První recenze na Armed Assault

Komentáře k článku

Vložit komentář
Toto pole nevyplňujte. Slouží jen jako ochrana proti robotům
Napsal Tomáč Matouš (Anonymně), 4.1.2007 11:29:08 - IP:80.188.160.x

je to výborná hra a kord ty datadisky :)

Napsal Pitrs (Anonymně), 10.11.2006 10:49:48 - IP:88.100.140.x

Teda mě ta recenze řádně zdvihla…je směšná, autor se nám snaží naznačit,že pokud FPS hra v dnešní době není BF a nebo není tak jednoduchá jako COD vpodstatě je tvořena pro jakých si horních \„10tis\“ (pochybuji že by byl OFP tam kde je kdyby ho hrálo 10tis lidí:)ale zárove? se aniž by to ještě hráli rozplývají nad úžasným systémem v Gears of War ktéréžto jako hra vypadá na 6 hodin hry na schovávanou tak to mi vážně hlava nebere

Napsal Sharp (Anonymně), 10.11.2006 03:49:15 - IP:84.42.200.x

add: Ještě bych dodal že srovnávat Arkády a simulace by se nemělo… „myšleno OFP,Arma a BF2+AA“. Taky nesouhlasim s názorem že co je složitý je nehratelný „autor článku tímhle myslel že ovládání aut aj. je jiný než v BF2 a tudíž téměř nehratelný“. PS: sem asi proti BF2 zaujatej ale připomíná mi tak trochu SEGA hry z heren kdy člověk skáče kope líta a všichni do něj mlátěj a jemu se nic neděje.

Napsal Sharp (Anonymně), 10.11.2006 03:45:19 - IP:84.42.200.x

Myslim že ten popis hratelnosti sedí velmy přesně ale stejně se dle mě autor v jednom spletl a to vtom že hodnotil kampa? jako nosnou základní věc > my z ofp komunity všichni víme že kampa? asi nic extra nebude a spíš se všichni těšej na ten tzv. update " jak to nazval příhodně recenzista „. Očekávaná kampa? sice je fajn ale nosníkem hry je větší možnost editování, zjednoduženej wizard na tvorbu Sp,Mp map. Každopádně opravdové zázraky s armou nadělaj teprv modeleři a skriptéři.. myslim že nové mody pro AA budou vypadat opravdu skvostně "pokud si autoři dají tu práci“. No a pak je tu to nejhlavnější a tím je MULTIPLAYER > vzhledem tomu že sem ho zatim hrál maximálně v 5 lidech tak nemůžu říct jak bude MP vypadát v giga bitkách ale každopádně nové možnosti jako Joint in progres atp.. sou dokonalé a variace Bis CTI je taky velmy chytlavá. Takže mim souhrnem by hra přes všechny chyby co má „a neni jich málo“ měla dostat aspo? 75% hratelnosti a to myslim že nenadnášim.. Nejpřesnější by však bylo hodnotit jednotlivé části hry.. podle mě by pak kampa? dostala těch 55% jednotlivé mise pak 70% a editor 100% souhrnem by pak AA dostala 75% a to bez započítání MP misí které bych zatim nehodnotil..

Napsal fra (Anonymně), 10.11.2006 01:23:12 - IP:86.49.13.x

oj chlapec tam ma napsano doba recenzovani 5 dnu:)

Napsal fra (Anonymně), 10.11.2006 01:02:20 - IP:86.49.13.x

me nasral tim ze srovnaval Armu s Bf2…dit tam sou mapy velikosti zhruba 2×2km ,sp zadnej.Proste totalni stupidita.Bf2 jsem po 2 hodinach hrani znechucene odinstaloval.Pak me jeste prislo ze recenzent u army stravil tak 2–3 hodiny…pricemz si myslim ze psat recenzi na takovouhle hru by se melo tak po tejdnu hrani aby clovek mel cas vsechno oskouset …kampan,mp,pohrat si s editorem …proste trotl:)

Napsal Dwarf (Anonymně), 10.11.2006 00:06:17 - IP:86.49.36.x

změnily ;)

Napsal Dwarf (Anonymně), 10.11.2006 00:01:33 - IP:86.49.36.x

koukám, že se tam v titulku slova „exluzivní recenze“ změnili na obyč „1“, takže asi nechaj napsat recenzi ještě někoho :D

Napsal Bohosu (Anonymně), 9.11.2006 22:39:00 - IP:81.30.238.x

Zase řešíte velblouda… Názor na recenzi řekněte až hru budete hrát ! Až si hru osobně zahrajete tak pak říkejte, v tomhle kecal a v tomhle ne.. Byl jsem betatesterem Army a bohužel s něčím musím souhlasit i dkyž se vám to nelíbí, chápu to, ale uvidíte sami ;)

Napsal Asfalt (Anonymně), 9.11.2006 22:27:29 - IP:84.42.156.x

Me uplne nasral jak to napsal. Booze. stou grafikou si myslim ze to taky neni tak strasny (Ze screenu). To se mu placa ze dnesni hry maj lepsi grafiku. To je mozna mozny :D ale COD je jen jedna cesta kudi mas jit. Nevim jeho premysleni se mi zda fakt trochu divny.

Napsal Ian Malcolm (Anonymně), 9.11.2006 21:58:26 - IP:62.24.87.x

Pro vsechny co cetli tu recenzi na tiscali – obrazek toho, jak to autor „recenze“ hral, si muzete udelat ze dvou veci. Zaprve ta krasna poznamka o srnach v lesich – na ty zapomente. Jedina srna ktera kdy v OFP/ArmA byla, je kolouch na kasne na namesti v Lipanech z Resistance. A zadruhe vsechny obrazky rozhazene okolo toho dilka, pochazeji ze zacatku kampane, nebo ze singlemisi. Takze bud se autor prilis daleko nedostal (at uz kvuli technickym problemum, nebo proto, ze je lama) a nebo se vubec neobtezoval hranim jako takovym. Ostatne i vyber obrazku (na kazdem MUSI byt za kadou cenu nejaka chyba), svedci o tom, ze autor neni zrovna objektivni recenzent a kdyz uz jsme u toho, tak ze slohu by take jednicku nedostal.

Napsal jack (Anonymně), 9.11.2006 21:52:35 - IP:213.211.44.x

nejakej zamindrakovanej dement co vyrostl na counter-striku psal na tiscaly tu recenti:D na jeho recenzi seru a stve me, ze sem to vubec cetl, protoze se mi zvedal kufr z tech kecu v pondeli si si to uz konecne zahraju sam,kdyz tak ctu posledni novinky zacina me arma trochu desit,ale to prejde az si ji zahraju :)

Napsal Celoush (Anonymně), 9.11.2006 19:43:10 - IP:84.42.231.x

Kde je psáno, že už zítra bude? Nejdříve zítra :)

Napsal MikeODonnell (Anonymně), 9.11.2006 17:54:45 - IP:83.208.35.x

@Adamicz: priznejme si, ze hry se za poslednich pet let hodne zmenili a to i kdyz nepocitam grafiku: vylepseny fyzikalni simulace a modely, hodne zlepsena AI, profesionalni pribehy, dynamika zvuku, pohyb zaroven v interieru i exterieru. Zaroven si priznejme, ze na OFP bylo co vylepsovat, ze nebyla dokonala, a tak se tedy ptam, co bylo v Arma udelano pro to, aby se zdokonalila? Doufam, ze to predevsim se dozvime ze zitrejsi Celoushovy recenze.

Napsal Sarge (Anonymně), 9.11.2006 17:49:22 - IP:85.92.55.x

Priklanel bych se v recenzich k dvojimu hodnoceni. Uz jsem to u nekterych her videl. 1. hodnoceni je pro vsedni hrace pro ktere je to „jen dalsi hra“ a tam by se melo vzit v potaz, jak to ty lidi chyti atd. Tam bych se mozna priklanel k nejaym tem 60% jak bylo recenzovano 2. hodnoceni by ale melo byt pro komunitu, kde by se braly v potaz nove prikazy, vylepseni editoru a tydle „veci pod kapotou“. O tech ten recenzent nema ani paru. A tady by meli byt ty % vyzsi…

Napsal spoock (Anonymně), 9.11.2006 17:45:35 - IP:195.39.100.x

2 Afalt: není nutné, aby se tímhle zabívali autoři, to si spíchnem my, fanoušci :D

Napsal Asfalt (Anonymně), 9.11.2006 17:08:55 - IP:84.42.156.x

Adamicz: Presne moje slova. I samotnej Battlefield 2 je skoro stejnej jako Battlefield 1942. (Hratelne) a Battlefield 2142 je uplne spejnej jak 2 jenom je to sci-fi :) Co by ste chteli zmenit AA? Abyste si tam mohli jit na zachod??? Nebo abyste mohli zajit do bordelu???

Napsal binariz3 (Anonymně), 9.11.2006 16:59:43 - IP:194.145.182.x

@Adamicz: Naprostý souhlas @Acci: na Invexu jsem nebyl ale máš pravdu @MikeODonnell: doufám že moje GeForce7600GS bude v pohodě

Napsal jirka.maso (Anonymně), 9.11.2006 16:57:17 - IP:89.102.67.x

NHL 2007 je hodně o inovaci… :)

Napsal Adamicz (Anonymně), 9.11.2006 15:29:14 - IP:213.220.230.x

@MikeODonnell: Tak to tezko rict, protoze pod inovaci si kazdej predstavuje neco jinyho. Znam lidi, ktery napriklad „Game2“ povazuji za „lehce vytuneny“ Flashpoint, nebot je to vlastne to same.. furt se tam strili vojaci mezi sebou… tudiz zadna inovace. Kazdej ma proste svy meritka.

Kdyz se kouknu na novy dily NHL, FIFY, PES, COD, atd atd., inovace mezi dily minimalni, ale presto to vetsina povazuje za zcela jiny zazitek (aspon v recenzich mi to tak pripada). Tuhle sem se napriklad docetl ze NFS: Carbon prinasi ohromnou inovaci v grafice, a to ze se bude tentokrat jezdit v noci. Tak a po takovyhle „novych hrach“ nechapu tvrzeni ze je ArmA vlastne ten samy Flashpoint jen s lepsi grafikou, nic vic.

Napsal Acci (Anonymně), 9.11.2006 14:56:48 - IP:195.113.174.x

Na těch screenshotech to vypadá celkem hnusně, na Invexu to ale vypadalo o hodně líp.

Napsal MikeODonnell (Anonymně), 9.11.2006 14:45:03 - IP:83.208.35.x

To konecne hodnoceni je rozhodne spatne, protoze je zalozeno na tvrzeni, ze nesplnuje „pozadavky bezneho hrace“. Prestoze s timto tvrzenim castecne souhlasim, mel by recenzent vzdy hodnotit hru na zaklade jeji skutecne kvality a ne nakolik bude podle jeho nazoru komercne uspesna. Misto objektivni recenze zalozene na vlastnostech hry, napriklad umele inteligenci, grafickemu enginu, hloubce pribehu apod. jsme se dockali snusky blbych kecu, ktere zakryvaji jeden podstatny fakt, ktery by jedine mohl podporit mizerne hodnoceni a to sice to, ze je to porad stejne jako pet let stara, i kdyz revolucni hra. A to je myslim trochu malo na uspech, i kdyz vy se mnou budete nesouhlasit, protoze jste jako ja milovali puvodni flahpoint, ale poloze sami sobe otazku: co noveho prinese ArmA nekomu, kdo OFP tak nezboznoval?

Napsal Dwarf (Anonymně), 9.11.2006 14:43:36 - IP:86.49.36.x

no podle těch screenů se nedivim, že tomu dal tak málo…ač fanda OFP a grafika je mi často putna, tak koukat na takovejhle humus by se mi fakt nechtělo…jenom si myslim (spíš doufám), že je to jenom nějaká anomálie na kompu toho recenzenta :D

Napsal binariz3 (Anonymně), 9.11.2006 13:53:48 - IP:194.145.182.x

po tom co jsem četl… úplně od začátku jsem se těšil na nový ostrov a nový zbraně. Co se týče inovativnosti a technické pokročilosti má asi pravdu. Pro obyčejnýho hráče arma zajímavá nebude

Napsal Psycho (Anonymně), 9.11.2006 13:23:50 - IP:89.102.138.x

Bohous_Profik ty jsi to vystihnul velmi dobre,presne tak vypnu konecne ty AAcka a konecne vpluju na ostrov Sahrani bude to parada.A jinak recenzi hodnotim na 80% vystihuje vse co jsem ocekaval.A nejvic me stve ze ji uz nebudu mit v patek,tise vam zavidim.

Napsal admix (Anonymně), 9.11.2006 13:19:26 - IP:195.47.1.x

OFP rules. Howgh :)

Napsal Harrier (Anonymně), 9.11.2006 12:58:27 - IP:85.70.182.x

mozna si arma skutecne zaslouzi tech 50% ale neni to kvuli tomu cim je ale protoze je zabugovana jako prase (podle toho co sem slysel)

Napsal Harrier (Anonymně), 9.11.2006 12:56:55 - IP:85.70.182.x

neustale od nekoho slycham ze arma je furt graficky vylepsenej flashpoint.. ze od pokracovani cekali vic a podobne.. mam na vas teda otazku.. co jste od army ocekavali ? ze bude pribitej zamerovac uprostred obrazovky ? ze nepujde nasedat do vozidel ? ze budou mise nalajnovany jako v CoD2 ? atd… zajimalo by mne co se musi zmenit aby arma uz nebyla OFP.. font nebo jina ikonka u waypointu to urcite nebude.. vsude se uvadi ze arma je vylepseny OFP jako nevyhoda.. ja to beru jako vyhodu byl bych nerad kdyby na zaklade techle kidu bylo z game2 CoD2

Napsal Celoush (Anonymně), 9.11.2006 12:38:58 - IP:85.207.122.x

Hele lidi, já si udělal svůj názor a ten taky není valnej, ale přijde mi, že jeho argumentů na tak malé hodnocení je málo a navíc jsou dosti povrchní. Mrkni na ty screeny, vždyť ty vole, tam je to samá placka! Se nedivím, že kritizuje hw náročnost, když z toho nic neměl! Navíc podle screenů jsem si všiml, že hrál jen SP mise. Kampa? ani MP nezkusil). Píše tam o věcech, které jsou podle něj v pohodě a prostě nejsou!!!

A rád bych trošku ubral vaše nadšení z mé chystané recenze. Copak jsem nějaká Spáčilová?

Napsal Bohous_Profik (Anonymně), 9.11.2006 12:37:44 - IP:82.100.11.x

Recenze, nerecenze. Konečně budu moct vypnout AA a zase to rozjet. Flashpoint jsem nostalgicky před týdnem znovu nainstaloval a po chvíli už starou jsem starou grafiku nevnímal. Ta hra je prostě o něčem jinym.

Napsal VelkejMachr (Anonymně), 9.11.2006 12:36:32 - IP:85.160.1.x

Vic nez krvavejch naroku na HW bych se bal silenejch bugu, ktere jsem behem par minut videl. Vsak celo urcite poreferuje :)

Jinak co se tyka naroku na HW, celkem jsem byl prekvapen, ze 512 MB RAM staci na to, aby hra netrhala vlivem nedostatku pameti a sosani z disku. Aby si tu hru clovek zahral a grafiku mel co do detailu na urovni stavajiciho OFP, tak by mel mit procesor pres 2 Ghz a grafiku vykonejsi nez ATI Mobility Radeon 9700. To byla sestava, na ktere jsem to videl ja a dalo se to :-) Kazdopadne kazdej FPS k dobru neni spatnej :-)

Napsal sk (Anonymně), 9.11.2006 12:02:43 - IP:84.42.156.x

a btw tak se tesim na celoushovu recenzi…myslim si celo, ze tvoje recenze bude nejctenejsi clanek na netu ;)))

Napsal sk (Anonymně), 9.11.2006 12:01:35 - IP:84.42.156.x

souhlasim s tim co napsal. i treba s tim ze meli zmenit ty zmrdany fonty v hudu, nebo zmenit ten ctverecek kterej nam ukazuje waypointy. 1000× sem jim to psal, ze je to malickost ktera ale dela divy a vysrali se na to.

Musim ale rict, ze 55% jo trcohu malo, i podle toho co napsal, byh to ohodnotil tak alespon na 70–65%, 55 je ale moc kruty. Verim, ze to bude dobra hra, musime si ale pockat. Ne do zitra, ale jeste naky ten mesic…

Napsal Miso (Anonymně), 9.11.2006 11:59:35 - IP:91.127.222.x

Mne sa ta recenzia vobec nepacila,pripadalo mi ze Armu celkom chvalil, na konci viac kritizoval hardverove naroky a grafiku ze je kus zastarala a ovladanie vozidiel. Cakal som ze tam bude tak 70–80% ale ked som uvidel 55% tak som len tak pozeral.Ja od Army cakam stareho dobreho flashpointa s vylepsenou grafikou,multi­playerom a velkymi bitkami na velkom ostrove. A urcite mi nevadi nejake ovladanie vozidiel podobne flashpointske­mu,o hardwero­vych narokoch sa hovorilo uz davno,mne sa az tak krvave nezdaju.To hodnotenie je smiesne-55% :-)

Napsal Masér (Anonymně), 9.11.2006 11:46:12 - IP:193.179.187.x

čelo já si myslim že hodnotit žánr je na místě. S nadsázkou můžem říct že OFP je střílečka. A srovnání s BF2 či AA je myslím dobré. Autor stejně jako davy ostatních prostě upřednost?uje ve většině případů bezhlavé střílení před pár minutama procházky lesem :). Chybou je pokud by toto nepříkladné srovnání stylu hry promítat do hodnocení. To je jako kdyby sem dostal k recenzi novej counterstrike a sepsul ho že neni jako OFP, místo abych hodnotil kvalitu zpracování, hratelnost atd. Jinak že je ArmA převlečený OFP jsme čekali. Já za sebe musim říct že kdyby jen opravili pár bugů ve starým dobrým OFP tak bych to hrál pořád.

ArmA bude pro mě supr hra i když nezměnili engine, ale až po pár patchích ( a ty budou aby měly do evropského vydání slušnou hru), jen se bojím těch krvavých nároků na hardware. No ale než těch pár patchů vydaj tak snad stihnu upgradovat kompa.

No zítra budeme moudřejší.

Napsal Faly (Anonymně), 9.11.2006 11:45:26 - IP:195.47.97.x

Problém je v tom, že my, jako hard core fanoušci, máme úplně jinou optiku než bežný prací prášek. Totiž – běžný hráč. Obávám se, že tato recenze je opravdu blíže obyčejnému teanegerovi, který je hlavním konzumentem produktů herního průmyslu, než budou recenze z pera členů OFP fan-klubu.

Ale nebojte, ona trička z JRC SE udělají větší reklamu než všechny recenze dohromady.

Napsal Celoush (Anonymně), 9.11.2006 11:25:02 - IP:85.207.122.x

To zase nesouhlasím. Chci si přečíst i názor někoho jiného nestraného. Ale tohle vysvětlení hodnocení mi nesedlo.

Napsal oiler (Anonymně), 9.11.2006 11:23:32 - IP:84.42.154.x

on hodnoti predevsim „novou“ hru. Tohle beru neco jako darkovej datadisk pro starou komunitu. Je to flashpoint v novem kabate se vsema vyhodama i chybama, ktere starej engine nedokazal odstranit. A to podle me na oznaceni „nova a konkurence schopna hra“ nestaci. Zkus se na to kouknout kriticky a zapomen na stary a pro me nezamenitelny zazitky z ofp a z lanek a na kamose okolo ofp. Me taky mrzi ze nam BIS predhodilo ohlodanou kost. Ja jsem za ni jako fanda celkem spokojenej. Jenze 99% kupujicich fanda neni a proto ma ta recenze tak nizky hodnoceni

Napsal spoock (Anonymně), 9.11.2006 11:19:18 - IP:195.39.100.x

taky bych řekl, kritiku chyb mu nevyčítám, ale celkově by měl recenzovat opravudu někdo, kdo prostě u OFP proseděl hodiny. ArmA je hardcore titul a takový by měl být hodnocen někým kdo se prostě v této problématice pohybuje, takže Celo, čekám na tvou recenzi – pohled fanouška bude mnohem spravedlivější než od někoho koho OFP moc nezasáhlo

Napsal Celoush (Anonymně), 9.11.2006 11:07:08 - IP:85.207.122.x

Prostě mi přijde, že než samotnou hru hodnotí žánr.

Napsal Celoush (Anonymně), 9.11.2006 10:51:26 - IP:85.207.122.x