Operation Flashpoint 2 : Dragon Rising Trailer
Jak bylo dříve avizováno, dnes byl oficiálně vydán nový trailer na OFP2 (nebo youtube).
Rozhodně doporučuji mrknout na něj.
slibeny trailer je tu!:) http://pc.ign.com/…_070908.html pro me prijemne prekvapeni:) btw:tohle bude beztak uvodni intro po spusteni..
no vypada to dobre… jsem na to fakt docela zvedavej…
Trailer je moc pěkný…Nějak, ale neveřím tomu, že takhle se bude chovat final game.. Zvláště to AI je nějak moc dokonalé..
Brocco: Dynamická AI ti nic neřiká ?
jezis kez by meli ve hre takovy pohyby, kazdopadne temhle klukum verim vic nez BIS…
Rsa Viper: říká.. ale až takhle dokonale dynamická AI to je na nobelovku. Na videu jde vidět totální interakce s okolním prostředím, technikou, reakce na enemy, běh z budovy správným směrem… mimika, správné rozhodovací procesy(a že jich na tom videu je..)… No nejsem odborník na AI, ale na řízení takové AI už nestací normální pc. Když vezmu v uvahu kolik procesů se musí rozhodnout pro každou jednotku či skupinu. Dál je třeba vzít v potaz propojení AI a jejich pohybů.. Tohle je záležitost na moooc paralelních procesů.. Ale jak říkám, nejsem odborník.. rád se nechám příjemně překvapit. PS: Myslím si, že tohle video sice muže bežet na enginu hry, ale vsechno co v něm je je nahrané…(pohyby, reakce atd..)
„All of the models are from the game, including the trees, guns, buildings, tanks, helicopters, jets, etc – are from the game. The effects, motion blur, animations are CGI.“ – Coldkilla9 na http://www.youtube.com/watch?…
Brocco: HW nároky OFP2 budou větší než u ARMA2 očividně OFP2 a ARMA2 budou hry na jinejch enginech.
ARMA má engine vykopanejch brambor OFP2 má engine Adobe Photoshop :D
nj a CoD4 ma taky photoshop engine co…
Mě se to líbí. Jinak asi nahraný – nevim co je CGI :-D
Ale líbí se mi tam zejméta v jedný chvíli ta reakce vojáka na palbu s jinýho směru. Kdyby to bylo aspo?? jen trochu podobný, tak super. Hlavně aby se netočil dokola jak v ArmA.
Ale uvidíme až to výjde. Ale pokud je tohle vážne in game, tak to s konkurenceschopností ArmA nevidim moc růžově – pokud nebude mit menší nároky a výrazně nižší cenu.
Pěkný. Skoro by to mohlo konkurovat i Final Fantasy. Ale já bych to chtěl jako i eventuelně hrát :)
Komu to rozjede počítač ať zvedne ruku :)
Rsa: To není argument. Takovejch her, který dneska nerozjedu je vícero. A koho to zajímá?
Čelo: BI se asi na arma bulvár nekoukaj co? :D
Nevím, dál…
2 Soudruh: si nainvní, že by tohle bylo ingame
2 Rsa Viper: možná je ArmA engine vykopanej z brambor, ale osvědčil se, OFP2 se musí teprve dostat ze škatulky render
Hezké rendery mělo už Diablo a to už je nějakej pátek. O tom jak bude vypadat hra a jak se bude hrát to neříká víc než, že mají vytvořené nějaké modely a mají prachy na to si najmou team který umí narenderovat teaser. Animace, práce s kamerou, efekty, zvuk, vše je naaranžované pro konkrétní záběry a načasování. Codemasters zatím neukázali jediný materiál, který by ukazoval co jejich engine umí a jestli dokáže alespo?? to co původní OFP.
muj comp to zvládne…
2 spoock : reaguju jen na to, ze celo psal co tvrdej Cod. Neznamena to ze tomu verim, nejsem pako.
Není Cod. jako Coldkilla9 ;)
sakra ja chci ingame !!!!
Armored_Sheep: Amen.
Jen co jsem zahlédl že vypustily to video hned jsem se musel podívat kolik je tu příspěvků :) A řekl bych že docela slušný.Jinak video pěkný.To pro co bylo vytvořeno se stalo,lidi slintaj :D. Držím jim palce ať to dotáhnou do konce a snažej se.Aspo?? nám vyjde další taktická hra.
Moc krásná animovaná pohádka = snímek po snímku. Ale se hrou to nemá nic společnýho, jen modely. Všecko je to rozhejbaný v úplně jiným programu než je engin hry, efekty jsou vytvořený pro účely tohoto videa a není tam ani jeden skript. Je to jen marketingový vymývání mozků = reklama. Všichni teď slintaj jak to super vypadá, ale hra bude úplně něco jinýho.(Neříkám, že špatnýho, sám se moc těším) Tzn. O OFP2 vím to samé co minulý týden. Jediná nová věc je, že vím jak bude vypadat ostrov. Dlouhá nudle. Ačkoliv neberu Armora jako nezaujatýho člena diskuse, tak s ním souhlasím. Je to počítačem vytvořený film s použitím modelů, které poté budou použity i ve hře. P.S. Jediný okamžik, který by mohl být ze hry je ten pohled přes mířidla tanku = 2sec. Taky jsem nepochopil ten příběh. Čí??ani zaútočí na svou vlastní radiostanici, i když byla napadena před asi 5 sekundami? A během dalších 15 sec se tam vyrojí celý zbytek obou armád? Thats great men. Jestli je to takhle rychlý tak radar v Brdech je k ničemu.:-)
jako asi trosku zas zklidnete vasne, copak tu nekdo rika ze to bude bombasticka hra? vsak se uvidi, kazdopadne ten trailer vypada slusne, nic vic nic min…
ano codemasters zatim nic nepredvedli a bis zas prodavaji betaverze, takze asi tak…
Jako kvalita toho videa je po umělecký stránce dobrá. I po realistický. Žádný čí??ani na nic neútočej. Ty borci sou US SF. Podle vybavení Delta Force. Zbytek je typycký. 12 spešláků přepadá základnu, vojaci reagujou a následně přilétá transport, kterej je odtáhne. Po trikovce supr. Mnohej US film válečnej by se moh přiučit. Modely náhodou vypadaj docela slušně a je poznat co to je – což u ArmA teda neni – uvidime jak u dvojky. Takže na zatahání na nos je to dobrý. A imho – grafika a animace ala CoD4 mě osobně k absolutní spokojenosti stačí. A pokud se OFP2 bude tomu podobat neni problem. Zas u ArmA 2 uvidime, ale děsí mě jedna animace držení zbraně – to je vážně strašný a možná by to chtěl aspo?? zajít do anareusu a zkusit si jak se blbe strka ruka skrz nadpazbi.
Neodsuzuju ani jednu hru. Ale modely z OFP2 se me co se detailů líbí o hodne víc – asi to bude tim, že sem dost z těch hadrů měl na sobě. Ovšem kde budou animace, AI, hratelnost a prostředí napoví až první zahrání. Ono aby sme pak stejne všichni neskončily u hledání min, protože ze samýho slintání jako před ArmA dostanem slintavku…
Libi se mi, jak se tady predhanite v placani o tom, jak ukazali hovno, ze je to CGI apod. – no a co? U army jste takhle slintali taky a dopadlo to drzkou na zem. Nikdo tady nerika, ze ta hra bude supertruper, ale modely maj pekny. tecka. Ja osobne se necham prekvapit jak OFP2, tak armou2, i kdyz po zkusenostech davam vetsi sance OFP2 ;) Ale kdo vi :) Tak tady laskave prestante placat veci typu „se hrou to nema nic spolecnyho“, „ja bych to chtel eventualne i hrat“ apod.
Hodně tě to sere admixi? Ty se tu taky předháníš v tom, jak to BI a všem, co to hrají, nandáš další narážkou či urážkou Army. Tak jak ty tu furt držkuješ, tak mají ostatní právo taky držkovat. V lecčem mají totiž pravdu, jako ty.
Edit: nic :)
kdyz ze ma vyjit ten PC GAMER ?????
Může takhle vypadat pohled hráče v OFP2 ? http://www.ofp2.pl/…/ofp2_40.jpg
Mno nevim :-D
Ne, nemuze :)
to neni ofp2 toje mario
zas tak daleko od rality to snad nebude :]
Ale uznejte chlapy, takhle to na papír nevystínujete. Ta technika dneska hold pokročila :-D
Admix, myslíš, že v ArmA jsou horší modely než na snímcích z OFP2? Podle těch několika snímečků se mi zdá, že jsou na stejné úrovni.
Pochyst : To nemyslíš vážně že ne.
Soudruhu, já nevím, školy nemám, zase tak moc velkej rozdíl mezi nimi nevidím. A o Pochystovi aspo?? vím, že má s modelováním zkušenosti (http://polygon.blog.cz/ ). Nevidím důvod mu nevěřit. V čem jsou podle tebe lepší?
De o to, o jakejch modelech se jedná. ted si uvědomuju, že já o A a pochyst o B.
Nemluvim o technice, ta je z venku a staticka v ArmA taky pěkná.
Já řešim vojáky. A modely, animace, olečení, držení zbraně sou na těch obrázcích z OFP 2 rozhodně hodně jinde.
A btw : ono pochystova práce je dost někde jinde než originál ArmA věci – aspo?? po textůrový stránce.
A jsme zase na začátku. Nikdo nevíme, jak bude držení zbraně v OFP2 vypadat, tak tvrdit podle jednoho hraného videa, že ho má OFP2 „hodně jinde“ je trochu zcestné. Animace totéž. Bůh ví, jak budou vypadat animace ve hře. U oblečení nedokážu říct jak moc jsou odpovídající skutečnosti, tam to asi vidíš líp, ale co se týče kvalit textur a modelů přijde mi, že OFP2 je možná více oku (či spíše screenům) více lahodící, ale svým laickým okem nevidím nějaký „hodně jinde“ rozdíl (viz. http://www.of2.pl/…t_200558.jpg vůči http://gallery.gwn.ru/…shots/107104 ). Ale furt nevím, jak to bude vypadat ve výsledku ve hře. Nemá smysl dělat tyhle předčasné závěry.
Zrovna na tohle screenu z ArmA 2 má borec ruku skrz granátomet. To je věc který se doufám ani v jedný finální verzi z těch dvou her nedočkám.
Mě osobně přijde, že v tomhle děláš z komára velblouda. Je to sice nepříjemné, ale oba dva tušíme, proč to tak je. Prostě, to že je hráčům umožněno vytvářet si vlastní obsah má své klady i zápory. Budu rád a věřím, že i tvůrci addonů by uvítali, pokud se to v BI podaří vyřešit jinak, ale pokud ne, tak to nebudu považovat za nějaký fatální problém. Furt je to jen zdokonalovanej engine OFP, který má své limity, jako každý. Fatálních problémů, kterých by se měla _podle mě_ ArmA2 vyvarovat je spousta (AI, přechody animací,…) . Tohle mi sice taky vadí, ale dávám to hooodně na konec svého žebříčku. Budu rád, když se toho ve finální verzi nedočkám, ale pokud ne, tak mi to žíly trhat nebude.
Jenže, detaily dělaj celek. Ono trochu ubereš tady, trochu támhle, trošku zase tadyhle a výsledek bude stát za prd.
A popravdě na tu ruku skrz granátomet, tac. grip, nadpažbí AK budu čumět 90% hraní ty hry. Takže je to več nejvíc na očích – a prostě to vypadá neuvěřitelně blbě. Čert vem hadry, čert vem textury u tanků, ale já tohle řadim k těm věcem cos napsal ty + etě aby se vozidla začala chovat podle toho jak maj (a ne aby tank simuloval gumovej hrad) a další věci.
A ve mě to evokuje návrat k tomu čuněti (pokud se bude hejbat). Vyprd bych se na prase a radši udělal 5 nebo 6 animací na zbraně.
2 Soudruh: tak je pravdou, že když už maj teďka ty animace po vrstvách, tak by to snad až takovej problém být nemusel, ale osobně souhlasím s Čelem, to že leze z granátometu už 7let je pořád nic, proti mnoha dalším fatálnějším věcem jako … /každý si doplní sám/
Ano, detaily dělaj celek. Stejně tak jak jsme my obdivovali v OFP fungující noční oblohu či příliv a odliv, tak se podle mě najdou lidi, kteří budou rádi, že mají možnost ve hře potkat prase, jelena, srnku či jakékoliv další zvíře. A věř tomu, že tohle budou recenzenti zmi??ovat víc než to, že panáček, stejně jako v OFP či ArmA, drží všechny druhy ručních zbraní furt stejně. Je to nemilé, ale ruku na srdce, tohle dle mého odhadu nepálí moc lidí.
2čelo:tak tak… zase se bavim… :)..nemá to náhodou cenu až to vyjde???...... btw 2 soudruh:napsal jsi,že čert vem hadry a textury u tanků…Já zase uplně seru na to jak kdo drží zbrań!!.....a nikdy jsem se za dobu co hraju nedíval jak držej vojáci zbraně..ale spíš na to jak hra vypadá a jak je hratelá…!! Teď si mi dal brouka do hlavy…asi se potom odpol doma podívám,jestli mi to náhodou taky nesere :))…
No já sem třeba zvědavej jak na tom OFP 2 bude s Editorem a s plánovánim tras.. Arma i OFP má jednu výhodu.. Byť editor neni nic zázračnýho.. i úplná lama si mohla udělat svojí misi kde auto projede městem, přijede tank a přilítne helina.. (a to bez jedinýho scriptu nebo nutnosti programace). Bohužel u OFP 2 to vidim tak, že pokud budeme chtít využít tyhle supr-čupr animace atp.. tak se nevyhnem scriptum.. A tim pro mnohé po dohrání SP zůstane jen MP. Nevim jak to udělaj, ale bojim se, že tak dinamický a jednoduchý jako Editor OFP/Arma to nebude..
Snad se pletu ;)
Co se týče ruky v granátometu, je taky docela dost možné, že nic takového už v ArmA 2 ani nebude ;)
No, že by :)
jen aby se to nevyřešilo tak, že vojáci nebudou mít prsty :-D
… nebo ze tam nebudou granatomety :D
Nevím proč, ale napadlo mě hned to, co admixe :)
Souzneni se tomu rika, ty chlipniku :)))
Když už BI mluvili o tom jak bude ARMA 2 jiná tak by si s těma animacema pohrát (do ARMA už bylo pár addonů co měly vlastní animace + prst na spoušti dlouhej jak natahovaná žížala) :D
no je pravdou, že tak jak se nastaví animace, tak taky bude z velké části hratelná ArmA2, ono to i dnes dělá velkou propast mezi OFP vs ArmA
Hlavně přechody mezi animacemi (nucené, nenucené, atd.) Tam to chce zapracovat.
Čelo: Ta animace o šutr např. a nechci nic řikat ale nabíjet a chodit během toho by nebylo na škodu.
Na to nabijeni za chuze jsem zvedavej, s prechodem OFP->arma se to zhorsilo :))))
Chtelo by to zapracovat taky na tom, aby AI nevidělo přes padlé stromy, keře atd.. To co se teď děje je příšerný ..Např. nic přes ty padlé stromy nevidim, ale AI mě vesele killuje..
Hlavně to chce zapracovat na hratelnosti..stačí se podívat jaký je rozdíl mezi ovládáním zbraní v Arma a Arma:CWR_demo
k těm animacím: myslím že buď bude muset BIS opustit koncept současný nebo ho přepracovat tak, aby přestaly být ony nevynucené animace atd..(diskretizovat víc ty pohyby-případně nějak nakombinovat pohyby dynamické s těma z motion capture)