ArmA 2 Patch 1.05 vydán
Jak již bylo dříve avizováno, měl chystaný patch 1.05 vyjít do Vánoc a dnes 22.12.2009 je patch 1.05 skutečně venku. Patch můžete stahovat přímo ze stránek arma2.com. Má celkem 267 MB. Vyjma Apache, minikampaně, oprav nemálo chyb a úprav nemálo nastavení se můžeme radovat i z toho, že již nebude nutné dávat DVD do mechaniky. Takže se na vás těšíme na Vánoční jízdě již na novém patchi.
Jen tak pro zajímavost EPJ server už jede na 1.05, jako první na světě.
Seznam změn:
– Nová herní kampa? „Eagle Wing“.
- Nový hratelný model vrtulníku AH-64D Apache Longbow.
- Nový multiplayer Warfare mód „When Diplomacy Fails“ (Když selže
diplomacie) pro hru za jednu ze tří stran konfliktu s možností
diplomacie.
- Významné úpravy a vylepšení umělé inteligence (lepší spolupráce
v boji, lepší přehled o situaci na bojišti, nový příkaz pro krycí
palbu).
- Výrazné snížení HW náročnosti, zvláště ve velkých městech.
- Plná kompatibilita se systémy Windows Vista a Windows 7 64bit s 8 GB a
více paměti RAM.
- Tráva nově poskytuje krytí ležících jednotek i v dálce.
- Vylepšený systém zásahu a poškození.
- Vylepšené kreslení vzdálených objektů a jejich zobrazení na hranici
dohlednosti.
- Vylepšené ovládání myší.
- Vylepšený prostorový zvuk.
- Možnost rychlého spuštění stažených addonů a misí pomocí asociace
souborů .pbo se hrou bez nutnosti instalace a kopírování souborů do
instalačního adresáře.
- Možnost přepínat mezi režimem zobrazení v okně a na plné obrazovce
(Full Screen) za běhu hry pomocí klávesové zkratky Alt+Enter nebo
v nastavení zobrazení.
- Odstraněny pády hry v některých situacích.
- Podpora dedikovaného MP serveru na systému Linux.
- Nové herní rozhraní pro nastavení MP serveru.
- Nové herní rozhraní pro příkazy v multiplayeru.
- Umožněno velení jednotkám i během rozhovoru.
- Podpora zařízení FreeTrack s použitím knihovny FreeTrackClient.dll
- Odstraněna ochrana DRM, hru lze spustit bez DVD v mechanice (pro správný
běh hry a MP hraní je i dále nutné vlastnit originální hru a sériové
číslo)
- Možnost použití Anti-Cheat technologie BattleEye
Changelog:
[61961] Improved: Convoy movement a lot smoother, esp. on roads.
[61943] Changed: AI gunners can autonomously use automatic weapons only when
some automatic weapon is selected
[61387] Improved: Cars are now following road turns and corners better.
[61385] Improved: Enabled commanding during conversations.
[61362] Improved: Helicopters now crashing less often when engaging ground
targets.
[61060] Fixed: Crash when copying trigger activated by a group.
[61057] Fixed: AI subordinates in a player group were often not moving in combat
until player has stopped.
[61035] Fix: Dedicated server window has not react to some window messages often
(such as focus loss)
[61032] Changed: Destroy helicopter if on ground and upside down.
[60954] Changed: Increased range of ILS signal from 3 to 8 km.
[60939] Improved: increased VASI brightness to increase its visible range.
[60908] New: BattlEye support
[60902] Changed: Helicopters crash into the ground condition improved.
[60902] Fixed: Helicopter with automatic gear control open gear earlier when
main rotor failure.
[60886] Improved: AI subordinates in a player lead group now respect formation
when choosing a cover.
[60852] Fixed: After revert, year was restored to 1985.
[60838] New function x interpolate [xFrom,xTo,resultFrom, resultTo] can be
used in simple expressions.
[60818] Fixed: AI no longer switches to aware when player leader turns in in an
armored vehicle, it only goes prone/crouch.
[60818] Fixed: AI groups never went to „combat“ when player was a tank
commander, resulting in multiple „under fire“ messages.
[60818] Improved: AI subordinates in player's group now report Clear as
appropriate unless player has given Danger command.
[60718] Changed: AI now goes to Combat behavior automatically only when under
fire, not when player is prone.
[60718] Changed: AI follows leader stance, but does not switch to combat
behavior when player is prone.
[60711] Changed: Units now never enter cover while moving in compact (Delta or
File) formations.
[60588] Fixed: MP client could not use laser designator in vehicles.
[60525] Fixed: Changing window size is no longer possible inside of video
options screen.
[60522] Improved: Longer view distance for objects when high view distance is
used.
[60457] New: FreeTrack support using FreeTrackClient.dll
[60323] Changed: Formation direction now adjusts to human leader body direction,
not a movement direction.
[60260] Fixed: AI soldiers moving in Safe/Aware could sometimes be stuck near a
bush or other objects.
[60234] New: Scripting function enableAIFeature to disable new AI features when
old behavior is required.
[60220] Improved: AI covering units tend to stay close to each other.
[60155] Fixed: MultiPlayer client crash caused by certain custom sound
[60129] Fixed: AI subordinates now move faster (use less cover) to catch up when
leader is way ahead of them.
[60102] Fixed: AI subordinates should now respect formation more when moving in
combat.
[60101] Fixed: Group leader was often running far ahead alone in combat.
[60092] Fixed: AI leader did not wait for a player to cover him when moving in
combat.
[60090] Fixed: Improved vehicles and motorcycles driving.
[60068] New: Alt-Enter can be used to switch window/fullscreen while paused.
[60015] New: Execute action with LMB can be unmapped.
[60013] Fixed: Possible freeze under Vista/Win7 when Alt-Tabbing out of the game
during progress screen.
[59999] Fixed: Player is no more target when commanding in external view.
[59988] New: Windowed/Fullscreen can now be switched ingame (in Video
options).
[59924] Fixed: More 32b overflows caused by 8 GB RAM + large VRAM.
[59906] Fixed: Most vehicle gunners did not provide suppressive fire.
[59899] Fixed: AI did not use suppressive fire against enemies seen while
holding fire.
[59898] Fixed: Spatial explosions sounds
[59884] Fixed: Suppress in the commanding menu did nothing.
[59875] New: Suppressive fire against known enemies can be scripted using unit
suppressFor time.
[59873] Fixed: After spawning new types of entities via script, game could
randomly freeze or crash.
[59872] Fixed: Airplane, helicopter, car and ship control was lost while map was
active.
[59808] Fixed: DOF in 3D scope view
[59741] Analogue throttle working for helicopters as well.
[59736] Fixed: Startup sounds are not spatial and stick to audio channels
[59715] Covering soldier in grass („Grass layer“)
[59691] Improved: Small hit be ignored by hitpoints (configurable by
minimalHit)
[59668] Improved: Hitpoint can pass only a part of the hit to the total damage
(passthrough setting no longer ignored).
[59446] New: IK weapon animations are now blending with primary animations.
[59351] Fixed: VoN direct speaking distance fade out
[59318] Fixed: support the highest Matrox TrippleHead2Go resolutions
[59279] Fixed: FPS on Dedicated server is not affected by server window
manipulation (such as move or scroll).
[59088] Mouse lag can caused by GPU render ahead buffer be limited using
GPU_MaxFramesAhead=N in ArmA2.cfg.
[59047] Fix: When player was a helicopter pilot, the AI gunner sometimes had no
weapon selected on mission start
[59030] Fix: Helicopters – when manual fire on, do not allow AI gunner to
switch weapons
===Missions===
New: Two benchmark missions.
New: Multiplayer warfare mission: When diplomacy fails.
New: Mini campaign Eagle wing.
Fixed: Dogs of war – several fixes of scripts.
Fixed: Badlands, Dogs of war(MP) – fixed death of AI during fast travel.
Fixed: Badlands, Dogs of war(MP) – fixed buying units.
Fixed: Badlands, Dogs of war(MP) – fixed AI getting spawned at 50km height
when fast traveling.
Fixed: Into the storm – several CO-OP scripts fixes.
Data===
Fixed: RPG7L loaded missile model.Fixed: No weapons on pods from pilot view in Ka-52.
Improved: Various weapons range setting.
Fixed: ZSU and ZU-23 rate of fire.
Fixed: Get-in points in static weapons.
Improved: Hit-points system for all vehicles.
New: Civilian cars registration plates.
New: Enabled clan-sign on vehicles.
Fixed: Fade-away of Pickup and Off-road in long distance.
Fixed: Get-in point for Pickup(PKM).
New: GUI Server commanding options in MP.
Improved: GUI Servers browse.
Improved: Several fixes in dubbing.
Improved: Various vehicle/turrets optics zoom and effects changed.
Paráda..jdu to testnout. Hlavně jsem zvědavý na EW.
novejjjjjjj warfare supeeeeeeeerrrrrr
Už sem moc nedoufal, ale juchůůůůů…
EW nejde dohrať? V prístave na móle je akoby intro, avšak nič sa v ??om nedeje…ruský veliteľ si len preťahuje kríže a obzerá si svoju zbra??, postava pilota za ktorú hrajem ja len stojí a má zavrené oči ! Som veľmi vďačný za nový patch, ale skúšal vôbec niekto v BIS prejsť tú bonusovú kampa???
Zeptej se Str, který na té kampani trávil posledního čtvrt roku, zda ji hrál dostatečně krát :)
Dle reakcí na BI foru ale jde dohrát, i když reakce na bugy tam bohužel jsou – http://forums.bistudio.com/showthread.php?…
Mám stejný problém jako Mikkes_svk. Jinak naprostá spokojenost. Optimalizace jde poznat, AH-64 je super a EW je skvělá mini-kampa??. Zatím jsem lepší nehrál.
Sorry, z toho nic nevyčtu. Jakoby intro? Ne snad outro? Jaký konec?
Za čtvrt roku jsem na takový problém nenarazil, stejně jako žádný z bandy testerů. Očividně tam je, takže uvítám jakékoli informace vedoucí k jeho opravení.
Mám stejný problém. Pustím část kampaně Endless Waiting a stane se to samé. Předešlou část jsem dohrál až na 10. pokus. Myslel sem, že příkaz: Zabijte toho američana byl jako rozkaz na zabití mé postavy a ne vojaka v lodi. Kdyby se tam napsalo, zabij toho američana v lodi, … Navíc nevím ,ajk se dostat na moje uložené pozice z této části, abych to zopakoval to tahání sirek…
Pokud odplutí na lodi je konec tak vše bez jediné chyby.A musím dodat že nic lepšího jsem na Armu nehrál!Lepší než celá kampa?? v Armě 2.Ta atmosféra je neskutečná,naposledy jsem tohle zažil u prvního Stalkera.
Okej, skúsim to zobecniť !
Keď Rusák zvolal: „Zabite toho Američana“, najprv som si tiež myslel, že sa jedná o m??a, ale nič sa nedialo, potom som si všimol ako cieľ niekoho na lodi a sundal som ho ! Všetci dobehli k loďke, prebehla krátka konverzácia kto pôjde a o rovnosti všetkých, nakoniec došlo k ťahaniu zápaliek. Samozrejme vytiahol som si krátku, takže zostávam ! LOADING ! Nasleduje Intro/Outro, moja postava stojí smerom ku kamere, oči má zavreté, chrbtom ku kamere stojí ruský veliteľ a naťahuje si hnáty obzerá puška, v pozadí sa mihne pár vojakov zo skupiny, skôr len prebliknú…ďalej sa nedeje nič, žiaden rozhovor, žiadne ukončenie…skúšal som reštart ale stále sa mi to nalouduje takto, bez zmeny!
Str, inak ako klobúk dole…že ty takto po nociach rád stalkera ? :-) skvelá atmosféra, vážne si to vystihol.
Ty sis vytáhl tu nejkratší,tak to tě lituju nikam nejedeš :D Ne teď vážně,vypadá to že je to nějaká chyba,měl bys mít aspo?? titulky.
.....naťahuje si hnáty (záda :-D), obzerá AK-čko.......(sory písal som veľmi rýchlo)
Dík za bugreport, hned zítra se na to podívám. Způsob a vydání opravy bohužel neovlivním.
Ze STALKERa s to prakticky nic nebere (mě se nelíbil), ale třetím Falloutem a Defconem je to prolezlé skrz naskrz :)
Hra mi i klukum pada do win a napise to eror: invalid crew civilian
Nejdříve jsem nastoupil do lodi k američanovi a intro nefungovalo, jak popisujete. Když jsem ho ale sejmul, nevytáhl jsem si nejkratší sirku a vše skončilo jak má. 2Stealth: odmazat pár módů:D
Letiště a možnost nastavit dobývání až 40 měst a hromada dalších nastavení ve warfare misích včetně superpowers přibyli teďka, že jo? V betách to být nemohlo kvůli kompatibilitě.
jak má vždyck problemy jen Stealth :D:D
@Stealth – Viz citace z ofiko fora: I got this error „Invalid Crew Civilian“ too, then CTD…I removed a UH-1Y-Venom (ACE) from the mission , now it seems to work http://forums.bistudio.com/showthread.php?…
Mám úplně ten stejný bug. Mimochodem, já můžu výtáhnout i jinou než nejkratší sirku? A pokud jsem už ukončil misi, dá se nějak vrátit jen k tomu tahání, nebo ji musím hrát celou znovu?
Bug v outru s doslovným ENDLESS WAITING opraven, stejně jako méně častá chyba s nemožností nastoupit do V3S. Dík za reporty. Kdy a jak se oprava dostane vem nevím :(
Mimochodem, já můžu výtáhnout i jinou než nejkratší sirku?
Konců je víc, tahání sirek je naprosto náhodné. Jakékoli AI si může hned na první pokus vytáhnout nejkratší, stejně jako může zbýt na hráče při posledním pokusu. Pořadí sirek je taktéž při každém hraní jiné.
Já jsem si vytáhl tu nejkratší sirku. Kampa?? si projedu ještě jednou a doufám, že si vytáhnu delší sirku. Klobouk dolů Str, fakt povedené dílo. Kromě toho zaseklého outra jsem nenarazil na žádnou jinou chybu nebo bug. Doufám, že tě kluci angažují do tvorby kampa??e v Operation Arrowhead.
U mě vytáhl nejkratší sirku ten ruskej pilot, kterej mě pak zastřelil. Na žádnou chybu jsem nenarazil. Chválim tuto práci, je to nejlepší kampa??, co jsem kdy hrál, i když je tak krátká ;)
jo jo konečně někdo má talent na mise:D Zasloužil by od BI vánoční prémie:-) Jinak Patch mi nic nezrychlil spíše to jede hůře to je hnus:-(
taky chválím, co to jde, je to best of… :-) za začátku si říkám, nic moc, protože jsem měl obavu, že to bude jen o vrtulníku (v Armě heli moc nedávám, na to mám blacksharka), ale od atomovýho hřibu jsem jenom čuměl…
Kampa?? jsem dohral bez sebemenších problemů,nebo bugů.Na konci jsem si vytáh nejdelší a nejkratší dostal velitel :D Ten nás pak kryl při odjezdu. GJ Patch samo pomohl,hlavně ve městech :0
Kampa?? má úžasnou atmosféru. EW = Excellent Work
Ahoj panove,prosim vas o radu.Stahnu patch 1.05,rozbalim ho.Zacne to istalovat a kdyz to dojede na 100% procent tak mi to napise spatne seriove cislo a tym to pro me konci a nejede to.Co mam delat aby mi to jelo a mohl si uzit taky tuhle hru??pls. radu.diky
Rozhodně se zhoršilo nastupování k dělum, granátometu a třeba k igle!!
Tak jsem dohrál EW a vážně super, taky chválim (a nesetkal jsem se taky s žádnym bugem, uplně bez problému).