleyabilitu :)

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.205.x

chapu ze se cejtis imba, kdyz pouzivas neco jako anglicky slova, ale nejdriv si zjisti jak se spravne pisou at nevypadas jako kokot (zase)

Napsal spoock (Anonymně), - IP:195.39.100.x

felčare, dej si prášek

Napsal felcarkiller (Anonymně), - IP:89.176.205.x

jako abych nevotehotnel jo, no je fakt ze z tvejch postu mam obcas pocit ze se vokotim…

Napsal Čelo (Anonymně), - IP:84.42.231.x
Napsal Rajec (Anonymně), - IP:85.160.77.x

2 Čelo:Hmm… docela slušný video.Taky tam maj pár chyb neni to bonbónek furt ale to snad dodělaj,jestli to nechtěj zase posratxD

Napsal DABEL_3 (Anonymně), - IP:78.102.215.x

S tou turistikou zas je to pekny treba v Arme si vzpominam jak kamos sel na misi a po ceste si fotil vsechny pekny veci co potkal a slozil herbar :) jasne odvadi to od boje ale je to pekne zas tomu ale nesmej pridavat velkou dulezitost :(

Napsal Rajec (Anonymně), - IP:89.176.102.x

Jasan… …plně souhlasim s dablem ,tohle neni turistickej simulátor(i když by to nebylo špatný xD ) To hle je bojovej simulátor a taky to bude bojovej simulátor se všim všudy (pokud jse teda ponaučili) Samozřejmě že okolí a nějaký speciální efekt lovecký tomu dávají vétší réálnost nebode to že máš jít pře celej les a tam nebude žádná zvěř,nebo farma cokoli.Ve flashpointu se mi nelíbila jediná věc kamkoliv jsi šel nebylo žádný zvíře někdy i ani člověk a přitom by jich tam mělo bejt tři pr…le.I jestli to zvládnou jak bisací tak i CM tak tohle budej dva nejhranější simulátory v celim vesmíru a už jen vidim jak budou nosit název ´´The best game in the space´´ :)

Napsal n_ck-cz (Anonymně), - IP:85.160.69.x

nevim, bojim bojim. Mam takovou neduveru ze to bude vylepseny stejne jako ARMA oproti OFP :-D