Představení Arrowhead na Cravataconu 2010 - Komentáře - ArmA 2 Arrowhead Bulvár

 

Představení Arrowhead na Cravataconu 2010

Vložil Celoush, 08.03.2010 18:19:12

Komentovat:

Pole email a www nevyplňujte, jinak nebude váš komentář přidán

Email:
WWW:

Protože nejste přihlášený a nemáte zapnutý JavaScript je potřeba ověřit, že nejste robot :)

10+10 =

 

Komentáře k článku

Napsal Celoush, 09.04.2010 15:29:45
Celoush

Myslím, že kempící AI lezla krkem úplně všem už i v OFP :) Taktika "kum bum load" není moc zábavná ;)


Napsal pjvoky (Anonymně), 08.04.2010 22:19:53 - IP:90.178.131.xxx

Coop akce maji svuj nadech, prave pro to že se zde daji hezky nasimulovat hlidky atd, které tě nečekaj s tim souhlas, je pekne kdyz ležíš v křoví a sleduješ jak jeden hlídá nákladák paliva druhy zas tamto atd.....ale po zahajeni utoku je skoda ze se nechovaji jako lide.Nedělají chyby jako lidé, neleknou se, maji nasimulovanou nejakou taktiku, kterou člověk mění během situace a prave ze nejsou vychcany, ale určo se jednou takovych AI dočkam a nebudu hrát nic jiného než coopky !!! Také, ale to jen asi u mě, hodně záleží na prostředí.Lépe se mi hraje ve městech, než v lese...určo by také hodně změnilo kdyby AI využívalo hodně budov a všeho kolem sebe...vidí že nemá šanci vleze do baráku a strachy si hlídá jen vchod a prasí vše co se hne :D


Napsal Mozek, 08.04.2010 18:52:34
Mozek

Pěkně vystižně řečeno. Prostě, když jdu hrát coopku, tak záleží na mě jestli o mě nepřátelé budou vědět dřív, nebo zjistí mou přítomnost až moc pozdě. Když tvt, tak vím, že to bude kdo z koho, protože jsem očekáván a je to jen o tom, kdo dřív zamíří a vystřelí, ať bráním, nebo útočím. U coop je ještě ta výhoda, že mrtví nemluví...


Napsal Celoush, 08.04.2010 17:58:54
Celoush

TvT je super, ale všechny situace nedokáže "simulovat".

Prostě hráč není AI a není možné jej "nastavit", aby se choval jako hlídkující voják, který již třetí hodinu hlídkuje a neustále obchází základnu a jehož ostražitost klesla na nižší úroveň a který nečeká, že by v nejbližší době měl proběhnout útok na jeho pozice.


Napsal Mozek, 08.04.2010 16:21:49
Mozek

Jj tak samosebou TvT je něco úplně jinýho. To je jak na frontové linii, tam to ani nesrovnávám, tam všichni čekají něco a kolikrát ani neví co. Ale i když je to trošku jinej adrenalin, protože lidi jsou potvory, tak mě tvt ani warfare nějak k srdci nepřirostlo. Občas si to s chutí zahraji, ale prostě to není to co vyhledávám, protože mě víc přitahuje "reálnější" pojetí hry než potkávat jemně organizované osamocené po zuby ozbrojené jedince :)


Napsal pjvoky (Anonymně), 07.04.2010 22:05:22 - IP:90.178.131.xxx

padani army 2 , asi urcite ovlivnujou mise, asi blby script, zrovna ve warfarku, ktery mame nejradeji hra nejvice pada !!!


Napsal pjvoky (Anonymně), 07.04.2010 22:03:53 - IP:90.178.131.xxx

taky nemuzes hrat coopku kde budes chtit aby te protivnik necekal :DDDDD ...je jasny ze kdyz hrajes tvt tak protivnik nebude cekaz az dostane kullku a hra by pro nekj koncila :D ... treba si zahraj warfarek s klukama domluvte se a jen tak si ze srandy na nekoho pockejte az pojede kolem kde ho nemile prekvapite a muzu ti s urcitosti rict ze kdyz to bude na nepratelske pulce zarucene te cekat nebude :D ...takove akce podnikam velice rad...dojedu tam skodarnou jekde ji nechas na ceste musis si ale vybrat fakt dobre misto (aby jsi necekal hodinu) za skodnou polozis minu a se snajpou vruce uz ujen cekaz v povzdali.A uvidis jak se bude hrac chovat oproti AI, za kazdou cenu se bude chtit zachranit, je to sranda :D


Napsal Mozek, 07.04.2010 17:25:46
Mozek

No nevím, ale hraní proti živím hráčům nepovažuji za moc reálné hraní. Už jen kuli tomu, že když si chci zahrát coopku, tak to vychází z toho, že protivník vás neočekává a můžete tedy víceméně reálně obhlídnout terén (zjistit pozice hlídek, obrněnců či jejich osádek) a až pak provést nějakou akci. Proti lidem je to trochu něco jinýho. Když si vezmu třeba nějakou noční "tajnou" misi s úkolem zajistit nějakej objekt. AI chodí reálně okolo, sedí někde u ohně či jsou zalezlí v kasárnách a dělají to co by dělali vojáci i v realitě. Kdežto,když tam budou lidé...základna bude jak prázdná a všichni budou někde kemplí. A to pro mě opravdu není realita.


Napsal Celoush, 06.04.2010 11:03:28
Celoush

Otázka je, zda padá ArmA 2 nebo nějakej mod (např. ACE) ;)


Napsal Fanatic, 04.04.2010 15:36:46
Fanatic

6x do hodiny? Co ste s tim dělali? To se mi nikdy nestalo.

Každopádně jedničku si s váma možná někdy zahraju. Ta mě taky bavila. :)


Napsal Petrroll, 04.04.2010 11:44:53
Petrroll

Jestli budou zas někdy organizovaný coop ArmA: Armed Assault tak mi prosím někdo řekněte. Na AA2 nemám železo, ale jednička coopky na MORu byly bomba (i když jsem si je zahrál sotva dva týdny)

houskape(at)gmail.com


Napsal pjvoky (Anonymně), 04.04.2010 01:50:59 - IP:90.178.131.xxx

Jj tak v tom s tebou souhlas.Ale ten UPS script neznam, jdu se na to juknout, jinak po vcerejsim padani army (6x do hodiny), jsme se s klukama rozhodly, ze se zacnem vracet k armed assualt nez vyjde zminovany arrowhead.


Napsal Fanatic, 04.04.2010 00:38:27
Fanatic

Tak jasně, AI nejsou zrovna moc reálný, ale třeba s UPS scriptem jsou proti člověku až moc chytrý. :) A všechen prožitek ze hry záleží na tom jak si ho uděláš, když budeš schválně využívat neschopnosti AIček nebo chyb hry tak to nikdy nebude ono. Chce to taky trošku chuť "hrát si na vojáky". A můžu říct že máme spoustu misí který jsou opravdu coopky jak má bejt, ne nějaký evoluce, dominace apod., ale reálně zpracovaný mise na jeden život. Pak je to teprve pořádná soustředěnost a kooperace.

Prostě jaký si to uděláš takový to máš. :) a nezáleží na AI.


Napsal pjvoky (Anonymně), 03.04.2010 00:56:47 - IP:90.178.131.xxx

Skoda ze ty AI nejsou trochu vic realnejsi, osobne jsem pro realistiku ale tu si nejvic uzijes jen pri HRACI vs HRACI.Skoda ze nejde hrat 500lidi vs 500lidi rozdeleni hodnosti atd... vse hrat v peknem stylu kooperace...UTOPIE ! ...ono staci 20 vs 20, ale jeden dement a hra stoji za P...Coopky jsou suprový, ale uvažovaní člověka ve hrach k nezaplaceni.Od Arrowhead právě čekám na pěkné coopka, kterých jsem si zatim na chernorus moc neužil, no skoro vůbec !!! Oproti 1 nebylo coopko ve 2 ktere by me vzalo.


Napsal Fanatic, 01.04.2010 12:25:05
Fanatic

To vůbec nesouvisí s tim že BTK hrajou jen coop. Řekl bych to samý i před rokem kdy sem tam nebyl. ;) neřikám, že neni super, že si tam člověk může zahrát cokoliv chce a nebo, že by nemohl. Ale to, že je to hra primárně určená k hraní realistickejch bojovejch operací. S čimž by měl každej z vás souhlasit, protože to tak je. A pokud jsou pochyby, tak se podívejte na obal svojí hry. :)

A neřikám, že si občas nezahraju třeba DM nebo CTF na odreagování, ale šlo mi o to, že jsou tu lidi kteří fňukaj nad MP v armě, že se v něm špatně hraje CTF a jemu podobné. Proto řikám, že tahle hra je hlavně pro coopky nebo jakýkoliv jiný realistický mise. Tak snad mě nikdo neukamenuje za odhalení potenciálu Army. :)


Napsal Celoush, 01.04.2010 11:07:20
Celoush

Nicméně trošku souhlasím, jak jsem již psal u dojmů z Cravataconu, že budoucnost her BI je spíše v misích typu Warfare a COOP než v CTF či DM.


Napsal Stealth (Anonymně), 01.04.2010 10:40:20 - IP:78.80.11.xxx

Fano to je blbost:-) Že vy jste propadli COOP hraní jak diví to je paráda ale netmel to každému a nedělej z A2 jen hru pro COOP mise atd. Je to hra, ve které si člověk užije stejně skvělé jak CTI tak CTF atd... Že vy nic jiného než coop hrát neumíte nebo nechcete tak to je vaše věc:-)


Napsal pjvoky (Anonymně), 31.03.2010 13:00:08 - IP:90.178.131.xxxReputace: 1

Nemůžu s tebou souhlasit Fanatiku, právě že arma je úplně skvělá v tom že se zde dá hrát úplně všechno, co v jiných hrách hrát nemůžeš. Chceš si skvěle zacoopkovat s ostatníma MŮŽEŠ!!! Chceš se vyřádit na DM MŮŽEŠ!!! Chceš si dát CTF a ukázat ostatním jak jste sehranej tým MŮŽEŠ!!! A máš i spoustu ostatních možností. Jdu si zahrát coopku, dohraji a na další nemám chut kouknu na seznam serverů a paráda je tam DM tak se jdu pobavit. My máme právě nejraději Warfare, protože je to válka nejen proti AI a musíš všechno dělat strategicky. Postavit base na místě kde nebude na odstřel a kde bude pro tvoji stranu nejvhodnější z důvodu rychlého zabírání uzemí. A mužeš zde kooperovat v jako jinejch obyč coopkách. Bugy jsou a budou, s tím musíme počítat. Nebo je mužem počítat :D


Napsal Fanatic, 31.03.2010 02:11:16
Fanatic

Tak s takovýmhle přístupem může člověk Armu rovnou hodit do koše. Když očividně záměrně vyhledáváš chyby ve hře. A Arma není, jak už bylo mnohokrát zmíněno, hra pro široké spektrum hráčů.

Jinak moje otázka byl spíše směřována na MP hráče OFP, kteří byli zvyklí hrávat CTF apod. Myslim si, že neni na místě si stěžovat, že tyhle typy her v MP už nejsou hratelné. Arma II je vojenská simulace a hrát v takový hře CTF apod. je skoro nepochopení žánru. Tahle hra je dělaná pro kooperační a realistický mise nebo PvP mise na realistickym podkladu, a ne běhání mezi barákama s vlajkou. Dokonce i slavný BISácký warfare mi připadá jako nadlehčování žánru vojenskýho simulátoru. Možná kdyby se hrálo ve čtyřech stech lidí. Ale to se neděje. Takže CTF, DM, Berzerky apod možná na odreagování, ale pokud chci hrát Armu seriózně tak CooP a CooP PvP jsou na místě, v nejhorším případě ještě ta dominace řekněme je furt lepší než CTF.

Toť muj názor na MP v Armě. Chápu, že každýho baví něco jinýho, ale pokud chci bojovat o vlajku, tak si zahraju nějaký CoD, BF nebo podobný FPS. Arma je na simulování skutečnejch bojovejch situací no ne?


Napsal Faly, 29.03.2010 12:36:07
Faly

Nelíbí? Tak proč to hraješ?


Napsal nick (Anonymně), 29.03.2010 05:35:36 - IP:85.71.70.xxx

Fanatic: vyvazena hratelnost, chytlavost - aniz bys musel byt clenem klanu. Pristupnost pro sirsi publikum hracu - nejen tem, kteri to hraji na Lan party 24 hod. v kuse. Takze srzumitelne i pro prilezitostne hrace. Jelikoz se dnes stavaji hry samozrejmosti, je to pochopitelne. Nepocitaje spoustu bugu nebo tvurcich zameru, ktere jsou nesrozumitelne pro normalniho cloveka, jenz se ridi realitou (napr. hdr, sklo hmwv, moznost se divat skrz zdi (ramenem ke zdi - hlavu dolu - otocit ke zdi - alt+hlavu nahoru), debilne vybuchujici vraky + spoustu prapodivnych bugu.

Ale staci si zadat Arma-Shit do googlu a procitat fora. ;)


Napsal Fanatic, 25.03.2010 00:46:25
Fanatic

Mě by zajímalo co znamená, hrát v Armě MP rozumně...to mi tady místní fňukálci musí vysvětlit.


Napsal Celoush, 23.03.2010 11:25:54
Celoush

O videu nikdo nemluvil. Co vím se nic nenatáčelo. Fotky nakonec prý nebudou, místo nich je prý video :)


Napsal Perun, 23.03.2010 10:51:06

Co ty fotky/videa budou?


Napsal felcarkiller, 13.03.2010 20:36:54
felcarkiller

vlastne me to celkove nejak zklamalo, kampan vypadala pekne, bohuzel jsem casto musel pokracovat pres endmission, MP se nijak rozume taky hrat nedal...

no kdyz to vezmu kolem a kolem, tak jsem armu2 po dohrani kampane a vyzkouseni par dni MP prestal hrat... skoda tech penez a hlavne skoda toho promarnenyho potencialu

(mozna je to ted vsechno uplne jinak, ale ja uz nejak nemam chut to zkouset a znova se spalit/rozcilovat)

za me teda, je mi to sice lito, ale OFP pro me bylo mnohem zabavnejsi a stravil jsem u neho nekolik let a ne nekolik dni jako v pripade arma 2 (armed assault to je uplne no comment)


Napsal felcarkiller, 13.03.2010 20:34:05
felcarkiller

ja souhlasim s jirkou, me mp hrani v arme 2 prislo celkem nemozny diky trave


Napsal Sarge (Anonymně), 13.03.2010 19:37:14 - IP:62.177.114.xxx

Takže škoda. Kampaň mě asi zase bavit nebude :( Už si na to pomalu začínám zvykat :)


Napsal Armored_Sheep (Anonymně), 10.03.2010 11:18:32 - IP:90.182.58.xxx

Tráva se dá vypnout serverem.

Trávu si kolem sebe můžeš uválet.

AI tě v trávě nevidí a to v přímé závislosti na výšce jejího vzrůstu.

Hráči tě v MP v trávě také už tolik nevidí (patch 1.05) protože se tvoje postava pro ně z dálky zanořuje do země.


Napsal Faly, 09.03.2010 22:38:49
Faly

Jiříku, zdá se, že nepamatuješ ,,veřejnou městskou zeleň'' za bolševníka na maloměstech. Pětitisícové městečko, místopředseda místního národního výboru jednou za měsíc či dva obešel s kosou parčíky a trávníky a za týden děti ze druhého stupně místní ZŠ seno shrabaly.


Napsal Fanatic, 09.03.2010 20:08:49
Fanatic

Díky Celoushi a Faly. ;) už se těšim na nějaký fota


Napsal Mikkes (Anonymně), 09.03.2010 17:31:14 - IP:78.98.242.xxx

LoLec Maso, čo si to dnes vyhulil ? Žeby trávu zpod Verešniku ? :-D


Napsal jirka.maso, 09.03.2010 17:12:01
jirka.maso

Pěknej článek, jenže až na poslední odstavec, se kterym se nedá až tak uplně souhlasit...

Jestli totiž něco od Arrowhead čekám, tak právě zase možnost hrát klasický mapy typu CTF/C&H a to hlavně z důvodu menší "chlupaťoučkosti" terénu... To je ten hlavní důvod, proč se v armě2 nedají hrát zmíněný mapy!!! Neskutečně nepovedená tráva, která je nesmyslně úchylně vysoká skoro VŠUDE, takže se vesele po městě prohánímě v metrovejch bodlácích a kopřivách, místo toho aby byla zem jenom lehce pokrytá pěti centimetrama "nějakýho zelenýho svinstava". S tím souvisí i stokrát probranej efekt "on mě vidí/já jeho ne". Z toho všeho plyne i naprosto zbytečná HW náročnost, kterou tráva extrémě zvyšuje, tudíž kdyby byla tráva normální, mohla by se tak vykreslovat dál a nemuseli by se vymejšlet další a další nesmysl typu zapuštěnejch vojáků do země. O to víc to sere, že druhl trávy je v armě nekolik, jen je idiocky použitá

Jak je vidět tráva (a všechno ostatní chlupatý v armě) souvisí se všim špatným a proto trávu ODSUZUJU jako největšího nepřítele hratelnosti a hw náročnosti v armě 2, takže se běž smažit do pekla ty svině hnusná zelená a už se v Arrowhead neukazuj!


Napsal Mozek, 09.03.2010 12:54:04Reputace: 1
Mozek

Velice pěkně napsáno. Dozvěděl jsem se z tohoto článku vše co mě zajímalo, či zůstavalo záhadou jak to bude fungovat. Musím říct, že se na datadisk velice těším, i když nejvíc asi kuli AČR, každopádně bych byl neskutečně potěšen pořádnou kampaní, která vtáhne do děje a ne něčeho takového, kdy je to jen hloupé warfare s pár rozhovory. Na to máme multiplayer. Tam se můžeme plnými doušky vyřádit ve warfare, a ne ho mít nacpaný i v singleplayeru, kde to, aspoň pro mě působilo velice uboze. Doufám, že to nebude opět jen spasné přání a BI se trochu hecnou a zavzpomínají na OFP. Každopádně spoustu serverů teď jede s ACE, který hře přidává opravdu hodně moc techniky, zbraní a různých věci včetně spousty vychytávek a i baťohů. Jsem zvědav v čem bude BI mít nějaký trumf, když pominu tu termovizi a navádění pomocí bezpilotních letadel. Každopádně nejlepší by bylo, kdyby ACE mohlo hned jít i na Arrowhead :)


Napsal Faly, 09.03.2010 11:34:50
Faly

nové frakce (AČR, BW, černoruské Modré přílby, ...)

nová technika (několik verzí Strykeru, AČR LR, AČR HMMWV, ...

nové pěchotní zbraně (SCAR, ...)

balistický počítač

termovize a další optoelektronické prostředky

bezpilotní průzkumné prostředky schopné navádět řízené střely


Napsal Celoush, 09.03.2010 10:36:09
Celoush

Na tohle nejsem expert, takže třeba ruská technika, kterou používají Tákistánci mi nic moc neříkala (T34, T55,...). To je spíše otázka na Falyho. Jinak Apache už je ve dvojce v patchi 1.05. Bradley tam byl, Stryker taky v několika variantách (i s takovou tou mřížkou proti RPG střelám - www.fototime.com/F37E07E1F1C2206/orig.jpg ). Jo a teď si vzpomínám, že proti raketám měl Apache i klamné cíle, které se snaží "oklamat" jen tepelně naváděné rakety. Samozřejmě došlo v ukázce i na české jednotky s Land Roverem či Hummerem. Jo a taky celkem pobavila postavička reportéra s tričkem "Free Tibet" ... v Číně se asi Arrowhead prodávat nebude :)


Napsal Fanatic, 09.03.2010 00:51:02
Fanatic

Docela by mě zajímal nějakej výčet techniky a zbraní které byly prezentovány...jestli bylo vidět něco jiného než Bradley, Chinook, Apache a SCAR...:) A jestli byl zmíněn cca počet kusů techniky, vozidel atd, která budou v datadisku.


Napsal kpt.Karloss, 08.03.2010 19:09:55
kpt.Karloss

Díky moc za info. Musím říci za sebe, že se na Arrowhead těším. Jaká bude ve skutečnosti se stejně dozvím až ji budu hrát. A 700 Kč mě nerozhodí. Jsem fanda této hry a je mi jasné, že to vždy bude "pouze hra" a pokud budu mýt v ruce myš tak se k realitě stejně nikdy nepřiblížím ani omylem jak to někteří očekávájí a jsem s touto skutečností smířen.


Menu

Staňte se fanouškem
Přihlášení

ArmA 2 CZ Servery

[CZ-Pussy Hunters] OA - http://arma.pvp.cz [PH]
hráčů: 3 - playing
Warfare BE V2.062 Lite @A2+OA - Takistan

=PVA= Arma2 CZ Server by hernihosting.cz, mods ACE2, Duala
hráčů: 0 - playing
co@40 DomiA2! Everon [2.10]

Extel's reality, www.arma.extel.sk, IP/DNS:arma.extel.sk, SK, SR, CZ, CR, EU, YAS[http://www.games.extel.sk/armarepo/yas2302.7z]
hráčů: 0 - playing
DA2[139]Ext[8d8]_West_Ai_Ace_Wound_co@40_dev

EPJ CZECH SERVER
hráčů: 0 - waiting

BTK ACE2 coop (CZ-SK) [ www.btkclan.cz ]
hráčů: 0 - waiting

Solacz Server Test
hráčů: 0 - waiting

xzone.cz

Koupit ArmA 2: Arrowhead649,- Kč
Koupit ArmA 2: Combined Operations1099,- Kč
Koupit Mafia 21099,- Kč
Koupit Starcraft 2 - Wings of Liberty1399,- Kč
Koupit Dragon Age 21099,- Kč

Co se děje na Twitteru

KarelMoricky
KarelMoricky
30.7.2010 09:52:19
Je to s těmi sny až tak jednoduché? bit.ly/9bXLhV
KarelMoricky
KarelMoricky
30.7.2010 09:38:19
Inception je jako dobré víno. S každým dalším shlédnutím zraje. A pořádně vám zamotá hlavu.
netzwelt
netzwelt
30.7.2010 08:18:58
Im Test: Arma 2: Operation Arrowhead: weg.is/1bpn
zoeload
zoeload
30.7.2010 05:57:28
ARMA 2 Operation Arrowhead Update 1.52 (zoeload.com/?p=1878)
videogamesupdat
videogamesupdat
30.7.2010 01:19:48
#8: ArmA 2: Operation Arrowhead [Game Download]: ArmA 2: Operation Arrowhead [Game Download] by Meridian4 url4.eu/6ZIOD
lil7net
lil7net
29.7.2010 23:00:45
Arma 2 Operation Arrowhead torrent تحميل لعبة تورنت تنزيل اللعبة تورنت صاروخي: صورة: img687.imageshack.us/i... bit.ly/9tzC0k
darren_brant
darren_brant
29.7.2010 22:40:31
RT @IDEAGames: New intel has been declassified on the Arma 2 homepage introducing the British Armed Forces armoury and equipment. bit.ly/9xstaj
lil7net
lil7net
29.7.2010 22:14:59
Arma 2 Operation Arrowhead torrent تحميل لعبة تورنت تنزيل اللعبة تورنت صاروخي.. www.lil7.net/vb/showthread.php?t=29310
recursosenweb
recursosenweb
29.7.2010 19:37:47
Arma 2 Operation Arrowhead, un realista simulador bélico para PC: Arma 2 Operation Arrowhead es un simulador de gu... bit.ly/dpwCM9
recursosenweb
recursosenweb
29.7.2010 19:17:01
Arma 2 Operation Arrowhead, juego simulador bélico para PC bit.ly/dbNwtk