ArmA 2 beta patch v.59857
Dnes se na oficiálních stránkách objevil nový beta patch, což taktéž připomíná že termín vydání dalšího chystaného, prý mohutného, patche 1.05 se blíží. Termín byl uveden na listopad-prosinec 2009. Ten by měl vyjma oprav přinést i nějaký nový obsah (mise, možná addony). Do té doby můžete využít tento patch, který je ale určen především těm, kteří chtějí vypomoci s otestováním připravovaných změn.
Seznam změn v posledním beta patchi od vydání patche 1.04:
[59842] Reduced town/village stutter (fixed streaming of textures used by Super shader). [59808] Fixed: DOF in 3D scope view [59741] Analogue throttle working for helicopters as well. [59736] Fixed: Startup sounds are not spatial and stick to audio channels [59715] Covering soldier in grass („Grass layer“) [59691] Improved: Small hit be ignored by hitpoints (configurable by minimalHit) [59668] Improved: Hitpoint can pass only a part of the hit to the total damage (passthrough setting no longer ignored). [59446] New: IK weapon animations are now blending with primary animations. [59351] Fixed: VoN direct speaking distance fade out [59318] Fixed: support the highest Matrox TrippleHead2Go resolutions [59279] Fixed: FPS on Dedicated server is not affected by server window manipulation (such as move or scroll). [59088] Mouse lag can caused by GPU render ahead buffer be limited using GPU_MaxFramesAhead=N in ArmA2.cfg. [59047] Fix: When player was a helicopter pilot, the AI gunner sometimes had no weapon selected on mission start [59030] Fix: Helicopters – when manual fire on, do not allow AI gunner to switch weapons
Upraveno 3.11. – Včera vyšla další beta verze 59875
[59873] Fixed: After spawning new types of entities via script, game could randomly freeze or crash. [59872] Fixed: Airplane, helicopter, car and ship control was lost while map was active.
Update 4.11. – a máme tu další betu 59928
[59924] Fixed: More 32b overflows caused by 8 GB RAM + large VRAM. [59906] Fixed: Most vehicle gunners did not provide suppressive fire. [59899] Fixed: AI did not use suppressive fire against enemies seen while holding fire. [59898] Fixed: Spatial explosions sounds [59875] New: Suppressive fire against known enemies can be scripted using unit suppressFor time.
Covering soldier in grass … mno to sem zvedav .)
To je peknej LOL. Kdyz dam instalovat betu tak mi to napise vase verze je 1.03 pozadovana je 1.04:-( Ale ja 1.04 mam:-)
- ..tak to je asi chyba u tebe !!§ všem co vim to funguje normálně :))
me to dela uplne to samy…ale odstranil sem uplne starej beta slozku… tedka uz to nepise, ale tejne mi to nejde pustit .)
Stejnej problem 10.3 – 1.04, ale po smazani slozky beta OK.
Ležící vojáci už v dálce „zapadávaj“ do terénu jako je tomu v armě 1. Snažil sem se zhruba přeložit ten changelog, ale pár věcem pořád nerozumim. Neni někdo, kdo ho má přeloženej?
2 jirka maso: nějak jsem si toho zapadání do terénu nevšiml
Po odmazání bety mi to jde nainstalovat ale při zpuštení se mi to sekne.
Znova sem to šel zkusit a fakt to tam je. Super finta je taky kolem sebe uválet trávu, ale to už je ve hře dýl. :)
Už sem na to přišel beta nejde na crackle Exe nahrát:-) už to mám v poho…
po zpuštění mi to napíše No entry profilePathDefault a hra spadne
Ten changelog vypada vazne skvele. Skryvani v trave, zruseni svevolneho prepinani zbrani strelce vrtulniku, analogovy plyn pro vrtulniky… pekne
Problém vyřešen je opravdu potřeba smazat starý Beta soubor a potom v zástupci dát adresu: „C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA 2\beta\arma2.exe“ -mod=beta
Jinak vám to hodí okno s chybou: Error compiling pixel shader PSTreeADV:0 Nebo můžete zpustit hru zpouštěčem v ArmA2\Launch Arma2 Beta Patch
„Už sem na to přišel beta nejde na crackle Exe nahrát:-) už to mám v poho…“ No já to tam nahrál, ale asi to pak nefunguje. Protože ať dělám co dělám, tak mi vojáci do trávy nezapadají :) No ale vadím mi že ještě nespravili FOV pro řidiče co vytáhne hlavu z obr??áku. To je diskriminace tankistů.
@Stealth: Tak to, že před instalací bety musíš smazat starou betu se snad všeobecně ví už od první bety pro ArmA 1, kdy to kdekomu blblo… nevím proč už to v novém readme.txt neuváději. Ale že to nemáš instalovat na cracklej exáč tam asi fakt psát nebudou :)
Tak mně vojáci do terénu zapadaj, ale zase ti střelečtí inženýři nedbají mých pokynů a přepínaj si zbra?? jak se jim zachce :)
Mě teda zbraně uz nepřepíná. Jsi si jistý že jsi měl opravdu nastavenou manuální střelbu? A musím říct že i ten analogoný plyn se jim povedl, bál jsem se ze bude těžké najít tu střední polohu páky mezi stoupáním a klesáním, aby člověk zůstal ve visu, ale je to v pohodě. S trackir a analogovým plynem a s neretardovaným střelcem je lítání už sen.
Počkat, počkat. To musiš mít nastavenou manuální střelbu, aby ti nepřepínal zbraně? Co to je za blbost. Já myslel, že to funguje jako u Arma 1. Navolim si třeba neřízený rakety, zaměřim cíl, a střelec už střílí sám, když je cíl v obdelníčku. A ne že si najdenou přepne na kulomet atd. To tam potom mohli nechat jenom bisáci nechat jenom manuální střelbu, protože neznám nikoho, koho by to přepínání nenasralo.
A jo, vono je to tam fakt napsaný. To mě to jako moc nepotěšilo.
Kdyby to střelec dokázal rozumně rozlišit a nepřepínal by mi 58mm rakety na tank, tak by mi to ve skutečnosti ani nevadilo, to by bylo snad i plus.
No já nevim, co je na tom těžkýho. U OFP to tak bylo, u Arma 1 to tak, bylo, tak nevim, proč to nejde udělat i tady. Prostě mu navolim řízený rakety, tak bude střílet řízenejma a ne, že si přepnu z jednoho tanku na druhej a střelec si navolí kulomet. Z toho bych blil…
A není to náhodou v reálných helikoptérách tak, že pilot pálí neřízený rakety a střelec ovládá kulomet a řízený rakety? Podle mě by AI střelec vůbec neměl brát do pazour neřízený rakety. A já myslím, že to tak snad u některý z těch helikoptér funguje a bylo to tak i v ACE modu. Škoda je, že ty modely dělá pokaždý někdo jiný. Je to vidět i u optik na krochnách.
Počkejte si na ACE BI to holt asi nikdy nespraví:-)
Já bych ACE zase tak nepřece??oval. Je to takové zlaté pozlátko, ale sami měli vždycky hodně co ladit a dodělávat.
Jinak pokud jste to nezaregistrovali, tak vyšla další beta… tentokrát verze 59875. [59873] Fixed: After spawning new types of entities via script, game could randomly freeze or crash. [59872] Fixed: Airplane, helicopter, car and ship control was lost while map was active.
Hele já teda nevim, ale neřidělávaj si náhodou krapet problémy tím že dělaj milion buildů ještě beta a ty nejsou ani pořádně samy na sebe neinstalovat, protože (a zase milion možných příčin) máte starou betu, blbě nainstalovanou betu, nebo jen, že máte vůbec betu.
To nemohou vydávat jen ofiko release ? divná politika
Mno a pak by vydali jeden ofiko release, ve kterým by se třeba na Matroxových kartách objevily nějaké kraviny a celá komunita by zas byla na kordy. Podle mě pokud to nedopadne tak, že poslední beta patch zas nevyjde ofiko vůbec, tak není důvod, proč by ty beta patche vydávat neměli. Navíc, běžný pepa uživatel se o nich ani nedozví. Ten se dozví o novém patchi až z toho, že všechny servery přejdou na jinou verzi hry, tak teprv začne zjišťovat, kde má co stáhnout. A to mi zas neříkej, že někdy nešel nainstalovat patch …
Tak víš co, bety jsou určeny pro lidi, kteří chtějí hlavně pomoci odladit chyby. Většinu hráčů, jak říká Perun, nemusí vůbec zajímat. Blbé je, že například pro jedničku nakonec ani nevyšel finální patch a zůstala jen poslední beta, což je fakt smutné a nepotěšující a ukazuje to, že BI chybí snaha dotáhnout věci do konce. Ale tenhle postup vydávání beta verzí už je dneska tak trošku standard a postupuje tak nejedna hra. BI by se v tom ale měla poučit a příště podobně postupovat i _před_ vydáním hry, protože testování na vlastní pěst evidentně poněkolikáté nezvládli.
To jo Celo ale i tak to byl jeden z nejlepších modu do Armed Assault.
Ahojky, kucí co myslíte tím analogovým plynem u helin. Já jsem včera asi 20 min zkoušel tu betu a ničeho jsem si nevšimnul? Jsem asi slepej bo co?
A máme tu další bětu: [59924] Fixed: More 32b overflows caused by 8 GB RAM + large VRAM. [59906] Fixed: Most vehicle gunners did not provide suppressive fire. [59899] Fixed: AI did not use suppressive fire against enemies seen while holding fire. [59898] Fixed: Spatial explosions sounds [59875] New: Suppressive fire against known enemies can be scripted using unit suppressFor time.
Ad Stealth: Jinak souhlas, že to byl nejlepší mod, co do první ArmA vyšel.
kpt.Karloss: To same co u letadel. Plynova paka joysticku je od pulky nahoru plyn, od pulky dolu aerodynamicka brzda, ve vrtulnicich je to kladny a zaporny kolektiv, proste klavesy Q a Y.
heh, ja joystick nepoužívám, jedu na šipkách, thx