Komentáře - Dubnová série ArmA 2 preview začíná

 

Dubnová série ArmA 2 preview začíná

Vložil Celoush, 20.4.2009 10:39:49

Komentáře k článku

Vložit komentář
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Napsal Perun, 26.4.2009 12:56:13

Celkem pěkný video na gamestar.de http://www.gamestar.de/index.cfm?…

Napsal Fero (Anonymně), 24.4.2009 15:35:06 - IP:88.146.6.x

Ak to niekoho zaujíma, tak ďaľšie screeny na: http://www.armaholic.com/page.php?… Tieto sú asi robené v maximálnom nastavení, pretože vyzerajú dosť dobre. Ironicky vyznieva, že práve toto preview hodnotí grafiku Arma2 síce ako zlepšenie voči jednotke, ale ďaleko zaostávajúcu za hrami ako Far Cry a COD. Teda ak som si to blbo nepreložil.

Napsal Celoush, 24.4.2009 15:33:19

Asi jo…

Napsal felcarkiller, 24.4.2009 15:30:54

celo ty jsi hrozne zestar za posledni dobu ;)

Napsal Celoush, 24.4.2009 15:28:08

To píšeš schválně tyhle kraviny? Já myslím, že snad každej rozumnej člověk ví, že jsou psaný pro většinu lidí a u žádného z nich se nepředpokládá, že se uživatel nějak hlouběji zajímá o danou problematiku a že prochází všemožné servery a hledá, kdo všechno co napsal, ukázal, nahrál… bože, máš kecy jak na iDnesu.

Napsal jirka.maso, 24.4.2009 15:17:42

Rozhovory, preview a screny už mě nezajímaj, protože to je pořád na jedno brdo. Všude číst, že AI choděj kolem zdi a přelejzaj zídku, jak je černarus velká a blebleble milion dalších věcí, který všichni stejně znaj.

Chce to prostě D E M O. :)

Napsal Fero (Anonymně), 24.4.2009 12:10:29 - IP:88.146.6.x

50 nových screenov na PCgames: http://www.pcgames.de/…ion/PC/News/?…

Napsal Spoock, 23.4.2009 18:05:17

dost bude záležet na jaké detaily to spustíš, zelené fleky by moc reálné nebyly

Napsal Fanatic (Anonymně), 23.4.2009 17:35:34 - IP:89.176.6.x

Mnoo grafika Army mi připadá rozhodně reálnější.

Napsal Spoock, 23.4.2009 16:18:53

ad videa: no, až na to stavění té základny, nic moc

Napsal Fero (Anonymně), 23.4.2009 16:01:15 - IP:88.146.6.x

Nemci urobili montáž pre porovnanie grafiky Arma2 – OFP:DR http://www.pcgames.de/…ing/PC/News/?…

Napsal GhostX (Anonymně), 23.4.2009 13:08:47 - IP:88.103.122.x

nechumelilo a hraje to na integravany grafice a podtaktovanym celeronu :)

Napsal Celoush, 23.4.2009 11:37:15

Další vokurka, co tam pobíhá jako by se nechumelilo :)

Napsal Bobo (Anonymně), 23.4.2009 11:11:03 - IP:80.188.34.x
Napsal Stealth (Anonymně), 23.4.2009 10:38:35 - IP:78.80.11.x

Odpovědi AI jsou zase hrozné. Scratch One! To mě dostává:-)

Napsal Spoock, 22.4.2009 21:59:27

citace autor článku "AnderiL (sector.sk): "mal som to na max nastaveni,1024×768,­akurat problem je v tom,ze mi dost casto este vypadavali textury,takze preto je to niekde poslabsie (aj napriek tomu,ze som sa snazil vyberat len best screeny)

optimalizacia je ok,na mojom pod/priemernom stroji AMDX2 4.4,X2600XT,2GB RAM to slo na plnych v pohodke"

Napsal Celoush, 22.4.2009 20:50:36

Další Slovenské preview: http://sector.sk/…46/arma2.htm Rozhovor s Pražákem na Doupe.cz: http://www.doupe.cz/default.aspx?…

Napsal Fero (Anonymně), 22.4.2009 20:42:38 - IP:88.146.6.x

Nemecké preview: http://www.pcgames.de/…PC/Vorschau/ Také neutrálne, obecné + pár nových screenov v nižšom nastavení grafiky.

Na nemeckom Gamestar sa chystá podrobnejšie preview na víkend a na toto som dosť zvedavý, pretože tam sa s nikým nemazlia. V annonci píšu že popíšu zmiešané pocity z dodanej verzie. Už to je pre Armu úspech, pretože to asi znamená že tam budú aj dáke dobré.

Napsal Fero (Anonymně), 22.4.2009 18:07:38 - IP:88.146.6.x

Nemecké preview: http://www.demonews.de/…ws/index.php?… Kritizujú AI, chvália grafiku a divme sa. Na zostave: Core Duo-CPU, GTX 260 to vraj bežalo plynule bez akýchkoľvek problémov. Začínam mať fakt dojem že východoeurópske redakcie nakupujú procesory vo vietnamskej tržnici.

Napsal Fero (Anonymně), 22.4.2009 17:22:15 - IP:88.146.6.x

Máš pravdu, nemám ich rád. Nová sada screenov na Gamestar: http://www.gamestar.de/index.cfm?… Nech si po tých feferónskych zlepšíte náladu.

Napsal Celoush, 22.4.2009 17:20:11

Co asi čekat, když Slovák hodnotí Maďarsko :)

Napsal Fero (Anonymně), 22.4.2009 17:05:17 - IP:88.146.6.x

to GhostX: veľký, silný a hrdý maďarský národ je tak v prd*li, že nemajú ani na chleba. Kde by prosím ťa vzali na počítač, ktorý by utiahol Arma2 ???

Napsal Fero (Anonymně), 22.4.2009 16:58:42 - IP:88.146.6.x

Nemecké preview na Eurogamer: http://www.eurogamer.de/…a-2-vorschau bez nových screenov, pomerne obecné a bezkonfliktné, kritizujú len drevené animácie a slabšiu optimalizáciu.

Napsal GhostX (Anonymně), 22.4.2009 16:35:34 - IP:194.228.204.x

jezismarja, co to je za humus? http://www.pcdome.hu/image.php?… Na cem to ty hovada hrajou? Lepsi screeny bych natipal i ve starym OFP. Ty stiny snad ani nejsou mozny. Dneska recenzuje asi kdejaky hovado.

Napsal Perun (Anonymně), 22.4.2009 16:08:25 - IP:83.240.1.x

Ještě byl odkaz na maďarský stránky na arma2com http://www.pcdome.hu/…21/arma_2_pc

Napsal Fero (Anonymně), 22.4.2009 11:27:27 - IP:88.146.6.x

Mne sa skorej zdá že zvuky na tých videách sú prehulené. A myslím že armaholic to prevzali z maďarského preview. Už som dáko zaregistroval, že na kompoch redaktorov východného bloku Arma2 nechce moc chodiť. Ale bolo by slušné keby aspo? screeny nasnímali vo vyššej kvalite.

Napsal GhostX (Anonymně), 22.4.2009 10:44:51 - IP:62.24.77.x

ten tester na armaholicu ma nejakou strasnou plecku, bez AA, nizke rozliseni. Ty zvuky jsou masakr, puska zni jak kanon u bevka a radio snad ani mena cenu komentovat. To pipani pro ukonceni prenosu je k zblazneni. Ovsem pstros na lyzich nema chybu :)

Napsal Celoush, 22.4.2009 10:27:29

Takovej pštros zvládne i lyžovat – http://www.youtube.com/watch?… ;)

Napsal soudruh (Anonymně), 22.4.2009 10:15:24 - IP:15.203.169.x

Nemluvim o běhu s flintou, ale když si odmyslim tělo a zbytek a nechám jen nohy, tak takhle nějak běhaj pštrosi. Běh s flintou je jinej příběh.

Napsal Celoush, 22.4.2009 10:00:26

Co znamená že běhají jako pštros? Nejsem znalec běhu s flintou, nevím jak má správně voják běžet… dělám do včel! :)

Napsal MatoHa, 22.4.2009 09:57:04

tak tie zvuky su secky brutalne prehulene…tie zvuky su secky riadne skreslene…to nik s tych testerov nebol schopny nahrat normalne video?

Napsal soudruh (Anonymně), 22.4.2009 09:38:19 - IP:15.203.169.x

Jedinej dotaz (radši) – přoč vojáci běhaj jako pštros ? Má to nějakej speciální důvod ? nebo je to filmovej klam ?

Napsal felcarkiller, 21.4.2009 22:01:55

hehehe holinky plny vody ;D

Napsal Spoock, 21.4.2009 21:11:54

jn, heká jako jedna z těch hooker XD zní to až moc plastově, líbí se mi podobný zvuk výstroje jako v ACE modu

Napsal jirka.maso, 21.4.2009 20:49:56

Zní to děsně. Asi to má bejt zvuk toho bordelu, co se nosí na zádech, jako čutora, miska a podobný pičoviny.

Mě ale víc zaujalo to hekání. Takhle se určitě neheká na bojišti, ale někde jinde. :)))

Napsal Kirk (Anonymně), 21.4.2009 19:34:28 - IP:213.195.242.x

Při tom běhu, to spíše vypadá, že má vodu v kanadách.

Napsal Spoock, 21.4.2009 18:31:02

jo, dupání je strašný

Napsal admix, 21.4.2009 18:24:41

Tak to dupani je luxusni, asi ma cerstvy podkovy :)) Animace naprosto strasny, to je doufam hrube vyvojova verze, ten recoil taky nechapu No uvidime, vzhledem k tomu ze netusim z jaky faze vyvoje to je

Napsal Hlupec (Anonymně), 21.4.2009 17:09:14 - IP:193.86.151.x

Mno z toho videa z toho hlavniho mi přišlo že se to docela dost škubalo.A zbran střilela uplně jinam než jak sebou škubala no doufam že full verzi nebudu sklamanej.Mno i když i na nový sestavě se dá hrát L2 :)

Napsal Spoock, 21.4.2009 16:50:54

i já, navíc rádiová hláška, kde se objevovalo slovo „man“ mi trochu dělala problémy při vjemu (chtělo by to trochu vyladit) jinak videa se mi líbí

Napsal Celoush, 21.4.2009 15:32:51

No já doufám, že ten zvuk běhu není finální :)

Napsal stick-death, 21.4.2009 15:13:53

radiove hlasky maji konecne lepsi hlasy. akorat sem nemoh z toho zvuku pri behu to je jak kdyz klusa kun:) prislo mi ze pri strelbe zbran o trochu vic kopa coz vubec nevadi. paradoxem ze vetsinou tyhle ukazky gameplaye predvadi nejaky lamky ze skolky;)

Napsal Celoush, 21.4.2009 14:57:05

ArmA 2 ingame video od nějaké lamky: http://www.youtube.com/watch?… Jsou tam i další kratší videa.

Napsal MatoHa, 21.4.2009 12:23:34

na ign : And the good news is that it ran well at very high detail settings with an 8800GTX, which is practically a mid-range graphics card now. _?????????????

Napsal felcarkiller, 21.4.2009 05:53:31

usmevne… no kazdopadne si holky nemyslete, ze se toho do vydani nejak rapidne moc zmeni…

co se tyka hw naroku tak konecne profitujou quady ;)

Napsal Spoock, 20.4.2009 20:33:10

cosi jsem se v tom článku dočetl, že ArmA2 má v současnosti lepší výsledky na kombinaci HW AMD+ATI osobně se nechám překvapit jak moc si budu moct ArmA2 nastavit, hlavně ať to nemusím osekávat jako v případě ArmA1 na mém starém HW, kde prakticky nebyly zaplé stíny a textury připomínaly rozmázlé šmouhy

Napsal Fero (Anonymně), 20.4.2009 20:24:52 - IP:88.146.6.x

to Spoock: zostava Tiscali: C2D 3 GHz, 4GB RAM a GF GTX-260 s 896 MB RAM zostava v mníchove: Intel 3GHz Dualcore CPU, 4GB Ram, Geforce GTX 280 GPU Moc veľký rozdiel nevidím.

Napsal Spoock, 20.4.2009 20:18:06

tak je možné, že není třeba hra řádně otestována na různém typu HW, kdo ví?

Napsal Petrroll, 20.4.2009 20:09:39

ty na tiscali jsou asi nejaký divnný, nic jim nešlo, AI blblo, hra bugovala. Všichni ostatní servery byly skoro bez potíží..

Napsal Fero (Anonymně), 20.4.2009 20:07:05 - IP:88.146.6.x

Nemecké preview z Mníchova, robené pre hernú komunitu: http://armed-assault.de/…preview.html Predvádzací komp mal skoro identické parametre ako ten na Tiscali, z textu som vyrozumel že plynulosť bola uspokojivá, v scéne bolo niekoľko tuctov jednotiek a ani raz nedošlo k registrovateľnému zadrhnutiu.

Napsal Stealth (Anonymně), 20.4.2009 19:21:00 - IP:78.80.11.x

Perun ano přesně to je ta hlavní věc proč jsi ju budu kupovat:-)

Napsal Perun (Anonymně), 20.4.2009 17:43:25 - IP:83.240.1.x

Ať už to bude nakonec jakýkoliv, já musím říct, že se mi velmi líbí pohled skrz optiku tanku a aberace po krajích okuláru. <3 << http://img.hrej.cz/…a9c90b94.jpg >>

Napsal Spoock, 20.4.2009 17:29:29

osobně taky nejvíc si považuju LEVEL, na Doupě psal Kubajz, který je spíš zapáleným fandou, takže ta preview byla až moc optimistická a Games.Tiscali, tak tam se to hodně přiklonilo k bulváru, což nemusím, navíc je tam dost velká sorta malých pisálků

Napsal jirka.maso, 20.4.2009 16:33:46

O nekvalitě tiscali games a jejich zauhrovaných redaktorů nemá cenu psát. Já věřim jen v LEVEL. :)

Napsal Fero (Anonymně), 20.4.2009 16:26:17 - IP:88.146.6.x

Tak neviem. Na armaholic je zatiaľ stručný výťah z preview nemeckej komunity a o zostave je tam uvedené toto: Intel 3GHz Dualcore CPU, 4GB Ram, Geforce GTX 280 GPU. Graphic settings on high and very high with Full HD support. The viewdistance was set at max 4000m. Nie je to náhodou tak, že v Tiscali ak si nevedia nastaviť do hry ani správny pomer strán ( je to na sreenoch vidieť ), nedokážu si ani nastaviť grafiku a možno ani nevedia že majú systém redakčného počítača zaprasený všemožným svinstvom, čo im na pozadí žerie polovičku výkonu ?

Napsal jirka.maso, 20.4.2009 16:24:27

„Arma 2 bude stejná jako první díl, jen s jinejma jednotkama a ostrovem.“ To je věta, která tyhle tři preview shrnuje. Kéž by tomu tak ale nebylo…

Navíc je jasný, že to co hráli je osekaná verze toho co se bude prodávat. Všechny bugy o jakejch tam píšou budou teda i v plný hře a opravený budou až patchem…

Nejpřínosnější by bylo, kdyby to ty redaktoři nahodili někam na torrenty. :P

Napsal felcarkiller, 20.4.2009 16:12:01

jenom me to pobavilo nic vic ;)

Napsal felcarkiller, 20.4.2009 16:11:36

na tom sshotu s helinou chybi akorat nalepka „Znate jiz z OFP!“

Napsal Stealth (Anonymně), 20.4.2009 16:10:06 - IP:78.80.11.x

Ja mám rád Felci žabičky ty ne?:-) Počkejte až bude recenze z Full verze.

Napsal felcarkiller, 20.4.2009 16:00:47

tak skakajici helina ;D to asi bude i v plny bych tak nejak se nebal predpovedet…

Napsal Kirk (Anonymně), 20.4.2009 15:58:16 - IP:213.195.242.x

Kluci, dejte tomu čas. Ještě to není venku a už to pomalu zatracujete.

Napsal Celoush, 20.4.2009 15:43:06

Jediné, čím se PR chlubilo je možnost hrát kampa? v kooperaci ve více hráčích.

Napsal GhostX (Anonymně), 20.4.2009 15:24:21 - IP:88.103.122.x

Pokud mam neco super, tak to PR oddeleni nezapomene zduraznovat rok predem. O MP se nemluvi, tak bych to videl, ze tam nic prevratneho nebude. Obrovska skoda. MMORPG vydelavaj pekne prachy jenom na multi.. Ale musi se nechat, ze jim to pekne zdrbli :) Mimochodem co cekali? Novinar dostane work in proress se stejnyma bugama jako v jednicce, tak to sjede. Proste vychvalovana AI se zase chovala jako krypl a helina byla na gumicku tak, jako v OFP :) Zbytek tak nejak pochvalili, tak doufam, ze to bude ook. Mimochodem v tom videu blbnou i stiny – vypadnou pri odletu transportni heli.

Napsal Hlupec (Anonymně), 20.4.2009 14:47:54 - IP:193.86.151.x

Jo jo to máš pravdu ale mohli aspon naznačit: ) Ani v tom oficialnim videu se o tom nemluvilo :)

Napsal Celoush, 20.4.2009 14:39:44

Za předpokladu, že v té jejich novinářské verzi vůbec zprovozněné MP měli, tak bys stejně byl nejspíše na serveru sám, takže pak se MP těžko hodnotí :)

Napsal Hlupec (Anonymně), 20.4.2009 14:35:40 - IP:193.86.151.x

Mno sice pěkny vide komenty ale nějak postradam informace o multiplayeru :(

Napsal Stealth (Anonymně), 20.4.2009 13:17:07 - IP:78.80.11.x

Petrolle s jednou výjimkou u Doupě to byl Core Quad a Tiscali Qore2Duo:-) Ale osobně bych vybral aspo? 2 sestavy jednu slabší a druhou silnější! A udělal potom test! Vždit HW náročnost je prioritou co hráče zajímá pak je hratelnost samozřejmě.

Napsal Petrroll, 20.4.2009 12:17:24

Už vidim, tak tim to bude

Napsal MatoHa, 20.4.2009 12:06:51

na doupe maly quad

Napsal Petrroll, 20.4.2009 12:01:52

Vtip je v tom že z Tiscali a Doupě měli skoro totožnou sestavu /hraj nenapsali/ oba měli (jako já) Intel Core 2 Duo 6600 a jeden Ge-Force 8800 GT (doupě) a GF GTX-260 s 896 MB RAM Tiscali, tudíž tiscalám měl ještě lepší komp, ale doupětákovi to běželo líp. Tak čim to je???

Napsal Fero (Anonymně), 20.4.2009 11:47:54 - IP:88.146.6.x

to Stealth: Vďaka za odkaz. Verím že táto zostava stabilných 60 fps utiahne, ale bohužiaľ mám moc malý byt a plat.

Napsal Celoush, 20.4.2009 11:47:02

Je to asi stejné jako v jedničce, kdy se při nízkém výkonu nestačí AI „dopočítat“ a tak se chová víc dementně.

Napsal Petrroll, 20.4.2009 11:42:40

Ale to je u všeho, buď vypustili víc verzí a nebo je to sp=iš na zručnosti hráče:

Doupě: „. AI se totiž ukázala jako rovnocenný soupeř a já nezřídka zíral na svou mrtvolu, protože si mě komunikující skupinky obešly, zatímco mě zaměstnávala jedna, ta druhá mi vpadla do zad a vypálila rozhodující salvu.“

Hrej: Slibovaná dobře fungující umělá inteligence je zřejmě zatím stále ve vývoji, jinak bych nemohl: a) bojovat v první misi proti nepřátelům, jež do mě nevystřelí, ani když stojím pět metrů před nimi, b) čekat několik minut na nástup vojáka do vrtulníku a pozorovat, jak se neustále zasekává o jeho zadní část ve snaze dostat se dovnitř

Napsal Rsa Viper, 20.4.2009 11:41:18

Po přečtení těch preview, mě už na ARMA2 mrzí jenom ta fixní textura kabiny řidiče tanku. Počkám ještě až budou recenze a pokud budou obsahovat ovace, tak 100% kupuji :)

Napsal Stealth (Anonymně), 20.4.2009 11:39:45 - IP:78.80.11.x

Na Tiscali prostě na tuto hru zvolili špatné nastavení.

Jinak tady je odakz na doporučenou sestavu na A2:-)

http://www.youtube.com/watch?…

Napsal Stealth (Anonymně), 20.4.2009 11:29:02 - IP:78.80.11.x

Testováno na PC s následujícími parametry: CPU Q6600 2,4@3,0 GHZ, 2 GB RAM a 8800 GT, screenshoty z rozlišení 1680×1050, detaily střední/nízké. Při tomto nastavení framerate neklesl pod 25 FPS.

Repost z Doupe:-) Je vidět že na Tiscali asi špatně nastavujou PC:-)

Napsal MatoHa, 20.4.2009 11:28:02
Napsal Nick (Anonymně), 20.4.2009 10:41:53 - IP:194.145.183.x

Petrroll: No. To jsem prave nepochopil. Na tiscali to praveze strasne strhal, ale v poslednim odstavci napsal, ze ho to vlastne nezklamalo…

http://games.tiscali.cz/…e/sutiny.jpg – a tohle jsem uz nepochopil vubec – na co mi kdo predklada kupicku sutin nekde v rohu na kraji? At da screen cele ruiny – budu radsi ;-)

Ale je fakt, ze tiscali melo mene vykonnejsi sestavu nez doupe.

Napsal Petrroll, 20.4.2009 10:27:23

Ještě: Na druhou stranu ani jeden redaktor nenapsal že je to blbej zabugavanej nehratelnej blaf, což ArmA 1.0 byla takže to vypadá že pokud to vychytaj na úrove? Doupě verze tak budu nadšeně kupovat

Napsal Petrroll, 20.4.2009 10:19:52

Doufám že si koupit Doupě verzi, teď jsem si dočet doupě a říkám si že neni aby možný aby tři redakroři popsali jednu hru tak jinak, ale těšim se po tom jak to tam vychválil…

Napsal Fero (Anonymně), 20.4.2009 10:10:53 - IP:88.146.6.x

No, ja to vidím takto: Tiscali dostalo dáku pokazenú verziu, Hrej dostalo normálnu verziu a Doupě až zázračne dobre fungujúcu verziu.

Napsal Petrroll, 20.4.2009 10:05:43

Čestl jsem jak to na Tiscali tak to na Hrej, zdá se mi že vypustili zas dvě verze jednu bezchybnou Hrej, a mírně zhoršenou Tiscali. Ale podle obou dojmů to vypadá že AI už neni uplnej magor a grafika taky ujde. Tomu chláplovy z hrej to jelo uplně pěkně na „Testováno na PC s následujícími parametry: CPU Q6600 2,4@3,0 GHZ, 2 GB RAM a 8800 GT, screenshoty z rozlišení 1680×1050, detaily střední/nízké. Při tomto nastavení framerate neklesl pod 25 FPS.“

Napsal Fero (Anonymně), 20.4.2009 10:01:13 - IP:88.146.6.x

Prečítaj si na Hrej.cz, to je niekde uprostred.

Napsal Nick (Anonymně), 20.4.2009 09:47:43 - IP:194.145.183.x

Nevim. Pokud si prectu preview na tiscali a doupeti, trochu nevim co si mam myslet…