ArmA 2 - exkluzivní dojmy na Games.Tiscali.cz
Server games.tiscali.cz zveřejnil nový článek ArmA 2 – exkluzivní dojmy, kde jsou popsány dojmy z návštěvy BI a z jejich pohledu na chystané vydání ArmA 2. Mezi asi nejzásadnější uvedené informace patří, že hra je stále plánována na konec roku, že pro ArmA 1 vyjde finální patch včetně nové MP mapy s prvky RTS, jenže se má posléze objevit i v ArmA 2 a dále obvyklou dávku vysvětlování, proč se věcí řeší tak, jak se řeší. Akorát to rýpnutí do OFP2 mi přijde trošku zbytečné.
hh, to jo no, s tim ofp 2 je ten kec v tom clanku fakt hodne suchej, zvlast po tech pruserech BIS, kdy meli neco ohlasenyho a ctyri roky to odsunovali a jediny co meli byl web (vsak mi si na tu hnusnou televizi OFP2 pamatujeme)
no a to ani nemluvim o pruseru s nazvem ARMA, kterej byl vystrelen do davu jak horkej brambor, kterej bohuzel nebyl dovarenej ;)
no ale k veci…
ARMA II vypada pekne, i ta krajina mi je sympatictejsi a vypada realnejc, ale otazka je jestli to bude mit hratelnost…
Doufám, že final patch (asi 1.09) vyjde dříve než arma 2 :D
LOL Autor: Warlock Publikováno: 28.února 2008
neni náhodou 27.2 ? :) Hih.. no škoda že nemam čas si to přečíst.. snad večer :)
LOL, spanel se zas vytah … „mama ma armu, oni maji hovno“, to jsem na ne zvedavej, jestli to kluci stihnou vydat uz po druhym rocnim odlozeni
2Sharp: On totiž ten článek ještě oficiálně venku není, protože oficiálně měl vyjít až ve čtvrtek. Akorát že ho někteří našli dřív.
no, hlavně že si kluci nikdy s těma datumama neuměj nalít čistýho vína, já věděl že to nakonec vyjde až v r.2009, nedoufám, že to na ty Vánoce budu mít pod stromkem
jsem zvědav na ten nový patch, snad už to v březnu vydaj, jinak ten patch by měl být „v1.12“, podle PC GAMERu
já jsem jinak u ArmA2 zvědav na tu kampa??, po grafické stránce to vypadá slušně, ale snad teda ta dynamická kampa?? nebude mít bugy a stejně tak nenastanou nesmyslné situace v AI, tohle jsou věci co mě dost trápí, ale pokud se s tím AI tak chlubí, tak to snad alespo?? částečně vymítili
A nebo se ted tim vsim chlubi a modli se, aby to stihli aspon trochu poladit pred vydanim za dva roky :)
ja doufam, ze dvakrat do stejne reky nevstoupi
A s ArmA to bylo poprvé ? myslim, že se x krát objevily nějaký echa about OFP2, game 2 a o bůhví čem eště a skutek utek. Takže toho bych se vůbec nebál, BIS evidentně i třeba 10× :-)
Jak tam tak smutně kouká na tu plnou poličku neprodanejch her… :)
:D
300tis prodaných kusů ArmA1 je sakra málo, ale obvykle prodává kvalita a tady se to projevilo
no já myslím že z obchodního hlediska to fakt na konci roku vydaj, protože by museli zaplatit tučnou pokutu za nedodržení termínu. Toť moje domněnka.
Ovšem Jak to v tom listopadu-prosinci bude vypadat toť otázka… Pravdepodobne stejne jako arma1.
a-ha…To bylo keců…každej motýl bude mít svůj život, budou tam běhat srnky, králici a buhvíjaká havěť…a tedˇnajednou: \„Proč plýtvat systémové prostředky na krávy, když se dají lépe využít na umělou inteligenci vojáků? ArmA 2 je vojenský simulátor a jako takový se zaměřuje na daleko podstatnější aspekty\“…boze…ne ze by mi tam nejakej kralik chybel, ale lehce si protireci .p
Tak já myslím, že zrovna tenhle výrok jim hodně lidí vytýkalo. Že se „serou“ s blbostma, když se jim vojáci chovají hůř než malá děcka.
Takže pokud své síly zaměří jinam, pak to jen přivítám.
Nikdo neřekl, že tam králíci nebudou, právě naopak. Stejně tak nikdo neříkal, že tam budou srnky, tak nevím co to meleš. A krávy? O těch se také mluvilo s tím, že budou tvořeny jako objekty – vojáci. Pokud je tam mission maker dá, tak tam budou. Takže mě napadá otázka: Neprotiřečíš si náhodou ty?
nejlépe bude, když síly rozloží tak, aby se to dalo hrát a přibilo i plno nových věcí, ale už tak to vypadá slibně, ale na konečný výrok si budeme muset ještě počkat minimálně necelý rok
Lepsi by to bylo, ale nechame se prekvapit, cim nas okouzli :)
Mě by překvapili jen tím, že by to fungovalo a bylo hratelné. Ale to nehrozí, známe BIS.
Ten oblicej na obalu mi pripomina jamese gastovskeho:D
s tím rozdílem, že James je většítvrďák :P
Kde je Chuck ? :'(
Ja sem nepsal, ze by mi to vadilo…to vubec ne…jenom ze si tam lehce protireci. Ad Apo…erm, chapes vyznam slova protireceni? .p
Dej si na apofise bacha, nebo ti da do drzky!
Souhlas, je to trochu úsměvné :)
Nedávno na videu byla studie zajíce jak běhá po poli, div nemá i AI na
dělání bobků apod… a najednou je fauna zbytečný luxus, bez kterého semy
rádi obejdeme na úkor hratelnosti :)
300tis prodaných kusů, říká ti to něco? :P
Už se nemůžu dočkat, jak se do válečně vřavy vrhnu v kůži hospodářské či lesní zvířeny…
jn, nedivil bych se, kdyby vznikly MP mise na bázy honů na vysokou :)
No nevim ale obrazky k armě vypadaly taky celkem slušně no a pak ta realita silně za obrazkama pokulhavala.Tak tet čekam to samé.
Jojo :D
musim oponovat, prvni obrazky z army vypadaly priserne…
sshoty delany na low detaily, bez AA ci AASF … no des bes…
t admix: Jasny, vo apovi uz ani neceknu, je to totiz ten nejtvrdsi radobysoldat pod sluncem a moh by na me pouzit nektery z nescetnych (a imaginarnich) bojovych umeni, ktery ovlada .p
Nehlede na to, ze by te moh s klukama spešlákama v noci prepadnout a znasilnit jeho VUDCEM :)
Mno jasny, ma totiz tym s nejmodernejsi vybavou na vloupani se potichu (supermoderni kladivko a jeste novejsi sperhak…a jejich nejvetsi novinka sou boty s gumovou podrazkou)!!
2 felcar: vzpomínám, že i v tak hnusné grafice vznikl i jeden trailer, teda ono jich bylo více, ale v jednom to šlo vidět dost
Screeny se mi líbit můžou, videa taky........ale dokud hru neuvidím v reálu, tak se to nedá posuzovat. :( Nicméně je fakt, že krajina se mi z obrázků líbí moc…teď jde o to jak to bude nakonec ve hře…
Hlavne nejvetsi problem je v tom, ze vsichni slintaj nad screenama .. vemte si armu, ta muze bejt graficky sebehezci, ale to z ni jeste nedela hratelnou parbu, u ktery stravite tisice a tisice hodin, jako jsme my stravili u OFP – furt je to sracka, sice pekne barevna, ale sracka
já si občas ArmA doma spustím, stejně jako téhdá OFP, ale mě spíše nudí ím, že je to pořád tak trochu jiné OFP, vážně očekávám od ArmA2 posun v hratelnosti, protože grafika není vše, byť jí nepohrdnu
Admix to popsal přesně ;)
Njn. To je klasika jak u fotek nahejch bab. Vypada to supr. Vsichni u toho onanujou. A v reálu skutek utek :-D
A to nam oznamuje vrchni onan soudruh :D
mě screeny z ArmA nějak do pozoru neuváděj :P
Mě sice taky ne…ale někomu to může uvádět do pozoru něco jinýho…;)
Armofílie ? :D
Ty voe. Kam jsem to zase vlezl:D
Pořád čtu jak to určitě BIS sprasí a jak jsou neschopní, protože Arma byla průser. No já osobně tvůrcům hry, u které jsem strávil 5 let skvělého hraní prostě věřím, i když se jim Arma nepovedla. A protože tady mám dva produkty, kdy jeden z nich se stal legendou, neodvážím se předem soudit, dokud nebude Arma 2 finální. Nedovolím si nařknout z neschopnosti lidi, kteří vytvořili jednu věc zcela úžasnou, jenom proto, že se jim ta druhá tak docela nepovede.
Myslis jsi ze Arma 1 jse da jeste nejak opravit? Ja myslim ze AIckum trebas nikdo uz nepomuze mozna prida par veci jako kryti atd. A vem si ze A2 je predelavka A1 je to jen hezkej Engine.
Ale Stýle. Přeci vojáci radši metrovej plůtek obejdou než aby ho přelezli. A právě kvůli správnému obcházení ohrady s ovcema se v US Army věnuje překonávání překážek celej jeden 14 denní turnus ve výcviku a SF má k tomuhle účelu i zvláštní instruktážní skupiny. „Vidíte tady ten 80m dlouhej plot. Musíme to obejít tady po tý louce. Ale pozor. nepřítel má na druhý straně kulomety.“ Takže nejen, že BIS na ArmA sprasila co se dalo. Eště to dokládaj neuvěřitelnejma hláškama v rozhovorech, který jim eště lidi co o tom moc neví žerou. Eště, že tady je těch lidí minimum.
2 Martinius > co já vim tak lidi co udělali dějový linie pro OFP a RES a pomáhaly udržet Španěly na uzdě, jsou už z BIS tatam :) Neřikam že všichni.. ale každopádně je tam hafec nových lidí co to viděj jinak než původní tvůrci.. Já bych preferoval ještě větší simulaci než je ARMA :) Ale za to by mě jiný polo FPS hráči asi ukamenovaly :) Já jsem zastánce toho že kdo chce lítat s heli ⇒ musí mít joystick.. U aut bych oželil i klávesnici a myš ale pro volanty bych přidal manuální řazení.. Vypnul bych tracery kulek atp.. Prostě bych z toho udělal pomalou simulaci.. Narozdíl od už tak dost rychlý arma, kde vrtulník obletí město než se dokáže otočit o 360c atp.. :) Takhle bych si to přál já.. Vim že naprostá většina by nesouhlasila, ale já mam rád hodně reálný prvky :) Moh bych jmenovat lidi, který by uvítaly naopak ještě větší arkádu než je arma.. a že si myslim že je to větší arkáda než ofp..
Sharpe prosimtě. Vubec nevim jaks to myslel stim vrtulnikem, ale jestli sem to pochopil spravně, tak nemáš moc tucha vo tom, jak vrtulníky lítaj a o chování ve vzduchu co.
@Sharp Hele s tím joystickem to trochu přeháníš ne,nebudu mít nastole naházenej vedle klávesnice ještě joystick, to by mě víš co. Stačí klávesnice ;)
Ještě mi tu chybí pádlo do člunu a řidítka na kolo (vše samozřejmě přes usb :D )
Jako lítání v heli je v armě jediný zábavný… Nechápu šarpe jak to myslíš asi.
Vždyt je jasný jak to myslí :) Jooo až to jednou bude tak, že budeš mít helmu se super virtuální realitou, že budeš cítit i bolest a únavu z běhu......to by byla parádní a reálná hra :) Jen teda nevím jak bych si vysvětlil lagy :-D A poranění od granátu by asi taky moc lidi neměli rádi :D
Ty vole, uplne vidim misi ‚vylodeni v normandii‘, kdy se lidi na lance sesednou po osmi za stul a veslujou pomoci USB padla
2 jirka.maso: souhlas, jediný co mě nejvíce v editoru baví je si hodit na letiště letadlo a pak si už jen tak lítat, popř. kropit ty dole, na to je ten dohled zase luxusní věc, tak proč to nevyužít, protože v OFP jste ve výškách viděli kulové, ale tady si můžete alespo?? lítat :P
no slysel jsem ze armada cr nabira do klanu, prej se hraje simulator, posledni dobou na nejhranejsich mapach afghanistan a irak…
Jojo, a pripravujou se dalsi nove mapy pro mnoho hracu :D
jojo, mozna v budoucnu pridaj mapu Iran a opravdu velkou mapu Cina…
No myslim si, že spíš přibude Sírie a pak skvělá kampa?? „Vylodění v Inčonu“ v rámci Battle of North Korea :-D
Osobně si myslim, že v rámci super reálnosti by se měla zavést i podložka pro pohyb – přece je děsne unreal to, že voják běhá a mi sedíme. A pak třeba speciální elektrošoky při zásahu (500 – 1000V pro co největší autenticitu). Samozřejmě, že při výbuchu by to mohlo bejt až 4kV, aby se neřeklo, že puška má stejnou ránu jako dělo. Admixovo vylodění dobrej nápad, ale já bych zašel dál. A to, že bysme se brodili v USB vaně.
A při paradesantním výsadku bysme mohli skákat z oken a balkonů (ti co bydlí v přízemí by simulovali HALO skok, my z vyšších HAHO a obyvatelé domků výsadek z vrtulníku) pomocí lan na USB a padaků přes bluetooth.
Když můžu mít v USB lampičku, ventilátor (ne na chlazení PC, ale na chlazení mé mozkovny při parném létě) a vysavač na klávesnici (extrémní věc ;)) tak proč by to nešlo? Jako sice tyhle hovadiny mají praktický užitek nulový, ale na to, abych si užil ty hlášky od návštěv, je to perfektní :D :D
btw. prodávají se i ohřívače na hrnky, chladnička na plechovky a kartáček na zuby. V Číně jsou schopni vyrobit všechno… :D
Já na ofp nedam do pustit až my někdo ukaže podobnou vylepšenou hru tak si to možna i začnu hrát ale prostě ofp je a ofp bude.A na ji budu mít ve zlatem ramečku povešenou na zed pod zdí starý komp.Abych si to moch i v 80 zahrát.Což je ± 60 let :)
Malo bolestivi, desnej unreal :-D
SHARP – naprosto s tebou souhlasím . Co asi nejvíc vadí mě je fakt , že bohužel rychlost pohybu vojáka se prakticky nemění v závislosti na tom,kolik zbraní a vybavení na sebe naloží.Chápu že to vyhovuje hráčům typu „nahážu na sebe flintu,raketomet a nejmí?? tři náhradní rakety,malou pistolku“ a hurá co nejrychlejc doběhnout k nepříteli ať nějakýho zastřelím a co nejrychlejc zdechnu ať se zase znovu respnu a můžu valit … Bohužel je jich hodně…
Ty vole, ta vesta je hukot, uz vidim, jak si v cod nabehnes na granat a vesta z tebe udela kecup :D
ad. tramp : Predpokladam ze ty to delas zpusobem „vezmu G 36, hodne nahradnich zasobniku, pak se doplazim nekam do keriku a zakempim se tam aspon tak na pulku hry“…sory, ale nemuzes se divit, tohle kazdyho nebavi, a hry sou tady vod zabavy .p (teda ARMA 2 vlastne vod simulace, pardon)
Další specialista na armádu. Voe. Je jedno jestli seš medik nebo jestli seš ženista nebo antiarmore specialist – s jednotkou musíš držet krok, to máš prostě smůlu. Takže v reálu situace, že amík má M4 + 12 – 13 fasovanejch zásobníků (a bůh ví kolik dál nakradenejch – běžná praxe), M136tku na zádech + osobní zbra?? (světe div se v IQ jí vojáci skoro nepoužívaj, páč M92F je v písku spolehlivá jako penis v –40st) a prostě, když se tým začne hejbat musí běžet – nemá totiž na výběr. Takže team se pohybuje rychlostí nejpomalejšího – takže to vem z druhý strany, v ArmA se vojáci tak ploužej, že neni co řešit.
A když sme u toho unrealů – v reálu se M72 LAW nedá přebíjet, navíc dnes only USMC (M72 A7). V US Army težce NO. Tam frčí M136 nebo SMAW. Javelin no,no,no. Jen u speciálních AT teamů nebo u SF, který jí vozej na upravenej autech. U USMC je běžne vidět voják s GL i s M72 LAW. Spočítejte si kolik tahá, když má granáty do M203, odpalovač (i když neni tak težkej), + náhradní granáty pro družstvo. V Army sou raketomety až na četu. Družstvo je běžně netahá.
A takhle tady můžu vypsat miliardu věcí, který by z tý hry nadělaly totální simulátor , ale z totálně nulovou hratelností, protože by vám zmize to všechno s čim vy počítáte. A hlavně mi sem proboha nikdo netahejte jak to chodí v AČR nebo někde jinde. US system je uplně jinek, a akorat se ztrapnite :-)
Soudruhu jo!
jasne, jasne. Okena vlastně neni alkohol.
V pivu taky neni alkohol, proto ho pijeme, ze?
Jistě <škyt> :)
[škyt] :D
a ja chci nabijece do abramsu kua …
Jojo, vsichni by chteli bejt nabijeci v abramsu a nikdo by nechtel ridit, to zname :D
jako to je povolani snu, vem si jak to zni drsne :D
nabijec abramsu :D
Hlavně, když ti naboj uklepne kus prstu :-D
Ale jinak luxusní povolání. Nabíječ je v tanku eště pořád rychlejší než automatickej podavač. Jiná věc je Paladin II, kam se ten velkej a rychlej autonabijeci system vejde. Ale zní to khůů.
Felcarkiller, povoláním nabíječ abramsu (ve volném čase nabíjen ženou velitele bramsu) :-D
Nene, felcar je nabijen nabijecem abramsu :))
2admix: ty jsi taky debil vid :D
Nikdo mi nevymluví, že heli lítá jinak ;) V MF flight simu lítam s heli v pohodě ale v arma musim brzdit abych moh zatáčet… tim myslim neletět rovně.. :)
Aha. V MF Simulatoru je jistě Apache, Hind a další. Ono Bell nebo Eurocopter se chovaj trochu jinak. Ale nutno poznamenat, že srovnávání jablek a hrušek ti docela de. Co příště ? Queen Marry II vs Nimitz ?
Neco o vegetaci…
@Soudruh Teoretik profesionál jak vidím…
Až bude hra reálně reálná, tak 99,5 % z nás nebude moct lítat s helinama, letadlama ani jezdit s tankem a zárove?? střílet. Mě se v OFP lítalo docela dobře :) To že jsem havaroval značí jen moji neschopnost v rukách :D
Tak ty že jo. Neustale vožralej :-D
Tak v prewiev ve Score už pišou, že Španěl řek, že ArmA II bude i dobrej „simulátor turistiky“. Jako sranda dobrý, ale navýsost trapný :-D
Ale kvituju ty spravený vojáky. Konečně odpovídaj z 50% USMC.
@TheSun Jistě. Já se, zapoměl žecivilní heliny se chovaj stejně jako armádní stroje. US soldáti mi lhali o rganizaci a tak a maj všechno stejně jako AČR a rusové. tahaj si co chtěj, jak chtěj a kdy chtěj.
ježisi tohle neni z mojí hlavy. Tohle je z úst lidí co to dělaj. Buď přímo nebo přes někoho. Nejvejš co vim, že je v čechách kontakt z někym z US je s nějakym týpkem od Navy EOD.
Nezastirej svoji neschopnost, vsechny vrtulniky litaj uplne stejne a to tak, jako v arme – to snad vi kazdy!
Ano uznávám. Sypu si popel na hlavu. BIS to má zmáknutý. Vrtulníky v ArmA sou reál, vojáci vobcházej 60m dlouhou zídku, tahaj k molle alicový věci, tahaj 20 let starý helmy, běhaj jak posraný a Marines nosej ACU. prostě ArmA je cnost a BIS má reál v malíku. Hip hip hoorah.
Aaaaano!
:))
Já už nealkoholuju :D
A já mam doma dudy…
Poslední věta je fakt luxusní :)
Co to je za blbost ze ArmA ma slusny litani s helinama? S letadlem je to este na pomezi hratelnosti / simulace, ale helikoptery v ARMA jsou z hlediska simulace katastrofa. Chapu ze to ma bejt spis konzolova arkada ale alespon pokus naznaku realneho chovani to chtelo. A at mi tu zase nekdo netvrdi ze heliny v ARMA jsou simulovane (rozumej realistictejsi letecky model) nez treba ve FSX ktery je v podstate jen o letani. Skutecne ARMA je arkada a s realitou letani ma spolecny akorat vzhled letadel a to ze drzej ve vzduchu…
OFP trůnil v mém pc mnoho let a teď arma,každýho z nás AI rozčilovala,rozčiluje a bude prudit i nadále.Přírodě trvalo milion let než mohl vzniknout mozek který se učí,vyhodnocuje situaci a podle toho volí logický postup atd…spousta lidí chce za pár stovek po BI evoluční zázrak,přitom jsme ve fázi kdy je pro bota obtížné rozeznat a přejít obyčejný most..a i ten mravenec když cejtí nebezpečí tak někam zaleze a neběží na smrt..sme stále na začátku,stejně jako před lety při hraní Dooma a bude to trvat ještě dlouho
no myslim si ze AI v leckery jiny hre je na lepsi urovni (nemluvim o nascriptovanejch movielike hrach)