EPJ Bulvár

EPJ Bulvár

Tunac – 5.2.2005 00:25

SWAT bude žít ......

SWAT byl před rozebíráním hráčů a bude i po rozebírání hráčů!!!!!

Ale nechápu myšlení klanů, které je, když někdo jde nahoru a tlačí se na ně, tak ho rozeberu. Je to primitivní, ale účelné. SWAT udělal v poslední době dobré výsledky proto, že pravidelně trénuje. Tak známě klany, kterým šlápl na kuří oko, kteří žijí z toho, že kdysi uměli vychovat hráče, honem rozebírají jeho hráče, aby náhodou se nevypracoval na jejich úrove?. A pokud se o to nějaký klan pokusí, tak ho honem rozeberou.

U CHINA mě to nepřekvapilo, ale u CSF ano. Padli hodně nízko a musí mít velké problémy, ČR liga je pod úrove? jejich hráčů, kteří ji asi ji nechcou hrát, tak honem rozebrat jiný klan, aby nemuseli z ligy odstoupit. Viz počet odehraných utkání v lize.

Tyto klany ať se rozpadnou dřív, jak zničí českou klanovou scénu.

Proto přeji CSF hodně lagů, blbé připojení a další nepříjemné věci. Zaslouží si to.

Soudruh 5.2.2005 00:58:48

CSF neni China.China nabira jen kuli rozebirani, ale v CSF je docela malo lidi aktivních atak asi potrebujou posilu.

Kerikus 5.2.2005 01:50:57

Hele, asi takhle: Dobré klany hrajou skvěle, protože je tam hodně zkušených hráčů. A kde se ti hráči vezmou? No s těch slabších méně zkušených klanů kde viditelně tito hráči přečnívají. Pro každého člena slabšího klanu do kterého nastoupil je snažší jít do klanu, který má pověst a hrají tam dobří hráči. (pokud to není patriot) Je škoda, že se to tak děje, protože teď už klany nebudou vyrovnané jelikož nejlepší hráče těchto klanů nabírají ještě lepší klany a to znamená, že prostě slabší klany nebudou mít dále šanci vyhrávat. Jeto škoda a jenom to ubližuje české OFP scéně.

Taky chci podotknout, že tenhle článek psal hodně zaujatý Tunac, protože právě přišel o dobrého hráče, no není se čemu divit, každej by byl naštvanej kdyby mu někdo bral nejlepší hráče, které sám našel a vycvičil.

Durnkrag 5.2.2005 02:13:00

No tak si pomalu začněte připravovat podklady pro hráčské smlouvy :P (nebo jak jinak tomu chcete zabránit) Myslim, že je to oká, to k hraní patří – genéze.

zemik 5.2.2005 02:15:16

tak to je i ve fotbale- kdo by nesel do Realu…ja to chapu… gl soudru…jo a toho soustruha sem vvymislel ja!

Slamb 5.2.2005 02:37:25

No… Takže… Dle mého názoru je to normální vývoj, když se někdo zlepšuje, postupuje výš… Na tom není nic špatného přece. A nevím, proč by měl Soudruh hrát s týmem, kterej není schopen si na zápas sehnat nelagující hráče. A hrát s takovejma, jejichž styl hry je, že 5 lidí ze 6 kempí vlajku a 1 obíhá přes sousední ostrovy k soupeřově vlajce. To nemůže přece nikoho bavit.

admix 5.2.2005 02:44:03

teda tunaci, timhle si u me docela klesnul, necekal jsem ze vam to bude tak vadit. meli byste bejt hrdy, ze jste vychovali hrace, o kteryho ma zajem CSF, kteri jsou aktualni vitezove CZOFPL a hrajou na spickovy urovni. Nepocitam chinu, protoze china dostala na prdel i od takovejch vykempenejch lam, jako jsou NPE ze? :]] Ja osobne se na swat divam jako na klan, kterej vychoval minimalne jednoho dobryho hrace

Slamb 5.2.2005 02:58:22

btw, to jsem ještě neokomentoval, že ten článek je docela slabej. Tak proč sem vlastně píšu příspěvky… :///

=RDK=Bohosu 5.2.2005 10:06:53

Smlouvy jako ve fotbale ?? – Kapříci , kapříci ?? :) (samozřejmě myslím ryby,že ? :D )

cz_225 5.2.2005 10:18:01

Tohle asi nema ani cenu komentovat, nicmene…

Zkus si uvedomit, ze my hrajem 3 ligy najednou + pulka aktivni casti klanu za CZ tym. Momentalne sme se dostali do situace, kdy se to personalne proste nedalo zvladat. Par predtim aktivnich hracu preslo do pozic spicich bojovniku, kteri v Blaniku cekaji do doby, kdy je klanu nejhur a pak vyrazi (proste kdyz je nas malo no :-) ). To je proste dany vyvojem, nekdo si nasel jiny hry, nekomu vadi cheatovani v cizich ligach. Jka nas tito hraci opusteji, hledame samozrejme nahradu. Ruku na srdce, vy byste si vybrali nejakyho novacka a vytrenovali ho, nebo je lepsi vzit kvalitniho hrace, ikdyz na ukor jinych. Narozdil od jinych klanu, neberem hrace cizim, ikdyz ho nepotrebujem. Stane se snad Soudruhovi, ze ho obratem poslem nekam do CSFp? Ja myslim, ze ne. Stejne jako se to nestalo Slambovi, predtim snakovi, peklovi, maserovi. Snazime se mit vzdycky stabilni pocet aktivnich a kvalitnich hracu, kdy muze hrat kdokoliv a jakoukoliv mapu. Tenhle system nam vychazi a vzdycky vychazel, viz. to, ze CSF hralo finale TNT ligy a taky dlouhodobe druhe misto v tehdy nejprestiznejsi TCZ lize. Proste u nas je na co navazovat …

Night 5.2.2005 10:33:26

Boha… todle patří na stránky SWATu né sem…

BobbySD 5.2.2005 11:20:15

ehm soudruhu ty myslis ze sme vzali lukase a zcecha jen proto aby nehrali za SWAT?? pokud jo tak ses teda peknej blbec…

Soudruh 5.2.2005 11:28:55

Mě je uplně jedno proč ste je vzali.Ja si to nemyslim, ale znam par desitek lidi co jo.

Lukaskiller 5.2.2005 12:01:25

Fuj zase mi je zle ..... to je brutal co se tady deje… Neže Tunac u Vás klesnul , proč ??? protože má pravdu, víte hovno o tom ako se ten chlap a celkove SWAT natrápil. Víte velký hovnooo pánoveee......... no comment Nevíte nic

ZCech 5.2.2005 12:25:55

no to soudružka si hraje na velkýho

Snake 5.2.2005 12:37:58

omg co na todle říct? Myslim, že na takovuhle kravinu se ani nedá rozumně odpověd a že dyžtak většinu řekl už cztko. To by mě zajímalo, Tunaci, jestli si todlencto vopravdu myslíš nebo sis jenom potřeboval vylít vztek, protože nevim jak někdo může napsat takovoudle kravinu. btw. myslim že články na bulvaru by měli být objektivní. Titulek SWAT bude žít by mi ¨teda nevadil, kdyby se ho v článku netýkala jenom 1. věta.

Soudruh 5.2.2005 13:24:32

Já osobně tenthle článek Tunácovi nezazlívám.Davá SWATu hodně to snad ví spousta lidí.Pro mě byla CSF výzva a mezi náma jedinej klan kam pro mě mělo cenu ze SWAT jít.Klidně se může stát , že SWAT skončí před náma.V CSF teď (podle toho co mi řek Slamb, takže si nejsem jist :D) čím dál tím mí?? hrající, kteří hráli dřív.Tudíž potřebují nějaký hráče. Takže Tunáč vyjádřil svůj názor a v jistém smyslu mu ho nikdo nemužeme znevažovat.Nadruhou stranu CSF přibralo za posledních 8 měsíců co tohle hraju akorát mě a Slamba.Kolik jinejch klanů udělalo totéž z více hráči ? Spousta.Nemusíme chodit daleko.China brala mnohem víc, SWAT vlastně taky (Retro z SE, Hlup z EBR, kde ho to sralo ale :D).K přestupum docházelo a docházet asi i bude.A tohle skončí dokud si všichni squady nebudou nějakym způsobem výkonnostně rovni.To znamená, až budou hrat na nějaké slušné úrovni i zahraniční ligy, kde v součastné době (TNT CZL liga) hrajou 4 klany pokud se nemílim.Ale lukas má pravdu Tunac dal SWATu víc než kdokoliv kdekoliv jinde.Ale pro mě bylo CSF výzva a já ji chytil.Stejně jakoby ji chytilo spousta jinejch lidí.Popřete tu někdo, že by ste do CSF nebo NPE nebo do některýho takovýho klanu otevřeně NIKDY nešel.A nelže tu.Uvidíte.Každej by tam šel aspo?? to skusit.Popřete, že je to výzva.

-- bože to je delší než ten článek :DDDDD --

salamonoid 5.2.2005 13:48:47

Já bych tam nikdy nešel :D Já zustanu u CT FOREVER!

Soudruh 5.2.2005 13:50:22

salame, tak k tobě sem zrovna nemluvil.Já vim, že na tebe maj CSF málo socialistický nazory :D

salamonoid 5.2.2005 13:52:13

Přesně tak ,CT je postaven na socialistické bázi ,která předčí všechny socialně demokratické squady

Soudruh 5.2.2005 13:54:09

Ale salame ja něvěděl, že komouši maj legalizovaný hulení, což podle názvu CT u vás je :D :D

Soudruh 5.2.2005 13:54:52

Tohle ale Uheraku doresime na ICQ.Tam muzeme bejt i sprostý :D :D

salamonoid 5.2.2005 13:55:24

CT je komunistický squad,kde T znamená totalitní.

Soudruh 5.2.2005 13:56:00

Celkově Totalitní co. omg :D

salamonoid 5.2.2005 13:56:25

Jako je to bulvar !!! takt o vyřešíme tu a teď

salamonoid 5.2.2005 13:57:04

nn CT znamená centrum totality

Soudruh 5.2.2005 13:57:20

aháá Tak to joo.

salamonoid 5.2.2005 13:57:58

Jako celkem dobrej chat tady to,sem budu chodit častějc

Soudruh 5.2.2005 13:58:27

Počkej až nás Čelo voba zabanuje :D

salamonoid 5.2.2005 13:59:11

Na to nemá právo ,jak si můžu změnit IP? si musim koupit sitovku bo co?

Blackjabel 5.2.2005 14:00:38

A kde by se brali dobří hráči než z dobrých klanů? Máš to jak v NHL, týmy si taky přehazujou hráče, když odešel Soudruh, měli by si najít náhradu …

Soudruh 5.2.2005 14:00:39

S tim ti neporadim.Zkus zavolat na UPC, jestli tohle poskytujou ;). A ted END of SPAM nebo se Celo nasare a já ho nechci stresovat :)

salamonoid 5.2.2005 14:01:13

Ale když už jsme u toho NHL ,tak CSF by za soudruha mělo zaplatit ne?

salamonoid 5.2.2005 14:01:59

Jako soudruhu na kolik si tě SWAT cenil?

vonty 5.2.2005 14:10:05

CSF se chovaa stejne jako my, kdo si POZORNE precte CZkovo priispevek najde tam vsechny odpovedi , ktery tam CZko ani dat nechtel :)

=RDK=Bohosu -> Soudruh 5.2.2005 14:16:16

Ještě bys k tomu měl zdarma přidávat papírový kapesníčky aby ti co to čtou si mohli utřít slzu :)

salamonoid 5.2.2005 14:21:42

HM ,zajímavý ,jenže mé IQ a šedá kura mozková nic z toho nepochopila

salamonoid 5.2.2005 14:22:58

soudruhu nechceš do CT?

Alpák[CL] 5.2.2005 14:32:05

Přeji SWATu pevné nervy a mnoho úspěchů při vychovávání nových hráčů. Je to jen hra a někdo chce vyhrát a někdo se chce zase pobavit…

vonty 5.2.2005 14:37:45

moudra alpakova slova, .....nekdo se chce pobavit tim ze vyhraje… mimoch SAT se rozpadl na uplne stejnym principu , jinak by daavno byl best ceskej klan

Sievert 5.2.2005 14:39:14

BITKA!!!! :DD

salamonoid 5.2.2005 14:46:16

Vonty pojď vzkřísíme znovu SAT

Hlupec 5.2.2005 15:48:19

Swat si nebre špatny hrače to jste vzaly kde?mě swat vzal před dvoumi tydny a začal mě cvičit tak nevim jestly si nebere horši hráče a to ja jsem špatnej hráč to potvrdi každej.......­............

zemik 5.2.2005 16:06:43

Potvrzuji :D

zemik 5.2.2005 16:06:53

prdel ne

Hlupec 5.2.2005 16:17:09

Jenže já to myslim važně.

Blackjabel 5.2.2005 18:33:10

Soudruh: Pojď do CT.

Boris 5.2.2005 18:45:27

Add. Slamb cituji: Na tom není nic špatného přece. A nevím, proč by měl Soudruh hrát s týmem, kterej není schopen si na zápas sehnat nelagující hráče. Víš Slambe, přeji ti aby se ti posral net a ty jsi s tím nemohl nic dělat ale přesto si chtěl strašně hrát OFP, ty máš možnosti které někde nejsou (tí myslím že UPC s netem je jen v Praze), apropo polovina hlášek na někoho že je lager jsou jen pitomé výmluvy!!!

BuBen 5.2.2005 18:57:09

jj Slmbe…všude neni tak dobrý přípojko

felcarkiller 5.2.2005 18:58:44

CSF uz neni to co bejvalo… :-) at si delaj co chtej, ja uz na to dlabu…

Soudruh 5.2.2005 19:08:54

Slambe kua stěma přípojkama nech kua lidi bejt.UPC se dá solidně sehnat akorát tak v Praze a v Brně.ADSL je v podstate dost drahy na někoho.Každej at hraje na tom co má.Lag je většinou výmluva vlastní pomalosti :)

(nic proti Slambovi)

Soudruh 5.2.2005 19:10:56

Jenom nechapu to, že někdo někam přestoupí a je z toho v podstatě flamewar.Buď řekněte rovnou vo co vám de a nebo mlčte.Díky.

Dwarf 5.2.2005 19:21:05

Ale víte jak dokáže vytočit,když sám máš pingy 10–30 a v klidu tě v lagu kosej lamy s astronomickejma pingama?A nedej bože, když ještě nařknou mě z lagu? Takovejm bych tu jejich wifi anténu narval do prdele nebo oběsil na telefonní š??ůře :D

cz_225 5.2.2005 19:25:40

vonty sorry, ale nechapu. CHINA nabrala hrace, ktery nepotrebuje, neb s nima zapasy nehraje. My berem hrace cizim klanum, jen kdyz ho potrebujem a to po peclivem vyberu tak, aby zapadl a mohl ihned hrat zapasy. No asi neumim cist mezi radky, muzes me vonty zasvetit?

BobbySD 5.2.2005 21:35:15

lol jak si prisel na to ze je nepotrebujem??? by mne teda zajimalo…

Golf 5.2.2005 22:28:15

Slambe tos mě teda zaskočil stal jsi se jen trpěným svědkem jednoho konfliktu a budeš to tady dávat k lepšímu jako by jsi nikdy sám nelagoval .A kritika hry SWATU že vedla k odchodu Soudruha tak toto byla jeho taktika,to se mýlíš .

Admixi já nevím kde žiješ Soudruh není zboží (tedy asi jen pro nás) a nikdo ho nedává na trh takže není být na co hrdý jestli u tebe kvůli tomu klesnul chlap kterého si já nesmírně vážím mě opravdu mrzí a nic s tím asi nenadělám. A že má nárok být naštvaný a né hrdý to mu snad nechceš upřít .

Ale jedno mně tu přeci jen potěšilo vidím že Lukaskiler sice nosí China dres ale pod ním mu bije srdce SWAT a ve skrytu duše věřím že si tento postoj odnesl i Soudruh to jsou věci které jim vštípil Tunáč a to je jediné na co může být hrdý a právem. A to že k nám přicházejí i jiní hráči je pravda ale oni přicházejí a nikdo je neláká.V tom je rozdíl! A mi je rádi k sobě vezmeme a pak ho ještě radši nabídnem k prodeji.

Slamb 6.2.2005 01:10:38

Golfe, já nikdy nelagoval a pokud ano, tak jsem hrát okamžitě přestal (pokud nelagoval server). Jinak mám dojem, že ten SWAT je spíš nějaká sekta… :/

Kleine 6.2.2005 01:24:42

Hm no LOL !Slambe lol vždyt ty si myslíš že Přípojko máš všude tak dobrý jako v Brně nebo v Práglu kde seženeš ůplně každý přípojko po městě? Ber to tak někdo za ty lagy může tím že stahuje přez DC a podobný věci a někdo za ně nemůže protože má na hovno net vím ted mě řekneš tak nemá hrát OFP ale co když ho to OFP bere!Já to hraju pro zábavu a proto že tu mám bandu kámošů která drží při sobě!Vím že je to takhle asi v každým klanu ale ted když se na to tak dívám tak je to mířeno proti Tunacovímu názoru no a co tak řekl svůj názor co si myslí!Pokud vím tak tohle není zakázaný!Ale jinak Admixi sme pyšní že šel do CSF což já si třeba CSF vážím to aj NPE a beru je jako dobrý klany který na něco maj!A proto sem rád že tam šel Soudruh ale zase na druhou stranu mě to mrzí protože sme ztratili dobrýho hráče!A opravdu ve hrách se stímhle počítá že se ti hráči střídaj!Hold někde se střídaj často a někde párkrát!No nic to je asi vše jestli sem psal blbost tak sry lae zase je to můj názor apropo Slambe vzpomen si jak si nebyl rád když ti spomalili rychlost na netu !!

felcarkiller 6.2.2005 02:25:17

tohle me tak vymrdava, nekdo kdo jeste pred mesicem byl nekde na houbach ma tedka plnou hubu kecu, slambe bud tak laskav a drz uz hubu, dekuji…

Tunac 6.2.2005 07:57:44

Vylil jsem si tu své srdce nad bezmocností, že v rozběhnuté lize jsme přišli o dalšího hráče. Vím, že se to děje, že tomu nezabráním, ale dost mě to překvapilo, když odolal nabídce CHINA.

Ono není jednoduché, přesvědčit hráče, že můžem hrát o 5. místo v lize, ale chce to trénovat. A kdo nebude trénovat, ten nebude hrát. Tak dobrovolně trénujem 4× v týdnu + nějaký přátelák. A Soudruh chyběl snad 3×, když měl problémy PCdlem. A Soudruh toto bez námitek akceptoval a ještě přidal do toho vlastní já. A hodně ze svého já. A proto se stal jedním ze základních hráčů SWATu, dokonce oporou SWATu. Na Soudruhovi bylo vidět, jak roste. Jak sám říká, přišel jak lama. Není to pravda. Byl to hráč, ale díky tomu, že dobrovolně absolvoval tréninkovou řeholi, šel tak nahoru. Sám jsem ho sledoval, stavěl ho do věcí, které nechtěl dělat. Musel je dělat a uspěl. Jedna věc, asi co SWATu povedla, je, že jsme všichni kamarádi. A modlíme se k jednomu bohu. K OFP. Že i soupeř je člověk, proto ho neurážíme, i když dráty snesou vše. A že kamarádství v nás zůstává, o tom mě přesvědčil Lukaskiller, který jako hráč CHINAp, se SWATu zastává, když si myslí, že mu někdo ubližuje, přesto že odešel. Hrozně jsem se těšil na sraz SWATu, kdy se osobně poznáme, podíváme se na sebe a již se nebudem znát jen z „huby do uší“. No, sraz bude, ale budou tam velká bílá místa po těch, co SWAT opustili.

Sám vím, že ze mě nebude nikdy dobrý hráč. Ale proto mě těšilo, když jsem viděl, jak okolo mě vyrůstají dobří hráči.

Pokud vím, SWAT nikdy nikoho nepřetahoval z jiných klanů. Pokud někdo přišel, že chce hrát za SWAT, tak kontaktoval jako 1. někoho ze SWATu. Přetahovali jsme jen hráče bez klantágu. Dokonce jsme řekli RadkuMichalovi, ať před příchodem k nám zkusí udržet SE při životě. Že mu když bude potřebovat, poradíme. A SE žije.

Takže, Soudruhu, přeji Ti hodně úspěchů, budem Tě ostře sledovat. A budem hrdí, když se Ti bude dařit. Vždycky máš u nás dveře otevřené, kdybys se chtěl vrátit.

Hlupec 6.2.2005 08:32:29

A to je taková pěkna tečka . Zatim soudruhovím odchodem.

LA resistanc

Maximus 6.2.2005 10:05:08

hmmm hmmm hmmm hmmm

salamonoid 6.2.2005 10:06:52

Nice Tunac!!!

Maximus 6.2.2005 10:07:09

hmmm

Maximus 6.2.2005 10:08:31

Jo Tunaci peknej esej to bude trvat nez si to preslabikuju :D

Hlupec 6.2.2005 11:08:43

Soudruhu já bych zabil tvyho bratra kdyby tohle psal pod mim ipečkem.

La resistanc

Maximus 6.2.2005 11:09:33

hej, mame spolecnej komp a to ip neni jeho, tak klidni

Soudruh 6.2.2005 11:29:54

Jirko (muj bracha) drž už konečně hubu a neserer se tam kam nemáš.Hraj si svuj VC a ET.Počkej já ti nabiju hubu Maxímku.

BobbySD 6.2.2005 12:23:44

lol :D nech ho nebo na tebe poslu chlupatý !

Slamb 6.2.2005 13:43:16

2felčar: není zač 2Kleine: Když mi spomalili net, tak jsem nehráltttt

vonty 6.2.2005 14:11:37

4cz zakladni sestava ciny Boby,Marco,Se­dou,ja,ARow- mirne neaktivni, Rasputin- muze hrat jen kdyz mu to brachove povolej – nabral by si naky lidi ? – potrebujem je,ale nedosahujou urovne soudruha – tzn. dulezite zaapasy odehraje zaaklad

citace – Ruku na srdce, vy byste si vybrali nejakyho novacka a vytrenovali ho, nebo je lepsi vzit kvalitniho hrace, ikdyz na ukor jinych- ted si predstav ze si ve SWAT a ctes to -nestastny citace- Narozdil od jinych klanu, neberem hrace cizim, ikdyz ho nepotrebujem – nedostatek informacii ? ;) a popravde nepotrebujete ho -staci vzbudit ty blanicky ritire , do cehoz se vam nechce z urcitejch duuvoduu oba viime z jakejch citace- Snazime se mit vzdycky stabilni pocet aktivnich a kvalitnich hracu, kdy muze hrat kdokoliv a jakoukoliv mapu.- cista pravda ,jen mi tam chybi slovo kvalitniich ;) citace- Tenhle system nam vychazi a vzdycky vychazel, viz. to, ze CSF hralo finale TNT ligy a taky dlouhodobe druhe misto v tehdy nejprestiznejsi TCZ lize. Proste u nas je na co navazovat … – co dodat na konec trochu reklamy :), mimoch na zacatku by se to dalo pochopit taky jako reklama ikdyz tam to vypada ze je nechtenaa, personaalne se to nedalo zvlaadat je taky peknej nic neriikajiicii obrat, no a blanicti rytiri – chvilka poezie :)

vonty 6.2.2005 14:15:20

4cz sry to kvalitniich tam vaazne je , tzn jen cista pravda

sk 6.2.2005 18:25:48

boze

Kleine 6.2.2005 19:26:14

Slambe pokud vím hrál si na GZ když sem přišel a ty si říkal že to máš spomalený takže laguješ!

Hlupec 6.2.2005 19:54:41

Slambe sorry ale sem svědek že jsi v klidku hrál z pingama okolp 200 a z des a věděl jsi to a vesele hrál dal.Ale to je fuk

Kerikus 6.2.2005 19:59:43

Njn potrefená husa :)

admix 6.2.2005 22:14:50

jde o to jak duveryhodnej je svedek ..

Golf 6.2.2005 22:21:44

No já myslím že jsme si už pobrečeli a porejpali(viď Slambe) a tak můžem být spokojený a co si jít takhle zahrát a za touto debatou udělat tečku!

Slamb 6.2.2005 22:42:31

děkuji za důkazy (screenshoty)… Golfe, já do nikoho nerejpu…

IxiK 7.2.2005 07:34:25

No když sem sito tu všechno pečet (zase pozdě nechodim sem denně) tak nejde o nějakym postupovaní a přebírání spíš je to o tom bejt v nějakym klanu (hrdost) když jsem slávista jsem slávista nadosmrti i když se nedaří. A když jsem já NPE tak budu NPE nadosmrti a když nebude NPE už nebude NPE_Ixik[CZ] pánové buď hraju za klan kterej chci a když nejde o peníze tak nevím proč to vůbec řešíte

IxiK 7.2.2005 07:35:19

A TUNAC ma pravdu a CSF ať se stydí když bere jen Ty lepší vychovejte si svoje hráče :o)))

theraptor 7.2.2005 13:32:58

Tímto příspěvkem stránka docela upadla. Ale zase se to vyrovnalo Tunacovým „esejem“, kterým opět stoupnul. Snažte se trochu krotit, jinak z toho za chvíli bude vážně bulvár jako Bravo ( A to snad nechceme, nebo ano? )

1viper1[CL] 7.2.2005 14:24:33

IxiKu to nám jako chceš namluvit jako, že by si přestal hrát OFP? Spíš si myslim, že by si zkusil založit novej team, ale určitě by si kvůli tomu hrát nepřestal. Jinak s tebou souhlasim.

Celoush 7.2.2005 16:00:05

2theraptor: To je otázka názoru. Já sem se rozhodl tu ponechat toto Tunáčovo vyjádření, i když mne také překvapilo. S mým záměřením Bulváru se příliš neshoduje, ale to neznamená, že sem nepatří. Na Bulvár může psát každý kdo o to požádá. Je jen na mě, zda mu toto právo nadále ponechám. Tunáčovi rozhodně ano.

Celoush 7.2.2005 16:05:25

Tento článek je spíše kritikou poměrů některých top klanů vycházející z neaktivnosti svých hráčů. Jestliže se CSF rozhodne verbovat v cizích squadech, pak možná u některých uspějou, ale hodně lidí tím třeba naštvou (jako Tunáče) a ti na ně budou nahlížet trochu jinak. My v EPJ většinou brali začínající hráče nebo ty, co opustili rozpadlý squad (např. já) a rozhodně toho nelitujeme (viz Paladin), i když jsme se občas sekli (např. Sergei a admix :-))

Golf 7.2.2005 23:01:02

Tunáčovi rozhodně ano.

Konečně rozumné slovo dík.

Slamb 8.2.2005 02:28:42

Jak už jsem řekl, tak ta Tu??ákova „lol esej“ nestála ani za …, ale ne vždy se všechno povede.

IxiK 8.2.2005 09:01:54

No s tím hraním kdyby nebylo NPE tak už bych to nehrál. Nejni tým který by mě nějak zaujal a jak sem říkal NPE je o lidech a ne o tom bejt nejlepší (to kecám) :o))))

Alpák[CL] 8.2.2005 10:19:59

No já nevím ;-): „Nikdy neříkej nikdy“

Hlupec 8.2.2005 13:57:26

No jo no

la resistanc

IxiK 8.2.2005 14:43:52

Alpák[CL] neříkám to jen tak do větru tady prostě nejni lepší tým :o) (můj pohled)a jak říkám je to o lidech

Celoush 8.2.2005 16:14:14

Lepší tým jak? Jako v lidech? Herně?

Alpák[CL] 8.2.2005 16:53:55

IxiK np necháme to, OFP je super a dost řečí ;-) a když k tomu jsou supr lidi je to nádhera ;-P

peklonazemi 9.2.2005 08:59:51

no ixiku, sem zvědavej až půlka npe definitivně přejde na lineage2, tak co budeš dělat. Budeš hrdý NPE a taky začneš pařit line ?

peklonazemi 9.2.2005 09:01:22

jinak k tomu spámu, co tu je. Je to normální běh, hráči odcházej a přicházej. Kdyby sme občas nikoho nevzali, tak by sme už dávno neexistovali a nezahráli si.

Celoush 9.2.2005 11:21:28

Kdyby sme občas nikoho nevzali, tak by sme už dávno neexistovali

On je ale rozdíl v tom brat začátečníky a brat z jiných klanů. Někomu je to jedno (mě), někomu ne (Tunáč).

2peklo: Tohle už tu bylo s AAO.

peklonazemi 9.2.2005 11:36:27

Jsem hrdej na NPE je to parta lidí a až bude ta parta lidí pařit i jinou hru tak budem pařit jinou hru tzn. vývoj v klanu. A pokud by se neotálelo s Flashpointem 2 tak by byl i menší úbytek hráčů jo když se slibuje a pak oddaluje tak se ztrácí lidi. A flashpointa budou lidi hrát taky L2 je jenom do tý doby než se dostaneš na nějakej level pak ztrácí hra smysl v OFP se může zlepšovat akorát hráč takže se to dá hrát neustále :o)

IxiK 9.2.2005 11:39:15

To jsem psal jááááááá :o))) a L2 už taky hraju takže jsem hrdej neustále a budud

Tomas 7.4.2005 16:25:35

CUZZ ja sem tomas a sem buzerant.

Tomas 12.4.2005 16:54:03

Cuzz vy co hrajete FLASPOINT ste vsichni mrdky vylizany jaj ani to neimite hrat a uz by ste e sukaly jo mimochodem sem buzerant a touzim po sexu ve 3

Dawa 5.10.2005 14:03:21

RedDogu dnes v 5. vlk ti rohne hned

ffdfd 5.10.2005 20:32:54

dffdfdfddfdffdfddf

dfdfdfdfdfdfdf 5.10.2005 20:33:01

fddf

sdfgdfg 5.10.2005 20:33:09

asegfsdgfsdgfdg

GFHD 27.2.2006 14:45:20

BĚŽ NĚKAM

King 2.3.2006 11:35:42

tepic lidi jak se dari

Jura 18.5.2006 18:36:26

Zdar prosim lidi poradte kde mam stahnout hru swat 2. Diky vsem.

mikel 24.5.2006 12:53:04

čus flaspoint je v pohode hra

Denis 8.9.2006 13:39:48

potrebuji zjistit kod do Flashpoint

MILOSLAV MITVALSKÝ 4.12.2006 13:56:39

zahra si hru

MILOSLAV MITVALSKÝ 4.12.2006 14:00:18

hru

milan 27.1.2007 08:20:25

nevite gde stahnout swat4 ja sem ho stahoval jenomže sestra mi to vypla díííííííík moooooooooooo­ooooooooooooo­oooooc

legutko(CZ) 27.2.2007 21:11:24

SWAT je nezlobte se na mě parta bl… Když už chtějí trénovat, tak si mají zaheslovat hru a ne každého cizího kickat. Člověk je rád, že se dostane do hry a … kick. Mimo to je asi reálnější, když mají ve hře nepředvídané hráče. Ale to už je jejich problém. Přeji jim mnoho neúspěchů …

KUBA 7.1.2008 17:08:44

Ahoj scháním holku na sex aby mi ho pořádně vykouřila a já ji zmrskal prdelku .!!!

cau lidi 19.4.2008 19:53:27

kde mam stahnout swata pls poradte

Forrets Gump 11.7.2008 23:21:23

Mic moc hra. Radší hrajte Call of Duty 2!