EPJ Bulvár

EPJ Bulvár

Celoush – 28.4.2006 14:05

Porter má nový fotoaparát a taky průser

Na blogu William Portera je nový článeček ohledně Porterova nového foťáků spojený i s „fotkami“ jak je vidět na nejnovějším článku Got my Camera!. Konečně také můžete shlédnout nové animace pohybu.

Dnes (2.5.2006) vyšel nový záznam, který informuje hlavně o tom, že musel předchozí fotky stáhnout, protože dělat aktuální fotky základny a dávat je na net je, jak ví i Kefalín, kravina. Na co ten chlap myslí?

Fotky jsou ale bohužel pro něj k nalezení v mnoha galeriích, kde je asi jen tak nestáhnou. Gaiův překlad aktuálního článku I don’t want to have problems je znovu k nalezení u Ruprta.

Harrier 28.4.2006 14:34:25

mrknete na toho pravyho vojaka na prvnich dvou obrazcich :)

spoock 28.4.2006 14:35:02

hustý :)

BuBen 28.4.2006 14:39:56

no vypadá to hezky ale aby se to taky tak hezky hrálo :)

spoock 28.4.2006 14:52:14

mno minimálně jako OFP

jirka.maso 28.4.2006 15:55:30

Co na tom vojákovi je?

Jinak mě z těch „fotek“ příde, že už ty vojáci nestojej jako buzny nebo nějaký naklonovaný figurky…

jirka.maso 28.4.2006 18:55:03
BuBen 28.4.2006 19:10:58

tohle už je ale podruhý naposled tam přece dali obrázek z Game2 hned do nadpisu …

a když se tam ozvali lidi tak přišel F!sh a začal si vyskakovat co si to kdo dovoluje kritizovat GZ :D

Adamicz 28.4.2006 21:42:21

nove interview: fajn info btw :-)

http://www.firingsquad.com/…t_interview/

spooock 28.4.2006 22:49:17

2 jirka.maso: tak to si fakt s lidí dělaj blázny :) fakt čur_áci – tohle už není legrace

spoock 29.4.2006 11:15:22

další screeny z ArmA na: http://www.armedassaults.de/cms/include.php?…

musíte sjet níž (něco z interview a něco navíc)

sk 29.4.2006 12:55:36

kurva te uz toho je moc a moc :))

admix 29.4.2006 14:52:16

Ja uz to nesleduju, vsude samej screen a hra v nedohlednu

sk 29.4.2006 16:47:07

tak to ja se podivam s radosti, mylsim ze to bude paradni hra, ikdyz sem byl celou dobu prevazne skeptickej.....a v nedohlednu? ja verim, doopravdy verim, tomu letu !!!

spoock 29.4.2006 17:00:30

je mozne, ze BIS nakonec budou vydavat hru jen pres mensi vydavatele

BuBen 29.4.2006 21:36:43

pokud chtěj BIS vydat hru v létě (tj. nejdřív za 2 měsíce) a ještě nemaj vydavatele, tak to svědčí o tom že …

  1. bude vydaná pozdějš
  2. jsou to sebevrazi (ve světě nic neprodaj)

co si budeme nalhávat, ta 1. možnost je více než pravděpodobná, a dokud nebude jasný distributor a datum vydání, nevěřím ničemu a můžou vydávat každej den 50 screenů ;) a já tak přemejšlim jestli sem toho moc nevypil :D

Dwarf 30.4.2006 00:06:26

No nevim jestli na hru, kde se auto vznáší ve vzduchu a má místo stínu obdélník najdou vydavetele. Nehledě na to, že podle TOPTV videa je to fakt jenom 6 let starý OFP s novejma texturama. By mě fakt zajímalo co tam tak dlouho s tim dělaj, dyť ArmA je ohlášena snad přes rok. To by novej ostrov, textury i mise udělala rychlejc nějaká parta addonmakerů :)

spoock 30.4.2006 00:35:06

kdyz se prodavaj odpady typu Conflict Global Storm, tak proc by se neprodaval nastupce OFP, navic BIS ma jmeno a ArmA je vesmes vsude kladne prijmana a publiciste jevi o hru zajem. BIS ma uz nejake mensi vydavatele rozjednane (u nas CENEGA), ale chybi jim nekdo silny jako Codemasters, kterej mel siroky zaber a distribuoval do nekolika velkych zemi. 2 Dwarf: ty si ale manas – jsem psal, ze TOPTV vysilalo starej unorovej build. pochybuju – ze by addonmakeri udelali stejne profi praci a stejne rychle jako BIS, kteri na tom pracujou minimalne 8 hodin denne (nepocitam vikendy). ArmA neni navic jen o modelech a texturach. Jo a OFP vyslo v roce 2001, tedy je stare pouze 5 let.

jagy 30.4.2006 00:53:28

spoock: cast BIS je tvorena prave z tech amaterskych addonmakeru. V komunite je kopa lidi, co by udelala vlastni hru na tohle enginu, kdyby meli prostredky. ;)

lukaskiller 30.4.2006 01:15:20

Podle meho nazoru Armed Assault uz je udelanej ,jenom cekaji na odberatele , napr:jako CODEMASTERS – myslim ze se jim neoplati prodavat 500–1000 kusu jenom pro nas a pro tich co to chteji a chteji hrat.To by urcite nestalo za to vynalozene usili. Podle mne… cekaji nabidku na dobrej bussiness ;) premyslejte......

Harrier 30.4.2006 01:26:42

dwarf: vsechny obrazky jsou work in progress tak nedelej ze sebe vola ;) vyvoj OFP trval minimalne 5 let tak nevim co tu chces naznacit tim rokem

spoock 30.4.2006 01:42:45

2 lucaskiller: kdyby ArmA byla davno dokoncena, tak jakto, ze kdyz vylezou novy screeny tak se od tech nejakym zahadnym zpusobem lisi? mno Ondra Španěl řekl, že je druhorade kolik se toho prodá – typuju, ze minimálně stejne jako OFP1; navíc se bude na ArmA delat do poslední chvíle, tak nevím kde si to sebral 2 jagy: mno maximalne by udelala komunita datadisk a to je vse, pac zdrojovej kod jim BIS jiste nedaj z dobre vule; jinak ta cast co je z komunity v BIS je spise hodne mala, ale proc ne – je to prijemny pocit?

BuBen 30.4.2006 07:50:32

vidim že jsem pod vlivem alkoholu vyvolal flame … ale spoocku … teď už jsem střízlivej :D

spoocku doporučuji ti zahrát si nějaký MODY než nás tu začneš poučovat třeba ČSLA. Ale pak jsem viděl i nějakej MOD kde se bojuje u černobylu a ten už má grafiku skoro bych i řekl že hezčí než má BF2 zkrátka addonmakeři za těch 5 let získali mnoho zkušeností takže dokážou udělat s OFP úplné divy … sleduj ofp.info ano ?

a jádro OFP není starý 5 let – OFP vyšlo sice před pěti lety ale prcáce na něm začli kdy ? V ROCE 1997 !!! http://www.bistudio.cz/…1997_98.html jestli umím ještě dobře počítat tak je to 9 let … a jak dlouho trval vývoj OFP:ELITE, který byl taky upravený jen lehce ?

a tomu že Španěl tvrdí, že jim nejde o prachy taky nevěřím – známej obchodní trik ;) tohle tvrdí i EA :D

spoock 30.4.2006 10:40:27

2 BuBEn: ja počítam s flashpointem jako hotovou hrou – před 9ti lety se projekt jmenoval Poseidon a byl v plenkách a defakto se nedalo mluvit ještě ani o jádru OFP – OFPE do toho nezatahuj – z velké části se jednalo o přepracování enginu pro HW konzole a později jen grafické zlepšováky. já jsem hrál nespočet módů do OFP a díky schopným jedincům je OFP dnes o kus dále než kdysi (to nepopírám). EA jsou hovada a jejich praktiky jsou asi nejprapodivnější z celého herního odvětví.

Renegade 30.4.2006 13:47:32

nejprapodivnější = rejžování, ždímání peněz

jagy 30.4.2006 15:54:05

spoock: ses mimo, nerekl sem ze by BIS dala fanouskum zdrojak zadarmo, ale kdyby byl tym udelany z fanousky a mel zdrojak k dispozici (zdrojak se da i koupit, jestli si to treba jeste neslysel), tak by udelali minimalne dobry datadisk.

spoock 30.4.2006 16:04:31

zdrojak se koupit dá, ale musí ho ta firma prodávat ;)

jinak by bylo docela zajímavé hrát datadisk od komunity, ale takové Módy jsou spíše takové free datadisky od komunity – ČSLA2 a FDF byly asi nejlepší ukázkou

Gaia 30.4.2006 17:35:01

Má to jeden háček – grafika se dá doteď vylepšovat takřka donekonečna (a taky se tak děje), ale optimalizace zůstává stejná. A to je důvod, proč žádný byť sebelepší mod nedokáže to, co nás čeká v ArmA.

admix 30.4.2006 19:09:10

Ja bych to tu zamknul, protoze ty vase teorie tady zacinaj bejt hodne husty

BuBen 30.4.2006 19:58:57

já když se napiju tak kecám sračky sračky ;)

spoock 30.4.2006 23:21:04

zamkněte to než se tady někdo vystřízliví

admix 30.4.2006 23:37:26

Spis nez vymyslis dalsi teorii

Dwarf 1.5.2006 01:16:12

No video z TOPTV je možná na únorový verzi, ale je to OFP s lepšíma texturama, tak podle mě když jim textury + pár blbin zabere tolik času, tak nevim nevim co chtěj stihnout do léta. Navíc ty nejnovější screeny maj na sobě datum 27.4 a přitom tam lítaj auta. (Že by poslední měsíce jeli BIS nonstop?) Nevim je možný, že od Army čekám moc a bude to jenom něco víc než OFP datadisk, to pak ale podle mě už sem to měl mít rok doma :-/

Dwarf 1.5.2006 01:19:13

to spock : hádat se kvůli tomu jestli je OFP starý 5 nebo 6 let je snad i pod tvojí úrove??…ještě začni hledat v příspěvcích hrubky, abys nám tu něco dokázal ;)

BuBen 1.5.2006 09:08:12

Dwarf: to dělal ETI, vzpomínáš ? :D

spoock 1.5.2006 09:24:36

2 Dwarf: hrubky hledat nebudu, zas tak češtině nerozumím a vím že je sám dělám. létající auta mi vadí taky, ale ArmA ještě není ve finální podobě na souzení jeho kladů a záporů.

2 Gaia: proto se těším na ArmA, protože bude mít optimalizovaný kód a plno zlepšováků, které mi v OFP chyběly.

Celoush 1.5.2006 10:37:18

Bože můj, to je zase rozumů jak za dva státy.

Spoocku, to že BIS napsala, že budou mít optimalizovaný kód neznamená, že optimalizovaný bude. Posrat se dá všechno. Tyhle komentáře si nech, až uvidíš finální produkt, protože zbytečně jen vyvolávají další hádky.

Doporučuji ti místo spojení „ArmA bude mít“ používat „ArmA by měla mít“ Dík

spoock 1.5.2006 10:54:07

tohle zavání cenzurou

Celoush 1.5.2006 11:03:39

?

admix 1.5.2006 12:42:21

A nekdo tu zavani demenci, jako co je moc, to je prilis …

spoock 1.5.2006 13:13:50

klidni hormon

BuBen 1.5.2006 13:39:47

jj měl bys spoocku uvědom si komu ten bulvár patří než se začneš do někoho navážet :)

zkrátka sežereš všechno co BIS napíšou i s navijákem a moc o tom nepřemejšlíš když budu něco vyrábět a bude na to čekat spousta lidí tak to taky nudu chválit do nebes ;)

spoock 1.5.2006 14:47:53

nechci být vulgární; vím o BIS víc než ty, tak se jdi klouzat

Celoush 1.5.2006 14:51:45

Nevím, kde bereš tu jistotu, že tomu tak skutečně je. Děláš ze sebe jen vola.

Minatory 1.5.2006 15:03:08

Ohledne tech screenu na GZ uz sem psal e-mail a cekam ze to opravi. Me pridou na GZ porad blbejsi a blbejsi :D

spoock 1.5.2006 15:08:57

jelikož nemám zastání, tak asi jo

Celoush 1.5.2006 15:20:04

Jak můžeš proboha čekat v arogantním chování zastání?

BuBen 1.5.2006 18:14:42

to co tu spoocku děláš je jen a jen reklama … kolik ti za to BIS dali ? jo, vím toho asi mí?? ale neštve mě to, ba naopak

Adamicz 1.5.2006 18:20:25

Tady je do anglictiny prelozena cast toho noveho preview z nemeckyho magazinu.

http://www.armed-assault-zone.com/news.php?…

Adamicz 1.5.2006 18:43:33

Na odpoved jeslti je engine optimalizovany nebo ne, snad neni potreba zadna hotova hra. Kdyz se kouknete na screeny a na moznosti ktere ta hra ma, tak by to na starym enginu asi neutahli. Vlastne urcite ne :-)

spoock 1.5.2006 19:39:23

2 Celo: na arogantní chování odpovídám arogantní odpovědí – je to jednoduché. nepochopím lidi, kteří se uměj jen navážet

Harrier 1.5.2006 20:42:58

dwarf: ukaz mi jediny letajici auto :) mozna se ti zda ze ten pickup lita ale je to zrakovy klam kvuli spatne umistenemu stinu stejne tak je zrakovy klam ze ArmA je pouze pretexturovane OFP protoze pouziva vylepseny engine a je z podobneho prostredi treba technika v ArmA je vytvorena kompletne od nuly -jen nejake baraky jsou predelany z OFP jako treba hospoda nebo garaz pro tanky

BuBen 1.5.2006 20:50:26

imho tohle vypadá na flame ;)

optimalizovaný engine ? už to někdo z vás hrál ? viděli jste tu hru v chodu ? ze screenů nic nepoznáte …

Celoush 1.5.2006 21:29:43

Harrier nám začíná spůkovat :)

Gaia 1.5.2006 21:30:44

@Adamicz: Utáhli, ale utáhli. Akorát spíš než hraní takto vytuněného OFP bych spíš oprášil starou promítačku diapozitivů :)

BTW: Jestli se ale nemýlím, tak v GamePagi se jim to docela škubalo.

Harrier 1.5.2006 21:43:11

celo: prdlajs :P ptal sem se u zdroje :)

BuBen 1.5.2006 21:44:12

Gaia: v tom GamePage byl ale starej build, neutáhli protože ten engine na to není stavěný. BIS na tom makaj – dneska tam je jedna pistolka úplně jiná ;)

tak teď jsem ti spoocku ušetřil práci nemusíš mu nic psát :D

spoock 1.5.2006 22:05:36

máš recht

admix 2.5.2006 00:11:24

Spoku, zajimavy, ze ty o BIS vis mozna vic, nez oni sami o sobe ..

Adamicz 2.5.2006 00:23:31

@Gaia: Jasny, ale o tom se neda rict ze to „utahne“ :-)

Adamicz 2.5.2006 00:25:59

@BuBen: ale cilem optimalizace snad neni jen plynulejsi hra nez predtim. Mam za to ze i engine, ktery pri stejne plynulosti zpracuje vic dat (objektu a vubec vseho) je optimalizovany. A z tohodle pohledu jde ze screenu poznat dost :-)

felcarkiller 2.5.2006 09:03:44

tak ja se taky navezu, celo ty pitcho, jedes na tu lanku, nebo si jedes cachtat ptaka nekam na vodu ;D

Celoush 2.5.2006 09:56:00

:) Do zítřka budu vědět. Už to vím. Nejedu :(

spoock 2.5.2006 11:05:49

2 admix: to jsem nepsal – nepřekrucuj co jsem psal

spoock 2.5.2006 12:38:31
Celoush 2.5.2006 13:08:48

Já ho nesleduju. Za mě ho sleduje RSS :P

spoock 2.5.2006 13:38:52

nemám RSS a nepoužívám ho

admix 2.5.2006 14:12:56

Tvuj boj

Sharp 2.5.2006 15:21:18

Tak kua jak je to stim ostrovem: dva tvrděj že je to Fake. a další dva že je to doopravdy… Ale je pravda že dokud mi nikdo nedá souřadnice do Google Earthu tak asi neuvěřim… ;)

Celoush 2.5.2006 15:24:48

Ježíši, už zase s tím začínáte? Je to fake!!! Jakékoliv další řeči na toto téma bezmilosti mažu.

BuBen 2.5.2006 16:40:52

RSS rulez – kdo by měl čas čekovat tolik webů ? :D

ostrov je fake ;)

spoock 2.5.2006 17:33:07

já – já mám času jako nikdo jiný

Celoush 2.5.2006 17:48:27

Hmm, to jsme rádi, že to víme. Zamykám.

admix 2.5.2006 20:04:29

Sláva

Sharp 4.5.2006 00:11:18

2 Celoush> Ty chceš aby Bulvár až do Army umřel? > Ps: já sem už chodim jen pro to abych se zasmál těm hlodum Spoock VS admix :D To je asi nej ze všech příspěvků :P Jinak pravda že novinky sou tu skoro vždy rychlejší než na OFP.info ;) „GJ“

Celoush 4.5.2006 09:23:10

Pokud sem chodíš jen kvůli tomu, tak si začni zvykat, že tě to tu nebude bavit. To opravdu radši nechám bulvár chcípnout.