EPJ Bulvár

EPJ Bulvár

Tunac – 30.10.2005 23:11

Otevřený dopis pro ********** Rudu „Slamba“

Otevřený dopis pro ********** Rudu „Slamba“ (za ******* si po přečtení dosaďte příteli, kamaráda, pana, stalinisty, diktátora…).

Navrhuji Ti, abys ukončil funkci admina na GZ. Adminů si velice vážím (pro jejich boj o čistou hru a proto, kolik časů tomu musí obětovat), ale ty jsi jim udělal hanbu.

Navrhl jsi ban 1 rok pro PeeGee001. Do návrhu jsi napsal za pomlouvání, křivá obvinění a vulgarizmy. Jednalo se o Tvou reakci na stížnost PeeGee001 na Tvoje chování, kdy jsi mu vzal admina na GZ, že chceš hrát jinou mapu, aniž jsi mu to dopředu řekl.

Stížnost PeeGee001:
„Zdravím
Dnes tedy 22.10.2005, jsem byl připojen, spolu s několika přáteli na GZ. Vybíral jsem mapu, aby si zahráli všichni (byl jsem v té chvíli admin, tedy celý večer) a jednu jsem vybral. Nikdo neřekl ani popel. Najednou mě Slamb vzal administratorství a poté, když se ho doslova ptám „jestli si nedělá prdel, co to má bejt“ mě vyhodil.

Musíme se podřizovat špatným náladám Slamba? Musí každý, ať admin nebo ne, když se mistr připojí padnout na hubu a říct: „ó velký, jistě, vyberte sám co chcete, naše vůle je naprosto nicotná“

Žádám o odvolání Slamba jako admina OFP gamezonu protože tohle jednání je neůnosné a mezi lidmi velice odpudivé.

Mimo to prosím o vyjádření

Díky Petr Gottstein“


Já jsem tuto stížnost přeposlal šéfredaktorovi GZ (=nadřízený všem adminům) Bojlerovi a Tobě poslal kopii a k tomu dopsal:
Ahoj, přeposílám Ti stížnost na admina GZ OFP. Toto, co udělal, není poprvé. Sice už byl od něj chvíli klid, ale začíná zase. Jak máme chodit hrát na GZ, když si Slamb vlezl i na zamčený trénink a pokud se mu zachce, nebo má blbou náladu, tak kazí hru, jen proto, že nechce čekat, nebo nechce hrát mapy, které se mu nelíbí.
To se stalo v místnosti veřejném tréninku SWATu, kdy jsme se nezamykali, aby si mohli zahrát další. Přitom měl další místnost úplně volnou. Toto je hulvátské chování, neodpovídá to tomu, pra co byla GZ založena a pro co je provozována.

Dále se ptám, proč se snížil počet místností v sekci OFP ze 4 na 3?

Jiří Böhm – Tunac – SWAT – OFP“



Na to jsi zareagoval návrhem banu na 1 rok za pomlouvání, křivá obvinění, vulgarizmy.
Přitom si myslím, že za pomlouvání a křivé obvinění jsem ban měl dostat já, pokud si myslíš, že to, co jsem dopsal, je to urážka a pomlouvání. Žádal jsem od Tebe skrýn vulgarismů PeeGee001. Ty jsi mě žádný neposlal, řekl jsi, že to máš natočené na video, ale neposlal jsi mě ani kousek s vulgarizmem z videa. Takže nemáš důkaz na jeho vulgarizmy, jak se požaduje na GZ.

Takže se na GZ chováš jako diktátor, člen ÚV KSČ. A vše, co děláš, děláš, abys byl důležitý. Když uděláš chybu, tak silou moci Ti nešťastně svěřené, zatlučeš oponenta do země.
Na GZ nepůsobíš jen negativně, pozitivně hodnotím tvé snahy oživit GZ dodáním aktuálních map (aktuální mapy TNT ligy jsi tam nechal dodat velice rychle), ale kazíš si to svým chováním.

Zde jsou reakce ze stránek SWATu:
- Ale pochopil!Hele ty by si byl taky ochotnej jít jinam?já vím že tohle dělá Slamb ale když sem tam já popř kamat atd tak mě se stalo max jednou bo dvakrát že mi vzal admina a to jen kvůli tomu že se mu nelíbila mapa!
- Nevol Andersena, když je tam 12 lidí a nikdo se nepřiřadí, psali to do řádku, že si jim to nelíbí, tak si jim měl vyhovět když byli ve většině.
- Ahoj všichni v tu dobu jsem byl na GZ a tak můj názor je že Slamb to přehnal.PeeGee jako admin rozhodoval co se bude hrát no a jako vždy se všichni neschodnou a tak rozhodl podle názoru hráčů,netvrdím že jich byla zrovna většina a ostatní začal zamykat protože se nemohli schodnout na tom co se bude hrát.Myslím že jako admin na to měl právo,když už byli skoro všichni zamčený tak Slamb ho vykop z admina a převzal to.
PeeGee se ohradil jestli z něho dělá krávu a že je drzej natož ho Slamb vyhodil z GZ,tak si myslím že tohle není vhodné jednání admina Slamba a jestli stál o to být mermomocí admin tak o to mněl požádat a ne si to vzít silou své funkce.
-myslim si peegee dal Andrzena ale vetsina lidi protestovala proti te mape a na protest se nejspis nezarazovali ja jsem se taktez nezaradlil a PG nas zacal zamykat …no a nekdo napsal slambovi ber admina a dej tam neco poradnyho tak slamb vzal Admina a dal tam nejaky TNT myslim a PG se ohrazoval s tim vole slambe co do prdele delas tak ho Slamb kicknul myslim si ze ani jeden z nich nejednal pravne proto se budu zdrzovat hlasovani to je vse co k tomu mam rict
- Jo bylo to tak. Ale slamb nedaval TnT ale ¨CCL CampCellum a One road. S jeho jedaním nesouhlasím protože na Gz si mužeme hrat co chceme takže sem hlasoval pro Ano
- Jo a stim Andersenem se nás ptal Andersena? A ja a par dalších lidí ho chtěli. Takže není možné říct to že ho nikdo nechtěl.
- 1) admin hájí zájmy všech hráčů a rozhodne se podle většiny – proto sebrán Administrátor hry PG
2) adminům se nenadává – proto kick ze hry
3) už jste Slamba a Bojlera nasrali nějakým dohadováním – takže ban Asi nebudete souhlasit, ale Slamb má na to právo a děláním nějakých odvet ničeho nedosáhnete. Byl jsem ve hře i na TSku, takže nechte emoce emocemi, ale bylo to tak jak píše Slamb.
Takový ban se dává za cheaty a ne za takovou blbost. Bez svědků a důkazů nemůže nic.
- Protože se místnost nejmenovala SWAT, ale tuším Hra1 takych myslím, že na to slamb měl aspo? částečné právo. Kdyby jsme měli místnost pojmenovanou tak bych se PeeGeeho určitě zastal. Takhle se zdržuji. Každopádně neřekl Slambovi nic tak hroznýho a ten si jen léčí komplexy.
Zde jsem uvedl podstatné z našich stránek k tomu, abys věděl, co si o tom myslí ostatní. Neuvádím Ti jména, abys se na nich nemohl mstít.

Proto Ti znovu radím Ti, abys se vzdal funkce admina za své chování. Ale to ty neuděláš a tak pohřbíš OFP scénu na GZ. Již mnoho hráčů tam i kvůli Tobě nechodí.

P.S. Požádal jsem své známé, aby s Tebou nehráli po dobu 1 měsíce, to je po dobu banu PeeGee001 na žádném serveru, a tím Ti udělili ban za chování k veřejnosti a dokázali, že nespravedlnost si nenecháme líbit. Pokus s Tebou někteří nebudou už v životě hrát, tak si za to můžeš sám. 


P.P.S. Je také smutné, že Bojler, šéfredaktor GZ, neodpověděl na mou žádost o skrýn a nezeptal se, co se stalo a věřil jen Ti.

Jiří Böhm – Tunáč.

_kokes_ 9.11.2005 13:20:51

ale jo ja to na jednu stranu chapu na druhou stranu si nemohu pomoct ale prijde mi ze kdyby tito lide hrali opravdu dobre tj tak ze by se ve svete neztratili tak budou asi taky rikat neco jineho o tom proc to hraji …

Tunac 7.11.2005 16:53:46

Zveřejnil jsem kokesuv příspěvek.

Slamb 30.10.2005 23:15:06

Už je to tadyyyyyyyyyy :))

Tunac 30.10.2005 23:17:45

Ty, co byli v místnosti GZ prosím, aby popsali, co se tam událo. Kdo bude souhlasit s tím, že Slamb překročil své pravomoce, jak si myslím já, tak mu dejte osobní ban na 1 měsíc (ten, co dostal PeeGee001) a nehrejte s ním OFP po tuto dobu nikde. Děkuji a nebudu se zlobit, pokud máte na událost jiný názor. Aspo?? se to vyjasní.

Olafus 30.10.2005 23:48:08

Nebyl jsem u toho a moc se mi v te aferce nechce rypat tak se budu orientovat jenom podle toho, ze je napsano tady na bulvaru. Podle stiznosti co napsal, jak ji napsal, se PeeGee jevi jako inteligentni clovek. A pokud je Slambova verze: " Už je to tadyyyyyyyyyy :))" a vic k tomu nema co rict, tak mi nezbyva nic jineho nez dat Slambovi ban. (i kdyz ode me, kdyz skoro vubec nehraju, je to ban spis symbolicky)

Lix 30.10.2005 23:50:35

vy mate dost

Olafus 30.10.2005 23:53:39

Lix: za to ty mas malo ;)

Slamb 30.10.2005 23:54:38

Na rok ? Na GZ se za tohle dává měsíc… Moje návrhy nejsou v tomhle podstatný, je maximální sazba za určité přestupky. K dopisu PG: Aby si zahráli všichni – ne, Andersen 20 lidí opravdu hrát nechtělo Nikdo neřekl ani popel – dost lidí řeklo víc jak popel Najednou mě Slamb vzal admina – všech jsem se ptal, jestli chtějí hrát jinou mapu a většina byla pro. taky jsem se ptal, jestli se po tom, co vezmu admina, nikdo neodpojí. Takže jsem admina vzal, navrhnul jsem CCL mapu a většina souhlasila, dokonce se i někdo připojil zpátky. jestli si nedělá prdel atd… – prdel, co si budeme povídat, je vulgarizmus, takže kick Zbytek – útoky atd > ban

K dopisu Jirky Tu??áka: To, co udělal, není poprvé – vždycky, když někdo dá mapu pro pár lidí a všichni chtějí dát něco jinýho, tak to dám, aspo?? na GZ, tak to je. Vleze si do zamčený místnosti – vlezl jsem tehdy, když se ve světě nic nehrálo a zeptal jsem se, jestli hrát můžu. nikdo neměl nic proti Pokud se mu zachce nebo má blbou náladu, tak kazí hru – kazí hru :DDD njn, jsem lama, sry, ještě to neumim jako vy nechce čekat – no nechci, kdo by chtěl ? k tomu se otevřeně přiznávám, ale trestný to neni Nechce hrát mapy, které se mu nelíbí – nechci, no tak je nehraju Veřejný trénink SWAT – takže public hra, kde hraje SWAT, tam může snad kdokoliv, nikde nic zamčenýho nebylo. Snížení počtu místností – aby to tolik moc nelagovalo při turnaji.

Pokud vim, na GZ je zvykem za tohle dávat banány na měsíc… I když, rok by byl lepší ;) Ban bys ty dostal, kdyby tvůj syn nebyl adminem GZ, což by mi přišlo trochu blbý, no uvažoval jsem nad tím… Skrýny a vulgarizmy jsou v tom mailu, co psal na GZ Support uvedený + bonus navíc. ??ekl jsem, že jedinej způsob, jak ukládat v OFP konverzaci, je buď velkým množstvím skrýnů nebo na video. V COD se dá natáčet jednoduše demo, něco jako video, ale je to daleko menší.

Pvní část odstave – LOL Druhá část – njn, trohu to tam žít musí. Hele, já se hádat nechtěl. PG napsal stížnost na GZ a já na ni reagoval.

Komenty:

  • nějakej nesmysl bez kontextu
  • souhlas
  • admin nerozhoduje, admin dává mapu, na který se lidi dohodnou. Z admina jsem ho vykop po tom, co jsem se zeptal, jestli teda chtějí tu mapu změnit. Za jeho reakce jsem ho potom vykop.
  • noo, že by mi někdo psal, abych bral admina, to si už nepamatuju. Pak jsem se zeptal, co si kdo přeje a shodli jsme se na CCL.
  • na GZ si nemůžete hrát, co chcete, protože to není váš server, stejně jako není můj. Pokud nejste zamčený a většina si přeje jinou mapu, tak se ta mapa dá.
  • souhlas
  • za takový přestupek se dává na GZ ban na měsíc
  • komplexy – hehe :)

Jména uvádět nemusíš, dokážu si je domyslet, ne každej je debil.

Kvůli některým lidem ze SWATu odstupovat nehodlám. Kvůli mě tam někdo nechodí ? Kdo a kdes to čet ? Joo, ať nehrajou, ovliv??uj je, někdo se nechá… Bojlerovi jsem napsal taky + dalším lidem, jak to bylo…

Slamb 30.10.2005 23:57:45

2Olafus: Na tohle se nedá reagovat během dvou minut, nemyslí mi to tak rychle, jako tobě. btw Původně jsem to ani nechtěl řešit veřejně, ale někteří na sebe rádi strhávají pozornost, tak proč jim nevyhovět… to je vše, co jsem k tomu chtěl napsat. víc nic nepíšu a s nikým o ničem nediskutuju. teď se budu jenom bavit nad tím spamem, co tu bude přibejvat…

Slamb 30.10.2005 23:59:10

2Tu??ák: Zrovna tys v tý místnosti vůbec nebyl, jenom se do všeho mícháš…

Olafus 30.10.2005 23:59:31

Tak jo Slamb se projevil inteligentne, tak beru ban z5 :)

Tunac 31.10.2005 00:35:35

Slamb – předlož mě skrýn, nebo PeeGee001. A je to jasný důkaz pro oprávněný ban. A bude jasno. Nejlépe tím, že ho dáš sem. A pokud ho nedodáš, tak jsi banoval bez důkazů, jen pro své potěšení. A proč teď píšeš, že za vulgarismus je měsíc? Navrhoval jsi ban za pomlouvání, křivá obvinění a vulgarizmy. To jsi asi neprokázal. Že? Tak se mstíš.

Že mě nechceš zabanovat s ohledem na syna? To je jen Tvá výmluva. Já Ti slibuji, že když mě Bojler napíše, že mám ban za své chování na GZ, a předloží důkazy, tak tam po dobu banu nepřijdu. Ale jen za své chování na GZ, a tam se chovám slušně. To je moje slovo. A za tím si stojím. Nepotřebuji podvádět, ani se jinak zvyditel??ovat. Ani nikomu nadávat. Ani brát admina, když se mi mapa nelíbí. Hraji pro své potěšení, ne pro fragy!!!

Harrier 31.10.2005 00:45:32

k tem dukazum: kdyz nekoho banuju na ETC tak si screeny taky nedelam jeste abych mu dokazoval poruseni pravidel :))

Golf 31.10.2005 08:22:31

Je škoda že jsem tam nebyl věřím že toto by neproběhlo. kdyby dostal ban každý kdo nškdy nadával je GZ prazdná.

Jen mě štve že si to nejste schopný vyříkat hned namístě a potom se tady rozjedou vášně Truc a Šprajc co to smáznout s podmínkou a jít vod toho?

jurgenb 31.10.2005 08:27:45

Můžu i já přidat příspěvěk? :P Většina z vás mě zná z LANek v Čerčanech, které jsem navštívil začátkem roku (jak zimní, tak jarní). Jsem synem Tunáče, jsem hlavním adminem MoHAA na GZ. Po mnoha dotazech svého otce vidím nutnost vyjádřit se k některým „technikám“ banování na GZ a uvést to na pravou míru.

  1. Navržen byl ban na rok PeeGeemu za pomlouvání, křivá obvinění a vulgarizmy. Pokud vím, tak za pomlouvání a křivá obvinění se ban dát nedá. To není žádné porušení hry.
  2. Banovat za vulgaritu, jiné názory či opravdové vulgarity na ICQ či mailu – opět nelze banovat!! Banovat se smí jen za chování na GZ.
  3. Banovat za pomlouvání a křivá obvinění je hodně účelové. To může být zabanován každý, kdo má jiný názor než admin GZ, protože toto k tomu doslova svádí.
  4. Ban Tunáčovi navrhni (pokud chceš). Napiš mu ty a Bojler, že má ban a já se zaručím, že na GZ hrát nebude. On dal své slovo (kterému se dá věřit jako by to byl zákon) Slambovi, já taky dávám své slovo. Je pravda, že by dostal okamžitě unban, pže můj PC z důvodu mého postavení na GZ banován být nemůže. Ale tj jiná věc, o které se ví a bylo to tu už napsáno.
  5. Veřejný trénink opravdu není v pravidlech nijak popsán. Argumentace, že když to není zamčené, tak se to řídí pravidly publiku, mi nepřijde jako dostatečně výmluvná v tomto konkrétním případě. Myslím si, že toto není správný přístup. U nás na MoHAA si kdokoliv založí hru s názvem např. „mEhT vs. All“ nebo „mEhT vs. GZ“ a je samozřejmé, že se hraje jeden klan (který si určuje mapu i stranu) proti všem ostatním. Nikdo v té místnosti nerestartuje, nikdo nepřevotová mapy. Ani admin! Navíc v těchto místnostech má admin „povinnost“ dbát, aby se dodržoval požadavek „klan vs. All“. Ale to je trochu mimo, jen říkám, že obyčejnou selskou logikou by se muselo dojít k tomuto názoru.
  6. Pravdou je, že admin nemá povinnost předložit důkaz k nahlédnutí – pouze pokud si jej vyžádá osoba jemu nadřízená. Funguje to asi takto – pomocný admin se zodpovídá adminům, admini se zodpovídají hlavnímu adminovi a hlavní admini se zodpovídají Bojlerovi. Taková je praxe při protestech, přešetřování atd. Důkaz ovšem musí existovat!! Pokud screen neexistuje, tak je to ban bez podkladů, tzn. neoprávněný!!

Přirovnal bych to překročení rychlosti v obci – porušil jsi předpisy, měl bys být trestán. Pokud ovšem policie nemá foto s tvou rychlostí, tak tě nemůže trestat. V tomto platí presumpce neviny a bez důkazů nelze banovat. Doporučil bych pouštět při vstupu na GZ fraps, aby se mohly dělat screeny s důkazy.

7. Jak si kdo banuje na svém serveru nebudu soudit, soudím jen banování na GZ.

Nepletl bych se sem kdyby nešlo o „můj“ PC a jeho případný ban a kdyby nešlo o ban na GZ. Navíc se opravdu divím některým činům, které se tu dějí. Funkce hlavního admina i admina je velmi závazná a zodpovědná. Nelze podléhat okamžitému rozložení nálady a emocí. I já řeším útoky či nadávky na mou osobu s nějakým časovým odstupem, aby můj výrok nebyl ovlivněn emocemi.

To je vše, loučím se, děkuju všem, kteří to přečetli až do konce :o) Přeju všem GL a vyže??te Tunáče z těch jeho kempů!! :D

P.S. Snažil jsem se to napsat neosobně, nestranně (pouze to dávám do spojitostí s banem PeeGeeho) a nebudu zasahovat nijak do rozhodnutí GZ.

Tunac 31.10.2005 08:53:36

Golf – kdyby padla podmínka, tak není co řešit.

Masér 31.10.2005 09:22:29

to nám to tu na bulváru pěkně ožilo, co myslíš čelo? :)

Hlupec 31.10.2005 11:22:23

No ja to pochopil tak ze slamb a peegee001 se neschodly a slamb zmenil mapu.TO by se ohradil kazdy kdyby mu nekdo vzal admina.Nekteri lidi nemaj tak rychly prsty aby napsaly #missions rychleji nez ty slambe.Myslim si ze ban byl z afektu spatne nalady a nadavkami-branil se po vzmuti admina.To by udelal kazdy.Nechapu proc tak dlouhy ban za tohle se vzdycky daval max tyden a jak tak ctu tak by za to nemelo byt nic.Ale stavim se k tomu neutralne protoze jsem nebyl pritomen.

Mark 31.10.2005 11:29:25

To že Slamb vzal někomu admina jsem zažil už víckrát a někdy naprosto bezdůvodně, bez jediného slova, prostě jen proto že se mu chtělo. Jinak u toho když Slamb vzal Peegee admina jsem byl taky a do te doby než přišel Slamb nebyl žadny problem. Peegee daval mapy vždy podle toho co chtěli všichni, nikdo si nestěžoval.

felcarkiller 31.10.2005 11:51:45

slamb je omyl, adminovat nikdy nemel…

Slamb 31.10.2005 13:48:53

Banán snížen na 2 týdny, jako upozornění… 2Mark: už to nehul… a andersen ve 20 nikdo hrát nechtěl (až na cca. 5 lidí, kteří se omylem zařadili, aniž by koukli na název mapy :D)…

Golf 31.10.2005 14:00:09

Tunáči jelikož nevím jak rychle lze trest rušit navrhoval jsem podmínku jako řešení okamžitého přístupu na GZ.Je škoda že nikdy Slamb nedorazí na Lanku plno věcí se dá lepe vyříkat osobně než napsat .Je to jak sem už říkal já sním nikdy nějaké problémi neměl a když tak sem sito hned vyříkal na TS.Nebyl jsem tam nebudu soudit ale myslím Slambe že by jsi měl couvnout protože tohle neustojíš jeto jen rada nic víc.Každej někdy přestřelí ale chlap to musí umět přiznat znáš mě myslím dobře tak se prosím zamysli nad tím co tu říkám!

Golf 31.10.2005 14:01:25

Tunáči jelikož nevím jak rychle lze trest rušit navrhoval jsem podmínku jako řešení okamžitého přístupu na GZ.Je škoda že nikdy Slamb nedorazí na Lanku plno věcí se dá lepe vyříkat osobně než napsat .Je to jak sem už říkal já sním nikdy nějaké problémi neměl a když tak sem sito hned vyříkal na TS.Nebyl jsem tam nebudu soudit ale myslím Slambe že by jsi měl couvnout protože tohle neustojíš jeto jen rada nic víc.Každej někdy přestřelí ale chlap to musí umět přiznat znáš mě myslím dobře tak se prosím zamysli nad tím co tu říkám!

Golf 31.10.2005 14:03:06

Vypadám zase jak blbec ale nešlo mi to odeslat a ted je to tu 2x:-)

Masér 31.10.2005 14:04:57

njn, golf je spammer :)

Golf 31.10.2005 14:13:45

A velkej

-D!tr- 31.10.2005 17:00:50

To je úsměvný, mě Slamb jako admin absolutně nese** a nikdy jsem s nim konflikt neměl a pokud vim, tak když chtěl teqilu a většina ho poslala někam tak to změnil.

Snake 31.10.2005 17:01:40

no všechny komentáře jsem ani nečetl, nemám to zapotřebí…řeknu jenom jednu, doufám dost výstižnou věc: Ban bez důkazů za ban bez důkazů…chápeme? Vlastně chceš dát ban Slambovi a jako jediný důkaz máš „výpověd“ poškozenýho. No neni to trochu blbý?

radek 31.10.2005 17:23:32

to maser: je fakt ze vetsiho spamera svet nevidel:)))

golf 31.10.2005 17:24:17

Kdo chce komu dát ban? ted to mu Sneku nerozumím.tady jde jen o jeho zrušení .Sam si myslím že se pohádat a pak z pozice moci trestat je volovina a to si myslím o káždém.Jen tobě připomenu že za tebe sem se hádal taky tak se nato dívej i jinak. prostě si myslím že ten ban je vtomto případě blbost.

Golf 31.10.2005 17:25:41

Raduš mě nedráždi (vrrrrrrrrrrrrr)

-D!tr- 31.10.2005 17:26:21

No Tunáč tady chtěl dávat „morální“ ne-li opravdovej ban.

Slamb 31.10.2005 17:26:53

Ban je blbost za blbost…

Golf 31.10.2005 17:27:06

Se divím že se ještě neozval Admix (asi je ještě přežranej z Lanky)

Golf 31.10.2005 17:29:35

Tunáč vyzíval ale nedával. Slambe sem tupej vysvětlimi tuto větu(Ban je blbost za blbost) počkám

-D!tr- 31.10.2005 17:29:39

Neni, teď je o článek níž.

Golf 31.10.2005 17:32:44

JJ už sem ho našel ten nesklame

Boris 31.10.2005 17:49:17

SPAM: Admixovi prej párečky chutnali jak mi říkal ;) ale musím uznat že se v čerčanech vařilo velmi dobře a na tom se schodmen. :) Jinak na Slamba a vše kolem rači nebudu reagovat, jsem ještě tak nějak v afektu :)

Dove_Monkey 31.10.2005 18:05:26

heh…tak to jsem zase po dlouhý době otevřel bulvár a nemohl jsem věřit vlastním očím co se dějě!!!! …o tom křoví nic psát nebudu, páč otom nic nevím, ale jinak plně souhlasím s TU????KEM..jsem pro aby byl Slamb odvolám…kdysi dávno, když jsem zase začal hrát OFP po roční přestávce jsem přišel na GZ a tam SLAMB admin GZ…bylo to pro mě překvapení, ale bylo mi to jedno…ovšem do té doby něž jsem zjistil že SLAMB je jako admin totální píč*......jeho způsoby adminování vůbec neodpovídali objektivnímu adminovi ( a hráči OFP)…vyhružky BANEM, nadávky, resetování a loginování do her to byl jeho způsob…na jeho chování jsem si stěžoval MACHROVI a myslím, že i Shadowovi (ale tím už jsi nejsem jistej). Bylo mi řečeni, že mu řeknou at se sklidní a nevím jestli to bylo dostačující.....tím to chci říct, že plně stojím za TUNAKEM a plně schvaluji aby SLAMB odešel z postu admina GZ pro OFP…Monkey

Chipoun 31.10.2005 18:10:18

Já jen zmíním, že Tunac nemá nick od základu tu??ák :-)

Bluegrass 31.10.2005 18:13:32

Ja bych Vas zabanoval vsechny, dokud by na GZ neudelali mistnost pro BF2 :-))

radek 31.10.2005 18:19:56

no blue uz sem myslel ze se neozves pac presne tuhle rekci bych cekal(samozrejmne to myslim jen v dobrem hned jak bude grafika tak tam hraju taky)

admix 31.10.2005 18:27:28

ja na vas na vsechny prdim a na slamba „rudu“ primo seru :D

Deli 31.10.2005 18:49:33

Slamba tak dlouho sice neznám ale po tomhle sem si oněm udělal pěknej obrázek. Jo a toho andersena sem chtěl i já. A navíc nikdo Slamba nenutil hrát s námi toho andersena,Tzn,Mohl jit hrát na jine servry třeba do světa nebo na cz případně si uzaložít na Gz novou místnost. Ale toto ne. Nechápu ten Banán když si vezmeš že je někdo cheater nechci do toho tahat Evila ale upřímně dam příklad jeho.Sry Evile ;). Když Evil jednou mněl oplýtačky s cheaty nebo sčím nevim s nějakým videem tak dostal jen podmínku. Vikisek tak samo ten dostal ban na pul roku. To chápu ale proč má dostat PG ban na měsíc??Tohle se mi zdá dívný způsob řešení. Takže sem na straně Tunáče.

Shotgunman 31.10.2005 19:35:35

Mno, takže i já přidím svůj názor:) – Slamba nesnášim, nesnášel sem, a nesnášet budu, proti Tunacoj nemám vůbec nic, takže sem s tunacem. Je fakt, že sem se nesetkal s nějakým porušováním ADmin pravidel, co se tíče slamba, jen občas ze srandy, ale to se hned na místě vyřešilo. Tkaže sem pro odvolání, protože je pravda že on vyherožuje Banama skutečně v každej větě, ale na GZ mi jednou moc pomohl a tak sem pro odvolání, ale sem mu vděčnej co pro mě tenkrát udělal tak to berte tak, že se zdržuju :))))))))))

Celoush 31.10.2005 19:37:21

Každý rozumný člověk snad chápe, že ten ban je omyl.

BuBen 31.10.2005 21:34:38

on Slamb si nemůže na GZ založit hru protože ty hru jsou tam pro warezáky z CoD… Bojler ti taky neodpoví,proč by se bavil s nějakym Tunacem co hraje OFP že…pro GZ je důležitý CoD

k tématu: nevim o co jde ale setkal jsem se již několikrát s tím že Slamb leze do zaheslovaných her myslim že ti co se tam zaheslují k tomu určitě mají pádný důvod…

zemik 31.10.2005 21:45:56

Ja se slambem nemam zadnej problem, znam ho celej jeho ofp zivot, pamatuju se kdy on byl desna lamka a kazdej ho strilel :) skoda ze uz je to pryc heh.Jinak si myslim ze ma smysl pro odpovednost a je dobrej admin, ale zas si nechci rozhnevat tunace, takze vyhlasuju neutralitu -i kdyz po tomhle vyroku to vypada ze zadna nemuze byt, proste je tecka…Slamb me s*ere jen ze si me banuje na ICQ .D

Shotgunman 31.10.2005 21:57:35

neříká se tomu Ignore list? :) Tjjedno… 4Celoush: Jo to máš pravdu, já si to mylsim, ale když já něco řeknu tak zotho není nic víc než tvá reakce, že každej rozumnej..... :)

-D!tr- 31.10.2005 23:28:35

By mě zajímalo, jestli by se tento spor řešil v takovém rozměru, kdyby Slamb nebyl teď pod palbou už kvůli nastavení OFP. Normálně by se za tim zaprášilo a mávlo rukou, sem tam by někdo něco řekl, ale nevidim důvod, proč by měl admin odstupovat kvůli naprosto nejasné aféře.

Celoush 31.10.2005 23:40:37

Tohle je jen poslední kapka do přetékajícího poháru mnoha hráčů.

Tunac 1.11.2005 01:49:15

Bojler mě psal, že snížil ban na 14 dní. Tak je mě to jasné. Admin nemůže být potopen.

Tunac 1.11.2005 10:47:17

Ditr – řešil bych to tady, odklad jsem si dal jen do konce lanky, byl tam přihlášený Bojler, se kterým jsem to chtěl probrat. Nedojel. Zval jsem tam i jeho „Největšího z Bohů Slamba“, ten nedojel a už vím proč. Měl co skrývat, tak ať si to vyžere.

felcarkiller 1.11.2005 10:48:52

slamb neprijde nikdy nikam, ale byla na lance docela zajimava ta galerie fotek (udajne) slamba, ktera kolovala na DC ;D

Mario 1.11.2005 15:10:05

Jo jo, myslim ze sem si sosnul jeho xicht :D

radek 1.11.2005 15:43:15

hehe nejlepsi fotka s nazvem SEJMOUT:D

BobbySD 1.11.2005 15:49:13

Ruda je hold klucina panic co jeste nikdy nemel holku :) je to fajn kluk ale total no0b admin :D

Mario 1.11.2005 16:00:41

lol Bobku mas fakt uzasnou inteligenci, by me zajimalo kdes na to prisel?

felcarkiller 1.11.2005 16:50:32

;D to ze nespal s holkou, jeste neznamena, ze je panic ;DDDDD

BTW: onanie se nepocita

Masér 1.11.2005 16:51:27

felčare ty tomu nák rozumíš. Pánové, to je úrove??.

felcarkiller 1.11.2005 17:39:40

njn, to vis to ten internet nebo jak se tomu nadava…

Jirikz 1.11.2005 18:04:13

no konecne je tu neco porádnýho o Slambovi o odvolání Slamba z admina GZ už jsem chtel o tý doby co me zacal banovat a jednou udelal to co tobe Tunáči taky prisel bez zeptání si vzal admina,dal si mapu jakou chce a kdyz jsme chteli odejít odesli jsme ale pak se asi 5-ti lidem ukazoval ban tak jsem napsal Slmabovi proc jako nám dal ban a on odpovedel za hromadné odpojení musíte uznat ze kdyz se odpojí 5 lidí tak za to nemuzou dostat prece ban to je uplná blbost!! Slambe a já se modlim at už nidky nejsi admin nikdy a nikde protoze me od tý doby dost srš já za to nemohl ze jsem mel upúravenej anim.pbo protoze mi neslo nainstalovat 1,96Final z GZ ukazala se chyba a nic stim neslo delat a ty si vedel ze se mi ukazuje chyba jeste jsem ti posílal screen co se mi ukazuje za chybu.Nic proti tobe nemam ale preji si aby si skoncil s adminováním na GZ jeste ze mám slabej komp a zustanu u OFP ale setrim na novej aby jsem si mohl koupit OFP2 Jinak zdravim vsechny parmeny z GZ CUS Hoši hodne stestí pri AA

Bojler 2.11.2005 12:36:32

Praci cest, jen bych zareagoval na posledni dodatek Tunace, ze jsem to neresil a uveril Slambove verzi. Tak to neni, se Slambem jsem to resil docela dlouho, nakonec jsme dosli k tomu, ze ban bude na 14 dni za vulgarismy, ke kterym se PG v emailu sam priznal. Slamb screen nema, nicmene kdyz se PG sam priznal (vim, zni to jako by provedl nejakej brutalni prestupek, nicmene ve vsech hrach na GZ se snazime potirat nadavani, nekde vice, nekde mene, zalezi na danych adminech), z meho pohledu je screen zbytecny.

Proc Slamb navrhl ban na rok nevim, ze by neco osobniho? Nicmene kdyz jsem ban schvaloval a precetl si duvod, automaticky jsem ban stahnul na mesic, coz je bezna „sazba“ v jinych hrach. Po naslednych nesrovnalostech byl stazen na pulku.

Dodam jen to, ze kdyby PG nepriznal ze nadaval, tak by ban byl stazen, protoze nejsou dukazy…


Necetl jsem diskuzi celou, ale mrzi me tady par prispevku, kde naznacujete, ze se s vama vubec nebudu bavit. Kdo me zna osobne, myslim ze vi, ze nejsem zadnej povysenej magor… Odpovidam na vse a vsem.

Cus na dalsi LANce :-)

Masér 2.11.2005 12:47:27

máslo, doufam že tam dorazíme voba a dáme jedno zdravotní.

Bojler 2.11.2005 12:55:22

Na rovinu jedna vec (btw je to pro vas, lidi kolem OFP, na GZ bych to nepsal) Tunac tady nekde zminil „Admin nejde potopit“

Neni to presne, ale je to blizko. At si o Slambovi myslite co chcete, hodne se jako admin OFP snazi, obmenuje mapy a za OFP se u nas snazi bojovat, jak jen to jde. Tohle je jeho prvni klopitnuti a vazne mi neprijde fer potopit ho bez vahani po prvni chybe (neberte to slovo chybe doslova, cela situace je sporna, vidim pochybeni na obou stranach…).

Resil jsem to s nim, myslim ze pochopil a nic podobneho se opakovat nebude. Priste si zachova profesionalni nadhled a situace se vyresi v klidu, pevne v to verim.

Abych se vratil k puvodni myslence – za svymi adminy stojim, je treba, aby meli podporu, jinak by si hraci delali co chteli (mluvim vseobecne o GZ, neberte to osobne). Samozrejme pokud admin neco posere, tak to resim, zalezi vsak vzdy na tom, jak je dany admin aktivni, jak se snazi, co pro hrace dela a taky na tom, co provedl…

Doufam ze chapete, jak jsem to myslel.

Hlupec 2.11.2005 15:00:15

Tak tohle jsou slova nad kterymy se neda nic jineho nez řict : konečně. Diky Bojler :)

Atreid 3.11.2005 15:32:00

nedá mi abych taky nakonec nereagoval…

Víš bojlere když je někdo posranej ze svého šéfa tak bude vždychovat tak aby si ten šéf o něm myslel že je dobrej…

Jenže pak se karta otáčí a Slamb před náma „hráčema“ vystupuje jako šef a snaží se o komandování… Neřeknu ti konkretní příklad – jde spíš o dlouhodobý přístup k ostatním hráčům a jeho vystupování před nimi.

Prostě je to mladý nevymáchaný ucho, který neví jak se chovat k ostatním… za počítačem, firewallem, a bůhví čím dalším je hrdina, ALE ve skutečnosti zamlklý klouček s uhrama na xichtě.

admix 3.11.2005 15:58:24

Fotky mame, ten ksicht muzu potvrdit

-D!tr- 3.11.2005 16:13:55

admixi řiká ti něco, že se má vždycky začínat u sebe?

Celoush 3.11.2005 16:15:17

Muhehehehe* __________________ *škodolibý smích

_kokes_ 3.11.2005 16:50:56

nevim ze by slamb nejak extra zneuzival sve pravomoce aspon ja jsem se s tim jeste nesetkal … jak to asi vypada?

Lix 3.11.2005 17:43:46

2atreid

zes ho ale vystih

Slamb 3.11.2005 18:01:55

2Atreid: já nekomanduju, na to nemám… :( btw 20 koleček kolem strahovskýho stadionu a makej !!! ;)

Sharpman 3.11.2005 20:00:11

2 Slamb > Slambe doufam že chápeš co se hráčum nelíbí.. To že máš vlastní CFG mě štve ale neni se čemu divit když to hra nabízí > jen je to nefér když máš dobrej pc že se ktomuhle snížíš.. Ale to že svim OBČASNYM chovánim odrazuješ hráče aby hrály je smutný a doufam že po tomhle vroubku co existuje už od dob co já hraju ofp " se polepšíš ". Tzn že nebudeš rozdávat bany jak večerníček, nebudeš lézt do zamčený hry, a už nikdy nesebereš někomu login při treningu! Pokud by si odboural tyto chyby jsem ochotnej zapomenout na to co kdy bylo.. jinak sem na straně Tunáče ale chápu Boilera že za svýma lidma stojí.

Tunac 4.11.2005 23:15:33

2Slamb – Píšeš pravdu, že na to nemáš, ale pokoušíš se (na nováčcích na GZ)a to je špatné. Když si chceš zahrát, tak chodíš na jiné servery, ne na GZ. Odtud jsi vyštval dost lidí a bývá tam mrtvo. Podívej se dozadu, CSF, NPE kvůli Tobě skončili, PeeGee001 taky. Nechceš si dát nick „Černý havran“, nebo „Pohřebák“? Velice by se to hodilo, jakou práci pro propagaci OFP a GZ provádíš.

-D!tr- 4.11.2005 23:41:40

To chce docela odvahu tvrdit o někom, že může za rozpad CSF a NPE a že kvůli němu nehraje už PeeGee001. CSF už tak nehrálo skoro nic, takže využili situace, jako by to udělal každý, NPE tvrdí, že už o tom přemýšleli před LANkou a co se týká PeeGee, tak každý, kdo končí po banu na 14 dní asi nemá ke hře takový vztah.

admix 5.11.2005 00:22:05

Zrovna CSF jsou typ lidi, co vyuzivaj situace .. tys to asi jeste nepochopil, ale jim je jedno, co se zrovna deje, obzvlast okolo GZ apod, proste uz nemeli naladu, tak to zabalili

radek 5.11.2005 08:32:16

aaa admix si hraje na znalce:)))

Snake 5.11.2005 10:37:52

Lol, původně už jsem to nechtěl komentovat, ale tydle kecy mě fakt nasrali …

  1. Slamb udělal pro GZ asi víc, než si Pan soudce (jak trefně pojmenoval Kokes) uvědomuje. Pokud vím, tak potom, co se stal SLamb adminem naávštěvnost ofp sekce na gz docela narostla. Vím o tom, že dost tvrdě banoval za kraviny, ale byl to asi způsob jak na gz udělat trochu pořádek (ikdyž by to asi šlo líp jinak …).
  2. Ono tam je mrtvo, ale asi taky proto, že dneska už je ofp všude mrtvý a proto, že gz nemůže nabídnout zdaleko takovou kvalitu hraní jako jinde na serverech a to už rozhodně neni Slambova chyba…

Mrtvo na gz bylo a bude, ale z jiných důvodů, než ty se tady snažíš propagovat.

3)Koukám se dozadu. CSF kvůli tobě skončili → doporučuju ti si vše všude přečíst ještě jednou, než řekneš podobnou sračku (prostě no comment), NPE kvůli tobě skončili → OMFG jak někdo může říct takovouhle kravinu? Jak říká Ditr, NPE to chtěli zabalit už dávno a teď maj dobrou záminku a koukám, že ty jim to sežereš … jak trapné. 3)PeeGeeho problém. Už je trapný aby ses furt zastával člověka o kterym nic nevíš a obhajuješ ho a tvrdíž že to a to neudělal a přitom to sám nemůžeš vědět …

  1. Toho Černýho pohřebáka si spíš dej ty, protože o tu tvoji negativní propagaci GZ ses postaral opět sám tady tim úžasnym dojemnym článkem …
Celoush 5.11.2005 11:21:11

Já myslím, že správně by tam mělo být uveden „taky kvůli tobě“. Tvrdit, že na tom nemáte žádný podíl je naivita.

Snake 5.11.2005 11:34:04

Však já vím, že se to týká i mě. Jenomže tvrdit, že kvůli tomu skončil nějaký squad je naprostá kravina a myslím, že snad ani nemusim vysvětlovat proč …

_kokes_ 7.11.2005 09:26:51

pane soudče můžete mi říct, proč tady svádíte na slamba to, že někoho přestalo bavit OFP? ja chápu že ty hrát nechodíš protože bys dostal naprdel takže asi moc nevíš jak to vypadá ale tak aspon tady nezveřejnuj takovyhle hovadiny

Davler 7.11.2005 10:53:30

To Snake: návštěvnost OFP sekce GZ docela narostla, ale jenom proto, že časopis Level vydal placku OFP!!!

Buben 7.11.2005 19:11:11

asi takhle…nebejt Slamba tak na GZ lezou hovada s warezem a čítama ! Slamb tyhle lidi vyřadil ze hry…nebo by jste snad chtěli mít v OFP armádu Vikísků ? :D jo Slamb kolikrát naštval i mě…kolikrát i tak že sem s nim nechtěl hrát…ale musíme mu přičíst i to kladné,ne pořád koukat jakej jenom na to co dělá špatně

kokši ale jedno se musí nechat… Tunac hraje kvuli jinemu důvodu než ty…jemu nevadí že prohrává…pro něj je hlavní že hraje…ale v lečems má kokeš taky pravdu…