Flashpoint 2 v PC Gameru
Komentáře k článku
Ano, většina z nás má k OFP sentimentální vztah, prožili jsme u té hry nejedno léto, poznali jsme díky ní mnoho nových lidí, ale život jde holt dál a nemá smysl se v tom furt utápět dokola. Tvrdit, že už žádná jiná hra pro nás nebude no.1? No nevím, předvídat budoucnost neumím ;)
- ..no přiznejte si, že pro některé bylo,je a bude OFP vždycky no.1 a nezmění to žádná hra byť sebelepší kvality…
no ono ani ve svete to neni zadna slava …
Čelo promi? ;) četl jsem ho, ale přiznávám že tahle věta mnou jenom prolítla. Uznávám svůj minus ;) Ale souhlas s tím ,že by mohli dost dobře překvapit. Určitě jsem pro.
felcarkiller: dopadlo to tak že to většinou hrajou lidi z okolních zemí a my na ně jebem :D
tjn, moc nechapu lidi co vychvalujou neco co jeste nevyslo a nehrali a stejne tak i lidi co na neco plivou…
nad armou jste taky slintali a jak to dopadlo…
Bohosu: četl si ten článek vůbec???? A tu citaci, co jsem tu uvedl? (ještě jednou – „jde stále o target rendery, nicméně všechno kromě částicových efektů už pochází přímo ze hry“) Tím je snad jasně řečené, že nejsou úplně z čisté hry.
Acute: Brzdil bych i tyhle výlevy ;) Já se rád nechám příjemně překvapit.
2felcar: proste tipnuty a trosicicku upraveny :) rozhodne bych nerekl, ze nejsou uplne ze hry
Mě by to nevadilo kdyby to bylo ze hry, ale řekněte co to bude tahat? Jaký železo a za kolik zlatých cihel? :) Já jen vážně neotvírám čelist z podobných obrázků, protože tohle už tu bylo mockrát a vždycky, ale opravdu vždycky to dopadlo stejně......
Teď jak čtu svůj minulej příspěvek tak by se to dalo pochopit i jinak, možná že si to čelo tak pochopil i ty ;) Nemyslel jsem že na tom obrázku není nic ze hry, ale myslel jsem to tak, že je taky dost dodělávanej a že vážně neukazuje čistou hru.
Někdo si dal do nosu
Hlavní rysy Operation Flashpoint 2:
- Ostrov Skira má 220 kilometrů čtverečných a je modelován dle skutečného ostrova.
- 30 vzdušných a pozemních vozidel (Ah-1Z, M1A1, M2A3).
- 70 zbraní (FGM-148, M 107, Mk 16 Mod 0, Mk 48 Mod 0).
- Dynamické ničení budov (tzn. je několik způsobů, jak lze budovy poškodit).
- Zničitelné stromy.
- Dynamické změny počasí.
- Grafické efekty s blátem (viz jak jsou třeba v Race Driver Grid), zbraněmi (při delším používání budou vypadat „ošuntěle“).
- Snadný systém vydávání rozkazů vojákům.
- AI má simulovat skutečné chování armády.
- Rozstřílitelné postavy (tzn. lze jim ustřelit třeba ruku).
Prostě to bude slátanina, od firmy, která umí tak leda autíčka :)
Jak si seš tak jistej, že „vůůůůůbec“?
Eska: No neblázni člověče…tohle právě vůůůbec není ze hry :)
co znamena „skoro ze hry“ ? :D
hele felcare, prave ze vubec. Tyhle novy pics sou celkem realny a od podoby hry se nebudou moc lisit. Nejvic mam namysli tenhle http://games.tiscali.cz/…n_detail.asp?… … to uz je skoro ze hry rekl bych. ale pockejme si :]
Ale jediná věc mně štve, že zatim ukazujou amíky ale ostatní ne :D
no jako ty vobrazky jsou vicemene furt ty stejny jako ty co se objevili prvne, takze rikat ze to je ze hry mi prijde jako trosku hodne velky sci-fi ;)
Soudruh: Třeba bude hra potřebná spustit s photoshopem (photoshop zadara) :D
No, je to to samý jako u obrázků u ArmA.
Je to přímo ze hry. Bohužel tam vypadlo to podstatný. A to, že je to přímo ze hry s photoshopem. V dnešní době nic divnýho :-D
A proč jsou ty skreeny rozmazaný,na všech je zaostříno na popředí a jinak je to nějaký krátkozraký.A ty Holywoodský barvičky.To bude hra pro děti.
parádní? spíš vůbec první možná, když vezmu v úvahu, že se doposud ArmA/OFP svojim stylem ani nepřiblížil
A neni to jenom tim že to je starej screen a vylepšej to ?
I když se to vlastně nedáprozatim řešit
ale OFP2 vs ARMA2 bude parádní bitva her
Já bych to držení tak nedramatizoval.
SOPMOD na screenech rozhodně držej líp jak v ArmA, to samý M249.
Akorát na jednom screenu extot drží M4 za Mag, ale ovšem co já sem pozoroval, neni nic neobvyklého ve státě Americkém, páč si tak zkracuje držení – asi to má pohodlnější.
Fešák ten Viktor Troska na jednom screenu,že? :)
ARMU jsem rozjel. ARMA2 možná. OFP2 asi ne. admix: držení zbraně se děsim taky :D
Těžko říct: „…prý jde stále o target rendery, nicméně všechno kromě částicových efektů už pochází přímo ze hry.“ Což může znamenat hodně věcí :)
Ty voe, to bych blil.
tohle ze hry neni ;)
Stejný jako povídání o ARMA 2 nic nový nám neukázaly uvidíme jakej bude ten několika stránkovej elaborát o OFP 2!!
Jako obrázky krásný, ale..... pro nás by byly cennější herní a ne tyhle umělecký a reklamní :) Stejně jako bahno na hmmw…to tam asi vážně nebude, pokud z toho neudělají Colin McRae R. :)
Tak to bych chtel videt, jak je tohle ze hry, jestli to ma bejt takhle krasne prebarveny, tak nevim .. Nehlede na to, ze na tech screenech vetsinou to drzeni zbrane je snad horsi nez v arme, a to uz je co rict .. no uvidime