ArmA 2 Beta Patch v.60000
Dnes vyšel další Beta patch tentokrát ve verzi označené 60000.
Seznam změn od poslední bety:
[59988] New: Windowed/Fullscreen can now be switched ingame (in Video options).
11.11.2009 – Další Beta (60091)
[60090] Fixed: Improved vehicles and motorcycles driving. [60068] New: Alt-Enter can be used to switch window/fullscreen while paused. [60015] New: Execute action with LMB can be unmapped. [60013] Fixed: Possible freeze under Vista/Win7 when Alt-Tabing out of the game during progress screen.
12.11.2009 – Další Beta (60141)
[60129] Fixed: AI subordinates now move faster (use less cover) to catch up when leader is way ahead of them. [60102] Fixed: AI subordinates should now respect formation more when moving in combat. [60101] Fixed: Group leader was often running far ahead alone in combat. [60092] Fixed: AI leader did not wait for a player to cover him when moving in combat.
ot,ale: http://www.2shared.com/…_online.html
Celoushi, je to nějaký začítřený,bo co…
Další BETA (60091) [60090] Fixed: Improved vehicles and motorcycles driving. [60068] New: Alt-Enter can be used to switch window/fullscreen while paused. [60015] New: Execute action with LMB can be unmapped. [60013] Fixed: Possible freeze under Vista/Win7 when Alt-Tabing out of the game during progress screen.
zdá se mi to, že auta teda reagujou o kousek líp? (60091)
Prý je to upravené.
Jo řízení se hned centruje na střed, takže se už konečně nejezdí cik cak…
??ízení takovej skvělej návrat k Ofp. Tahle věc se povedla. Já jsem se bál, aby to nebylo jak u Arma 1, to bych si ošubroval myš po stole.
Další BETA (60129)
[60129] Fixed: AI subordinates now move faster (use less cover) to catch up
when leader is way ahead of them.
[60102] Fixed: AI subordinates should now respect formation more when moving in
combat.
[60101] Fixed: Group leader was often running far ahead alone in combat.
To jako, že řízení je možný pomocí kurzoru jako u OFP? :))
Nikdy nepochopim důvod, proč tak skvělá věc jako je kuzor v OFP, tak nebyl použitej v armě?!? (a bhoužel asi nikdy už nebude) Co tim kdo sledoval vážně nevim.
No úplně jako v OFP to neni, ale už se ten volant nevrací tak pomalu, když se řídí myší.
Kurzor pro zatáčení ve vozidle není od doby kdy Arma podporuje TrackIR. V OFP si kursorem řídil jakoby autopilota a ukazoval kam chceš vozidlo dostat, v Arma už řídíš přímo vozidlo.
Asi hloupej.. dotaz proc jsou vsechny zmeny v patchy udavany v anglictine.
Další beta…60309 [60260] Fixed: AI soldiers moving in Safe/Aware could sometimes be stuck near a bush or other objects. [60260] Formation direction now adjusts to human leader watched direction, not a movement direction. [60234] New: Scripting function enableAIFeature to disable new AI features when old behaviour is required. [60220] Improved: AI covering units tend to stay close to each other. [60155] Fixed: MultiPlayer client crash caused by certain custom sound
Ještě k tomu kurzoru. Ten přeci neslouží v ofp jen k řízení. Hlavně možnost zaměřovat a řídít v jednom je přeci geniálnost! Omlouvat to podporou TrackIR, což má asi tak každej tisícej, je dost divný…
2marson: Taky bych uvítal changelog v češtině, protože dost často nerozumim vocogou…
btw další beta 60393
Já jenom si chce zeptat, používá vůbec AI kouřové granáty? U mě tato situace ještě nenastala. Jedině kde vim, že je používaly, byl ECP mod pro OFP. U Arma 1 ani 2 jsem si toho ještě nevšiml.
Každej inteligentní člověk ví, proč jsou změny (alespo?? u bet) v angličtině. Kdo neví podle mne nepochopí a nebo chápat nechce.
Ale tak zase z národně obrozeneckého hlediska by mohli udělat ten changelog dvoujazyčný :D
K tomu novému Beta patchu. Tam může být třeba ejn úprava optimalizace nebo něco. Mohla se třeba vyskytovat nějaká chyba na nějakých grafických kartách, nebo něco podobnýho. V každým případě ty úpravy už jsou tak kosmetické, že ten offic patch asi vyjde už brzy.
Další beta 60819 – ftp://downloads.bistudio.com/…ld_60819.zip
heh podle toho jak selduju http://www.arma2.com/beta-patch.php tak těch kosmetickejch uprav musí bejt sakra hodně :D (beta 60896)
No, ty zásadní byly na startu, to co tam je teďka posledních par betapatchů už jsou fakt jen drobné úpravy. Jinak mi přijde strašně vtipné to jak vyřešili tu trávu v dálce. Jestli se nemýlím, tak v armě 1 vytvořili v dálce novou vrstvu textury, která jakoby plavala nad zemí. Až teď mi došlo, že to není vyřešený stejně v Arma 2 :) To prozaicky jednoduché řešení ale evokuje vyslovení jedné otázky. Mám mířit tam, kde by byl voják před zaplutím do země, nebo mám mířit na místo kde vojáka vidím, a v tomto případě, mám předpokládat, že když se trefím do země, do které je zaplutý, tak ho kulka zasáhne? Když je protivník vestoje, tak je to celkem zbytečný, ale když leží, tak z něj čumí něco málo přes třetinu.
Ace 2 beta mi hlási: Errorcompiling pixelshaderPSTreeAdv:0.
já tam čuju zradu, to bude asi tím, že jsem stáhl core files, co?