Komentáře - Vodní plochy v ArmA 2

 

Vodní plochy v ArmA 2

Vložil Celoush, 13.5.2009 21:00:40

Komentáře k článku

Vložit komentář
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Napsal Pochyst (Anonymně), 18.5.2009 20:50:35 - IP:85.71.149.x

Atreide, myslíš že když sem po čase přilítnu, ani okem nezavadím o novou grafiku kde je info o vydání ArmA2 :-) hloupě se zeptám a někdo takový post smázne, že se ozvu? Ne, o tenhle post se nejednalo, vlastně ani o jiný… jen o jedno malé nevýznamné slůvko-nevulgární, leč pro některé asi kontroverzní. Čelovo prostransví, jeho věc kolika a jak dlouhými metry tu měří .-D

Napsal Atreid, 16.5.2009 01:53:01

Čelo nezavádí cenzuru – ale když se někdo ptá kdy vyjde arma2 a má o tom celý topic hned na první straně bulváru, tak se nediv, že ti tenhle příspěvěk nebyl zobrazen.

Napsal Perun (Anonymně), 15.5.2009 18:46:14 - IP:83.240.1.x

Nemaluj čerta na zeď …

Napsal Celoush, 15.5.2009 17:56:11

To si piš :)

Napsal Fero (Anonymně), 15.5.2009 17:51:12 - IP:88.146.6.x

Myslíte že budú aj v Arma2 plávajúce sumky s plnými zásobníkmi, plávajúce kvéry a autá vybuchujúce pod vodou? To už snáď preboha nie.

Napsal Celoush, 15.5.2009 17:20:36

To je kvůli skryté podpoře rybaření! Stoupneš si na most, mrkneš dolů do vody, kde se koupe celá jednotka (už beze zbraní), vezmeš kvér a „rybaříš“ :)

Napsal Pochyst (Anonymně), 15.5.2009 17:09:31 - IP:85.71.149.x

Mno, tak to je dobrý. Protože v ArmA má ta voda roadway, asi aby pomocí ní mohl vojcl „plavat“, a důsledkem je to, že tráva zmizí daleko od břehu (záleží na sklonu atp.) Navíc někdy vodní plochou projdeš ty i AI po dně… a jindy tě to správně detekuje a jakoby plaveš, přičemž je úchvatný když ti to po chvilce jako v moři odebere munici, která se ale nepovaluje na dně… ale na hladině :-D S takovym bazmekem se krásně tvoří… chyby jsou tam od začátku a všude a lidi co to dělaj za prachy si to klidně dovolí vypustit ven… co je to za bordel?

Napsal Acutres, 15.5.2009 16:36:00

@Fero Trávu z rybníků odstraní jen ve větších hloubkách.

Napsal Fero (Anonymně), 15.5.2009 15:53:02 - IP:88.146.6.x

Voda je lepšia než som čakal. Super. Skoro si myslím že bude škoda ak tú trávu z rybníkov odstránia. Pár by ich mohli nechať tak „zanedbaných“. Horizont u mora ale vyzerá podivne. Akoby hmla robila príliš ostrú hranicu odkiaľ začína.

Napsal Spoock, 15.5.2009 14:16:14

http://www.bistudio.com/…ma2/more.jpg – moře teď vypadá o dost luxusněji, jsem zvědav, zda to zase bude z výšky dělat ty bílé čáry

Napsal Martinius (Anonymně), 15.5.2009 11:02:14 - IP:78.157.162.x

Tak simulovat stopování pachové stopy určitě půjde, jelikož to šlo i v ofp. Tam ale stopovali v ČSLA modu vojáci odstřelovače. Prostě to vytvoříš skriptem na pronásledování pozic hledaného.

Napsal soudruh (Anonymně), 15.5.2009 09:07:03 - IP:15.203.169.x

Potravní řetězec ? V tom případě očekávám i supy :-)

ad daně : oni nám to socani spočítaj :-) Už teď jim z každýho nákupu proleje člověk chřátem spoustu peněz.

ad Ghost : zvednou kufry, ale kam ? Do Monaka ?:)

Napsal Perun, 15.5.2009 08:11:36

S tím potravním řetězcem to prý taky nebude nakonec tak slavný. Ale tak na to abysme mohli vytvořit nějakou pěknou loveckou misi to snad stačit bude. Ještě by to chtělo aby zvěř reagovala i na pachové stopy … to by bylo fajn jak pro to lovení, ale představte si tu nádhernou misi: hráč – psovod, dostal se skupinkou vojáků za úkol vypátrat a zlikvidovat ostřelovačskou skupinu v okolí. Nebo z druhé strany – ostřelovač má za úkol zlikvidovat někoho na základně, musí si ale hlídat směr větru, aby se psi nerozhodli jít ho roztrhat … <3 <3 <3

Napsal Marson (Anonymně), 14.5.2009 22:55:25 - IP:62.77.119.x

Potravni retezec preci…bez ryb by to neslo:-)

Napsal felcarkiller, 14.5.2009 20:13:16

houbareni bylo, je a bude (valeni se v lese se snajpou v ruce :P)

Napsal Spoock, 14.5.2009 18:29:45

že by BI přešli v ArmA2 na model smrtonosné vody jako byla v OFP?

Napsal Faly, 14.5.2009 18:26:27

Ve sladké vodě budou piraně a v mořích žraloci bílí.

Napsal Perun, 14.5.2009 18:18:26

Houbaření prý nebude … A já jsem náhodou viděl bílou velrybu!!

Napsal Spoock, 14.5.2009 17:32:20

buď rád za vodu v různých nadmořských výškách, v moři kolem ostrovů v BI hrách taky nikdy neplavaly ryby

Napsal felcarkiller, 14.5.2009 17:20:50

jako na ryby? ti nestaci houbareni? ;)

Napsal GhostX (Anonymně), 14.5.2009 17:14:25 - IP:62.24.77.x

Jsou v těch rybníkách ryby?

Napsal Perun (Anonymně), 14.5.2009 16:53:22 - IP:83.240.1.x

Paroprase :D

Napsal GhostX (Anonymně), 14.5.2009 16:01:55 - IP:88.103.122.x

Tak debatu o nejmenším počtu snímků jsem čekal, jenom jsem zapomněl dodat, aby se nikdo na tohle debilní téma neozýval. 7fps .. to bych si musel podtaktovat mozek na idle, aby mi to přišlo plynulé

ad. šrotovné – je fajn, sleva to ve finále je (teda pokud se ti na dvoře válí plechovka z roku raz dva), ale místo cca 64-procentního zdanění příjmu budeš mít se šrotovným podle typu auta stejně okolo 50%. Jen čekám na paroprase, aby to o deset-dvacet procent ještě zvednul a já zvednu kufry

Napsal felcarkiller, 14.5.2009 15:01:59

2soudruh: nj ale u srotovnyho maj lidi aspon pocit ze od statu dostavaj, i kdyz ve vysledku statu odvedou dane jako krava za to vsechno…

Napsal Spoock, 14.5.2009 13:51:01

v ArmA 25fps+, ještě občas 20, ale mí? rozhodně ne, ideální je stabilní framerate 30fps, ale pod dvacet je to peklo a jak psal Celo, tak v MP to nepřichází v úvahu, když vyšla nedodělaná ArmA a měla nároky jak prase, čili fps odpovídaly kolem těch někdy i 15fps-, tak to byla katastrofa

Napsal soudruh (Anonymně), 14.5.2009 13:20:32 - IP:15.203.169.x

Tu zaplatíš ty na daních za tu Armu a ten komp :-)

Napsal felcarkiller, 14.5.2009 13:15:54

hm armovny a kde je ta statni socanska dotace co? :D

Napsal Marson (Anonymně), 14.5.2009 12:49:27 - IP:62.77.119.x

7 fps? to uz by mohly stacit 2fps…:-) Ja vim ze v TV jich ma jen 25 a u nekterych her npr.GP4 (F1) stacilo i 12fps. I ja si myslel ze je to stejne jako v TV ale neni.A zvlast u takovych to her jako je ARMA.Nojo asi to bude pro stroj zahul a tech optimalnich asi jste moc neni al na druhou stranu se spoustu znas rozhodne udelat upgrade.Stejne jako je srotovne ktere motivuje lidi zbavit se sveho stareho auta a koupit nove je tady ARMOVNE co nas motivuje konecne si poridit tak dlouho vyhlizeny novy komp…Ja si v lednu koupil novy stroj protoze ten starej (budiz mu zem lehka) zacal casto zlobit az kiksnul uplne a ted ten novej nevyuzivam na plno.Proste me vsechny radoby PECKY (CoD, Falout 3 FarCray 2 atd.) nebavi.Stale je mam nainstalovane ale proste me to vnich nebavi a radeji si vecer po praci zapnu starej dobrej OFP.ARMA 2 mi aspon vyuzije pocitac naplno a jeste mzna bude kousek chybet.(Asi mzna urcite):-)

Napsal Celoush, 14.5.2009 12:14:17

Já hrál hodně dlouho OFP při fps kolem 15 (2002–2005). A to fakt jako ne… SP možná trochu, ale v MP to bylo hodně špatný.

Napsal felcarkiller, 14.5.2009 12:12:55

2faly: tak tobe staci 7–15 fps

ale spouste lidi ne…

Napsal Pochyst (Anonymně), 14.5.2009 11:54:09 - IP:85.71.149.x

Hezká voda… shodou okolností jsem se zrovna v Arma pokoušel úpravou původní vodní plochy docílit podobného výsledku, avšak zatím výsledek neodpovídá představě :-(((

Chci tu vodu a hned!!!

Napsal Faly, 14.5.2009 11:51:45

Proč snímková frekvence 40? OFP jsem hrál na 10 až 15, tankové bitvy se daly zvládnout i při 7. V ArmA mám při tak nízké snímkové frekvenci trochu problémy, ale od 15 se dá. V kině je 25 a nikomu obraz nepřipadá trhavý.

Napsal GhostX (Anonymně), 14.5.2009 09:31:37 - IP:62.24.77.x

Tohle je super. Prostě bah?ák, jak má vypadat. 50 různejch vodních objektů ve hře, hmmm Teď mi někdo prozraďte, která grafika to na 4Mega pixelů rozlišení vykreslí na alespo? na 40 FPS?! Jestli máte někdo po ruce Armora, tak by mě to fakt zajímalo.

Napsal Rsa Viper, 14.5.2009 09:12:26

Hezké :) Není náhodou ta voda v různých stylech ?

Napsal Marson (Anonymně), 14.5.2009 00:51:20 - IP:62.77.119.x

To nema chybu.Co se tyce krajiny v A2 si myslim ze nemuze byt namitek.Grafika te krajiny je nam znama zatim pouze z prostredkovaneho videa ale v celku vypada slusne i v nem.Celkova grafika je urcite take velmi dobra at uz si tam kazdy najde pro neho dulezite ci nedulezite detaily.Jen aby stejneho pokroku doznala mikro AI a realne vypadajici pohyby ktere ozivuji vlastni hru.Pokud by to melo byt jak BI rika tak by ARMA 2 byla nejlepsi hra jakou jsem kdy videl.Je to proste muj vkus hrani.Moc drzim palce a modlim se za co nejmene „much“

Napsal Sharp, 14.5.2009 00:08:49

Noo tak se mi to líbí :) Myslim že A2 pokud nebude mít zase lunární ovládání jako A1, tak nemusí vůbec dopadnout špatně :)

Napsal Perun, 13.5.2009 21:58:34

Smekám.