EPJ Bulvár

EPJ Bulvár

Celoush – 26.9.2006 15:14

Armed Assault bez českého dabingu

Jak dnes potvrdil Martin Schovanec na XZone.cz: „Hra bude s českými titulky, dneska jsme obdrželi nový přebal, kde je to již uvedeno.

Tím je snad definitivně uzavřena debata, zda bude dabing nebo ne.

Radek 26.9.2006 15:40:03

škoda

Gaia 26.9.2006 15:48:30

BI nemusí dělat rychlodabing, komunita si ho zajisté udělá sama :)

Noob Saibot 26.9.2006 15:51:24

Lepší pěknej a angl. než odlfáknutej česky.

spoock 26.9.2006 19:04:59

paráda, vůbec se nezlobím, ale spíš naopak, doufám, že tam bude slyšet i nějaký ten slang, aby to neznělo tak stroze :)

Shotgun 26.9.2006 19:33:03

ruská angličtina rulez :D

Dwarf 26.9.2006 21:12:11

beeee já se na něj těšil…u OFP se mi čeština líbila, dobře to zapadalo do tý český krajinky :))

BuBen 26.9.2006 21:16:58

no byla by docela sranda kdyby ty komunisti (nebo co to tam bude) mluvili česky :D

Harrier 26.9.2006 21:18:09

ne ze bych neveril xzone ale v jrc i ConQuest entertainment (oficialni distributori) uvadeji „Hra je kompletně v češtině.“ tak by mne zajimalo co si pod tim predstavuji :) btw dokaze si nekdo z vas predstavit mafii v anglictine ? ja teda ne

Acutres 26.9.2006 21:56:18

Podle mně je to škoda. Čeština je bohatší než anglina. Když si mám vybrat film s českými titulky, nebo českým dabingem, volím dabing. Tohle je totéž. Chjo…

spoock 26.9.2006 22:26:14

2 Acutres: dabing ničí požitek z filmu!

-D!tr- 26.9.2006 22:33:56

spoock: Jak komu … já to tak tragicky nevidim.

Soudruh 26.9.2006 22:34:13

LOTR s č. dabingem je teda jako celkem silnej humus. To samé platí u Bondovek. Ja teda nevim, ale dabing do filmu neni vždycky to prvé ořechové. Navíc, když se jako třeba v případe HP změní dabéři. No děs a hrůza.

admix 26.9.2006 23:04:33

Dabing sux. Umet anglicky a nepotrebovat titulky, to bych si piskal.

Adamicz 26.9.2006 23:33:01

Dabing jedine do francouzských komedii a Cerveneho Trpaslika, jinak ne :-)

jirka.maso 27.9.2006 01:02:54

a taky do the simpsons…

dr MARTINS 27.9.2006 06:22:42

Dokáže si ale někdo z vás představit Louise de Funés s jiným než českým dabingem? To byl jenom případ že dabing ne vždycky sux jak nejmenovaní lidé tvrdí :) Záleží na každym jak to vidí v ostatních filmech. Do army bych ho ale zrovna dal…

Chipoun 27.9.2006 08:33:14

Záleží jak by to bylo udělaný. Něco je lepší s dabingem, něco bez něj. Takovej Forrest Gump je jednoznačně lepší a vtipnější s dabingem. Třeba jak mluví Bubba :-).

Celoush 27.9.2006 10:35:38

2Harrier: JRC a další vychází z posledního známého přebalu, který se teď změnil. Už o tom píšou i jinde. Hra jde za pár dní na lisování a doteď žádnej tester neslyšel v ArmĚ ani slovo česky. Tomu věřím víc než neaktualizovaným stránkám vydavatelů (i v xzone nejdříve tvrdili, že bude dabing a pak to změnili, protože přišel novej obal).

Celoush 27.9.2006 10:36:53

Asi to aktualizovali, protože už teď má JRC na stránkách uvedeno. lokalizace: S českými titulky

Faly 27.9.2006 10:59:10

Kdysi Luis de Funés viděl film dabovaný Františkem Filipovským a prohlásil, že je škoda, že Filipovský nemluví francouzsky, protože by se jím nechal dabovat i ve franckouzské verzi svých filmů.

Všimněte si, že filmy dabované před rokem 1990 mají v průměru mnohem vyšší kvalitu dabingu než filmy dabované od roku 1990. Je to tím, že se dováželo mnohem méně filmů a na dabing bylo více času a vybírali se dabéři, jejichž hlas nejvíce odpovídal postavě, kterou dabovali. Také se nestalo, že by jednoho herce dabovali dva různí dabéři – každý dabér měl svého herce doživotně.

Soudruh 27.9.2006 11:27:11

Ano. Faly má recht. de Funés s dabingem Filipovského je jiná třída, než to nový bastlení. Osobně sem radši za agl, protože zní dobře a kdo bude chtít do češtiny to lokalizuje sám.

0101001 27.9.2006 12:29:27

Informovanější to ví již několik týdnů.

lightgirl 27.9.2006 13:48:24

JA chci dabing … Ona je to prece jenom ceska hra … a jsou tam videt cesky veci .. tak proc ne ten dabing??.. :-/

Celoush 27.9.2006 13:58:11

Protože by to stálo moc peněz a nebo na to není čas. Prostě nebude a basta. Mrdat na dabing. @0101001: To by mohl říct každej. Debata, zda bude či nebude dabing se objevila až se zveřejněním přebalu, což bylo někdy před 20 dny. Kde si byl tehdá? Machrovat teď umí každej.

BuBen 27.9.2006 15:02:31

jde o to že by se musela ta kampa?? skoro celá předělat + sehnat lidi co to nadabujou + zaplatit lidem. To by samosebou znamenalo že by se datum vydání nejspíš muselo posunout ;) a to nikdo nechce nebo snad ano ? mě tam ten dabing chybět nebude, stačí mi titulky …

spoock 27.9.2006 16:18:27

buďme rádi alespo?? za titulky ;) stejně je lepší anglické znění – hidden and dangerous 2 bylo taky lepší anglicko německy než česky

sk 27.9.2006 17:01:42

hlavne by bylo supa dyby rusaci mluvili rusky

lightgirl 27.9.2006 17:09:23

sk

Pokud se nepletu .. tak rusaci mluvily rusky uz v OFP .. :-)

Acutres 27.9.2006 17:37:24

Zase je pravda, že než špatný český dabing, raději špatný anglický, s českými ttitulky :P @sk: a já myslel, že to nebudou rusové, že budou mít akorát ruskou techniku.

Tunac 27.9.2006 17:44:15

Česká hra v angličtině. Hnus. To jim nestojíme ani o to, poslechnout si Arnu v jazyce tvůrců! Zklamali mě. Moc!

Ertefol 27.9.2006 18:12:14

No, já Mafii hrál v angličtině… A bylo to dobré, někdy dokonce lepší než v češtině ;)

Stealth 27.9.2006 18:27:44

Hmm ja doufal ze to bude poradnej original ceskej. Me anglictina nevadi ale tohle je ceska hra ne jina… Se.. na nas:-(

BushMan 27.9.2006 18:39:11

souhlas s Tunacem, mě taky sklamali, že jim za to nestojíme

spoock 27.9.2006 18:51:14

jak se mluví na Sahrani? Španělsky nebo nějak tak, ne? 2 Ertefol: mno Mafia měla asi nejlepší dabing co kdy u české hry vyšel, což musím smeknout.

0101001 27.9.2006 19:46:20

@Celoush: Několik týdnů jsem přehnal, je to asi tak 10 dní. Taky bych si rád zahrál Armu s českým dabingem, bohužel už na to BI nestačí čas.

BuBen 27.9.2006 19:58:05

krom toho … v multiplayeru ten dabing potom chybět taky nebude :D jde jen o tu kampa?? :)

Soudruh 27.9.2006 20:00:00

Fajn. Ted se vsichni potento z jedny nenadabovany kampane. Srath na to. De tu o to, ze kdyby se to dabovalo, tak je to tak o mesic pozdejc. Mozna by se to nestihlo ani do vanoc, a pak by nastaly haldy sracek o tom, jak je to zase odlozeno atp. Hruza :-D

Stealth 27.9.2006 20:03:54

Kdyz jse chce tak vsechno jde:-) Mas jim s tim pomoct ten tvuj opici hlas by tam vynikl lol.

Golf 27.9.2006 23:46:36

No jak to vidím já tak to bude hra s anglickým dabingem jestli to sou teda ještě češi. a na nás staročechy stejně serou!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!

admix 27.9.2006 23:50:43

Let's fight!

Adamicz 28.9.2006 00:22:12

Kdyby byla cestina nejrozsirenejsim jazykem na svete, pak bych mozna pochopil, ze by hra byla v originale cesky. Realita je ale jina, takze to zda jsou tvurci cesi ci ne tu nehraje vubec roli. Myslete trochu ekonomicky proboha :-))

Night 28.9.2006 08:20:01

Nechápu co vám na tom vadí… Jediné co bych udělal v češtině by byly nějáký komentáře stylu: Na Sahrani se bojujem, krutý sever napadl jih bla bla bla ,jako takovýho komentátora… Ale prostě kdyby tam mluvili Amíci tak anglicky… Kdyby Mongolové tak mongolsky…Kdyby Češi tak samo česky… A pak případně přidat titulky v jazyce, kde by se to prodávalo a předabovat toho komentátora. :) Todle si představuju jako ekonomické řešení. Dabing by po celym světě existoval v zásadě jenom jeden. Pouze by se na každej jazyk zaplatil jeden komentátor. :)

BuBen 28.9.2006 08:29:36

otázkou však je zda bude mít německá/francou­zská/ruská verze svůj dabing ;) Je ale pravda že ostatní „národy“ neměli možnost vidět ArmA už na jaře na lance … takže na nás až tak úplně neserou :D

Night 28.9.2006 08:45:09

BuBen: já bych o tom nepochyboval :) Minimálně u Němců bych to viděl jako velice reálné :)

spoock 28.9.2006 09:50:16

mno osobně by byl zajímavý dabing s pestrou škálou jazyků neboť každá maličkost dělá reálnější celek – a pak bych tam dal pro každou zemi kde se to bude prodávat titulky :)

Soudruh 28.9.2006 10:43:46

omg. ??ešíte hrozný hovadiny. TO jestli si německej vydavatel, polskej, rumunskej a já nevim jakej udělá svůj dabing je na něm a na něm spočívá i jeho kvalita. Originál verze co se těmto lidem odesílá MUSI být v angličtině, protože v každý zapadlý prdeli na konci Chacharstánu mluví aspo?? jeden tatar anglicky. V ČR neni dabing, protože by to zpozdilo hru o x týdnů a hráči by zase remcali. Přesnými slovy BIS si nemůže dovolit hru dále odkládat, neboť vy byste to zase vokecali. Kvalitní dabing na úrovni by zabral dlouhou dobu, protože by se museli sehnat kvalitní dabéři, všechno připravit a přečasovat všechny mise a Arma by nevyšla v ČR do vánoc, zatímco jinde na světě by jí už měsíc hráli.

Soudruh 28.9.2006 10:51:57

Já s tim nemam problem… :) Zapoměl jsi na Mongoly :)

Dwarf 28.9.2006 10:52:21

no jo ale proč se teda s dabingem nezačalo dřív? :P

Gaia 28.9.2006 11:43:59

Protože se řešili mnohem závažnější problémy.

sk 28.9.2006 12:22:33

a vite proc nebude dabing ???? protoze vsici rvou my uz to chcem hraaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaat

Nigh 28.9.2006 13:15:57

sakra sry ted sem si toho všim omylem sem napsal souškovo méno na svoje a vůbec netušim proč :D

radek 28.9.2006 14:27:00

@night: saboteeer:P

felcarkiller 28.9.2006 15:09:23

dabing picham, v cwc znel na nekterejch mistech dost trapne…

Stealth 28.9.2006 17:00:10

Kdyz rikate ze cestina neni zajimava tak proc normal OFP nadabovali? Podle me skoda penez navic

LUKASKILLER 28.9.2006 19:01:38

Ja si myslim ze kdyby to dali kompletne do cestiny , tak by to asi nekoupil a nedistribuoval nikdo, kdyz se to ma prodavat do celyho sveta… nevim je to muj nazor

spoock 28.9.2006 19:24:18

2 LUKASKILLER: proto se obvykle dělá několik jazykových mutací, nemyslíš?

Shotgun 28.9.2006 21:21:35

:D

lightgirl 29.9.2006 00:18:35

Me jen prijde .. ze Arma ma byt pokracovanim OFP .. tudiz by melo byt vse na stejny ci lepsi urovni oproti OFP .. Vsichni jsme si zvykli na cesky dabing z OFP.. a kdyz bude chybet .. (nerikam ze je nutny ale i tak) prece je to jen krok zpatky.. coz by nemelo byt prave u pokracujiciho titulu ..

Tot muj nazor

Soudruh 29.9.2006 00:24:18

Jedna nedabovaná kapna = krok zpět. No tak to už mi ho teda vyndejte. Vždyť zachvíli vznikne x kampaní jak českých, tak ruských, somálských, ze Saturnu a já nevim odkud v x různejch jazycích. Stejne pulka lidí tu kampa?? hrát ani nebude nebo nedokončí. Podle mě, je to holej fakt se kterym nikdo nic neudělá. Diskuze je tu vlastně zbytečná. Zase je to coby kdyby a nic stin nikdo neudělá. Já bych to zamknul, protože diskuze nemá smysl. Každej už svůj nazor řek a nic novýho se nedovíme.

spoock 29.9.2006 08:38:16

2 Soudruh: souhlas 2 lightgirl: já jsem si třeba tak nějak na český dabing nezvykl. :) krok zpět říkáš? krok zpět by to byl kdyby to bylo komplet v angličtině. Já jsem nehrál v OFP nic českého krom ČSLA2 už pěkně dlouho. Myslím, že komunita si už tak nějak zvykla

Dogsoldier 29.9.2006 13:27:58

Radši kdyby jste vytasili Aj/Čj slovníky a učili se (kdo to nezná) místo těchhle blbostí. Na Armu vám stačí slovní zásoba 200 slov = slovní zásoba 1a1/2-ročního dítěte a budete kingové. To je samý WTF a OMG, ale „scan horizont“ vám nic neříká ( se scandiskem to nemá nic společného :-P )

admix 29.9.2006 13:50:15

OMG WTF ty ses ale LOL

felcarkiller 29.9.2006 14:49:26

omg, hlavne at to neni plny bugu, na nejakej dabing fakt seru … to je kokotina, titulky stacej… a prece jenom anglictina u americkejch vojaku je mnohem realistictejsi, nez nejaka radoby ceska drsna mluva…

sk 29.9.2006 15:20:22

jo felcare tve prvni prani se snazime eliminovat, ale je toho jak musich hoven :(

sk 29.9.2006 15:20:41

a jestli ze to chtej mit do pulky rijna hotovy, ha

felcarkiller 29.9.2006 18:58:32

no mate co delat :-) odhaluj, odhaluj… at se to vyplati koupit…

BushMan 29.9.2006 19:53:26

Neva , zase bude aspo?? spousta oprav, ne??!! :-))Microsoft to taky tak dělá a sou v pohodě.....

Trane 29.9.2006 20:21:38

No mě by potěšilo, kdyby alespo?? rádiový hlášky nadabovali česky (mám na mysli hlášky typu "Šilka na 12.hodině! atd.

dr MARTINS 29.9.2006 20:37:54

Slezem se na lance, zavřem se s nějakym kompem na odhlučněnym místě a uděláme si dabing sami a nazdar. Třeba takovej shadow jak řve: " Jaká píča mě trefila do zad" by byl naprosto dokonalej dabing :D

ale teď vážně. Jak těžký do toho může bejt udělat dabing podomácku??

BuBen 29.9.2006 21:48:07

a nebo se ožerem a bude nám to všechno jedno :D

Trane: mno tak účel této věci by mi byl neznámý … to je totiž úplně k ničemu :D

spoock 29.9.2006 23:29:54

2 Trane: posloucháš se, přemýšlíš? víš jak je složitý český jazyk? čeština je mnohem složitější než anglický jazyk a udělat něco takového ze slov je něco, co je ještě hoší než udělat český dabing kampa??e

admix 30.9.2006 00:01:46

shadowa bys natocil leda jak rve „vsechny vas vymrdam vy lamy“ apod. ;)

Soudruh 30.9.2006 00:43:08

Což je úplně na pikaču :-). To můžu stejně nahrát každýho druhýho vožralu bo fěťáka :-D

felcarkiller 30.9.2006 04:45:19

ehm, no tak si zas jako vokurky uvedomte ze udelat profesionalni dabing neni jenom nakecat nejakej text do mikrofonu…

felcarkiller 30.9.2006 04:46:08

neni nic horsiho nez kdyz dabing dopadne jako rychlodabing nemeckyho porna…

„delas to jako kralovna, neprestavej…“

lightgirl 30.9.2006 09:47:01

Felcar

To se tam nevejde … :-D

BuBen 30.9.2006 09:51:28

ale vejde neboj … :D

sk 30.9.2006 10:57:58

tyve nevim, me to teda vubec nevadi ta anglictina tam, ty hlasy sou fakt f poho!

Kutuzov 30.9.2006 12:40:19

Au…

admix 30.9.2006 14:08:47

Ehm.

admix 30.9.2006 18:53:36

A Kutuzov vyhrava cenu za nejblbejsi komentar :D

BuBen 30.9.2006 21:05:15

„no vidiš“ to kutuzove :D

Bohosu 30.9.2006 21:05:19

K tomu nemám co říct :) Zajímalo by mě jak to vyslovit :D

Faly 1.10.2006 01:31:39

Jednoduše. Přece jako normální ´.

S.L. 1.10.2006 17:32:13

mě je úplně buřt jestli budou mluvit svahilsky, nebo mongolsky. Hlavně aby to bylo bez chyb!Nebo ještě líp:Aby to už bylo tady!!:))

Celoush 2.10.2006 09:06:47

No mě je dabing volnej. Nemusím ho mít, ale kdyby teď řekli, že to vydaj na Vánoce a dabing bude dělat Čtvrtníček s Lábusem, tak si klidně počkám :)

admix 2.10.2006 09:49:50

Jezis, jen ty dva ne .. to by byly komedie ..

Celoush 2.10.2006 10:36:04

No to bude i tak :)

sk 2.10.2006 14:55:36

kurva panove, musime udelat nakou petici aby to vydali az tak v lednu a dodelaj vsechno aby to bylo perfektni, par veci fakt potrebuje este cas :(

Celoush 2.10.2006 15:37:54

Bez šance

BuBen 2.10.2006 15:39:37

v lednu ? tobě odpojili vodu ne ? tak to mi ho teda vyndej …

sk 2.10.2006 16:10:13

neee ja nechci hodinu hledat diru v plote kterej m je po pas:((

Kutuzov 2.10.2006 17:00:49

Na to vam reknu asi tohle ´

Sharp 3.10.2006 19:42:52

Já se přidam pod petici :) Já bych armu v listopadu taky radši..

spoock 4.10.2006 09:27:43

já bych už se asi psychicky zhroutil, pokud by to odsunuli byť o týden :(

sk 4.10.2006 14:48:14

no aby ses psychicky nezhroutil z toho zes to dostal moc brzo

jack 7.10.2006 21:25:19

Ja se tak tesil ze armu vydaj az za dva roky:(