Komentáře - Takistánská armáda

 

Takistánská armáda

Vložil Celoush, 10.6.2010 15:02:55

Komentáře k článku

Vložit komentář
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Napsal Fanatic, 21.6.2010 16:52:45

@Kony a Prizrak…asi tak přesně před 10 měsíci :)

Napsal Kony (Anonymně), 21.6.2010 13:22:14 - IP:78.157.169.x

FOR Prizrak tak Neo byl z BTK vykopnut asi cca před 5 měsíci. ±1měsíc

Napsal Prizrak (Anonymně), 21.6.2010 12:45:32 - IP:84.21.109.x

Kony: pokud zrovna nebude hrát Neo(Apophis), tak se klidně zastavím

Napsal Celoush, 21.6.2010 10:16:45

Vůbec ne, právěže naopak. Smyslem těchto stránek je informovat, že se něco děje a kde. Já v posledních dvou týdnech si udělal chvilku čas a nějakou příjemnou hodinku strávil na PH serveru.

Napsal Kony (Anonymně), 21.6.2010 01:03:08 - IP:78.157.169.x

Kampa? bude krátká, snad hratelná a hlavně co jsem viděl i zábavná pro masy. Což zvedne prodejnost a přitáhne nové lamy, eee tedy lidi. A pak tu jme „my“ co hrajeme coop. My si prostě sednem k editoru a vykutáme misi, která zas potěší nás. No a pokud si ji budem chtít zahrát „reálně“ tak zajdu na www.btkclan.cz ,v 20:00 se připojím na Teamspeak3 a tam mi všechno řeknou co dále. A hrají tam i Armu2 s Ace2. Používají komunikační mod A2T, který se snaží napodobovat reálnou komunikaci, přes různé druhy vysílaček. :-D Pokud ti to připadá Celoushi jako reklama, tak to klidně smaž.

Napsal n_ck-cz (Anonymně), 20.6.2010 21:03:04 - IP:85.71.70.x

Jediny na co jsem zvedav, jak se tyhle dve strany vybalancuji, kdyz to nepujde lidi vs Ai.

Napsal n_ck-cz (Anonymně), 20.6.2010 21:01:36 - IP:85.71.70.x

Armored_Sheep: Rekni rovnou, ze nekoncite s vojenskymi simulatory, nikoli s vojenskymi hrami :P :D

Napsal prizrak (Anonymně), 14.6.2010 20:15:56 - IP:84.21.109.x

Díky. Já Game Page moc nesleduji, z her uznávám jen ty od Bohemia Interctive (to je říťolezectví).

Napsal Armored_Sheep (Anonymně), 14.6.2010 15:02:55 - IP:90.182.58.x

Jak jsem říkal v Game Page, s vojenskými hrami nekončíme, budem je dál podporovat a rozvíjet.

Napsal prizrak (Anonymně), 14.6.2010 13:51:14 - IP:84.21.109.x

to Armored_Sheep

Mohu mít k tobě otázku trochu mimo? Plánujete v Bohemii někdy v budoucnu práci na Arma 3? Nebo s vydáním Arrowhead s tvorbou vojenských her nadobro skončíte? Podle mě by to byla velká škoda. I když už v r. 1999 Marek Španěl v rozhovoru říkal, že ho války a armády až tak nebaví a po vydání Poseidonu tento žánr nadobro opustí :-).

Napsal Fero (Anonymně), 14.6.2010 13:28:54 - IP:195.168.109.x

Vďaka za diplomatickú odpoveď:-D Síce som tam, čo hľadám nenašiel, ale nechám sa prekvapiť.

Napsal Armored_Sheep (Anonymně), 14.6.2010 13:12:15 - IP:90.182.58.x

Výčet věcí, které se přidáním Arrowherad změní i v původní arma2 je vyjmenován v http://community.bistudio.com/…a_about_A2OA#…

Napsal Fero (Anonymně), 12.6.2010 18:21:48 - IP:77.92.229.x

to Armore_Sheep: Prezradil by si, či v prípade integrácie ArmaII do OA sa zmenia hlavy vojakov aj u starých jednotiek, ako sú Rusi? Alebo budú nové ksichty fungovať len na nových jednotkách?

Napsal Perun, 12.6.2010 14:37:08

Aha, tak to je paráda :) A to bude teda detekovat jenom to, když si ho někdo lockne? Normální klasický leserový značkovač, který může mít pěchota, nebo bojový helikoptéry na čumáku, popř. UAV, to nedetekuje?? Ale i tak :D to vypadá, že se konečně někam dostáváme :) Konečně snad se budu moct cítit v tanku bezpečně – konečně jich snad nebude potřeba v misi 200 aby si aspo? chvilku zabojovaly :) Konečně snad bude potřeba víc než jeden člověk na likvidaci abramse .. To abych si konečně koupil to nový železo … PS.: A co T-90?? To starý vozítka z Army 2 nebudou mít tuhle schopnost?

Napsal Armore_Sheep (Anonymně), 12.6.2010 12:31:10 - IP:86.49.82.x

Tanky (T72, M1, M2) v Arrwohead dokážou detekovat laser používaný při zaměřování z jiného tanku nebo helikoptéry.

Napsal Perun, 11.6.2010 19:18:49

ad. komentář dole – budou mít tanky také senzory toho že na ně někdo navádí jako helikoptéry? Aby se mohli úspěšně bránit pozemním útokům naváděných raket? Nepředpokládám, že by BI měli v plánu zařadit něco jako prvky aktivní obrany – to už by byly ty tanky nezničitelný – ale bylo by fajn, kdyby se mohl tank bránit zakempeným pěšákům s javelinem popř. nepřátelským UAV či průzkumákům s laserovým značkovačem aspo? kouřovou stěnou…

Napsal Perun, 11.6.2010 19:12:08

Jo tak mě napadlo – uvědomil jsem si že AI tanky budou schopný vypouštět kouřovou zeď – budou to dělat jen v případě že budou pod palbou ze vzduchu, nebo i v případě pozemního útoku (v obranném modu)??

Napsal Celoush, 11.6.2010 15:30:06

Co si budeme namlouvat… není nad dobré místo pro kempování :) jinak další info najdete i na http://community.bistudio.com/…OA_-_Answers

Napsal Fero (Anonymně), 11.6.2010 15:25:20 - IP:88.146.6.x

Vďaka, v tom prípade som totálne spokojný. Bál som sa napríklad aj toho, že ak si v editore vygenerujem mesto a naskladám jednotky, že bude stačiť vliezť do dákej budovy a odtiaľ bezpečne likvidovať botíkov bez toho že by ich napadlo vliezť za mnou. To by totiž dopadlo rovnako aj v prípadoch pokročilo pripravených single misií.

Napsal Armored_Sheep (Anonymně), 11.6.2010 15:17:51 - IP:90.182.58.x

AI stále ještě nerozumí krytí v domě, nepůjde se do stavby shovat protože by mělo hledat taktičtější místo. Bojijící AI se umí krýt jenom kolem staveb jako v arma2. V interiéru má nicméně připravené trasy kudy se dá projít, když plánuje cestu. Útočící AI tedy občas překvapí tím že místo obíhání projde skrz nebo na střechu. Do interiéru ho také dokáže poslat hráč-velitel nebo obdobný rozkaz, například modulu civilního života.

Napsal Fero (Anonymně), 11.6.2010 14:53:43 - IP:88.146.6.x

No pochopil som to práve z tvojho vyjadrenia, že v interiéroch AI bojovať nebude. Ak som to pochopil zle, tak som len rád. V odpovediach FAQ na Wiki je toto: Will the AI use buiding interiors? Take cover in the buildings and search for enemies? The AI itself is not able to do it; however, with smart scenario design it is possible to have AI also in buildings, or move through buildings. The AI will follow orders, entering buildings on command, or following you into buildings as part of your group. Z toho mi tiež nevychádza, že ak v editore vložím civilný modul, že budú pri streľbe utekať do baráku a v ?om sa schovajú. Ak hej, tak budem určite len rád :-D

Napsal Armored_Sheep (Anonymně), 11.6.2010 14:36:09 - IP:90.182.58.x

Jak si přišel na to, že AI interiéry nevidí? Stavby s intriéry mají modelované cesty a pokud se cesta dokáže napojit na krajinu AI tudy normálně chodí.

Napsal Fero (Anonymně), 11.6.2010 14:30:24 - IP:88.146.6.x

to Str Čiže si sa dostal k mojej prvej otázke: „Ako to bude fungovať v prípade OA keď sú interiéry otvorené a prístupné ale AI ich bez skriptovania nevidí?“ Je to obyčajná zvedavosť, nič viac :-D

Napsal Str, 11.6.2010 14:12:36

Ak sa začne strieľať, tak vbehnú do najbližšieho baráku a tam sa kľudne môžu vypariť.

To se taky děje. Většina civilistů hledá úkryt v domech, jen nepatrný zlomek zůstává venku. Vyzkoušej sám ;)

Napsal Faly, 11.6.2010 11:40:43

Většina civilů po prvních výstřelech ztuhne. Trvá jim pár vteřin, než začnou nějak reagovat. Chlapi, kteří byli na vojně, se nejspíš začnou krýt, zbytek populace spíš zmatkuje.

Napsal Fero (Anonymně), 11.6.2010 11:36:58 - IP:88.146.6.x

Ja tu nechcem zbytočne otravovať s vecami nepodstanými. Dôležitá je AI bojujúcich jednotiek. Ale ak si po prvom výstrele drepne babička uprostred cesty a jediný spôsob ako ju prinútiť k nejakej ďaľšej činnosti je to, že ju odprásknem sa dá označiť za fail. Nepohne s ?ou ani kolóna tankov. A takéto nepodstatné detaily robia Arme medzi bežnými hráčmi image tupého AI. Myslím že je to škoda, to je všetko čo som chcel povedať.

Napsal Celoush, 11.6.2010 11:25:49

Tak oni ani skuteční lidé často v takových situacích nereagují racionálně či adekvátně ;)

Napsal Fero (Anonymně), 11.6.2010 11:05:33 - IP:88.146.6.x

Potom je teda asi chyba v tvorcoch misií, vrátane profesionálov z BIS. Inak si neviem predstaviť prečo sa AI civilistov chová aj v kampani často tragikomicky. Niekedy mám dojem, že by bolo lepšie keby tam vôbec neboli.

Napsal Celoush, 11.6.2010 10:08:56

Souhlas s Martiniusem… AI má mít jen základní reflexy a zbytek nechat na tvůrci mise, protože ten jediný ví, jak se očekává, že se AI zachovají. Kdo někdy dělal mise v BI hrách, tak ví, že nejhorší bylo vždycky ohnout defaultní chování AI (viz. výstřel AI na určité místo v určitý moment). Mizející AI v baráku je úplně proti všemu, co doteď BI dělali.

Napsal Fero (Anonymně), 11.6.2010 08:54:23 - IP:88.146.6.x

to Martinius: To máš pravdu, ale hodne ľudí sa hrá s editorom tak, že tam len strčia modul. Aj tvorci misií postupujú často takto jednoducho a v kampani Arma2 som tiež nemal pocit, že by sa civilisti chovali dáko sofistikovane. Je to neozbrojená frakcia, ktorá len vytvára pozadie a dojem fungujúceho sveta. Mali by mať defaultne nadefinované aspo? základné pudy. Ak sa začne strieľať, tak vbehnú do najbližšieho baráku a tam sa kľudne môžu vypariť. Ako BFU súdim že to nie je nič zložité a výsledný efekt by zdvihol dojem náramne. A vylepšil by aj reputáciu hry, pretože podľa toho neznalý často súdia celé fungovanie AI.

Napsal Martinius (Anonymně), 11.6.2010 07:29:28 - IP:78.157.162.x

Kam se podějí civilisté. Můj názor je, že takovou věc by nemuselo řešit samostatné AI. Pokud si jako tvůrce misí vytvořím v zabydlené oblasti civilisty, mohu jim různými příkazy naplánovat reakce dle svého uvážení. Například jednotlivé panáky poslat kvapem v případě ohrožení na určitou pozici atd. Těch řešení je nepřeberně. Samotné AI se musí trošku pomoci a to je dobře. Pak se budou aička chovat, jak tvůrce chce. A tak je to se vším. Když dojde ke střelbě například na hlídkující vojáky, jejich AI myšlení není také vždy dokonalé. Není nic lehčího, než jim naplánovat chování dle situace. Zabrání se pak efektu, kdy ostřelovač ostřeluje hlídky a ty zmateně pobíhají po place, občas si lehnou atd.

Napsal saldy, 11.6.2010 01:59:55

Doufám, že půjde u BRDM sklopit to otravný přední světlo

Napsal Fero (Anonymně), 10.6.2010 21:17:44 - IP:88.146.6.x

Mne sa to páči hodne, atmoška Afganistánu je perfektná, snáď len chýbajú úzke uličky a krajina je príliš málo kamenitá, ale to by bolo na polygóny ešte horšie než husté lesy Čiernej Rusi. Zaujíma ma ale jedna nepodstatná vec, a všimol som si v diskusiách že nie som sám, kam sa podejú civilisti až sa začne bojovať. Či budú v drepe čakať ako ovce až ich niekto trafí, či vbehnú do baráku a tam sa vyparia, alebo či budú behať po uliciach ako magori ak už AI interiéry nebude vidieť. Je to nedôležitá somarina ale som zvedavý :-o

Napsal Martinius (Anonymně), 10.6.2010 18:44:27 - IP:78.157.162.x

Musím uznat, že to je konečně dobré propagační video. Některé záběry, zvláště pak letecké techniky, jsou úžasné.

Napsal Armored_Sheep (Anonymně), 10.6.2010 16:44:21 - IP:90.182.58.x

jj i M113 se vrací ;)

Napsal Fanatic, 10.6.2010 16:40:32

Nejsem si jistej,…ale v čase 1:25 projíždí za zdí vozidlo a jeho věž se ničemu nepodobá víc, než M113ce :) Tak doufám, že je to pravda. To je taky legenda z OFP. Jinak video parádička…techniky je hromada…nemůžu se dočkat starýho Hueye a T-55ky! :)

Napsal Celoush, 10.6.2010 15:58:10

Prvním prezentačním videem frakce byla dříve zmi?ovaná – „Alliance forces deploy“ – k té jsem podrobnější stránku na oficiálních stránkách nenašel a ani video není v oficiálním kanálu – http://www.youtube.com/watch?…"