Arma 3 update 1.08
Před pár okamžiky vyšel update 1.08 pro Arma 3. Velikost dosahuje 1 GB a přináší především nový obsah nejen ve formě tří nových dopravních prostředků pro AAF.
![](https://pbs.twimg.com/media/BbMot_7CIAAAlxN.jpg:small)
![](https://pbs.twimg.com/media/BbIAJxLCUAAF9XD.jpg:small)
![](https://pbs.twimg.com/media/BbDFfxECEAI8EuI.jpg:small)
Dále se měla zlepšit integrace Steamu s větším cachováním dat, přibýt by mělo řazení, tagování a u misí by se měla zobrazovat i mapa, kde se odehrává.
Seznam nových objektů není krátký:
- MBT-52 Kuma tank
- FV-720 Mora Infantry Fighting Vehicle
- Wy-55 Hellcat (armed and unarmed) helicopters
- LRPS optics
- IR grenades
- Black variants of MX rifles
- Selected parts of the Tactical Guide to Field Manual
- Guerrilla headwear with headsets
- Improved narrative characters
- AAF Armor Groups for editor
- 7 new faces of developers
- 4 new ambient sounds
- New pile of wood model
- New camping light model
- 3 graves
- 2 variants of a garbage container
- 5 variants of graffiti
- Playground castle with slide!
- 2 wooden shelves
- Various leaflets and posters
- Board map of Altis, Stratis and customizable empty map
- Five variants of luggage heaps
- Four variants of a trash barrel
- Various fishing gear
- Third Altian Radio Protocol
A došlo i na nové příkazy (triggerTimeoutCurrent, waypointTimeoutCurrent, setParticleFire, getClientState) či funkce (BIS_fnc_jukebox, BIS_fnc_exportCfgVehicles, BIS_fnc_objectType, BIS_fnc_itemType, BIS_fnc_crewCount, BIS_fnc_importImageLinks).
Kompletní seznam všech novinek, změn, oprav a úprav naleznete tradičně na oficiálním webu a doporučuji si jej projít.
BI k vydání přišla i s novinkou.
ahoj mám jednu takovou otázku na kterou jsem zdá se nenašel nikde odpověď. proč BIS do ARMA3 cpe nějaké fiktivní vojenské stroje? kdy tam budou reálné stroje? hru jsem si nedávno koupil a tohle mne dost zklamalo …
to už ani není vojenská simulace ale scifi střílečka …
Ty stroje jsou sice označeny fiktivně, ale víceméně vycházejí z reálných strojů a nebo jsou kombinovány tak, aby se možné realitě co nejvíce přiblížily. Na Tartarus Castu mají dokonce několik témat a tvrdí, že ty stroje jsou tak reálně podobné svým vzorům, že jsou přejmenovány jen z licenčních důvodů a proto požadují stejnou funkčnost a vlastnosti jako mají původní stroje: http://www.youtube.com/results?…
Pravda je asi někde uprostřed. Částečně jsou to licence, částečně je to možnost mít změnou názvu omluvu pro odlišnosti v modelech oproti vzorům. Snaha o realističnost zůstává, ale není tak striktní. Takže o scifi bych tak úplně nemluvil, kampa?? je zasazena do roku 2035, takže nějaký pomyslný posun tam je, i když by teoreticky mohl být i větší.
No jsem na tom tak nějak stejně, kdyby to nebylo v budoucnosti tak mě to hodně baví. Takhle z toho mám rozporuplný pocity. Nějaký zbraně 8,5 mm. Ztrácím se v těch fiktivních názvech. No docela škoda, jinak je to fajn. Ale to je asi trend. Dřív se dělaly hry jen z druhý světový, potom moderna a teď už scifi. Ale budu doufat, že někdo udělá současnost. Jinak animace nejsou špatný, ale ten kdo dělal tu animaci pomalé chůze, to je děs. To i Flashpoint měl lepší animaci. Tady když jdou vojáci za sebou. tak jdou tak nepřirozeně a vypadaj jako roboti. Tahle animace, ta je fakt strašná…