Komentáře - OFP ještě žije

 

OFP ještě žije

Vložil Tunac, 23.5.2007 21:43:48

Komentáře k článku

Vložit komentář
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Napsal Celoush, 9.5.2013 08:47:32

A ty si kdo? :)

Napsal shad0w (Anonymně), 30.4.2013 22:00:18 - IP:85.71.10.x

Cau!!

kdy a kde vam mam prijit dat naprdel?

Napsal Harrier (Anonymně), 9.6.2007 13:29:46 - IP:85.70.182.x

aha koukam ze neumim cist.. ja to pochopil obracene :P

Napsal Harrier (Anonymně), 9.6.2007 13:28:04 - IP:85.70.182.x

rekl bych ze v arme jsou rychlejsi priblizovadla :) zkus to pesky :P

Napsal Hotel007 (Anonymně), 6.6.2007 19:17:42 - IP:80.79.24.x

ostrovy ani nekomentuju texury z OFP,… zdá se mi to nebo v ArmA mi trva delsi dobu preletet Everon nez v OFP???

Napsal spoock (Anonymně), 4.6.2007 19:08:47 - IP:195.39.100.x

2 Celo: máš pravdu, je v tom bordel, navíc ty addony jsou dost podřadné a ti co je dělají pořádně je raději ani nevydali popř. vydali nějakou silnou alfu , teda až na pár vyjímek, zatím asi jeden ze solidnějších adoonů jsou Hindy, jinak ani prd, retexturované jednotky ani nestahuju, ostrovy stojí zatím dost za prd :(

Napsal Celoush (Anonymně), 3.6.2007 18:45:27 - IP:84.42.231.x

Zlatý voči. Dokud nebudou pořádné nástroje tak nemá smysl addony stahovat. Navíc je to zatím jen bordel nad bordel. Ne díky.

Napsal spoock (Anonymně), 3.6.2007 17:48:59 - IP:195.39.100.x

není Nogova? podle toho jak se rojí ostrovy každý den, tak otázka měsíce…??? :)

Napsal Celoush (Anonymně), 3.6.2007 11:21:48 - IP:84.42.231.x

A taky jsme si řekli, že na to sereme :) (z mnoha důvodů, ale největší je, že v ArmA není Nogova).

Napsal Saigos (Anonymně), 3.6.2007 11:12:04 - IP:212.96.175.x

@ STR a Čelo: A je pravda to co někdo zminoval kdysi dávno na ruprtovi že 85tka bude možná nakonec v Armě?

Napsal Skolnik (Anonymně), 3.6.2007 07:57:53 - IP:85.193.2.x

V první řadě bych chtěl poděkovat Horimu za ligu. Není pravda že o ní nikdo neví, stačí se podívat na registrované týmy. Když si tady čtu vaše názory ta ctf tak se nestačím divit. Když se to někomu nelíbí tak ať to nehraje ne ? Kdo chce využít potenciál ofp tak si zahraje cti, taťko někdy se u vás zastavím nebo můžem dát u nás dvd :) PS: amalka se furt nekamárádí s armou ? :P

Napsal Marlo (Anonymně), 2.6.2007 13:35:24 - IP:77.104.250.x

Tak jak tak koukám, tak patch na Armu nám vyjde dokonce ve verzi 1.08 :) http://www.flashpoint1985.com/…konboard.cgi?…

Napsal Celoush (Anonymně), 2.6.2007 09:31:13 - IP:84.42.231.x

Přesně to mě napadlo :)

Napsal Str (Anonymně), 2.6.2007 09:23:34 - IP:83.208.184.x

Pamatujete ještě na Operaci 85? Na ta zvučná jména? :)

Napsal Sharp (Anonymně), 1.6.2007 21:57:28 - IP:84.42.200.x

Heh Celoush zas jednou zaperlil vtipnou realitou :), má bod :D

Napsal spoock (Anonymně), 1.6.2007 21:48:46 - IP:195.39.100.x

2 Celo: nevěřím, že CWC:R nevyjde nikdy, plkat se bude, ale za CWC:R stojí docela zvučná jména a navíc je to zbožné přání nejednoho fanouška, aby staré kampaně byly převedeny, protože většina oficiálních misí co byly ve verzi 1.00 jsou opravdu zralé tak na toaletní papír

Napsal Snake[y] (Anonymně), 1.6.2007 19:52:14 - IP:86.49.121.x

2felcar: Dál již pokračuju jen na #1on1.flame@qu­akenet

Napsal jirka.maso (Anonymně), 1.6.2007 19:17:12 - IP:89.103.40.x

ježis už vydejte novej patch a bude…

Napsal Boris (Anonymně), 1.6.2007 17:56:43 - IP:89.31.12.x

A jeee, tak to je parada jako za starych casuuu :] Tak jo chlapi podme na to dame tech 200 komentaru?

Napsal felcarkiller (Anonymně), 1.6.2007 17:17:09 - IP:89.176.84.x

2snake: co to placas se city conflictem?

Napsal Celoush (Anonymně), 1.6.2007 14:24:29 - IP:85.207.122.x

Tak to já si to klidně troufnu. Bude se o tom kecat, mluvit, plkat a nevyjde to nikdy :)

Napsal spoock (Anonymně), 1.6.2007 13:30:49 - IP:195.39.100.x

2 Hotel: bohužel vše závisí na datu vydání nástrojů, asi je dost problém hlavně ve vytvoření dokumentace, ale snad vyjdou dříve než tomu bylo u OFP, jinak čas pro práci na CWC R si raději netroufám ani odhadovat

Napsal Harrier (Anonymně), 1.6.2007 13:26:50 - IP:85.70.182.x

mno znal jsem jednoho Renegada (taky si rikal nemfree, mozna jeste puma) hral urcite dyl jak 2 mesice, ale jednou mu to na ETC naslo supercheat pack.. puvodne jsem to tu nechtel vytahovat pac logy zustaly na starym serveru a nemam k nim pristup, ale kdyz uz jste u toho speedhacku..

Napsal Snake[y] (Anonymně), 1.6.2007 12:16:08 - IP:86.49.121.x

ty zas otravuješ s City conflictem tak fu :-)

Napsal felcarkiller (Anonymně), 1.6.2007 10:36:15 - IP:89.176.84.x

jezusss, vokurka votravuje s dropzonou…

Napsal Hotel007 (Anonymně), 1.6.2007 10:12:15 - IP:80.79.24.x

@Acutres: kampan v OFP a OFP:res sem dohral nejednou :-) @spoock: a kdy myslis ze CWC:rearmed vyjde rok,dva dockame se vubec???

Napsal Snake[y] (Anonymně), 31.5.2007 22:34:33 - IP:86.49.121.x

triple S? To mam bejt taky já? OMFG tak rohkempení, to mi zas chlapče nepřišiješ. To už si i ty víc rohkempil než já. A speedhack jsem taky neměl, ikdyž třeba kluci z ETC by to možná tvrdili ještě dneska :-)) (zdravím Lopa). A Mokrá byla shit mapa, ale třeba taková Drop zone :-D …

Napsal spoock (Anonymně), 31.5.2007 21:23:21 - IP:195.39.100.x

2 Flycon: těmto lidem těžko něco vysvětlovat 2 Hotel: nech ty mapy už jednou pro vždy OFP, bylo by lepší raději vymýšlet něco nového, neotřelého jako je třeba ona již tak profláknutá Evoluce či neméně kvalitní Overlord. Staré mapy bych raději když už by se měly objevit nechal módu CWC Rearmed, tam budou původní ostrovy, bude to předělávka OFP, tak co si víc přát.

2 Dwarf: co si čekal? dneska hódně her staví na blurech, bloomech a bůh ví čem ještě, jedině BIS tak nějak tuší, že to není moc realistické, oni ti raději pořádně přiškvaří sítnici přes HDR :), osobně jsem na OFP2 zvědav, netěším se, ale jsem zvědav jak se vybarví, pokud bude alespo? takové jako původní OFP v novém kabátku, tak OK, ale moc tomu nevěřím, hlavně těm efektům jak ty tady píšeš :)

Napsal Renegade (Anonymně), 31.5.2007 21:02:29 - IP:89.176.109.x

Mno ja jsem takovej capek co hraje ofp.Tak jo … nevim vubec nic a nikoho neznam.. Pomnik nechci uz ho mam! Nevim co to je pul hodiny lezet a pak vystrelit z jedny dragunovky ktera rozhodne zapas (piskvorky? mozna kamen nuzky papir ale to se nehraje pul hodiny). Fakt je ze mam LOD na 1 snizeny detaily a rozliseni 800×600 sice to vypada hnusne alespon mam 400–800FPS (jak rikate speedhack) Milej… zlatej.. nemeckej.. Nevim vubec nic teprve zacinam. Ofp hraju 2mesice a docela me bavi.

Napsal Flycon (Anonymně), 31.5.2007 19:38:18 - IP:85.70.25.x

Heh kdo je to třeba takovej Renegade ? Jak může vědět proč jsme skončili ? Ví prd a chtěl by pomník. Zná vůbec jména jako VelkejMachr, SovietSK, LordTomk, GhostX a další ? Ví kdo to byl a je Montimuf ? ?íkají mu něco jména jako Dragon Knights nebo SAS ? Ví vůbec co to bylo půl hodiny nehybně ležet kvůli jedný jediný ráně z Dragunova, která rozhodla hru ? OFP nám znechutili nejenom LODaři, ale i maníci jako triple S, který rohkempu brali za skill, Mokrou za übermegacool mapu a speedhack pro Wokna za standartní featuru … i když tohle byla asi specialita toho kripla Shad0wa … Milej Renegade… ty o OFP víš kulový … A o mě jsi v životě ani neslyšel …

Napsal Acutres (Anonymně), 31.5.2007 18:02:13 - IP:80.79.25.x

@Hotel007 Než skončíš nadobro s ofp, tak dohraj tu kampa?. P:

Napsal Celoush (Anonymně), 31.5.2007 14:08:12 - IP:85.207.122.x

A chce to už finální patch 1.07.

Napsal Hotel007 (Anonymně), 31.5.2007 13:47:42 - IP:80.79.24.x

já OFP ani nikdy poradne nehral :-D ale chce to vic lidi na ArmA :-)

Napsal admix (Anonymně), 31.5.2007 11:29:18 - IP:77.48.83.x

Tak s OFP skonci a bude klid :)

Napsal Hotel007 (Anonymně), 31.5.2007 08:27:23 - IP:195.113.207.x

JJ ten kolin je sranec mam ho na ULTRA detaily a 1024×768 a de plynule, ale jakmile si dam Bugy tak je to totálně nehratelný hehe a jinak ta grafika se screenum moc nepodobá :-D mohly se víc pochlapit no :-) snad s tim něco udělaj do full verze:-)

ArmA: já bych s OFP skončil! Máte někdo nějaký super mapy z OFP? pošlete mi je a já je skusim udělat do AmrA at je co hrát!!!! Dik

Napsal Dwarf (Anonymně), 30.5.2007 22:27:08 - IP:86.49.36.x

Jestli takhle bude vypadat OFP2 tak potěš…samej bloom, blur a podobný ptákoviny jenom aby to vypadalo khůůůl (soudruh odpustí :D) Ale musim uznat, že chvílema to fakt khůůůl vypadá :D Jinak RBR rulez

Napsal felcarkiller (Anonymně), 30.5.2007 18:48:25 - IP:89.176.84.x

colin byl vzdycky spis arkada a rb rally byla simulace ;)

Napsal Harrier (Anonymně), 30.5.2007 11:04:38 - IP:85.70.182.x

novej CMR DIRT vypada supr, ale k fyzikalnimu modelu RBR ma daleko :/ hlavne se mi nelibi kratka brzdna draha :)

Napsal admix (Anonymně), 30.5.2007 09:05:00 - IP:77.48.83.x

Coliiiiiiiin !

Napsal oiler (Anonymně), 29.5.2007 08:51:17 - IP:86.49.77.x

mozna trosku OT ale nenechte se zmast prvnimi slovy. Nedavno vyslo demo colin mcrae DIRT to dulezity pro nas je, ze bezi na stejnym enginu na kterym pobezi i Operace Flashpoint 2 od codemasters :-) takze jestli se chcete podivat jak asi bude vypadat herni prostredi, tak se kouknete na demo colina ;-)

Napsal felcarkiller (Anonymně), 29.5.2007 05:54:01 - IP:89.176.84.x

Amalka strikes back…

Napsal BuBen (Anonymně), 29.5.2007 05:47:40 - IP:217.75.215.x

Amalka zase nepřeháněj! ArmA už je v současné podobě již celkem „dodělaná“. Jen ten zvuk mi vypadává a to mi nedovolí si jí užít na mém slabém stroji naplno :) Ty sluchátka stály docela dost (víc než ArmA :D)

Napsal zemik (Anonymně), 28.5.2007 22:10:06 - IP:81.0.203.x

Chci se teda zeptat, bude se teda ten turnaj konat ? Já bych se stopro zúčastnil :) OFP mi prostě chybí, idyž už nehraju nic, ale nikdy mi žádná jiná hra předtim tak nechyběla. S klidnym srdcem můžu říct že Flashpoint je nejlepší hra na světě pro mě – a beru v potaz i TTD nebo EU2. OFP je dílo.

Napsal Amalka (Anonymně), 28.5.2007 13:53:38 - IP:212.24.157.x

Armora bych rad upozornil ze s klamavou reklamou na nefunkcni a nedodelany produkt by mel jit do naprosto jineho mista nez do threadu o novem OFP turnaji.

V jeho pripade bych dokonce spis drzel … a sel radeji rychle opravovat patche patchema.

Napsal Soudruh (Anonymně), 27.5.2007 08:44:37 - IP:86.49.56.x

Mě osobně se už ArmA docela líbí. V průměru 15 FPS neni moc, ale hrát se to dá. Navíc mapy typu Evolution je přesně to co si představuju pro takovouhle hru. Takže no problemo.

Napsal spoock (Anonymně), 27.5.2007 08:25:16 - IP:195.39.100.x

na Armorově reklamě nevidím nic špatného, jen shrnuje, proč je ArmA lepší než OFP :)

Napsal Sharp (Anonymně), 27.5.2007 02:26:56 - IP:84.42.200.x

Když tak sleduju tuhle diskuzi tak sem si vzpoměl na to že mam ještě nasosaný starý ESL mapy > takže kdo si chce zahrát opravdovej MP flashpoin s kvalitníma mapama tak sem dávam na ně link > http://www.ofp-wl.ic.cz/…ESL_MAPS.zip PS: nemá někdo ještě pack s EFL mapama?

Napsal BuBen (Anonymně), 26.5.2007 18:29:52 - IP:217.75.215.x

no hezká reklama Armore Já si taky užívám toho, že mi v ArmA vypadává zvuk, pokud použiju HW akceleraci ;) Moje 5.1 sluchátka se tak válí v prachu :(

Napsal Armored_Sheep (Anonymně), 26.5.2007 15:34:54 - IP:89.176.87.x

Pár vecí které OFP nemá a v ArmA si rád užívám: *Join in progress *Persistentní server *Desítky hráčů na jediném serveru bez omezení výkonu *Naprostá volnost v definování kombinací kláves (shortcutem můžu vykouknout z tanku, přesednout na gunnera nebo rychle vystoupit) *Vyklánění *Chuzi v pokleku *3D optiky *Podpru TrackIR *Realističtější letový model helikoptér *Lepší hraní za medika *Realističtější nastavení zbraní (G36 v OFP byl úlet) *Quick command – mezernik a automatické nabídky akcí *Harriera VTOL *Více než jednu otočnou zbran na vozidle (Blackhawk) *Daleko hustěji zaplněný a rozmanitejší ostrov

K tomu v novém patchi přibude i: *ochrana proti podvádení používáním modifikovaných addonů (verifikace digitálních podpisů všech addonů) *logování výsledků hraní na serveru *fungující VOIP s přepínáním kanálů a vysílajícího hráče

Napsal Outragem3n (Anonymně), 26.5.2007 12:45:27 - IP:89.176.7.x

prosím Vás, může mi někdo ve zkratce vysvětlit co se tu děje… nějak sem nepochopil pointu.

Napsal BuBen (Anonymně), 26.5.2007 09:35:07 - IP:217.75.215.x

JoHnNy Kdybys k OFP cítil totéž co my, co jsme u té hry prožili několik let života, nikdy bys tohle nenapsal ;) Pro tebe je to jen hra, pro nás to byl život… A obvi?ovat „oldschool“ z toho, že jsme OFP zabili? Ty evidentně nevíš co se tu dělo, nevíš nic o těch aféráchn a lidech …

„vy hraci oldschool OFP, to vy jste to podelani OFP zacala“

  • tímhle jsi urazil velkou spoustu lidí (např. Atreida, Celoushe a mnoho dalších, kteří pro OFP a komunitu narozdíl od tebe udělali docela dost – ale já pochybuji, že někoho z těch lidí vůbec znáš :D)

Rád bych ti připomněl, že ke konci OFP éry tu byla nějaká CCL liga (jen C&H mapy, bez addonů, bez G36) a CTI turnaj CTI Arena (pro mě jako tehdejšího CL a WA byla docela sranda domluvit mač s Japonským týmem nebo USA kvůli časovým posunům :D).

O mapy tu podle mě ani tak nejde, spíš jde o ten přístup. Já například ty mapy nehraju, lidi, kteří je hrají mě nezajímají. Ale když už kua jdu hrát OFP, chci si taky zahrát něco, co mě baví… a ne jen rohkempit

Přijeďte nám vaše názory říct na lanku do očí ;)

Napsal jirka.maso (Anonymně), 25.5.2007 22:36:31 - IP:89.102.67.x

Vaše problémy bych chtěl mít, fakt…

Musim se divit, že vás 5 let baví dohadovat se o tom co je lepší, jestli CTF nebo CH nebo kdo hraje corridor je debil atd. Nejsmyslnější příspěvěk v týhle diskuzi měl někde dole Boris, když psal že tohle všechno je daný úžasnym spektrem možností, který flashpoint dává. Každej si vybere to co chce. Kde berete pořád sílu a potřebu dávat najevo, že mapy co se vám nelíbí sou na hovno a ten kdo to hraje je debil a čítr. A nebo to je prostě tim, že si nechcete přiznat, že vás OFP přestalo bavit a závidíte těm který tu hru pořád hrajou a bavíje? A když se snažej udělat nějakej turnaj jen tak z prdele, tak jim ještě za to vynadáte? Polovina lidi co tady píšou věděj uplný h… co se v tom turnaji hraje za mapy. Battlefield je prakticky uplně stejná věc jako Berzerk v armě. A ty CTF mapy? Co jako? Komu se to nelíbí tak ať to doprdele nehraje. Kdo vás to jako furt nutí hrát „lehká dívka“? Já si dávám skoro každej večer s Tátou na taťkovi CTIčko a pěkně seprojedu v tanku, teď když chodí ALC tak dáme city conflict a když je nás málo de se do světa a třeba se dá i corridor. Mno a když mě ofp nasere tak zapnu Armu a dám Berzerka. Nehraju třeba evolution, ale proč bych měl hned psát že to je debilita a ten co to hraje je kreten? Někomu vyhovuje vše a někomu jenom něco, to ale neznamená že to bude kritizovat…

Co je fakt je, že ke konci klany jako KR nebo NL měli hráče, kterejm sem ten skill vyloženě nevěřil a v duchu sem je obvi?oval, že sou to lowdetajlisti a čítři. Třeba i byli, kdo ví…

Napsal k0kes (Anonymně), 25.5.2007 22:24:10 - IP:62.177.93.x

2Tunac: jen tak btw k tvemu staršímu příspěvku … „Nejhezčí je, když tušíte, že někde na konci dohledu je nepřítel, který o vás ví. To je pravá šachová partie, jak z učebnice sniperů, kdo koho dostane“ → to se vetsinou dalo i na jinych mapach nez koridor, hexenkessel atp zvladnout „Rambo stylem“ … ano mohl jsi to do jisté míry „vybrainit“ ale precejen, kdyz mu zacnes fulit do zad a von parkrat strafne a spravne posle davku … proste je to PC hra at uz jakkoliv věrná

„Když nová tvář vstoupí do OFP MP, tak se tam neohřeje. Zjistí, že jeho bezhlavé běhání je na nic a znechuceně odchází do jiné hry“ → bezhlavé běhání je na nic nicmene uplně bezhlavě snad zdravý člověk neběhá a to už se aimem dalo zvladnout ( ano i se sens. dosahující nedozírných výšin) a ze své vlastní zkušenosti vím že to co jsi napsal není tak úplně pravda … ale co třeba tu platí že vyjímka potvrzuje pravidlo

OFP je věrná realita války → myšleno simluace? pokud ano tak je rozhodně věrné do té míry jak jen může být verná PC hra …

k výrokům takových velkých jmen jako treba JoHnNy snad lepe se nevyjadřovat

Napsal Tunac (Anonymně), 25.5.2007 21:58:17 - IP:83.240.12.x

Nechtěl jsem sem psát, ale to, co se tu děje, mě k tomu donutilo.
Staré OFP, to nebylo svázané hranicemi, pokud ano, tak to byla velká plocha. Tam se muselo hrát v prvé řadě hlavou!
Potom vznikly mapy, kde nebyl chráněný resp a prostor se se neustále zmenšoval. To už nebylo OFP. Tak se nedivte, že staří OFPáci se nemohou smířit s tím, jak se OFP pokazilo.
Mohu říct z vlastní zkušenosti, že staré mapy OFP se hrozně moc podobali tomu, pro co jsem byl v ČSLA vycvičen. Teď z toho je jen hra, která, podle mě, má s OFP společný jen název.
No, a Slambkonfig odpískal konec OFP v naší zemi. To je to, co chtěl hrávat. Pro co byl ochoten udělat vše.
Jako bonus sem dávám příspěvek, který jsem kdysi napsal a za ním si stojím!!!



Osobně si myslím, že je to pro naši mladou generaci těžká hra. Všichni chtějí co nejvíc nepřátel postřílet, hned se respnout a jít do toho znovu. Toto OFP nenabízí. Ale nabízí opravdovou simulaci života „žoldáka“. To je hlavně přeprava po svých, a to dlouho trvá. Navíc cestou ztratíte obezřetnost a hned vás zabijí. A znovu. Co OFP všichni závidí je možnost si vzít jakoukoliv techniku, která se na mapě vyskytuje. A to množství map pro SP a MP, to snad nemá žádná hra. Hráč OFP má rád prostor a hraje takticky, při CW i strategicky. Nelítá po mapě jak blázen (i když se vyjímky najdou). Nejhezčí je, když tušíte, že někde na konci dohledu je nepřítel, který o vás ví. To je pravá šachová partie, jak z učebnice sniperů, kdo koho dostane. Pro rychlostřelce (Ramba) se zkoušely dělat mapy (Corridor, Hexenkessel, Death apod.), ale u pravověrných OFPáků nenašly oblibu. Když nová tvář vstoupí do OFP MP, tak se tam neohřeje. Zjistí, že jeho bezhlavé běhání je na nic a znechuceně odchází do jiné hry. Už to čekání, protože OFP neumož?uje připojení do rozehrané hry. A množství ostrovů a map. A každý rok jiné. Mnoho mezinárodních lig, ba i neoficiální mistrovství světa v TNT mapách. Ale tohle nevyváží mít postřeh, střílet okolo sebe a znovu a znovu. Vím to od syna. Ten nemůže pochopit, jak mě baví mít po 30 minutách 3 zabité. Ale já vím svoje. OFP je věrná realita války.

Napsal admix (Anonymně), 25.5.2007 20:38:18 - IP:213.192.0.x

Hahahah, ja z vas umru :D Vy b… nam tady budete basnit, co to vlastne je OFP a co jsme to tech sest let vlastne hrali. Ja vas nemit, asi si prostrelim hlavu ..

Napsal Soudruh (Anonymně), 25.5.2007 20:29:53 - IP:86.49.56.x

2 Johnny : Tu první větu mám chápat jako že stim hrál Atreid ? No lool. A ten zbytek ? Škoda slov …

Napsal JoHnNy (Anonymně), 25.5.2007 18:49:23 - IP:82.117.156.x

Heh, aspon vime, kdo hraval s low detailama, ze? Slusnej clovek to delat nebude. A vezmeme v potaz to, ze klany jako GGX, DST,… nehraji, tudiz me nezajmaj mapy ktery hrali!, zajimaj me mapy ktery hrajou soucasny klany! A ti co nehrajou at do toho nekecaj! Ze vy jste hrali TNT a to co se hraje ted je nahovno? Jasne ze je nejlepsi to co jsem delal ja, hral ja a co mam ja!!! A stejne, vy hraci oldschool OFP, to vy jste to podelani OFP zacala, pac OFP = C&h, ne CTF! V lize je to nadstavba. Kouknete na nejaky servery, hrajou se hlavne Battlefieldy! a ty jsou hlavne liga, CTF je neco navic.

Napsal HoRi (Anonymně), 25.5.2007 16:28:50 - IP:84.42.196.x

Dovolím si také zasáhnout do této diskuze svým názorem. Tato liga byl čistě jen a jen můj nápad, tudíž veškeré kritiky přijímám a beru na vědomí. Já osobně se zastávám téhož názoru, že cftka tuto hru úplně zničily (možná teda kromě těch původních od vývojářů), každopádně původní záměr této mojí ligy byl jen na battlefieldové mapy (vypovídá o něm též název), nápad s ctf podligou přišel o malinko později a nebyl můj (dále toto nebudu rozvíjet). Myslím, že by možná bylo nejlepší, kdyby weby obou lig byly odděleny, ale na toto už je poněkud pozdě. Nicméně tuto diskuzi bych uzavřel jednoduše: každému se líbí něco jiného a každý má právo na svůj názor. Ale rozhodně není na místě někoho urážet kvůli tomu, že chce ještě trochu flashpoint oživit, i když použije multiplayerové mapy, které ne všem vyhovují a také se úplně přesně nehodí na ofp. Jestli teda chcete někoho urážet, tak jedině lidi, kteří tyto mapy vymysleli, a které se bohužel díky velké kreativitě a volnosti v ofp editingu staly jeho součástí. Berte, prosím, tohle všechno s úsměvem, neboť operace flashpoint je jenom hra. Hra, která opravdu ovlivnila život každého z nás, ať už je zastáncem jakéhokoli druhu virtuální zábavy, kterou je možné v ofp provozovat.

Hry jsou od toho, abychom se bavili. Ne abychom se hádali.

btw Atreide, s LOD objekty máš pravdu

Napsal Renegade (Anonymně), 25.5.2007 16:15:54 - IP:89.176.109.x

Ten posledni bod jsem blbe precetl sry ale i tak je to vec co me na ofp nejvic bavi nekoho pokropit a konec.

Napsal Renegade (Anonymně), 25.5.2007 16:13:18 - IP:89.176.109.x

2 Atreid Jo vim presne proc skoncili…

Priznavam ze S.O.F je maldej tym ale zase hraje opravdu kazdy den.. (jen CTF to je fakt)

Je jasny ze nemuzes znat novy clany kdyz to jak rikas 1–2 nehrajes.. (ja ty novy taky neznam hraju si v uzavreny komunite)

ten LOD je svinstvo to je fakt ale urcite to neni duvod proc prestat nejakou hru hrat kdyz te bavi tak neprestanes.. (v CTI nebo C&H to skoro nepoznas

„Závěrem bych dodal – tím že BIStusio vytvořilo následníka OFP – Armu, a tím pádem ukončilo
podporu na OFP, nejsou jediné důvody dále v této hře pokračovat…“ Tenhle nazor bych cekal tak od ceeskare kterej tvrdi ze jeho hra je nej a jiny nejsou

Musim se priznat ze jsem uvazoval o koupi Army ale ted si me utvrdil ze tuhle beta verzi ofp si kupovat nebudu (grafika ve hre je u me az na poslednim miste) a jiny vyhody snad ani arma neam snad jen ted dohlednost 10kilaku a LOD co nejde nastavit nebo ja nvm

I me bavi strilet lidi na jednu ranu z gecka.. je to vlastne jedina hra kde jde nekho sejmout jednou ranou nekoho do nohy a chcipne. A nemyslim si ze tohle ma neco spolecnyho s nastavenim LOD.. pletes paty prez dvacaty a prokladas to patnackou.

Napsal admix (Anonymně), 25.5.2007 15:49:56 - IP:213.192.0.x

Mlady ......, jak to jinak vyjadrit .. nechte je, at totalne do… tuhle kdysi krasnou hru.

Napsal Atreid (Anonymně), 25.5.2007 15:33:38 - IP:212.24.147.x

Já teda nevim co si kdo co jak představuje, ale…

Papua, Renegade, Toto a jiní – víte proč vlastně většina týmů ukončila OFP scénu ????? Co byl takovej hřebíček do rakve ? (teda u mne konkrétno to byl ten poslední)

Předpokládám, že nevíte – mile rád Vám to povím… Ale než tak učiním – můsím se pozastavit nad tím jak se tu honosej „zahraniční týmy“ z všech těch zkratek co jsem tu přečetl mi krom avanti neříkají ani jeden vůůůůbec nic ! A to avanti konkrétně jsou (byli) relativně mladý tým.

Když už tu někdo chce vyzdvihovat zahraniční týmy, tak ty co něco dokázali vyhrát, ty který maj nějaký respekt !!! (Ku příkladu: MCY, DK, GGX, SBS, HIS, TPC, ETA, DST nebo třeba ARMY a jiní…)

Myslím si, že takový tým EPJ, který vyhrálo ECL summer season 2003 je daleko respektovanější tým než nějací zahaníční S.O.F,17Bu,AS,L­egion..

A teď zpět k tomu hřebíčku do ofp rakve. Víte že OFP settings.exe (bo jak se ten soubor jmenuje) dovoluje nastavit hodnotu LOD. Schválně si ji nastavte úplně doleva na číslo „1“ a spusťte hru.

Jéé von najednou ten velkej žlutej kostel nemá věž, jé nekterý baráky jsou poloprůhledný, vrak M113 nemá pásy a je tedy pod ním vidět. A nakonec – jéé v lese na nogově mi zmizela všechna křoví.. no to je prdel co ?

No a když pak zjistíte, že 50% lidí takhle ruulovalo nad Váma, tak se druhá půlka lidi na OFP vysrala.

Závěrem bych dodal – tím že BIStusio vytvořilo následníka OFP – Armu, a tím pádem ukončilo podporu na OFP, nejsou jediné důvody dále v této hře pokračovat…

Ale pro Vás co hrajete na LOD=1 chápu že potřebujete střílet nepřátele Géčkem na 1 ránu odkudkoliv, protože ani za blbý křoví se Vám neschová…

pánové (případně dámy) GL s tou vaší ligou – lol

Napsal Renegade (Anonymně), 25.5.2007 13:59:50 - IP:89.176.109.x

Nechapu proc sem tahate armu kdyz je to ofp armu. At se sem vyjadrujou alespon lidi co ten turnaj budou hrat a ne ti co si rikaj „oldchool“ a vychvalujou tady jak to bylo kdysi super… (IMHO old skool lol rulez)

Napsal Papua (Anonymně), 25.5.2007 13:42:46 - IP:212.111.4.x

A zase urážka na mě…No pravda co by se zde dalo čekat od takových přívětivých lidí…

Napsal BuBen (Anonymně), 25.5.2007 13:22:37 - IP:217.75.215.x

jojo … v 15ti jsem si taky myslel že jsem king a vyspělý :D (mrkněte se do archivu komentářů, třeba něco najdete :D)

ale nemůžu než souhlasit – objevují se tu lidi, o kterých nikdo nikdy neslyšel a hází tu machry svým obrovským AIMem a skillem a nakonec ještě uráží „oldschool“. Přesně tohle jsem předpovídal a pomalu se to vypl?uje…

Na druhou stranu, uplat?uje se tu princip trhu – pokud je poptávka po AIMařských mapách, zaručeně ji někdo uspokojí :) A neuděláme s tím nic…

Napsal felcarkiller (Anonymně), 25.5.2007 10:51:55 - IP:89.176.84.x

2ripper: ale jdi ty kecko, co to tu placas o BF2 a lance? jestli jsme hrali BF2 dvakrat tak je to moc a beztak na to tam nebylo dost lidi, takze asi tak, prevazne tam hrali porad armu, coz pro me bylo dost na kokot kdyz ji nemam, tak jsem hral s par lidma swat4 a pak flatout2 …

nevim co furt mas potrebu nekde vytahovat lanku na ktery jsi nebyl…

Napsal Majkl (Anonymně), 25.5.2007 10:15:04 - IP:62.168.15.x

Vemte si prášek prti egu. A někteří radši dva. Ať si každej hraje co chce. Koukám, že je tady každej soudce. Chudák Tunac, na lance jsme se o tom bavili a chtěli jen, aby lidi co nemůžou hrát ArmA si měli možnost ještě zahrát. O co vám jde, stejně ofp už skoro nikdo behrajete a ti co hrají tak ať si tam dají mapy jaký chtěj, stejně ten turnaj dělají jen sami pro sebe. O tom jaký mapy se líbí mně a proč tady řešit nebudu, protože to není důležitý.

Napsal -D!tr- (Anonymně), 25.5.2007 10:00:50 - IP:213.168.178.x

Ripper: Mluvilo se tu především o té „podlize“ (ve které bohužel alespo? to TNT není).

Napsal Celoush (Anonymně), 25.5.2007 08:17:03 - IP:85.207.122.x

Rippere, prosímtě fakt se nevyjadřuj k lance, na které si nebyl. ArmA se na lance hrála rozhodně více než BF2.

Napsal Str (Anonymně), 25.5.2007 06:58:46 - IP:83.208.184.x

Zrovna já do toho všeho mám jako SP hráč asi nejmí? co mluvit, ale nemohl jsem si nevšimnout výroku: „Je pravda,že CTF káždému nevyhovuje,ale musím držet krok co se v součastnosti hraje nejvíce.“ Jestli jste se nevšimli, v současnosti se nejvíce hraje ArmA.

Napsal felcarkiller (Anonymně), 25.5.2007 06:32:59 - IP:89.176.84.x

chjo, po dlouhy dobe se tady neco deje a vy to chcete zatipnout moderovanim :))

Napsal Ripper (Anonymně), 25.5.2007 00:28:01 - IP:62.245.84.x

Po dvou dnech od nahrani map na tatka server tam dnes hrálo 30 lidí MiniBattlefield a všichni byli cizinci. Když bych nepožádal Tunáče o tento článek, tak ani nevíte, že se nějaká liga chystá, jen to napsal tak, že z toho vyplynulo, že všechny mapy stojí za prd a hned se k tomu přidáte. A pro ty co neví co je to za mapy, tak je to od názvu hry Battlefield, určitě jste to na Arma lance hráli víc než Armu a je to dost podobné jako Berzerk v Arma. Tak sem netahejte nějaké rohkemp TNT mapy, podobné jsou v dopl?kové podlize KoB07. Nikdo vás to hrát nenutí, tak nechápu co tady předvádíte, většina z vás už pár let ani OFP nehraje.

Napsal Snake(y) (Anonymně), 24.5.2007 23:01:03 - IP:86.49.121.x

Sakra už jsem sem dlouho nic nenapsal, ale tak abyste věděli, že sem na vás úplně nezapomněl, tak reaguju na Johnyho, kterej z vás všech napsal zatím největší ...... a to je co říct, prtž těch ...... je tu fakt hodně a to sice, že CS neni o aimu. LOL. A která hra pak teda je? Jo btw ofp se taky dá hrát na aim a na rychlost, ale pak si 2/3 hráčů stěžujou na cheaty …

Napsal Papua (Anonymně), 24.5.2007 22:11:53 - IP:212.111.4.x

Nevím kdo se tak chová…A jestli můžu poprosit už žádné urážky..Děkuji předem…

Napsal Celoush (Anonymně), 24.5.2007 22:02:12 - IP:84.42.231.x

Neříkáme tomu cenzura, ale moderování :) Oni by se pak čtrnáctiletí poboši mohli rozčilovat a vykládat nám něco o komunistických praktikách apod. A kdo o to stojí, že?

Napsal Tunac (Anonymně), 24.5.2007 21:42:05 - IP:83.240.12.x

Takže pánové, nasazuji cenzůru, nelíbí se mě, co píšete a jak se napadáte.

Napsal admix (Anonymně), 24.5.2007 21:33:13 - IP:213.192.0.x

Aha, ty mas patnact let, to tak odpovida. Uz sem nepis, diky.

Napsal -D!tr- (Anonymně), 24.5.2007 21:29:03 - IP:85.71.152.x

Čelo: Já zrovna taky a upřímně ti rozumim :D

Napsal Celoush (Anonymně), 24.5.2007 20:59:16 - IP:84.42.231.x

Já teď dokoukal poslední dvoudíl třetí série Ztracených a jsem z toho trošku takovej zamotanej, takže váhám co s tím tady. Co když je to všechno úplně jinak? Co když já nejsem já? Co když jsem možná Flashpoint nikdy nehrál?

Napsal Mike (Anonymně), 24.5.2007 20:49:55 - IP:194.108.48.x

Hustý Soudruh,tady se člověk zasměje :D

Napsal Soudruh (Anonymně), 24.5.2007 20:39:29 - IP:86.49.56.x

AAA teď koukám, že je to Tunáčův článek, výborně.

Napsal Soudruh (Anonymně), 24.5.2007 20:36:04 - IP:86.49.56.x

Booože můj, co je zase tohle ? :-D Jako promi?te pánové ale na vaše pseudointeligentní připíče neni nikdo zvědavej. Prej, ten kdo nemá AIM. Lol. OFP neni o AIMu to je Kánt Strajk nebo Kól of Daty. CTF(CQB) nemá, nemělo a nebude mít s OFP nic společnýho, tyhle mapy pohřibily OFP – ehm ano Frantík z MCY a jiní podobní „kreátoři“ tim potopili nadobro OFP. Podobný mapy nikoho, opakuju NIKOHO z předarmovský OFP komunity nezajímaji, stejně jako nějaký podělaní cornerochcavani a podobny bugexpoity. A pak sem člověk přileze a vidí tu snůšku keců nejakejch wanabe zakončenejch hlašou jak sou konstruktivní, přičemž nezapomenout 1000 lidi konstruktivně a zcela vyspěle urazit. Zrovna admix, Čelo nebo felčar hráli OFP když ste tahali kačera a byli rádi za kuličkový počítadlo (bylo vám pánové 10). Já sice hraju o dosti mín než oni ale o tak moc zase ne. A vopravdu tu nejsem a nejen ja zvědavej na nějaký vaše konstruktivně morální hlášky. IMHO když vás nikdo nikdy neviděl a nikdo nikdy určitě neuvidí (takovejch už tu bylo – zdravim XO a Apophise). Eště vás poprosim aby ste mě potažmo admixovi nebo až sem možná dorazí Golfovi začali vyhrožovat „dozadniceroz­kopanim“ a už se opravdu od srdce a opravdu upřímě zasměju. Takže. Buďto začněte se bavit k tématu članků a nespamovat a nebo prostě vypaďnete. Bejt to můj článek je dávno moderovanej a tyhle brutálně konstruktivní zbytky smazaný. Naštěstí Čelo má dneska asi dobrou náladu, takže vám to zamkne zejtra. Takže vás slušně žádám – ztichněte.

Napsal Papua (Anonymně), 24.5.2007 20:01:36 - IP:212.111.4.x

Mnozí z vás to neví,ale též mám 15 let a chovám přiměřeně.....

Napsal Papua (Anonymně), 24.5.2007 19:59:41 - IP:212.111.4.x

Urážky si nech pro sebe Admix nikdo néni na to zvědavý(chovat se jako puberťák).....

Napsal JoHnNy (Anonymně), 24.5.2007 19:58:53 - IP:82.117.156.x

Na lanku asi nemuzu dojet, pac nemam jak! Je mi 15, kompl mam nahovno (CTF mapy tak 15–25 FPS!!! a ArmA me nepojede ani kdybych delal buh vi co!!!) a nikdy jsem o sobe netvrdil, ze jsem nejakej extra skiller, jen rikam, ze TNT neni tolik o aimu a vy sem zase motate CSko, coz neni o aimu vubec! Muj nazor.

Napsal Papua (Anonymně), 24.5.2007 19:57:23 - IP:212.111.4.x

http://www.bac.jexiste.fr/ mrkni na TS monitoring po pravy strane…

Napsal admix (Anonymně), 24.5.2007 19:57:20 - IP:213.192.0.x

Oba jste kokoti, vy „zakladno OFP komunity“ .. kdybyste vy byli zakladna nasi komunity, tak si radsi hodim masli

Napsal Boris (Anonymně), 24.5.2007 19:55:36 - IP:89.31.12.x

Papulo kde beres ted vecer tolik lidi z cizich klanu z OFP na TS? By me zajimalo :]

Napsal Papua (Anonymně), 24.5.2007 19:50:59 - IP:212.111.4.x

Ted jsem mluvim ze Stempera na TS jsice mu delala problem EN ale pomohl mu Du harst a ten vyvratil tvuj argument !!!!!

Napsal -D!tr- (Anonymně), 24.5.2007 19:40:26 - IP:85.71.152.x

Teď jsem se ptal Stempera a Bastose z B.A.C. a nemají o tom ani páru stejně jako lidi z cAc.

Klidně dál kopej nožičkama kolem sebe, nic to nezmění na tom, že výběr map je debilní (můj názor) a že se o tom prostě neví.

Napsal Papua (Anonymně), 24.5.2007 19:30:52 - IP:212.111.4.x

PS.Do ligy se zaregistroval team STOV…Karta se obrací viď Ditr…:D

Napsal Papua (Anonymně), 24.5.2007 19:29:51 - IP:212.111.4.x

Ditr:Pěkně lžeš,každý den jsem na B.A.C Teamspeaku,každý den snimi probírám záležitosti o OFP.PS:Ptal jsem se leadera cAc a ten mi řekl,že jsou neaktivní dále jsem se ptal Tommyho Cornera a ten mi řekl,že se k OFP nikdy Avanti nevrátí…Jediné v čem máš pravdu je,že jsem nekontaktoval týmy AD,Sa >>>Ale jinak jsi pěkný lhář…Mě by zajímalo co vše vám tenhle sympatický :D člověk nakecal…

Napsal -D!tr- (Anonymně), 24.5.2007 19:14:20 - IP:85.71.152.x

Papua:

  1. B.A.C., AD, cAc, SA, avanti o tom nemají ani páru. Komunikuju s nima, nevědí o tom.
  2. Přesně od CTC … JoHnNy a Meikl tam vedli takový řeči, že jsou skilla apod. A já osobně to o sobě nikdy netvrdil.
  3. Já komunitu neničím, pouze hraju a řikám, že váš výběr map je na nic.
  4. „..Většinou kdo nadává na CTF mapy jsou hráči,kteří nemají a nikdy nebudou mít žádný AIM…“ O tom si dokáže udělat obrázek každý sám, takový blaf už jsem dlouho neslyšel.

Nebudu to opakovat pořád dokola, neustále mektáte o tom, že jste základna komunity OFP a ani nevíte, že je LANka, matláte dohromady CTF a CQB, rohkempení uznáváte jako god-aim …

Napsal Boris (Anonymně), 24.5.2007 19:08:00 - IP:89.31.12.x

Zdravicko ve spolek, uz jsem dlouho nekomentoval tak neco napisu at vite ze ziju a ze jsem nechcipl :] 1] Lol Termixi, totokokot me opet rozesmal az jsem se za pupek popadal→ a ze ho mam :D. 2] Divim se ze vas bavi se uz nekolik let dohadovat o tom ktere mapy jsou lepsi a ktere horsi, podle me jde o to ze OFP je natolik kreativni hra ze kazdy styl hrani ma sve stoupence. Sam jsem zacal hrat OFP na mapach TNT, CZL a CCL, takze ty „old school“ mapy moc neznam ale byly asi ty prvni ktere se vubec hraly a proto byly nejlepsi. 3] Ta liga je pokus nic vic, na jednu stranu vas chvalim ale na druhou vas varuju at vam tam nenalezou citri a podobne hovada, delat ligu je velka zodpovednost. Jinak si myslim ze ten kdo tu ligu vyhraje budeli se hrat bude „jednooky kral mezy slepymi“ How!

Napsal admix (Anonymně), 24.5.2007 18:22:38 - IP:213.192.0.x

lol, jaky masla to tu komentujou? nejakej totokokot, CTF=CQB je taky velmi zajimavej poznatek. do pekla s vama!

Napsal Warp (Anonymně), 24.5.2007 18:21:05 - IP:213.192.18.x

Vim, vsiml sem si toho pozde, ale to uz sem ten prispevek odeslal :)

Napsal Celoush (Anonymně), 24.5.2007 18:18:32 - IP:84.42.231.x

2Warp: Nejedná – název souboru je „arma_betapat­ch1.07fix.exe“ jde tedy o již dříve vydaní patch na beta patch :)

Napsal BuBen (Anonymně), 24.5.2007 18:05:40 - IP:217.75.215.x

Celoush vždyť jo … proto taky bylo slovo „slušně“ v uvozovkách :) Ale pořád se to ještě dalo hrát, podle mě byl rozdíl třeba mezi Pierrem, Saruhills a Hexenem ;) Lobování stáda rohkemperů se někde projevit muselo…

Napsal Warp (Anonymně), 24.5.2007 18:05:04 - IP:213.192.18.x

I když se to tohoto tematu netyka, chci informovat o tom, že na Bonuswebu dnes vysel novy patch na Armu http://bonusweb.idnes.cz/…e061201.html Pravdepodobne se jedna o finalni patch 1.07

Napsal felcarkiller (Anonymně), 24.5.2007 18:02:11 - IP:89.176.84.x

no to mi ho vyndej, tak vono tedka CTF=CQB ??

njn, to jsou ti mladi… ti uz asi nezazili spravny stary CTFka pres ctvrt ostrova…

Napsal spoock (Anonymně), 24.5.2007 17:50:38 - IP:195.39.100.x

přiznejme si to, OFP na tyhle sračky není a nebylo stavěno, já jsem si ty mapy vyzkoušel a vůbec se mi nelíbily a navíc to hráli na kdejakém podělaném serveru, jeden z důvodů, proč jsem na dlouhou dobu opustil hraní OFP a to jsem měl už wifi, nakonec jsem se k hraní dostal, ale už jen ke coopu a naštěstí mi to zůstalo i do ArmA, bohužel Hexeny a další bordel jsem už spatřil i na Sahrani :(

Napsal JoHnNy (Anonymně), 24.5.2007 17:30:14 - IP:82.117.156.x

Jeste dodavam, ze uzavreny mapy jsou onicem.

Napsal JoHnNy (Anonymně), 24.5.2007 17:29:13 - IP:82.117.156.x

On je rozdil mezi CTF uravrenim (treba Hexenkesel- 3 cesty, z jedne do druhe nejde skoro strilet) a CTF otevrenym (Lostko,… – tam v podstate odkudkoliv jde dostat kohokoliv). Jinak zastavam naroz, ze CTF nema s OFP v pravym slova smyslu moc spolecnyho, ale je to sakra zabava a kdyz uz chci hrat mapy jen o strileni z gecka, nechcu hrat mapy typu TNT, ktery jsou pro bushcampery.

Napsal Celoush (Anonymně), 24.5.2007 16:04:58 - IP:85.207.122.x

Si děláš prdel Bubne? Už v TNT byly většinou mapy na hovno. Ještě pak vyřadí Everon, protože je asi moc velkej :( Všechno s G36 na krátkou vzdálenost, všude baráky, mlha… fuck. Jinak Papuo, to že tam musí být mapy, co se teď hrají ve světe jsou alibistické kecy. I CCL když začínali přišli na jiný styl (velké mapy, základní zbraně) a slavili celkem úspěch. A to se světě taky hrály především sračky typu Mokrá, Hexen atd.

Přeji vám úspěch, třeba se toho někdo chytne, ale nezlobte se, že nemám v plánu o dění ve vaší lize psát. Přecijen už tu ten titulek Armed Assault Bulvár, který nahradil Flashpoint Bulvár, není jen tak bez důvodu.

AIM nemám, nikdy jsem neměl, CTF jsme měl i rád, ale on je rozdíl mezi Hexenem a Everonem, že?

Napsal BuBen (Anonymně), 24.5.2007 15:13:22 - IP:217.75.215.x

nikdo tu OFP komunitu zničit nechce – to už dávno udělali rohkemperští přizdi*ráči s obrovským AIMem ;)

Napsal BuBen (Anonymně), 24.5.2007 15:07:31 - IP:217.75.215.x

se slzou v oku vzpomínám na TNT, CZL – to bylo CTF, které se dalo tak nějak „slušně“ hrát Pak přišel Coridor a bylo po srandě Bohužel, CS mapy máme už i v Armě :(

Napsal Papua (Anonymně), 24.5.2007 15:06:36 - IP:212.111.4.x

FOR DITR:

  1. V první řadě by mě zajímalo kde jsi se dozvěděl,že o KOB lize neví žádný zahraniční klan,kde bereš tu kuráž to sem vůbec napsat?Ono je něco lehké říct,ale těžké je to dokázat…Osobně jsem informoval asi okolo 15 zahraničních klanů avšak jsem byl zklamán verdiktem ,že se OFP už nevěnují,ale taky mi byly položeny otázky právě od těhle klanů zda pak je ta liga i ARMA.Ale přece pár zahraničních klanů má zájem,teď jenom čekám na sepsání jejich teamu.Mezi ty klany např: patří: S.O.F,17Bu,AS,L­egion…Ale uvidíme co z toho bude…

2)Netuším od koho jsi slyšel to,že se říkáme skilleři,ale od CTC týmu určitě ne…My nejsme narozdíl od tebe tak namyšlení,aby jsme mohli říkat do předu,že se těšíme na to až tě od tam tud vyklepneme (Myšleno tvůj tým)Avšak jestli máš tolik odvahy se zůčastnit té ligy a postavit se pravdě v tvář… 3)Já se snažím alespo? trochu udržet OFP komunitu,ale jak asi vidíte tak DITR ji chce zničit.Zamysleme se nad tím,jak by to vypadalo kdyby jsem chtěl zničit já DITROVU IDENTITU…Jak by on dováděl,obhajoval se a kdoví c o ještě. 4)Výběr map:Je pravda,že CTF káždému nevyhovuje,ale musím držet krok co se v součastnosti hraje nejvíce..Většinou kdo nadává na CTF mapy jsou hráči,kteří nemají a nikdy nebudou mít žádný AIM…A co závěrem?Nesnažte se pošninit něco,když o tom nic nevíte.

PS:Jinak zde padla otázka kdo je CTC viz. www.ctc.czechian.net

Napsal felcarkiller (Anonymně), 24.5.2007 15:06:14 - IP:89.176.84.x

picky, pojdte si dat klasiku King of The City a zaplacete, ze musite jit 20min pesky, pac jste si vyplacali veskerou techniku ;D to je spravnej old school a ne tyhlety novodoby jebky…

Napsal země (Anonymně), 24.5.2007 13:37:14 - IP:81.0.204.x

Myslim si ze rene ma pravdu, jebat hned nekoho ze tam sou srackoidni CTF…dyt tak hrajte toho battlefielda -proto to tak je. Já osobně bych dal Lost and Lonely apod :) , bez optiky a bez rohkempení sem je pical, a šlo to…BLAHOSLAVENÍ BUDIŽ OR?J.

Napsal Soudruh (Anonymně), 24.5.2007 13:25:34 - IP:86.49.56.x

ano mapy vskutku luxusni opravdu :-d

2 ToTo – tady je nekdo TuTu :-D

Napsal Renegade (Anonymně), 24.5.2007 12:44:38 - IP:89.176.109.x

Nechapu proc se tak bourite.. snazili se udelat turnaj pro vsechny.. A vyber map odpovida tomu co se soucasne hraje na serverech. Je i pro ty lidi co bavi behat mezi baraky jak krecci. Taky bych si dal TNT a CCL :'(

Napsal felcarkiller (Anonymně), 24.5.2007 11:59:52 - IP:195.113.87.x

btw: co/kdo je CTC ???

Napsal felcarkiller (Anonymně), 24.5.2007 11:57:31 - IP:195.113.87.x

vo co tady kua jde, ofp bych zas po dlouhy dobe dal, ale neni s kym…

a hlavne nejak jsem nikdy nebyl na mapy ala CS…

Napsal Amalka (Anonymně), 24.5.2007 11:02:06 - IP:212.24.157.x

Jak rekl Ripper, C&H mapy jsou dobry coz potvrzuje i to, ze se v OFP stale jeste hraji (spolu s CTI).

CTF sragory jsou pro me v OFP nepochopitelne.

Napsal Ripper (Anonymně), 24.5.2007 10:55:41 - IP:194.213.41.x

Mapy pro MiniBattlefield jsou dobré a využívají potenciálu OFP. CTF mapy – děs běs.

Napsal Mario (Anonymně), 24.5.2007 09:08:31 - IP:194.228.229.x

Lol ToTo, tebe ani neznam a nestacim se divit :D

Napsal Celoush (Anonymně), 24.5.2007 08:52:09 - IP:85.207.122.x

Dle mého názoru by osoba, kterou tu snad nikdo nezná (možná by se dalo použít i to slovo noob), neměl ostatní hráče, kteří prokazatelně hrají delší dobu nazývat n00bem. Je to trošku trapné.

Jinak nám řekni o co jde? Rád se nechám poučit.

Když mrknu na seznam map a screeny z nich, tak si říkám, zda děcka radši nechcete hrát nějakou jinou hru, která je na tento typ map (CQB) vytvořena?

Napsal ToTo (Anonymně), 24.5.2007 07:58:12 - IP:212.111.4.x
  • D!tr- lol nevíš ani o co jde LAMO !!! ses n00b a lama hrat proti AI to je fakt noobovka ..

..........

Napsal Renegade (Anonymně), 23.5.2007 22:36:49 - IP:89.176.109.x

Ale vedi :D

Napsal Celoush (Anonymně), 23.5.2007 22:08:05 - IP:84.42.231.x

Škoda slov

Napsal -D!tr- (Anonymně), 23.5.2007 21:52:45 - IP:85.71.152.x

Výběr map je vskutku mistrovský … nikdy bych neřekl, že ty public sračky se budou hrát ,,oficiálně". Svoje jsem o tom napsal na ofp.bigames.info.

Ve světě to nemá absolutně žádnou propagaci, takže jiné než české klany o týhle „lize“ ani nevědí.

Jediný co mě tam láká je vyklepnout CTC, který si řikaj skilleři jakmile rohkempěj lost & lonely.