Komentáře - Na řadu přichází představení dopravních prostředků ArmA 2

 

Na řadu přichází představení dopravních prostředků ArmA 2

Vložil Celoush, 4.4.2009 20:09:43

Komentáře k článku

Vložit komentář
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Napsal Stalg (Anonymně), 15.4.2009 18:11:01 - IP:193.86.152.x

nezapomínej že vojáci se navzájem můžou nosit ;-)

Napsal Petrroll, 15.4.2009 17:03:31

nebo lidi, to je taky „dopravní prosředek“

Napsal Rsa Viper, 15.4.2009 16:50:59

Tak třeba do toho zahrnují zvířata jako celek :)

Napsal GhostX (Anonymně), 15.4.2009 16:26:33 - IP:88.103.122.x

zase podvod: 9× pasy, 11× kola, 6× vrtule, 9× letuchy, 10× auta, 4× voda součet 49. na arma2.com je uvedeno 50 ks, tak já chci vidět ten poslední !!!!!! :-) armore, sjednej nápravu, nebo vyzvu revolucionáře k povstání ;)

Napsal GhostX (Anonymně), 9.4.2009 13:17:56 - IP:88.103.122.x

motor značky zawada je dobrej :)

Napsal SprintJack (Anonymně), 9.4.2009 13:06:30 - IP:90.176.17.x

Lodě už jsou venku :)

http://www.arma2.com/…oats_en.html

Napsal Rsa Viper, 9.4.2009 13:00:24

Tak rybářská loď bude mezi loděmi, to by mohlo bejt zajímavý zpestření CIVIL CTI, pokud by něco takovýho bylo i v ARMA2 :)

Napsal admix, 9.4.2009 11:11:29

A ja tam chci USPcko, je to paradni stroj!

Napsal Stealth (Anonymně), 9.4.2009 10:05:56 - IP:78.80.11.x

Toho nechci já chci trabika! Už proto že jsme teď s přítelkyní jednoho kombika koupili a restaurujeme ho je to parádní stroj:-) Blondi taky si myslím, že tam bude více vozidel. Už Armor říkal, že tam bude více druhů a né jen 10 verzí jednoho.

Napsal felcarkiller, 9.4.2009 09:05:28

2stealth: mas tam golfa pro diskofily ;) to ti musi stacit… ;D

Napsal Qinetix, 8.4.2009 23:58:48

Já čekám více vozidel než jsou na ArmA2.com, jelikož ve videu jsem viděl hatchback, který na ArmA2.com není. Navíc co vím, tak říkali, že vozidel je něco kolem 60, jestli si dobře pamatuju. A teď jich je tam přes 40 mimo lodě. Tolik lodí do počtu 60 snad nebude ne? :)

Napsal Stealth (Anonymně), 8.4.2009 23:25:19 - IP:78.80.11.x

Cesnu bych uvítal moje nejoblibenejsi letadlo z OFP. A hlavně na sebevražedné útoky:-) Nové autíčka jsou parádní jediné, v co jsem doufal je že tam bude opět Trabik:-(

Napsal Petrroll, 8.4.2009 21:39:02

spíš na krabičce „engine“

Napsal Faly, 8.4.2009 21:36:14

Technika, pěchotní zbraně a mužstvo jsou jen ozdobný papír a mašlička na krabičce s kampaní, single misemi a multiplayerem.

Napsal Spoock, 8.4.2009 21:27:27

mi to nevadí, stejně kus techniky jsem viděl už na jiných screenech či videích, navíc chybí spousta variant oněch vozidel, takže zas tak černě bych to neviděl spíš mě zajímá, jak se bude s těmi prostředky jezdit, teda nejzásadněji to bude zrovna u toho kola a motorky, které jsou v ArmA1 totálně neovladatelné (mnohem hůř než kterékoliv jiné vozidlo)

Napsal jirka.maso, 8.4.2009 21:02:31

Nejlepší je to kolo, dokonce má i kotoučový brzdy. :) Jako všechna čest autorům, ale neni tohle ukázání zbraní, techniky a dalších věcí tak trochu na nic? Ukázat od každý věci něco na ukázku, tak neřeknu, ale VŠECHNO? Tim se přeci pro někoho totálně ztrácí tajemství a překvapení tý hry. Jako bych začal balit dárky do igelitu…

Napsal Kuba, 8.4.2009 19:16:57

Zdravím, dotaz mimo mísu. Používáte někdo v Armě 1 Freetrack? Pokud ano napište zde jak jste ho sestrojili a z čeho. Pokud nevíte co to je tak tady je krátký článek http://kon13.wz.cz/…eetrack.html

Napsal Perun (Anonymně), 8.4.2009 16:29:14 - IP:83.240.1.x

„US se serou kam můžou, proto potřebujou mít transport aby si své hračky odvezli po celé planetě (a za pár let možná i dál), RUS si hrajou jen u sebe. Tak nepotřebujou mít transportní letadla… To je realita (aby sis pak neprotiřečil)“ Hehe :)

Napsal Rsa Viper, 8.4.2009 16:20:36

A kde maj civilní letadlo ? To je na prd…

Já chci Cessnu !

Napsal Celoush, 8.4.2009 14:32:10

a jsou tam civilní káry… http://www.arma2.com/…es-2_cz.html Takže zítra budou asi na závěr lodě.

Napsal Petrroll, 8.4.2009 13:10:11

Už to běží

Napsal admix, 8.4.2009 10:51:51

Instalujou armaserver do wine?

Napsal Celoush, 8.4.2009 10:51:08

prej výpadek :)

Napsal admix, 8.4.2009 10:49:15

Nemusi byt hned tak zle, treba jen krysy prekousaly kabely :) Nebo mas nejake interni informace?

Napsal GhostX (Anonymně), 8.4.2009 09:35:31 - IP:88.103.122.x

web server na arma2.com dnes zemřel, čest jeho památce

Napsal Kerikus, 7.4.2009 22:47:19

Jo, našel sis to dobře.

Napsal Stealth (Anonymně), 7.4.2009 21:20:20 - IP:78.80.11.x

Myslím to o čem jsi mluvil ten Project reality to je do BF2 ne pokud jsem hledal dobře?

Napsal Celoush, 7.4.2009 20:33:38

Myslím, že mluví o MOR – http://morclan.cz/ a možná i EPJ seancích pod záštitou Majkla – http://epj.cz/…iewforum.php?f=33

Napsal Atreid, 7.4.2009 20:20:03

já bych spíše řekl že to ji jiná hra než arma, ale rozhodně bych to s klasickým BFkem nespojoval. Protože BFko je opravdu hopsanda, PRmod není.

BTW píšeš hrajeme? Kdo prosím tě? ADD: ještě reakce na tvuj post ohledne air transportu A zase chces vyváženost když to maj US tak at to maj i RUS! Co to je za blbost?

US se serou kam můžou, proto potřebujou mít transport aby si své hračky odvezli po celé planetě (a za pár let možná i dál), RUS si hrajou jen u sebe. Tak nepotřebujou mít transportní letadla… To je realita (aby sis pak neprotiřečil)

Napsal Stealth (Anonymně), 7.4.2009 19:14:44 - IP:78.80.11.x

To je ale BF2 ne? Proto hrajeme taky teď ACE je to to samé skoro.

Napsal Atreid, 7.4.2009 18:25:28

(QUOTE: Stealth) Myslím si že jsme se v Arme teď už hodně pokročily co se bojů týče. Jak vyšlo ACE tak je taktika úplně jiná vice se kryjeme pomáháme si, letadla používáme jen s pomoci pozemních jednotek s helinama lítáme jen se střelcem. No a ty útoky už mají jiný smysl. Takže jsi myslím, že jsme to hráni už skoro k dokonalosti dovedly a chybí nám už to ostatní. (/QUOTE)

Mno a o tom je přesně Project Reality – tam už je to hotový a netrvalo to ani tak dlouho jako farma… Když tam půjdeš sám alá rambo = za pár minut budeš tuhej (maximálně sundáš dva lidi). Když půjdete v bandě – máte reálnou šanci se i někam dostat…

Napsal Stealth (Anonymně), 7.4.2009 17:06:46 - IP:78.80.11.x

Letadýlka hezké akorát mi tam u rusáka chybí nějaký transportní letoun:-)

Napsal felcarkiller, 7.4.2009 16:37:22

ja se zenit nebudu, aspon ne v dohledny dobe, jsem snad blazen nebo co?!? ;D

Napsal GhostX (Anonymně), 7.4.2009 14:10:45 - IP:88.103.122.x

závěr je jasný, stealth zajde do školy na gramatiku a koupí si krumpáč a siky – realita je totiž nejdokonalejší simulátor a felcar se vožení, protože ona mu stará vymlátí z hlavy takový kokotiny :)

Napsal Celoush, 7.4.2009 12:15:09

Jasně, abych parafrázoval Stealtha… i to k válce patří :) A je mi jasné, že pár ichtylů, kteří by se v tom vyžívalo by se jistě našlo… možná i víc než těch, co by chtěli stavět mosty ;)

Napsal nemo (Anonymně), 7.4.2009 12:00:31 - IP:193.86.31.x

No, pro jistotu sleduj jestli na to nevypisou konkurz na Motion Capturing :)

Napsal felcarkiller (Anonymně), 7.4.2009 11:56:00 - IP:80.188.205.x

no fajn by bylo kdyby se tam dalo i rabovat a znasilnovat ;)

Napsal Stealth (Anonymně), 7.4.2009 11:05:13 - IP:78.80.11.x

To chápu:-) Ono tohle všechno vychází pak jako addony či mody jenže vždy na konci té hry až vyjde pokračování. Stejně jako ACE, chápu že u týhle Modifikace asi trvalo spoustu času ji udělat, ale vyšla opět až ke konci Army. U OFP je to zase FFUR poslední byl skoro dokonalý ikdyž náročný pro hru asi. Myslím si že jsme se v Arme teď už hodně pokročily co se bojů týče. Jak vyšlo ACE tak je taktika úplně jiná vice se kryjeme pomáháme si, letadla používáme jen s pomoci pozemních jednotek s helinama lítáme jen se střelcem. No a ty útoky už mají jiný smysl. Takže jsi myslím, že jsme to hráni už skoro k dokonalosti dovedly a chybí nám už to ostatní.

Napsal admix, 7.4.2009 08:28:40

To byla, ale zkus se na chvili zamyslet, co VSECHNO obsahuje valka a jak by takova hra byla asi velka, narocna a jak dlouho by trval vyvoj. Vetsina lidi chce proste budto ustrelit palici admixovi, nebo dat bombu pod prdel Atreidovi, ten zbytek je sice mozna stejne zajimavej z hlediska technickyho, ale uz ne z hlediska PARBYYYYY, kapis?

Napsal Stealth (Anonymně), 7.4.2009 00:34:42 - IP:78.80.11.x

S výhodami jsi začal ty ne já:-) O zbraně mi jde hodně ale těch tam taky moc není jak koukám:-) Jen jsem napsal, že i jiná stránka než bojová by ve hře byla dobrá.

Napsal Atreid, 7.4.2009 00:23:52

Stealthe neber to ted jako urážku, ale osobně mě tvoje požadavky jsou naprosto lhostejné. Do dnešního dne se tady na bulváru střetávaj minimálně 3 skupiny (a ty jsi čtvrtá).

  • MultiPlayeroví hráči (hráč vs hráč)
  • MultiPlayeroví hráči (hráč vs AI) > COOP
  • SinglPlayeroví hráči (kampa?, vyrábění coop misí něco vy stylu já rambo vykostím co se dá…)
  • a TY – ty z toho děláš SIMCITY (nebo teda SimArmA)

Prostě zbraně ti jsou ukradený, důležitá je pro tebe myšlenka že když tady postavíš most tak se támhle na ten kopec převeze jedna artierka, která bude moci případně ostřelovat další most, přes který by mohl případně nepřítel jet. No až se ti to všechno podaří vymyslet budeš spokojenej (ale to je na dlouho)…

  • – –

Já chci ustřelit palici admixovi až mi půjde pokládat bombu pod základnu. Takže nějaký výhody a nevýhody jedné a nebo druhé strany jsou mi ukradený…

Napsal Stealth (Anonymně), 6.4.2009 21:57:26 - IP:78.80.11.x

Atreide no pokud bereme OFP či Armu Amíci měli vždy navrch oproti rusům.

Armorku ok asi nejlépe víte proč a jak, zřejmě to co jste tam dali je pro tuto danou mapu i Singl to nejlepší. Snad pujde prevážet aspo? v té C130 vozidla.

Napsal Faly, 6.4.2009 20:46:59

Kam se poděl Stryker? Utopil se při vyloďování. I s osádkou a výsadkem. Na břeh doplaval jen LAV-25.

Napsal Atreid, 6.4.2009 20:14:47

Jen přidám postřeh zase z jiné hry. V tom project reality se také hrajou mapy kde na obou stranách není vyvážená technika (co do počtu a síly). Ku příkladu:

  • jedna strana má 2× tank (zničit lze jen ANTITANKEM – což je jeden z pěchoty)
  • druhá strana má 2× něco jako striker (nemá to sabot – jen HE). Tzn do TANKu je zapotřebí narvat hoooodně střel, ale to vás většinou tank stihne sundat.

Jenže zase tank narozdíl od strikeru se respuje za dlouho.

Tím chci říct, že ve hře nemusí být relevantní náhrada, musí tam být něco čím se dá danná zbra? zrušit :)

Napsal Rsa Viper, 6.4.2009 20:04:26

Když už se ptáte kde a proč ? Tak já se zeptám: Kam se poděl Striker ? :)

Napsal lt-35, 6.4.2009 18:57:32

äco děla nedate tam nakou samohybnou dela jako M109A6 paladin nebo 2s1. nebo naši danu vz 77

Napsal Qinetix, 6.4.2009 18:22:34

Ale jinak ty modely jsou krásně vypracované. Navíc se mi líbí provedení textur, jak jsou vozidla zablácená.

Napsal Armored_Sheep (Anonymně), 6.4.2009 17:11:39 - IP:80.188.199.x

Bradley není protože Marines žádný nepoužívají – mají LAV-25. Vulcan a M113 není protože je zastaralý a amíci je už nepoužívají. Na protileteckou obranu mají teď Avengery na Humru (Stingery).

Napsal lt-35, 6.4.2009 16:02:43

zajimava technika ale proc amici nemaj vulkan.

Napsal admix, 6.4.2009 15:28:04

Vyjimecne souhlasim s dutohlavem :)

Napsal Celoush, 6.4.2009 14:51:11

Všechno má své meze. Tohle už je opravdu spíše pro nějaký fanatický mod hardcore militaristů, kteří to chtějí mít se vším všudy. Jako zajímavost by to asi nebylo špatné, ale širší a hlavně dlouhodobější využitelnost v tom nevidím. Takových věcí, které k válce patří a ve hře nejsou najdu x. Chce to najít rozumnou hranici. Tohle už je podle mne za ní.

Napsal Stealth (Anonymně), 6.4.2009 13:54:49 - IP:78.80.11.x

O MLRS se přece už dávno mluvilo že tam bude, právě jsem si říkal kde je. No možná nás ještě s něčím překvapí, ale čekal jsem více vozidel a ono to zase bude milion verzí :-)

Čelo ale, když se podíváš tak je to od OFP pořád dokola jen bojové vozidla. Přitom mě mise v OFP kde jsi měl rozdělat tábor a pak jel na obhlídku se strašně líbila. Tak postavit nějaký most či odklidit vraky patří k vojenské práci. Chtělo by to nejen bojové mise ale i průzkumné stavitelské a co já vím jiné. Možná kdyby BI tohle udělalo takový vetší civilní vojenský život bylo by to zábavnějši. Mě osobně nebaví jen bojovat i vybudovat základnu či obsadit město a opevnit se taky baví. Možná to zavání Strategií ale otom Válka je

Napsal nemo (Anonymně), 6.4.2009 12:28:50 - IP:193.86.31.x

Přibylo tam i pár vrtulníčků. Jo a Stalinovy varhany mi přijde jako docela novinka :)

Napsal GhostX (Anonymně), 6.4.2009 11:46:24 - IP:88.103.122.x

matoha – m270 tam nekdo musel pridat pred hodinou, pac rano jsem na to koukal a jeste tam nebyl

celoush: tak to je supr screen a pamatuju si, jak jsme ho delali, ale uz to par let bude :)

flycon: tak co, uz das ty lopate na snih pokoj? :) se taky seber a prijed na kafe a romeo a julii, ne?

Napsal MatoHa, 6.4.2009 11:14:33

neviem ci ste si vsimly medzi pasove vozidal bol dodatocne doplneny M270 MLRS

Napsal admix, 6.4.2009 11:05:55

Ty ses koukam inspiroval v tom BFku, kdy se v pristavu prohanej typci v tom voziku, co?

Napsal Celoush, 6.4.2009 11:05:30

ad vysokozdvižný vozík mi připomíná: http://celoush.epj.cz/…jesterka.jpg :)

Napsal GhostX (Anonymně), 6.4.2009 10:38:29 - IP:88.103.122.x

hele tak me napada, ze jsem v nejakych videich videl kravy – bude se na nich moct jezdit? :) takovy zavod na stracenach nemusi byt vubec od veci!

Napsal GhostX (Anonymně), 6.4.2009 10:32:48 - IP:88.103.122.x

vozidel vic nez dost, ale znama klasika uz tam budou jenom letadla, lode a Volhy Verejne Bezpecnostit

je to takove militantne strohe, chtelo by to neco jako vysokozdvizny vozik, bobcat, drezinu nebo camela, pro odlehceni situace :)

Napsal Celoush, 6.4.2009 10:05:39

Ale blbost. Ano, jistě by to bylo pěkné, ale kolem a kolem je to jen vyhozený čas a prostředky, které se dají vhodněji využít jinde. Pokud se najde nějakej fanoušek, co má čas si s tím pohrát, pak proč ne. Ono se stačí podívat na pozadí konfliktu a místo, kde se odehrává a nejsem si jist, že by některá ze stran měla v plánu tam stavět mosty pro svou logistiku.

Napsal felcarkiller, 6.4.2009 08:18:58

stealth ma pravdu, chce to devky a chlebicky !

Napsal Stealth (Anonymně), 5.4.2009 19:34:53 - IP:78.80.11.x

To jsi nemyslím já nepotřebuju pořád jen střílet vždyt válka je i o budování. Taky nechápu proč když je tam vetšina staré techniky USA mají F35 nejmodernější stíhačku.

Napsal Spoock, 5.4.2009 16:49:43

to už je trochu vyfantazírované, nějaký vyprošťovací tank je neatraktivní pro většinu publika a ve hře nemá místo a pokud se nějaký fanda najde, tak ho do hry napěchuje, ale za 8let co je s náma OFP a ArmA žádný větší projekt podobného ražení jsem nezaznamenal

Napsal Stealth (Anonymně), 5.4.2009 14:08:26 - IP:78.80.11.x

Chybí mě tam M2a3 a i jiné vozidla. Vozidel je tam opět málo, co tak vyprošťovací tanky, nebo s přenosným mostem? Je hodně techniky ale u BI vždy do hry nasazují jen bojové vozidla. Přitom je to škoda kdyby tam byla nějaká taková nebojová mise kde musíš postavit most kvůli postupu jednotek.