EPJ Bulvár

EPJ Bulvár

Celoush – 17.5.2007 17:01

Patch na beta patch 1.07

Jak informoval Marek Španěl na oficiální foru, tak BI vydala patch, který povyšuje již vydaný beta patch na verzi 1.07.5157. Patch má 57 MB a opravuje několik zásadních chyb (létající vraky, problémy s 8800 a další).

Stahujte ze stránek armedassault.in­fo.

-D!tr- 17.5.2007 18:29:13

Beta beta 1.07 :D

Atreid 18.5.2007 12:59:17

jj oprava opravované opravy to je nejlepší…

dr MARTINS 18.5.2007 14:19:51

Ale jestli tomu dobře rozumim tak musim mít stažený všechno aby mi to jezdilo „bez chyb“, že ?

Celoush 18.5.2007 14:22:47

Musíš mít 1.05 + 1.07 beta + tenhle patch.

Sharp 18.5.2007 14:55:51

No to je konec > začíná manež a nastupuje klaun :D Betaverze hry má betaverzní patch a ten má btaupdate :D No není to skvělé? :D

spoock 18.5.2007 15:10:34

2 Sharp: tohle není žádná novinka, tohle ve světě je běžná praxe, stejně jako když máš patch na demo, nevidím v tom rozdíl, beta je v podstatě takové demo na příští verzi

Soudruh 18.5.2007 21:47:25

Hmno. Takže máme patch na betaverzi patche. Takže máme opravu na opravu. To neni špatný. Je to jako v Kocourkově nemyslíte ? Ehm eště – ta zrůdnost 1.07celých5 – je to na nějakym serveru ? Já jako že mi příde zbytečný tahat betapatch a eště ho jednou betaupdatovat na updatovanej beta pač abych pozdeji stahoval zase nějakej konečněj patch a tim přepatchoval tenhle betaupdatovanej betapatch.

shary 18.5.2007 22:08:29

Prosim mam takovej dotaz hrozneme bavil flashpoint ale po resistance me nastvalo ze neni videt guba tak sem se v tom hrabl a asi tomu moc nerozumim a ty souradnice sem neupravil a proto se chci zeptat jestli platinova edice ma taky tu ochranu, ze je treba vlozit cd nebo uz to u ty verze 1.46 odstrani­li .dik:D

Faly 18.5.2007 22:37:40

Warez? Kup si origo, stojí 250Kč

spoock 18.5.2007 22:58:48

2 Soudruh, ber to tak, že je to dobrovolné

shary 19.5.2007 12:56:46

ja mam original jen e ptam jestli u platinovy edice je porad ta ochrana

Henryke 19.5.2007 19:45:53

Zdar všichni pařani, máte taky ten samý problém s patchem 1.07 jako já? V editoru, když dám libovolného vojáka, nezobrazí se mu zbra??. Jenom pistole a AT zbraně. Taky mi neklekne, ale rovnou si lehne. Zkoušel jsem tento patch smazat a znovu instalovat, ale žádná změna k lepšímu… Jakou máte zkušenost vy?

BuBen 19.5.2007 22:46:48

OT 4 shary: Guba tam je, ale protože je v přízemí, ty ho v těch videích v patře nevidíš :D konec OT k tématu: To co jsem dneska viděl na lance u golfa mě přesvědčilo, že to tahat nebudu…

Celoush 20.5.2007 08:14:56

2Henryke: Zkus smazat všechny neoficiální addony.

Tunac 20.5.2007 18:32:48

Před instalací tohodle patche si zazálohujte Armu. Mě se nevytvoříl mód, přepsalo mě to celou Armu na verzi 1.07 a Golfovi po procházce ve Zbrojnici se nedařilo připojit na server. Takže odinstal a nový instal

Golf tvrdí, že to byla pomsta Atreida, od kterého jsem si to tahali, aby jsme nemohli nastoupit v Armě protí němu a mohl dál kralovat Armě. :-))))

admix 20.5.2007 20:44:40

Je to jasny, Atreid to ma vsechno cinkly :))

Flycon 21.5.2007 00:31:31

Tedy kucí vopálený, jak jsem tak viděl ze svýho fleku SWAT týmu přes rameno … zatím vážně není nic co by mě donutilo „tohle“ nainstalovat :/ Je mi to líto, ale je to fakt …

Vžuuuuuuuuum nahazuju mířidla… vhooooooooooom sundávám mířidla … jsem mrtvej ? Ne ook vhooooooom otočím se doprava ..... whoooom otočím se doleva …za whoooom si dosaďte houpavý najíždění dojíždění pojíždění otáčení přetáčení mířidel/kamery/au­tobusu nebo čeho chcete … Normálně se mi dělalo fyzicky nevolno :( Tohle mi dělal s mým ušním labyrintem Wolfenstein 3D… a to jsem myslel, že už jsme někde jinde :(

Celoush 21.5.2007 09:06:10

Máš pravdu, že když jsme si dávali BF2 tak jsem se divil, jak moc rychle se ten panáček hejbe a jak rychle se přepínaj optiky. Musel jsem si zase zvykat na něco úplně jiného :)

oiler 21.5.2007 09:12:27

Flycone dyt si byl normalne vozralej :-))))))))))

admix 21.5.2007 11:38:38

:D

admix 21.5.2007 11:42:09

Je fakt, ze to najizdeni je fakt pomaly, zkusil jsem to doma proti OFP a zlo :)

felcarkiller 21.5.2007 15:00:14

oilera si nevsimejte, nejdriv vsem rekne jak je to na kokot jak to hrat nebude a ze tam je starforce a sup, uz to masi jak malej jarda… :)

oiler 21.5.2007 19:53:09

teto nebud nasranej :-) Arma po sesti mesicich, nekolika opravach a beta opravach zacala bejt celkem hratelna a navic SF uz neni problem kdyz jsou verze i bez ni ;-)

felcarkiller 21.5.2007 23:30:28

njn, az budou prachy tak si objednam eng verzi, ale nejdriv bych to stejne radsi zkusil … kdyz jsou ty patche teda tak zazracny…

Celoush 21.5.2007 23:47:07

Nemusíš si kupovat eng verzi, ale stačí si na sprocket koupit českou verzi bez SF akorát s online aktivací – http://www.sprocketidea.com/…rt/index.php?… Na koupi ale potřebuješ embossovanou kartu.

oiler 22.5.2007 15:07:25

sprocket taky cece neni to prave orechove Jednak je to drazsi a porad nekdo nekde postuje ze mu to s tim nebo s tamtim patchem nejde a hlavne ze se stava ze to musi znova po patchich reaktivovat. Koukni se kdyz tak na fora. Dalsi vec u tech stahovanej verzi ze u nekterejch je neco jako omezenej pocet stahnuti. Jak je na tom sprcket v tomhle pripade nevim a ani nevim jak je na tom online distribuce ATARI ktera pouziva zas jinej system …

felcarkiller 22.5.2007 16:08:03

na sprocket seru, ja potrebuju mit v parate DVD s obalem, bez toho jsem nervozni… na nejaky tyhlety stahovany jebky ja moc neverim…

Mike 22.5.2007 16:26:14

Stahované verze nikdy nebrat!! Ja a dva kamosi mame neblahou zkusenost s Bf2142 pres EAlink kdy po radnem zaplaceni nam to hazelo chybu typu overte si ze to vlastnite bla bla :/ Podpora EA chucha a jejich reseni na forech nefungovaly. Sice blbe srovnani s EA ,ale jak pises felcare DVD v ruce je lepcejsi :)

Celoush 23.5.2007 14:48:04

Nikdy neříkej nikdy.

medved 26.5.2007 12:46:20

Nemyslim ze je to kocourkov.Vemte si MS Windows to je sama zaplata! A dalsi jinej soft! Pokud jsou chyby meli by se opravovat!Mnohem horsi by to bylo naopak! Navic je to neco jako evoluce toho programu! Pokud nekomu vadi zaplatovani at si ho zkusi vypnout třeba pro widle! Jestli uprime nekomu vadej patche,tak je hlupák!

BuBen 26.5.2007 15:15:52

Hele medvěde, nemyslíš, že by bylo jednodušší a levnější dělat software bez chyb (nebo s co nejmenším počtem)??? Já bych řekl, že to stojí za zamyšlení…

Jako ať to klidně patchujou, ale ty jsi asi neviděl ArmA verzi 1.0 ;)

admix 27.5.2007 23:58:02

Konecne rozumna rec! Pojdme se vsichni patchovat

Apophis 1.6.2007 13:24:22

@BuBen–souhlasím, proč to opravujou? Protože tam mají chyby. Proč je tam ale udělali? Kdyby tam ty chyby byly pořád bez opravy, tak to jsou chyby opravdu, oni je ale umí opravit, zkrátka vidí chybu a poradí si s ní. Tak proč tu chybu neopravili, když tu hru vytvářeli, nebo proč jí vůbec udělali? Samozřejmě, namítnete, že to není případ army, ale všech her, ale jenom proto, že se to týká všech her, tak jsme si na to již zvykli a odpouštíme jim to? (nejen BIS) Když je ve hře chyba a vyjde patch a někdo namítne, že je moc velkej tak všichni hned uvedou nějakou hru nebo soft, kde jsou za potřebí taky takový patche a podobně. To si na to už vývojáři zvykli, že hru mohou vydat nedodělanou. A promi??te, ale pokud arma potřebuje tolik oprav ve verzi 1.0, tak si BIS nezaslouží obdiv, ale nakopat do prdele. Jak říkám, oni ty chyby umí opravit, tak ať je (pro příště) nedělají, žádný patche nebudou potřeba a všichni budem šťastní. Ano, na některé chyby se nepřijde, na to jsou ale betatesteři a až POTOM uživatelé. V případě army si BIS řeklo, že to zkusí skloubit dohromady. A co se stalo? Stačí se juknout na ofp.info na názory lidí po vyjití army, hoooodně lidí radši zustane u ofp a BIS tak přišlo o zisk. Myslím, že si ty Betatestery zaplatí, nebo jim dají víc peněz, jako motivaci, protože pokud nějakej betatester testoval armu, tak at nechodí do Dědic. Vrátil by se s dvd v prdeli a obranej o 900. Toť vsjot.

Sharp 1.6.2007 23:06:37

Každej člověk co někdy něco programoval ví že udělat bug neni žádnej zázrak.. najít ho je pro vývojáře ještě těší než ho leckdy opravit.. a dost často se najde bug kterej neni vinou programátora ale třeba knihovny windows " dost často např u explorer sheel " > pak se to musí složiotě obcházet a zvyšujou se HW nároky.. tak si představte co znamená udělat nejkomplexnejší hru typu Arma " desítky jednotek a miliony objektů na mapě "… bez bugů ⇒ nemožný i po ročnim betatestu… Pravda je že u army konkrétně to mohlo vyjít o něco méně zabugovatný..

Celoush 2.6.2007 10:30:02

Apophisi, zase si mimo, protože jinak by si věděl, že ArmA vyšla i když v ní stále bylo x-chyb, které betatesteři nahlásili. Stačilo číst komentáře před půl rokem. A chtěl bych osobně vidět, jak ty něco děláš skejtovi, atovi, soudruhovi a dalším, kteří betatest dělali. Prosímtě už nikomu ničím nevyhrožuj, od tebe je to fakt … směšné.

Medved 26.6.2007 08:30:59

(BuBen) Mam Armu ve spec.edici,jsem nekde mezi 200 a 300 kupujicim­.(nevim presne nejsem doma).Takze Armu pouzivam od 1.0 a musim rict ze zavaznejsi bugy se u me neprojevovaly v takové míře jako u jiných.

Delat software bez chyb by bylo jednodussi a levnejsi,ale to bohuzel nejde.PC jako platforma je prilyz rozmanita ve vsech smerech a jeji uzivatele jsou vice ci mene sikovni na udrzbu sveho systemu. Souhlasim stim ze se Bis melo vice snazit. Moje reakce byla na uzivatele kterým snad vylozene vadi ze BIS vubec nejaké patche vydava.