EPJ Bulvár

EPJ Bulvár

Celoush – 29.1.2008 15:21

ArmA 2 nové screeny na Gamestar.de

Na serveru Gamestar.de se objevily nové (NEU) screeny z ArmA 2. Pokud vás zajímají, pak mrkněte.

arma 2
admix 29.1.2008 15:49:57

Vypadaj zajimave, uvidime, cim nas „prekvapi“

Acutres 29.1.2008 15:59:27

Vypadají opravdu pěkně, ale doufám, že opravdu P??EKVAPÍ:D

Renee 29.1.2008 16:07:30

Vypada to uchvatne, ale doufam ze z toho zase neudelaj penezni zalezitost. Arma 2 name pusobi jako Arma jedna.. Nadherny videa nadherny screeny z kterych jsem docela slintal. A rikal jsme si ta hra je dokonala az kdyz jsem to vzal do ruky a zjistil ze neni kompatibilni s mim ovladacim zarizenim ;)

Masér 29.1.2008 16:40:21

jj, vypadá to pěkně. Kdyže to má vyjít?

Mike 29.1.2008 16:52:20

No podle mě nic neukazující screeny.To vyšprknu i v první Armě :)

spoock 29.1.2008 16:59:40

2 Renee: řekl bych, že ArmA2 sice vypadá podobně jako ArmA1, ale zase bude mít za sebou jeden betatest hotový :)

Krajina vypadá opravdu povedeně, opravdu česká krajinka jak má být, ta mlha v lesích dělá hodně :D

Čelo 29.1.2008 17:08:49

2Masér: O tom se docela mlčí, ale na stránkách BI mají napsáno „Očekávaný termín vydání ARMA 2 je rok 2008.“

No a dle hrej.cz (http://pc.hrej.cz/…icka/arma-2/ ) prej dokonce v 2.čtvrtletí 2008.

Ale však víš, jak to s těmi termíny u BI je ;)

jirka.maso 29.1.2008 18:14:04

já z nich teda neuchcávám…

admix 29.1.2008 18:30:16

Aha, polovina 2008, takze na vanoce 2011 to tu mame jako na koni :)

spoock 29.1.2008 20:26:49

2 admix: myslíš že se ten posun bude opakovat jako u OFP? :)

admix 30.1.2008 00:36:06

Jako u OFP? Cili arma se neposunula? ;)

Rsa Viper 30.1.2008 11:29:20

Nechci dělat ukvapené závěry, jako že to může ještě tenhle rok vyjít, ale přeci jenom to vypadá pořád jako ARMA 1 s retexturo­vanejma MARPAT vojákama, novej ostrůvek, nová kampa?? vlastně jenom dolazujou bugy co sou v ARMA 1 něco přidávaj … BTW to znamená že kdyby vyšla nezabugovaná ARMA tak to by byl zážitek

Celoush 30.1.2008 12:51:28

Kdyby byly v prdeli ryby, nebyly by rybníky!

spoock 30.1.2008 15:00:28

2 admix: myslel jsem časově (resp. rozdíl mezi oznámeným vydáním a reálným vydáním, u OFP to bylo cca 3roky), nikoliv novýma vymoženostma

Masér 30.1.2008 15:48:16

no, to jak se zachází s termínama známe. Na druhou stranu tu máme ArmA2 s termínem 2008 a OFP2 s termínem konec 2008. Myslim si že codemasters to budou chtít vydat před vánocema a BISáci pokud chtějí zaujmout a uspět proti velkému distributorovi tak by neměli být druzí. Doufám že to je záruka toho že alespo?? jedna hra z dvojice OFP2/ARMA2 vyjde ještě letos. Jestli to bude hratelný atd. je věc druhá, ale aspo?? se něco děje :)

Masér 30.1.2008 15:51:00

i když jak nad tím tak přemejšlím tak je vcelku reálné že to BISáci vydaj ještě letos, minimálně jako BETA verzi :)

Faly 30.1.2008 16:11:20

Mně je jedno, kdy ArmA-2 vyjde, hlavně ať je odladěný.

Acutres 30.1.2008 16:28:19

@Faly Moje řeč.

admix 30.1.2008 17:08:42

No jo, vyjde to jako beta verze a v tom stavu uz to zustane – to zname :) Nicmene pokud by se treba bisaci trhli a udelali to vyjimecne poradne, tak bych se mozna snizil k tomu, ze bych si to ukrad :)

spoock 30.1.2008 19:29:24

2 admix: ty asi moc nejsi kostelový typ, který dodržuje desatero :P já si to zas jako vůl koupím, ale souhlasím s Falym, máme teď stejně ArmA, kterou momentálně moc lidí nehraje, takže máme móře času :)

admix 30.1.2008 21:54:20

Jsem bezvyhradny ateista. Az se bojim, ze me Pan Buh potresta.

spoock 30.1.2008 22:36:51

jsi můj člověk, když jdu na půlnoční, tak mám pocit, že každou chvilku se ten kostelík musí zhroutit :) osobně taky na to (prej tam nahoře) nevěřím :P

Pochyst 31.1.2008 09:09:29

Já si ArmA2 koupím zcela jistě… protože už to nikdy nemůže být horší než starodávný „přeleštěný“ Flashpoint (ArmA) :-O

Pochyst 31.1.2008 09:12:02

… sakra proč to na CZ serverech už nikdo nehraje? Bych zahrál… mise jsou dobrý a musím hrát se západníma (většinou) soudruhama a těm je špatně rozumět :-()

spoock 31.1.2008 09:22:00

tak mi pochyste někdy napiš na ICQ a někdy se přidám, cz servery stojí za prd ArmA jsem tak už nehrál pěkně dlouho

Pochyst 31.1.2008 09:44:19

Super… ještě by to chtělo nějaký lidi (CZ/SK). Kvido a těch pár každodenních hráčů sice člověk na cizích serverech potká, ale když jdeš hrát po týdnu nebo po měsících jako já… jsme pak trochu nesehraný :-O Napíšu ti ale až dorazí novej disk do druhýho kompu… abych si to konečně užil s pořádnou dohledností atd.

felcarkiller 31.1.2008 13:25:43

<duchaplnypos­t>JEBAT BIS, STEJNE TO DOKURVEJ!!!</duch­aplnypost>

Sharp 1.2.2008 01:47:00

NO a kdeje podle tý druhý půlky bulváru ta „lepší hra než ofp“ teď? Noo? Chcípla o 5let drív než OFP a to si dokážu tvrdit že OFP ještě pár lidí občas i hraje ;) No kde je Deli a spol co tvrděj že je to lepší, hratelnější a bez chyb a bude to mít budoucnost? Promi??te ale já si do těch lidí a do toho „simulátoru“ musel rejpnout :)

Jinak screeny fajn, ale BIS už nevěřim ani mušku na pušce :)

admix 1.2.2008 06:07:15

Jojo, OFP jsme zrovna vcera parili se soudruhem, kaos cti je supr :D

zemik 1.2.2008 10:35:07

OFP se hraje ve světě furt, pravda CTF už velmi zřídka, ale starý dobrý CTIčko neomrzí…Jen vy ste začli hrát tu ****** arkádu COD4, že :o( !

Acutres 1.2.2008 12:14:14

Věřte, v Arma2 budou CTI úplně super, kluci to zvládnou:P

Soudruh 1.2.2008 13:15:02

Pěkný screeny. S Photoshopem to chlapci opravdu umí. Taky chci vidět tu sestavu co na to bude potřeba (samožrejmě, že oproti tomu co bude na krabici budeme nuceni připočíct cca 50%). Jediná výhoda by mohla bejt cena (999,– x klasickej 1499 za OFP2) – i když možná ani to ne.

God safe the Queen, ehm sorry, us

Atreid 1.2.2008 14:42:08

nevim co tady placas souško za picoviny, že cena je výhoda – koupil jsem nedavno zupa hru za 550,–

Masér 1.2.2008 16:37:21

jakou? :)

Atreid 1.2.2008 18:00:24

Supreme Commander

admix 1.2.2008 18:39:32

Ja musim prodat tu svoji armu, zacina se mi o ni zdat – dneska se mi zdalo, jak jsem paril armu, byla krasne plynula, vsechny chyby byly opraveny a strasne me to bavilo .. za 600 je vase :D

Skolnik 1.2.2008 19:23:03

kupodivu ofp furt žije a kdo má rád cti tak každý večer je možnost užít si kvalitní hru tady: 193.200.158.220:2302

Pochyst 2.2.2008 00:43:45

@Sharp, tak to rozhodně patřím k té „půlce“ co říká že ArmA je lepší než OFP… to bez debat, tím neříkám že OFP je špatnej, je dobrej a ArmA je prostě dál a lepší, ale krom všeho na co se nadává bych řekl že ten ostrov je sice docela hezkej ale spíš by se hodil do nějaký pohádky… snad bude Arma2 to co si přejeme. Vyměnil jsem zase workomp a konečně jede ArmA plynule… ale přiznám se že mě mnohem víc těší že jede plynule Test Drive… po hodině hraní ArmA si v něm pak dalších 5 hodin kompenzuju tu podle vás chybějící hratelnost ArmA :-)))

spoock 2.2.2008 09:21:27

OFP nepodporuje 16:9 a rozplyzlé se to nedá hrát a monitor neumí ořezávat na 4:3

admix 2.2.2008 10:00:46

a neda se to tam nahodou nastavit napevno v configu, pripadne v parametrech exace? AFAIK jo :)

admix 2.2.2008 10:01:29

BTW orezavat umi kazdy drivery graficky karty ;)))

spoock 2.2.2008 13:22:46

jenže moje karta se s monitorem hádá a když to nastavím, tak se mi rozhodí obraz do chaosu, prostě to Nvidia nezvládla, ale chyba může být v LG LCDčku a když nastavím v OFP 1440×900, tak je to roztáhlé, i když by v podstatě nemělo :(

admix 2.2.2008 13:26:20

Jeste ze mam 17" LCD ;) Ale kamos to pari na 24" wide fullHD a nestezuje si

spoock 2.2.2008 17:27:25

nevím, štve mě to, já jsem tohle zjistil až kolem Vánoc, kdy měl být ten vánoční závod, pak jsem OFP kvůli toho smázl a teď nehraju ani OFP a díky nehraní na cz serverch ArmA ji taky nehraju, i když teď louskám PSPčko, takže PC hry jdou stranou celkově :P

admix 2.2.2008 19:27:38

CTI rules :)

Flink 2.2.2008 20:18:21

spoocku…jak to že nepodporuje wide…v nastavení OFP mám normálně položku 1680×1050, je to nativní rozlišení monitoru a o rozplizlosti nemůže být řeč. A to jede na stare GF6600 s ovladačema 66.93 …neřekl bych že to NVidie nezvládla :-)

spoock 2.2.2008 23:19:17

nevím, já mám v OFP taky možnost navolit nativní rozlišení monitoru, ale v OFP ať nastavím kterékoliv širokouúhlé rozlišení, tak stejně se OFP roztáhne jako by to bylo 4:3, což je celkem divné, možná je to monitorem a ťampatý taky nejsem

felcarkiller 3.2.2008 16:57:20

me ofp bezi celkem v pohode 16:10 1680×1050 …

Rsa Viper 4.2.2008 10:36:02

Sorry za offtopic, ale nevíte něco jak to je z CWR (Cold war rearmed)?

Faly 4.2.2008 15:03:35

A co by z(!) ním jako mělo být?

spoock 4.2.2008 15:07:55

2 offtopic: ptej se tvůrců, né nás :)

Pirjam 4.2.2008 15:24:49

Ta zmínka o 24" monitoru mě zaujala napište někdo jaký máte zkušenosti a jakou k němu používáte grafickou kartu??

Deli 4.2.2008 16:54:42

Nádhera, už mám našetřeno na novej kompl :)

felcarkiller 4.2.2008 17:32:10

ja mam teda jenom 20" wide S-IPS panel no a vobrazky mi do toho cpe hd 3850 512mb …

Soudruh 4.2.2008 19:37:30

Ty voe felčare, prej jenom. Mam porad starou 17" nekdy z roku 0. A de to, krom WoW, ktery na tom nějak prazvlastně poskakuje …

felcarkiller 5.2.2008 13:29:46

jinak tedka je docela solidni 22" od lenova za cca 12k kvalitni P-MVA panel …

Čelo 5.2.2008 15:09:39

Je vidět, že existují dva pohledy na Armed Assault. Podle prvního pohledu – „tvůrce“ není ArmA zase tak špatná. Je tu celkem dost vidět technologický posun, který běžný smrtelník na první pohled nemá šanci zaznamenat. Z tohoto pohledu je ArmA mnohem lepší než bylo stařičké OFP. Druhý pohled „hráče“ je však hodně tristní. ArmA prostě ztratila velký kus hratelnosti, kterou OFP mělo a žádné nové nástroje, technologické postupy a další všemožné serepetičky tenhle pocit prostě nezachrání.

Deli 5.2.2008 16:49:44

• Celoush: Mohu znát tvůj názor na ArmA ? Děkuji.

Faly 5.2.2008 17:06:12

Už jsem tu jednou napsal, že ArmA-2 si s sebou ponese Kainovo znamení zděděné po ArmA-1. Zachránit ji může jen kvalitně odladěný engine, výborná kampa?? a komunitní addony a mise, což vyžaduje podporu od BIS pro komunitu. K prvním dvěma věcem se zatím nemohu vyjádřit (a pevně doufám, že až budu moci, nebude mnoho důvodů ke kritice). Co se týká podpory, nezdá se mi zrovna nejlepší. Nevyznám se v modelování, proto se soustředím na skriptování a jeho podporu na Bikipedii:

  • u příkazů s polem parametrů je zpravidla uváděno, že vstupním parametrem je pole, bez výčtu a vysvětlení jednotlivých parametrů v poli
  • příkazy nejsou definovány jako celek, nýbrž po jednotlivých klíčových slovech (např. místo příkazu for-do cyklus jsou definována jednotlivá klíčová slova for, from, to, step, do, která ale sama o sobě nejsou příkazy a samostatně jsou nepoužitelná)

Způsob, jímž je nápověda sepsána, ji předurčuje k použití jen úzkým kruhem zasvěcenců. Pro lidi, kteří nejsou aspo?? trochu obeznámeni s programováním, je nepoužitelná. Některé příkazy, které jsou již implementovány, nefungují (např. limitSpeed), jiné, které engine evidentně umí (např. currentWeapon, currentMagazine) a po nichž komunita již dlouho volá, implementovány nejsou.

Martinius 5.2.2008 09:42:27

Pokud jsem sledoval dobře videa, tak grafika se docela posune. To že mnoho věcí zůstává stejných jako v Armě 1, mne jen těší. Už teď člověk může dělat na addonech, které ve dvojce použije. Pokud bych měl označit Armu 1 za vyhozené peníze, tak bych v tom byl také zdrženlivější. Ano uznávám, že Arma 1 je méně vydařená a mne samotného hlavní kampa?? vůbec nebavila. Jenže je mi jasné proč tomu tak je a ačkoliv bych mohl být jakkoliv na tvůrce naštvaný, nejsem, protože těch vyhozených peněz nelituji. Beru to totiž z jiné stránky. Kdyby Arma 1 nevyšla a já bych měl několik let čekat na Armu 2, do které bych chtěl především editovat, a někdo by mi nabídnul kompletní nástroje včetně nějakého herního podkladu, kde bych si to mohl zkoušet a učit se a chtěl za to tisíc korun, neváhal bych ani minutu a vzal bych to. A ruku na srdce páni tvůrci a nadšenci, kdo by tak z nás neučinil. Mohu se rozhořčovat nad tím, jak se to nepovedlo a jak jsem byl podveden, ale zcela jistě bych si nedovolil vynášet soudy nad dvojkou, před jeho vydáním a ještě k tomu odsuzovat dost velkou výhodu, že právě je graficky dost totožná s Armou 1, což mi umož??uje tvořit již teď.

Celoush 5.2.2008 22:24:44

@Deli: Kolísá mezi názorem tvůrce a hráče podle toho, čemu se zrovna víc věnuju. A nebo je mi to celkem ukradené – to je v případě, že se hraní vůbec nevěnuji, což je právě teď ;)

Mario 6.2.2008 02:32:54

Cuz, sice je to mimo tema ale chtel bych se zeptat jestli se bude planovat nejaka dalsi lanka v cercanech. Dik

kpt.Karloss 6.2.2008 08:52:09

Tak mám konečně nové PC a lidi věřte to je nádhera. Vše šlape na plné točky. Arma je prostě nádherná. Ještě že ji hraje stále dost lidí. Sice ne všichni na českých servrech, ale i jinde se dá zahrát. Znovu ale připomínám, že my z MiH se scházíme 3× týdně Po, st a pá na Extelu od 19 hod. Vítáme každého hráče.

kpt.Karloss 6.2.2008 09:24:43

Ještě malý dotaz: Jak a dle čeho se vlastně posuzuje hratelnost?

Majkl 6.2.2008 09:53:14

2 Karloss: Dneska večer se za váma na Extel mrknu, ale nevím, jestli mě to nekopne, když nemám XAM. Mám čas až po 20 hod, tak snad tam ještě budete. 2 Mario: Modlím se a doufám, že bude. Těším se jak malej Jarda, i když polovina lidí by tam asi hrála CoD4, ale to mi neva. Jak rád říká Čelo – Holky, vdolky

kpt.Karloss 6.2.2008 10:35:20

Majkle XAM mít nemusíš jede to i bez toho. A okolo 20.00 tam budeme. Dnes je vlastně středa a to se jde vyjímečně od 20,00. Bude to asi verze 1.08 neboť beta 1.09 nejede všem optimálně a zatěžuje servr na plno a pak to spadne. A lanka? Bez Atreida? Kdo by se toho uzmul?

Atreid 6.2.2008 11:07:26

Add2 LAN jo už se mě ptalo pár lidí… takže beru na vědomí a o tomto víkendu se optám na dny kdy bude v KD volno…

Pak dám vědět. Btw není ještě moc zima ?

Deli 6.2.2008 13:26:48

karloss: a co hrajete za mapy ? :) mozná taky prijdu.

kpt.Karloss 6.2.2008 14:16:28

Deli ty hraješ jen corridor a to nikdo hrát nechce :). Ale když se sejdem tak CTF nebo nějaký coop. Hlavně přiď na větrák.

felcarkiller 6.2.2008 10:17:44

2Majkl: prece se tam nebude hrat arma ne ;)

spoock 6.2.2008 14:37:40

někdy se přijdu taky mrknout na Extel, dneska nevím, ale někdy určo, protožr mě ten půst nebaví, jen doufám, že brzy už vyjde final release 1.09, protože 1.08 (vegetace) zatěžuje zas železo :( a je tam hmla

Flycon 6.2.2008 14:47:33

Atreide samozřejmě mysleli květnovej termín ne ? Zimu nebrat :)

admix 6.2.2008 17:03:19

Jiste, kveten to jisto

Mike 6.2.2008 17:05:53

Pro upřesnění k hraní na extelu,nevím jestli to dnes bude na něm,pokud tam nikdo z MiH nebude tak hledejte server MiH,heslo bude 123.S extelem ted asi budou problemy kvuli novemu najemnikovy. Takze od 20:00 ,hrajem hlavne coop nebo nejaky CTF,C&H.Parbe zdar :)

Deli 6.2.2008 17:09:35

Na Ctf se stavim, pak pudu na ctičko :)

Mike 6.2.2008 17:37:47

Tak extel uz pod MiH nebezi a nebude.Takze hledejte MiH,bude zalozeno zrejme na mem compu.

Atreid 6.2.2008 22:49:49

tak mmt ?????? já měl zato že když se lidi ptaj v lednu na LANku tak nemyslej až na květen, bo ano ?

to mi hlava nebere…

felcarkiller 6.2.2008 23:25:39

no oni se ptali jako jestli vubec bude nejaka lanka :) ne ted, ale na jare…

[�?¢B] �?~є~³~î_¢zє®° 7.2.2008 06:53:37

Hra na mih ( respektive s mih, na karlosovi ) byla dobrá, akorát, me už nebavily ty mise od KAL :-)

Apo 7.2.2008 12:25:36

Že to tady ještě řešíte..... Ta lana bude opět ofp?

felcarkiller 7.2.2008 13:19:32

lanka bude jako vzdycky SIMS 2 players only !

admix 7.2.2008 13:46:36

Na lance se bude hrat hlavne pivo, takze nic pro tebe

Soudruh 7.2.2008 13:54:01

lanka bude asi převážně OFP/CoD4/ zhuvěřilosti jako kdo má první dva teplouše v TS2 nebo – pokud bude net pytchovinky typu WoW (u mě asi jo, když bude nějaka groupen gilde akšn ) Jinak se bude asi pařit pípa – ass always.

A jinak ho chudáka ejrsofťáka co chce bejt lídrem všech ejrsoft plackařů v republice nechtek. Konec konců bude velitel wannabe/kinder­s union.

felcarkiller 7.2.2008 14:00:17

ty vole wowko to je mor vole, jsem to nakonec musel taky koupit do pice

Apo 7.2.2008 14:04:44

Seš hodně drsnej soudružko! :-D bez komentáře… jsem stejná píča jako vždy :)

Apo 7.2.2008 14:05:45

@soudružka– Čeština mi nic neříká, tak se ji nesnažím něco říkat :-D

Soudruh 7.2.2008 14:23:23

No ty jo to je mor. Rok se to flákal na neofikách až sem se doflákal k offiku. Sice to cáluje ty 400,–, ale jako pohoda.

Jinak sem rád, že aposifilis se projevil. Provokace zabrala. Jinak jestli sis nevšim je tam mí?? češtiny než tvejch mozkovejch buněk ejrsofťáku.

admix 7.2.2008 14:26:59

Apofis je jeste vetsi debil, nez jsme doufali – uvidime, jestli nakonec na lanku prijede :)

admix 7.2.2008 14:33:36

BTW apofisi, mas uplne UBEROXXORZ stranky, hlavne povedenej dyzajn :)) Doufam, ze se ti splni sen bejt velitelem vsech airsoftaku v CR (nebo aspon tech slabomyslnejsich) :D

Čelo 7.2.2008 14:38:24

Nehraju OFP/CoD4/WoW a ani Armu. No a s chlastem už taky končím. S tím taky furt prohrávám. Takže přemýšlím, zda má cenu vůbec jezdit. Nedal by si někdo kartičky? Nebo třeba člověče nezlob se?

admix 7.2.2008 14:43:51

Muzem :)

Acutres 7.2.2008 14:44:07

ty voe to je nářez:)

nemo 7.2.2008 14:54:13

Mno, jestli bude licitovanej mariáš, tak vo lance budu uvažovat :)

Atreid 7.2.2008 16:17:57

ok mariáš beru !

admix 7.2.2008 19:17:26

Tak to hlavne zarid, abysme se tam v kvetnu sesli :D A zarid i klecovy luzko pro apofise s ochrankou, aby chlapec neprisel k uhone :)

Čelo 7.2.2008 19:19:15

Kua, ten zrovna neumím :)

admix 7.2.2008 20:23:32

Proto jsme ho vybrali … :))

Čelo 7.2.2008 20:50:43

Však já se ho do té doby naučím. Od čeho máme internet že? :)

admix 7.2.2008 22:09:17

Nic nebude, zadny uceni, jeste byste pak obehrali mne :)

Bu-Ben 7.2.2008 22:42:59

zrovna mě napadlo se sem mrknout jestli už nebude něco o lance … koukám že jdu právě včas :D

Soudruh 7.2.2008 22:51:25

Já bych hodil spíš nějakýho pokříka. Bud Texase nebo Omahu.

admix 7.2.2008 23:06:01

Tady nikdo neni ..

Golf 8.2.2008 12:39:59

Tak ten mariaš beru no a ty obrázky sou mi fuk dokavad někdo stěch co věřím neřeknou je to supr tak nedám ani korunu.i kdyby to bylo v prodeji zítra..........

Masér 8.2.2008 13:43:49

je to jasný, dáme poker :)

Koukam že to WoWko nakonec pohltí asi každého, chrá?? nás pánbůh :)

admix 8.2.2008 13:57:43

Minimalne ja se ubranim ;)

Deli 8.2.2008 19:17:47

To ja mam tedka novy wowko, ale radsi jeste nevytahuji CD s krabicky :D zavislost je svine :D vid beny, skoda ze to nectes :)

Beny 8.2.2008 19:32:51

Já to čtu :-D a souhlasím :-D

felcarkiller 8.2.2008 22:59:34

aby jste se z toho wowka neposrali…

btw: na jakym hrajete serveru?

Soudruh 9.2.2008 00:59:37

Na Drak Thulu. Ovšem začínaj mě tam pomalu ale jistě vymrdávat ty děsný spamy děcek v generalu v Orgrimaru. :-D Takže se snažim vyhejbat všem velkejm městum až na Silvermoon, kde je celkem klid.

felcarkiller 9.2.2008 12:28:13

ve stormwindu je to stejny …

zaspamovano ceskejma kecama o hovne …

ja to nectu a ani nijak nevnimam… mam to v prdeli :D

Soudruh 9.2.2008 12:46:00

No ja to včera nevydržel a prostě sem leavnul general chat.

A taky mě pekelně serou whispy typu : cus nechces … od 13 letejch deti :-D

Mario 9.2.2008 12:57:54

Co mate za lvly? :)

admix 9.2.2008 13:05:30

Ja jsem dneska level „stastny stale-jeste-student“ a zitra level „ozraly-jako-hovado“

Soudruh 9.2.2008 13:30:52

Po několika 70tkách na různejch free serverech sem teď na offi lvl 30 – konkrétně blood elf mage :-). Stim, že to běží nahoru celkem rychle, protože tu hru de facto mám projetou několikrát za obě strany (včetně skompletování T6/T5 setu na jednom serveru za Hordu). jenže offi je o dost o něčem jinym a popravdě, je to větší zábava :-)

felcarkiller 9.2.2008 17:26:53

NE Hunter lvl 30

Lineage 9.2.2008 18:22:26

Omg, wowko vypada jak omalovanka a ma hrozne preplacany a dementni mapy. Navic free wow servery ani zdaleka nemaj uroven jako free l2 servery. Lineage ][ rulesss!!

spoock 9.2.2008 18:28:04

každému se líbí něco jiného ;)

já jinak taky zakysnul kdysi na Lineage2, ale asi především proto, že to v té době hráli jiní a hlavně to bylo na freeserveru od Rodiera, AI padalo jak hrušky, tak jsme hrávali na schovky a žvanili u ohníčků, ale je to tak návikové, že bylo nutno skončit, zlaté jednorázové hry v OFP/ArmA apod.

Soudruh 9.2.2008 18:33:00

Nevšim sem si ani přeplácanejch ani dementních map. Mapy zapadaj do příběhu původních Warcraftů, stejně jako WoWko. V celym tom de dost o příběh. Další věc je asi proč nejde na free u WoW udělat to co u offi a u L2 to de – pokud to tam vubec je. Holky vdolky. Rozhodně ale nevim jakou ma L2 hráčskou základnu, každopádně WoWko hraje hodně přes 10M lidí.

Lineage 9.2.2008 18:40:33

Lineage 2 ma vic moznosti, co ve hre jde udelat. A to s tema mapama myslim tak, ze jsou strasne maly, L][ je obrovsky svet a grafika vypada realne, wowko je omalovanka.

Lineage 9.2.2008 18:42:54

Jo a l2 ma s wowkem nesrovnatelny zvuky.

Lineage 9.2.2008 18:44:55

Den se strida s noci, zapad a vychod slunce vypadaji fantasticky, jdes na nejakou horu, s pribyvajici vyskouh sili vitr, jdes ve vysoke trave, ta susti, slysis sumet stromy,…

felcarkiller 9.2.2008 19:36:45

odkdy manga vypada realne? :D

jinak WoW ma ten svet vetsi no a tech veci co se tam daj delat mi taky prijde vic…

lineage jsem tak nejak s prestavkama hral dva roky tak celkem vim o cem mluvim…

admix 9.2.2008 19:40:37

Ty vole, koukam, ze tady uz nekomu chybi jen virtualni realita nebo Matrix, aby opustil tenhle zaprdenej nudnej svet a moh se venovat lineage :D

Soudruh 9.2.2008 19:44:08

Mě přišlo, že vyjmenovával WoW. Až na to, že tam se drží tušim tradiční GMT a podle toho se chová hra. A taky se chová podle oblastí a tim se řídí počasí. Kupříkladu v felčarově elwynu dost často prší, kdežto v Barrens spíš fouká mnohdy až nechutnej vítr. Jinak na 30 lvlu si tipuju, že Duskwood máš felčare za sebou, takže teď se flákáš po mém oblíbeném Strangletonu ? To je podle mě jedna z nejhezčích lokací (spolu s Ashnevale a Nagrandem). Ale jako hádat se nemá cenu. L2 sem moc nehrál, ale podle toho co píšeš, si se ve WoW moc daleko (spíš vůbec nikam) nedostal. Jinak felčare, jak často seš ve hře vožralej ? :-D

felcarkiller 9.2.2008 20:21:11

no jelikoz v duskwoodu furt smrdi horda ( kokoti s malym perem ale velkym lvlem) a rezou low lvly, tak jsem spis navezenej ve wetlandu a presouvam se pomalu do arati highlands nebo jak se to jmenuje ;)

sem tam zajdu na kalimdor probehnout WC, ale uz to moc nema cenu… i kdyz obcas se najde jeste item kterej muzu vyuzit…

Soudruh 9.2.2008 20:59:14

Na WC ser ( :-D ). Sou lepší dungy na 30 lvl a nejsou ani tak daleko od WC (Razorfen, Blackfathom) nebo i na Lordaeronu (Shadowfang keep a na 30 už tě pustí port do Scarlet Mon.). Ale nebudem jim to tu spamovat. Nebo náš čelo sežere :-D

felcarkiller 9.2.2008 21:37:44

no ted uz tam nechodim, chodil jsem tam do ty tricitky, pac jsem to tam byl schopnej dat sam, kdyz jsou kamosove v praci ;)

Mario 9.2.2008 21:57:40

Pockejte az vas horda ci alici budou rezat v STV, tam nekdo z vas zabije postavu primerenou vasi a uz se reloguje na svoji 70 co ma zakempenou v expedici, napr ja to tak delam a skoro kazdej :))

Marlo 9.2.2008 22:15:00

LANKA – Kua jak az v Kvetnu? My uz mame abstak jako krava – co treba radeji uz nejak v Dubnu ? !!!

Marlo 9.2.2008 22:19:35

Kdyby se uz muselo cekat az do Kvetna :( – tak 1.kvetna (pripadne osmyho) je ve ctvrtek svatek, co by nebylo vubec spatny :)

Soudruh 9.2.2008 22:21:18

Mario – jj je to tak. Ale popradvě. Podle mě tohle dělaj lidi bez ptáka. :-D Ja se STV na offi snažim vyhejbat. Je to tam dost ostrý. Myslim, že alíci můžou bejt relativně vklidu v Arati respektive v Badlands. A já si zase vybírám spíš pohyb v Desolaci respektive potom vejš ve Feralasu. Lamky u Nesigwarie jr. mě tudíž žíly netrhaj. Jinak za co hraješ ty Mařko ? Musim uznat, že trochu lituju tý hordy, přeci jen sem měl nejvíc odehráno za ali.

admix 9.2.2008 22:38:29

Vy jste banda uchylu, zalozte si diskusi na atreidove foru v sekci OFFTOPIC A SPAM :))

Bohosu 10.2.2008 01:20:13

Bulvár byl koupen a spapán firmou WOW s.r.o. :D

Mario 10.2.2008 09:43:43

70 UD warr, 70 UD priest

Čelo 10.2.2008 11:39:23

Ty krávo vole, co to je za klauni?

Soudruh 10.2.2008 11:47:55

UD je Univerzalni Dement, neboli UnDead :-D

admix 12.2.2008 00:21:07

Uznani od takovyho znalce armady jako ses ty, to pohladi na dusi :)) P.S.: Omluv zkomoleninu tveho krasneho nicku, ale nikdy nevim, jake i se tam pise a ty se podepsat neumis ;)

admix 10.2.2008 16:28:23

To bych blil Ivane.

Flycon 11.2.2008 09:58:42

Kua felčare, my máme teorii, že za Alianci hrajou zobáci, co si honěj péro nad tím, jak jsou tou správnou stranou a proto jich je jak much na ko??ským hovně :)))) FOR THE HORDE !!! :) Jinak jak popisuješ to gankování … to je to proč mě tak šíleně srala L2 – tedy ani ne ta hra jako ty lidi co to hráli – proto jsem na Normal serveru a ne na PvP … přitom se PvP nevyhejbáme, ale bojuju když si to sám rozhodnu a ne když si nějakej zamindrákovanej třináctiletej smrad s postavou z e-baye rozhodne honit ego … I když s mým 70tkovým resto shamanem už se do mě ani v PvP módu nikdo moc nesere ( tedy pokud nejsou alíci v přesile – i když já jsem snad single alíka nikdy neviděl :))))) Stádní zvířata :) ) .. holt zabít něco skoro s 15k HP, hafo many a fire elementálem je dost pakárna … Hlavně u toho vydrž :) Ono chcípnout na wipe u Malchezaara v Karazhanu, když má jen jedno jediný procento HP a rubalo se do něj deset minut je ten správnej adrenalin :)))))

felcarkiller 11.2.2008 10:54:47

no jako nevim no, zacina me ten PVP server celkem srat, pac vsude akorat chodej kokoti co maj 70 lvl a killujou low lvly v lokacich pro low lvly…

ale jak pises, tak je to bohuzel na obou stranach…

za alianci jsem sel hrat jenom kvuli kamosovi…

ale je to uz taky tohle zacina celkem srat no, tak jim zkusim navrhnout aby jsme sli jinam, pac sice je fajn ze na tomhle serveru je dost cechu, ale bohuzel je to tam samej kokot co spamuje general, pripadne trade chat…

jinak s tim l2 mas pravdu, to me taky sralo no…

jako me nevadi kdyz jsem na spolecnym nebo hordackym uzemi a slozi me lvl co tam zrovna expi, ale kdyz se tam prohanej jen tak z prdele 70ky a killujou vsechno (aniz by z toho meli nejaky body) tak to mi to celkem dost znechucuje…

felcarkiller 11.2.2008 10:56:18

jinak jak tu psal soudruh abych chodil do STV, tak jako promin nejsem blazen, vcera jsem tam sel za kamosem, doletel jsem tam grifinem a sup uz jsem lezel… horda si to tam kempila a zabijela vsechno co se tam objevilo

fakt supr sranda, zabava a ja nevim co jeste…

Flycon 11.2.2008 11:16:29

Hele naposled než nás Čelo smázne :)))) Do PvP v „open“ prostorech se zapojujem když je například potřeba hájit Ogrimmar při nájezdu zoufalců z Aliance ( jeden z nejlepších se jim povedl přesně na Novej rok po půlnoci.. to se dostali až k Thraalovi kde jsme je vykosili .. koster tam bylo jak o Halloweenu :) ) nebo v PvP questech jako je Halaa v Nagrandu nebo v Zangarmarshi apod .. Na druhou stranu nejní pro nás problém s Joshem zkejsnout na tři hodiny v Battlegroundech :) Jinak jít jinam je taky řešení bez toho aby jsi ztratil postavu .. holt si založíš jinde jinou. Nebejt Drak Thul PvP server tak by se dala postava transferovat třeba na Thunderhorn :), ale na co by ti stejně byla NE postava tam, kde my všichni jsme hrdý horďáci :)

felcarkiller 11.2.2008 11:31:28

na to seru na nejaky presouvani postav, tech 30 lvlu mam za chvilku, nejsem zadna vokurka…

zvlast kdyz nebudu muset cekat furt na kamose abych jim neutek…

jako asi si tam u vas zalozim postavu, na Drak thulu to jeste chvilku zkusim, ale jak rikam tohle me fakt sere, pac uz se pomalu neda nikde expit aniz by jsi nepotkal aspon jednu znudenou 70ku …

felcarkiller 11.2.2008 11:31:58

nemluve o tom, ze hordy je tam (aspon jak to tak vypada) mnohem vic jak aliance…

Soudruh 11.2.2008 11:57:15

Hehe. Uplně vidim admixe jak skřípe zubama. No já byl v SVT včera. Potkal sem grůpu 4 (!) alíckejch warlocků a sbohem blondýno. Néé že bych se nasral, ale šel sem do Ashenvale a tam zase jiná grůpa locků. Ale je fakt, ze přemejšlim o přesunu jinam od znova, protože už mě začíná srát všude potkávat 70tky co si honej ego, a taky me sere, ze kamkoliv přídu do města okamžitě miliarda invite na duel

admix 11.2.2008 13:57:09

Ale picu, ja vas mam na haku – kazdej necim trpi :D

Čelo 11.2.2008 15:35:43

--- Víkendové poučení od Celoushe ---

sobota ráno: včera jsem pil jen džus s vodkou. Prej to bylo 4 ku 1. Bylo to docela dobré a není mi vyjímečně špatně. Zítra v tom asi budu pokračovat.

neděle ráno: Je mi špatně. Asi to mysleli 4× džus ku jedné vodce a ne obráceně,

admix 11.2.2008 16:31:43

Pockame, co nam na to povi mistni znalec alkoholu apofis

Tunac 11.2.2008 17:11:45

Čelo@ Nevymlouvej to na vodku, moc kyselého nedělá tělíčku dobře. Nebo jsi spapal klobásek nevalné chuti a značného zápchu, protože džůs Ti omámil chuťové bu??ky.

Já si dávám každý rok toto novoroční předsevzetí: Ještě tento rok ten chlast zkusím, pokud se to nenaučím, tak toho příští rok nechám.

admix 11.2.2008 17:23:52

:D

Apofys 11.2.2008 17:46:35

Je tohle vůbec arma bulvár?

admix 11.2.2008 17:55:31

Ano, je, apofisi :) Co tvuj ček spešl tým, dari se? :)

Apofys 11.2.2008 22:38:41

No, líp jak tvýmu pupku ne, k tomu máme ještě daleko :-)

spoock 11.2.2008 23:26:03

vodka a džus, tak to jsem pil naposled na základce a říkal jsem si to samé než jsem se probudil ráno v kaluži zvratků :D

Apophiss 12.2.2008 06:56:26

Vtipné, ty víš moc dobře… Ale není nad dobrý ranní dementní vtip, díky že jsem se zasmal :)

Soudruh 12.2.2008 11:42:09

Ale admixi. Neprovokuj, on tě jinak přece rozkope :-D Copak nevíš, že oni budou poslání do Afghánistánu jakou součást wannabespešl forcís a budou hledat Usamu bin Debílka. Až je uvidí v jejich uber mil-tec vestickách (některý mozna i v uber M1956 <ROFL>), tak se bude tak smat ze umre a oni dostanou odmenu a budou vládci sveta.

admix 12.2.2008 12:19:52

Ja vim, ze apofisova specialni jednotka by nas uplne hrozne vyndala gumovejma nozema, ale nemuzu si pomoct :D Treba prijede na lanku a predvede nam neco z jejich ubertaktiky, napriklad utok na budovu v podani ček spečl tým

felcarkiller 12.2.2008 16:43:57

lol ty vole uplne to vidim, jeden vezme krumpac zacne bouchat do zdi, druhej pujde dverma a treti se rozbije vokno cihlou a jeste se u toho poreze…

Pochyst 13.2.2008 01:02:39

Apophis napsal--->…díky že jsem se zasmal :) Hmm, „díky že jsem se zasmál“..... to jsem ještě nikdy nikomu neřekl… ale to je fakt KUWA:-) dobrý… díky že jsem se zasmál… kdo by to byl řek? Zítra to zkusím někomu říct…

Soudruh 13.2.2008 01:24:50

Tam mělo bejt díky že sem se zesral. Ale překlep může udělat každej.