PythonArt Studio a Armáda České republiky
Komentáře k článku
Ani bych se nenadál, že zde bude novinka o PAS. Když se všemi těmi kecy prohrabu, tak vidím něco, co trochu spadá do mojí kompetence – felčar se zmínil o nových animacích, vše, o čem zatím vím jsou animace vojáků v Landroveru. A jinak nevím, ale dost pochybuji o vydání tohoto addonu na vánoce – už kvůli tomu, že se mi zatím nedaří rychle dodělat některé animace, které mají v balíčku být :)
Bilej prašek ale neni to snih je to heroin.Kdo to tu nebere at udělá čárku:)
Hlavne, ze se to cele tyka ACR (PAS)…
Jsem tam měl udělat smajlíka, ať pochopíte že je to recese :).
nic jsem neridil, ale videl jsem to v akci .. a srovnavat hummer a v3sku, no cement. a chipounuv „prispevek“ taky no cement
No tak na to snad ani není co říct.
Já jsem řídil jak V3S, tak Hummera. (v OFP)
A vy ste všichni všechno řídili a zkoušeli takže víte co je jednoznačně nejlepší.....
Jo ten občas stává u nás před barákem :)). Škoda že neni náš …
Jemu by stacilo aspon jednou videt hummer v reale, treba i H3, civilni to verzi, a zaklap by :)
Zatím co na Vétřitrosku ti stačí řidičák na fechtla co?
Když to tak čtu, tak mě napadá, zda to nepsal 111vojak111 :)
To čím trpíš Bubne jen a jen pouhá zaslepenost.
vyjádření pro čela: holt jsem vlastenec a bránim a používám s radostí vše český…proto hraju OFP a ne nějakej jinej zahraniční šit
s radostí zahraju ČSLA addon ale na nějakej jinej se podívám jen na skrýnech – nemám k tý technice žádnej vztah V3S se prostě zlatejm českejm ručičkám povedla – jak říkám vše má ale i svý zápory tam kde neprojede HMMW tam může projet V3S a naopak
a na HMMW potřebuješ řidičák na náklaďák…
Pokud vim, hlavnim autorem a „otcem“ tohoto addonu je prave Martinius, ktery na tech panacich odvedl fantastickou praci. Tenhle addon se diky vsricnemu pristupu Monty Addon Pythonu mozna objevi i v pripravovanem patchi CSLA Modu (release planovan az po Vanocich), takze si budete moct vojaky ACR vychutnat i s nasimi vozidly, realnymi zbranemi atd.
No Hummer dokáže přejet metrovou roklinu když najedeš pod dobrým úhlem, to V3S asi nedokáže. Ale stejně je tady to porovnávání komické :o).
nj ale stejně nad ním V3S vítězí…projede všude ;)
Ale když se to tak vezme, tak stejné třídy… ne jako Hummer a UAZ;-)
V3S vs Hummer. Vždyť jsou to auta úplně jiné generace.
Srovnávat Hummer a UAZ je opravdu hovadina… Hummer H1 i H2 sou totiž klasifikovány spíše jako náklaďák;-) až potom H3 je bráno jako osobní auto… takže by bylo to srovnání s V3S trochu adekvátnější:-D
cesna protože s ní můžeš přístát i na poli :D
co se týče schopností v terénu pak stejně vítězí naše V3S .. ta se dostane opravdu všude… ;)
lol jak můžete srovnávat UAZ s Hummerem :-D. To je jak Cesna proti boeing 747. A co je lepší?
hummer bys prevratil jedine, kdybys prejel skalni previs .. tezkej jako krava, sirokej jako krava, dlouhej jako krava, motor uprostred, nizky teziste .. to se snad jinak prevratit neda
všechno jde převrátit :) ale zase je fakt že se to málokdy stane…přece jen je těžkej jak kráva… ale možná i víc žere ;-) ale ve válce se musí počítat se vším…
tyvwe uz jsi nekdy videt PREVRATIT Hummer? to je videt, ze nevis o cem mluvis :)
ehe já myslel třeba když jedeš rychle v těžkym terénu…nedáš pozor a převrátíš to… asi tak … každý má svý
Já bych chodil pěšky abych neničil životní prostředí.
No ale když seš mrtvej, tak spravíš víš co :) Tahle logika je trochu zvrácená. Furt bych se cítil bezpečněji v Hummeru než v UAZu.
pokud dostaneš UAZ na střechu tak jen vezmeš kladivo a tu střechu srovnáš… a v poho to 2 lidi daj z5 na kola HMMW by bylo v řiti…
jojo, hummer tu minu tak nejak prezije, z gaziku zbydou mozna tak matice od kol :)
Ale přeci jen je rozdíl v tom, když Hummer a UAZ najede na minu ;)
mnohdy i UAZ je daleko lepsi nez hmvv. V humru se posere elektronika a je to v pice, uaz zadnou nema :D
tak tohle by stalo za to konvertovat do ArmA a udelat tak novy MOD
@Stevie: By si bol prekvapeny ako piloti ASR porazili na „starych“ MIG-29 okrem inych aj Tornada RAF a F-16 (nepamatam si presne ktorej armady) na medzinarodnej sutazi v dogfightoch pred 2 rokmi pomerom 17:2 a 18:1!!! Nech si kazdy hovori a pise co chce, tak ruska technika nieje v reale vobec zla. To preferovanie techniky NATO je iba propaganda ako bola u nas za socializmu, len teraz je to z opacnej strany…
@Martinus: diki, ze sa konecne niekto zastal nasich nastaveni ;) Ako som uz niekolko-krat pisal v podobnych diskusiach, tak nam s nastaveniami pomahali odbornici, ktory co-to o armade vedia a nie nejaki skoro-specialisti, ktori maju „znalosti“ akurat z hrania pocitacovych hier. Z vlastnej skusenosti viem, ze CSLA „hra“ dost velky pocet ludi z ACR alebo ASR, ktori nase nastavenia tak isto pochvalili (okrem nastaveni ATGM municie v tankoch… tie mame poddimenzovane). Problem je, ze tito ludia nepisu do for, takze ja vacsina tych, co nas stale kritizuju :(
Nechapem co stale mate niekto problem s pohybmi v CSLA.. staci si vyhodit animation pack od DMA alebo ho nahradit vlastnym! (DTA\Anim.PBO). Som si myslel, ze za tie roky co je OFP vonku si uz kazdy uzivatel vie pomoct s niektorymi drobnostami sam… Okrem toho je DMA Anim pack uznavany ako najlepsi pack animacii pre OFP…
Fakt po CSLA modem ne-e, jako CSLA je vybornej, ale ty pohyby jsou docela komicky az priblbly. Jako prehazovat si RPG je fakt podivnej pohyb, stejne jako kdyz bezis a muzes strilet zbrani mezi svejma nohama za sebe.
čelo: 1.)by bylo moc komplikovaný 2.) nedá se to pak hrát po netu když bude mít každej něco jinýho ;)
To je pěkné.
2Martinius: a taky jste behali jako pripos*any? ;DDD
A není lepší dát hráči na výběr zda si to zahraje nebo nezahraje pod ČSLA modem.
Tak právě nastavení střelby je to, co ČSLA tvořilo jedním z nejlepších modu. Vzhledem k tomu, že se každý v ofp snaží zachytit co nejvěrněji realitu, je namístě, aby nastavení střelby, jaké je doposud, zůstalo, neboť to právě realitu odráží nejlépe. Kdo už někdy střílel na vzálenější terče, ví o čem mluvím. Zvláště ti, co ještě stihli vojnu a vz 58 si trochu užili. Já osobně střílím pravidelně i s vz 58, a musím uznat, že mi to jde. Tak mohu potvrdit, že jestli je někde střelba reálná, tak to je právě v ČSLA. Navíc jsem ani v ČSLA neměl problém trefit při přestřelce na větší vzdálenost, takže nechápu proč by to mělo být na govno.
no doufam, ze v tom packu nebudou podivne upraveny pohyby a strelba totalne na govno…
Prosím o Levelu už pište jen do článku tomu věnovanému. Dík.
Jo kdo nečte LEVEL jakoby nežil :o)
Njn, to sem psal před hodinou na Ruprta :P :D
hey cubky drzte huby !!!!
Level 134: hity současné i budoucí…
Předem jedno důležité upozornění. V minulém Levelu oznámené datum vydání 134ky neplatí. Nebojte se ale, k žádnému zpoždění nedochází, spíše naopak. Level 134 vyjde s předstihem již tento pátek, 16. prosince! Doufáme, že vám tento fakt nezpůsobí žádné potíže, a že jej naopak spíše uvítáte… :-) A co se na vás v posledním Levelu tohoto roku chystá?
* S Flashpointem jsme rok 2005 začali, s „Flashpointem“ končíme. A nezabrání tomu ani fakt, že Flashpoint už vlastně není ani Flashpoint. Že nerozumíte? Pak byste určitě neměli minout obří šestistránkové preview na dvě hry, které momentálně kutí vývojáři z Bohemia Interactive. Ty jsme osobně navštívili, abychom zjistili, jak pokračují práce na pokračovateli OF, Armed Assault a v neposlední řadě i na tajemné „Game 2“. Mnoho tajemství odhalujeme jako první na světě a z obou her přinášíme rovněž úplně nové, dosud neviděné obrázky.
2 BuBen: Vyjádřil bych se k tomu ale dneska je na ten rasizmus každej háklivej :)
V ACR Addonu bude obsazena 601.sss, 4.br. a mozna jeste neco vic. Uvidime podle casu. Vse by melo byt soucasti CSLA2 upd.1 modu, kde je dostatek techniky/zbrani, ktere ACR pouziva. Narocnost by mela byt stejna jako u jinych addonu.
BVP ? nj naši spoluobčané tmavší pleti už jich maj plný kárky :D
BTW: Bevka budou asi do roku 08 nahrazeny nakejma rakouskejma srackama :)
myslim ze kupovat letadla za nekolik miliard je fakt mrdka kdyz nemame ani na zkurveny leky :)
Dýýtre nezlob :P
Slovensko nemá armádu…a česko taky ne :) ty tři tanky deset BVP 8 stíhaček a všechno prošlý pár let…to by moc neubránilo :) snad jen ty gripeny ale to je hned sestřelený
Mario: Já jen, že se vyjadřuješ o věcech o kterých víš kulový a děláš machra … zatim si jen vulgárně nazval 601.skss a nic víc.
Paladin: Slovensko má armádu? :-O ;)
Ditr nemel pitchoviny :P
aa hadr, at žíje ačr :)
@ Čelo: hehe lool
@Topic: fakt to vypadá mooc good, … sem zvědavej na HW požadafky… ale musim uznat že odvedli kráásnou prácičku
Mario: Ty víš kulový … tohle je 601. A nazývat nejlepší českou jednotku sračkoidní skupinkou je celkem ubohá věc, páč ty by si neunesl ani jejich vycházkovou výstroj. ;)
njn Paladine, ono se v OFP moc dobře oštěpem házet nedá.
Škoda že zatím nikdo nedela Slovenskou armáu :(
mno vypadá to fakt hustě… předpokládám totiž že tam budou i ty naši Žatecký vostrý hoši ( co jsme vyfoukli Táboru :D )
No já beru 601. oddíl jako takový český SAS, takže bych je asi sráčema moc nepojmenovával. Bejt u nich je asi čest… ;)
no nechci tady moc házet nějaký rozumy, na to sou tady jiný lidi. Ani nevim jestli je na obrázku skutečně 601. , ale každopádně nazvat 601. oddíl sračkoidní skupinkou, to fakt ne. Alespo? já mám ke skutečnejm vojákům respekt.
Tak tohle je luxusní věc. Vůbec bych neřešil že OFP komunita zaniká. S timhle si moc rád zahraju vypadá to fakt hustě
OMG ditrus tu zase cpe samy sracky o nejaky 601 srackoidni skupince z prostejova :P
No to je taky pravda. Nakonec OFP zajde na lenost.
@king: No možná, já si spíš myslím, že už se moc konec neodvíjí od vydání AA… už to zaniká samo:-) Ale je fakt, že je to úžasná práce;-)
No jak tak sleduju odklady vydání AA, tak bych řekl že se konec OFP ještě zas tak rychle neblíží.
Vypadáto dost good…ale je zajímave jak se s tím serou ke konci OFP scény…:D
Na všech skrínech je 601. skupina speciálních sil z Prostějova … ale musim uznat, že je to fakt nádhera.
Původní AČR dělal Status. Pak ale přešel k ČSLA a tohle AČR je úplně jinej projekt (možná od něj něco mají, to nevím).
konecneeee :) na ACR sem cekal dlouho a uz strasne dlouho sem o jeho vyvoji nic nslysel, je mozny ze to dokonce zacinal dlat uplne nekdo jiny ale tohle vypada nadherne :) v AA to uzrcite vyuziju :)
No pozdě ale přece :)