Zajímavosti z facebooku
Komunitní aktuality
Na tuto stránku můžete vkládat odkazy na novinky, které podle vás stojí za upozornění. Stejně tak můžete upozornit na zajímavé addony, mise či další věci týkající se jen OFP: Cold War Crisis, OFP:Resistance, Arma: Armed Assault, ArmA 2 a ArmA 2: Operation Arrowhead.
Platí přísný zákaz reklamy či propagace jiné hry či jakékoliv činnosti nesouvisející s uvedenými hrami.
[77771] Fixed: Bug in TCMalloc which might be causing Out of memory (http://dev-heaven.net/issues/16099)
[77737] Fixed: fixed problem from previous beta patch with TI mapped on „N“ key
[77704] Improved: Stronger signatures checking.
[77678] Fixed: AI subordinates moving in convoy now leaving roads less frequently.
[77644] Changed: Bounding overwatch movement now respects formation order.
[77582] Fixed: Formations broken when in danger (http://dev-heaven.net/issues/16862)
[77562] Fixed: Game is no longer checking files on W: drive during startup.
[77538] Improved: AI using cover at house corners more often.
[77399] Fixed: Prevent server crash on many malformed incomming network messages.
[77289] Improved: Vegetation rendering using AToC (require antialiasing enabled)
[77282] New: Player can command AI to move into a specific cover.
[77277] Improved: AI helicopter no longer attempting to land into a wind under 1.5 m/s.
[77259] Fixed: Non-existing files attempted to be open for procedural textures (http://dev-heaven.net/issues/13864)
[77169] Improved: AI now always moves without covering when given move command by a player (http://dev-heaven.net/issues/16504). Improved: AI now always moves without covering when boarding a vehicle.
Další fotky na FB: http://www.facebook.com/photo.php?…
[77150] Fixed: Helicopter flying too low when approaching a landing spot.
[77103] Improved: AI keeping formation a bit more strictly while in combat.
[77080] Fixed: AI units not following player in combat. (http://dev-heaven.net/issues/16353)
„Již delší dobu pracuji na SP misi z názvem "Aftermath“, česky „Následky“. Projekt je právě v polovině vývoje. Mise pojednává o nečekaném, jaderném útoku na tákistánské město Zargabad a o jeho následcích.
Mise bude obsahovat řadu efektů a plánuji také možnosti rozhodování pomocí nového konverzačního systému v Arma 2. Dočkáte se útočení, hledání, bránění. To vše s pohledu kapitána Freda Burnse a jeho týmu. Práve jeho tým je vyslán do spustošeného města získat ztracená data. Herní dobu odhaduji tak na 15 až 20 minut, podle toho, jak je hrač schopen střílet, hledat a postupovat zničeným městem. Výsledek své tvorby plánuji vydat někdy v Únoru."
Beny ze 102.pzpr si dal tu práci a přeložil Dslyecxiho průvodce hrou ArmA 2 do češtiny. Vzhledem k obrovskému množství materiálu, který tento průvodce obsahuje, bude každý týden vydána jedna kapitola.
[77057] Fixed: Fire command was not working on non-enemy targets.
[77011] Fixed: Av-8 sometimes performed long series of full rolls when disengaging from a target.
77007] Fixed: Improved airplane terrain avoidance when attacking. (http://dev-heaven.net/issues/16219)
[77004] Fixed: Possible ServerCommand abuse by non-admin attackers.
[76997] Fixed: lip-sync in EW campaign and in MP while client using VON.
BIS znova po roku spustila anketu „Community Awards 2010“. Prvým krokom sú opäť nominácie v rôznych kategóriách, z ktorých budú potom vybraný finalisti. Nominácie končia v Pondelok, 31. Januára 2011 o 23:59.
[76973] Fixed: AI units sometimes walking in circles (http://dev-heaven.net/issues/16081)
[76955] Fix: Flooding of RPT file by „Cannot find Object“ and similar messages after client disconnection.
[76955] FIX: Engine crash with diag_log versus % r. 76245 – Replicated fix 73479 (fixed crash when no clutter shape)
[76930] Fixed: More reliable VRAM detection on Vista/Win7 (using DXGI). (http://dev-heaven.net/issues/16163)
[76918] Fixed: Units created by CreateUnit have had empty identity.
[76913] Improved: AI helis able to fly a bit faster.
[76913] Fixed: AI piloting a heli with a player as a gunner did not attempt to autorotate.
[76871] Reduced lod switching in dense (forsest, town) scenes.
[76870] Fixed: Flood in RPT file caused by lines like „Object 2:200 (type Type268) not found.“
[76837] Fixed: Fake server monitor line after client connects.
[74800] Fixed: AI no longer opening fire on empty vehicles.