Komentáře - ArmA 2 - exkluzivní dojmy na Games.Tiscali.cz

 

ArmA 2 - exkluzivní dojmy na Games.Tiscali.cz

Vložil Celoush, 27.2.2008 10:24:21

Komentáře k článku

Vložit komentář
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
 
Napsal felcarkiller (Anonymně), 20.3.2008 07:19:48 - IP:89.176.205.x
no myslim si ze AI v leckery jiny hre je na lepsi urovni (nemluvim o nascriptovanejch movielike hrach)

Napsal saldy (Anonymně), 20.3.2008 02:41:43 - IP:89.103.115.x
OFP trůnil v mém pc mnoho let a teď arma,každýho z nás AI rozčilovala,rozčiluje a bude prudit i nadále.Přírodě trvalo milion let než mohl vzniknout mozek který se učí,vyhodnocuje situaci a podle toho volí logický postup atd...spousta lidí chce za pár stovek po BI evoluční zázrak,přitom jsme ve fázi kdy je pro bota obtížné rozeznat a přejít obyčejný most..a i ten mravenec když cejtí nebezpečí tak někam zaleze a neběží na smrt..sme stále na začátku,stejně jako před lety při hraní Dooma a bude to trvat ještě dlouho

Napsal Čelo (Anonymně), 18.3.2008 21:06:42 - IP:62.245.115.x
Poslední věta je fakt luxusní :)

Napsal Amalka (Anonymně), 18.3.2008 20:25:30 - IP:212.24.157.x
Co to je za blbost ze ArmA ma slusny litani s helinama? S letadlem je to este na pomezi hratelnosti / simulace, ale helikoptery v ARMA jsou z hlediska simulace katastrofa. Chapu ze to ma bejt spis konzolova arkada ale alespon pokus naznaku realneho chovani to chtelo. A at mi tu zase nekdo netvrdi ze heliny v ARMA jsou simulovane (rozumej realistictejsi letecky model) nez treba ve FSX ktery je v podstate jen o letani. Skutecne ARMA je arkada a s realitou letani ma spolecny akorat vzhled letadel a to ze drzej ve vzduchu...

Napsal Hlupec (Anonymně), 13.3.2008 17:24:10 - IP:194.108.144.x
A já mam doma dudy....

Napsal =RDK=Bohosu (Anonymně), 12.3.2008 11:17:45 - IP:147.32.185.x
[škyt] :D

Napsal =RDK=Bohosu (Anonymně), 12.3.2008 11:17:22 - IP:147.32.185.x
Jistě :)

Napsal admix (Anonymně), 12.3.2008 08:55:03 - IP:193.109.182.x
V pivu taky neni alkohol, proto ho pijeme, ze?

Napsal Soudruh (Anonymně), 11.3.2008 21:11:45 - IP:86.49.56.x
jasne, jasne. Okena vlastně neni alkohol.

Napsal =RDK=Bohosu (Anonymně), 8.3.2008 23:31:22 - IP:81.30.238.x
Já už nealkoholuju :D

Napsal =RDK=Bohosu (Anonymně), 8.3.2008 23:31:03 - IP:81.30.238.x
:))

Napsal admix (Anonymně), 7.3.2008 16:53:57 - IP:147.228.181.x
Aaaaano!

Napsal Soudruh (Anonymně), 7.3.2008 13:09:10 - IP:86.49.56.x
Ano uznávám. Sypu si popel na hlavu. BIS to má zmáknutý.
Vrtulníky v ArmA sou reál, vojáci vobcházej 60m dlouhou zídku, tahaj k molle alicový věci, tahaj 20 let starý helmy, běhaj jak posraný a Marines nosej ACU. prostě ArmA je cnost a BIS má reál v malíku. Hip hip hoorah.

Napsal admix (Anonymně), 7.3.2008 12:48:27 - IP:147.228.181.x
Nezastirej svoji neschopnost, vsechny vrtulniky litaj uplne stejne a to tak, jako v arme - to snad vi kazdy!

Napsal Soudruh (Anonymně), 7.3.2008 00:52:45 - IP:86.49.56.x
Tak v prewiev ve Score už pišou, že Španěl řek, že ArmA II bude i dobrej "simulátor turistiky". Jako sranda dobrý, ale navýsost trapný :-D

Ale kvituju ty spravený vojáky. Konečně odpovídaj z 50% USMC.

@TheSun
Jistě. Já se, zapoměl žecivilní heliny se chovaj stejně jako armádní stroje. US soldáti mi lhali o rganizaci a tak a maj všechno stejně jako AČR a rusové. tahaj si co chtěj, jak chtěj a kdy chtěj.

ježisi tohle neni z mojí hlavy. Tohle je z úst lidí co to dělaj. Buď přímo nebo přes někoho. Nejvejš co vim, že je v čechách kontakt z někym z US je s nějakym týpkem od Navy EOD.

Napsal Soudruh (Anonymně), 6.3.2008 23:47:02 - IP:86.49.56.x
Tak ty že jo. Neustale vožralej :-D

Napsal =RDK=Bohosu (Anonymně), 6.3.2008 22:53:02 - IP:81.30.238.x
Až bude hra reálně reálná, tak 99,5 % z nás nebude moct lítat s helinama, letadlama ani jezdit s tankem a zárove? střílet. Mě se v OFP lítalo docela dobře :) To že jsem havaroval značí jen moji neschopnost v rukách :D

Napsal TheSun (Anonymně), 6.3.2008 20:41:13 - IP:212.80.86.x
@Soudruh
Teoretik profesionál jak vidím....

Napsal Stealth (Anonymně), 6.3.2008 03:01:25 - IP:85.71.139.x
http://armedassault.info/

Neco o vegetaci...

Napsal Soudruh (Anonymně), 6.3.2008 01:18:21 - IP:86.49.56.x
Aha. V MF Simulatoru je jistě Apache, Hind a další.
Ono Bell nebo Eurocopter se chovaj trochu jinak.
Ale nutno poznamenat, že srovnávání jablek a hrušek ti docela de. Co příště ? Queen Marry II vs Nimitz ?

Napsal Sharp (Anonymně), 6.3.2008 01:15:27 - IP:89.176.7.x
Nikdo mi nevymluví, že heli lítá jinak ;) V MF flight simu lítam s heli v pohodě ale v arma musim brzdit abych moh zatáčet... tim myslim neletět rovně.. :)

Napsal felcarkiller (Anonymně), 6.3.2008 00:52:38 - IP:89.176.205.x
2admix: ty jsi taky debil vid :D

Napsal admix (Anonymně), 5.3.2008 18:43:28 - IP:84.244.82.x
Nene, felcar je nabijen nabijecem abramsu :))

Napsal Soudruh (Anonymně), 5.3.2008 15:05:36 - IP:86.49.56.x
Hlavně, když ti naboj uklepne kus prstu :-D

Ale jinak luxusní povolání. Nabíječ je v tanku eště pořád rychlejší než automatickej podavač. Jiná věc je Paladin II, kam se ten velkej a rychlej autonabijeci system vejde.
Ale zní to khůů.

Felcarkiller, povoláním nabíječ abramsu (ve volném čase nabíjen ženou velitele bramsu) :-D

Napsal felcarkiller (Anonymně), 5.3.2008 14:56:05 - IP:89.176.205.x
jako to je povolani snu, vem si jak to zni drsne :D

nabijec abramsu :D

Napsal admix (Anonymně), 5.3.2008 14:47:19 - IP:193.109.182.x
Jojo, vsichni by chteli bejt nabijeci v abramsu a nikdo by nechtel ridit, to zname :D

Napsal felcarkiller (Anonymně), 5.3.2008 14:02:15 - IP:89.176.205.x
a ja chci nabijece do abramsu kua ...

Napsal Pirjam (Anonymně), 5.3.2008 11:57:25 - IP:89.102.198.x
Soudruhu jo!

Napsal Soudruh (Anonymně), 5.3.2008 11:30:57 - IP:86.49.56.x
Další specialista na armádu.
Voe. Je jedno jestli seš medik nebo jestli seš ženista nebo antiarmore specialist - s jednotkou musíš držet krok, to máš prostě smůlu.
Takže v reálu situace, že amík má M4 + 12 - 13 fasovanejch zásobníků (a bůh ví kolik dál nakradenejch - běžná praxe), M136tku na zádech + osobní zbra? (světe div se v IQ jí vojáci skoro nepoužívaj, páč M92F je v písku spolehlivá jako penis v -40st) a prostě, když se tým začne hejbat musí běžet - nemá totiž na výběr. Takže team se pohybuje rychlostí nejpomalejšího - takže to vem z druhý strany, v ArmA se vojáci tak ploužej, že neni co řešit.

A když sme u toho unrealů - v reálu se M72 LAW nedá přebíjet, navíc dnes only USMC (M72 A7). V US Army težce NO. Tam frčí M136 nebo SMAW.
Javelin no,no,no. Jen u speciálních AT teamů nebo u SF, který jí vozej na upravenej autech.
U USMC je běžne vidět voják s GL i s M72 LAW. Spočítejte si kolik tahá, když má granáty do M203, odpalovač (i když neni tak težkej), + náhradní granáty pro družstvo.
V Army sou raketomety až na četu. Družstvo je běžně netahá.

A takhle tady můžu vypsat miliardu věcí, který by z tý hry nadělaly totální simulátor , ale z totálně nulovou hratelností, protože by vám zmize to všechno s čim vy počítáte. A hlavně mi sem proboha nikdo netahejte jak to chodí v AČR nebo někde jinde. US system je uplně jinek, a akorat se ztrapnite :-)

Napsal Ellendil (Anonymně), 5.3.2008 10:34:12 - IP:195.22.61.x
ad. tramp : Predpokladam ze ty to delas zpusobem "vezmu G 36, hodne nahradnich zasobniku, pak se doplazim nekam do keriku a zakempim se tam aspon tak na pulku hry"...sory, ale nemuzes se divit, tohle kazdyho nebavi, a hry sou tady vod zabavy .p
(teda ARMA 2 vlastne vod simulace, pardon)

Napsal admix (Anonymně), 5.3.2008 10:18:56 - IP:193.109.182.x
Ty vole, ta vesta je hukot, uz vidim, jak si v cod nabehnes na granat a vesta z tebe udela kecup :D

Napsal tramp (Anonymně), 5.3.2008 08:14:57 - IP:90.177.150.x
SHARP - naprosto s tebou souhlasím . Co asi nejvíc vadí mě je fakt , že bohužel rychlost pohybu vojáka se prakticky nemění v závislosti na tom,kolik zbraní a vybavení na sebe naloží.Chápu že to vyhovuje hráčům typu "nahážu na sebe flintu,raketomet a nejmí? tři náhradní rakety,malou pistolku" a hurá co nejrychlejc doběhnout k nepříteli ať nějakýho zastřelím a co nejrychlejc zdechnu ať se zase znovu respnu a můžu valit ... Bohužel je jich hodně...

Napsal Soudruh (Anonymně), 4.3.2008 22:03:08 - IP:86.49.56.x
Malo bolestivi, desnej unreal :-D

Napsal Gaia (Anonymně), 4.3.2008 21:54:18 - IP:147.32.113.x
http://gadgets.cz/?q=node/3214

Napsal Hlupec (Anonymně), 4.3.2008 21:52:13 - IP:194.108.144.x
Já na ofp nedam do pustit až my někdo ukaže podobnou vylepšenou hru tak si to možna i začnu hrát ale prostě ofp je a ofp bude.A na ji budu mít ve zlatem ramečku
povešenou na zed pod zdí starý komp.Abych si to moch i v 80 zahrát.Což je +- 60 let :)

Napsal Bu-Ben (Anonymně), 4.3.2008 21:37:27 - IP:217.75.215.x
Když můžu mít v USB lampičku, ventilátor (ne na chlazení PC, ale na chlazení mé mozkovny při parném létě) a vysavač na klávesnici (extrémní věc ;)) tak proč by to nešlo?
Jako sice tyhle hovadiny mají praktický užitek nulový, ale na to, abych si užil ty hlášky od návštěv, je to perfektní :D :D

btw. prodávají se i ohřívače na hrnky, chladnička na plechovky a kartáček na zuby. V Číně jsou schopni vyrobit všechno... :D

Napsal Soudruh (Anonymně), 4.3.2008 13:51:25 - IP:86.49.56.x
No myslim si, že spíš přibude Sírie a pak skvělá kampa? "Vylodění v Inčonu" v rámci Battle of North Korea :-D

Osobně si myslim, že v rámci super reálnosti by se měla zavést i podložka pro pohyb - přece je děsne unreal to, že voják běhá a mi sedíme. A pak třeba speciální elektrošoky při zásahu (500 - 1000V pro co největší autenticitu). Samozřejmě, že při výbuchu by to mohlo bejt až 4kV, aby se neřeklo, že puška má stejnou ránu jako dělo.
Admixovo vylodění dobrej nápad, ale já bych zašel dál. A to, že bysme se brodili v USB vaně.

A při paradesantním výsadku bysme mohli skákat z oken a balkonů (ti co bydlí v přízemí by simulovali HALO skok, my z vyšších HAHO a obyvatelé domků výsadek z vrtulníku) pomocí lan na USB a padaků přes bluetooth.

Napsal felcarkiller (Anonymně), 4.3.2008 12:53:18 - IP:89.176.205.x
jojo, mozna v budoucnu pridaj mapu Iran a opravdu velkou mapu Cina...

Napsal admix (Anonymně), 4.3.2008 12:30:58 - IP:193.109.182.x
Jojo, a pripravujou se dalsi nove mapy pro mnoho hracu :D

Napsal felcarkiller (Anonymně), 4.3.2008 08:39:22 - IP:89.176.205.x
no slysel jsem ze armada cr nabira do klanu, prej se hraje simulator, posledni dobou na nejhranejsich mapach afghanistan a irak...

Napsal spoock (Anonymně), 3.3.2008 23:59:31 - IP:195.39.100.x
2 jirka.maso: souhlas, jediný co mě nejvíce v editoru baví je si hodit na letiště letadlo a pak si už jen tak lítat, popř. kropit ty dole, na to je ten dohled zase luxusní věc, tak proč to nevyužít, protože v OFP jste ve výškách viděli kulové, ale tady si můžete alespo? lítat :P

Napsal admix (Anonymně), 3.3.2008 22:35:01 - IP:89.102.120.x
Ty vole, uplne vidim misi 'vylodeni v normandii', kdy se lidi na lance sesednou po osmi za stul a veslujou pomoci USB padla

Napsal =RDK=Bohosu (Anonymně), 3.3.2008 21:39:13 - IP:81.30.238.x
Vždyt je jasný jak to myslí :) Jooo až to jednou bude tak, že budeš mít helmu se super virtuální realitou, že budeš cítit i bolest a únavu z běhu......to by byla parádní a reálná hra :) Jen teda nevím jak bych si vysvětlil lagy :-D A poranění od granátu by asi taky moc lidi neměli rádi :D

Napsal jirka.maso (Anonymně), 3.3.2008 17:05:25 - IP:89.102.67.x
Jako lítání v heli je v armě jediný zábavný... Nechápu šarpe jak to myslíš asi.

Napsal =RDK=Bohosu (Anonymně), 3.3.2008 17:03:45 - IP:81.30.238.x
Ještě mi tu chybí pádlo do člunu a řidítka na kolo (vše samozřejmě přes usb :D )

Napsal Acutres (Anonymně), 3.3.2008 16:44:30 - IP:89.185.243.x
@Sharp
Hele s tím joystickem to trochu přeháníš ne,nebudu mít nastole naházenej vedle klávesnice ještě joystick, to by mě víš co. Stačí klávesnice ;)

Napsal Soudruh (Anonymně), 3.3.2008 15:58:09 - IP:86.49.56.x
Sharpe prosimtě. Vubec nevim jaks to myslel stim vrtulnikem, ale jestli sem to pochopil spravně, tak nemáš moc tucha vo tom, jak vrtulníky lítaj a o chování ve vzduchu co.

Napsal Sharp (Anonymně), 3.3.2008 15:03:28 - IP:89.176.7.x
2 Martinius > co já vim tak lidi co udělali dějový linie pro OFP a RES a pomáhaly udržet Španěly na uzdě, jsou už z BIS tatam :)
Neřikam že všichni.. ale každopádně je tam hafec nových lidí co to viděj jinak než původní tvůrci.. Já bych preferoval ještě větší simulaci než je ARMA :) Ale za to by mě jiný polo FPS hráči asi ukamenovaly :) Já jsem zastánce toho že kdo chce lítat s heli => musí mít joystick.. U aut bych oželil i klávesnici a myš ale pro volanty bych přidal manuální řazení.. Vypnul bych tracery kulek atp.. Prostě bych z toho udělal pomalou simulaci.. Narozdíl od už tak dost rychlý arma, kde vrtulník obletí město než se dokáže otočit o 360c atp.. :) Takhle bych si to přál já.. Vim že naprostá většina by nesouhlasila, ale já mam rád hodně reálný prvky :)
Moh bych jmenovat lidi, který by uvítaly naopak ještě větší arkádu než je arma.. a že si myslim že je to větší arkáda než ofp..

Napsal Soudruh (Anonymně), 3.3.2008 13:41:16 - IP:86.49.56.x
Ale Stýle. Přeci vojáci radši metrovej plůtek obejdou než aby ho přelezli.
A právě kvůli správnému obcházení ohrady s ovcema se v US Army věnuje překonávání překážek celej jeden 14 denní turnus ve výcviku a SF má k tomuhle účelu i zvláštní instruktážní skupiny.
"Vidíte tady ten 80m dlouhej plot. Musíme to obejít tady po tý louce. Ale pozor. nepřítel má na druhý straně kulomety."
Takže nejen, že BIS na ArmA sprasila co se dalo. Eště to dokládaj neuvěřitelnejma hláškama v rozhovorech, který jim eště lidi co o tom moc neví žerou. Eště, že tady je těch lidí minimum.

Napsal Stealth (Anonymně), 3.3.2008 13:14:11 - IP:85.71.139.x
Myslis jsi ze Arma 1 jse da jeste nejak opravit? Ja myslim ze AIckum trebas nikdo uz nepomuze mozna prida par veci jako kryti atd. A vem si ze A2 je predelavka A1 je to jen hezkej Engine.

Napsal Martinius (Anonymně), 2.3.2008 20:25:43 - IP:78.157.162.x
Pořád čtu jak to určitě BIS sprasí a jak jsou neschopní, protože Arma byla průser. No já osobně tvůrcům hry, u které jsem strávil 5 let skvělého hraní prostě věřím, i když se jim Arma nepovedla. A protože tady mám dva produkty, kdy jeden z nich se stal legendou, neodvážím se předem soudit, dokud nebude Arma 2 finální. Nedovolím si nařknout z neschopnosti lidi, kteří vytvořili jednu věc zcela úžasnou, jenom proto, že se jim ta druhá tak docela nepovede.

Napsal Acutres (Anonymně), 2.3.2008 17:43:00 - IP:89.185.243.x
Ty voe. Kam jsem to zase vlezl:D

Napsal =RDK=Bohosu (Anonymně), 2.3.2008 16:47:11 - IP:81.30.238.x
Armofílie ? :D

Napsal Vinni (Anonymně), 2.3.2008 14:47:37 - IP:83.69.58.x
Mě sice taky ne...ale někomu to může uvádět do pozoru něco jinýho....;)

Napsal spoock (Anonymně), 2.3.2008 11:14:33 - IP:195.39.100.x
mě screeny z ArmA nějak do pozoru neuváděj :P

Napsal admix (Anonymně), 2.3.2008 08:01:30 - IP:89.102.120.x
A to nam oznamuje vrchni onan soudruh :D

Napsal Soudruh (Anonymně), 2.3.2008 04:33:12 - IP:86.49.56.x
Njn. To je klasika jak u fotek nahejch bab. Vypada to supr. Vsichni u toho onanujou. A v reálu skutek utek :-D

Napsal =RDK=Bohosu (Anonymně), 2.3.2008 03:49:06 - IP:81.30.238.x
Admix to popsal přesně ;)

Napsal spoock (Anonymně), 2.3.2008 02:03:36 - IP:195.39.100.x
já si občas ArmA doma spustím, stejně jako téhdá OFP, ale mě spíše nudí ím, že je to pořád tak trochu jiné OFP, vážně očekávám od ArmA2 posun v hratelnosti, protože grafika není vše, byť jí nepohrdnu

Napsal admix (Anonymně), 2.3.2008 00:40:35 - IP:89.102.120.x
Hlavne nejvetsi problem je v tom, ze vsichni slintaj nad screenama .. vemte si armu, ta muze bejt graficky sebehezci, ale to z ni jeste nedela hratelnou parbu, u ktery stravite tisice a tisice hodin, jako jsme my stravili u OFP - furt je to sracka, sice pekne barevna, ale sracka

Napsal =RDK=Bohosu (Anonymně), 1.3.2008 23:35:59 - IP:81.30.238.x
Screeny se mi líbit můžou, videa taky........ale dokud hru neuvidím v reálu, tak se to nedá posuzovat. :( Nicméně je fakt, že krajina se mi z obrázků líbí moc....teď jde o to jak to bude nakonec ve hře....

Napsal spoock (Anonymně), 1.3.2008 18:23:55 - IP:195.39.100.x
2 felcar: vzpomínám, že i v tak hnusné grafice vznikl i jeden trailer, teda ono jich bylo více, ale v jednom to šlo vidět dost

Napsal Ellendil (Anonymně), 1.3.2008 18:22:25 - IP:82.99.140.x
Mno jasny, ma totiz tym s nejmodernejsi vybavou na vloupani se potichu (supermoderni kladivko a jeste novejsi sperhak...a jejich nejvetsi novinka sou boty s gumovou podrazkou)!!

Napsal admix (Anonymně), 1.3.2008 15:40:25 - IP:89.102.120.x
Nehlede na to, ze by te moh s klukama spešlákama v noci prepadnout a znasilnit jeho VUDCEM :)

Napsal Ellendil (Anonymně), 1.3.2008 13:57:36 - IP:82.99.140.x
t admix:
Jasny, vo apovi uz ani neceknu, je to totiz ten nejtvrdsi radobysoldat pod sluncem a moh by na me pouzit nektery z nescetnych (a imaginarnich) bojovych umeni, ktery ovlada .p

Napsal felcarkiller (Anonymně), 1.3.2008 12:13:02 - IP:62.24.82.x
musim oponovat, prvni obrazky z army vypadaly priserne...

sshoty delany na low detaily, bez AA ci AASF ... no des bes...

Napsal admix (Anonymně), 1.3.2008 01:14:18 - IP:89.102.120.x
Jojo :D

Napsal Hlupec (Anonymně), 1.3.2008 00:50:47 - IP:194.108.144.x
No nevim ale obrazky k armě vypadaly taky celkem slušně no a pak ta realita silně za obrazkama pokulhavala.Tak tet čekam to samé.

Napsal spoock (Anonymně), 29.2.2008 21:01:29 - IP:195.39.100.x
jn, nedivil bych se, kdyby vznikly MP mise na bázy honů na vysokou :)

Napsal jirka.maso (Anonymně), 29.2.2008 19:10:31 - IP:89.102.67.x
Už se nemůžu dočkat, jak se do válečně vřavy vrhnu v kůži hospodářské či lesní zvířeny...

Napsal spoock (Anonymně), 29.2.2008 15:46:58 - IP:195.39.100.x
300tis prodaných kusů, říká ti to něco? :P

Napsal =RDK=Bohosu (Anonymně), 29.2.2008 14:50:52 - IP:81.30.238.x
Souhlas, je to trochu úsměvné :)
Nedávno na videu byla studie zajíce jak běhá po poli, div nemá i AI na dělání bobků apod.... a najednou je fauna zbytečný luxus, bez kterého semy rádi obejdeme na úkor hratelnosti :)

Napsal admix (Anonymně), 29.2.2008 13:13:49 - IP:89.102.120.x
Dej si na apofise bacha, nebo ti da do drzky!

Napsal Elledil (Anonymně), 29.2.2008 12:07:29 - IP:82.99.140.x
Ja sem nepsal, ze by mi to vadilo...to vubec ne...jenom ze si tam lehce protireci.
Ad Apo...erm, chapes vyznam slova protireceni? .p

Napsal =RDK=Bohosu (Anonymně), 29.2.2008 03:10:12 - IP:81.30.238.x
Kde je Chuck ? :'(

Napsal spoock (Anonymně), 28.2.2008 23:15:08 - IP:195.39.100.x
s tím rozdílem, že James je většítvrďák :P

Napsal Shariya (Anonymně), 28.2.2008 23:12:51 - IP:88.101.120.x
Ten oblicej na obalu mi pripomina jamese gastovskeho:D

Napsal Tunac (Anonymně), 28.2.2008 21:13:37 - IP:83.240.70.x
Mě by překvapili jen tím, že by to fungovalo a bylo hratelné. Ale to nehrozí, známe BIS.

Napsal admix (Anonymně), 28.2.2008 17:42:57 - IP:89.102.120.x
Lepsi by to bylo, ale nechame se prekvapit, cim nas okouzli :)

Napsal spoock (Anonymně), 28.2.2008 16:49:56 - IP:195.39.100.x
nejlépe bude, když síly rozloží tak, aby se to dalo hrát a přibilo i plno nových věcí, ale už tak to vypadá slibně, ale na konečný výrok si budeme muset ještě počkat minimálně necelý rok

Napsal Apophiss (Anonymně), 28.2.2008 16:20:42 - IP:193.86.238.x
Nikdo neřekl, že tam králíci nebudou, právě naopak. Stejně tak nikdo neříkal, že tam budou srnky, tak nevím co to meleš. A krávy? O těch se také mluvilo s tím, že budou tvořeny jako objekty - vojáci. Pokud je tam mission maker dá, tak tam budou. Takže mě napadá otázka: Neprotiřečíš si náhodou ty?

Napsal Čelo (Anonymně), 28.2.2008 12:21:30 - IP:85.207.122.x
Tak já myslím, že zrovna tenhle výrok jim hodně lidí vytýkalo. Že se "serou" s blbostma, když se jim vojáci chovají hůř než malá děcka.

Takže pokud své síly zaměří jinam, pak to jen přivítám.

Napsal Ellendil (Anonymně), 28.2.2008 11:44:44 - IP:195.22.61.x
a-ha...To bylo keců...každej motýl bude mít svůj život, budou tam běhat srnky, králici a buhvíjaká havěť...a tedˇnajednou: \"Proč plýtvat systémové prostředky na krávy, když se dají lépe využít na umělou inteligenci vojáků? ArmA 2 je vojenský simulátor a jako takový se zaměřuje na daleko podstatnější aspekty\"...boze...ne ze by mi tam nejakej kralik chybel, ale lehce si protireci .p

Napsal Atreid (Anonymně), 27.2.2008 23:06:56 - IP:78.102.129.x
no já myslím že z obchodního hlediska to fakt na konci roku vydaj, protože by museli zaplatit tučnou pokutu za nedodržení termínu. Toť moje domněnka.

Ovšem Jak to v tom listopadu-prosinci bude vypadat toť otázka....
Pravdepodobne stejne jako arma1.

Napsal spoock (Anonymně), 27.2.2008 22:41:26 - IP:195.39.100.x
300tis prodaných kusů ArmA1 je sakra málo, ale obvykle prodává kvalita a tady se to projevilo

Napsal admix (Anonymně), 27.2.2008 22:22:30 - IP:89.102.120.x
:D

Napsal jirka.maso (Anonymně), 27.2.2008 22:21:48 - IP:89.102.67.x
Jak tam tak smutně kouká na tu plnou poličku neprodanejch her... :)

Napsal Soudruh (Anonymně), 27.2.2008 20:41:06 - IP:86.49.56.x
A s ArmA to bylo poprvé ?
myslim, že se x krát objevily nějaký echa about OFP2, game 2 a o bůhví čem eště a skutek utek. Takže toho bych se vůbec nebál, BIS evidentně i třeba 10x :-)

Napsal spoock (Anonymně), 27.2.2008 19:31:52 - IP:195.39.100.x
ja doufam, ze dvakrat do stejne reky nevstoupi

Napsal admix (Anonymně), 27.2.2008 18:55:24 - IP:89.102.120.x
A nebo se ted tim vsim chlubi a modli se, aby to stihli aspon trochu poladit pred vydanim za dva roky :)

Napsal spoock (Anonymně), 27.2.2008 18:12:51 - IP:195.39.100.x
no, hlavně že si kluci nikdy s těma datumama neuměj nalít čistýho vína, já věděl že to nakonec vyjde až v r.2009, nedoufám, že to na ty Vánoce budu mít pod stromkem

jsem zvědav na ten nový patch, snad už to v březnu vydaj, jinak ten patch by měl být "v1.12", podle PC GAMERu

já jsem jinak u ArmA2 zvědav na tu kampa?, po grafické stránce to vypadá slušně, ale snad teda ta dynamická kampa? nebude mít bugy a stejně tak nenastanou nesmyslné situace v AI, tohle jsou věci co mě dost trápí, ale pokud se s tím AI tak chlubí, tak to snad alespo? částečně vymítili

Napsal Čelo (Anonymně), 27.2.2008 16:45:08 - IP:85.207.122.x
2Sharp: On totiž ten článek ještě oficiálně venku není, protože oficiálně měl vyjít až ve čtvrtek. Akorát že ho někteří našli dřív.

Napsal admix (Anonymně), 27.2.2008 16:29:23 - IP:89.102.120.x
LOL, spanel se zas vytah ... "mama ma armu, oni maji hovno", to jsem na ne zvedavej, jestli to kluci stihnou vydat uz po druhym rocnim odlozeni

Napsal Sharp (Anonymně), 27.2.2008 15:02:12 - IP:89.176.7.x
LOL
Autor: Warlock
Publikováno: 28.února 2008

neni náhodou 27.2 ? :)
Hih.. no škoda že nemam čas si to přečíst.. snad večer :)

Napsal nemo (Anonymně), 27.2.2008 14:49:57 - IP:193.86.31.x
Doufám, že final patch (asi 1.09) vyjde dříve než arma 2 :D

Napsal felcarkiller (Anonymně), 27.2.2008 11:49:29 - IP:62.24.82.x
no ale k veci...

ARMA II vypada pekne, i ta krajina mi je sympatictejsi a vypada realnejc, ale otazka je jestli to bude mit hratelnost...

Napsal felcarkiller (Anonymně), 27.2.2008 11:48:00 - IP:62.24.82.x
hh, to jo no, s tim ofp 2 je ten kec v tom clanku fakt hodne suchej, zvlast po tech pruserech BIS, kdy meli neco ohlasenyho a ctyri roky to odsunovali a jediny co meli byl web (vsak mi si na tu hnusnou televizi OFP2 pamatujeme)

no a to ani nemluvim o pruseru s nazvem ARMA, kterej byl vystrelen do davu jak horkej brambor, kterej bohuzel nebyl dovarenej ;)

Přihlášení
 

ArmA 2 CZ Servery

KUZNIA GRACZY =ACE== PUBLIC
hráčů: 0 - playing
co@30 DomiOA! ACE civilans + stuff v13.1 [2.54]
Amigos CZ - Cesky server - pravidla serveru na www.amigos.funsite.cz
hráčů: 0 - playing
DomiA2! West Revive [x2.12] 1.07
[CZ/SK] Warfare&AAS by[www.armaniacs.cz]
hráčů: 4 - playing
WARFARE BE2071*Rubber Ed* build 011 CO - Takistan
CZECH Linux server
hráčů: 0 - playing
co30 DomiOA! EAST [2.28]
DayZ Zombie RPG - CZE 02 (v1.5.7) dayzmod.com - Hosted by Johny
hráčů: 7 - playing
DayZ
BTK ACE2 SERVER Combined Ops CZ-SK [ www.btkclan.cz ]
hráčů: 0 - waiting

102nd Combined Ops - Cz ACE 1.13 [www.102-pzpr.com]
hráčů: 0 - waiting

xzone.cz

Koupit ArmA 3 1099,- Kč
Koupit ArmA X Anniversary Edition 1099,-
Koupit Crysis 3 1099,- Kč

Co se děje na Twitteru

jomiyo
jomiyo
23.5.2012 11:59:44
Me ha gustado un vídeo de @YouTube.de @jeuxactu http://t.co/2E3SbbAy ArmA 3 - E3 2011 Trailer
mestresplinter
mestresplinter
23.5.2012 05:42:45
@TazerCraft Arma 3 sai esse ano ou ano que vem? To com pena do meu dinheirinho mas não quero deixar de jogo esse the walking dead puro!!
TazerCraft
TazerCraft
23.5.2012 05:39:38
@mestresplinter Tenho certeza sim! Ele está sendo implementado ao Arma 3!
vzigap
vzigap
23.5.2012 04:30:24
RT @JennieDavenport: @vzigap arma #3 el cantoo JAJAJA
D_Renzo
D_Renzo
23.5.2012 04:29:53
@LuanCene Disseram que eles vão implementar o mod no jogo em um update e futuramente no ArmA 3
JennieDavenport
JennieDavenport
23.5.2012 04:28:16
@vzigap arma #3 el cantoo JAJAJA
webOS30
webOS30
23.5.2012 03:59:02
ARMA 3 - upcoming military-simulator game Announced - Around ...
_keettyn
_keettyn
23.5.2012 02:45:14
arma ;3 . por favor
ne_naoluane
ne_naoluane
23.5.2012 01:39:50
VÉY TWITTER E UMA ARMA :3
Tsundere_kun
Tsundere_kun
23.5.2012 01:16:48
Velho minha tia se suicidou hoje a arma ta aqui em casa a policia veio aqui avisar e entregou a arma :3
JetyDeChocolate
JetyDeChocolate
23.5.2012 00:17:50
Así que el cartón de la leche dice “Abre Fácil” y tuve que usar un cuchillo, una arma, 3 granadas, una espada laser y media bomba atomica :3
Ezee_castellini
Ezee_castellini
alta barra arma 3 d san cosme ;) sabelooo
FILHODAPUTAWN
FILHODAPUTAWN
#QueriaOAbraço ? EU QUERO É UMA ARMA :3
Gabribajo
Gabribajo
@0nema ya te lo he dicho es el mejor simulador de guerra que hay xD, y cuando salga el Arma 3..... ya veras xD
JennyKethyliin
JennyKethyliin
Oi meu nome e ciumes e eu tenho uma arma :3
bohemiainteract
bohemiainteract
Pre-order! Experience the most authentic recreation of a WWII battlefield in #IronFront: Liberation 1944! https://t.co/nGPCgQIZ
bohemiainteract
bohemiainteract
RT @carriercommand: Screenshot Fridays: 6+1=7! Here are the six #carriercommand screens we released yesterday - plus one as bonus! http://t.co/Ll2W3PBe
bohemiainteract
bohemiainteract
Iron Front! WWII + AWAR & X1Software + #Arma2 engine = #IronFront Liberation 1944 = now available for pre-order! http://t.co/jAMvu3hZ
bohemiainteract
bohemiainteract
Update! #CarrierCommand launch date & platforms revealed http://t.co/w94E6bQw #Arma3 czechs out Lemnos in a field trip http://t.co/NBYcjoxd
bohemiainteract
bohemiainteract
RT @TakeOnTheGame: #TakeOn Sales! For the next 10h, you can sling-load yourself a copy of Take On #Helicopters @steam_games with 50% off! http://t.co/Rb7fxSYl
bohemiainteract
bohemiainteract
Sales! For another 9.5 hours #TakeOn Helicopters is flapping a blade-snapping 50% discount on #Steam! http://t.co/VcGFRYWQ
bohemiainteract
bohemiainteract
RT @Arma3official: #Arma3 Field-trip! We've just posted a short blog, which talks about a holiday -no, wait- a 'research trip' to Lemnos: http://t.co/Rt2dGZub
bohemiainteract
bohemiainteract
RT @carriercommand: Breaking News! We've just revealed the shipping date and launch platforms of #CarrierCommand: Gaea Mission! http://t.co/VshSIofU
bohemiainteract
bohemiainteract
RT @carriercommand: Community in Command: Perspective! Tell us your viewpoint: 1st- or 3rd-person games? https://t.co/D5dVnAs1 #question #carriercommand
bohemiainteract
bohemiainteract
RT @Zipper5931: Arma 2: Combined Operations is now #1 on the Steam Top Sellers list thanks to the Day Z mod! Be sure to check it out: http://t.co/Sblv8O1r
bohemiainteract
bohemiainteract
RT @Arma3official: #Arma3 Field-trip! Later this week, we've lined up a quick dev-blog, taking a look at a visit to real-life Lemnos: http://t.co/t27MwxQW
bohemiainteract
bohemiainteract
RT @carriercommand: Bonus Mondays: Clues! Unleash the analyst within you and uncover intel about an upcoming #carriercommand announcement! http://t.co/qSAoZR33
bohemiainteract
bohemiainteract
RT @TakeOnTheGame: #TakeOn Noisecontrollers! Missed the #hardstyle skyscraper ballet last Friday? http://t.co/RS99Y0ov
bohemiainteract
bohemiainteract
Update! #TakeOn Helicopters drops in a loud FreeLC http://t.co/lAghwSsx & we interview the 80s #carriercommand creator http://t.co/i8Yk7Fns
Real Time Web Analytics